... המוצר שלך ויבין את היתרונות של המוצר שלך, אז הוא כן ירכוש את המוצר שלך, אז בהחלט שכדאי לך לדבר אל ההיגיון של הלקוח, ולא רק לדבר אל האמונה של הלקוח ולא רק לגרום ללקוח להאמין אלא לגרום ללקוח להבין. כי אמונה צריך, ...
...לגבי ההחלטה של הלקוח לגבי המוצר. וככה הלקוח יוכל להחליט יותר טוב, אם לקנות או לא לקנות את המוצר. איש המכירות לא רוצה למכור לי משהו בפגישה, אלא איש המכירות רוצה לספק לי עוד מידע בפגישה, שיעזור לי להחליט אם העסקה מתאימה לי או שלא. וממילא זה אומר, שכדי להביא את הלקוח לפגישה, לשם כך אנחנו צריכים לגרות אותו לגבי הגעה לפגישה, שבה הוא יוכל לקבל מידע נוסף שאותו הוא לא יוכל לקבל בשיחת הטלפון. ואיך בעצם עושים את זה?! אז לכאורה היה ניתן לומר, שברגע שיש שיחה יוצאת או נכנסת, אז כל שאלה שהלקוח שואל או כל שאלה...
...סיבה רעה ותוצאה טובה, הכל לטובה, הכל לרעה, איך טוב הופך לרע? איך רע הופך לטוב? השפעת התוצאה על הסיבה, השפעת הסיבה על התוצאה, פירוש ועובדה, טוב ורע, האם זה טוב או רע? איך המוח מפרש סיבה רעה שהובילה לתוצאה טובה? אליעד כהן מסביר שכאשר קורה לבן אדם דבר רע שכתוצאה ממנו יוצא דבר טוב, קיימות מספר דרכים בהן המוח יכול לפרש את המצב. לדוגמה, אם קרה לאדם אירוע שלילי מאוד, אך בעקבותיו התרחש משהו חיובי ביותר, האדם עשוי להתחיל להאמין שכל האירוע, כולל החלק השלילי, הוא טוב. במצב כזה האדם יכול להגיע למסקנה הכל לטובה...
...מצב שבו הוא גם רוצה וגם לא רוצה בו - זמנית. לדוגמה, אם אתה רוצה להצליח כלכלית, אליעד לא יציע לך לבטל את הרצון הזה, אלא לשאול את עצמך: למה אני רוצה להצליח כלכלית? מה אני חושב שאשיג אם אצליח כלכלית? האם באמת השגת הכסף תגרום לי להיות מאושר באופן מוחלט? למה דווקא להצליח כלכלית יגרום לי אושר ולא משהו אחר? ככל שאתה חוקר יותר לעומק, אתה מגלה שבסוף אין באמת הסבר מוחלט לרצון שלך, ולכן אתה מסוגל להיות במצב שבו אתה גם מזדהה עם הרצון וגם לא מזדהה איתו. אליעד מתאר זאת כמצב שבו אתה קיים ולא קיים בו - זמנית, כלומר...
...לבדוק אחרים - וייתכן שהמתחרים שלכם לא יעמדו באותם קריטריונים כמו שאתם כן. 2. אתם יוצרים מערכת אמון תוך כדי תהליך ברגע שהוא שואל אתכם את השאלות שאתם הצעתם, הוא למעשה כבר סומך עליכם. אתם אלו שהנחתם אותו בתהליך, והבאתם אותו לנקודה שבה הוא משתמש במידע שלכם, מה שיוצר תחושת ביטחון. 3. אתם למעשה מובילים את תהליך קבלת ההחלטות שלו בכך שאתם מראים לו איך לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם, אתם בעצם מעצבים את תהליך החשיבה שלו. אם אתם באמת טובים, התשובות שלכם יהיו טובות יותר מהתשובות של המתחרים - וזה רק יגביר את הסיכוי...
