אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לא הביישן למד ✔לא הביישן למד, מתבייש לשאול שאלה, יחסי מורה ותלמיד, להטיל ספק בספק, ספק או וודאות, שיחת מוטיבציה רוחנית, מודעות רוחנית, התפתחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לא הביישן למד, מתבייש לשאול שאלה, יחסי מורה ותלמיד, להטיל ספק בספק, ספק או וודאות, שיחת מוטיבציה רוחנית, מודעות רוחנית, התפתחות עצמית, התפתחות רוחנית, לרצות בלי סיבה, מורה רוחני
מהם הקונפליקטים בתהליך של שאלת שאלות ואיך זה משפיע על ההתפתחות האישית?

הרצאה זו עוסקת בתהליך של שאלת שאלות, וכוללת שיחה מעמיקה בין שני דוברים על הדרך בה שאלות נוגעות להתפתחות רוחנית ואישית. השיחה מתחילה בכך שבן אדם רוצה לשאול שאלות אך חש כי יש לו קונפליקטים פנימיים בתהליך הזה. אחד השאלות המרכזיות שעולות במהלך השיחה היא למה חשוב לשאול שאלות בכלל? הקונפליקט המתואר הוא בין הרצון לקבל תשובה לבין החשש שלא יימצא פתרון או שזו תהיה תשובה לא מספקת.

אחת הדוגמאות שמביאות את הקונפליקט הזה באופן ברור היא דוגמת התרופה. כאשר בן אדם חולה ולא לקח את התרופות הקודמות, הוא לא מתכוון לשאול שוב על תרופה חדשה, משום שהוא יודע שבסופו של דבר הוא לא יקח את התרופה גם הפעם. הדוברים מדברים על הבעיה שבה אדם לא באמת שואל שאלות מתוך רצון אמיתי להבין, אלא מתוך פחד מהתשובה או מהשינוי שיכול להתרחש בעקבות התשובה.

בהמשך, אחד הדוברים מציין שלפעמים אנשים שואלים שאלות מתוך רצון למנוע תוצאה מסוימת. כלומר, הם לא שואלים מתוך סקרנות אמיתית אלא מתוך פחד מכישלון או חוסר שליטה. לכן, המורה הרוחני מסביר שאין הרבה תועלת בשאלות כאלה אם הן לא מלוות בשאיפה אמיתית להבין את מהות הבעיה.

איך מתמודדים עם ספקות וודאות בתהליך ההתפתחות הרוחנית?

כחלק מהשיחה, עולה השאלה על וודאות וספקות. כל אחד מהדוברים מציין את הקונפליקט בין לדעת ולהיות בטוח לבין להטיל ספק במה שמבינים. אחד הדוברים מציין כי האדם חייב להבין קודם כל מה הוא לא מבין, ומה גורם לו להיות בספק לגבי תשובות שהוא קיבל. הדובר מדגיש את החשיבות של להבין את הספקות הללו ולעבוד איתם במקום לברוח מהם או להימנע מהם.

בהמשך, נשאלת השאלה על אפשרות יציאה מתוך ספק. הדוברים מציינים שלפעמים אדם יכול להיתקל בבעיה כשתהיה לו תחושת ספק כלפי כל דבר שהוא פוגש. לכן, כדאי להתמודד עם הספק בכך שמטילים ספק בספק עצמו - כלומר, לא להסתפק רק בזה שצריך להימנע מהספק, אלא להבין את שורש הספק.

האם אפשר לרצות בלי סיבה והאם זה קשור להתפתחות האישית?

שאלה נוספת שנידונה בהרצאה היא האם אפשר לרצות משהו בלי סיבה. אחד הדוברים טוען כי אין סיבה לרצות משהו אם אין סיבה אמיתית מאחורי הרצון. אך הוא מציין גם את האפשרות לרצות את מה שיש לך כבר, בלי צורך בהסברים או סיבות. בהקשר זה, עולה שאלה על הדרך שבה אנשים יכולים להתחיל לרצות את החיים כפי שהם, מבלי להיות תלויים בצורך לשנות או לשאוף למשהו אחר.

