אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יתרונות ✔קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
בידול מהמתחרים כל מקרה לגופו העלאת הלקוח שלך המתחרים שלך שיקולים פוטנציאליות המוצר יקר זה יקר לי מתחרה עסקי מוצר יקר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים אצל המתחרים אתה יותר טוב מהמתחרים בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך ביחס למתחרים במה אתה יותר טוב מהמתחרים במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך הכי זול הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר הכי זול המחיר יקר המחיר יקר מידי המתחרים שלך העלאת העלאת מחיר העלאת מחיר של המתחרים העלאת מחירים התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יותר טוב מהמתחרים יחס למתחרים יקר יקר לי יקר ללקוח יתרון יתרון על המתחרים יתרון על מתחרים יתרון של מחיר ביחס למתחרים יתרונות להיות יותר להיות יותר זול מהמתחרים להעלות את המחיר להעלות מחיר להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור במחיר הכי זול בשוק למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים למתג לקבוע מחיר לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לתמחר מה אתה יותר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מותג מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יותר זול משל המתחרים מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מיתוג מרגיש שהמוצר יקר משבר משבר תקשורתי של המתחרים מתחרים מתנגד למחיר ניצול משבר של המתחרים קביעת מחיר קמפיין קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים קמפיין המחיר הכי זול קמפיין יותר זול מהמתחרים קמפיין לא יקר כמו המתחרים קמפיין מחיר ביחס למתחרים קמפיין מחיר זול קשה למכור מוצר יקר תמחור תקשורת תקשורתיות
בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, איך לראות את הטוב? איך להפוך רע לטוב? איך למצוא יתרונות? איך למצוא דברים טובים? יתרונות וחסרונות באופן שווה, הכל אחד
בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, איך לראות את הטוב? איך להפוך רע לטוב? איך למצוא יתרונות? איך למצוא דברים טובים? יתרונות וחסרונות באופן שווה, הכל אחד
... דבר יש יתרונות וחסרונות, איך לראות את הטוב? איך להפוך רע לטוב? איך למצוא יתרונות? איך למצוא דברים טובים? יתרונות וחסרונות באופן שווה, הכל אחד האם באמת בכל דבר יש יתרונות וחסרונות באופן שווה? אליעד כהן מסביר שכשאומרים שלכל דבר יש יתרונות וחסרונות, אנשים בדרך כלל מסכימים באופן כללי. אך כאשר יורדים לפרטים ודוגמאות ספציפיות, מתחילות ההתנגדויות. למשל, אנשים מתקשים להסכים עם הטענה שהיתרונות בלהיות מלך זהים ליתרונות בלהיות חולה סרטן. הוא מסביר שהמטרה היא להבין לעומק כיצד כל דבר בעולם מכיל יתרונות וחסרונות באופן שווה, אף על פי שלעיתים זה נראה בלתי אפשרי. למה קשה לאנשים לראות יתרונות וחסרונות כשווים? אליעד נותן דוגמה פשוטה: שתי כוסות חד - פעמיות. כששתי הכוסות זהות לחלוטין, קל להסכים שהן שוות ביתרונות ובחסרונות שלהן. אך אם אחת מהן רחוקה והשנייה קרובה, מיד נעדיף את הקרובה, משום שהקרבה נתפסת כיתרון - כי לא צריך להתאמץ כדי להגיע אליה. אליעד אומר שזו נקודת המפתח: העדפתנו נובעת מההנחה שלהתאמץ זה רע ... לגמור את הכוח ולגמור את הכוח זה רע. אך אם נשאל מה רע בלגמור את הכוח?, אולי נגלה שבכלל זה טוב לנו באיזשהו מובן. בצורה כזו, נוכל להגיע למסקנה שבכל סיטואציה, יתרונות וחסרונות הם יחסיים בלבד ומתקיימים באיזון מוחלט. איך אפשר להסביר את השוויון בין יתרונות וחסרונות לאחרים? אליעד מדגיש שכשמסבירים לאנשים אחרים את הרעיון שכל דבר שווה מבחינת יתרונות וחסרונות, יש שתי אפשרויות: או שהם באמת יבינו ויגיעו לאותה הבנה עמוקה, או שהם רק יעמידו פנים ... להם להזדהות איתן. הוא נותן כדוגמה אנשים שנכנסים למים קפואים או רצים בשלג בכוונה תחילה. רוב האנשים חושבים שלסבול מקור זה רע, אבל הנה יש אנשים שמוצאים בזה יתרון ואפילו נהנים מזה. על ידי כך אפשר להראות בבירור שמה שנחשב כחיסרון בעיני אחד הוא יתרון בעיני אחר. האם אפשר להפוך חסרונות ליתרונות בקלות? אליעד מדגיש שכדי להפוך חיסרון ליתרון, צריך לחקור לעומק את הנחות היסוד שלנו. אם אדם יחקור עד הסוף, הוא יכול לגלות שכל מה שהוא חושב שהוא חיסרון בעצם יכול להיחשב כיתרון. הוא נותן דוגמה נוספת מאנשים חסרי בית (הומלסים): רובנו רואים בלהיות הומלס משהו רע מאוד, אבל ישנם הומלסים שבאמת מעדיפים את אורח החיים הזה, משום שהוא משחרר אותם מחובות, עבודה, לחצים וכו. הוא מסביר שכך גם אדם יכול לראות את החיסרון שבדבר מסוים כיתרון מוחלט, אם יבדוק היטב את נקודת מבטו. למה אנשים מתנגדים לרעיון שהכל שווה ביתרונות ובחסרונות? אליעד מציין שהסיבה המרכזית להתנגדות היא שהאדם נעול על