אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יועץ ✔מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד.

וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ואיזה סוג של חומרי שיווק הכי מומלץ להכין.

אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי.

וכאשר אנחנו מדברים על חומרי שיווק, לכל חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח הפוטנציאלי, את הרצון להפוך להיות לקוח משלם. ולא משנה באיזה שלב של המשפך השיווקי נמצא החומר השיווקי, הרי שמטרת החומר השיווקי, היא להגדיל את הרצון של הלקוח, לסגור עסקה.

וצריכים לשים לב שיש 2 סוגים של חומרי שיווק. יש חומרי שיווק שלא מספקים ערך ללקוח ויש חומרי שיווק שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר.

אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. לשם כך נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו.

ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא חוויית השלמות בהתגלמותה, אז תעשה הרבה קמפיינים שאומרים "רכב X הוא השלמות בהתגלמותה" "ככה נראית השלמות כשהיא מתגלה" וכיו"ב.

או במילים אחרות, תחשוב על מה המסר והערך שהיית רוצה שאנשים יחברו למותג שלך, תהפוך את זה לאיזה סלוגן או מסר קצר וסביב המסר הזה תבנה כל מיני קמפיינים ותכנים שיווקיים כאלו ואחרים.

ואת המסר הזה המוצלח והיפה והטוב שבנית, עכשיו תחשוף אותו ללקוחות שוב ושוב. תנסה כמובן להבין היכן נמצאים הלקוחות שלך, שאולי ירכשו ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר להם את המסר, כמה המותג שלך טוב ומוצלח עבורם. ועכשיו תהדהד להם אותו שוב ושוב בדרכים כאלו ואחרות ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים.

והתהליך הזה, בעיקרון שלו, בנוי מהשלבים הבאים: הגדרת הערך שאנחנו רוצים לחבר במוח של הלקוח, אל המותג. יצירת חומרים שיווקיים כאלו ואחרים לתוך קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ועכשיו הדהוד של המסרים האלו שוב ושוב ללקוחות.

מה היתרון של שיטת העבודה הזאת? תשובה: שהיא די פשוטה לביצוע. מגדירים מסר, עושים קמפיין, רוכשים שטח פרסום ומתחילים למתג את העסק.

מה החיסרון של שיטת המיתוג הזאת? תשובה: לשיטה הזאת יש מספר חסרונות. שהעלות של שיטת המיתוג הזאת לאורך זמן, הוא מאוד מאוד גבוה לאורך זמן. ולמה? כי כל הזמן צריכים לרכוש שטחי פרסום לפרסם את העסק שלך, כי השיטה עובדת על הדהוד של מסר שאמור להיכנס לתת המודע של האנשים ואת המסר הזה צריך להדהד שוב ושוב ללקוחות.

בעיה נוספת היא, שכל הזמן צריכים לחדש את הקמפיינים השיווקיים ללקוחות. כי העין של הלקוח מתרגלת למסר השיווקי והלקוח הופך להיות עיוור למסר השיווקי שלך. ואתה כל הזמן צריך לחדש את המסר השיווקי ללקוח שלך, כדי שכל הזמן הלקוח שלך ייחשף לרעיון של איכות העסק שלך. כי אתה לא באמת יכול שוב ושוב להשתמש רק באותו קמפיין. כי הלקוח הופך להיות עיוור ביחס לקמפיין. ולכן יש גם עלות של ייצור קמפיינים שוב ושוב.

בנוסף יש עוד בעיה עם השיטה הנ"ל, והיא שמאחר שהיא מאוד קלה יחסית לביצוע, לכן גם המתחרים שלך יכולים בקלות לעשות את השיטה שלך. אתה לדוגמה תגיד שהרכב שלך הכי מהיר, והם יגידו שהרכב שלהם המציא את המהירות והמתחרה החדש יגיד שהרכב שלו מעבר לכל מהירות והמתחרה החדש יגיד שהוא מעבר למהירות האור וכולי.

במילים אחרות, מאוד קל להמציא מסר, להמציא קמפיין, ולשפוך כסף ולהדהד אותו כמה שיותר פעמים לכמה שיותר אנשים.

כמו כן יש חיסרון נוסף, והוא שכל השוק של המתחרים שלך, כבר כרגע, רווי בקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. וכולם מספרים כמה הם מוצלחים וכולי. ואם תמציא מסר חדש, מהר מאוד מישהו אחר גם ימציא מסר חדש וכולי. ולכן קשה מאוד ללקוח לקבל החלטה על בסיס של מסר שיווקי כזה או אחר.

במילים אחרות, מצאנו כאן כמה חסרונות בשיטה הזאת. חיסרון 1 - העלות של הפצת ופרסום המסר השיווק. חיסרון 2 - עלות הייצור שכל הזמן צריכים לחדש את תוכן הקמפיין השיווקי. חיסרון 3 - שגם המתחרים שלך יכולים כל הזמן להמציא חומרי שיווק מקבילים שלך ולהתחרות בך. חיסרון 4 - גם השוק הקיים כרגע, רווי במסרים שיווקיים ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים.

ולכן, הדרך הזאת, בטווח הבינוני רחוק, היא בעייתית, מאוד בעייתית. מה שנקרא, דרך קצרה וארוכה. דהיינו, שהיא נראית קצרה אבל באמת היא ארוכה.

אבל יש עוד דרך אחרת, שהיא דרך ארוכה וקצרה, דהיינו, שהיא נראית מאוד ארוכה, אבל באמת היא מאוד קצרה והיא הכנת חומרי שיווק מהסוג הבא, כפי שאני אסביר עכשיו.

הרעיון הוא, לגשת לכל העניין מנקודת מבט אחרת. דהיינו, לא לגשת לתהליך השיווקי מתוך מקום, של מה המסר שאתה רוצה שהלקוח יאמין לגבי המוצר שלך ואז לבנות ולפרסם קמפיין בהתאם, אלא לגשת לעניין מנקודת מבט אחרת, שחושבת על איך אני גורם ללקוח להבין שהמוצר שלי הוא הכי טוב עבורו, ולא באמצעות הדהוד חוזר של מסרים שיווקיים, אלא בדרך אחרת.

שהיא, שאתה לוקח את המוצר שלך ומכין רשימה של פירוט של מה המוצר שלך מספק ללקוח. והרשימה יכולה להתחלק ל 2 חלקים. חלק אחד לפרט ברשימה על המוצר שלך, כל דבר שהמוצר שלך מספק ללקוח באופן כללי, בצורה הכי פשוטה והכי בסיסית שיש. החלק השני יהיה פירוט של ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כמה הבדלים? תשובה: כמה שיותר. איזה הבדלים? תשובה: ההבדלים שאתה חושב שיהיו הכי חשובים ללקוח שלך.

או במילים אחרות, שלב ראשון תכין רשימה בסיסית של תכונות ומאפיינים של המוצר / שירות שלך. שלב שני תכין את הרשימה הזאת, עם דגש על הבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך.

אז השלב הראשון בתהליך הכנת חומרי השיווק, הוא הכנת רשימה של המאפיינים של המוצר שלך, עם דגש על ההבדלים שבין המוצר שלך לבין מוצרים מתחרים.

השלב השני יהיה, לחשוב, על איך מכינים חומרי שיווק, שמטרתם לא תהיה לשתול ללקוחות מסר בתת מודע באמצעות הדהוד של המסר השיווקי, אלא באמצעות זה שאנחנו נגרום ללקוח שלך להתנסות במוצר שלך ולהרגיש את המוצר שלך, כמה שיותר. רצוי גם באמצעות לספק ערך ללקוח שלך.

