אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כן רוצה את המוצר ✔לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה.

וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח.

ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח.

והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח באופן מודע מבין שגרמו לו לשנות את העמדה שלו, הם שהלקוח בצורה ברורה, מודע לכך שהוא שינה את העמדה שלו. ז"א הלקוח יודע ברמת המודעות שלו, שהוא כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר שהלקוח אכן ירכוש את המוצר, כי הוא מודע לכך שהוא חושב שהוא צריך את המוצר.

אבל, כאשר משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה נכון שמצד אחד הלקוח אכן מודע בצורה גלויה לכך שהוא חושב כרגע שהוא רוצה את המוצר. אבל מצד שני, הלקוח מודע לכך, שזה שהוא רוצה את המוצר כרגע, המחשבה הזאת, לא הגיעה "מתוכו", אלא היא הגיעה ממקום חיצוני לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה.

וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה שאומרת לו שהוא רוצה לקנות את המוצר, שהמחשבה הזאת הגיע ממקום חיצוני לו, אז ממילא זה יוצר תחושה של נפרדות וחוסר הזדהות, בין המחשבה הזאת, לבין הלקוח עצמו. כי ברגע שהלקוח מבין שהמחשבה הזאת לא באה ממנו, ושהמחשבה הזאת היא "לא שלו", אז ממילא הוא מטיל בה ספק, וזה עלול ליצור אצלו חוסר אמון, בינו לבין המחשבה שהוא רוצה לקנות את המוצר.

ולפעמים ישנם אפילו מצבים, שבהם הלקוח באמת צריך את המוצר. והלקוח בטעות חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואח"כ אם משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. אז לפעמים בגלל שהלקוח זוכר שבהתחלה הוא לא רצה את המוצר, אז הוא מביע התנגדות לכך שהוא כן צריך את המוצר, למרות שהוא באמת צריך את המוצר.

והלקוח עלול להתנגד לכך שהוא צריך את המוצר, למרות שהוא מבין שהוא צריך אותו, כדי לשמור על האגו שלו. או משום שלא נוח לו להודות שהוא טועה. או משום שהוא רוצה לצאת צודק, ואם הוא אכן ישנה את דעתו בצורה גלויה, זה יכול לפגוע לו בתדמית של השיפוטיות שלו וכיו"ב.

כגון לדוגמה בחינוך ילדים. שלפעמים אומרים לילד לעשות משהו. והילד מבין שהוא צריך לעשות את הדבר. ולפעמים הוא מסרב לעשות את אותו הדבר, רק משום שאמרו לו לעשות את זה, ושהוא מרגיש שכאילו הדעה נכפתה עליו ללא בחירה חופשית שלו.

ולפעמים האדם מתנגד לדבר שהוא עצמו מבין שהוא נכון, רק משום שהוא מודע לכך שאותו רעיון, הגיע ממקור חיצוני לו, ושהוא מודע לכך שהוא משנה את דעתו. ולפעמים לא נוח לאדם לקבל את זה שהוא טעה, ושהוא משנה את דעתו. ואז הוא מתעקש לצאת צודק, ואז הוא עלול לסרב לרכוש את המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו.

ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמה אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיו"ב, אז לא אומרים לו בצורה גלויה שהוא כן צריך את המוצר. אבל כן גורמים לו להבין מעצמו שהוא כן צריך את המוצר.

לדוגמה: על ידי זה שמסבירים לו פעם נוספת את היתרונות של המוצר, כאילו לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר.

ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה חופשית ומתוך רצונו החופשי. ואז ללקוח יש הזדהות גדולה יותר, עם המחשבה החדשה שלו, שאומרת לו שהוא כן רוצה את המוצר.

