אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת ✔ איך להחליט מה לעשות קודם בחיים ובעבודה? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד לנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
איך להחליט מה לעשות קודם בחיים ובעבודה?

אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד לנהל סדר עדיפויות נכון בחיים ובקבלת החלטות באופן ברור ומסודר. הנושא העיקרי עליו הוא מדבר הוא היכולת לפרק כל דבר בחיים לשני חלקים עיקריים: דברים שהם "מחויבים" ודברים שהם "אפשריים". הוא מסביר שכאשר אדם מצליח להבחין בין מחויב לאפשרי, הוא מקבל כלים טובים יותר לניהול זמן, קבלת החלטות והגדרת סדרי עדיפויות בצורה נכונה ויעילה.

ההסבר המרכזי מתבסס על הרעיון שבראש ובראשונה יש לבצע את הדברים המחויבים, כלומר, הדברים שהאדם מרגיש שהוא חייב לעשותם, ורק לאחר מכן לעבור לדברים האפשריים. כדי להמחיש זאת, אליעד נותן מספר דוגמאות:

מה המשמעות של מחויב ואפשרי בהחלטות יומיומיות?

אליעד מסביר שאם לאדם יש 100 שקלים לקנות אוכל, עליו קודם כל לבדוק מה הוא חייב לקנות כדי לשרוד או כדי לענות על צרכים בסיסיים הכרחיים. רק לאחר שקנה את הדברים המחויבים, אפשר לבדוק מה הוא רוצה או יכול לקנות מתוך הרשימה של הדברים האפשריים. דוגמה זו ממחישה את החשיבות של הבחנה בין הדברים ההכרחיים ביותר לדברים שהם בבחינת העדפה בלבד.

הוא מציג דוגמה נוספת של ניהול קניות בבית כמו בתוכנית "האח הגדול": יש רשימה ארוכה של מצרכים, ובהתחלה צריך לבחור מה חיוני ומה אפשר לדחות. אם השבוע חייבים לאכול מוצרים מסוימים, אז קודם קונים אותם, ורק אחר כך אפשר לבחור במותרות או בדברים פחות חשובים. דוגמה זו מבהירה שוב את חשיבות ההבחנה בין מחויב לאפשרי.

כיצד להבחין בין הדברים החשובים לפחות חשובים בעבודה?

אליעד כהן מדגים זאת בסביבת עבודה: כאשר מוטלת על עובד משימה כלשהי, העובד צריך קודם כל לזהות מהם המרכיבים ההכרחיים של המשימה, כלומר, הדברים שחובה לעשותם כדי שהפרויקט יסתיים בהצלחה. אחר כך הוא צריך לזהות מהם החלקים במשימה שאם לא יעשה אותם, המשימה עדיין תוכל להסתיים, גם אם פחות טוב או בצורה פחות מושלמת. כך הוא ידע לתעדף נכון את סדר העבודה ולהשקיע את מירב המאמצים בדברים שמחויבים.

הוא מדגיש זאת בדוגמה הבאה: אם יש דברים בעבודה שאי אפשר לסיים את הפרויקט בלעדיהם, ודברים נוספים שיהפכו את הפרויקט לטוב יותר אך אינם הכרחיים, כדאי קודם כל להתרכז בהכרחיים. רק אחרי השלמת החלק ההכרחי, אפשר להתפנות ולשפר את הפרויקט דרך המשימות הנוספות, שיכולות להוסיף איכות, אך אינן קריטיות לסיום המשימה.

האם חייבים לעשות משהו בכלל?

אליעד מסייג ואומר שלמעשה, ברמה הפילוסופית והמהותית, אדם לא חייב לעשות דבר באופן מוחלט, אלא מדובר בתחושה של "חייב" שהיא יחסית בלבד. באופן מוחלט אף אחד לא חייב דבר, אך בחוויה של האדם בחיי היום - יום קיימת תחושת מחויבות. ההבנה הזו מאפשרת לקחת אחריות על סדר העדיפויות ולבחור בצורה חכמה יותר, מתוך מודעות לכך שכל מחויבות היא יחסית לתפיסה האישית ולתפיסה של מה חשוב יותר ופחות.