הנחות יסוד בסיסיות מאוד. הוא ... מוחלט אין הבדל בין הדברים. הוא מוסיף שכל עוד לא חקרנו עד הסוף את הנחות היסוד האלה, לעולם לא נצליח לראות את השוויון בין הדברים. האם יש שיטה כללית למצוא את היתרונות בכל דבר? אליעד מסביר שאין קיצור דרך. הדרך היחידה למצוא את היתרונות בכל דבר היא לחקור כל מקרה לגופו, לפרק אותו עד הסוף, ולהבין היטב מדוע אנו חושבים שמשהו הוא חיסרון. רק כאשר אדם בודק את מחשבותיו לעומק ומפרק את ההנחות היסודיות, הוא יכול לגלות שאין באמת יתרונות או חסרונות מוחלטים, אלא הכל תלוי בנקודת המבט האישית שלו. כיצד מתמודדים עם ספקות והתנגדויות של אחרים? אליעד מדגיש שאם קשה להסביר לאחרים רעיון עמוק בצורה ישירה, כדאי להשתמש בדוגמאות מהחיים, שקל לאחרים להזדהות איתן. למשל, אם אדם מתנגד לרעיון שיש יתרונות וחסרונות באופן שווה במצבים של סבל ברור, אפשר להראות לו מקרים שבהם אנשים בוחרים במודע לסבול (כמו ספורט אתגרי, או שחייה במים קפואים), וכך להמחיש שהרעיון אינו הזוי, אלא קיים וממשי. מה המטרה הסופית של ראיית היתרונות והחסרונות כשווים? בסופו של דבר, לפי אליעד כהן, המטרה הסופית היא להגיע לשלמות פנימית - מצב שבו ... לא מרגיש מחסור או סבל, כי הוא מבין שאין באמת הבדל בין מצבים שונים של המציאות. כשהאדם מגיע לתובנה הזו, הוא חי בשלום עם המציאות כפי שהיא. איך להפוך חסרונות ליתרונות? האם יתרונות וחסרונות שווים תמיד? איך למצוא את הטוב בכל דבר? האם רע יכול להיות טוב? למה קשה לראות את היתרונות שבחסרונות? מה הדרך להתמודד עם סבל? האם אפשר לחיות בלי סבל בכלל? ...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
... למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר שאין לו יתרונות? מצב כזה עשוי להתרחש כאשר אתה נדרש למכור מוצר שלא מציע יתרונות מיוחדים לעומת המתחרים. השאלה הזו רלוונטית גם במקרים של ראיון עבודה, כאשר נשאלת מה היתרונות שלך על פני מועמדים אחרים, או במקרה של בעל עסק שמבקש להבין איך לשווק את השירותים או המוצרים שלו. מה ההבדל בין יתרונות ליכולות? ההבנה הראשונית שצריך להשיג היא ההבדל בין יתרונות ליכולות. - יתרונות הם תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים, כלומר, במה אתה טוב יותר ממישהו אחר. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרון שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת ... הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות שגם המתחרים מציעים זאת, אז אין יתרון , אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר. לא צריך יתרונות - צריך יכולות ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את ... עם היכולות הדרושות, הם ירכשו אותו גם אם הוא לא בהכרח טוב יותר מהמתחרים. דוגמאות מהחיים: - כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הכי טובים, אלא אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות. - כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת. - כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ. מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים בתחום השיווק והמיתוג, יש טכניקות שנקראות בידול עסקי. בשיטה זו, עסקים יוצרים נישה ייחודית שמיתוגה נראה כיתרון, אף אם בפועל אין הבדל אמיתי. דוגמאות לבידול עסקי: - מאמן כושר שמגדיר את עצמו כמאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60 גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי על מאמנים אחרים. - מותגים שמפרסמים קפה ללא תוספת מלח - יוצרים תחושה של יתרון, למרות שבשום קפה אין מלח. - מים מינרליים שמפורסמים כנטולי שומן - למרות שבשום מים אין שומן. איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה? כאשר נשאלים מה היתרונות שלך? ניתן להתנהל בצורה חכמה ולהתמקד ביכולות ולא רק יתרונות. אופנים למענה: 1. ספר על היכולות שלך - פרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים. 2. הפוך יכולות ליתרונות יחסיים - לדוגמה: אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר. 3. הפוך את השאלה - שאל את המראיין: ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים? - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי. סיכום המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק נכון מציג את היכולות בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים ליצור יתרונות מדומים, אך לא תמיד יש בכך צורך. הלקוח רוצה פתרון לצורך שלו, ...
איך לפתח את החשיבה? איך לראות את שני הצדדים? איך למצוא יתרונות? איך למצוא חסרונות? איך לראות את ההפך? יתרונות וחסרונות בכל דבר, איך לשנות את החשיבה?
איך לפתח את החשיבה? איך לראות את שני הצדדים? איך למצוא יתרונות? איך למצוא חסרונות? איך לראות את ההפך? יתרונות וחסרונות בכל דבר, איך לשנות את החשיבה?
