...התפיסה הדתית המקובלת. בעוד שהתפיסה הדתית רואה את הכלום כהיעדר או כאיזו ענווה רוחנית, אליעד מסביר שהכלום שהוא מדבר עליו הוא דווקא המצב שממנו הכל נובע, הדבר הראשון שמניע את כל הדברים, ולכן הוא לא באמת כלום במובן הפשוט של המילה. הוא הדבר שמעבר להגדרות, גם להגדרת הכלום עצמה. מה המשמעות של השם להיות אלוהים? הנושא של שם הספר להיות אלוהים עלה בשיחה. אליעד כהן מדגיש שהבחירה בשם הספר נועדה למשוך אנשים ולכוון אותם לכיוון הכללי של הרעיון. הכותרת להיות אלוהים אינה אמורה לייצג באופן מדויק את התוכן, אלא לתת לאנשים...
...הוא מגיע למסקנה חיובית, ההרגל ישתנה בקלות רבה יותר. אליעד מסביר זאת בעזרת דוגמה פרקטית: מישהו שרוצה להקפיד על צחצוח שיניים בלילה מתקשה להתמיד, אך ברגע שהוא מבין באופן ברור מדוע זה באמת חשוב, כלומר, את התועלת הישירה והבריאותית של הצחצוח לפני השינה, הוא מצליח לקום ולבצע את הפעולה באופן עקבי. ברגע שההיגיון הפך לוודאי, הרצון הפך לחזק יותר, וההרגל התפתח בקלות. למה קשה לשנות הרגלים למרות ההבנה שזה טוב? אליעד מדגיש שאנשים רבים מתקשים לשנות הרגלים למרות שהם מבינים את התועלת, מפני שהם לא באמת בטוחים במאת...
...מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום...
...עצמו לא לגמרי בטוח במה שהוא חושב, כלומר, יש ספק פנימי לגבי נכונות הדברים, ולכן הוא נמנע מלומר אותם. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך מה דעתך עליו, ובתוכך אתה חושב שהוא מטומטם, אבל אתה לא בטוח אם זו האמת או רק הרגשה זמנית, אתה תתקשה לומר לו את זה. סיבה נוספת לאי - אמירת האמת היא החשש מההשלכות של האמירה הכנה. גם אם האדם בטוח במה שהוא חושב, הוא חושש מהתגובה של הצד השני. אליעד מביא כדוגמה אדם שנמצא מול חוטף שמאיים לפגוע בו אם הוא יגיד את האמת. ברור שבמצב כזה, רוב האנשים יעדיפו לא לומר את האמת אלא לשקר כדי...
...לצורת עבודה מסוימת. ולפעמים, האדם, כן צריך לעשות איזה תהליך, אבל הוא לא צריך לעשות את כל החלקים של התהליך. והאדם, רק בגלל הרגל, ממשיך לעשות את מה שהוא כבר לא צריך לעשות. ועל האדם לנסות להתבונן מחדש על כל החלקים של התהליך, ולנסות לראות, האם ועד כמה הכרחי לעשות אותם, ואולי אפשר לייעל את החלקים השונים שבתהליך, ועל ידי זה לייעל את התהליך כולו. ועל ידי ההתבוננות של האדם, על המטרה שאליה הוא רוצה להגיע, ועל היכולות שלו שהוא לא משתמש בהן, ועל ידי זה שהאדם בוחן את התהליך של העבודה, על ידי הסתכלות על הפרטים...
...לעשות סדר ברשימה של תתי הנושאים של המאמר. דהיינו, באפשרותך להחליט לדוגמה, שהשורה השלישית, תהיה במאמר לפני השורה הראשונה. דהיינו, שקודם לדוגמה תדבר על מחירי העגבניות ורק אחר כך תדבר על חשיבות אכילת העגבנייה וכיוב. כאשר בפועל, ניתן לעשות זאת גם לאחר מכן. אבל אפשרי לעשות זאת, כבר בשלב הזה. שלב 3 - עכשיו גש לשורה הראשונה שברשימה שכתבת, כגון במקרה הנל, לשורה שמופיע בה על חשיבות אכילת עגבניה, ומתחתיה תתחיל לפרט את מה שאתה רוצה לכתוב ולומר על חשיבות אכילת העגבניה. וכאן יש שתי אפשרויות. אפשרות אחת היא,...
...להתמודד עם ביקורת, טענות או מחלוקות כלפי מורה רוחני, ומדגיש כי מאחורי כל מחלוקת, אפילו הקטנה ביותר, מסתתר שכל עמוק ואינסופי. הוא טוען כי כשאדם מתבונן במורה הרוחני שלו ובוחן את התנהגותו, הוא חייב לשאול את עצמו מדוע המורה בוחר להתנהג דווקא כך ולא אחרת. לדעת אליעד, כשמישהו רואה התנהגות מסוימת ואומר אם הוא מתנהג כך, זה מעיד על מהותו, האדם הזה מחויב לנפרדות משום שהוא שופט את המהות לפי הצורות המשתנות, כלומר, ההתנהגות החיצונית. הוא נותן דוגמה פשוטה: אם תלמיד רואה שאליעד כהן כועס, והתלמיד חושב שהכעס מעיד...
...מצב שבו אדם מוטרד ממחשבה מסוימת - למשל, אני חייבת להיות אימא. מחשבה זו הופכת לאובססיה, וגורמת לאדם סבל רב. הוא מסביר שהבעיה אינה בעצם הרצון להיות אימא, אלא בחוסר היכולת של האדם לקבל את האפשרות שאולי לא יהיה הורה, או שלא יהיה הורה בדרך שבה הוא מצפה. כאשר האישה חושבת אני צריכה להיות אימא, זו לא סתם מחשבה, אלא משהו שהופך להיות מאוד משמעותי עבורה, ולכן היא מתקשה לקבל מציאות אחרת. אליעד נותן כדוגמה מצב שבו אישה מוטרדת מהאפשרות שילדה לא יכיר את אביו הביולוגי, ונכנסת ללחץ מזהות האב או מחוסר הזוגיות שתתלווה...
...שהתלמיד לא מבין או מתעקש על עמדתו. מדוע חשוב שהמורה ייהנה מההסבר שהוא נותן? כאשר אדם מסביר משהו מתוך חוסר סבלנות, או מתוך תחושת חובה בלבד, הדבר משפיע ישירות על התלמיד שמולו. אם המורה עצמו נהנה מהתהליך של ההסבר, ואם הוא מוצא ערך בעצם החזרה על הרעיונות שוב ושוב, הרי שהתלמידים יוכלו לקלוט את המסרים שלו בצורה חיובית יותר. אליעד מדגיש כי יש חשיבות גדולה לכך שהמורה לא יראה בהסבר כחובה אלא כמשהו שנותן לו עצמו סיפוק. כאשר יש הנאה בתהליך הלימוד, גם הצד השני - זה שלומד - מקבל גישה פתוחה יותר לרעיונות. כיצד...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: לא לתקוף את השואל, האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לא לתקוף את השואל, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, מאמן אישי קריירה, אימון אישי לקשב וריכוז בנושאי לא לתקוף את השואל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331