אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להגיב לביקורת ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
לטעות האם טעיתי התנגדות לקוח במה טעיתי ממוקד מלכתחילה מי צודק מסתתר שליליות התנגדויות בזמן מכירה בטלפון כמה להתלונן איך להגיב איך להתלונן איך להתמודד איך להתמודד עם ביקורת איך לשכנע איך לשכנע אנשים ביקורת ביקורתיות האם להתלונן התגוננות התגוננות מביקורת התמודדות התמודדות עם ביקורת התמודדות עם האשמות התמודדות עם תלונות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות הלקוח התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח כמה להתלונן להגיב להגיב לביקורת להגיב להאשמות להגיב לתלונות להתגונן להתגונן מביקורת להתגונן מהאשמות להתלונן להתמודד להתמודד עם ביקורת לקוח לקוחות לשכנע לשכנע אנשים מתי להתלונן שכנוע תלונה תלונות
להתמודד עם העברת ביקורת, לנצח בויכוח, להתגונן מול ביקורת, ביקורתיות, להפוך מחויב לאפשרי, התמודדות עם ביקורת, להדוף ביקורת, לחסום ביקורת, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת, הדיפת ביקורת
להתמודד עם העברת ביקורת, לנצח בויכוח, להתגונן מול ביקורת, ביקורתיות, להפוך מחויב לאפשרי, התמודדות עם ביקורת, להדוף ביקורת, לחסום ביקורת, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת, הדיפת ביקורת
... ביקורתיות, להפוך מחויב לאפשרי, התמודדות עם ביקורת, להדוף ביקורת, לחסום ביקורת, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת, הדיפת ביקורת איך להגיב לביקורת שמישהו מעביר עליך? כאשר אדם מעביר עליך ביקורת שלדעתו היא נכונה, בעוד שאתה בטוח שהיא אינה מוצדקת, אליעד כהן ...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
...ינסה להיאחז בטענותיו, ניתן להמשיך להפריך אותן ולגרום לו להרגיש אבוד. דוגמאות נוספות אם ילד נשאל על ידי אמו: למה לא הכנת שיעורים? - במקום להסביר או להתנצל, ניתן לומר: איזה שיעורים? אין לי שיעורים. אם היא משיבה: מה זאת אומרת? יש לך שיעורים במתמטיקה! - ניתן להשיב: מאיפה את יודעת? המורה לא נתנה שום דבר. אם היא מתעקשת: המורה שלחה לכולם במייל! - ניתן לומר: אני לא קיבלתי שום מייל, כנראה הייתה טעות. בדרך זו, ניתן לשגע את הצד השני ולגרום לו להרגיש שהוא נמצא בלופ חסר תועלת. שימוש ברטוריקה זו בדיונים פוליטיים...
איך להאשים מישהו בלי שהוא יפגע? איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? איך לגרום למישהו לא להתגונן? איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? איך לקחת אחריות בהעברת ביקורת? איך לא לגרום למישהו לתקוף אותך?
איך להאשים מישהו בלי שהוא יפגע? איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? איך לגרום למישהו לא להתגונן? איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? איך לקחת אחריות בהעברת ביקורת? איך לא לגרום למישהו לתקוף אותך?
...מדגיש שאם אתה מעוניין שהאדם השני ייקח אחריות, אתה חייב קודם כל לקחת אחריות על הרגשות שלך. כאשר אתה אומר משפטים כמו אני כועס ממה שעשית, במקום לומר אתה מכעיס אותי, אתה בעצם מראה לאדם השני שאתה מודע לכך שהתגובה שלך היא באחריותך, מה שמפחית את התגובה ההגנתית שלו. אם תגיד אתה מעצבן אותי, האדם השני עלול להחזיר לך את ההאשמה ולומר לא, אתה זה שמעצבנים אותו. לעומת זאת, אם תגיד אני מתעצבן ממה שעשית, אתה מפנה את תשומת הלב אל התחושות שלך, מה שגורם לצד השני להיות יותר פתוח להקשבה ולהבנה של התנהגותו. איך אפשר להעביר...