... את שני הצדדים? איך למצוא יתרונות? איך למצוא חסרונות? איך לראות את ההפך? יתרונות וחסרונות בכל דבר, איך לשנות את החשיבה? איך לפתח חשיבה שרואה יתרונות וחסרונות בכל דבר? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד לפתח יכולת חשיבה עמוקה ומקיפה, המאפשרת לראות באופן ... שני צידי המטבע בכל סיטואציה: יתרונות וחסרונות. על פי אליעד, המהות האמיתית של השאלה איך אפשר לראות יתרונות וחסרונות בכל דבר? היא בעצם הרצון לפתח יכולת לראות דברים שאדם לא רגיל לראותם. אדם שרוצה לראות יותר יתרונות, מרגיש שלרוב הוא רואה בעיקר חסרונות, ולהיפך. לכן, השאלה העמוקה יותר היא: איך לפתח את היכולת לראות את ... משהו שלילי, יש לשאול: מה היתרון בכך? בעזרת תרגול עקבי מסוג זה, המוח מתחיל לחשוב בצורה דו - צדדית ואדם מפתח יכולת טבעית יותר לראות יתרונות וחסרונות בכל מצב. איך הטלת ספק עוזרת לפיתוח החשיבה? דרך נוספת וחשובה שאליעד מציין לפיתוח החשיבה היא ... שעליהן הוא מתבסס. כיצד למצוא יתרונות וחסרונות במצב קשה כמו פשיטת רגל? אליעד מדגים באופן פרקטי ומפורט איך ליישם את השיטה הזו במצב קיצוני, ... אך גם במקרה כזה, ניתן למצוא יתרונות: אם אדם מגיע לסבל אינסופי, ייתכן שהכאב ידחוף אותו לנקודת שחרור מוחלט מהסבל, משום שאי אפשר לסבול מעבר ... בהרצאה הוא שכל חיסרון מכיל יתרון , וכל יתרון מכיל חיסרון. אין דבר שהוא רק טוב או רק רע באופן מוחלט. היכולת לראות את שני הצדדים אינה רק מיומנות שכלית, אלא ... ממה שאני רואה עכשיו? אילו יתרונות או חסרונות נוספים יכולים להיות במצב זה? באמצעות תרגול יום - יומי זה, המוח מתפתח, והחשיבה נהיית גמישה ... איך לפתח את החשיבה? איך לראות יתרונות וחסרונות? איך להטיל ספק נכון? האם יש טוב ברע? איך למצוא את ההפך בכל דבר? איך לפתח חשיבה ולראות את שני ... החשיבה באופן שיאפשר לראות גם יתרונות וגם חסרונות בכל דבר. אליעד מדגיש שהיכולת לראות את שני צידי המטבע דורשת תרגול יומיומי והבנה עמוקה של ... של השאלה איך אפשר לראות יתרונות וחסרונות בכל דבר? היא בעצם השאלה איך לפתח יכולת לראות דברים שאינך רואה בדרך כלל. זאת מכיוון שאם אדם מעוניין לראות יתרונות, סימן שהוא מרגיש שהוא רואה בעיקר חסרונות, ולהיפך. לכן אליעד מציע גישה של תרגול והטלת ספק מתמיד. הוא ... משהו שלילי, יש לשאול: מה היתרון בכך? על ידי כך, מתפתחת יכולת לראות גם את החסרונות וגם את היתרונות באופן טבעי. איך להיעזר בהטלת ספק כדי לפתח את החשיבה? אליעד כהן מוסיף ומסביר שכדי לפתח את החשיבה, צריך ... היסוד שלו. איך ניתן למצוא יתרונות וחסרונות במצב כמו פשיטת רגל? אליעד נותן דוגמה פרקטית במיוחד: איך למצוא יתרונות וחסרונות במקרה של אדם שפושט רגל? הוא מתאר מצב שבו אדם פושט רגל, והשאלה שעולה היא: האם פשיטת רגל היא דבר ... רגל? האם פגיעה זו יכולה להביא יתרונות כלשהם לאותו אדם או לאחרים? אליעד מפרט ומסביר לדוגמה שייתכן שאותו אדם שפשט רגל ייאלץ להתמודד עם רגשות ... במצב של רע אינסופי אפשר למצוא יתרון, מכיוון שאם אדם היה מגיע למצב של רע אינסופי, אולי דווקא מצב זה היה דוחף אותו להשתחרר לחלוטין מהסבל, כי כאשר ... הוא שכל חיסרון אפשר לראות גם כיתרון ולהיפך, באמצעות הטלת ספק מתמדת ובחינה של כל האפשרויות מכל הצדדים האפשריים. ככל שמתרגלים יותר את היכולת הזאת, ... איך לפתח את החשיבה? איך לראות יתרונות וחסרונות? איך להטיל ספק נכון? האם יש טוב ברע? איך למצוא את ההפך בכל דבר? ...
בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, יש יותר יתרונות מחסרונות, יש יותר חסרונות מיתרונות, חוסר צדק בעולם, טוב ורע בכל דבר, יותר טוב מרע, יותר רע מטוב
בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, יש יותר יתרונות מחסרונות, יש יותר חסרונות מיתרונות, חוסר צדק בעולם, טוב ורע בכל דבר, יותר טוב מרע, יותר רע מטוב
... דבר יש יתרונות וחסרונות, יש יותר יתרונות מחסרונות, יש יותר חסרונות מיתרונות, חוסר צדק בעולם, טוב ורע בכל דבר, יותר טוב מרע, יותר רע מטוב האם באמת יש יתרונות וחסרונות שווים בכל דבר? אליעד כהן מסביר שבכל דבר בעולם קיימים יתרונות וחסרונות. בכל סיטואציה, בכל ... מבהיר היא שהאדם אינו רגיל ואינו מתוכנת באופן טבעי לראות את המציאות בצורה הזאת, שבה היתרונות והחסרונות תמיד שווים. באופן טבעי, אנשים נוטים לראות מצבים שבהם קיימים יותר יתרונות מחסרונות, או להיפך, מצבים שבהם קיימים יותר חסרונות מיתרונות. אליעד מציג דוגמה שבה אדם מתמודד עם מצב שלכאורה יש בו יותר יתרונות מחסרונות. למשל, מצב שבו חבר קיבל דירה במתנה. על פניו, נראה שיש בכך יתרון גדול, מכיוון שאותו חבר אינו צריך ... והתחושה של למה אני צריך להתאמץ כשיש אחרים שלא צריכים? האם המוח שלנו מסוגל לראות את כל היתרונות והחסרונות? אליעד מסביר שאם המוח היה מתוכנת לראות את היתרונות והחסרונות בכל דבר באופן ... בעולם. לדוגמה, לפני שהיינו הולכים לאכול, אם המוח היה מתחיל לעשות חישוב מדויק של כל היתרונות והחסרונות האפשריים, בסופו ... דבר לא היינו מסוגלים להחליט האם לאכול או לא. המוח חייב, לשם תפקוד נורמלי, להעלים חלק מהיתרונות והחסרונות כדי לאפשר לנו ... אליעד מדגיש שאם אדם יתאמץ לבדוק את המציאות לעומק, יוכל תמיד לגלות שבאמת בכל סיטואציה היתרונות והחסרונות