אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התמודדות ✔מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד.

וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ואיזה סוג של חומרי שיווק הכי מומלץ להכין.

אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי.

וכאשר אנחנו מדברים על חומרי שיווק, לכל חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח הפוטנציאלי, את הרצון להפוך להיות לקוח משלם. ולא משנה באיזה שלב של המשפך השיווקי נמצא החומר השיווקי, הרי שמטרת החומר השיווקי, היא להגדיל את הרצון של הלקוח, לסגור עסקה.

וצריכים לשים לב שיש 2 סוגים של חומרי שיווק. יש חומרי שיווק שלא מספקים ערך ללקוח ויש חומרי שיווק שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר.

אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. לשם כך נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו.

ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא חווית השלמות בהתגלמותה, אז תעשה הרבה קמפיינים שאומרים "רכב X הוא השלמות בהתגלמותה" "ככה נראית השלמות כשהיא מתגלה" וכיו"ב.

או במילים אחרות, תחשוב על מה המסר והערך שהיית רוצה שאנשים יחברו למותג שלך, תהפוך את זה לאיזה סלוגן או מסר קצר וסביב המסר הזה תבנה כל מיני קמפיינים ותכנים שיווקיים כאלו ואחרים.

ואת המסר הזה המוצלח והיפה והטוב שבנית, עכשיו תחשוף אותו ללקוחות שוב ושוב. תנסה כמובן להבין היכן נמצאים הלקוחות שלך, שאולי ירכשו ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר להם את המסר, כמה המותג שלך טוב ומוצלח עבורם. ועכשיו תהדהד להם אותו שוב ושוב בדרכים כאלו ואחרות ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים.

והתהליך הזה, בעיקרון שלו, בנוי מהשלבים הבאים: הגדרת הערך שאנחנו רוצים לחבר במוח של הלקוח, אל המותג. יצירת חומרים שיווקיים כאלו ואחרים לתוך קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ועכשיו הדהוד של המסרים האלו שוב ושוב ללקוחות.

מה היתרון של שיטת העבודה הזאת? תשובה: שהיא די פשוטה לביצוע. מגדירים מסר, עושים קמפיין, רוכשים שטח פרסום ומתחילים למתג את העסק.

מה החיסרון של שיטת המיתוג הזאת? תשובה: לשיטה הזאת יש מספר חסרונות. שהעלות של שיטת המיתוג הזאת לאורך זמן, הוא מאוד מאוד גבוה לאורך זמן. ולמה? כי כל הזמן צריכים לרכוש שטחי פרסום לפרסם את העסק שלך, כי השיטה עובדת על הדהוד של מסר שאמור להיכנס לתת המודע של האנשים ואת המסר הזה צריך להדהד שוב ושוב ללקוחות.

בעיה נוספת היא, שכל הזמן צריכים לחדש את הקמפיינים השיווקיים ללקוחות. כי העין של הלקוח מתרגלת למסר השיווקי והלקוח הופך להיות עיוור למסר השיווקי שלך. ואתה כל הזמן צריך לחדש את המסר השיווקי ללקוח שלך, כדי שכל הזמן הלקוח שלך ייחשף לרעיון של איכות העסק שלך. כי אתה לא באמת יכול שוב ושוב להשתמש רק באותו קמפיין. כי הלקוח הופך להיות עיוור ביחס לקמפיין. ולכן יש גם עלות של ייצור קמפיינים שוב ושוב.

בנוסף יש עוד בעיה עם השיטה הנ"ל, והיא שמאחר שהיא מאוד קלה יחסית לביצוע, לכן גם המתחרים שלך יכולים בקלות לעשות את השיטה שלך. אתה לדוגמה תגיד שהרכב שלך הכי מהיר, והם יגידו שהרכב שלהם המציא את המהירות והמתחרה החדש יגיד שהרכב שלו מעבר לכל מהירות והמתחרה החדש יגיד שהוא מעבר למהירות האור וכולי.

במילים אחרות, מאוד קל להמציא מסר, להמציא קמפיין, ולשפוך כסף ולהדהד אותו כמה שיותר פעמים לכמה שיותר אנשים.

