8:03לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום... מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות? בעלי עסקים רבים נוטים לומר טוב לי ככה, כאשר מוצע להם שירות או מוצר שמטרתו להגדיל את מספר הלקוחות שלהם. לכאורה, זו נשמעת טענה לא הגיונית, במיוחד אם בעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר כסף. לכן נשאלת השאלה: מה יכול להיות ההיגיון העומד מאחורי אמירה כזו? האם ... שעות ביום, הוא לא זקוק לעוד לקוחות. אולם בפועל, חשיבה זו שגויה. מדוע? מכיוון שתוספת לקוחות יכולה לאפשר לבעל העסק להרוויח יותר כסף, אפילו בלי להגדיל את מספר שעות העבודה. איך אפשר להרוויח יותר בלי לעבוד יותר שעות? אם בעל עסק מקבל כיום 10 לקוחות ביום שכל אחד מהם משלם לו 100 שח, הוא מרוויח 1,000 שח ביום. אם בעל העסק יקבל ... היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי. מה אפשר לעשות במקרה של לקוחות מזדמנים שמשלמים יותר אך לא חוזרים? גם במקרה שבו לקוחות חדשים מגיעים רק באופן חד - פעמי ולא ... על הקריטריונים החשובים לו - כסף, יציבות, נוחות בעבודה איתם וכדומה. זרם לקוחות חדש הוא תמיד הזדמנות לשיפור איכות הלקוחות והרווחיות של העסק. כיצד להגדיל מכירות בעסק איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות תפיסות שגויות שמגבילות הצלחה עסקית איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות הפסיכולוגיה של בעלי עסקים מול הצלחה היגיון מאחורי בעל עסק שאינו רוצה עוד לקוחות ישנה סיטואציה שבה אדם מנסה למכור שירות לעסקים שיכול לעזור להם להגדיל את המכירות שלהם, ובעל העסק משיב שאין לו צורך בעוד לקוחות, כלומר, שהוא מרוצה ממצבו הנוכחי ולא מחפש להרחיב את היקף הפעילות. נשאלת השאלה: בהנחה שבעל העסק כן רוצה עוד כסף, איך ייתכן שהוא מסרב להזדמנות שמוצעת לו להגדיל את ההכנסות על ידי הבאת לקוחות חדשים? הנחת יסוד: בעל העסק רוצה כסף כאשר בעל עסק מצהיר שאינו רוצה עוד לקוחות, יש לבדוק האם הוא באמת אינו מעוניין בעוד כסף, או שיש סיבה אחרת ... ביום, ולכן הם לא יוכלו להרוויח יותר גם אם יגיעו לקוחות נוספים. למעשה, זהו כשל לוגי, שכן גם במצב שבו העסק מתפקד במלואו, הוספת לקוחות חדשים יכולה להגדיל את הרווחים בדרכים אחרות. הגדלת הרווחים גם ללא הגדלת השעות כאשר עסק מתמודד עם ביקוש גבוה, הוא יכול להעלות את המחירים. בעל העסק לא בהכרח צריך להגדיל את שעות העבודה שלו כדי להרוויח יותר. אם יגיעו אליו יותר לקוחות, הוא יוכל לבחור לעבוד רק עם אלה שמשלמים יותר, כך שגם אם כמות העבודה תישאר זהה, ההכנסה תגדל. דוגמאות לכך שעוד ... עוד לקוחות לא מחייבים אותו לעבוד יותר שעות, אלא יכולים לאפשר לו לבחור את הלקוחות המשלמים יותר. גם אם הוא חושב שיש לו מספיק לקוחות כרגע, תמיד טוב להגדיל את מאגר הלקוחות כדי להתמודד עם שינויים בלתי צפויים. ביקוש גבוה מאפשר להעלות מחירים ולשפר רווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שתאפשר להרוויח יותר מבלי להגדיל את כמות העבודה. סיכום בעלי עסקים רבים מחזיקים בתפיסות מגבילות שגורמות להם לוותר על הזדמנויות עסקיות, כמו ההנחה שהם לא צריכים עוד לקוחות. במציאות, תוספת לקוחות מאפשרת להעלות ... הלקוחות וליצור ביטחון כלכלי לאורך זמן. לכן, כדאי להראות לבעל העסק כיצד קבלת לקוחות נוספים תוכל לתרום לו, גם אם הוא חושב שאין לו בכך צורך. כיצד להגדיל מכירות בעסק איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות תפיסות שגויות שמגבילות הצלחה עסקית איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות הפסיכולוגיה של בעלי עסקים מול הצלחה עכשיו בא נניח שמישהו מנסה למכור לעסקים שירות שיעזור להם להגדיל את המכירות שלהם יכול להיות כזה דבר? יכול להיות כזה דבר, עכשיו בא נלך שהוא מנסה נגיד למכור להם את המוצר ואז הבן אדם אומר לו תקשיב אני לא צריך עוד לקוחות לא צריך עוד לקוחות טוב ...