הם שווים באופן ... לראות זאת, האדם חייב לעשות מאמץ מודע, לבדוק את האמת לעומק, ורק אז יצליח להבין שלכל דבר יתרונות וחסרונות באותה מידה. מהם היתרונות של ראיית חסרונות? אליעד מסביר שקיימים יתרונות גם במצב שבו האדם לא רואה את היתרונות והחסרונות באופן שווה. לדוגמה, יש יתרון במצב שבו אדם לא רואה חסרונות מסוימים, כי זה מאפשר לו לחיות ברוגע, ללא דאגות. מצד שני, יש גם יתרון בכך שאדם כן רואה חסרונות, כי זה גורם לו להתפתח, לשאוף לשפר דברים, ולקחת אחריות על החיים שלו. למעשה, יש יתרונות וחסרונות גם במצב של לראות את כל היתרונות והחסרונות, וגם במצב של לא ... חיסרון? אליעד מתייחס לשאלה של חוסר צדק בעולם. הוא מציג מצב שבו אדם מרגיש שחברו קיבל יתרון לא הוגן (לדוגמה, דירה במתנה). ... אותו אדם מתלונן על חוסר צדק, אבל למעשה, אליעד מדגיש שגם במצב שלכאורה נראה כחסר צדק יש יתרונות וחסרונות. לדוגמה, אדם שמקבל ... ובכל מצב שלכאורה הוא לא צודק, קיימים גם צדדים מועילים וחיוביים. האם כדאי בכלל לראות את היתרונות והחסרונות בכל מצב? אליעד מסביר שראיית היתרונות והחסרונות השווים היא תוצאה ... בלי להתעמק בזה. אם אדם בוחר להתאמץ ולחפש את האמת לעומק, הוא יוכל לראות שבכל דבר יש יתרונות וחסרונות שווים. אך אם הוא לא יתאמץ, הוא ימשיך לראות את המציאות בצורה של יתרונות וחסרונות לא שווים. לסיכום, ... ורע באופן שווה. רק בעזרת מאמץ, התבוננות פנימית וחיפוש אחרי האמת אפשר לראות זאת. האם יש יתרונות וחסרונות בכל דבר? איך למצוא ...
טוב ורע בכל דבר, 3 סוגים של יתרונות וחסרונות בכל דבר, בכל דבר יש טוב, בכל דבר יש רע, בכל רע יש טוב, בכל טוב יש רע, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, יתרונות בכל דבר, חסרונות בכל דבר
טוב ורע בכל דבר, 3 סוגים של יתרונות וחסרונות בכל דבר, בכל דבר יש טוב, בכל דבר יש רע, בכל רע יש טוב, בכל טוב יש רע, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, יתרונות בכל דבר, חסרונות בכל דבר
... ורע בכל דבר, 3 סוגים של יתרונות וחסרונות בכל דבר, בכל דבר יש טוב, בכל דבר יש רע, בכל רע יש טוב, בכל טוב יש רע, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, יתרונות בכל דבר, חסרונות בכל דבר למה בכל דבר יש גם טוב וגם רע? אליעד כהן מסביר כי המציאות מורכבת תמיד מתערובת ... ואין מצב שבו קיים טוב מוחלט ללא רע או רע מוחלט ללא טוב. לפי אליעד, בכל מצב בחיים קיימים שלושה סוגים עיקריים של יתרונות וחסרונות: מצבים בהם היתרונות והחסרונות מאוזנים באופן יחסי. מצבים בהם היתרונות עולים על החסרונות, או להפך. מצבים שבהם בכל יתרון יש חיסרון מובנה, ולהפך, מצב שנראה מושלם מצד אחד אך מכיל תמיד חסרונות מנקודת מבט אחרת. הסיבה לכך שאין טוב ללא רע או רע ללא טוב היא משום שכל דבר מוגדר על פי ניגודו. לדוגמה, אליעד מסביר שאדם שנמצא בזוגיות חווה מצד אחד יתרון של אהבה, אך מנגד חיסרון של פחד מאיבוד אותה אהבה. כל מושג, כמו אהבה או זוגיות, כולל בתוכו את ההיפך שלו - לכן אין יתרון שלא נושא עמו חיסרון ואין חיסרון שלא טומן בחובו יתרון . מה ההבדל בין ראיית יתרונות וחסרונות בצורה מוחלטת ובצורה יחסית? אליעד מדגים זאת על ידי השוואה בין מצבים שבהם אדם רואה דברים במוחלטות של 50% יתרונות ו - 50% חסרונות, לבין מצבים אחרים בהם הוא רואה מצב כ - 100% יתרונות או 100% חסרונות. אך בסופו של דבר, גם תפיסה של 100% יתרונות או 100% חסרונות אינה יכולה להתקיים במציאות, כי בכל יתרון טמון חיסרון סמוי ולהפך. הדוגמה המוחשית ביותר שנותן אליעד היא בנושא זוגיות. בזוגיות יש יתרונות ברורים כמו תחושת אהבה, ביטחון וחום, אך מנגד יש גם חסרונות ברורים כמו מחויבות, פחד מפרידה ואובדן חופש. הוא מוסיף שככל שמתקרבים להתבוננות עמוקה יותר, מגלים שהאהבה עצמה, שנראית כיתרון בלבד, כוללת בתוכה גם חסרונות מובנים - כמו הפחד לאבד את האדם שאוהבים. איך אפשר לראות טוב ורע בו זמנית באותו ... שישנה פרספקטיבה מתקדמת יותר שלפיה אפשר לראות כל דבר בצורה של גם וגם - כלומר, לראות בו זמנית בכל דבר גם 100% יתרונות וגם 100% חסרונות. במצב כזה, אדם חווה תחושה של נייטרליות משום שכל טוב מאוזן לחלוטין על ידי רע ולהפך, אך ... בכלל? לפי אליעד כהן, ישנו מצב תודעתי גבוה עוד יותר, שבו לא קיימת כלל הפרדה בין טוב ורע. במצב כזה האדם לא רואה יתרונות וחסרונות כנפרדים זה מזה אלא כחלקים של מהות אחת שלמה. במצב כזה אין משמעות לשאלה האם דבר מסוים טוב או ... ללא אפשרות של הפרדה. אליעד מסביר זאת בעזרת דוגמה של התבוננות על קיר. מצד אחד אפשר לראות אותו כחומר מוצק (יתרון), אך מצד שני אפשר להבין שבעומק הוא רק חלקיקים ואטומים (חיסרון). ככל שמעמיקים לתוך המהות של הדברים, מאבדים את ... אדם מפחדים ומהחלטות מוטעות. לדוגמה, אדם המתלבט אם להיכנס למערכת יחסים יכול לראות בבירור גם את החסרונות וגם את היתרונות, ולהגיע למצב של שלום פנימי עם הבחירה שלו, מתוך הבנה שהחיים תמיד יכילו בו זמנית טוב ורע. גישה זו מאפשרת ... שאדם מעמיק להבין את המהות של הדברים, הוא מגיע לתפיסה גמישה ושלמה יותר של המציאות. האם יש טוב בלי רע? איך לראות יתרונות בכל מצב? האם בכל דבר יש יתרונות וחסרונות? מהי גמישות מחשבתית? איך להגיע לשקט נפשי אמיתי? מה המשמעות של טוב ורע? ...