כמו כן יש חיסרון נוסף, והוא שכל השוק של המתחרים שלך, כבר כרגע, רווי בקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. וכולם מספרים כמה הם מוצלחים וכולי. ואם תמציא מסר חדש, מהר מאוד מישהו אחר גם ימציא מסר חדש וכולי. ולכן קשה מאוד ללקוח לקבל החלטה על בסיס של מסר שיווקי כזה או אחר.

במילים אחרות, מצאנו כאן כמה חסרונות בשיטה הזאת. חיסרון 1 - העלות של הפצת ופרסום המסר השיווק. חיסרון 2 - עלות הייצור שכל הזמן צריכים לחדש את תוכן הקמפיין השיווקי. חיסרון 3 - שגם המתחרים שלך יכולים כל הזמן להמציא חומרי שיווק מקבילים שלך ולהתחרות בך. חיסרון 4 - גם השוק הקיים כרגע, רווי במסרים שיווקיים ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים.

ולכן, הדרך הזאת, בטווח הבינוני רחוק, היא בעייתית, מאוד בעייתית. מה שנקרא, דרך קצרה וארוכה. דהיינו, שהיא נראית קצרה אבל באמת היא ארוכה.

אבל יש עוד דרך אחרת, שהיא דרך ארוכה וקצרה, דהיינו, שהיא נראית מאוד ארוכה, אבל באמת היא מאוד קצרה והיא הכנת חומרי שיווק מהסוג הבא, כפי שאני אסביר עכשיו.

הרעיון הוא, לגשת לכל העניין מנקודת מבט אחרת. דהיינו, לא לגשת לתהליך השיווקי מתוך מקום, של מה המסר שאתה רוצה שהלקוח יאמין לגבי המוצר שלך ואז לבנות ולפרסם קמפיין בהתאם, אלא לגשת לעניין מנקודת מבט אחרת, שחושבת על איך אני גורם ללקוח להבין שהמוצר שלי הוא הכי טוב עבורו, ולא באמצעות הדהוד חוזר של מסרים שיווקיים, אלא בדרך אחרת.

שהיא, שאתה לוקח את המוצר שלך ומכין רשימה של פירוט של מה המוצר שלך מספק ללקוח. והרשימה יכולה להתחלק ל 2 חלקים. חלק אחד לפרט ברשימה על המוצר שלך, כל דבר שהמוצר שלך מספק ללקוח באופן כללי, בצורה הכי פשוטה והכי בסיסית שיש. החלק השני יהיה פירוט של ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כמה הבדלים? תשובה: כמה שיותר. איזה הבדלים? תשובה: ההבדלים שאתה חושב שיהיו הכי חשובים ללקוח שלך.

או במילים אחרות, שלב ראשון תכין רשימה בסיסית של תכונות ומאפיינים של המוצר / שירות שלך. שלב שני תכין את הרשימה הזאת, עם דגש על הבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך.

אז השלב הראשון בתהליך הכנת חומרי השיווק, הוא הכנת רשימה של המאפיינים של המוצר שלך, עם דגש על ההבדלים שבין המוצר שלך לבין מוצרים מתחרים.

השלב השני יהיה, לחשוב, על איך מכינים חומרי שיווק, שמטרתם לא תהיה לשתול ללקוחות מסר בתת מודע באמצעות הדהוד של המסר השיווקי, אלא באמצעות זה שאנחנו נגרום ללקוח שלך להתנסות במוצר שלך ולהרגיש את המוצר שלך, כמה שיותר. רצוי גם באמצעות לספק ערך ללקוח שלך.

דהיינו, נכין חומרי שיווק, שיעזרו ללקוח שלך להתנסות ולחוות את השימוש במוצר שלך. ורצוי באמצעות הכנת חומרי שיווק שיספקו כמה שיותר ערך אמיתי ללקוח שלך. לדוגמה, כתיבת התוכן הזה ממש שאתה קורא כרגע, שהוא גם מספק לקורא ערך אמיתי וגם עוזר לקורא להתנסות בשירות המלא יותר שהוא יכול לקבל בקבלת יעוץ אישי.

