אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח להחליט לקנות ✔אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות אחת או מגוון אפשרויות?

כשמדובר בתהליך מכירה, עולה השאלה אם עדיף להציע ללקוח רק אפשרות אחת, כלומר, מוצר אחד במחיר אחד, או שמא להציע לו מגוון אפשרויות, חבילות ומבצעים. לכל גישה יש יתרונות וחסרונות, ואליעד כהן מפרט את ההשפעות האפשריות של כל אחת מהן.

היתרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד
  • הפשטות מסייעת בקבלת החלטה:

    כאשר ללקוח יש רק אופציה אחת, אין דילמה והוא יכול פשוט להחליט אם לקנות או לא לקנות. אין צורך בהשוואה בין אפשרויות, מה שמפשט את התהליך.
  • הפחתת הלחץ:

    ריבוי אפשרויות עלול להוביל ללחץ וחשש מהפסד הזדמנויות טובות יותר. כאשר יש רק הצעה אחת, הלקוח לא נדרש להרגיש שהוא מפסיד משהו טוב יותר.
  • יצירת תחושת דחיפות:

    כאשר יש רק אפשרות אחת, הלקוח מבין שאם לא יקנה עכשיו, הוא יאבד את ההזדמנות. אין תחושה של "חכה, אולי יהיה משהו יותר טוב בהמשך".
  • הימנעות מהמתנה להנחות:

    כאשר הלקוח יודע שלא יהיו הנחות או מבצעים בעתיד, הוא לא ממתין להזדמנות טובה יותר, אלא קונה מיד אם הוא מעוניין במוצר.
החסרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד
  • סיכון לאבד לקוחות:

    לקוח שאינו מעוניין בהצעה הספציפית לא יכול לבחור אלטרנטיבה שתתאים לו, מה שעלול להוביל אותו לחפש הצעות ממקום אחר.
  • חוסר גמישות:

    לקוחות רבים מעדיפים מוצרים או מחירים שונים, ואם אין להם אפשרות לבחור, הם עלולים להימנע מרכישה.
  • חוסר התאמה ללקוחות שונים:

    אנשים שונים מחפשים צרכים שונים. אם אין להם מגוון אפשרויות, הם עשויים לחפש אלטרנטיבות במקום לקנות את ההצעה היחידה שמוצעת להם.
היתרונות בהצעת מגוון אפשרויות
  • הלקוח מתמקד במה לבחור ולא בשאלה אם לקנות:

    כאשר הלקוח מתמודד עם אפשרויות רבות, הוא לא חושב אם לקנות בכלל אלא במה לבחור מתוך מה שמוצע לו.
  • הגדלת פוטנציאל המכירה:

    מגוון חבילות ומחירים יכול להתאים לקהלים שונים ולמשוך יותר לקוחות, מכיוון שלכל אחד מהם יתאימו חבילה או מחיר שונים.
  • יצירת תחושת הזדמנות:

    כשיש אפשרויות שונות, הלקוח מרגיש שהוא בוחר את האפשרות המשתלמת ביותר עבורו, ומחפש את ההזדמנות הטובה ביותר.
  • אפשרות לשחק עם מחירים:

    ניתן להציע חבילות יקרות לצד חבילות זולות יותר, כך שהלקוח ישווה ויחשוב שהוא מקבל תמורה טובה יותר.
החסרונות בהצעת מגוון אפשרויות
  • בלבול והתלבטות:

    ריבוי אפשרויות עלול להוביל את הלקוח להיסוס ולהתלבטות רבה, ולסופו של דבר למנוע ממנו לקנות בכלל.
  • המתנה להזדמנויות טובות יותר:

    הלקוח עלול לחשוב שאם יש עכשיו מבצע, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר, ולכן הוא עשוי להמתין לפני שהוא מקבל החלטה.
  • תחושת חוסר אמון:

    אם המחירים וההצעות משתנים כל הזמן, הלקוח עלול להרגיש שהמחירים אינם אמינים, וזה עלול לפגוע באמון שלו בעסק.
אז מה עדיף?

לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי מה עדיף - כל מקרה לגופו. אליעד כהן מסביר שההחלטה תלויה בסוג העסק, בקהל היעד ובאופן שבו הלקוחות מקבלים החלטות. הדרך הטובה ביותר לדעת מה מתאים לעסק שלך היא לנסות גישות שונות ולבחון אילו תוצאות מביאות יותר מכירות. כל עסק צריך לבצע ניסוי וטעייה, להחליט מה מתאים לו ולבחון את התוצאות בהתאם.

סיכום כללי

לסיכום, הצעת אפשרות אחת או מגוון אפשרויות תלויה בהבנת הקהל ובבחירה המותאמת לו. לעיתים, גישה אחת יכולה להיות אפקטיבית יותר ולקדם מכירות, ולעיתים גישה אחרת תסייע בהגדלת ההזדמנויות ללקוח.
האם עדיף לתת ללקוח אפשרות אחת או מגוון אפשרויות?

כאשר מדובר בתהליך מכירה, עולה השאלה האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות אחת - מוצר אחד, מחיר אחד, עסקה אחת - או שמא עדיף להציע לו מגוון אפשרויות, מבצעים וחבילות שונות. לכל גישה יש יתרונות וחסרונות, ובמאמר זה נעמוד עליהם.

היתרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד
  • הפשטות מסייעת בקבלת החלטה - כאשר ללקוח יש רק אופציה אחת, הוא מתמודד עם דילמה פשוטה: לקנות או לא לקנות. אין לו צורך להתלבט בין אפשרויות שונות.
  • הפחתת הלחץ - ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללחץ ולחשש מהפסד עסקה טובה יותר. כאשר יש רק הצעה אחת, אין מקום להתלבטויות רבות.
  • יצירת תחושת דחיפות - אם הלקוח יודע שאין מבצעים ואין אפשרויות אחרות, הוא מבין שאם הוא לא יקנה עכשיו, הוא יפסיד את העסקה לחלוטין.
  • הימנעות מהמתנה להנחות - כאשר לקוחות יודעים שלא יהיו הנחות או מבצעים בעתיד, הם מבינים שאין טעם לחכות לרגע טוב יותר.
החסרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד
  • סיכון לאבד לקוחות - לקוח שאינו מתעניין בהצעה הספציפית לא יוכל לבחור אלטרנטיבה שתתאים לו יותר, והוא עשוי לפנות למתחרים.
  • חוסר גמישות - ישנם לקוחות שהיו מעדיפים מוצר או מחיר שונה, ואם אין להם אפשרות לבחור, הם עלולים לוותר על העסקה.
  • חוסר התאמה ללקוחות שונים - אנשים שונים מחפשים צרכים שונים, ואם אין להם מגוון אפשרויות, הם עשויים לחפש אלטרנטיבות.
היתרונות בהצעת מגוון אפשרויות
  • הלקוח מתמקד במה לבחור ולא בשאלה אם לקנות - כאשר מציעים לו מגוון אפשרויות, הוא לא מתלבט אם לבצע את הרכישה אלא באיזו אפשרות לבחור.
  • הגדלת פוטנציאל המכירה - מגוון חבילות ומחירים יכול להתאים לקהלים שונים ולמשוך יותר לקוחות.
  • יצירת תחושת הזדמנות - כאשר יש אפשרויות שונות, הלקוח יכול להרגיש שהוא בוחר את האפשרות המשתלמת ביותר עבורו.
  • אפשרות לשחק עם מחירים - ניתן להציע חבילות יקרות לצד חבילות משתלמות יותר, כך שהלקוח ישווה וירגיש שהוא מקבל תמורה טובה.
החסרונות בהצעת מגוון אפשרויות
  • בלבול והתלבטות - יותר מדי אפשרויות עלולות לגרום ללקוח להסס ולבסוף לא לקנות כלל.
  • המתנה להזדמנויות טובות יותר - לקוחות עלולים לחשוב שאם יש מבצע עכשיו, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר.
  • תחושת חוסר אמון - אם המחירים וההצעות משתנות כל הזמן, הלקוח עשוי להרגיש שהמחירים אינם אמינים.
אז מה עדיף? הכל תלוי במקרה!