...לדוגמה בירושלים. כלומר, האירוע עצמו מחבר מיד תחושת זמן לתחושת מקום. אין משמעות לאירוע או לזיכרון בלי שניהם יחד. מה ההבדל בין רק זמן לרק מקום באופן יחסי? אליעד כהן מסביר שהחוויה האנושית לעולם אינה מופרדת לגמרי בין זמן ומקום, אך מבחינה יחסית אפשר לומר שלפעמים החוויה מתמקדת יותר באחד מהם ופחות בשני. לדוגמה, אם אדם נמצא באירוע טראומטי, יתכן ויזכור יותר את הזמן המדויק של האירוע מאשר את המקום, או להיפך. אליעד מציין שכאשר שואלים אדם על משהו שקרה לו, לעיתים ייזכר יותר במקום ופחות בזמן, ולעיתים ההיפך. מכאן...
...לשומעים יותר קל להבין שהם לא נכונים. או לדוגמה, שתשנה טיפה את הצגת הדעה שמנוגדת לדעתך, ושתציג אותה בצורה שכזו, אפילו בשינוי של מילה אחת או סדר המילים במשפט, כדי שיהיה לך יותר קל לגרום אחכ לשומעים להבין למה הדעה שמנוגדת לדעתך, למה היא שגויה. כי תוך כדי שאתה חוזר על הדעה הנגדית לשלך, באפשרותך גם לשנות אותה ולהציג אותה, בצורה שתראה כאילו היא הדעה המקורית, אבל אתה יכול להדגיש בה דברים מסוימים, שיגרמו לה להיראות אחכ יותר מטופשת / שלילית וכולי. אבל, לכל זה יש גם חיסרון. והוא שלפעמים השומעים לא ככ חכמים...
...אך בפנימיותו הוא כולו אבנים טובות. כלומר, פנימיות המציאות - אף שהיא נראית פשוטה ורגילה - מכילה למעשה שלמות ואוצרות של יופי וערך אינסופי, שרק לעיתים נדירות ניתן לראות ולהבין. מדוע המלך רצה שיהיו לו בנים? בסיפור מסופר על מלך שלא היו לו בנים, והחשש העיקרי שלו היה שאחרי מותו תעבור המלוכה לאנשים זרים. המלך הלך לחפש פתרונות אצל דוקטורים אך הם לא עזרו לו. הוא החליט לצוות על היהודים שיתפללו עבורו כדי שיהיו לו בנים, והם חיפשו ומצאו צדיק גנוז - צדיק נסתר, שלא מפרסם את עצמו ולא מוכר לציבור הרחב. למרות שהצדיק...
...לא ממליצים על כך? רבים מיועצי השיווק עוסקים יותר בשכנוע ומכירה אגרסיבית מאשר במתן ערך אמיתי. הם יוצרים תחושת דחיפות מלאכותית כמו המבצע ייגמר בקרוב או נותרו רק 3 מקומות כדי לגרום ללקוחות לרכוש לפני שהם שוקלים אם זה באמת משתלם עבורם. הם גם מפעילים טריקים כמו כותרות מושכות שאינן מציאותיות (תרד 10 קג בשבוע תוך כדי אכילת שוקולד), מה שמוביל לציפיות מוגזמות ולבסוף לאכזבה. הבדל בין שיווק אמיתי למניפולציה שיווק נכון מתמקד במתן ערך אמיתי לאנשים. אם המוצר שלך טוב, אין לך מה להסתיר, ולכן תאפשר לאנשים לנסות...
...שהתמודדות נכונה עם מצבים כאלה היא לא להיכנס לפאניקה ולא להתחיל לפעול מתוך פחד. במקום זאת, כדאי לבדוק מה המהות האמיתית של המחשבה - האם היא באמת הגיונית, או שמדובר במשהו דמיוני שאין לו שום בסיס מציאותי. אליעד מדגיש שהרבה פעמים הפחדים או המחשבות המוזרות הן בסך הכל דרכים של המוח להתמודד עם בעיות אחרות, כמו חרדות או בעיות רגשיות. איך מטפלים באדם הסובל מפחדים לא רציונליים או פוביות? אליעד מדגיש שכדי לטפל באדם הסובל מפחדים לא רציונליים, חייבים להבין את נקודת המבט שלו. אי אפשר סתם לומר לאדם זה לא נכון או...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לדבר אל ההיגיון של הלקוח, איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לדבר אל ההיגיון של הלקוח, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, אימון אישי למתבגרים, מאמן אישי להפרעות קשב בתחום לדבר אל ההיגיון של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331