ובהקשר הכללי הכוונה היא, שאם לדוגמה אתה מוכר רכבים חדשניים, אז אל תפיק תוכן שיווקי כללי שמספר שהרכב שלך הוא ממציא את הגלגל מחדש, אלא תכין חומרי שיווק שמסבירים וממחישים ללקוח, את האמת, מה באמת הוא מקבל חדשני ברכב שלך, עם דגש על מה שהוא לא מקבל במקומות אחרים.

לדוגמה, תכין סרטונים שממחישים ללקוח שלך, את הקדמה הטכנולוגית האמיתית שיש ברכב שלך. לדוגמה, נניח שיש ברכב שלך מצלמת רוורס מתקדמת ביותר, אז תכין תכנים שיווקיים שימחישו באמת את היתרונות של השימוש במצלמת הרוורס של הרכב שלך. וסתם המצאתי כאן את העניין של מצלמת הרוורס לרכב, אבל בעיקרון אם אתה חושב שהרכב שלך יותר טוב מרכבים אחרים, בחדשנות הטכנולוגית שלו, אז תיצור חומרי שיווק, שימחישו בפועל ללקוח, את החדשנות האמיתית של הרכב שלך, עבור לקוח הקצה של הרכב שלך.

במילים אחרות, אל תסתפק בלהדהד מסר שיווקי שוב ושוב עד שהוא יוטמע במוח של הלקוח שלך, אלא תכין חומרי שיווק, שכאשר הלקוח שלך ייחשף אליהם למגוון שלהם וכולי, אז ממילא הוא ירגיש כלפי המוצר שלך, את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש כלפי המותג שלך.

או אם לדוגמה יש לך נגריה, ואתה חושב שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, ברמת הדיוק שאתה מדייק את העבודה שלך, אז תיצור חומרי שיווק שימחישו ללקוח שלך, את רמת הדיוק של איכות העבודה שלך.

אז עד כאן הבנו, שלב 1 להכין רשימת מאפיינים של המוצר שלך, עם דגש לגבי ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. שלב 2 להכין תכנים שיווקיים שימחישו ללקוח שלך את ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך.

כאשר הרעיון הוא, לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך כמה שיותר, ליהנות באמת מהמוצר שלך כמה שיותר, כדי שזה בעצמו יגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. והכל כמובן, במידה והמוצר שלך באמת טוב ללקוח.

כי אם אתה נוכל ואתה הולך לשקר את הלקוח שלך, או אם אתה מוכר מוצר די גרוע ושבאמת לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלך, גם לא בגלל מחיר זול, אז אולי כן כדאי ללכת על שיטת השיווק של ליצור קמפיין שיווקי ולהדהד שוב ושוב את המסר כנ"ל.

כי אפילו אם אתה מוכר מוצר גרוע, אבל הוא נמכר מתחת למחיר השוק, גם זה יכול להיות יתרון שאפשרי ליצור לו קמפיין שיווקי אמיתי ללקוח. אבל אם אתה מתכנן לרמות את הלקוח, הרי שיותר הגיוני ליצור סתם מסר שיווקי ולפרסם אותו שוב ושוב.

והיתרון הראשון של השיטה שהוצעה עד כה, הוא שבעצם אנחנו נותנים ללקוח להתנסות במוצר בפועל. ואת השיטה הזאת, הרבה יותר קשה למתחרים שלך להעתיק אותך. כי אם אתה באמת מדגים את המהירות של הרכב שלך, הרי שלמתחרים שלך הרבה יותר קשה עד בלתי אפשרי להמחיש באותה צורה, את המהירות של הרכב שלהם, שהוא פחות מהיר משלך במציאות.

במילים אחרות, כאשר הפרסומות מבוססת על מסר שיווקי כלשהו, הרבה יותר קל להעתיק אותו וליצור משהו יותר טוב. אבל קשה עד בלתי אפשרי להעתיק תוכן שיווקי שמתאר מציאות אמיתית והבדל שיווקי ויתרון תחרותי אמיתי שיש במוצר שלך. כך שהמסר השיווקי הזה, הרבה יותר חזק עבור הלקוח, כי הוא פועל בדרך של לתת ללקוח להתנסות במוצר וכולי.

