אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יכולות הבעה ✔שיפור יכולות הבעה, תקשורת בין אישית, איך לגרום לאנשים להבין אותך? איך להתנסח בצורה נכונה? איך להיות בטוח שמבינים אותך? איך לנסח משפטים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיפור יכולות הבעה, תקשורת בין אישית, איך לגרום לאנשים להבין אותך? איך להתנסח בצורה נכונה? איך להיות בטוח שמבינים אותך? איך לנסח משפטים בצורה נכונה? איך לבטא את עצמך? למה לא מבינים אותי? ניסוח טקסטים, איך לנסח טקסט ברור?
איך אפשר לשפר את היכולת שלך להתנסח בצורה ברורה ומובנת?

אליעד כהן מדבר על שיפור יכולות הבעה ותקשורת בין אישית. הוא מציין את החשיבות הרבה של להתנסח בצורה ברורה, כך שהצד השני יבין בצורה הטובה ביותר את המסר שאנחנו מעבירים לו, בין אם זה במילים כתובות ובין אם בעל פה.

הבעיה המרכזית שעליה מדבר אליעד כהן היא שאנשים רבים מדברים או כותבים בצורה לא ברורה, ובכך מניחים שלא תמיד יבינו אותם כפי שהתכוונו. הרבה פעמים כשאנחנו כותבים או אומרים משהו, יכול להיות שהצד השני מבין אותנו בצורה שונה ממה שהתכוונו אליו. הסיבה לכך יכולה להיות שבחרנו במילים שלא משדרות את המסר בצורה ברורה או שדיברנו בצורה מעורפלת.

כיצד נוכל לשפר את התקשורת שלנו ולהיות בטוחים שיבינו אותנו? אליעד מציע את הדרך הבאה: כשאתה כותב טקסט או אומר משהו, כדאי לעבור עליו ולשאול את עצמך, האם מה שכתבתי או אמרתי ברור? האם יש משהו שאפשר לשפר? זוהי השאלה המרכזית. לא תמיד קל לשים לב מתי משהו לא ברור, במיוחד אם אנחנו התרגלנו למילים או למשפטים מסוימים, אבל אם נתרגל את הפעולה של לשאול את עצמנו האם הבנו נכון, נוכל לשפר את הדרך שבה אנחנו מתנסחים.

דוגמה לכך היא כשמישהו אומר לך "אני רוצה לאכול". האם אתה בטוח שהוא מתכוון באמת לאכול? האם ייתכן שהוא מתכוון למשהו אחר? אולי הוא רוצה לעשות משהו אחר כמו לרקוד? הכוונה היא לבחון את המשמעות של כל דבר שנאמר, לא להסתפק בהבנה ראשונית ולשאול את עצמך אם הבנת נכון את כוונת הדובר.

כמו כן, אליעד מציין שמה שאנחנו מבינים מתוך משפט, לא תמיד הוא מה שהתכוון לומר הדובר. יש פעמים שבהן אנחנו מבינים דבר אחד, אך אולי הדובר התכוון לדבר אחר. אם נתרגל את השאלות הללו ונבקש להיות בטוחים שאנחנו מבינים נכון, אז כשנכתוב או נדבר, נדע לזהות את המקומות שבהם אנחנו לא ברורים ונתקן אותם.

אליעד מציע דוגמה נוספת שממחישה את עיקרון זה: בסדרת טלוויזיה יש דמות ששומעת משפטים וחוזרת עליהם כדי לוודא שהיא הבינה נכון את מה שנאמר. היא שואלת כל הזמן, "מה אמרת? מה בדיוק התכוונת?" פעולה כזאת, של תמיד לבדוק ולהיות בטוח מה הבנת, משפרת את היכולת שלך להתנסח בצורה ברורה. אם תעשה זאת מספיק פעמים, תוכל להשתמש בזה גם בתקשורת שלך, ובמיוחד כשאתה כותב או מדבר. כך תוכל לזהות את המקומות שבהם התנסחת בצורה לא ברורה ולתקן אותם.

בהרצאה הוא מדבר גם על החשיבות של ביצוע "בקרת איכות" בעצמך. כשתעבור על מה שכתבת או אמרת, תשאל את עצמך האם מה שכתבת באמת מובן, האם השימוש במילים נכון והאם הדברים ברורים. השאלות הללו מאפשרות לך לוודא שאתה לא משאיר מקום לבלבול בתקשורת שלך עם אחרים.