כי לפעמים האדם מאמין לעצמו, יותר ממה שהוא מאמין לאנשים אחרים. וכאשר המחשבה שאומרת לו שהוא צריך לקנות את המוצר, כאשר הלקוח חושב שהמחשבה הזאת מגיעה מתוכו בצורה אוטנטית, בלי שהוא מבין שהמחשבה הזאת נשתלה אצלו על ידי המוכר, על ידי זה הוא מביע יותר אמון והזדהות...
ילדים השפעה גלויה על המודעות של הלקוח להעצים את הביטחון העצמי תת ההכרה תיעדוף הראשון להרגיש ביטחון עצמי להאמין לעצמך יעוץ הורי מתוך בחירה רוצה לצאת nlp בתת המודע בתת המודע של הלקוח בתת מודע הטמעת מסרים הטמעת מסרים בתת המודע הטמעת מסרים בתת מודע הלקוח הלקוח שלך המודע המודע של הלקוח למכור למכור יותר לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשלוט לשלוט ב לשלוט בתת המודע לשלוט בתת מודע לשתול לשתול מחשבות לשתול מחשבות בתת המודע לשתול מחשבות בתת מודע מודע או תת מודע מודעות מחשבות מחשבות בתת המודע של הלקוח מחשבות בתת מודע מסרים מסרים בתת המודע מסרים בתת מודע נלפ סוגסטיה סוגסטיות שינוי שינוי עמדות שינויים שכנוע שתילת מחשבות תת המודע תת המודע של תת המודע של הלקוח תת המודע של לקוח תת המודע של לקוחות תת מודע תת מודע או מודע
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... שלך, להגיע לנקודת מבט, שממנה הוא יחשוב וירגיש שהוא רק כן רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך. והשיטה לכך היא, באמצעות שימוש מוגדר וברור של מעבר מרק לא לרק כן, דרך האפשרות של גם כן וגם לא. זא כדי לגרום ... לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך, אז לגרום לו להבין שהוא גם כן רוצה את המוצר שלך, זה מאוד קשה. ואת זה עושים בצורה הדרגתית כנל. על ידי זה שגורמים לו להבין, שהוא לא רק לא רוצה את המוצר שלך, אלא שהוא גם לא ... שלך, עכשיו אפשר לעבור לשלב של לגרום לו לראות היכן הוא גם כן רוצה את המוצר שלך, ואחכ לשלב של השכנוע, לכיוון שהוא רק רוצה רק את המוצר שלך. ועכשיו אסביר, כיצד אפשר לגרום לאדם לשנות את העמדה שלו, מ: רק לא, ... עכשיו אפשר לגרום לו להבין שהוא גם לא רוצה את המוצר וגם כן רוצה את המוצר וכולי. ואיך הופכים את המחוייב לאפשרי? זא כיצד אפשר לגרום למישהו שהוא בטוח במשהו, לשנות את דעתו, ולהתייחס לרעיון שהוא חושב שהוא ... המילה למה?! ולא צריך מיד לנסות לגרום ללקוח לחשוב שהוא אולי כן רוצה את המוצר שלך, וגם לא צריך לשאול אותו למה הוא לא חושב שהמוצר שלך, אולי הוא כן טוב עבורו, אלא פשוט אפשר לקחת את ההתנגדות שלו, ולחזור אחריה ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... זה לדברים אחרים, וזה רק מתוך העדפה בלבד. או לדוגמה אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה מחכה לכך שיהיה לך יותר כסף כדי לקנות אותו. דהיינו, אתה כן רוצה את המוצר , ואתה אפילו מחכה לכך שתוכל לקנות ... המוצר, כי אתה רוצה לרכוש אותו במחיר זול יותר. שזה בעצם מסר זהה, אבל מסר שונה, עם משמעות זהה ומנוגדת בו זמנית. משמעות שאומרת ללקוח, שהוא כן רוצה את המוצר, אבל בתנאים אחרים של תשלום. או ...