כחלק מהשיחה, הדובר מציין כי כדי להבין...
האם אפשר לרצות משהו בלי סיבה הרגשה מוטיבציה רוחנית למה להבין את הרצון למנוע איך לשאול שאלות איך לרצות את מה שיש שיחת מוטיבציה רוחנית להיכשל להבין את הרצון לקבל תשובה איך להטיל ספק איך לשאול שאלה איך לשאול שאלות בושה ביישנות במה להטיל ספק בשביל מה לשאול שאלות האם להטיל ספק הטלת ספק התפתחות התפתחות עצמית התפתחות רוחנית ודאות וודאות או ספק חוסר ודאות חוסר וודאות יחסי מורה ותלמיד לא הביישן למד להטיל ספק להטיל ספק בספק להתבייש לשאול שאלות למה להטיל ספק למידה לרצות בלי סיבה לשאול שאלה לשאול שאלות מודעות מודעות רוחנית מוטיבציה מוטיבציה רוחנית מורה ותלמיד מורה רוחני מורים רוחניים מתבייש מתבייש לשאול שאלה מתי להטיל ספק מתי לשאול שאלה סיבה סיבות ספק ספק או וודאות ספק בספק ספקות ספקנות רוחני רוחניות רצון שיחת מוטיבציה שיחת מוטיבציה רוחנית תלמיד תלמידים
שאלות הבהרה, איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להסביר את עצמך למישהו? איך לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה? איך לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות? לא הביישן למד, לא הקפדן מלמד
שאלות הבהרה, איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להסביר את עצמך למישהו? איך לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה? איך לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות? לא הביישן למד, לא הקפדן מלמד
... למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה? איך לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות? לא הביישן למד, לא הקפדן מלמד איך לגרום למישהו להבין אותך ולשאול שאלות הבהרה? כאשר אנו מסבירים משהו למישהו, אנחנו רוצים לוודא ... גם יוצר שיחה פתוחה ומועילה. המנחה או המורה הוא זה שצריך להרגיש בנוח עם השאלות, ולא המאזין. כמו שאומרים: לא הביישן למד, ולא הקפדן מלמד. כלומר, מי שמתבייש לשאול, לא ילמד את מה שמוסבר לו, ומי שמקפיד על כל דבר קטן, ... לשאילת שאלות? כשהאדם שמולך מרגיש בנוח לשאול, התקשורת ביניכם משתפרת, ההבנה מתחדדת, ונוצר דו - שיח פורה. כמו שנאמר: לא הביישן למד, ולא הקפדן מלמד. כלומר, מי שמתבייש לשאול - לא ילמד, ומי שמקפיד על טעויות של אחרים - לא יהיה ...
להאמין, להטיל ספק בספק, ספק או וודאות, וודאות או ספק, לחיות מתוך ספק, לחיות עם ספק, ספק טוב, ספק רע, לחיות עם אמונה, לחיות מתוך אמונה, הטלת ספק, אמונה טובה, אמונה רעה
להאמין, להטיל ספק בספק, ספק או וודאות, וודאות או ספק, לחיות מתוך ספק, לחיות עם ספק, ספק טוב, ספק רע, לחיות עם אמונה, לחיות מתוך אמונה, הטלת ספק, אמונה טובה, אמונה רעה
...לוודאות? אליעד מסביר שכדי לא להיתקע בין ספק לוודאות, צריך תמיד לזכור שהכל הוא רק משחק של אמונות. אדם יכול לבחור לפעול, אבל תמיד לזכור שהוא משחק במשחק שהוא עצמו יצר, ושהבחירות שלו הן לא עובדות אלא אמונות. לדוגמה, אדם יכול לבחור לרדוף אחרי מטרות כמו אושר או הצלחה, אבל עליו לזכור שזו רק בחירה, לא אמת מוחלטת. איך אפשר להתעורר מהחלום של המציאות? אליעד מסביר שהמציאות היא כמו חלום. אדם שרוצה להתעורר חייב לחפש כל הזמן את ההיגיון מאחורי הדברים, ולשאול את עצמו באופן קבוע מה אמיתי ומה לא אמיתי. הוא מציין שהכרה...
פיתוח עצמי, התפתחות עצמית, שיחת מוטיבציה פנימית, סודות המציאות, איך להשיג ריגושים בחיים? איך להבין את עצמך? פיתוח החשיבה, העולם שמעבר, לפתח את החשיבה, חשיבה עמוקה, להיות מאושר
פיתוח עצמי, התפתחות עצמית, שיחת מוטיבציה פנימית, סודות המציאות, איך להשיג ריגושים בחיים? איך להבין את עצמך? פיתוח החשיבה, העולם שמעבר, לפתח את החשיבה, חשיבה עמוקה, להיות מאושר