הדרך תקשורתיות איך לנסח משפטים בצורה נכונה טלביזיה להתנסח בצורה נכונה איכות סיבה שיפור יכולת איך להיות עיקרון שאלות איך לבטא איך לבטא את עצמי איך לבטא את עצמך איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים להבין אותך איך להיות איך להיות בטוח איך להיות בטוח שמבינים אותך איך להתנסח איך להתנסח בצורה נכונה איך לנסח איך לנסח טקסט ברור איך לנסח משפט איך לנסח משפטים איך לנסח משפטים בצורה נכונה איך לשכנע אנשים אישית אנשים בצורה נכונה הבעה טקסט טקסטים יכולות יכולות הבעה יכולת כיצד לשכנע אנשים לא מבינים אותי לבטא לבטא את עצמי לבטא את עצמך לגרום לגרום לאנשים לגרום לאנשים להבין אותך להבין להבין אותך להיות בטוח להיות בטוח שמבינים אותך להתנסח להתנסח בצורה נכונה למה לא מבינים אותי לנסח לנסח טקסט לנסח טקסט ברור לנסח משפט לנסח משפטים לנסח משפטים בצורה נכונה לשכנע אנשים משפטים ניסוח ניסוח טקסט ניסוח טקסטים שיפור שיפור יכולות שיפור יכולות הבעה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורתיות
איך לפתח שיחה טובה? איך ללמוד לפתח שיחה? איך ליצור רגש מדויק? איך להגיב למישהו? איך תגובה להגיב? איזה תשובה לענות? מה הכי נכון לומר? מה התגובה הרצויה? איך לפתח שיחה זורמת? איך לנהל שיחה? איך לנסח משפט? שיחה מוצלחת, אפשרויות תגובה, משפט תגובה, שינויים רגשיים
... איזה תשובה לענות? מה הכי נכון לומר? מה התגובה הרצויה? איך לפתח שיחה זורמת? איך לנהל שיחה? איך לנסח משפט? שיחה מוצלחת, אפשרויות ... כללי, כבר הסברתי, שלשם כך יש ללמוד לקחת משפט כלשהו, ולדעת לשאול עליו שאלות להוסיף עליו משפטים נוספים, כפי שכבר הסברתי במקום ... הוא לקחת משפט תגובה אפשרי, לדוגמה התגובה שאומרת הציפור הזאת מהממת, ואת אותו המשפט בדיוק, לנסח אותו בכמה צורות שונות, בשינוי ... הציפור הזאת מהממת גם אני חושב שהציפור מהממת הציפור הזאת מהממת מאוד מהממת הציפור הזאת או כל ניסוח אחר אפשרי למשפט המקורי. ועכשיו ... את אותו הרעיון, בניסוחים שנראים דומים, אבל בפועל הם שונים. כי חכם אמיתי יודע כל משפט בכל ניסוח, מה המשמעות שלו וכיצד הוא משפיע ... של השומע. ועליך לגלות, לא רק מה משפט התגובה האידיאלי, לפי הרגש שהוא מייצר לשומע, אלא גם איך לנסח משפט בצורה הטובה ביותר, שתיצור ... להיות קשוב לשיחות סביבך. שיחות שלך עם אחרים או שיחות של אחרים עם אחרים. ועליך לשים לב למשפטים שנאמרים ולתגובות של האנשים, למשפטים ולמילים של המשפטים. ועליך לדמיין שנאמרים משפטים אחרים מילים אחרות, ולדמיין מה ...