הוא מדגיש כי אם האדם פועל בצורה הפוכה, וקודם כל משקיע בדברים שהוא רוצה או שמושכים אותו, ורק לאחר מכן בדברים ההכרחיים, הוא יוצר סדר עדיפויות מוטעה שעלול לפגוע ביכולת שלו לנהל את חייו בצורה יעילה.

למה חשוב לפרק כל תהליך למחויב ואפשרי?

המסר המרכזי של אליעד הוא החשיבות של הפירוק וההבחנה בין "מחויב" ו"אפשרי" בכל תחום. הוא מדגיש שהיכולת הזו יוצרת סדר ומיקוד, משפרת את קבלת ההחלטות ואת היכולת לנהל זמן ביעילות. המסר הוא חד - משמעי: קודם כל עושים את מה שחייבים, ורק לאחר מכן פונים אל האפשרויות הנוספות.

אליעד מסביר שאותו עיקרון בדיוק יכול להיות מיושם לא רק במשימות יום - יומיות, אלא גם בהחלטות משמעותיות ועמוקות יותר בחיים. הוא מעודד אנשים לאמץ דרך חשיבה זו בכל תחומי החיים, על מנת להגיע לבהירות, סדר פנימי ומיקוד גבוה יותר בהחלטות ובביצוע.

למה חשוב לתרגל את ההבחנה בין מחויב לאפשרי בכל תחום?

המסר המרכזי שאותו אליעד חוזר ומדגיש הוא שחשוב לתרגל את ההבחנה הזאת שוב ושוב בכל תחומי החיים. מי שלא עושה זאת, לפי אליעד, עלול למצוא את עצמו משקיע מאמצים רבים בדברים לא חשובים או שוליים, ומזניח את הדברים שבלעדיהם לא ניתן באמת להשיג את המטרה. הדבר דומה לאדם שבוחר קודם כל לקנות דברים מיותרים ולאחר מכן מגלה שלא נשאר לו כסף לקנות את מה שבאמת חיוני לו. התרגול הזה הוא שמאפשר חיים מאורגנים, יעילים וממוקדים.
תמשיכי.

ש: "וכאשר האדם מקונן על הרצון עצמו הוא מבין שבעצם גם הרצון עצמו הוא ישות מורכבת".

אליעד: הבנתם כי אינסטינקטיבית מה זה אומר שמה עכשיו צריך לעשות? לפרק את הרצון עצמו.

ש: כן.

אליעד: והתהליך הזה בן אדם צריך לעשות אותו בכל דבר ודבר בחיים שלו, כל תהליך ותהליך בעבודה בפה ושם "רגע מה אני חייב לעשות ומה אני רק יכול או לעשות או לא" קודם כל תתחיל מהדברים שאתה חייב לעשות, משימות כאילו ביומיום קודם כל "מה אני בטוח חייב לעשות", כמו נקרא מה? שאלות חובה במבחן בא נתחיל מהשאלות חובה אחר כך נעבור לשאלות רשות זה בדיוק אותו תהליך.

ש: לכוון את זה.

אליעד: אתה לא חייב לעשות כלום באופן יחסי אליך אתה מרגיש שאתה חייב, לא ביומיום מה זאת אומרת חייב לא באופן מוחלט באופן מוחלט אתה לא חייב כלום, אני באתי לומר שהתהליך הזה שאומר תפרק כל דבר למחויב ואפשרי ותתמקד במחויב ולא באפשרי הוא נכון לגבי כל דבר. לדוגמה יש לך עכשיו מאה שקל ואתה צריך לקנות אוכל קודם כל תבדוק מה אתה חייב לאכול השבוע ואחר כך בשאר הכסף תבדוק "טוב עכשיו נשאר לי זה מה אפשרי מה אני רוצה", את מבינה יש לך רשימה ארוכה נגיד באח הגדול יש לו רשימה ארוכה של מצרכים עכשיו מה מחויב לאכול השבוע ומה אפשרי אז קודם כל תלך על המחויב אחר כך מה שיישאר לך תבדוק מה אתה רוצה או לא רוצה מהאפשרי, כל דבר מה המחויב ומה האפשרי מה חשוב יותר ומה חשוב פחות סדרי עדיפויות.