...החשיבה על פיתוח עצמי והתפתחות אישית יכולה להיות גזירה מאתגרת כשאין תשובות מיידיות או גישות ברורות. הסוד לשיפור החשיבה ולמציאת משמעות עמוקה בחיים טמון בבחירה להיות מודע למניעים האישיים, להבין את התהליכים הפנימיים ולשאול את השאלות הנכונות. אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא להבין מה באמת מניע אותנו לפעול. לדוגמה, אנשים רבים פועלים מתוך רצון להימנע מכאב או להשיג רווח אישי, אך לעיתים הם לא מודעים לכך שמה שמניע אותם הוא הרצון להימנע מהסבל, ולא השאיפה האמיתית. יש לקחת את הזמן ולהתבונן פנימה, להבין מה מניע...
מורה ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה
מורה ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה
...במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה מה המשמעות כשהתלמיד מפסיק להבין את המורה הרוחני? כאשר תלמיד מפסיק להבין את המורה הרוחני שלו, הדבר לא בהכרח מעיד על בעיה או כשל בתקשורת. לעיתים דווקא חוסר ההבנה הוא הסימן הראשון לכך שהתלמיד מתחיל להתקדם רוחנית. אליעד מסביר, שכאשר תלמיד חושב שהוא מבין לחלוטין את דבריו של המורה, הוא למעשה כנראה עדיין לא התמודד לעומק עם מה שהמורה מנסה להעביר לו. רק כאשר התלמיד נתקל במצב בו הוא אומר: רגע, אני לא מצליח להבין, אז הוא נמצא על הדרך הנכונה...
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 1
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 1
...שאם אדם נמנע מלפגוש את המורה כי הוא לא רוצה לחשוב על עצמו דברים שליליים, הוא בעצם בורח מעצמו ולא מהמורה. האמת הלא נעימה היא שיקוף שלו עצמו, ובריחה ממנה רק תאריך את סבלו הפנימי. כיצד להגיע לאחדות מתוך קונפליקט ונפרדות? אליעד מדגיש כי הדרך להגיע לאחדות אמיתית עוברת דרך הבנה עמוקה של הקונפליקט והנפרדות. כאשר יש מחלוקת, יש להבין מדוע כל צד טוען טענות שונות, ולנסות לראות את האמת שנמצאת מאחורי כל דעה. כאשר אדם מסוגל לראות כיצד שני צדדים מנוגדים הם בעצם ביטויים שונים של אותו הדבר, הוא יוכל להגיע לאחדות...
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 2
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 2
...לא מיישמים את הכל בפועל. הם לא מיישמים את העצות עד הסוף, ואז מתלוננים שהשיטה לא עובדת. הוא מדגים זאת עם משל המסעדה, שבה אדם רעב אוכל רק מעט ממה שמוגש לו, ואז טוען שלא השביעו אותו. לפי אליעד, הסיבה שאנשים לא מיישמים הכל היא שהם לא באמת מוכנים לוותר על האגו ולהודות שהמורה הרוחני יודע טוב מהם מה הם צריכים. מה משמעות הביקורת וההתנגדות כלפי המורה הרוחני? אליעד מסביר שהביקורת וההתנגדויות כלפיו, או כלפי כל מורה רוחני, הן רק ביטוי לתחושת חיסרון ופחד של המבקר. אדם שמבקר מורה רוחני ומוצא פגמים באישיותו או...
דוגמה אישית של מורה רוחני, מחויבות של מורה רוחני, קושיות על מורה רוחני, הדרך של אליעד כהן, התנהגות של מורה רוחני, אמת של מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד
דוגמה אישית של מורה רוחני, מחויבות של מורה רוחני, קושיות על מורה רוחני, הדרך של אליעד כהן, התנהגות של מורה רוחני, אמת של מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד
...לא אומרת קיום מוחלט של העקרונות, אלא הכוונה היא לכך שהאדם חייב להבין ולהסכים למה שהוא מצהיר. כאשר הוא מציע להיצמד לאמת, הוא מדבר על תהליך של חיבור אמיתי לאמת ולתוצאה הטבעית של כל פעולה. בקטע אחר, אליעד מדבר על העניין שבו אדם לא תמיד מבין את ההשלכות של ההצהרות שהוא עושה, ולכן עליו להיות תמיד אובייקטיבי וקשוב לתוצאות של דבריו. הוא מדגים את הדברים בשיחה עם תלמיד, שבו הוא מסביר את המתח שבין ההצהרות וההתחייבות לאמת. לדוגמה, אליעד אומר לתלמיד שעליו להיצמד לאמת, גם אם הדבר לא תמיד נראה נכון או הגיוני....