דהיינו, נכין חומרי שיווק, שיעזרו ללקוח שלך להתנסות ולחוות את השימוש במוצר שלך. ורצוי באמצעות הכנת חומרי שיווק שיספקו כמה שיותר ערך אמיתי ללקוח שלך. לדוגמה, כתיבת התוכן הזה ממש שאתה קורא כרגע, שהוא גם מספק לקורא ערך אמיתי וגם עוזר לקורא להתנסות בשירות המלא יותר שהוא יכול לקבל בקבלת יעוץ אישי.

ובהקשר הכללי הכוונה היא, שאם לדוגמה אתה מוכר רכבים חדשניים, אז אל תפיק תוכן שיווקי כללי שמספר שהרכב שלך הוא ממציא את הגלגל מחדש, אלא תכין חומרי שיווק שמסבירים וממחישים ללקוח, את האמת, מה באמת הוא מקבל חדשני ברכב שלך, עם דגש על מה שהוא לא מקבל במקומות אחרים.

לדוגמה, תכין סרטונים שממחישים ללקוח שלך, את הקדמה הטכנולוגית האמיתית שיש ברכב שלך. לדוגמה, נניח שיש ברכב שלך מצלמת רוורס מתקדמת ביותר, אז תכין תכנים שיווקיים שימחישו באמת את היתרונות של השימוש במצלמת הרוורס של הרכב שלך. וסתם המצאתי כאן את העניין של מצלמת הרוורס לרכב, אבל בעיקרון אם אתה חושב שהרכב שלך יותר טוב מרכבים אחרים, בחדשנות הטכנולוגית שלו, אז תיצור חומרי שיווק, שימחישו בפועל ללקוח, את החדשנות האמיתית של הרכב שלך, עבור לקוח הקצה של הרכב שלך.

במילים אחרות, אל תסתפק בלהדהד מסר שיווקי שוב ושוב עד שהוא יוטמע במוח של הלקוח שלך, אלא תכין חומרי שיווק, שכאשר הלקוח שלך ייחשף אליהם למגוון שלהם וכולי, אז ממילא הוא ירגיש כלפי המוצר שלך, את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש כלפי המותג שלך.

או אם לדוגמה יש לך נגריה, ואתה חושב שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, ברמת הדיוק שאתה מדייק את העבודה שלך, אז תיצור חומרי שיווק שימחישו ללקוח שלך, את רמת הדיוק של איכות העבודה שלך.

אז עד כאן הבנו, שלב 1 להכין רשימת מאפיינים של המוצר שלך, עם דגש לגבי ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. שלב 2 להכין תכנים שיווקיים שימחישו ללקוח שלך את ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך.

כאשר הרעיון הוא, לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך כמה שיותר, ליהנות באמת מהמוצר שלך כמה שיותר, כדי שזה בעצמו יגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. והכל כמובן, במידה והמוצר שלך באמת טוב ללקוח.

כי אם אתה נוכל ואתה הולך לשקר את הלקוח שלך, או אם אתה מוכר מוצר די גרוע ושבאמת לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלך, גם לא בגלל מחיר זול, אז אולי כן כדאי ללכת על שיטת השיווק של ליצור קמפיין שיווקי ולהדהד שוב ושוב את המסר כנ"ל.

כי אפילו אם אתה מוכר מוצר גרוע, אבל הוא נמכר מתחת למחיר השוק, גם זה יכול להיות יתרון שאפשרי ליצור לו קמפיין שיווקי אמיתי ללקוח. אבל אם אתה מתכנן לרמות את הלקוח, הרי שיותר הגיוני ליצור סתם מסר שיווקי ולפרסם אותו שוב ושוב.

והיתרון הראשון של השיטה שהוצעה עד כה, הוא שבעצם אנחנו נותנים ללקוח להתנסות במוצר בפועל. ואת השיטה הזאת, הרבה יותר קשה למתחרים שלך להעתיק אותך. כי אם אתה באמת מדגים את המהירות של הרכב שלך, הרי שלמתחרים שלך הרבה יותר קשה עד בלתי אפשרי להמחיש באותה צורה, את המהירות של הרכב שלהם, שהוא פחות מהיר משלך במציאות.

במילים אחרות, כאשר הפרסומות מבוססת על מסר שיווקי כלשהו, הרבה יותר קל להעתיק אותו וליצור משהו יותר טוב. אבל קשה עד בלתי אפשרי להעתיק תוכן שיווקי שמתאר מציאות אמיתית והבדל שיווקי ויתרון תחרותי אמיתי שיש במוצר שלך. כך שהמסר השיווקי הזה, הרבה יותר חזק עבור הלקוח, כי הוא פועל בדרך של לתת ללקוח להתנסות במוצר וכולי.

ואני אוסיף, כי אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בפועל ממש, לדוגמה נסיעת מבחן ברכב, אבל גם בדמיון. דהיינו, הלקוח יכול להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו. לדוגמה אם אתה מוכר חבילת נופש ייחודית איפשהו, אתה יכול לתת ללקוח להתנסות בדמיון שלו בייחודיות של חבילת הנופש שלך, לאו דווקא במציאות, אלא גם בדמיון שלו.

במילים אחרות, אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו, באמצעות המחשה וחומרי שיווק כאלו ואחרים. ולא חייבים שההתנסות של הלקוח במוצר שלך, תהיה ממש במלואה במציאות, אלא גם בדמיון זה מספיק טוב.

וזה הרבה יותר טוב, מאשר להדהד ללקוח איזה סלוגן שיווקי כזה או אחר עם פרסומת יפה כזאת או אחרת וכולי.

ויש כאן עוד רמת איכות של חומרי השיווק, והיא שלא רק שאנחנו נרצה לספק ללקוח חומר שיווקי שיעזור לו להתנסות במוצר שלנו, אלא שאנחנו נרצה לספק ללקוח שלנו ערך אמיתי מהחומר השיווקי שלנו.

דהיינו, עלינו לשאוף לכך שהלקוח לא רק יוכל להתנסות במוצר שלנו באמצעות החומר השיווקי שלנו, אלא שהוא גם יוכל לקבל ערך אמיתי ותועלת אמיתית, מכך שהוא נחשף לחומר השיווקי שלנו.

דהיינו, אם לדוגמה אתה מוכר רכב. וההבדל בינך לבין רכבים אחרים, הוא המהירות של הרכב. אז שלב 1 - הוא להבין את ההבדל בין הרכב שלך לבין רכבים אחרים. שהוא לדוגמה המהירות. שלב 2 - הוא ליצור חומר שיווקי שימחיש כמה שיותר ללקוח את חוויית הנהיגה באמת, ברכב שלך. ולא רק באמצעות סיסמה, אלא באמצעות המחשה של השימוש במוצר שלך.

אבל שלב 3 הוא, שעליך לנסות לחשוב איך אתה יכול ליצור עניין אצל הלקוח, לצרוך את החומר השיווקי שלך, בדרך שמספקת תועלת ללקוח שלך.

ואני אסביר: כאשר לקוח רואה פרסומת, הוא מבין שהפרסומת לא מספקת לו שום ערך, אלא שהוא עובר שטיפת מוח שיווקית, שאמורה לשתול לו במוח את המחשבה שהפרסומת רוצה לשתול לו בתת המודע.

אבל כאשר הלקוח רואה סרטון שממחיש את האיכות האמיתית של המוצר, אז הלקוח מבין שלא רוצים לעשות לו שטיפת מוח, כי באמת מספקים לו מידע אמיתי, שעוזר לו להכיר את המוצר. דהיינו, שהלקוח פחות מרגיש שמנסים למכור לו משהו, אבל הוא מרגיש שהוא יכול להתנסות כרגע במוצר, גם אם רק בדמיון שלו, ולנסות להבין האם המוצר מתאים לו.