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
...היא שיטת התנאים. למשל, אם החוקר רוצה להפליל אותך, תוכל להגיד לו: אני מבין שאתה רוצה להגיע לאמת, וזה תנאי הכרחי לצדק. אבל כאן התנאי הזה לא מתקיים. כך אתה מערער את הביטחון שלו בראיות או בטענות נגדך ויוצר מצב שבו יש סיבה טובה מאוד להאמין דווקא לגרסה שלך. כיצד לשכנע באמצעות הטלת ספק מתמדת? הטכניקה הבסיסית ביותר שאליעד חוזר עליה שוב ושוב היא הטלת ספק מתמדת בכל דבר שהצד השני מציג. שאל שאלות כמו: מי אמר שזה נכון?, איך אפשר לדעת בוודאות שזה באמת קרה?, מי אמר שהוא פירש נכון?. השאלות האלה יוצרות בלבול אצל...
התגוננות - מי צריך להתגונן? ומהי מהותה של ההתגוננות?
...מצויה. וגם אם מציאותה של המציאות לא תהיה ידועה על ידי אף אחד, וגם אם קיומה ומהות מציאותה לא ברור לאדם, הרי שהמציאות כמציאות תמיד תהיה קיימת. ולכן לדוגמה, המציאות לעולם לא תחשוש מכך שמישהו ישמיד אותה. משום שאי אפשר ואין דרך להשמיד אותה. כי היא תמיד תהיה מצויה בצורה כלשהי. וגם את האמת אי אפשר להשמיד. כי לא משנה מה יעשה האדם, ולא משנה מה מבין ומה חושב האדם, האמת לעולם לא משתנה. וגם אם האדם יודע או לא יודע את האמת, האמת עצמה לעולם לא תשתנה. וכל זה אומר בעצם, שככל שהאדם מחובר יותר למציאות וככל שהאדם...
בעיות, חיפוש בעיות, ליצור בעיות, התגוננות, להתגונן, לא להתגונן, רע כל הזמן, הכל רע, פתרון בעיות, הכל בעיות
בעיות, חיפוש בעיות, ליצור בעיות, התגוננות, להתגונן, לא להתגונן, רע כל הזמן, הכל רע, פתרון בעיות, הכל בעיות
...מרגישים שמשהו מפריע להם, גם כאשר הם לא יכולים להסביר למה זה מפריע להם באמת. אליעד מדגים זאת בדוגמה פשוטה: אם מישהו מוטרד מכך שיש שולחן בחדר, הוא לא מוטרד מהשולחן עצמו, אלא מהרעיון שהוא חושב עליו. כלומר, הבעיה היא לא השולחן, אלא המחשבה שהשולחן לא צריך להיות שם, או שזה לא תקין שיש שם שולחן. האדם למעשה יוצר לעצמו בעיה יש מאין. מה גורם לאדם ליצור לעצמו בעיות? הסיבה המרכזית שאנשים יוצרים לעצמם בעיות היא כי הם מתמקדים בדברים יחסיים במקום להתבונן בדברים בצורה מוחלטת. אליעד מסביר שכאשר האדם חושב בצורה יחסית...
מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
...מהמניפולציות של שכנוע אבל זה כבר עוד פעם מהיבט אחר. עכשיו התועלת השנייה שיכולה לצאת לאנשים מהנושא של ללמוד את כל הנושא הזה של שכנוע ואיך עובד המוח ואיך שותלים מחשבות, ואיך עושים מניפולציות וכו היא בכך שהוא יודע להתגונן ממניפולציות ובשכנוע של אחרים, זאת אומרת גם אם בן אדם יגיד אני לא רוצה לשכנע אף אחד בשום דבר אני מעדיף להיות מי שאני והכל בסדר אוקי אף על פי כן באופן יחסי בן אדם חי בעולם שלנו ובעולם שלנו העולם שלנו מוצף במסרים של שכנוע שמנסים לשכנע את הבן אדם לעשות ככה ולקנות ככה ולחשוב ככה וכו, וגם...