ואני אוסיף, כי אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בפועל ממש, לדוגמה נסיעת מבחן ברכב, אבל גם בדמיון. דהיינו, הלקוח יכול להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו. לדוגמה אם אתה מוכר חבילת נופש ייחודית איפשהו, אתה יכול לתת ללקוח להתנסות בדמיון שלו בייחודיות של חבילת הנופש שלך, לאו דווקא במציאות, אלא גם בדמיון שלו.

במילים אחרות, אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו, באמצעות המחשה וחומרי שיווק כאלו ואחרים. ולא חייבים שההתנסות של הלקוח במוצר שלך, תהיה ממש במלואה במציאות, אלא גם בדמיון זה מספיק טוב.

וזה הרבה יותר טוב, מאשר להדהד ללקוח איזה סלוגן שיווקי כזה או אחר עם פרסומת יפה כזאת או אחרת וכולי.

ויש כאן עוד רמת איכות של חומרי השיווק, והיא שלא רק שאנחנו נרצה לספק ללקוח חומר שיווקי שיעזור לו להתנסות במוצר שלנו, אלא שאנחנו נרצה לספק ללקוח שלנו ערך אמיתי מהחומר השיווקי שלנו.

דהיינו, עלינו לשאוף לכך שהלקוח לא רק יוכל להתנסות במוצר שלנו באמצעות החומר השיווקי שלנו, אלא שהוא גם יוכל לקבל ערך אמיתי ותועלת אמיתית, מכך שהוא נחשף לחומר השיווקי שלנו.

דהיינו, אם לדוגמה אתה מוכר רכב. וההבדל בינך לבין רכבים אחרים, הוא המהירות של הרכב. אז שלב 1 - הוא להבין את ההבדל בין הרכב שלך לבין רכבים אחרים. שהוא לדוגמה המהירות. שלב 2 - הוא ליצור חומר שיווקי שימחיש כמה שיותר ללקוח את חווית הנהיגה באמת, ברכב שלך. ולא רק באמצעות סיסמה, אלא באמצעות המחשה של השימוש במוצר שלך.

אבל שלב 3 הוא, שעליך לנסות לחשוב איך אתה יכול ליצור עניין אצל הלקוח, לצרוך את החומר השיווקי שלך, בדרך שמספקת תועלת ללקוח שלך.

ואני אסביר: כאשר לקוח רואה פרסומת, הוא מבין שהפרסומת לא מספקת לו שום ערך, אלא שהוא עובר שטיפת מוח שיווקית, שאמורה לשתול לו במוח את המחשבה שהפרסומת רוצה לשתול לו בתת המודע.

אבל כאשר הלקוח רואה סרטון שממחיש את האיכות האמיתית של המוצר, אז הלקוח מבין שלא רוצים לעשות לו שטיפת מוח, כי באמת מספקים לו מידע אמיתי, שעוזר לו להכיר את המוצר. דהיינו, שהלקוח פחות מרגיש שמנסים למכור לו משהו, אבל הוא מרגיש שהוא יכול להתנסות כרגע במוצר, גם אם רק בדמיון שלו, ולנסות להבין האם המוצר מתאים לו.

אבל בשני המקרים הנ"ל, הלקוח לא מקבל תועלת נוספת מהצפייה בתוכן שלך. כי בשני המקרים הנ"ל הלקוח יכול לחיות די טוב, גם בלי לצפות בתוכן שלך. כי באפשרות הראשונה, מדובר על פרסומת עם מסר שיווקי בלבד. ובאפשרות השניה, מדובר על סרטון שמסביר על המוצר שלך וכולי. אבל בשניהם, הלקוח לא מקבל תועלת אמיתית מצפייה בתוכן השיווקי שלך.