אבל בשני המקרים הנ"ל, הלקוח לא מקבל תועלת נוספת מהצפייה בתוכן שלך. כי בשני המקרים הנ"ל הלקוח יכול לחיות די טוב, גם בלי לצפות בתוכן שלך. כי באפשרות הראשונה, מדובר על פרסומת עם מסר שיווקי בלבד. ובאפשרות השניה, מדובר על סרטון שמסביר על המוצר שלך וכולי. אבל בשניהם, הלקוח לא מקבל תועלת אמיתית מצפייה בתוכן השיווקי שלך.

אבל יש אפשרות להפוך את התוכן השיווקי שלך, לתוכן שיווקי שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותו, מאחר שהוא עצמו מספק ללקוח שלך ערך כאן ועכשיו. ואיזה ערך זה יכול להיות? תשובה: זה יכול להיות בעיקר ערך של למידה של מידע, באופן כללי, לא רק על המוצר שלך, אלא על העולם באופן כללי.

ואני אסביר: כאשר אתה מספר על האיכות של המוצר שלך, אתה יכול לעשות את זה באמצעות זה שאתה מספר רק על האיכות של המוצר שלך, עם דגש על המוצר שלך. אבל אתה יכול לעשות את זה בתוך זה שאתה עוזר ללקוח להבין על העולם של המוצר שלך באופן כללי ובתוכו אתה מספר על המוצר שלך.

נניח שאתה הנגר הכי טוב שיש, אז אתה יכול לעשות תכנים שמסבירים ללקוחות שלך על שיטות עבודה שונות ועל איכות עבודה וירידה לפרטים באיכות העבודה בכל מיני דברים שקשורים לנגרות. ותוך כדי, להסביר שהמוצר שלך יש בו איכות כזו או אחרת.

או לדוגמה במקרה של הרכב, תסביר ללקוח על כל מיני סוגים של בטיחות של הרכב, על סוגים של בטיחות של כריות אוויר לדוגמה, ואז תסביר על איך הכרית אוויר שאצלך ברכב, יותר טובה מאשר ברכבים אחרים.

וזה בעצם אומר, שבתוך התוכן השיווקי שאתה מעביר ללקוח על המוצר שלך, אתה מספק ערך אמיתי ללקוח שלך, באמצעות זה שאתה מעשיר את העולם של הלקוח שלך, במידע כללי, שאינו קשור רק למוצר שלך.

ואם לדוגמה אתה מוכר בית עם איטום מיוחד, אז כנראה שהלקוח שלך יהיה זה שחשובה לו גם שיטת האיטום הזאת. ולכן תפיק חומר שיווקי שמדבר על שיטות איטום שונות וכיו"ב, ותסביר על שיטת האיטום שלך. ואם אתה מוכר בית עם תכנון אדריכלי מאוד מיוחד, אז תסביר על נושא של תכנון אדריכלי, ועל הדרך תסביר על שיטת התכנון האדריכלי שלך.

במילים אחרות, תנסה לחשוב על איך אתה יוצר תכנים שיווקיים, שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותם ושאולי אפילו הוא ירצה להפיץ אותם הלאה לחברים שלו, שכך על הדרך אתה גם מוזיל את עלויות השיווק שלך וגם מגיע יותר מהר ללקוחות פוטנציאלים שלך, כי הלקוח שלך, שמתעניין בתוכן שלך, כנראה ישלח את התוכן, למי שהוא עצמו חושב שרלוונטי התוכן שלך וכולי.

וכך בעצם אתה יוצר תוכן שיווקי, שהוא נפרד ושונה בתוך הנוף של ערמות הפרסומות שהלקוח נחשף אליהן. התוכן השיווקי שלך, הלקוח ירצה לצרוך אותו, עבור עצמו, גם בלי קשר אליך. יתכן גם שהלקוח ירצה שוב ושוב לצפות באותו התוכן השיווקי, יותר מכל פרסומת אחרת, שרוצים רק לדלג עליה. התוכן עצמו הרבה יותר קשה להעתקה על ידי המתחרים שלך. הוא משדר יותר אמינות, כי הוא משקף משהו אמיתי על המוצר שלך. הוא פחות מכירתי, כי הוא שיווק באופן עקיף, שאז הלקוח מסיר את המגננות שיש לו כאשר הוא צורך תוכן שיווקי רגיל, שהוא אוטומטית שם לעצמו מסנן נגד שכנוע של פרסומות וכולי.

במילים אחרות, הדרך הארוכה אבל הקצרה, היא להכין רשימה של הבדלים בין המוצר שלך למוצרים אחרים. ולהכין חומרי שיווק על בסיס ההבדלים האלו, זה העיקר. כאשר צריכים לנסות להכין חומרי שיווק, שגם יספקו ערך אמיתי של למידה והעשרה ללקוח שלך, שהוא מעבר לסרטון תיעודי על המוצר שלך. שהלקוח יקבל ערך אמיתי מחומרי השיווק שלך ושהוא ירצה גם להפיץ אותם הלאה לחברים שלו.

בדרך הזאת, איכות חומרי השיווק עולה באופן דרמטי ועלות השיווק בטווח הבינוני והרחוק יורדת, ואיכות המשפך השיווקי עולה, ואיכות מסע הלקוח עולה, וככה מגיעים יותר טוב ללקוחות פוטנציאלים, כי התוכן מפיץ את עצמו גם בצורה ויראלית ובלי תשלום, לאנשים שמתעניינים בתחום וכולי, והצורך לרכוש כל הזמן שטחי פרסום יורדת, כי בתכנים מהסוג הזה, צריך פחות פרסום ממומן, פרסום בתשלום, כי התוכן יכול להפיץ את עצמו באופן ויראלי לאורך זמן, בחינם וכולי.

בנוסף, חומרי שיווק שכאלו, מוזילים כמובן גם את עלות תהליך המכירה. כי הם בעצם עזרי מכירה למחלקת המכירות. והם בעצמם סוכני המכירות שלך, באופן דיגיטאלי, בלי עלות של אנשי מכירות ששוב ושוב צריכים להסביר הסברים ללקוח וכולי.

וכל מה שאמרתי עד כה, רלוונטי בעיקר אם באמת יש לך מוצר יותר טוב מאשר המוצרים המתחרים שלך, באופן יחסי כמובן. כי המפלט של הנוכל, זה להכין פרסומת שאומרת שהוא מוצלח, כי אין לו אפשרות אחרת להכין פרסומת אחרת. אבל אתה יכול לתת ערך אמיתי ללקוח שלך ותוך כדי זה לשווק לו את המוצר שלך.

