אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לזהות את עיקר ההתנגדות של הלקוח. דהיינו, כיצד באפשרותך לדעת, מהי הסיבה האמיתית להתנגדות של הלקוח. כי לפעמים הלקוח נותן סיבות שונות להתנגדות שלו. ועליך לדעת מהי הסיבה העיקרית והמרכזית והחזקה ביותר, שבגללה הלקוח מתנגד לביצוע העסקה.

ובנוסף, עליך להיות מסוגל להבחין, מתי כל הסיבות שהלקוח נותן, הן רק סיבות כיסוי, שבאותו להסתיר ולכסות על הסיבה האמיתית, שאותה הלקוח לא מגלה. שאז ממילא עליך להמשיך לחפש את הסיבה האמיתית. רק שלשלם כך עליך לדעת שעדיין לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח, ועל פניו נראה שהלקוח באמת משחרר את ההתנגדות שלו, ואעפ"כ העסקה לא מתבצעת.

כי לפעמים הלקוח מסרב לבצע את העסקה, למרות שנראה שטיפלת בהתנגדות שלו. וזה משום שהלקוח משקר, ולא אומר מה באמת מפריע לו. ואיש מכירות טוב, יודע לזהות מתי הלקוח לא אומר את הסיבה האמיתית שלו, וכך ממילא הוא יודע לנסות להתמקד בגילוי הסיבה האמיתית, כדי שהוא יוכל להתמקד לשחרר אותה.

והדרך העיקרית לדעת ולזהות את הסיבה העיקרית של ההתנגדות של הלקוח, מתוך הסיבות שאותן הלקוח אומר, היא על ידי זה שאתה בודק, עם איזו סיבה הלקוח הכי מזדהה. ז"א שהלקוח עצמו מציג סיבות שונות. ומי שהוא איש מכירות מעולה שיש לו "שמיעה טובה", אז הוא יודע לשמוע, עם איזו סיבה מתוך הסיבות שהלקוח אמר, עם איזו סיבה הלקוח הכי הזדהה. ולפעמים איש המכירות יודע "לשמוע", שהלקוח לא באמת מזדהה עם אף אחת מהסיבות שאותן הוא אמר. ואז איש המכירות יודע, שהלקוח לא באמת חשף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו.

וכיצד איש מכירות מוצלח, יודע לזהות את רמת ההזדהות הרגשית של הלקוח, עם הסיבות שאותן הוא עצמו מציג? תשובה: על ידי זה שהוא יודע לשים לב, לשימוש במילים שבהן משתמש הלקוח, לתיאור סיבת ההתנגדות שלו. ועל ידי זה שהוא יודע לשים לב, לאינטונציה / שפת הגוף של הלקוח. והוא יודע לזהות, היכן הלקוח עצמו משדר שהוא עצמו לא באמת מאמין למה שהוא עצמו אומר.

והדרך לדעת מתי הלקוח עצמו לא מאמין למה שהוא עצמו אומר, היא על ידי זה שבודקים עד כמה הלקוח מדבר על הסיבות של ההתנגדות שלו, בצורה עובדתית / מוחלטת / אובייקטיבית. ועד כמה הוא מדבר על הסיבות של ההתנגדות שלו, בצורה של פירוש / יחסי / סובייקטיבי.

כי מי שישים לב יראה, כי כאשר האדם מדבר על עובדות, אז הוא מדבר בצורה אחת. לדוגמה: האדם אומר "יורד עכשיו גשם". וכאשר האדם מדבר על פירוש, הוא מדבר בצורה אחרת. לדוגמה: "נראה לי שהולך לרדת היום גשם". ואם מדובר על יום גשום באמת, אז האדם יאמר "קח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". ואם מדובר ביום שבו רק אולי יהיה גשם, אז האדם יאמר "כדאי שתיקח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". או לדוגמה שהאדם יאמר "אני חושב שכדאי שתיקח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". או שהאדם יאמר "אולי ירד גשם, אז תיקח מטריה" וכיו"ב.