איך ללמוד לפתח שיחה? מה לעשות כשהשיחה נתקעת? איך לא להיתקע בשיחה? על מה לדבר, איך ללמוד לדבר? איך לפתח נושאי שיחה? חשיבה יצירתית, איך לפתח את החשיבה? איך לכתוב חיבור? יכולת הבעה בכתב, יכולת הבעה בעל פה
... על מה לדבר, איך ללמוד לדבר? איך לפתח נושאי שיחה? חשיבה יצירתית, איך לפתח את החשיבה? איך לכתוב חיבור? יכולת הבעה בכתב, יכולת הבעה בעל פה וכאן אבאר, את אחד השלבים הראשוניים בתהליך למידה של פיתוח שיחה ושל לדעת איך לפתח שיחה. כי זה לא ברור מאליו, עבור חלק מהאנשים. והמהות של ... קח באופן אקראי כתבה כלשהי מאתר אינטרנט כלשהו, שעוסקת בנושא כלשהו, לא משנה מה. שלב שני, עליך להפוך את כל אחד מהמשפטים בכתבה , לשאלה. דהיינו, עליך לשאול את עצמך, המשפט שבכתבה, על איזה שאלה הוא עונה. לדוגמה, נניח שבכתבה כתוב מדינת ישראל הטילה סגר על השטחים. עליך ... את זה צריך לדעת איך לעשות. כי בעצם כל משפט מורכב ממילים. וכל מילה עונה לשאלה כלשהי. ובנוסף, כל משפט מורכב מתתי משפטים, וכל תת משפט, גם הוא עונה לשאלה כלשהי. לדוגמה מדינת ישראל, זאת תשובה לשאלה מי. הטילה סגר, זאת תשובה לשאלה מה. על השטחים, זאת תשובה לשאלה איפה. ... סגר, זאת תשובה לשאלה, מה מדינת ישראל עשתה. וכך הלאה... ואת התרגיל הזה עליך לעשות כמה וכמה פעמים. כאשר אתה לוקח משפטים, הופך אותם לשאלות אפשריות, שעליהן עונים המשפטים. ורצוי שכל מילה במשפט, תדע להפוך אותה לשאלה. ואיך תדע איך להפוך כל מילה, לשאלה? תשובה: על ידי זה שתוריד את המילה מהמשפט. ותנסה לראות איך זה שינה ... את המשך הכתבה. דהיינו, קח לדוגמה את המשפט מחירי החלב יעלו בחודש הבא ועכשיו עליך להמציא ולכתוב חיבור של כמה משפטים, שמספר ושמוסיף מידע על זה שמחירי החלב יעלו בחודש הבא. דברים שכמובן קשורים כמה שיותר לנושא של מחירי החלב. עכשיו כחלק מהשלב השני, עליך לקחת את ...
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
... בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה? איך לנסח שאלה בצורה משכנעת? ההרצאה עוסקת בניתוח השפעת השאלות על שכנוע ותקשורת, במיוחד באסטרטגיות השונות לשאול שאלות ... להגיב בצורה מסוימת, ואיך ניתן להשתמש בשאלות ככלי להעברת מסרים בצורה משכנעת. מה המשמעות של השאלה להביא משהו? המרצה מציין כיצד ניסוח השאלה להביא משהו? יכול לשאת עמו ... לא. להיפך, אם אתה שואל האם אתה חייב שאני אביא לך משהו? - השאלה הזו נוטה להיות הרבה יותר ברורה ומוגדרת. מהם ההיבטים השונים של ניסוח שאלה? המרצה מציין את השפעת הניסוח ... האם אתה רוצה סוכר? הרבה יותר ממוקדת ומשפיעה בצורה ברורה יותר מאשר השאלה האם לשים לך משהו? איך השאלות משתנות בהקשרים שונים? ניסוח השאלות משתנה לא רק לפי הסיטואציה, אלא ... רוצה עזרה? אתה עשוי לשאול האם אתה צריך עזרה? כדי להניע את האדם להרגיש צורך לקבל את עזרתך. איך לשאול שאלה בצורה משכנעת? כיצד ניסוח שאלה משפיע על התשובה? מה המשמעות של ...
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
... מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט? מה ההבדל בין סדר המילים במשפט? בהרצאה זו, אליעד כהן דן בהשפעה של סדר המילים במשפטים על האופן שבו המוח מפרש את משמעותם. הוא מציין כי המילים יותר ו - גדול הן דוגמה מצוינת לכך שסדר המילים משנה את תחושת ... ובפרשנות המוח לשילוב מילים כמו יותר ו - גדול, מהיר. כאשר אנו בוחנים את המשפטים יותר גדול ו - גדול יותר, אליעד מסביר כי יש הבדל בהשפעת המילים בהקשר של סדרן במשפט. לדוגמה, כשאומרים יותר גדול, ... יותר מכילה לעיתים מסר סמוי שמתאר את ההשוואה למשהו אחר, כך שהמוח מפרש את המשפטים בצורה שונה. האם סדר המילים באמת משנה את התחושה? אליעד מבהיר שבמקרים מסוימים, שינוי סדר המילים יכול לשנות את ההשפעה ...
איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך? וכאן אבאר את אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר של אנשים, שמבקשים ממישהו משהו ולא מקבלים את התגובה ... זאת העובדה שהיית רוצה שתקרה. אבל העובדה הזאת, יש לה מספר פירושים אפשריים לדוגמה. שצריך לדעת מה הם וצריך לדעת להציג אותם בצורה נכונה, כדי להגדיל את הסיכוי שתקבל את כוס המים שאתה רוצה. ואיך יודעים מה הם הפירושים האפשריים של מה שאתה רוצה לבקש? ... מסוימות. וניתן לשנות את המיקום של המילים בתוך המשפט עצמו את סדר המילים במשפט. ועוד אפשרויות רבות. ואם תתבונן היבט תראה, כי כל ניסוח של משפט, עשוי לייצר תחושות שונות, אצל בני אדם שונים, בזמנים שונים ובמצבים שונים. כי עליך לדמיין שמישהו מבקש ממך ... בך, כאשר אתה שומע את הניסוח שהוא מבקש ממך שתביא לו כוס מים. ואם תתבונן היטב, תראה שכל משפט, מייצר לך סיפור רגשי שונה קצת, מכל ניסוח של משפט אחר. כי המוח מייצר רגש כלשהו, ביחס לכל מילה שאתה שומע אומר. וכמובן שזה עניין של מודעות ולמידה שצריך ... העובדה שאתה רוצה שתקרה. 3 - בדוק כל סיפור שקרה, איזה מצב רגשי הוביל אליו, מצב רגשי של האדם שהגיב לבקשה שלך. 4 - בדוק, איזה ניסוח של משפט ואיך הכי נכון להציג את הדברים, כדי להכניס את האדם השני, למצב הרגשי שאתה רוצה, כדי שהוא יגיב את התגובה ... של האדם שאליו אתה פונה. ועליך לנסות להיכנס לראש של האדם השני, לתוך הפרופיל אישיות שלו. ומשם לנסות לראות, איך מרגיש לך כל ניסוח שונה. לדוגמה, נניח שאתה מבקש כוס מים, מ: הילד שלך השכן שלך הבוס שלך אשתך חבר שלך המוכר בחנות מלצר במסעדה, מאוד ... אחרת, לאותו הניסוח בדיוק של הבקשה שלך לכוס של מים. כי לפעמים כשאתה בודק מול עצמך את הניסוחים, מרגיש לך שאתה היית רוצה לשמוע ניסוח מסוים. אבל מאוד יתכן, שבן אדם אחר עם פרופיל רגשי אחר, תהיה לו תגובה רגשית שונה, לניסוח של אותו משפט ממש. כי זה ... קווי דמיון. נסה להתחבר לראש של האדם השני. לרצונות שלו לפחדים שלו לדברים שהוא אוהב להתניות שלו וכיוב, ועכשיו נסה להבין, איך כל ניסוח אפשרי של מה שאתה רוצה, איך הוא ישפיע על התגובה של האדם השני. וכנראה שבהתחלה לא תעשה את זה ככ טוב, אבל תהליך של ... שבא לך. אבל אם אתה רוצה גם לקבל את התגובה שאתה רוצה לקבל, אז תלמד לבדוק ניסוחים אפשריים של מה שאתה רוצה לומר, תלמד על איך כל ניסוח משפיע על תת המודע של האדם השני ואיזה תגובה תייצר כל צורה וכל ניסוח של משפט שלך. וזה פחות משנה מה תגיד, משנה מה האדם השני ישמע שאמרת ומה שהוא יחשוב על זה. ...