לסיכום: תשקיע בלהכין חומרי שיווק טובים ולאורך זמן תקטין את עלות השיווק ואת עלות תהליכי המכירה וכולי.
איש מכירות מחשבות ייחודיות מחיר הלקוח יתרונות לקבל החלטה מכירות הופך להיות להכין לשכנע לקוחות איך לבלוט בשוק רווי תחרות איך לבנות איך לבנות מותג איך לבנות מותג בשוק תחרותי איך להכין איך להכין חומרי שיווק איך להקטין את עלויות השיווק איך להתמודד איך להתמודד עם תחרות איך להתמודד עם תחרות עסקית איך למתג את העסק איך לעשות איך לעשות בידול לעסק בידול בידול לעסק בידול עסקי בידול שיווקי בניית מותג בניית מותג יוקרה הדהוד של מסר שיווקי הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים התמודדות התמודדות עם תחרות התמודדות עם תחרות עסקית ויראלי ויראליות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים טווח קצר טווח רחוק יועץ יוקרה ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יעוץ יעוץ שיווקי לבלוט בשוק רווי תחרות לבנות מותג לבנות מותג בשוק תחרותי להכין להכין חומרי שיווק להקטין את עלויות השיווק להתמודד להתמודד עם תחרות להתמודד עם תחרות עסקית לטווח רחוק למתג למתג את העסק לעשות בידול לעסק לקוח לקוחות לרכוש לרכוש שטחי פרסום לתת לתת ערך לתת ערך ללקוח מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מיתוג מיתוג עסקי מיתוג תחרותי מסר מסר שיווקי מתחרים עסקיים נישה עסקית נישה שיווקית סלוגן שיווקי עלויות השיווק עלויות שיווק עסק עסקים ערך ללקוח פרסום בתשלום פרסום ממומן רכישת שטחי פרסום שוק רווי תחרות שוק תחרותי שטחי פרסום שיווק שיווק בשוק תחרותי שיווק ויראלי שיווק לטווח קצר שיווק לטווח רחוק תהליך תהליך של בניית מותג תהליכים תחרות תחרות עסקית תחרותי תחרותיות תשלום
איך לבחור יועץ? לאיזה יועץ להקשיב? איך לדעת איזו עצה חכמה? על איזה יועץ לסמוך, איך לבדוק את היועץ? סוגים של יועצים, סוגים של מטפלים, יועץ חכם, יועץ טיפש, איך לדעת למי להקשיב? לאיזו עצה להקשיב? איך לדעת מה לבחור? איך להחליט?
איך לבחור יועץ? לאיזה יועץ להקשיב? איך לדעת איזו עצה חכמה? על איזה יועץ לסמוך, איך לבדוק את היועץ? סוגים של יועצים, סוגים של מטפלים, יועץ חכם, יועץ טיפש, איך לדעת למי להקשיב? לאיזו עצה להקשיב? איך לדעת מה לבחור? איך להחליט?
... לבחור יועץ? לאיזה יועץ להקשיב? איך לדעת איזו עצה חכמה? על איזה יועץ לסמוך, איך לבדוק את היועץ? סוגים של יועצים, סוגים של מטפלים, יועץ חכם, יועץ טיפש, איך לדעת למי להקשיב? לאיזו עצה להקשיב? איך לדעת מה לבחור? איך להחליט? איך לבחור יועץ מתאים ומתי לסמוך על העצה שלו? כאשר אנו עומדים מול החלטה קשה או בעיה מורכבת, אנחנו עשויים להתייעץ עם כמה יועצים שונים. כל יועץ יכול להציע פתרון שונה, ואנחנו ניצבים בפני השאלה: איך להחליט לאיזו עצה להקשיב? לפי אליעד כהן, חשוב להבין שיש מספר דרכים להעריך את איכות העצה ואת מידת האמינות של היועץ עצמו. מדוע להימנע מיועץ שממהר לתת תשובה? אליעד מסביר שכאשר יועץ ממהר לתת לך תשובה מיידית ללא העמקה, זה סימן ברור לכך שהתשובה שלו כנראה אינה מדויקת מספיק. יועץ כזה לרוב מעוניין להיראות חכם ולהצדיק את עצמו כיועץ מומחה. לכן הוא לא לוקח את הזמן הדרוש כדי להבין את הבעיה שלך לעומק. לדוגמה, אם שאלת יועץ מה לעשות אחרי פרידה מאשתך, ויועץ אחד מיד אמר לך: תנתק איתה קשר, ויועץ אחר אמר לך: הצע לה נישואין מחדש, אלו תשובות שטחיות ומהירות מדי. לעומת זאת, יועץ שלישי ששאל אותך מדוע נפרדתם? האם היו סיבות נוספות מלבד בגידה? - הוא היועץ שכדאי יותר להקשיב לו, משום שהוא מנסה להבין את המורכבות של המצב שלך לפני שהוא מייעץ. איך לזהות יועץ חכם לעומת יועץ טיפש? אליעד מבחין בין שני סוגי יועצים באופן ברור:
בחירת יועץ מומחה, איך לבחור יועץ? איך לבחור מטפל זוגי? איך לבחור יועץ להחזרת אקסים? איך לבחור יועץ זוגי? קריאת מחשבות על ידי יועצים, לקרוא את המחשבות של האקסית, לקרוא את המחשבות של בני הזוג, אמפתיה של יועץ, בחירת מטפל
בחירת יועץ מומחה, איך לבחור יועץ? איך לבחור מטפל זוגי? איך לבחור יועץ להחזרת אקסים? איך לבחור יועץ זוגי? קריאת מחשבות על ידי יועצים, לקרוא את המחשבות של האקסית, לקרוא את המחשבות של בני הזוג, אמפתיה של יועץ, בחירת מטפל
... יועץ מומחה, איך לבחור יועץ? איך לבחור מטפל זוגי? איך לבחור יועץ להחזרת אקסים? איך לבחור יועץ זוגי? קריאת מחשבות על ידי יועצים, לקרוא את המחשבות של האקסית, לקרוא את המחשבות של בני הזוג, אמפתיה של יועץ, בחירת מטפל איך לבחור יועץ מומחה? בחירת יועץ יכולה להיות משימה מורכבת, במיוחד כשמדובר ביועצים בתחומים רגישים כמו יועץ זוגי, מגשר, או יועץ להחזרת אקסים. השאלה המרכזית היא כיצד ניתן להעריך את איכות הייעוץ שהיועץ מספק ואיך לדעת אם הצעותיו מתאימות ומועילות. בהרצאה זו, אליעד כהן מסביר כיצד ניתן לזהות יועץ טוב ומתי כדאי להימנע מקבלת עצה ממישהו שאינו באמת מבין את המצב. מה עדיף: יועץ ששומע אותך או יועץ שמבקש מידע נוסף? הסיטואציה הראשונה היא כאשר אתה מספר ליועץ על הבעיה שלך והוא מיד נותן לך עצה מבוססת רק על המידע ששמעה ממך. הסיטואציה השנייה היא כאשר היועץ לא רק שומע אותך, אלא גם מבקש לשוחח עם הצד השני המעורב בסיטואציה - בן הזוג, האקסית, הלקוח או כל צד נוסף. אליעד כהן טוען שביועץ שמבקש מידע נוסף יש יותר סיכוי שיתקבל ייעוץ מדויק יותר, שכן יועץ כזה מסוגל להבין את הסיטואציה בצורה מקיפה יותר, בעוד שיועץ המבסס את עצותיו על צד אחד בלבד יכול להעניק ייעוץ מוטה ולא אובייקטיבי. היכולת לקרוא את המחשבות של הצד השני השאלה מתעוררת כיצד יועץ יכול להבין את הצד השני כאשר אין לו גישה ישירה אליו, לדוגמה במקרה של יועץ זוגי שלא יכול לשוחח עם האקסית שלך. התשובה לכך היא שהיועץ המומחה מסוגל לקרוא את המצב דרך הסיפור שאתה מספר לו. אם היועץ באמת מבין את הדינמיקה של המצב, הוא יוכל לשער במדויק כיצד הצד השני חושב ומרגיש, אפילו מבלי לדבר איתו ישירות. אם אתה מספר על האקסית שלך, והיועץ מצליח לומר בדיוק את הדברים שהיא אמרה לך או ...