והרעיון שהאדם משתמש במילים מסוימות, כדי להעביר מסרים שונים. ולכל מילה שהאדם אומר, יש לה משמעות. ואיש מכירות טוב באמת, הוא יודע להקשיב לכל המילים שהלקוח אומר, והוא יודע להקשיב למילות הקישור של הלקוח, והוא יודע לזהות, האם הלקוח הציג את ההתנגדות שלו בצורה סובייקטיבית, כגון לדוגמה "אני חושב שאין לי צורך במוצר הזה". או לדוגמה האם הלקוח צמצם את ההתנגדות שלו, כגון לדוגמה "אני...
מוחלטות לגרום ללקוח שלך הלקוח הסיבה של כל הסיבות אמונה קצב דיבור לקוח מתייחס תשובה התנגדות במכירות בטלפון להתנגד התנגדויות מכירה איך לגרום ללקוח שלך איך לדעת מתי הלקוח משקר איך לדעת מתי הלקוח משקר לך איך לזהות את ההתנגדות איך לזהות את התנגדות הלקוח איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אינטונציה אינטונציה של לקוח אמת ההתנגדות האמיתית הלקוח התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות אמיתית התנגדות אמיתית של הלקוח התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות הלקוח התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זיהוי זיהוי התנגדות הלקוח טון דיבור טון הדיבור טונציה לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לדעת מתי הלקוח משקר לזהות לזהות את ההתנגדות לזהות את ההתנגדות האמיתית לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח לזהות את התנגדות הלקוח לקוח לקוח משקר לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח שכנוע שפת גוף שפת גוף של לקוח שפת הגוף של הלקוח שפת הגוף של לקוח שקר שקרים שקרנים
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
...בהקשר זה. איך להשתמש בשאלה למה אתה שואל כדי לענות על שאלות ילדים? אליעד מציע טכניקה פשוטה כדי להתמודד עם שאלות מורכבות של ילדים, כמו השאלה על משמעות החיים: כאשר הילד שואל שאלה, כדאי לשאול אותו קודם למה אתה שואל? שאלת הנגד הזו היא קריטית משום שהיא חושפת את הסיבה האמיתית שבגללה הילד שואל את השאלה מלכתחילה. הילד עצמו, באמצעות התשובה שייתן, למעשה יחשוף את הצורך או הקושי שלו. לדוגמה, ילד ששואל על משמעות החיים כי הוא עצוב או משועמם, יזדקק לתשובה אחרת לגמרי מילד ששואל כי הוא סקרן או מבולבל. הילד העצוב...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
...עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי שמולו, להבין ולראות את נקודות החיבור שיש, בין הצרכים והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי, להבין, שהמוצר שלך, יכול לענות על הצרכים שלו. ועל ידי זה שמצליחים, גם להבין את הצרכים של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך...
אמינות, מהי אמינות? איך לשדר אמינות? איך לזהות אמינות? מבחני אמינות, בדיקת אמינות, זיהוי אמינות, זיהוי שקרים, איך המוח מזהה שקר? איך המוח מזהה אמת? אימות נתונים, איך לאמת נתונים?
אמינות, מהי אמינות? איך לשדר אמינות? איך לזהות אמינות? מבחני אמינות, בדיקת אמינות, זיהוי אמינות, זיהוי שקרים, איך המוח מזהה שקר? איך המוח מזהה אמת? אימות נתונים, איך לאמת נתונים?