אין תשובה חד - משמעית לשאלה האם עדיף להציע אפשרות אחת או מגוון אפשרויות. ההחלטה תלויה בסוג העסק, בקהל היעד ובאופן שבו הלקוחות מקבלים החלטות. הדרך הטובה ביותר לדעת מה מתאים לעסק שלכם היא לבצע ניסוי וטעייה - לנסות פעם אחת גישה אחת, פעם אחרת גישה שנייה ולבחון אילו תוצאות מביאות יותר מכירות.
איך חבילות משפיעות על הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? לתת ללקוח אפשרויות, לתת ללקוח הנחה, לעזור ללקוח להחליט, לעשות מבצעים ללקוחות, תהליכי קבלת החלטה של הלקוח, האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? האם לתת הנחה? האם לעשות מבצע? האם לתת אפשרויות בחירה? האם לתת חבילות? האם לתת כמה אפשרויות בחירה? האם למכור כמה מוצרים? האם להגדיל את כמות המוצרים? כמה הנחה לתת? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? למה לתת הנחה ללקוח? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה לעשות מבצעים? למה לא לעשות מבצעים? למה לא לתת אפשרויות בחירה? למה כן לתת אפשרויות בחירה? מרוב אפשרויות קשה לבחור, קבלת החלטות בתהליך מכירה, קבלת החלטות בתהליך רכישה, קבלת החלטות של הלקוח, יעוץ עסקי, אימון עסקי, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? איך לגרום ללקוח לקנות? למה הלקוח לא קונה? איך להגדיל מכירות? מבצעים ללקוחות, הנחות ללקוחות, האם לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה? איך לתת הנחה ללקוח? לעשות מבצע ללקוח
מרגיש למה לא לתת הנחה ללקוחות מתמודד עם הימנעות אפשרות לבחור טובות יותר יתרונות או חסרונות צורך אמון הלקוח מחליט קבלת החלטה איך הנחה משפיעה איך הנחה משפיעה על הלקוח איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להחליט לקנות איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצרים איך לעזור איך לעזור ל איך לעזור ללקוח לקבל החלטה איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות איך לקוח מחליט איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך מבצע משפיע על הלקוח אפשרויות אפשרויות בחירה אפשרויות בחירה ללקוח אפשרויות בחירה של לקוח אפשרויות ללקוח אפשרות בחירה בחירה ללקוח גרוע החלטה החלטות החלטיות הלקוח הלקוח לא קונה הלקוח מחליט הלקוח קונה הלקוח שלך הנחה הנחה משפיעה הנחה משפיעה על הלקוח הנחות חבילות ומבצעים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להחליט לקנות לגרום ללקוחות להחליט להשפיע על להשפיע על הלקוח להשפיע על לקוח להשפיע על לקוחות למה הלקוח למה הלקוח לא קונה למה הלקוח קונה למכור למכור מוצר למכור מוצר גרוע למכור מוצרים לעזור לעזור ללקוח לעזור ללקוח לקבל החלטה לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות לקבל החלטה לקבל החלטות לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתת ללקוח אפשרויות לתת ללקוח לבחור מבצע מבצע משפיע על הלקוח מבצעים מוצר מוצר גרוע קבלת החלטה קבלת החלטות
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... ביצירת ודאות אצל האדם לגבי היתרון שבקנייה. איך לשכנע לקוח לקנות? טכניקות מכירה ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות במכירות? איך להגדיל מכירות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר. ולמה שהאדם יבצע עיסקה? כי הוא חושב שמה שהוא יקבל, שווה יותר עבורו כרגע, ...