ש: כאילו איזה רצון יותר חשוב בשבילי ואיזה רצון פחות חשוב בשבילי וככה אני בודקת מה הרצון שלי.

אליעד: בדיוק, בעבודה שלך לדוגמה בעובדה נגיד אומרים לך לעשות משהו מסוים ויש לך דברים שאם לא תעשי אותם אי אפשר לסיים את הפרויקט ויש דברים שגם אם לא תעשי אותם אפשר לסיים את הפרויקט אבל אם תעשי אותם יהיה יותר טוב, אז איפה יותר המאמץ שלך צריך להיות? בדברים שחייבים לסיים אותם. לפני שאני משקיע את המשאבים שלי בצ'ופצ'יק שמה קודם כל בוא נסיים את המבנה עצמו, נכון כאן זה אותו דבר אפשרי ומחויב אותו דבר בדיוק. עכשיו אם תהיה חכם בגשמיות תבין בסוף גם את זה אבל אם אתה גם ביומיום כמו טיפש אתה הולך ואתה קודם כל קונה מה שאתה רוצה לפני מה שאתה צריך אז אתה גם לא בודק את המחויב אתה קודם כל בודק את האפשרי, פנימי או חיצוני. הלאה.
לזהות תוכנית ידע פרויקט איכות מחויבויות מושלם אפשרי מחויב רגש עבודה ארגון איך להחליט איך לחשוב בצורה מסודרת איך לנהל איך לנהל את הזמן איך לנהל זמן איך לקבל החלטה איך לקבל החלטות ארגון ארגון זמן בצורה מסודרת החלטה החלטות החלטיות זמן להחליט לחשוב בצורה מסודרת לנהל לנהל את הזמן לנהל זמן לפי מה להחליט לקבל החלטה לקבל החלטות מנהל מסודר ניהול ניהול זמן סדר ארגון סדר עדיפויות סדר עדיפות קבלת החלטה קבלת החלטות תיעדוף תעדוף
חרדות / פחדים - סדר וארגון, סדר בחיים, סדר במחשבות - איך להתמודד עם חרדות ופחדים, באמצעות סדר בחיים?
...יותר גדולה. והידיעה, היא הפתרון של כל החרדות והפחדים. וגם אם האדם היה יודע בוודאות, שיקרה לו דבר רע נגד רצונו, הרי שהוא לא היה מפחד ממנו, אלא הוא היה מקבל אותו ומשלים איתו. וזה בתנאי, שהידיעה תהיה ברורה. וחוסר הידיעה הברורה שיש לאדם, זה מה שיוצר אצלו את תחושת הפחד והחרדה. כי כאשר האדם בטוח שיקרה לו דבר רע, והוא בטוח בכך ב 100%, עד כדי כך שהוא לא מסוגל אפילו לא לדמיין שלא יקרה לו הדבר הרע. אז ממילא, הוא לא יכול לחשוב על האפשרות, שלא יקרה לו הדבר הרע. כי הוא בטוח ב 100% שיקרה לו הדבר הרע. ואז ממילא...
התייעלות / סדר וארגון / סדר בחיים - כיצד לעבוד *במהירות* בצורה רגועה ובלי לחץ?
...במחשבות שלו. כי כאשר הדברים שסביב האדם לא מסודרים, על ידי זה אין למחשבה של האדם רוגע. כי כדי שהמחשבה של האדם תהיה מסוגלת להירגע ולהיות בישוב הדעת, לשם כך המחשבה של האדם צריכה להיות מסוגלת, להגדיר את מה שהיא רואה. וכאשר האדם עובד בסביבה לא מסודרת, הדבר הזה לא נותן לו רוגע ושקט נפשי למחשבות שלו. כי המחשבה של האדם, כל הזמן צריכה להתאמץ, להירגע מהבלגאן שיש סביבה. וחוסר הסדר שיש סביב האדם בעולם הממשי, הוא יוצר אצל האדם חוסר סדר במחשבות שלו. וכאשר אנחנו מדברים על סביבת עבודה מסודרת, הכוונה היא, לא רק...
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