...שאנחנו שומעים. אליעד עוסק בהבנת המהות של אמינות, כיצד לשדר אותה, ואיך לזהות אם משהו אמין או לא. בהתחלה, אליעד מציין שחשוב להגדיר קודם כל מה זו אמינות בעינינו, על פי איך שהסובייקט - או האדם שמולנו - תופס אותה. אם אנחנו לא יודעים איך הוא רואה את האמינות, אנחנו עלולים לשדר תמונה לא נכונה על עצמנו. אליעד מדגיש את הצורך לדעת קודם כל איך הצד השני תופס אמינות, כדי להבין איך לשדר אותה בצורה נכונה. מהם הקריטריונים של אמינות? לפי אליעד, אמינות נתפסת כמשהו שדורש קריטריונים גבוהים, תובעניים ומדויקים יותר מאשר...
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
...מציין את הדוגמה של המשפט: איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם?. המילה איך כאן משדרת מסר סמוי שאומר שלבצע את הפעולה הוא לא רק אפשרי, אלא מובן מאליו. המילים איך ו - לעשות יוצרות את התחושה שיש דרך מסוימת או פעולה ספציפית לביצוע, וזו בעצם מניפולציה תודעתית שמניחה שלבצע את המניפולציה הוא דבר הגיוני. כיצד מבנה המשפטים משפיע על שכנוע? אליעד מסביר כיצד ניתן לשחק עם המבנה של המשפטים כדי לגרום לאדם להאמין או להבין משהו בצורה שתשפיע עליו. למשל, הוא מראה כיצד השימוש במילים כמו איך או לגרום עשוי לשדר מסרים...
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
...קשר או יש סיבה לכך, נבנה דימוי בראש של הקורא שהכל קשור ושיש הסברים נסתרים בין הרעיונות. עוד דוגמה שהוזכרה הייתה השאלה איך כל אדם חושב על המילה חכם. אם המילים חכם ו - שכל נכנסות לתוך משפטים, יכול להיות שונה המובן. למשל, כשאליעד שואל האם אדם חכם באמת מבין את כל הקשרים, הוא פותח את הדלת לפירוש שונה של המילים וגורם לקורא לחשוב שהחכם עשוי להיות גם לא חכם במקרים מסוימים, או שבכלל המילה חכם לא נמדדת לפי קריטריונים ברורים. כיצד נבנית השכנוע על בסיס המילים? הרצאה זו לא רק עוסקת בניתוח טקסטים אלא גם בתהליך...
זיהוי עצמי, הכרה עצמית, פילוסופיה של נפש האדם, מהי מודעות עצמית? להיות מודע לעצמך, ידיעת האני, ידיעת הקיום העצמי, להיות מודע לקיומך, מהו האני? מהי תודעה עצמית? מדעי הקוגניציה
זיהוי עצמי, הכרה עצמית, פילוסופיה של נפש האדם, מהי מודעות עצמית? להיות מודע לעצמך, ידיעת האני, ידיעת הקיום העצמי, להיות מודע לקיומך, מהו האני? מהי תודעה עצמית? מדעי הקוגניציה
...אפשר להסביר למישהו מה זה הבדל בין דברים, כאשר הוא לא מסוגל לחוות הבדל. אליעד מדגים: אי אפשר להסביר לאדם שאין לו מודעות מה זה תחושת אני, מפני שהמודעות היא הדבר הבסיסי ביותר - כל התחושות והרגשות באים אחרי המודעות. לכן, כל ניסיון להסביר מהי המודעות במונחים של רגשות, מחשבות או תחושות, אינו תקין, כיוון שהמודעות קודמת לכל אלה. האם האני תופס מקום וזמן במציאות? אליעד כהן דן בשאלה האם האני, אותו דבר מופשט שנקרא מודעות עצמית, תופס מקום וזמן. הוא טוען שתלוי איך מגדירים מקום וזמן. הוא מדגים באמצעות השוואה לכיסא:...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
...זה כמו שמישהו מנסה להסביר למישהו אחר משהו, והוא מסביר לו, והשני לא מבין, הוא מסביר לו, והוא לא מבין, הוא שואל עוד שאלה ועוד שאלה. ואז המסביר אומר לעצמו: או שאני סתום שאני לא יודע להסביר, או שהוא סתום שהוא לא יודע להבין, או שהוא לא מקשיב לי, מה אני צריך להסביר לו עוד ועוד ועוד? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות?. ולכן, תשימו לב, אתם כמוכרים, תשימו לב שלשאול יותר מדי שאלות, גם בזה יש חיסרון כי זה משדר תחושת זרות. אז מהיבט מסוים, גם אם יש לכם את כל המידע על הלקוח מראש, אתם יודעים את המחשבות...