מומחה בתחומו, ממי לקבל עצות בכל תחום? טעויות בבחירת יועץ, ממי לא לקבל עצות? שיקולים בבחירת יועץ, טעויות של יועצים, טעויות בקבלת עצות, באיזה תחום אתה מומחה? לקבל יעוץ ממומחה, איך לבחור יועץ? איך בוחרים יועץ טוב?
מומחה בתחומו, ממי לקבל עצות בכל תחום? טעויות בבחירת יועץ, ממי לא לקבל עצות? שיקולים בבחירת יועץ, טעויות של יועצים, טעויות בקבלת עצות, באיזה תחום אתה מומחה? לקבל יעוץ ממומחה, איך לבחור יועץ? איך בוחרים יועץ טוב?
... בתחומו, ממי לקבל עצות בכל תחום? טעויות בבחירת יועץ, ממי לא לקבל עצות? שיקולים בבחירת יועץ , טעויות של יועצים, טעויות בקבלת עצות, באיזה תחום אתה מומחה? לקבל יעוץ ממומחה, איך לבחור יועץ? איך בוחרים יועץ טוב? ממי כדאי לקבל ייעוץ בכל תחום? כאשר אדם זקוק לייעוץ בנושא מסוים, השאלה המרכזית היא האם לפנות למומחה או למישהו ללא מומחיות בתחום ... כללי או שמתמחה בתחום רפואי אחר. אילו טעויות עושים אנשים בבחירת יועץ? אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא שאנשים חושבים שאם אדם הוא מומחה בתחום מסוים, הוא כנראה יכול לייעץ להם גם בתחומים אחרים. לדוגמה, אדם פונה למומחה בכלכלה כדי לקבל ממנו עצה רפואית או משפטית, רק כי הוא מניח שאותו מומחה בכלכלה הוא בעל שכל מספיק גדול שיוכל לייעץ בכל תחום אחר. ההיגיון אומר שאם האדם הצליח בתחום מסוים, כנראה יש לו תבונה ויכולת ... ייתכן שאדם הוא מומחה גדול בתורה ובהלכות, אך אין זה אומר שיהיה חכם לייעץ בנושאים משפטיים או כלכליים. באותו האופן, אדם שמומחה ברפואה כללית אינו בהכרח מומחה ... קיר מלא בתעודות לא אומר בהכרח שהוא מומחה בתחום הספציפי שאתה מתייעץ עליו. אדם יכול להיות מבריק וגאון בתחום אחד ולהיות חסר הבנה מוחלט בתחום אחר. מדוע ... עצמם עלולים לחשוב בטעות שמומחיות בתחום אחד מקנה להם יכולת לייעץ בתחומים אחרים. לדוגמה, רופא כללי שמנסה לייעץ באופן ספציפי על מחלת עיניים, עלול לתת עצות מוטעות כי הוא לא מתמחה ספציפית בתחום זה. זה נכון גם לגבי עורכי דין שמייעצים בתחומים משפטיים שאינם תחומי ההתמחות שלהם. הטעות הזאת נפוצה מאוד גם אצל האנשים שמקבלים את הייעוץ. הם עלולים לחשוב בטעות שאם האדם מומחה בתחום מסוים, הוא בוודאי יהיה בעל ידע וכישורים לייעץ בכל התחומים. אליעד מדגיש שוב ושוב, שזה פשוט לא נכון, ולפעמים אפילו עלול להיות מסוכן. איך לבחור נכון את היועץ שלך? הדרך הנכונה לבחור יועץ טוב, לפי אליעד, היא קודם כל לוודא באופן יסודי שהיועץ אכן מתמחה בדיוק בתחום שבו אתה מבקש ייעוץ. בנוסף, תמיד כדאי להפעיל את החשיבה העצמאית שלך. גם אם אתה מקבל ייעוץ מאדם מוכר ובעל מוניטין, לעולם אל תיקח את דבריו כמובן מאליו. תפעיל את השכל שלך, ... בעיניים עצומות על אף אחד. בסיכומו של דבר, אליעד אומר שכדי לקבל ייעוץ טוב ומועיל, עליך להיות זהיר ומודע מאוד לגבי התחום הספציפי שבו היועץ מתמחה, ולא להניח שהצלחה בתחום אחד מצביעה על הצלחה אוטומטית בכל תחום אחר. טעויות ...
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
... לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים , שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים איך לבחור יועץ מקצועי או מטפל טוב? ההבנה כיצד לבחור יועץ מקצועי או מטפל טוב היא נושא חשוב במיוחד, משום שלפעמים אדם נופל קורבן למניפולציות של ... יש להבין כמה עקרונות בסיסיים: מדוע חשוב מקור הסמכות של היועץ? כאשר יועץ מקצועי מספק עצות, הוא צריך להיות מסוגל להסביר את ההיגיון שמאחורי עצותיו. יועץ אמיתי יוכל להסביר בדיוק מדוע הוא ממליץ על פתרון מסוים, איך הוא פועל, ואילו אפשרויות נוספות קיימות. מצד שני, יועץ שאינו באמת מומחה ינסה להפעיל מניפולציות על המטופל או הלקוח, במקום להסביר באופן ברור ומפורט את ההיגיון של העצות שהוא מציע. לדוגמה, אם רופא ממליץ על תרופה מסוימת, הוא אמור להסביר כיצד היא פועלת ... אני רופא 20 שנה, תסמוך עליי. מהי הדרך הטובה ביותר לבחון יועץ? הדרך הטובה ביותר לבחון יועץ או מטפל היא לשים לב אם הוא מסוגל להסביר את ההיגיון מאחורי מה שהוא מציע. אם יועץ או מטפל עונים בצורה כזו שהם לא יכולים להסביר את הרציונל של העצה, אלא רק מבקשים ממך לסמוך עליהם, זו נורה אדומה. יועץ טוב לא רק ייתן פתרונות, אלא יפרט את הדרך בה הוא הגיע אליהם ויסביר את הצעדים שהוא ... תעודה לא תמיד מבטיחה ידע עמוק או הבנה אמיתית של התחום. יועץ אמיתי לא צריך להיתלות בתעודות בלבד. הוא צריך להיות מסוגל להסביר בצורה ברורה כל פרט ופרט בעצות שהוא נותן, ולספק הסברים בהירים ומסודרים. אדם שמסתמך בעיקר על תעודות על הקיר כדי ... לעומק. איך מניפולציות של מנטורים עובדות? מנטורים, גורואים ויועצים מסוימים נוטים להשתמש במניפולציות כדי לגרום לאנשים להאמין בהם, גם אם אין להם בסיס ... כי הוא דיבר עם אלוהים, ולכן יש להקשיב לו. כאשר מנטור או יועץ טוען שעליך להאמין לו רק בגלל שהוא בעל סמכות כלשהי, זו אינדיקציה לכך שהוא פועל בשיטה ... מה שהוא אומר, עליך להיות חשדן. מהי המסקנה? כאשר אתה בוחר יועץ, מטפל או מנטור, חשוב מאוד לבדוק אם הוא מסוגל להסביר בצורה ברורה את ההיגיון שמאחורי העצות שהוא נותן. אם הוא מבקש ממך לסמוך עליו בלבד, או משתמש בתעודות בלבד כסמכות, ייתכן שהוא מנסה להפעיל מניפולציות. יועץ טוב צריך להיות מסוגל להסביר כל פרט בעצותיו, ולהסביר את הצעדים שהוא מציע בצורה מדויקת וברורה. איך לזהות שרלטנים? איך לזהות ... לך? איך לבחור איש מקצוע? מניפולציות של מנטורים איך לזהות יועץ מקצועי או מטפל טוב? כאשר אדם מחפש יועץ, מטפל, מנטור או איש מקצוע, הוא עלול להיתקל גם בשרלטנים, בנוכלים ובאנשים שאינם באמת ... חשוב להבין מספר עקרונות בסיסיים. מדוע מקור הסמכות של היועץ חשוב? כאשר יועץ אמיתי מספק עצות , הוא אמור להיות מסוגל להסביר את ההיגיון שמאחוריהן. לעומת זאת,