האם יש יותר יתרונות מחסרונות? האם יש יותר חסרונות מיתרונות? בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, בכל טוב יש רע, בכל רע יש טוב, יש יותר טוב מרע, יש יותר רע מטוב
האם יש יותר יתרונות מחסרונות? האם יש יותר חסרונות מיתרונות? בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, בכל טוב יש רע, בכל רע יש טוב, יש יותר טוב מרע, יש יותר רע מטוב
... יש יותר יתרונות מחסרונות? האם יש יותר חסרונות מיתרונות? בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, בכל טוב יש רע, בכל רע יש טוב, יש יותר טוב מרע, יש יותר רע מטוב האם יש אפשרות שיהיו רק יתרונות בלי חסרונות? אליעד כהן מסביר שכל אדם מתמודד עם המחשבה על היתרונות והחסרונות בכל דבר בחיים. התפיסה הרווחת אומרת שבכל דבר טוב יש רע ובכל דבר רע יש טוב. אליעד מתעמק בשאלה האם באמת יכול להיות מצב שבו יש יותר יתרונות מחסרונות, או אולי מצב שבו יש יותר חסרונות מיתרונות, ומציע שהמציאות בנויה כך שבכל יתרון מסתתר חיסרון ולהפך. מדוע אין יתרון מוחלט בלי חיסרון? ההסבר של אליעד מתבסס על ההיגיון לפיו היתרון נובע מתוך ההשוואה לחיסרון. לדוגמה, אם אדם שמח בגלל שהשיג ... מוחלט, שלא קיימת בו אפילו מחשבה אחת של סבל או טראומה, האדם למעשה לא יוכל להעריך או להרגיש את האושר כלל, כיוון שאין לו נקודת השוואה. מדוע תמיד קיימים יתרונות וחסרונות באותה המידה? הסבר נוסף שאליעד נותן הוא כי כל מציאות מורכבת מניגודים השווים בעוצמתם. אם לא היה רע, לא היה טוב. אם לא היה חיסרון, לא היה יתרון . המערכת בנויה כך שכל דבר בעולם מופיע עם ההפך שלו. המוח האנושי מייצר באופן טבעי את החיסרון מול היתרון. לדוגמה, אפילו כאשר אדם משיג משהו טוב, הוא מיד חושב על האפשרות שזה יאבד או יתקלקל בעתיד, וכך נוצר חיסרון שמתלווה ליתרון. מה היה לפני שהיו יתרונות וחסרונות? אליעד מדבר גם על הנקודה שלפני היווצרות היתרונות והחסרונות, שבה למעשה לא היה הבדל בין טוב לרע, בין יתרון לחיסרון. הוא מתאר שזהו מצב נייטרלי מוחלט, שבו אין תחושה של הבדל. ברגע שמופיע ההבדל הראשון בין יתרון לחיסרון, מתאפשרות כל שאר התחושות והרגשות. אך השאלה של מה היה קודם, יתרון או חיסרון, היא חסרת משמעות כי שני אלו מופיעים יחדיו ואי אפשר להפריד ביניהם באמת. האם אפשר להגיע למצב של יתרונות ללא חסרונות בעזרת הדמיון? אליעד מציע דוגמה נוספת: אדם יכול לדמיין מצב שבו יש לו רק יתרונות והוא לא מרגיש חסרונות בכלל. למשל, אדם רוצה לחיות ... גם מתאר מצב שבו האדם מוכן לקבל את הסבל של העבר כדי ליהנות מההווה. כלומר, האדם מקבל עליו שיהיו לו טראומות או חסרונות בעברו, וזה מאפשר לו לחוות תחושת יתרון או אושר בהווה. אבל אם האדם רוצה מצב של יתרונות מוחלטים ללא חסרונות בכלל, גם לא בעבר וגם לא בעתיד, הוא ימצא שזה בלתי אפשרי כי תמיד קיימת האפשרות של חיסרון, לפחות בדמיון. האם אפשר להשתחרר באמת מהספק לגבי היתרונות והחסרונות? לבסוף, אליעד מציין שמנקודת מבט עמוקה ביותר, אין באמת הבדל מהותי בין יתרונות לחסרונות, וכדי להשתחרר מהספקות ומהדילמה הזאת, האדם צריך לצאת מהשכל, כלומר, להתעלות מעל התפיסה של טוב ורע, של יתרון וחיסרון. כל עוד האדם נמצא בתוך החשיבה הדואלית הזאת, תמיד ... הדרך שאליעד מציע להתמודד עם הספק הזה היא להבין שהספקות עצמם נובעים מתוך התפיסה של ההבדל בין טוב לרע, ולכן כדי להשתחרר באמת צריך להשתחרר גם מהרעיון של היתרונות והחסרונות בכלל. האם אפשר יתרונות בלי חסרונות? יתרונות וחסרונות בחיים אושר ללא סבל אפשרי? למה תמיד יש ...