פגיעה בחפים מפשע, לפגוע בחפים מפשע, איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, מבצע צוק איתן, פוליטיקה, מוסריות, צמחונות, גארי יורופסקי, אכילת בשר, הסכם שלום, מדינת ישראל, החמאס
פגיעה בחפים מפשע, לפגוע בחפים מפשע, איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, מבצע צוק איתן, פוליטיקה, מוסריות, צמחונות, גארי יורופסקי, אכילת בשר, הסכם שלום, מדינת ישראל, החמאס
... בחפים מפשע, לפגוע בחפים מפשע, איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, מבצע צוק איתן, פוליטיקה, מוסריות, צמחונות, גארי יורופסקי, אכילת בשר, הסכם שלום, מדינת ישראל, החמאס למה באמת קרה מבצע צוק איתן? אליעד כהן פותח את ההרצאה בהתייחסות לשאלה המרכזית: למה קרה מבצע צוק איתן? הוא מציג דוגמה של רב שטען שהמבצע התרחש כעונש על חילול שבת בתל אביב. הרב נשאל למה דווקא העיר שדרות, שהיא ... נגד ישראל? איך להילחם בטרור? מדוע פוגעים באזרחים במלחמה? האם ישראל באמת מוסרית? מה גרם למבצע צוק איתן? ...
מבצע צוק איתן, המלחמה בטרור, הגנה או התקפה, כיפת ברזל, מבצע חומת מגן, הסכם השלום, ביבי נתניהו, עמיר פרץ, מדינת ישראל, מבצע שובו בנים, ארגוני טרור, מבצע עמוד ענן, מבצע עופרת יצוקה
מבצע צוק איתן, המלחמה בטרור, הגנה או התקפה, כיפת ברזל, מבצע חומת מגן, הסכם השלום, ביבי נתניהו, עמיר פרץ, מדינת ישראל, מבצע שובו בנים, ארגוני טרור, מבצע עמוד ענן, מבצע עופרת יצוקה
מבצע צוק איתן, המלחמה בטרור, הגנה או התקפה, כיפת ברזל, מבצע חומת מגן, הסכם השלום, ביבי נתניהו, עמיר פרץ, מדינת ישראל, מבצע שובו בנים, ארגוני טרור, מבצע עמוד ענן, מבצע עופרת יצוקה מה היתרונות ... יקום ארגון קיצוני וחזק עוד יותר במקומו. חוסר רצון לקחת את הסיכון הכרוך במבצע צבאי רחב - היקף, שבו יהיו ...
סוגים של אושר, מבצע שובו אחים, תחושת חוסר אושר, תחושת אושר מוחלט, תחושת חוסר סיפוק, תחושת אושר יחסי, להשיג אושר, להרגיש מאושר, לרצות אושר
סוגים של אושר, מבצע שובו אחים, תחושת חוסר אושר, תחושת אושר מוחלט, תחושת חוסר סיפוק, תחושת אושר יחסי, להשיג אושר, להרגיש מאושר, לרצות אושר
... של אושר, מבצע שובו אחים, תחושת חוסר ... זה לדעתי אפילו עושה יותר גרוע לבן אדם זה לא שזה עוזר לו כי זה עושה הרבה יותר גרוע. אליעד: רק יותר גרוע? ש: זה לא רק יותר גרוע לא כלומר, אני אסביר, כי הרי בן ... הם לא מטילים ספק. אליעד: בהנחת יסוד של הטלת הספק. ש: מהנחת היסוד אז אם יש הנחת יסוד במקום ללכת החוצה ללכת תמיד ... כשאתה מטיל ספק אז תבדוק מה הנחת היסוד של הטלת הספק. עכשיו בואו ...
הפסקת אש עם החמאס, נגד הפסקת האש, בעד הפסקת האש, מבצע עמוד ענן, למה שונאים יהודים? למה שונאים את ישראל? המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, פוליטיקה, מלחמה בטרור, צביעות ישראלית
הפסקת אש עם החמאס, נגד הפסקת האש, בעד הפסקת האש, מבצע עמוד ענן, למה שונאים יהודים? למה שונאים את ישראל? המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, פוליטיקה, מלחמה בטרור, צביעות ישראלית