עצות ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים
עצות ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים
עצות ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים איך אפשר לדעת אם יועץ באמת חכם או שרלטן? הדרך לדעת אם יועץ הוא אמיתי או שרלטן טמונה בשאלה אחת פשוטה: למה? השאלה הזו, שנשמעת בסיסית, היא המפתח שמאפשר להבין אם אדם מבין את תחום ההתמחות שלו, או אם הוא פשוט ממציא תשובות חסרות בסיס. כאשר אדם נותן עצה או מציע פתרון כלשהו, חשוב לשאול אותו שוב ושוב: למה? זה יכול להיות בשאלות כגון: למה אתה מציע את הפתרון הזה? למה אתה חושב שזה יעזור? מה הקשר בין הפעולה שתציע לתוצאה הצפויה? השאלות האלו לא רק עוזרות להבין את ההיגיון שמאחורי העצה, אלא גם חושפות את עומק הידע של היועץ. למה למה נחשבת למילת הקסם? השאלה למה מסייעת לחשוף את עומק הידע של היועץ. יועץ שמבין את התחום שבו הוא עוסק ישמח להסביר ולפרט כל פרט ופרט. לעומת זאת, יועץ שמגיב בחוסר סבלנות או מנסה להימנע מתשובות מפורטות עלול להסתיר חוסר ידע או ניסיון. שאלה זו לא נועדה רק לערער את סמכות היועץ, אלא לאפשר הבנה מעמיקה של העצה כדי להבטיח שההחלטה שתתקבל תהיה מבוססת על היגיון ולא על סמכות. איך כדאי לשאול למה ולמה להתעמק בתשובה? חשוב לשאול את השאלה למה? בצורה עניינית וממוקדת. אם התשובה של היועץ היא כללית מדי או לא מספקת, יש להמשיך ולשאול שאלות כגון: למה זה ככה?, מה ההיגיון מאחורי זה? ולמה זה לא עובד בדרך אחרת?. יועץ טוב לא רק יסביר, אלא גם יתעקש שאתם תבינו את מה שהוא מסביר. אם הוא לא רוצה שתשאלו שאלות, זה סימן שייתכן שהוא מסתיר ... הקשר בצורה ברורה ומנומקת, זה סימן שהוא מבין את המצב ויכול להציע פתרון יעיל. מה החשיבות של הבנת ההיגיון שמאחורי העצה? כשהבנתם את ההיגיון מאחורי העצה, האחריות נשארת בידיים שלכם. אתם לא מקבלים את ההמלצה בעיניים עצומות, אלא מפעילים שיקול דעת עצמאי. ברגע שאתם מבינים את למה מאחורי כל החלטה, אתם יכולים להיות בטוחים יותר שההחלטה היא הנכונה. יועץ אמיתי לא רק ייתן לכם עצה, אלא גם ילמד אתכם כיצד להבין את ההיגיון שלה כדי שתוכלו לקבל החלטות מדויקות בעתיד. מדוע יועץ מסוים עלול להילחץ מהשאלה למה? ישנם אנשים שמבססים את סמכותם על חזות חיצונית: תעודות, חליפה, או קהל מעריצים. כאשר ... הם ינסו להפעיל מניפולציות רגשיות או להפעיל סמכות חיצונית כדי שתאמינו להם, מבלי לבדוק את עוצמת ההיגיון שמאחורי העצה. איך השאלה למה קשורה לדוגמאות על חדר כושר ומתמטיקה? במכון כושר, למשל, אם מדריך אומר אל תעשה ככה, זה דופק את ... חכמים באמת ולא להאמין בצורה עיוורת? כדי להיות חכמים באמת, יש לשאול למה? בכל תחום, גם כשמדובר במורים רוחניים, יועצים או כל אדם אחר. מי שרוצה להאמין רק בגלל סמכות חיצונית, לא יוכל לפתח הבנה אמיתית. חכמה אמיתית נוצרת כאשר אנחנו שואלים שאלות, מחפשים הסברים ומבינים את התשובות. יועץ אמיתי ייהנה מלספק תשובות וללמד אתכם את ההיגיון מאחורי ההמלצות. לסיכום לסיכום, השאלה למה? היא כלי חשוב לבדיקת אמינותו של יועץ או מומחה, והיא מאפשרת לנו להבין אם יש עומק בהמלצותיהם או אם מדובר בנוכלות. כשאנחנו שואלים למה?, אנחנו לא רק מבקשים תשובות, אלא גם בונים את יכולת השיפוט שלנו כדי לקבל החלטות מושכלות. יועץ אמיתי ישמח שתשאלו אותו שאלות וינסה להסביר לכם את כל הפרטים עד שתבינו את ההיגיון מאחורי העצה. איך לזהות שקרנים ושרלטנים? איך לבחור יועץ או מנטור? למה לא להאמין באף אחד? איך להבין את העצה לפני שפועלים? מה זה למה ולמה זו מילת הקסם? איך לזהות איש מקצוע אמיתי? איך לקבל עצות בצורה נכונה? איך אפשר לדעת אם
התחייבות לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ
התחייבות לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ
... לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ האם התחייבות לתוצאות תמיד אמיתית? הרצאה של אליעד כהן עוסקת בסוגיה של התחייבות לתוצאות במסגרת ייעוץ או טיפול, במיוחד בתחום הייעוץ העסקי, הבריאותי או הנפשי. מדובר בשאלה האם ניתן להסתמך על התחייבות לתוצאה או האם מדובר בהבטחות שקריות. ככלל, רבים מעדיפים לקבל ייעוץ ממישהו שמתחייב לתוצאות, כיוון שזה מעניק להם תחושת ביטחון. לעיתים קרובות, יועצים, מאמנים או מטפלים מציעים הצלחה מובטחת כדי למשוך לקוחות. אולם, אליעד טוען שזו פעמים רבות מניפולציה, כיוון שתוצאות רבות, במיוחד בתחומים כמו ייעוץ עסקי, לא תלויות רק במטפל או יועץ אלא גם בלקוח עצמו ובנסיבות חיצוניות. כיצד מתחייבים לתוצאה? אליעד מסביר שהתחייבות לתוצאה יכולה להיות בעייתית כאשר תוצאה מסוימת תלויה במשהו שאינו בשליטת היועץ בלבד. לדוגמה, יועץ עסקי יכול להתחייב שהכנסות של בעל עסק יוכפלו, אך זה תלוי במגוון גורמים כמו מצב השוק, התנאים החיצוניים ויכולת הלקוח. הוא מחדד את ההבדל בין התחייבות על תוצאה הנמצאת בשליטת היועץ לבין התחייבות על תוצאה המושפעת גם מהלקוח. האם התחייבות לתוצאות היא רמאות? כאשר יועץ או מטפל מתחייב לתוצאה שלא תלויה רק בו, אליעד טוען באופן חד משמעי שזו רמאות. לדוגמה, אם יועץ מתחייב שתהיה לך הצלחה בעסק, אך לא יכול לשלוט על כל הגורמים החיצוניים והפנימיים, אז מדובר בהבטחה מופרזת. אליעד מציין שמצב כזה יכול להיווצר כאשר היועץ לוקח כסף מראש, אך לא מסוגל להבטיח את התוצאה הנדרשת. תוצאות ואחריות אישית לפי אליעד, הדרך הנכונה היא לקחת אחריות אישית ולזכור שבסופו של דבר, כל תוצאה, בין אם מדובר בשיפור בריאותי או הצלחה עסקית, תלוית גם במקבל הייעוץ, לא רק במטפל או יועץ. אליעד ממליץ להימנע מהתחייבויות שקריות ולהעדיף יועץ שדוגל בכנות ובקביעת ציפיות ריאליות. ההונאה שבקביעת הצלחה ב - 100% אליעד מתאר מצב שבו יועץ טוען שהשיטה שלו מצליחה ב - 100%, אך