...של המציאות? אליעד כהן משתמש במושג האני של המציאות כדי לתאר את המצב שבו האדם מזדהה לחלוטין עם המציאות כולה. זה לא רק מצב שבו האדם חושב שהמציאות קיימת אלא שהוא חווה את עצמו בתור מי שמנהל את המציאות עצמה. זה מצב שבו האדם יודע שכל מה שמתרחש במציאות הוא בעצם ביטוי שלו עצמו. בדיוק כפי שאדם שמייצג חברה יודע שהוא לא רק מבצע פעולה בשם עצמו, אלא שהפעולה שלו מייצגת את רצון החברה כולה. מדוע תחושת אני הוא המציאות איננה רק מחשבה? אליעד מסביר שתחושת אני הוא המציאות חייבת להיות מוחלטת ולא יכולה להיות רק מחשבה מופשטת...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
...להכיר באופן מוחשי ומפורט את כל המנגנונים והאנשים שאתה מנהל. כיצד תוכל לנהל נכון את העסק הפנימי שלך? האנלוגיה המרכזית של אליעד היא שהאדם הוא מנהל של ארגון פנימי - מחשבות, רגשות ורצונות. כמו המנכל שיורד לשטח להכיר את העסק שלו, כך האדם חייב להכיר מקרוב ובאופן עמוק את מה שמתחולל בתוכו. אליעד מדגיש שעל האדם להכיר בצורה מוחשית ולא תיאורטית את מה שהוא חווה. למשל, אם כואב לך, אל תסתפק בהסבר כללי. היכנס לעומק החוויה - מדוע כואב לך? מה בדיוק אתה מרגיש ברגע זה? הקשר בין שביעות רצון עובדים והעלאת השכר - מה...
אושר, רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה
אושר, רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה
...להשתעמם או לחוש תסכול מההוראה, האדם יכול להשתמש בשיעור כהזדמנות להתבוננות עמוקה על המציאות. למשל, כאשר תלמיד לא מבין את ההסבר, על המורה לשאול את עצמו שאלות מעמיקות: למה התלמיד לא מבין? למה דווקא ההסבר הזה לא היה ברור? מה בדיוק התלמיד לא הבין? למה הוא הבין משהו אחר קודם, אבל לא את זה? איך אפשר להסביר את אותו רעיון בצורה אחרת, טובה יותר? כל השאלות האלה הופכות את הפעילות היומיומית, במקרה הזה הוראת המתמטיקה, להזדמנות רוחנית שמפתחת את השכל ואת הרגש של המורה ומאפשרת לו ליהנות ממה שהוא עושה. מדוע אין הבדל...
חינוך ילדים, איך לגרום לילד? לסדר את החדר, חדר מבולגן, הפרעות סדר וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד
חינוך ילדים, איך לגרום לילד? לסדר את החדר, חדר מבולגן, הפרעות סדר וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד
...את הסיבות ההגיוניות מאחורי הדרישה לסדר. למשל, ניתן לומר לילד שהבלגן גורם להורה להרגיש עומס נפשי, וכאשר הבית מבולגן להורה קשה לבצע משימות אחרות או לסייע לילד בהמשך. אפשר להסביר לו שבמקום להילחם אחד בשני, אפשר להגיע לשיתוף פעולה. לדוגמה, ההורה יכול להגיד לילד: אם אתה עוזר לי לשמור על סדר מינימלי, יהיה לי יותר קל לסייע לך בהמשך בדברים שחשובים לך. המטרה כאן היא להסביר את העניין באופן הגיוני, כדי שהילד יבין שיש היגיון בסידור, ולא מדובר סתם ברצון לשליטה. איך לשכנע ילד לסדר את החדר מתוך כבוד והבנה? אליעד...
יחסי הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם
יחסי הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם
...של קבלה או רווח אישי, גם אם הדבר לא נראה כך. זהו מאבק פנימי בין רצון אמיתי לעזור לבין הרצון לקבל תמורה כלשהי. הוא מציין את הדוגמה של עזרה בסיטואציות בהן יש תחושת חובת נתינה, כמו בעזרה לנזקקים או אנשים אחרים שמרגישים לא בסדר ולכן מסייעים, אך מנגד מציינת תחושות של חרטה או ציפייה למענה שיכול להיתפס כאגואיסטי. מהו חסד של אמת? בהמשך ההרצאה, אליעד מציין את מושג חסד של אמת, בו מדובר בהקרבה אמיתית, כזו שלא מצפה לתמורה. הוא מציין את המקרים בהם אנשים מקבלים את תחושת הסיפוק האמיתית על ידי עזרה לאחרים, בלי...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