מוטיבציה לילדים, איך לגרום לילד להאמין בעצמו? איך לבנות ביטחון עצמי אצל ילדים? איך לבנות ערך עצמי לילדים? איך לגרום לילד לא לפחד מכישלון? איך לנסח משפטי מוטיבציה? איך לגרום לילד לחשוב חיובי? הדרכת הורים
מוטיבציה לילדים, איך לגרום לילד להאמין בעצמו? איך לבנות ביטחון עצמי אצל ילדים? איך לבנות ערך עצמי לילדים? איך לגרום לילד לא לפחד מכישלון? איך לנסח משפטי מוטיבציה? איך לגרום לילד לחשוב חיובי? הדרכת הורים
... לילדים, איך לגרום לילד להאמין בעצמו? איך לבנות ביטחון עצמי אצל ילדים? איך לבנות ערך עצמי לילדים? איך לגרום לילד לא לפחד מכישלון? איך לנסח משפטי מוטיבציה? איך לגרום לילד לחשוב חיובי? הדרכת הורים האם משפטי מוטיבציה חיוביים תמיד מועילים לילדים? שימוש במשפטי מוטיבציה חיוביים לילדים יכול לחזק את ביטחונם העצמי ואת הערך העצמי שלהם, אך חשוב להקפיד שהמשפטים יהיו נכונים ומחוברים למציאות. משפטים שמגזימים ביכולות הילד, כמו אתה סופרמן ואתה יכול לעוף באוויר, עלולים ... הילד או שמציגות אותו כמוגבל ללא צורך, עלולות להזיק לו ולמנוע ממנו להתפתח. לכן, הדרך הנכונה היא להימנע משני הקצוות: לא להפריז בשבחים מוגזמים ולא להמעיט בערכו של הילד. משפטים מאוזנים כמו תן לעצמך צאנס להצליח או בוא תנסה הכי טוב שאתה יכול הם המשפטים הנכונים לשימוש, מכיוון שהם אינם יוצרים ציפייה לא מציאותית ולא מלחיצים את הילד, אלא מעודדים אותו להתנסות ולגלות את יכולותיו האמיתיות. איך לעודד ילד שחושש מכישלון במבחן? כאשר ילד חושש מכישלון במבחן, נטיית ההורים היא לומר לו משפטים כמו אתה בטוח תצליח. הבעיה עם המשפט הזה היא, שאם הילד ייכשל בסופו של דבר, הוא יאבד אמון גם במשפטים הללו וגם בעצמו. הכישלון לאחר משפט מוטיבציה כזה עלול לגרום לו לחשוב שהוא חסר יכולת לחלוטין, וההשלכות עשויות להמשך גם לפעמים שבהן באמת תהיה לו יכולת להצליח. הילד פשוט יפסיק לנסות מחשש לחוות שוב כישלון. הגישה הנכונה היא לעודד את הילד בעזרת משפטים מציאותיים וחיוביים שמעודדים מאמץ והתנסות, ללא הבטחת הצלחה ודאית. דוגמאות למשפטים כאלה הן: תן לעצמך צאנס להצליח. בוא תנסה הכי טוב שאתה יכול. תמיד יש ... המטרה היא לשכנע אותו שלמרות שהוא התקשה עד עכשיו, תמיד קיימת האפשרות להשתפר בעתיד. המסר צריך להיות שהוא לא חייב להישאר במצב של כישלון ושיש לו את היכולת והאפשרות להתפתח. משפטים מתאימים לשימוש במקרים כאלה הם: לא משנה כמה הצלחת עד עכשיו, תמיד יש ... אף פעם אל תמנע מעצמך לנסות שוב. תמיד אפשר לגלות כמה רחוק אתה מסוגל להגיע. המאמץ שאתה עושה חשוב ומוערך. גם אם עד היום לא הצלחת, זה לא אומר שלא תצליח בעתיד. חשוב להימנע ממשפטים שעלולים ליצור לחץ או תחושה של שיפוט שלילי על הילד, ולהדגיש שהמאמץ ... הזו, הביטחון שלו ייפגע משמעותית. לדוגמה, ילד ששמע אתה בטוח תצליח במבחן ובסוף נכשל, עלול להסיק שהוא לא מספיק טוב ושאין לו את היכולת להצליח בעתיד. ההשפעה המצטברת של המשפטים הלא מציאותיים על הילד היא שהוא עלול להפסיק לנסות ולהתמודד עם אתגרים ... וכשהוא גדל כבר הפסיק לנסות, אף על פי שהיה לו את הכוח להצליח. הכל החל ממשפטי מוטיבציה לא מציאותיים שהוא האמין בהם, שהובילו לכישלון ואיבוד