... אש עם החמאס, נגד הפסקת האש, בעד הפסקת האש, מבצע עמוד ענן, למה שונאים יהודים? למה שונאים את ישראל? המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, פוליטיקה, מלחמה בטרור, צביעות ישראלית האם הפסקת האש עם החמאס במבצע עמוד ענן הייתה נכונה? אליעד כהן דן לעומק בנושא הפסקת האש עם החמאס בעקבות מבצע עמוד ענן, כאשר הוא מציג נקודת מבט מורכבת וביקורתית לגבי ההתנהלות המדינית של ישראל בסוגיית הפסקות אש. אליעד מסביר שבתחילת המבצע המטרה שהוגדרה הייתה להחליש או למגר את החמאס, אך לדעתו מטרה זו לא באמת הושגה. הוא טוען שההחלטה לצאת למבצע הייתה בעיקר פוליטית - כדי לעזור לנתניהו בבחירות, ושואל מה בדיוק השתנה במצב הביטחוני שהוביל לפתיחת המבצע. אליעד כהן מציג את הנקודה שאם ידעו מראש שהחמאס ימשיך לירות רקטות גם אחרי הפסקת האש, אז למה בכלל התחילו את המבצע? לדעתו, המבצע למעשה רק האריך את הסכסוך וגרם לחמאס להתחזק, כי ההפסקה נוצלה להתארגנות מחודשת ולהתחמשות נוספת. לפי אליעד, ... ישראלית? האם ניתן לחסל את החמאס לחלוטין? איך להתגבר על רצונות מזיקים? למה ישראל לא הולכת עד הסוף במבצעים צבאיים? ...
מבצע עמוד ענן, המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, כיפת ברזל, שלום או מלחמה, מנהיגות, החמאס, הפסקת אש, פוליטיקה, מדינת ישראל, עופרת יצוקה, הגנה או התקפה, ללכת עד הסוף, מלחמה בטרור
מבצע עמוד ענן, המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, כיפת ברזל, שלום או מלחמה, מנהיגות, החמאס, הפסקת אש, פוליטיקה, מדינת ישראל, עופרת יצוקה, הגנה או התקפה, ללכת עד הסוף, מלחמה בטרור
מבצע עמוד ענן, המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, כיפת ברזל, שלום או מלחמה, מנהיגות, החמאס, הפסקת אש, פוליטיקה, מדינת ישראל, עופרת יצוקה, הגנה או התקפה, ללכת עד הסוף, מלחמה בטרור מה המשמעות הרוחנית של מבצע עמוד ענן לפי אליעד כהן? אליעד כהן משתמש במבצע עמוד ענן, שהתרחש בעזה, כמטאפורה למצבים פנימיים של האדם ולדרך בה האדם מתמודד עם הקונפליקטים הפנימיים שלו. הוא מסביר שהאירועים המדיניים ... ישראל במדבר, ומסביר שהוא מסמל סוג של הגנה או הכוונה, שדרכו אפשר להבין את המציאות טוב יותר. אך השאלה העיקרית היא מדוע מבצע מודרני נקרא בשם תנכי זה. לפי אליעד, הדבר מרמז על כך שכל המציאות, כולל מלחמות, מטרתה לגרום לאדם להתבונן על החיים וללמוד מהם שיעורים פנימיים. מדוע לא הולכים עד הסוף במבצעים הצבאיים? אליעד מציין שהבעיה המרכזית במבצעים כמו עמוד ענן או עופרת יצוקה היא חוסר הרצון להחליט באופן מוחלט מה רוצים להשיג. הממשלה לא באמת מחליטה האם היא רוצה לחסל את האויב או להגיע ... אומר אליעד, חייבים ללכת עד הסוף. אסור להתפשר או להשאיר ספקות. הדבר נכון הן ברמה הפנימית של האדם והן במלחמות ובמבצעים צבאיים. יש לבחור מטרה ברורה ולבצע אותה ללא רחמים, אחרת המלחמה תהיה חסרת תועלת ותחזור שוב ושוב. איך להתייחס לדילמה בין שלום למלחמה? אליעד ... ביותר כדי להגיע לשקט אמיתי, פנימי או חיצוני. מהי המסקנה המרכזית לפי אליעד כהן? אליעד מסכם שכל אירוע חיצוני, כמו המבצעים הצבאיים בישראל, הוא רק השתקפות של המאבק הפנימי של האדם. הפתרון לכל קונפליקט חייב להיות החלטי וחד - משמעי, ללא ספקות או היסוסים. רק כך אפשר להשיג שקט אמיתי ויציב, הן במציאות הפנימית והן במציאות החיצונית. מבצע עמוד ענן משמעות רוחנית איך להתמודד עם פחדים? האם אפשר לנצח את הטרור? מלחמה או שלום פנימי? כיצד לקבל החלטות חד - משמעיות? הגנה או התקפה? מהם ...