...חופש ולא מציבים לו גבולות ומטרות ברורות, הוא גם עלול לאבד כיוון ולא לעשות את העבודה. האיזון הנכון הוא להגדיר לו מטרות ברורות מצד אחד, אך מצד שני לאפשר לו מרחב פעולה ותחושת עצמאות כדי שלא ירגיש שהוא רק עבד. איזון זה יוצר אצל העובד מוטיבציה מתמשכת ואמיתית. איך להתמודד עם תירוצים של עובדים על חוסר זמן או חשיבות המשימה? אליעד מציע שיטה יעילה להתמודדות עם תירוצים נפוצים של עובדים כמו אין לי זמן או זה לא הדבר הכי חשוב עכשיו. הוא מדגיש שכאשר עובד טוען שאין לו זמן, הבעיה האמיתית היא בדרך כלל חוסר ההבנה...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
...ושהתייעלות תביא לתחושת נינוחות, תחושת הצלחה, ואפילו להגשמה עצמית גבוהה יותר בעבודה. אליעד ממליץ לדבר בשפת העובדים ולשאול אותם שאלות פתוחות: האם תרצו להמשיך להרגיש לחוצים, או שעדיף לכם למצוא דרך לעבוד בצורה נעימה יותר?. כך, העובדים ירגישו שהמנהל מבין אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם. מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים? אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את המחשבה על התועלת האישית שלהם. לדוגמה, אפשר להראות לעובדים איך באמצעות התייעלות, הם יכולים לא רק לעבוד פחות קשה, אלא גם להשיג יותר...
מבצע צוק איתן, המלחמה בטרור, הגנה או התקפה, כיפת ברזל, מבצע חומת מגן, הסכם השלום, ביבי נתניהו, עמיר פרץ, מדינת ישראל, מבצע שובו בנים, ארגוני טרור, מבצע עמוד ענן, מבצע עופרת יצוקה
מבצע צוק איתן, המלחמה בטרור, הגנה או התקפה, כיפת ברזל, מבצע חומת מגן, הסכם השלום, ביבי נתניהו, עמיר פרץ, מדינת ישראל, מבצע שובו בנים, ארגוני טרור, מבצע עמוד ענן, מבצע עופרת יצוקה
...חזקה של ישראל, מכיוון שהנזק מופחת לכאורה. הוא מדגיש שדווקא קיומה של מערכת כזו עשוי לעודד את האויב להמשיך ואף להגביר את ירי הרקטות. העדר פתרון ארוך טווח: המערכת אינה נותנת פתרון לסכסוך ואינה מונעת את סבבי הלחימה הבאים, אלא רק מאפשרת הקלה זמנית שמובילה להמשך הקונפליקט ללא סוף ברור. האם מערכת כיפת ברזל מעודדת מלחמה נוספת? אליעד כהן טוען שמערכת כיפת ברזל למעשה מעודדת את המשך המלחמות והסבבים הביטחוניים בין ישראל לארגוני הטרור. הוא משתמש בדוגמה ואומר כי אם לא הייתה מערכת כזו, הלחץ בישראל להגיע להסכם שלום...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לא חייב כלום, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לא חייב כלום, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, אימון אישי לירידה במשקל, מטפל אישי מומלץ בנושא לא חייב כלום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8591 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 00:50:05 - wesi1