איך לא להרגיש רע משום דבר? איך להתגונן מפני תחושות רעות? איך לא להיות תלוי בדברים? איך לא להיפגע משום דבר? איך לא לפתח תלות רגשית? איך לא להתאכזב? איך לא לפתח חרדת נטישה? לכל דבר יש מחיר, אין ארוחות חינם, אושר יציב, אושר זמני
איך לא להרגיש רע משום דבר? איך להתגונן מפני תחושות רעות? איך לא להיות תלוי בדברים? איך לא להיפגע משום דבר? איך לא לפתח תלות רגשית? איך לא להתאכזב? איך לא לפתח חרדת נטישה? לכל דבר יש מחיר, אין ארוחות חינם, אושר יציב, אושר זמני
...הוא תחושת אושר שלא משתנה כאשר תנאים חיצוניים משתנים. כדי להגיע למצב כזה, עליך תמיד להיות מודע לכך שהכל יכול להשתנות, ולהכין את עצמך לקבל את השינוי האפשרי באותה תחושה חיובית שיש לך עכשיו. ככל שתצליח להשתחרר מהתלות בדברים ספציפיים, כך תוכל לחוות אושר אמיתי ויציב לאורך זמן. לדוגמה, אדם שנהנה מאוד מזוגיות ומודע מראש לכך שהזוגיות עשויה להסתיים, יוכל ליהנות מהזוגיות בלי חשש. הוא ירגיש ביטחון בידיעה שגם אם יום אחד ייאלץ להתמודד עם פרידה, הוא יוכל להיות מאושר באותה המידה. לסיכום, אליעד מדגיש שהסוד לא להרגיש...
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע
...את הטריק ולהבין מה באמת מתרחש שם מאחורי הקלעים. באופן דומה, ככל שאתה מבין טוב יותר איך שתילת מחשבות עובדת, כך יהיה קשה יותר לאנשים לשתול בך מחשבות מבלי שתשים לב. אילו דוגמאות קיימות לטכניקות של שתילת מחשבות? אליעד נותן דוגמאות לשיטות פשוטות ונפוצות לשתילת מחשבות. למשל, שיטה אחת היא הקצנה של דברים, כלומר, לקחת רעיון מסוים ולהפוך אותו ליותר מוגזם, ובכך לשכנע אותך להאמין לו. שיטות נוספות כוללות הוספת מילה מסוימת או השמטת מילה שיכולה לשנות לגמרי את משמעות המשפט ולהחדיר מחשבה סמויה לתוך מוחך, בלי שתשים...
איך לא לפחד מטילים? איך לא לפחד להיפגע מטילים? איך לא לפחד מהמצב הבטחוני? איך לא לפחד ממלחמה? איך לא לפחד באזעקה? איך לא לפחד בממד? איך לא להיכנס לפחד מהמוות? חרבות ברזל, איך לא לפחד ממתקפת טילים? לא חייב לפחד, התקפי חרדה קיצונית, לוחמה פסיכולוגית, טרור נפשי, טרור פסיכולוגי, להיכנס לממד בזמן אזעקה, מלחמה בטרור, לוחמה תודעתית, התראה על התקפת טילים, פגיעה מטילים, להתגונן מטילים, להיכנס לפאניקה להיפגע מטילים, לבחור כמה לפחד, פגיעה נפשית, פגיעה פיזית
...לממד ויש את הפחד הנפשי, שהוא נובע מחוסר אמונה ומחוסר ביטחון, שהכל טוב ושהכל לטובה והכל בהשגחה פרטית ומה שצריך לקרות יקרה וכולי (עע ביטחון והשתדלות). ויש בזה עוד עניינים, שהאדם צריך להבין שהוא זה שבוחר לפחד. כי האדם בוחר את הרצון שלו. והאדם בוחר לרצות לא להיפגע מהטילים וכולי. שזה כמובן עוד עניין אחר. ויש גם את העניין של התבואה המשוגעת שסיפר רבי נחמן מברסלב https://breslev.eip.co.il/?key=2562 שהאדם צריך לזכור שהוא בתוך בית משוגעים. ויש גם את העניין של https://breslev.eip.co.il/?key=2207 את זה תקבלו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להגיב לביקורת, כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להגיב לביקורת, איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, אימון אישי בסקייפ בנושא להגיב לביקורת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.7500 שניות - עכשיו 03_09_2025 השעה 03:28:59 - wesi1