מאמץ של שריר, מתי שריר מתאמץ? מאמץ של מתיחה, מאמץ של כיווץ, שריר שמתכווץ הוא לא תמיד מתאמץ, שריר שנמתח הוא לא תמיד מתאמץ, איזה שריר מבצע את התנועה? איזה שריר עובד בתרגיל? איזה שריר מתאמץ? שריר ושריר נגדי
מאמץ של שריר, מתי שריר מתאמץ? מאמץ של מתיחה, מאמץ של כיווץ, שריר שמתכווץ הוא לא תמיד מתאמץ, שריר שנמתח הוא לא תמיד מתאמץ, איזה שריר מבצע את התנועה? איזה שריר עובד בתרגיל? איזה שריר מתאמץ? שריר ושריר נגדי
... של שריר, מתי שריר מתאמץ? מאמץ של מתיחה, מאמץ של כיווץ, שריר שמתכווץ הוא לא תמיד מתאמץ, שריר שנמתח הוא לא תמיד מתאמץ, איזה שריר מבצע את התנועה? איזה שריר עובד בתרגיל? איזה שריר ... ועושה תנועה הפוכה (פשיטה במרפק), אז למרות ששריר היד הקדמית יכול להיות מקוצר, הוא לא בהכרח מתאמץ. השריר שמתאמץ במקרה כזה הוא דווקא השריר הנגדי, שריר היד האחורית, שמבצע את פעולת הבלימה האיטית של המשקל כשהיד יורדת. מתי ... המשקל שמושך כלפי מעלה), השריר האחורי הוא שמתאמץ למשוך את היד למטה. כלומר, שאלת המפתח היא: לאיפה ההתנגדות של המשקל לוקחת אותנו?, והתשובה לשאלה זו קובעת איזה שריר באמת מבצע את המאמץ. מדוע מרגישים לפעמים את השריר הנגדי ... של שרירים: מאמץ דינמי קורה כששריר מתקצר או מתארך תוך כדי התנגדות. לדוגמה, להרים משקולת. מאמץ סטטי קורה כאשר השריר מחזיק את הגוף בתנוחה מסוימת ללא תזוזה. למשל, אדם שמבצע תרגיל עם הידיים אך מרגיש שהרגליים מתאמצות רק כי ...
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
... פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני למה לא כדאי לקנות בזול במבצעי Black Friday? אליעד כהן מציין כי אחד ממנגוני השיווק המרכזיים של מבצעי Black Friday, Cyber Monday, או כל תקופת הנחות אחרת, הוא לגרום לצרכן להרגיש שהוא חוסך כסף על ידי קנייה במחיר מוזל. עם זאת, כשמגיעים לתקופות כאלה, רבים מהאנשים מוצאים את עצמם קונים מוצרים שלא באמת זקוקים להם, רק בגלל תחושת הרווח וההנחה שנדמה שהיא קיימת. במקום לחסוך כסף, הצרכנים פעמים רבות מוציאים יותר על דברים שהם לא צריכים. ההסבר העמוק טמון בהשוואה בין קנייה במבצע לבין מילוי לוטו. הדרך הבטוחה ביותר להימנע מהפסד בלוטו, לדברי אליעד, היא פשוט לא למלא אותו בכלל. כך, אם תוותר על רכישות מיותרות בתקופות המבצע, תחסוך כסף באופן מובטח, כמו במקרה של אי השתתפות בלוטו. איך קנייה במבצע גורמת לנו להרגיש שעשינו עסקה טובה? הסיבה לקנייה מרובה במבצעים היא תחושת הרווח שנוצרת בעקבות ההנחות, תחושה שגורמת לצרכן להרגיש שהוא דפק את המערכת. אליעד מציין כי אנשים מרגישים שיש להם יותר כסף, ושיש להם יכולת לרכוש יותר. יש תחושת שפע, אך האשליה היא שבפועל הוצאתם יותר כסף על מוצרים שלא היה בהם צורך אמיתי. איך ה - FOMO (פחד מהחמצה) משפיע על קניות מיותרות? פחד להחמיץ הנחה (FOMO) הוא מהגורמים המרכזיים שמובילים אנשים לקנות מוצרים שהם לא באמת צריכים. ברגע שמתעורר פחד לא להפסיד את ההזדמנות או את המבצע, הצרכן מוצא את עצמו רוכש יותר ממה שהוא זקוק לו. תחושת ההתמכרות לשופינג וההרגשה הזמנית של רווח מוסיפות לרכישות המיותרות. האם הנחות מבטיחות מוצרים טובים ומחירים משתלמים? הרבה פעמים הנחות והמבצעים לא ניתנים על מוצרים חדשים או איכותיים, אלא על מוצרים שלא נמכרו במחיר מלא, מוצרים שהתקרבו לסיום תקופת המכירה שלהם, או כאלה שעומדים להפסיד מהתוקף. מדובר בהנחות שנועדו להיפטר מהמלאי ולא בהכרח להיטיב עם הצרכן. אליעד מסביר כי כאשר יש הנחה, פעמים רבות מדובר במצבים שבהם המוכר מנסה להיפטר ממלאי לא נמכר. איך לחסוך כסף ולהימנע מקניות מיותרות? לגבי התנהלות צרכנית נבונה, אליעד ממליץ להימנע מהשפעת המבצעים על החלטות הקנייה. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, כדאי לקנות אותו כשמצאים מחיר הוגן, לא בהכרח במהלך תקופת מבצע. אם המוצר לא נצרך באמת, עדיף להימנע מהרכישה גם אם יש