האמון העצמי. מהי הדרך הנכונה לנסח משפטי מוטיבציה לילדים? כדי להימנע מהנזקים שעלולים להיגרם ממשפטי מוטיבציה לא מציאותיים, חשוב לנסח משפטים שמעודדים את הילד להתמודד ולהתנסות, אך אינם מבטיחים הצלחה מראש. ... מוטיבציה יעילים ונכונים הן: אתה לא יודע עד כמה אתה מסוגל. בוא תבדוק שוב את הגבולות שלך. תמיד אפשר להשתפר. המאמץ שלך הוא חלק מההצלחה. אתה תמיד יכול לנסות עוד פעם אחת. משפטים מסוג זה הם הדרך הנכונה לחיזוק הביטחון העצמי, לחשיבה חיובית ולבניית הערך ... הם יוצרים תחושת אמון עצמי בלי לייצר אכזבות מיותרות. מוטיבציה לילדים ביטחון עצמי לילדים ערך עצמי לילדים איך לעודד ילדים? הדרכת הורים לילדים מפחדים האם כדאי לעודד ילד במשפטים חיוביים גם כשהם לא נכונים? לעודד ילד בעזרת משפטי מוטיבציה חיוביים זה דבר טוב, אבל חשוב שהמשפטים יהיו נכונים ומחוברים למציאות. לומר לילד שהוא סופרמן ויכול לעוף באוויר ... והאמון שלו נפגע קשות. מצב כזה עלול לגרום לכך שבעתיד, גם כשהילד יוכל להצליח באמת, הוא כבר לא ינסה כלל, מחשש לחוות שוב כישלון כמו בפעמים הקודמות. הדרך הנכונה היא להשתמש במשפטים מציאותיים יותר, כגון: תן לעצמך צאנס להצליח. בוא תנסה הכי טוב שאתה יכול. תמיד יש אפשרות שתצליח יותר. לא משנה מה היה עד עכשיו, תמיד אפשר להשתפר. בוא תגלה את היכולות האמיתיות שלך. אלו משפטים שמעודדים את הילד לחשוב חיובי בלי לשקר, כי הם לא מבטיחים הצלחה מוחלטת אלא ... להשתפר. אף פעם אל תמנע מעצמך לנסות שוב. תמיד אפשר לגלות כמה רחוק אתה מסוגל להגיע. המאמץ שאתה עושה חשוב ומוערך. גם אם עד היום לא הצלחת, זה לא אומר שלא תצליח בעתיד. למה משפטים שקריים של מוטיבציה עלולים לפגוע בביטחון העצמי של הילד? כאשר ילד מקבל ... באופן קשה. למשל, אם אומרים לילד תאמין שאתה בטוח תצליח במבחן, והוא נכשל במבחן, הוא עלול להסיק מסקנות שליליות על עצמו ועל היכולות שלו. ההשפעה המצטברת של כישלונות אחרי משפטים שקריים היא אובדן האמון של הילד בעצמו, חוסר נכונות להתמודד עם אתגרים ... שלו. באותו אופן, כאשר ילד מאמין בצורה לא מציאותית שהוא מסוגל לעשות משהו שאינו מסוגל לו באמת, הוא עלול להפסיק לנסות גם בעתיד, כשבאמת יהיה לו את הכוח והיכולת להצליח. כיצד לנסח משפטי מוטיבציה לילדים בצורה נכונה? הניסוח הנכון של משפטי מוטיבציה לילדים צריך להיות כזה שנותן מוטיבציה מבלי ליצור ציפיות לא מציאותיות. משפטי מוטיבציה יעילים לילדים הם כאלה שמעודדים את הילד לנסות, להתמודד ולהתאמץ, מבלי להבטיח לו מראש הצלחה מוחלטת. משפטים נכונים לדוגמה: אתה לא יודע עד כמה אתה מסוגל. בוא תבדוק שוב את הגבולות ... יכול לנסות עוד פעם אחת. לסיכום, כדי לחזק את הביטחון העצמי והערך העצמי אצל ילדים, ולהביא אותם לחשיבה חיובית, חשוב להשתמש במשפטי מוטיבציה שמעודדים ניסיונות חדשים, לא משפטים המבטיחים הצלחה מובטחת מראש. משפטים נכונים ישמרו על אמון הילד בעצמו, ימנעו אכזבות מיותרות ויחזקו את ביטחונו העצמי לטווח הארוך. מוטיבציה לילדים ביטחון עצמי לילדים ערך עצמי לילדים איך לעודד ילדים הדרכת הורים לילדים מפחדים ש: האם להגיד לילד משפטים מעודדים חיוביים כדי לחזק אותו. אליעד: כן למה לא? ש: שהם לאו דווקא ...