בריא או חולה, להודות שאתה חולה, להודות שאתה בריא, יחסי מורה ותלמיד, תמיד יש חיסרון, תמיד יש יתרון, אין שום חיסרון, חולה או בריא, לקחת תרופות, להעמיד פנים, העמדת פנים
בריא או חולה, להודות שאתה חולה, להודות שאתה בריא, יחסי מורה ותלמיד, תמיד יש חיסרון, תמיד יש יתרון, אין שום חיסרון, חולה או בריא, לקחת תרופות, להעמיד פנים, העמדת פנים
...לא מקבל את זה, הוא ישאר במצב של קונפליקט פנימי. המטרה היא להבין שהאדם לא חייב להסתיר את מה שהוא מרגיש. אם אדם מרגיש שהוא לא בריא, הוא יכול להודות בכך ולחפש פתרונות כמו תרופות, אבל אם הוא לא באמת רוצה את התרופה, הוא לא באמת רוצה להחלים. מה תפקיד התרופות והקבלה של מצב חולה? ההרצאה גם נוגעת בשאלה אם אדם שמרגיש חולה חייב להודות בכך כדי לרפא את עצמו. אליעד טוען שאדם לא חייב להודות שהוא חולה כדי להחלים, אך הוא חייב להודות במציאות, ואם הוא לא באמת חולה, הוא צריך להפסיק להעמיד פנים. הוא מדבר על המורכבות...
לרדת על אנשים, לקרוא למישהו מפגר, להשפיל אנשים, מורים רוחניים, הגישה של אליעד כהן, להבין שאתה טיפש, התנשאות של מורה רוחני, הגאווה של רבי נחמן מברסלב, שחצנות, יוהרה, יהירות, יחסי מורה ותלמיד, המחלוקת על רבי נחמן
לרדת על אנשים, לקרוא למישהו מפגר, להשפיל אנשים, מורים רוחניים, הגישה של אליעד כהן, להבין שאתה טיפש, התנשאות של מורה רוחני, הגאווה של רבי נחמן מברסלב, שחצנות, יוהרה, יהירות, יחסי מורה ותלמיד, המחלוקת על רבי נחמן
...גלויה כלפי רבנים אחרים, ואפילו כלפי משה רבנו. רבי נחמן הכריז על עצמו כגדול הצדיקים וכחכם מכולם. בעוד שמשה רבנו התאפיין בענווה, רבי נחמן התנהג הפוך לחלוטין. הוא הצהיר שהוא הטוב ביותר והחכם ביותר, ואמר שאין דומה לו. זאת הסיבה שהיו מחלוקות רבות סביב רבי נחמן: הוא התנהג בקיצוניות כה גדולה, עד שאנשים נאלצו להחליט האם הוא צודק לגמרי או שהוא השטן. אין דרך אמצע איתו. רבי נחמן בעצמו הסביר שהוא יכול היה לגרום לכולם לאהוב אותו, אילו היה אומר לאנשים רק את מה שהם רוצים לשמוע. אך הוא לא רצה שיאהבו אותו, אלא רצה...
איך להבין משהו יותר טוב? איך לדעת שהבנת משהו? איך לדעת כמה הבנת משהו? למה מישהו לא מבין אותך? יכולת הסברה, יכולת הבנה, האם אתה יכול להסביר משהו? ללמד תלמידים, איך להבין משהו לעומק? איך לדעת האם הבנת משהו? למה אני לא מצליח להסביר משהו? למה אני לא מבין משהו? יחסי מורה ותלמיד, יחסי תלמיד ומורה
...תלמידים, איך להבין משהו לעומק? איך לדעת האם הבנת משהו? למה אני לא מצליח להסביר משהו? למה אני לא מבין משהו? יחסי מורה ותלמיד, יחסי תלמיד ומורה וכאן אסביר, איך אתה יכול לדעת האם וכמה הבנת נושא מסוים? ואיך אתה יכול לשפר את ההבנה שלך של נושא מסוים? ואם אתה מסביר למישהו משהו והוא לא מבין אותך, האם זה באחריות שלך או שלו או של שניכם? והתשובה היא, שזה אפשרי בכל מיני דרכים. ואחת הדרכים לדעת האם ועד כמה אתה מבין משהו, היא באמצעות זה שאתה בודק את היכולת שלך להסביר אותו לאנשים אחרים. דהיינו, אם אתה חושב שהבנת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לא הביישן למד, מתבייש לשאול שאלה, יחסי מורה ותלמיד, להטיל ספק בספק, ספק או וודאות, שיחת מוטיבציה רוחנית, מודעות רוחנית, התפתחות עצמית, התפתחות רוחנית, לרצות בלי סיבה, מורה רוחני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לא הביישן למד, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לא הביישן למד, איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, אימון אישי טלפוני, ייעוץ נפשי מומלץ בנושא לא הביישן למד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6250 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 09:35:26 - wesi1