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
... גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים מה לעשות כשהעובד שלך לא מבצע את המשימות שלו? כאשר מנהלים נתקלים במצב שבו עובד אינו מבצע את המשימות שלו, קיימות שלוש גישות ניהוליות להתמודדות עם הבעיה. אליעד כהן מתאר אותן בפירוט, תוך הסבר ברור ועם דוגמאות המדגימות את ההבדלים בין הגישות ואת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. מהי הגישה הראשונה והכי פשוטה לטיפול בעובד שלא מבצע את המשימות? הגישה הראשונה, שלפי אליעד כהן היא גם הפשוטה והקלה ביותר, היא פשוט לעשות את המשימה במקומו של העובד. לדוגמה, אם ביקשת מעובד שלך להתקשר ללקוח, אך הוא לא התקשר, הפתרון הפשוט ביותר עבורך הוא להתקשר בעצמך או להעביר את המשימה לעובד אחר. היתרון של גישה זו הוא הפשטות והמהירות ... וללא עימותים. עם זאת, החיסרון המרכזי בגישה זו הוא שהיא אינה פותרת את הבעיה לטווח ארוך, העובד מתרגל לכך שאחרים מבצעים את המשימות שלו, ולכן לא לומד ולא משתפר. בטווח הארוך, פתרון זה מתגלה כיקר ולא משתלם, מכיוון שהוא יוצר תלות תמידית בביצוע ... יחסים מסובכת של פיקוח ומעקב מתמיד, ולכן גם היא אינה אידיאלית. מהי הגישה השלישית והיעילה ביותר לטיפול בעובד שלא מבצע את תפקידו? הגישה השלישית, שלדעת אליעד כהן היא הקשה ביותר אך גם היעילה והמשתלמת ביותר לטווח ארוך, היא להשקיע בבניית היכולות, ... אותה, יש לפעול כך שהעובד יבין וירצה לבצע את המשימות בעצמו. גישה זו כוללת ניתוח מעמיק של הסיבות לכך שהעובד אינו מבצע את המשימה: האם העובד לא הבין את ההנחיה בבירור? האם הוא חסר ידע או יכולת לבצע את המשימה? האם הוא לא רוצה לבצע את המשימה כי היא ... מוטיבציה גבוהה, וכך פוחת הצורך בהתערבות ישירה מצד המנהל. איך לנהל עובדים בצורה נכונה? איך להתמודד עם עובד שלא מבצע משימות? מה לעשות כשעובד מסרב לעבוד? איך לבנות מוטיבציה אצל עובדים? גישות ניהול עובדים למה העובד לא עושה מה שאני מבקש? איך לנהל ...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים והפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות, כאשר הם מציגים ללקוח מוצר שכרגע נמכר בהנחה כלשהי או מוצר שכרגע יש עליו הטבת מחיר כלשהי. דהיינו, שלפעמים יש מוצר שכרגע יש עליו איזה מבצע מאוד גדול על המחיר או שכרגע הוא נמכר בהנחה מטורפת וכיוב. והטעות שאנשי המכירות עושים כאשר הם מנסים לסגור עסקה על מוצר שיש עליו הנחה, היא שבטעות הם שותלים ללקוח את המחשבה שאומרת, שכדאי לו לקנות את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לגרום ללקוח להחליט לקנות, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח להחליט לקנות, איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, ייעוץ נפשי, מאמן אישי לנוער בתחום לגרום ללקוח להחליט לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 19:23:13 - wesi1