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
... טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור? איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה? כאשר עוסקים במכירות ... לשכנע מישהו לרכוש מוצר או להסכים לרעיון. גישה נפוצה היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אולם גישה זו אינה תמיד מצליחה. כל מוצר כולל יתרונות וגם חסרונות, ואין מוצר שמכיל רק יתרונות או חסרונות בלבד. לכן, על השואל להבין כיצד להציג את המוצר כך שהלקוח ירגיש שהיתרונות עולים על החסרונות, אפילו אם יש גם חסרונות. מה צריך כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה? על מנת לשכנע מישהו לבצע פעולה, לא צריך לגרום ... אין צורך להילחם בהן על ידי הסתרת החסרונות. במקום זאת, יש להציג את היתרונות של המוצר באופן ברור ולשלול את המשמעות של החסרונות בהשוואה ליתרונותיו. לדוגמה, אם למוצר יש חיסרון מסוים, ניתן להציג אותו כחיסרון מינורי בהשוואה ליתרונות המרכזיים של המוצר. איך להציג יתרונות יחסיים ולא מוחלטים? הצלחה במכירה או בשכנוע לא תושג על ידי הצגת המוצר ככזה שאין לו חסרונות, אלא על ידי הצגת המוצר כמשתלם ... של ראיון עבודה. אין צורך להסתיר את החסרונות האישיים ולנסות להציג רק יתרונות. במקום זאת, חשוב להראות שהיתרונות האישיים שלך גוברים על החסרונות. אפשר להקטין את החשיבות של החסרונות ולהעצים את היתרונות, כך שהמאזן הכללי יהיה לטובתך. איך לעזור לעצמך להשתכנע? לפעמים קשה לאנשים לשכנע את עצמם לבצע שינוי, כמו להפסיק לעשן. אנשים ... כלומר, בלי שום חיסרון. אך למעשה, מספיק שהאדם יחשוב שבסך הכל יש יותר יתרונות בהפסקת העישון מאשר בהמשך לעשן, כדי שהוא יסכים לבצע את השינוי. האם תמיד צריך לשכנע ב - 100%? לא תמיד צריך לשכנע מישהו במאה ... בשכנוע ובמכירות אינה דורשת שלמות מוחלטת. היא נובעת מיכולת להציג את היתרונות כך שיבלטו ביחס לחסרונות, תוך הצגת המוצר או הרעיון כמשתלם יותר מהאלטרנטיבות. בעזרת הצגת יתרונות באופן ברור ומינימיזציה של חסרונות, ניתן לשכנע את הלקוח לבצע רכישה או להסכים לרעיון בצורה טבעית ומשכנעת. איך לשכנע אנשים ... להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך למכור מוצר שיש לו חסרונות? איך להציג יתרונות יחסיים במכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע את עצמך לבצע שינוי? איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה? כאשר עוסקים ... להסכים או לרכוש אותו. רבים חושבים שהדרך הטובה ביותר היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אך גישה זו אינה תמיד מצליחה. אין מוצר עם רק יתרונות ואין מוצר בלי שום יתרון, ולכן השאלה האמיתית היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שהיתרונות עולים על החסרונות. מה צריך כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה? כדי לגרום למישהו לבצע פעולה, אין צורך לגרום לו לחשוב שאין שום חיסרון ... צורך להילחם בהתנגדויות שלו על ידי הסתרת החסרונות. במקום זאת, יש להראות שהיתרונות עולים על החסרונות. לדוגמה, אם למוצר יש חיסרון מסוים, ניתן להציג אותו כחיסרון מינורי בהשוואה ליתרונות המרכזיים שלו, או אפילו להציג את החיסרון כיתרון במקרים מסוימים. איך להציג יתרונות יחסיים ולא מוחלטים? הצלחה במכירה או בשכנוע תלויה בהצגת הרעיון כמשתלם יותר בהשוואה לאפשרויות אחרות. לדוגמה, כאשר אדם שוקל ... אדם מגיע לראיון עבודה, אין צורך להסתיר את החסרונות שלו ולנסות להציג רק יתרונות . במקום זאת, עליו להראות שלמרות חסרונות מסוימים, היתרונות שלו עולים עליהם. אפשר להקטין את החשיבות של החסרונות ולהעצים את היתרונות, כך שהמאזן הכללי יטה לטובתו. איך לעזור לעצמך להשתכנע? לפעמים, אנשים מתקשים לשכנע את עצמם לבצע שינוי, כמו להפסיק לעשן. יש ... להרגיש שום חיסרון בהחלטה. אבל בפועל, מספיק שהאדם ירגיש שבסך הכל יש יותר יתרונות בהפסקת העישון מאשר בחזרה אליו. חשוב להבין שהשיקולים הם יחסיים ולא מוחלטים. האם תמיד צריך לשכנע ב - 100%? לא תמיד צריך לגרום ... תתבצע. לסיכום, הצלחה בשכנוע ובמכירות אינה דורשת שלמות, אלא הצגת מצב שבו היתרונות עולים על החסרונות. על ידי הצגת היתרונות באופן ברור תוך הבנה שגם חסרונות קיימים, ניתן לשכנע אנשים לפעול ולבצע רכישה או קבלת החלטה בצורה טבעית ומשכנעת. איך לשכנע ...