למעשה הוא לא יכול להתחייב שהלקוח יבצע את כל ההנחיות כראוי. תוצאה לא תלויה רק במטפל, אלא גם בתשומת הלב, ההבנה והמעש של מקבל הייעוץ. הוא מביא את הדוגמה של הכנת חביתה - אם תעשה בדיוק את מה שנאמר לך, תקבל חביתה. אך במקרים כמו טיפול בבעיות נפשיות, לא ... מה לעשות כדי להימנע מהטעיה? אליעד ממליץ להיות מודע לשקרים אפשריים ולהימנע מהתחייבויות למתן תוצאות שאינן תלויות לחלוטין ביועץ. הוא מציע לבחון את המצב ולהבין האם ההצלחה תלויה אך ורק ביועץ או אם היא תלויה גם במקבל הייעוץ. יועץ שמתחייב על תוצאה שניתן לשלוט בה אך ורק הוא, הוא יועץ שניתן לבחון את התחייבותו בצורה מדויקת יותר. סיכום בסופו של דבר, אליעד מציין כי לא ניתן להסתמך על התחייבויות לתוצאה מלאה או מיידית, במיוחד אם התוצאה תלויה גם במקבל הייעוץ. אם יועץ מתחייב לתוצאה כזו, חשוב להיות ערני ולהבין שההבטחה עשויה להיות רמאות. כדי להימנע מטעויות, כדאי לבחור יועץ שמדבר בכנות ומבצע תחזית ריאלית על סמך יכולותיו והנסיבות. התחייבות לתוצאות שקרים של מנטורים לקחת אחריות שיטות שקריות ייעוץ כנה האם לקבל ייעוץ ממי שמתחייב לתוצאות או ממי שלא מתחייב לתוצאות? הפעם נדבר על נושא של אנשים שמקבלים ייעוץ מגורמים שונים, כמו תזונאי או
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
... להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה איך להתמודד עם שאלות קשות בראיון טלוויזיה? כאשר ... מוצלח טעויות נפוצות בראיונות פוליטיים יועץ אסטרטגי לתקשורת ניתוח ראיונות טלוויזיה כיצד לשפר מיומנויות פרזנטציה? ...
בחירת יועץ עסקי, האם חשובה כימיה בין אישית עם היועץ העסקי? האם חשוב האופי של המאמן העסקי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ עסקי? האם חשובה תקשורת אישית עם היועץ העסקי? התחברות אישית עם היועץ העסקי, ממי לקבל עצות? אופי של מנטור
בחירת יועץ עסקי, האם חשובה כימיה בין אישית עם היועץ העסקי? האם חשוב האופי של המאמן העסקי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ עסקי? האם חשובה תקשורת אישית עם היועץ העסקי? התחברות אישית עם היועץ העסקי, ממי לקבל עצות? אופי של מנטור
... יועץ עסקי, האם חשובה כימיה בין אישית עם היועץ העסקי? האם חשוב האופי של המאמן העסקי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ עסקי? האם חשובה תקשורת אישית עם היועץ העסקי? התחברות אישית עם היועץ העסקי, ממי לקבל עצות? אופי של מנטור האם חשוב להתחבר אישית ליועץ העסקי שלך? אחת השאלות המרכזיות בבחירת יועץ עסקי היא עד כמה חשובה הכימיה הבין - אישית והאופי של היועץ, והאם נכון לבחור יועץ שתוכל לראות בו חבר טוב. אליעד כהן מסביר שמצד אחד, כאשר אתה מתחבר ליועץ באופן אישי, התקשורת ביניכם יכולה להיות פשוטה, קלה ונוחה יותר, מה שעשוי להקל על תהליך קבלת הייעוץ. אך מצד שני, התחברות אישית יכולה להוות מכשול ואף לגרום לנזק ממשי. מדוע התחברות אישית ליועץ עלולה להזיק לך? כאשר אתה מתחבר בקלות לאדם מסוים, זה בדרך כלל אומר שיש ביניכם דמיון באופי ובצורת החשיבה. אך דווקא הדמיון הזה יכול להיות הבעיה העיקרית שלך. אליעד מסביר שאם אתה מתחבר ליועץ שלך כי הוא דומה לך באופי, הרי שזה בדיוק האופי שהוביל אותך למצב שבו אתה זקוק לעזרה. לפיכך, אם אתה בוחר יועץ עסקי רק על סמך התחברות אישית, קיים סיכוי גבוה שהוא סובל מאותן בעיות בדיוק כמו שלך, ולכן לא באמת יוכל לעזור לך ואף יכול להחריף את הבעיות שלך. לדוגמה, אם אתה מתקשה ... מאופי הססני או פסיבי, ותחפש יועץ שתוכל להתחבר אליו ושיהיה דומה לך באופיו, ייתכן שתבחר בטעות ביועץ שגם הוא סובל מאותן בעיות. במקרה כזה, במקום לעזור לך לפרוץ את הגבולות, היועץ עלול לחזק את הבעיות שלך, משום שהוא בעצמו סובל מאותם דפוסי חשיבה והתנהגות. כיצד לבחור נכון את היועץ העסקי? אליעד כהן מבהיר שהשיקול המרכזי בבחירת יועץ עסקי צריך להיות רמת המקצועיות שלו ולא האופי או הכימיה האישית ביניכם. הוא מביא מספר דוגמאות להמחשת הרעיון: כאשר אתה חולה וזקוק לניתוח, אתה תחפש את המנתח הכי טוב ולא ... בכלל משמעות לתקשורת אישית עם היועץ העסקי? אליעד מדגיש שלמרות שתקשורת אישית טובה יכולה לעזור לך להבין בקלות את הייעוץ , התקשורת היא רק כלי ולא המטרה הסופית. המטרה היא לקבל את הייעוץ הטוב ביותר שיסייע לך בפועל. הוא נותן כדוגמה מצב שבו היועץ מדבר בשפה זרה, כמו סינית, ואז ממליץ למצוא מתורגמן מקצועי שיתרגם עבורך. גם אם התקשורת הישירה קשה, עדיף לקבל את העצה הטובה ביותר ולהיעזר באדם נוסף שיסייע לך להבין אותה, מאשר לבחור יועץ נוח שקל לתקשר איתו, אך לא באמת יעזור לך. הוא מבהיר שהעדיפות הראשונה שלך צריכה להיות המקצועיות. תוכל תמיד למצוא דרכים יצירתיות להתגבר על מגבלות התקשורת אם היועץ באמת יכול לספק לך את התובנות הכי טובות בתחום שאתה זקוק לעזרה בו. מה לגבי אמפתיה בתהליך הייעוץ? אליעד מסביר שגם אמפתיה של יועץ עסקי או מטפל כלפיך, שלכאורה נראית כמו דבר חיובי, יכולה לגרום לנזק. כאשר המטפל או ה
לימודי יעוץ, לימודי אימון, לימודי טיפול, האם ללמוד יעוץ? האם אני יכול להיות יועץ? האם אני מתאים להיות מאמן? האם אני יכול לטפל באנשים? ללמוד אימון אישי, לימודי קאוצינג, ללמוד קאוצינג, לימודי NLP, מאמן NLP, מאסטר NLP, מקצועות היעוץ
לימודי יעוץ, לימודי אימון, לימודי טיפול, האם ללמוד יעוץ? האם אני יכול להיות יועץ? האם אני מתאים להיות מאמן? האם אני יכול לטפל באנשים? ללמוד אימון אישי, לימודי קאוצינג, ללמוד קאוצינג, לימודי NLP, מאמן NLP, מאסטר NLP, מקצועות היעוץ