אושר, מימוש עצמי, מהו אושר אמיתי, איך להיות מאושר, חיפוש האושר, מהו אושר יחסי, האם אתה מאושר, אושר בתת מודע, להיות אדם מאושר, רגעים של אושר, רוצה להיות מאושר
אושר, מימוש עצמי, מהו אושר אמיתי, איך להיות מאושר, חיפוש האושר, מהו אושר יחסי, האם אתה מאושר, אושר בתת מודע, להיות אדם מאושר, רגעים של אושר, רוצה להיות מאושר
... מימוש עצמי, מהו אושר אמיתי, איך להיות מאושר, חיפוש האושר, מהו אושר יחסי, האם אתה מאושר, אושר בתת מודע, להיות אדם מאושר, רגעים של אושר, רוצה להיות מאושר איך אפשר באמת להגיע לאושר מוחלט? ... תודעתי שבו אדם לא מכיר כלל את המושג סבל. זה מצב תודעה שבו האדם לא מסוגל לדמיין או להיזכר בסבל, או לחשוש ממנו בעתיד. אליעד מסביר שכדי להגיע לאושר כזה, צריך למחוק לחלוטין את המודעות לסבל. אבל גם כאן יש בעיה גדולה: אם אין בכלל מושג של סבל, האדם לא יכול לדעת שהוא מאושר, ...
אימון לזוגיות - התמודדות עם מחשבות מפחידות, מפחד להתחיל עם בחורה, חרדה חברתית, ביישנות, מחשבות טורדניות, הכרויות, התמודדות עם טראומה, פחדים בתת מודע
אימון לזוגיות - התמודדות עם מחשבות מפחידות, מפחד להתחיל עם בחורה, חרדה חברתית, ביישנות, מחשבות טורדניות, הכרויות, התמודדות עם טראומה, פחדים בתת מודע
... ביישנות, מחשבות טורדניות, הכרויות, התמודדות עם טראומה, פחדים בתת מודע למה קשה לנו ליישם את מה שאנחנו כבר יודעים? אנשים רבים שמחפשים פתרון לבעיות חברתיות, פחד מזוגיות, חרדות חברתיות או ... איך למצוא מוטיבציה? איך להפסיק לשקר לעצמי? התמודדות עם פחדים בתת מודע מה גורם לביישנות? ...
רוצה להיות אלוהים, אין סוף רצונות מנוגדים, קונפליקטים בתת מודע, בעיות של עשירים, צרות של עשירים, מרגיש רע מכל דבר, ידיעה מלאה, אילו ידעתיו הייתיו, אין עוד מלבדך, אין עוד מלבדו
... להיות אלוהים, אין סוף רצונות מנוגדים, קונפליקטים בתת מודע, בעיות של עשירים, צרות של ... לשחרר שליטה לחלוטין. האדם לא מודע לכך שבפנימיותו, בתת - המודע שלו, הוא רוצה את כל הדברים ואת ... - מודע שלו, הוא מגלה זאת. האדם רוצה להיות יחידי בעולם ולשלוט בהכל, אבל בו - זמנית הוא ... אפילו שונים ממנו לחלוטין. הרצונות המנוגדים האלה קיימים בתת המודע של כל אדם ומנהלים אותו ... סיפוק, של תסכול ושל הרגשה רעה. מהו הפתרון לקונפליקטים בתת מודע ולרצונות המנוגדים? הפתרון ... של כל הדברים כולם. בעיות של עשירים רצונות מנוגדים בעיות בתת מודע למה אני מרגיש רע? אילו ידעתיו ... הוא מתחיל להתמודדות עם בעיות עמוקות יותר שמגיעות מהתת מודע. הרצונות המנוגדים, שמובילים את ...
סודות האושר, סודות הרצון, אין סוף רצונות מנוגדים, גילוי הרצון העצמי, מה התת מודע רוצה? הפסקת עישון, לא רוצה לעשן, להפסיק לעשן, רצונות בתת מודע, המבנה של הרצונות, סודות החלל הפנוי
סודות האושר, סודות הרצון, אין סוף רצונות מנוגדים, גילוי הרצון העצמי, מה התת מודע רוצה? הפסקת עישון, לא רוצה לעשן, להפסיק לעשן, רצונות בתת מודע, המבנה של הרצונות, סודות החלל הפנוי