זוגיות, האם הבן זוג מתאים לי? האם הבת זוג מתאימה לי? תכונות אופי מנוגדות, טוב בלי רע, חסרונות בלי יתרונות, יתרונות בגלל חסרונות, לשנות את הבן זוג, חוסר התאמה בזוגיות, בעיות בזוגיות
זוגיות, האם הבן זוג מתאים לי? האם הבת זוג מתאימה לי? תכונות אופי מנוגדות, טוב בלי רע, חסרונות בלי יתרונות, יתרונות בגלל חסרונות, לשנות את הבן זוג, חוסר התאמה בזוגיות, בעיות בזוגיות
... האם הבן זוג מתאים לי? האם הבת זוג מתאימה לי? תכונות אופי מנוגדות, טוב בלי רע, חסרונות בלי יתרונות, יתרונות בגלל חסרונות, לשנות את הבן זוג, חוסר ... מבלי לאבד את התכונות החיוביות. אליעד כהן מסביר שזהו רצון טבעי ומובן: אדם רוצה בדרך כלל לשמר את היתרונות ולהיפטר מהחסרונות, וזה נכון לגבי זוגיות, עבודה, וכל דבר אחר בחיים. לדוגמה, אדם עובד במקום מסוים שיש בו יתרונות רבים אך גם מספר חסרונות. האדם ירצה באופן טבעי לשמור על היתרונות ולמחוק את החסרונות. השאלה הגדולה היא איך האדם יכול לדעת מראש אם בכלל אפשר להיפטר מהחסרונות האלו מבלי לפגוע ביתרונות שהוא אוהב. האם אפשר להיפטר מהחסרונות ולשמור על היתרונות בזוגיות? לדברי אליעד, לא תמיד אפשרי לשמור על היתרונות מבלי להפסיד משהו בתהליך השינוי של החסרונות. לעיתים קרובות היתרונות והחסרונות נובעים מאותו מקור. כדי להבין את זה לעומק, יש לבדוק את הקשר בין התכונות הללו: יש לבדוק מה בדיוק היתרונות שאוהבים בבן או בבת הזוג. מה החסרונות שמפריעים לנו באותו אדם. האם היתרונות והחסרונות האלו קשורים זה לזה? האם הם מגיעים מאותו המקור בדיוק? אם אדם מגלה שהיתרונות והחסרונות קשורים זה בזה, משמעות הדבר היא שהיתרונות מתקיימים בגלל החסרונות עצמם. במצב כזה, אי אפשר להיפטר מהחסרונות מבלי לפגוע ביתרונות. האם יש דוגמה להמחשת הקשר בין יתרונות לחסרונות? אליעד כהן מביא דוגמה ברורה של אדם שבן או בת הזוג שלו לא צועקים עליו לעולם, וזה יתרון גדול בעיניו. אך הוא מגלה שתכונה זו נובעת מפחדנות או חרדה של בן הזוג. במקרה כזה, אם ינסה לפתור את החרדה (התכונה השלילית) הוא עלול לאבד את היתרון שהוא אוהב, משום שכעת בן הזוג כבר לא יהיה מנומס ... הזו לגמרי, מאחר ואין אפשרות להפריד ביניהם. האם תמיד חייבים לוותר או שיש דרך יצירתית לשמור על היתרונות? למרות המורכבות, אליעד מציע אופציה ... אחרת (למשל, מתוך כבוד או שליטה עצמית). זהו פתרון תיאורטי, שאומר שיש אפשרות לבנות מקור חדש לאותו יתרון שרוצים לשמור, כך שלא יהיה תלוי בחסרונות הישנים. ... עד בלתי אפשרי להפריד את התכונות בלי לשלם מחיר כלשהו. מדוע רבים מתגרשים דווקא בגלל תכונות שהיו היתרונות בתחילת הקשר? בהרבה מערכות יחסים, אנשים ... הזוג בגלל שהוא ספונטני או חופשי, אך עם הזמן הספונטניות הופכת לחוסר סדר או בלגן, והתכונה שהייתה יתרון הופכת לחיסרון גדול, עד כדי פרידה. אליעד כהן ... המסקנה העיקרית שאליעד מציג היא שכדי לקבל החלטה נכונה לגבי המשך הזוגיות, צריך קודם כל להבין האם היתרונות והחסרונות של בן הזוג קשורים זה לזה בצורה ... שהוא, כולל החסרונות. לוותר על הזוגיות לגמרי, מתוך הבנה שהחסרונות בלתי ניתנים לשינוי בלי לפגוע ביתרונות. לדעת אליעד, הבנת העיקרון הזה חשובה מאוד לקבלת החלטות לא רק בזוגיות אלא גם בחיים בכלל. מי שיבין את הקשר בין היתרונות לחסרונות יוכל להימנע מסבל מיותר ולהגיע ... חוסר התאמה בזוגיות? האם אפשר לשנות את בן או בת הזוג? איך לזהות אם החסרונות של בן הזוג נובעים מהיתרונות? איך לשמור על יתרונות בזוגיות בלי להפסיד? למה זוגות נפרדים ... טיב מערכת היחסים שלו, עולה השאלה האם הוא יכול להיפטר מהחסרונות של בן או בת הזוג תוך שמירה על היתרונות . זוהי דילמה נפוצה גם בתחומים אחרים בחיים, כמו בחירת מקום עבודה - אנשים רוצים לשמר את היתרונות ולהיפטר מהחסרונות. אך האם זה תמיד אפשרי? האם ניתן להיפטר מהחסרונות ולשמור על היתרונות? לעיתים, אנשים מנסים לשנות את בני זוגם כך שהחסרונות ייעלמו, אך הם מגלים שהשינוי אינו אפשרי או שהוא פוגע גם ביתרונות. למשל, אם בן הזוג נעים הליכות ואינו צועק ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר ... הטכניים של המוצר? וכולי. שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך! ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר ... במוצר? איזה תועלות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה יתרונות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה חסרונות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש ... רחוק, משימוש במוצר שלי? טוב ישיר + טוב עקיף? מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של לא להשתמש במוצר הזה בכלל? מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של להשתמש במוצר זהה דומה של המתחרים? במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של המתחרים? למה כדאי ללקוח לקנות את ... לעשות ללקוח הפוטנציאלי שלך. שלב 3: למד איך להסביר את היתרונות של המוצר שלך! עכשיו עוברים לשלב הבא, שהוא להבין, שלא מספיק שאתה מבין מה הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך, אלא גם צריך להבין איך גורמים ללקוח ... את עצמך הן: מה אני חושב שחשוב יותר ללקוח, מתוך כל היתרונות והפתרונות שהמוצר יכול לספק ללקוח שלי? מה לדעתי סדר העדיפויות של הלקוח שלי, ביתרונות שיש במוצר שלי? איזה יתרונות חשובים לו יותר ואיזה יתרונות חשובים לו פחות? ולמה יתרונות מסוימים חשובים לו יותר או פחות? כאשר, השאלה למה, תגרום לך להבין יותר טוב את הלקוח שלך לצורך שיפור המכירה. איזה לקוחות חשובים להם יתרונות מסוימים, יותר מאשר יתרונות אחרים? האם ואיך ניתן לנסות לזהות את סוגי הלקוחות האלו מראש, כדי לדעת איזה יתרונות להציג להם? איזה יתרונות יש גם למוצרים המתחרים שלי? איזה יתרונות יותר הכרחיים ללקוח שלי? איזה יתרונות הלקוח שלי, יותר לא יכול להסתדר בלעדיהם? איזה יתרונות יותר קל להסביר ללקוח עליהם? כאשר לא תמיד אלו יהיו היתרונות החשובים יותר ללקוח. איזה יתרונות נשמעים יותר טוב עבור הלקוח, למרות שהם פחות חשובים באמת עבורו? איזה אפשרויות (מילים ניסוחים הדגמות טריקים) יש לי, כדי להסביר ללקוח את כל אחד ואחד מהיתרונות של המוצר שלי? איזה אפשרויות טובות יותר בממוצע? איזה אפשרויות מתאימות יותר ללקוחות ספציפיים? האם ואיך ניתן לזהות את סוג הלקוחות האלו מראש? מה היתרונות של כל צורת הסבר הדגמה ניסוח? למי כל אפשרות מתאימה הכי טוב? מתי כדאי להשתמש בכל אפשרות? עם איזה יתרונות של המוצר, אני יותר מזדהה? איזה יתרונות של המוצר שאני מוכר, היו חשובים לי יותר, אם אני הייתי המשתמש של המוצר שאני מוכר? איזה יתרונות נראה לי שהלקוח שלי יבין אותם, יותר מהר ויותר בקלות? איזה יתרונות מציגים המתחרים שלי, למוצרים המתחרים שלהם? למה הם מציגים את היתרונות האלו? איך זה משפיע על הלקוחות שלהם? איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שיש גם להם את היתרונות האלו? איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שאין לך? מאיזה
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח איך לדעת מה היתרונות שלי? הרבה אנשים שואלים את עצמם: מה היתרונות שלי? במיוחד כאשר מדובר בעסקים. פעמים רבות אדם נשאל על היתרונות שלו, על המוצר או השירות שלו, והוא לא מצליח לענות על השאלה הזו. הסיבה לכך היא לא תמיד כי אין לו יתרונות, אלא להיפך - לעיתים קרובות הוא כל כך טוב במה שהוא עושה, שהיתרונות שלו הופכים להיות מובנים מאליהם בעיניו, עד כדי כך שהוא אפילו לא מזהה אותם. לדוגמה, ... שבה דברים צריכים להתנהל. כיצד לגלות את היתרונות שלך בצורה פרקטית? כדי לגלות את היתרונות שלך, יש שיטה פשוטה וברורה: אתה צריך לדמיין מישהו אחר שעושה את אותו הדבר שאתה עושה, ... אם התשובה היא כן, המשמעות היא שיש לך יתרונות ברורים על פניהם. הדבר שבו הם פחות טובים ממך - זה בדיוק היתרון שלך. דוגמה מעולם העסקים: מתקין מנהרות נניח שאתה מתקין מנהרות, ושואלים אותך מה היתרונות שלך. אתה עלול לחשוב שאין לך יתרונות מיוחדים, כי אתה עושה את העבודה שלך לפי סטנדרט שנראה לך מובן מאליו. במקרה כזה, הדרך הטובה ביותר לגלות את היתרונות שלך היא לדמיין מתקין מנהרות אחר, ואז לבדוק: האם כל האנשים שמתקינים מנהרות מתקינים ... מנוסים? כל אחד מהדברים האלה יכול להיות היתרון הייחודי שלך. דוגמה נוספת: מורה למתמטיקה נניח שאתה מורה למתמטיקה. כששואלים אותך על היתרונות שלך, אתה לא יודע מה לענות. במקרה כזה, כדאי לך לדמיין מורה אחר למתמטיקה, ולחשוב: האם ... כל אחד מהדברים האלה שאתה מזהה, הוא היתרון האמיתי שלך, גם אם בעיניך זה נראה סטנדרטי. דוגמה פשוטה מעולם המכירות: מוכר עגבניות אפילו אם ... מוצר פשוט כמו עגבניות, עדיין קיימים יתרונות שניתן לזהות. נשאלת השאלה: מה היתרונות של העגבניות שלך? אם אתה מתקשה לענות על כך, דמיין עגבניות אחרות שאינן שלך, ושאל את ... מה שתמצא שהן פחות טובות בו - זה בדיוק היתרון שלך. מדוע קשה לזהות את היתרונות שלנו בעצמנו? לעיתים קרובות, היתרונות שלנו שקופים לנו בגלל שאנחנו רגילים אליהם. אנחנו רגילים לבצע את העבודה בצורה טובה, ... ההשוואה הזו, אנחנו מסוגלים להבין מה הם היתרונות שלנו. למה הכרחי להכיר את היתרונות שלך? הכרת היתרונות חשובה במיוחד בעסקים ובתחרות עסקית. אם אתה לא יודע להציג את היתרונות שלך, יהיה לך קשה מאוד לשכנע את הלקוח לבחור דווקא בך או במוצר שלך על פני המתחרים. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יתרונות, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: יתרונות, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, אימון אישי להרזיה, אימון אישי לירידה במשקל בתחום יתרונות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 06:27:39 - wesi1