ניתוח לוגי, הבנת הנקרא, ניתוח משפט בעברית, ניתוח טקסט, משמעות לוגית, לוגיקה, להבין דבר מתוך דבר, סיבה ותוצאה, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, חשיבה מילולית, מיומנויות שפה, הבעה בכתב, הבעה בעל פה
ניתוח לוגי, הבנת הנקרא, ניתוח משפט בעברית, ניתוח טקסט, משמעות לוגית, לוגיקה, להבין דבר מתוך דבר, סיבה ותוצאה, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, חשיבה מילולית, מיומנויות שפה, הבעה בכתב, הבעה בעל פה
... לוגי, הבנת הנקרא, ניתוח משפט בעברית, ניתוח טקסט, משמעות לוגית, לוגיקה, להבין דבר מתוך דבר, סיבה ותוצאה, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, חשיבה מילולית, מיומנויות שפה, הבעה בכתב, הבעה בעל פה איך להבין את המשמעות הלוגית של משפטים בעברית? אליעד כהן מסביר בהרצאה את נושא הניתוח הלוגי, תוך שימוש בדוגמה של המשפט: דני יקרא היום ספר, אלא אם כן הוא יהיה עייף. ההרצאה עוסקת בהרחבה בניתוח לוגי, הבנת הנקרא, חשיבה מילולית ומשמעות לוגית, ומדגימה כיצד להבין ולנתח טקסטים בעברית. אליעד מפרט את שלבי החשיבה הלוגית על ידי שימוש בדוגמאות פשוטות מהיום - יום, ובוחן לעומק את משמעות המשפט ואת ההשלכות ... לבין סיבה מאפשרת (שלא מחייבת את התוצאה בהכרח). האם המשפט אם דני לא יהיה עייף, הוא יקרא היום ספר זהה למשפט המקורי? אליעד מציג שני משפטים נוספים ובודק את הזהות הלוגית ביניהם לבין המשפט המקורי: אם דני לא יהיה עייף, הוא יקרא היום ספר. אם דני יהיה עייף, הוא לא יקרא היום ... כלומר, במקרה שדני לא עייף, אין ודאות שהוא יקרא. יכול להיות שדני לא עייף, אך יש סיבות נוספות שימנעו ממנו לקרוא (כגון חוסר חשק). האם המשפטים השונים מחייבים את אותו הדבר מבחינה לוגית? אליעד מסביר שהמשפט המקורי (דני יקרא היום ספר, אלא אם כן הוא יהיה עייף) מכיל במפורש את שתי האפשרויות. נאמר בו בבירור שאם דני יהיה עייף, הוא בוודאות לא יקרא, ואם הוא לא יהיה עייף, הוא בוודאות יקרא. אבל בשני המשפטים הנוספים לא מוזכר באופן מפורש מצב ההפוך. כלומר, המשפטים לא זהים לחלוטין מבחינה לוגית וטקסטואלית למשפט הראשון, מכיוון שהמשפט הראשון מחייב את התוצאה בשני הכיוונים באופן ברור, והשניים האחרים משאירים פתח לפרשנות נוספת. עם זאת, ... העייפות מונעת את הקריאה (סיבה מחייבת), אך חוסר עייפות אינו מחייב באופן חד - משמעי את הקריאה עצמה. מדוע קשה להסיק מסקנה חד - משמעית מהמשפטים? אליעד מדגיש כי באופן תחבירי ולוגי, המשפטים אינם סותרים זה את זה, אבל גם לא מחייבים בדיוק את אותן המשמעויות באופן מוחלט, כי בכל משפט חסר חלק מפורש מהתרחישים האפשריים. מה שנראה לנו הגיוני הוא לעיתים תוצר של אינטואיציה וידע קודם שאינו כתוב בטקסט במפורש, אלא משתמע מתוך ההיכרות שלנו עם העולם. למה חשוב להבין משמעות לוגית מעבר למילים עצמן? אליעד מסביר שכשאנו מדברים בעברית, יש לנו נטייה להוסיף אינטואיטיבית את החלק החסר בטקסט. כלומר, אנחנו מבינים לבד את מה שלא נאמר מפורשות. אך ניתוח לוגי דורש שנשים לב בדיוק למה שנאמר ולא נוסיף אינטואיטיבית דברים שלא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיפור יכולות הבעה, תקשורת בין אישית, איך לגרום לאנשים להבין אותך? איך להתנסח בצורה נכונה? איך להיות בטוח שמבינים אותך? איך לנסח משפטים בצורה נכונה? איך לבטא את עצמך? למה לא מבינים אותי? ניסוח טקסטים, איך לנסח טקסט ברור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יכולות הבעה, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יכולות הבעה, איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקריירה, מאמן משפחתי, אימון אישי לילדים בנושאי יכולות הבעה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 03:21:44 - wesi1