... יעוץ, לימודי אימון, לימודי טיפול, האם ללמוד יעוץ? האם אני יכול להיות יועץ? האם אני מתאים להיות מאמן? האם אני יכול לטפל באנשים? ללמוד אימון אישי, לימודי קאוצינג, ללמוד קאוצינג, לימודי NLP, מאמן NLP, מאסטר NLP, מקצועות היעוץ האם כדאי ללמוד אימון אישי או ייעוץ עסקי? המקצועות של אימון אישי וייעוץ עסקי, כמו גם תחום ה - NLP (תכנות נוירולinguיסטי), עשויים להיראות כפתרון אידיאלי לאנשים שרוצים לעזור לאחרים ולהיות יועצים ומאמנים מצליחים. עם זאת, אליעד מדגיש שההצלחה בתחום זה אינה מובטחת ... אינסטלטור, נגר, או טבח. לעומת זאת, מקצועות לא מוחשיים, כמו קואוצינג וייעוץ עסקי, עוסקים בהכוונה או ייעוץ לאנשים איך להצליח או לממש את הפוטנציאל שלהם, אך קשה למדוד את ההשפעה ... לאנשים שלומדים את התחומים הללו. האם כל אחד יכול להפוך להיות מאמן או יועץ? אליעד מציין שכשאנשים פונים ללמוד מקצועות כמו אימון אישי או ייעוץ עסקי מתוך רצון לעזור לאחרים, הם לעיתים מונעים על ידי מחשבה שדי בלימוד ... בתחום מוצאים את עצמם עובדים כמורים בקורסים הללו ולא בהכרח כמאמנים או יועצים שמסייעים לאחרים. למעשה, מי שמרוויח כסף בתחום זה הם לרוב המורים שמלמדים איך להיות יועצים או מאמנים, ולא בהכרח התלמידים עצמם. למה אי אפשר להיות יועץ עסקי או מאמן אישי בלי ניסיון אישי? ההנחה שכאשר לומדים קורס קצר ניתן ... את הבעיה: האם ניתן להיות מאמן שחייה בלי לדעת לשחות? ברור שלא. כדי להיות יועץ עסקי טוב, יש צורך קודם כל בניסיון אמיתי בניהול עסק, בתפעול עובדים, בשיווק, וכולי. רק לאחר התנסות עצמית, יכול אדם ללמד ולהעניק ייעוץ אמיתי בתחום. האם אפשר לעזור לאחרים בלי ניסיון אישי? האם ניתן לעזור לאחרים מבלי לעבור את התהליכים עצמך? כן, אפשר, אבל השאלה היא עד כמה העצות יהיו אפקטיביות ואמיתיות. אם לא חווית את הקשיים שאתה מייעץ לאנשים אחרים כיצד להתמודד איתם, איך תוכל להציע להם פתרונות של ממש? לדוגמה, איך יוכל יועץ לעסקים להדריך אחרים בניהול עסק אם הוא לא ניהל עסק בעצמו? על פי אליעד, עצות כאלו יהיו פחות משמעותיות מאדם שעבר את התהליך בעצמו. האם כל אחד יכול להיות מאמן אישי או יועץ עסקי? לא כל אחד יכול להיות יועץ עסקי או מאמן אישי מוצלח רק על סמך לימודים תאורטיים. אמנם יש מי שמצליחים ללמד ולייעץ בלי ניסיון מעשי, אך זהו מיעוט. רוב המדריכים והמורים בתחום לא באמת מלמדים איך להיות יועצים עסקיים או מאמנים, אלא איך ללמד את המיומנויות האלה לאחרים. כך נוצר ... בהכרח לתלמידים עצמם. מה הדרך הנכונה להפוך למומחה? אם רוצים באמת להיות יועצים טובים או מאמנים אישיים, עליהם ללמוד ולהתנסות בתחום המעשית קודם כל. ... בתהליכים ובקשיים, ולהפיק מהם לקחים. רק לאחר מכן ניתן לעזור לאחרים בעצות טובות ומבוססות. מי באמת מרוויח מהתחום הזה? הכותרת השאלה כאן היא האם המדריכים או המורים עצמם עושים את כספם מייעוץ עסקי אמיתי או מהמכירה של קורסים. אליעד מדגיש שלעיתים קרובות, אלו שמרוויחים מהתחום הם המורים שמלמדים איך להיות יועצים או מאמנים. הם לא בהכרח אנשים שמנהלים עסקים מצליחים או שהתמודדו עם אתגרים עסקיים אמיתיים. המסקנה: אל תעבדו על עצמכם אם אתם רוצים להיות יועצים עסקיים או מאמנים אישיים, אל תבנו על הצלחה מהירה בעקבות קורסים. עליכם ... מכן תוכלו לחלוק את הידע והניסיון שלכם עם אחרים. האם כל אחד יכול להיות יועץ עסקי? מה הדרך הנכונה להפוך למומחה? איך להתמודד עם פחדים בעסקים? איך ...
יעוץ עם מאה אחוז התחייבות לתוצאות, יעוץ עם תעודת אחריות לתוצאות, טיפול עם אחריות לתוצאות, בחירת יועץ עסקי עם התחייבות לתוצאות, יעוץ עסקי עם מאה אחוז אחריות לתוצאות, איך לבחור חברת יעוץ עסקי? בחירת מנטור
יעוץ עם מאה אחוז התחייבות לתוצאות, יעוץ עם תעודת אחריות לתוצאות, טיפול עם אחריות לתוצאות, בחירת יועץ עסקי עם התחייבות לתוצאות, יעוץ עסקי עם מאה אחוז אחריות לתוצאות, איך לבחור חברת יעוץ עסקי? בחירת מנטור
יעוץ עם מאה אחוז התחייבות לתוצאות, יעוץ עם תעודת אחריות לתוצאות, טיפול עם אחריות לתוצאות, בחירת יועץ עסקי עם התחייבות לתוצאות, יעוץ עסקי עם מאה אחוז אחריות לתוצאות, איך לבחור חברת יעוץ עסקי? בחירת מנטור מהו ייעוץ עסקי באחריות ואיך לבחור יועץ עסקי נכון? הסוגיה של ייעוץ עסקי עם התחייבות לתוצאות מעוררת שאלות רבות לגבי האפשרות להבטיח הצלחה בעולם העסקי. ייעוץ עסקי באחריות הוא נושא מורכב, שמבדיל בין שני סוגים עיקריים של יועצים: יועצים שנותנים עצות, אך אינם לוקחים אחריות על התוצאה, ויועצים המתחייבים להצלחה ומבטיחים תוצאות מסוימות. כל גישה שונה בתכלית מבחינת המחיר, ההשקעה בסיכון של היועץ, וכיצד נמדדות הצלחות. מה ההבדל בין ייעוץ עסקי רגיל לייעוץ עסקי באחריות? ייעוץ עסקי רגיל: יועץ כזה מעניק עצות ומספק חוות דעת מקצועית, אך לא לוקח אחריות על תוצאות הפעולות שבעל העסק ינקוט בעקבות העצות. בדרך כלל, זהו ייעוץ במחיר נמוך יותר משום שאין כאן סיכון מצד היועץ, והוא לא צפוי להיפגע אם התוצאות לא יושגו. ייעוץ עסקי באחריות: כאן מדובר במציאות בה היועץ לא רק מציע עצות אלא גם מתחייב שהתוצאה תהיה חיובית. היועץ מבטיח שבמידה והעצות ייושמו כראוי, העסק יגדל ויביא תוצאות חיוביות - בין אם זה גידול בהכנסות, רווחים או מספר הלקוחות. בשל הנטילת סיכון מצד היועץ, לרוב ידרוש היועץ תשלום גבוה יותר על השירות. האם באמת ניתן להבטיח הצלחה? השאלה המרכזית היא האם ניתן באמת להבטיח הצלחה בכל מקרה. הצלחה עסקית תלויה במגוון רחב של גורמים, חלקם חיצוניים כמו תנאי השוק, תחרות, ומצבים בלתי צפויים (כמו משברים כלכליים), כך שייתכן כי אפילו העצות הטובות ביותר לא יובילו לתוצאות מבוקשות. לכן, יש להכיר את המגבלות שבעניין ולוודא שההגדרה של הצלחה היא ברורה וחד משמעית. האם ההצלחה נמדדת בהכנסות נוספות, ברווחים, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: יועץ, האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יועץ, איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בטלפון, מטפל הוליסטי, מאמן אישי לתזונה נכונה בנושאי יועץ - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3418 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 06:09:13 - wesi1