... האושר, סודות הרצון, אין סוף רצונות מנוגדים, גילוי הרצון העצמי, מה התת מודע רוצה? הפסקת עישון, לא רוצה לעשן, להפסיק לעשן, רצונות בתת מודע, המבנה של הרצונות, סודות החלל הפנוי איך נוצר רצון ומה הקשר שלו להיפך שלו? אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד ...
תכנות התת מודע, לתכנת את התת מודע, שליטה בתת מודע, מה זה התת מודע? מהו התת מודע? להבין את התת מודע, הסודות של התת מודע, כוחו של התת מודע, מודע ולא מודע, אימון התת מודע
תכנות התת מודע, לתכנת את התת מודע, שליטה בתת מודע, מה זה התת מודע? מהו התת מודע? להבין את התת מודע, הסודות של התת מודע, כוחו של התת מודע, מודע ולא מודע, אימון התת מודע
... התת מודע, לתכנת את התת מודע, שליטה בתת מודע, מה זה התת מודע? מהו התת מודע? להבין את התת מודע, הסודות של התת מודע, כוחו של התת מודע, מודע ולא מודע, אימון התת מודע מה זה התת מודע וכיצד הוא משפיע על החיים שלנו? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו לעומק מהו התת מודע וכיצד הוא פועל. תחילה, הוא מפרק את המונח תת מודע ואומר שכדי להבין את משמעותו, יש קודם להבין מה זה מודע ומה זה תת. המושג מודע מתייחס למה שהאדם יודע ומבין שהוא יודע, ואילו תת מתייחס למשהו עמוק יותר או נסתר יותר, ולכן תת מודע אלו אותם דברים שאדם יודע בתוכו, אך הוא אינו מודע לכך שהוא יודע אותם. אליעד משתמש בדוגמה של מכשיר טלפון נייד כדי להסביר את המודע לעומת התת מודע. כשאדם מסתכל על הטלפון שלו, הוא רואה רק את המסך והמידע שמוצג לו. זה המודע. אך מאחורי הקלעים קיימים תהליכים שהוא אינו מודע להם, כמו רכיבים אלקטרוניים וקודים המפעילים את המכשיר, וזה התת מודע של הטלפון. אותו דבר בדיוק מתרחש במוח האנושי. האדם מודע לפעולות ולמחשבות מסוימות, אך קיים חלק נסתר ועמוק יותר - התת מודע - המנהל תהליכים נוספים ומשפיע על התנהגותו מבלי שיהיה מודע להם. איך תת המודע קשור להחלטות היומיומיות שלנו? אליעד כהן מסביר באמצעות דוגמה מעשית, אדם שבוחר לא לעשן סיגריות בטענה שזה לא בריא. על פני השטח, זו הסיבה המודעת שהוא נותן, אך בתת מודע יכולות להיות סיבות עמוקות יותר, למשל פחד מהמוות או פחד מהלא - נודע. במילים אחרות, התת מודע הוא זה שמפעיל את האדם גם אם במודע הוא אינו יודע זאת. האם התת מודע משקף את האמת? אליעד מדגיש ששאלת האמת של התת מודע היא מורכבת. יש הטוענים כי התת מודע תמיד מבטא אמת עמוקה יותר של האדם, אך אליעד מסביר שזה לא בהכרח נכון. לדעתו, האמונה שהתת מודע הוא האמת עשויה להיות סוג של משאלת לב או אמונה בלתי מבוססת. אולי אפילו בתוך התת מודע עצמו יש ספקות, ויכול להיות שיש שכבות שונות בתת מודע שכל אחת מהן מחזיקה באמת אחרת. כלומר, אין להניח שהתת מודע הוא בהכרח אמיתי יותר מהמודע. האם אפשר לתכנת את ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כן רוצה את המוצר, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כן רוצה את המוצר, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי רוחני, טיפול רגשי, מאמן אישי לבני נוער בתחום כן רוצה את המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 17:09:34 - wesi1