איך למצוא פתרונות? ללמוד אימון אישי, ללמוד יעוץ אישי, להיות מאמן אישי, לדעת איך לייעץ, איך לדעת מה לעשות? איך למצוא תשובה? לזהות את השקר, לגלות את השקר, זיהוי שקרים
איך למצוא פתרונות? ללמוד אימון אישי, ללמוד יעוץ אישי, להיות מאמן אישי, לדעת איך לייעץ, איך לדעת מה לעשות? איך למצוא תשובה? לזהות את השקר, לגלות את השקר, זיהוי שקרים
...נתונה ואי אפשר לשנותה. אבל כל עוד קיימת בעיה, זה אומר שבהכרח יש בסיפור של האדם לפחות דבר אחד שאינו אמת. כלומר, אם הייתה ודאות מוחלטת, אז האדם כלל לא היה שואל את השאלה. עצם השאלה היא הוכחה לכך שהמציאות המוצגת איננה ודאית לגמרי. לדוגמה, אדם אומר: רע לי כי החברים שלי נידו אותי. כדי למצוא פתרון לבעיה, הוא צריך לבדוק איפה השקרים בסיפור: אולי לא באמת רע לו? אולי לא באמת מדובר בחברים שלו? אולי החברים לא באמת נידו אותו, או לא נידו אותו לחלוטין? אולי יש לו חברים אחרים שדווקא אוהבים אותו? אולי הוא לא באמת...
מודעות לבעיה, פתרון בעיות, שורש הבעיה, זיהוי שורש הבעיה, הבנת הבעיה, פתרון הבעיה, לצאת מבעיה, לפתור בעיה
מודעות לבעיה, פתרון בעיות, שורש הבעיה, זיהוי שורש הבעיה, הבנת הבעיה, פתרון הבעיה, לצאת מבעיה, לפתור בעיה
...כבר נמצא בחצי הדרך לפתרון, או אפילו יותר מזה - שאם אדם יודע בדיוק מהי הבעיה העמוקה שלו, היא תיפתר מאליה. אליעד כהן מתמודד באופן מעמיק עם התפיסה הזו ומפרק אותה לגורמים בעזרת דוגמאות והסברים מפורטים. מה הטעות הנפוצה בזיהוי שורש הבעיה? אליעד מסביר שרבים חושבים בטעות שהם איתרו את שורש הבעיה שלהם, אך למעשה, פעמים רבות מדובר רק בגורם שטחי או חלקי של הבעיה, ולא בשורש האמיתי. הוא מביא כדוגמה אדם שחווה חרדה לאורך זמן רב, ומגיע לנקודה שבה הוא כביכול מגלה מהו המקור לחרדה שלו. למשל, הוא מבין שהוא בחרדה בגלל...
כמה הנחות יסוד יש? כמה הנחות יסוד לחפש? למצוא הנחות יסוד, יותר מהנחת יסוד אחת, ניתוח הנחות יסוד, ניתוח תהליך, פירוק לגורמים, זיהוי הנחות יסוד, בדיקת הנחות יסוד, לפחות שתי הנחות יסוד
כמה הנחות יסוד יש? כמה הנחות יסוד לחפש? למצוא הנחות יסוד, יותר מהנחת יסוד אחת, ניתוח הנחות יסוד, ניתוח תהליך, פירוק לגורמים, זיהוי הנחות יסוד, בדיקת הנחות יסוד, לפחות שתי הנחות יסוד
...בנויה לפחות משני חלקים מינימליים. זוהי נקודה מהותית, המדגישה את העומק והרבדים המרובים הקיימים בכל תהליך של פירוק הנחות יסוד. מהי הנחת היסוד הבסיסית ביותר לפי אליעד כהן? אליעד מדגיש שיש מצבים בהם מגיעים להנחות יסוד בסיסיות במיוחד, שאינן מתפרקות עוד, או שהן מהוות בסיס להרבה מאוד הנחות אחרות. הוא נותן דוגמה לכך שהשאיפה להרגיש טוב היא הנחת יסוד בסיסית ביותר, שאולי עומדת בבסיסן של הנחות יסוד רבות אחרות. יחד עם זאת, גם הנחה בסיסית זו אינה תמיד מספיקה לבדה, משום שכדי לנקוט בפעולה ספציפית (למשל לבחור לעשות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להוסיף מילים, כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להוסיף מילים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, מאמן אישי לקריירה, אימון אישי למנהלים בנושא להוסיף מילים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9688 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 13:24:22 - wesi1