... את כל מאה המשימות, הוא עלול להיבהל או להתבלבל, ובמקום לבצע את שלוש המשימות שהוא יכול, הוא ינסה לחשוב על כל המאה משימות ויאבד מיקוד. לפעמים, עודף מידע עלול
לגרום לו לנסות להתחיל משימות רבות במקביל, ובסופו של דבר לא לעשות אף משימה כמו שצריך. מכאן, שלעיתים, כדי למנוע עומס מיותר, עדיף לתת לעובד רק את המשימות הספציפיות שהוא יכול לבצע ... הפוטנציאל שלו ולא יפעל בצורה יעילה מספיק. כאן אליעד מציג גישה שנייה ואומר כי כאשר מציגים לעובד תמונה רחבה יותר של המשימות, אפילו אם הן רבות מאוד, זה יכול
לגרום לו לחשוב איך להתייעל. הוא מסביר שכאשר עובד מודע לכך שיש לו מאה משימות לעשות, הוא עשוי לחשוב על דרכים יצירתיות לשפר את תהליך העבודה שלו, לחפש פתרונות חדשים, ואפילו לבקש עובדים ... רק משימה אחת בכל פעם, כדי למקד אותו ולמנוע הצפה. היתרונות והחסרונות של כל גישה אם ניתן לעובד כמות גדולה של משימות, ייתכן שהוא ירגיש עומס ובלבול, דבר שעלול
לגרום לו לאבד את העשתונות ולא לבצע דבר. במקרה כזה, עדיף לתת לו רק את המשימות שהוא מסוגל לבצע בטווח הקרוב, כלומר, משימות ליום הנוכחי, לשבוע הקרוב או לחודש הקרוב. מנגד, יש גם חיסרון ... להתייעל. ניהול משימות ומוטיבציה הגישה הזו נכונה לא רק לעובדים אלא גם לכל אדם שמנהל את עצמו. כאשר אדם מציב לעצמו מטרה מאוד גדולה, לפעמים זה עשוי לשתק אותו
ולגרום לו לא לעשות דבר, ולפעמים זה דווקא מדרבן אותו לפעול מהר יותר. לכן, חשוב להבין את הדרך שבה כל אדם מגיב ללחץ ולהתאים את האסטרטגיה בהתאם. לקריאה נוספת על ניהול עובדים, מוטיבציה ...