אבל יש אפשרות להפוך את התוכן השיווקי שלך, לתוכן שיווקי שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותו, מאחר שהוא עצמו מספק ללקוח שלך ערך כאן ועכשיו. ואיזה ערך זה יכול להיות? תשובה: זה יכול להיות בעיקר ערך של למידה של מידע, באופן כללי, לא רק על המוצר שלך, אלא על העולם באופן כללי.

ואני אסביר: כאשר אתה מספר על האיכות של המוצר שלך, אתה יכול לעשות את זה באמצעות זה שאתה מספר רק על האיכות של המוצר שלך, עם דגש על המוצר שלך. אבל אתה יכול לעשות את זה בתוך זה שאתה עוזר ללקוח להבין על העולם של המוצר שלך באופן כללי ובתוכו אתה מספר על המוצר שלך.

נניח שאתה הנגר הכי טוב שיש, אז אתה יכול לעשות תכנים שמסבירים ללקוחות שלך על שיטות עבודה שונות ועל איכות עבודה וירידה לפרטים באיכות העבודה בכל מיני דברים שקשורים לנגרות. ותוך כדי, להסביר שהמוצר שלך יש בו איכות כזו או אחרת.

או לדוגמה במקרה של הרכב, תסביר ללקוח על כל מיני סוגים של בטיחות של הרכב, על סוגים של בטיחות של כריות אוויר לדוגמה, ואז תסביר על איך הכרית אוויר שאצלך ברכב, יותר טובה מאשר ברכבים אחרים.

וזה בעצם אומר, שבתוך התוכן השיווקי שאתה מעביר ללקוח על המוצר שלך, אתה מספק ערך אמיתי ללקוח שלך, באמצעות זה שאתה מעשיר את העולם של הלקוח שלך, במידע כללי, שאינו קשור רק למוצר שלך.

ואם לדוגמה אתה מוכר בית עם איטום מיוחד, אז כנראה שהלקוח שלך יהיה זה שחשובה לו גם שיטת האיטום הזאת. ולכן תפיק חומר שיווקי שמדבר על שיטות איטום שונות וכיו"ב, ותסביר על שיטת האיטום שלך. ואם אתה מוכר בית עם תכנון אדריכלי מאוד מיוחד, אז תסביר על נושא של תכנון אדריכלי, ועל הדרך תסביר על שיטת התכנון האדריכלי שלך.

במילים אחרות, תנסה לחשוב על איך אתה יוצר תכנים שיווקיים, שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותם ושאולי אפילו הוא ירצה להפיץ אותם הלאה לחברים שלו, שכך על הדרך אתה גם מוזיל את עלויות השיווק שלך וגם מגיע יותר מהר ללקוחות פוטנציאלים שלך, כי הלקוח שלך, שמתעניין בתוכן שלך, כנראה ישלח את התוכן, למי שהוא עצמו חושב שרלוונטי התוכן שלך וכולי.

וכך בעצם אתה יוצר תוכן שיווקי, שהוא נפרד ושונה בתוך הנוף של ערמות הפרסומות שהלקוח נחשף אליהן. התוכן השיווקי שלך, הלקוח ירצה לצרוך אותו, עבור עצמו, גם בלי קשר אליך. יתכן גם שהלקוח ירצה שוב ושוב לצפות באותו התוכן השיווקי, יותר מכל פרסומת אחרת, שרוצים רק לדלג עליה. התוכן עצמו הרבה יותר קשה להעתקה על ידי המתחרים שלך. הוא משדר יותר אמינות, כי הוא משקף משהו אמיתי על המוצר שלך. הוא פחות מכירתי, כי הוא שיווק באופן עקיף, שאז הלקוח מסיר את המגננות שיש לו כאשר הוא צורך תוכן שיווקי רגיל, שהוא אוטומטית שם לעצמו מסנן נגד שכנוע של פרסומות וכולי.

במילים אחרות, הדרך הארוכה אבל הקצרה, היא להכין רשימה של הבדלים בין המוצר שלך למוצרים אחרים. ולהכין חומרי שיווק על בסיס ההבדלים האלו, זה העיקר. כאשר צריכים לנסות להכין חומרי שיווק, שגם יספקו ערך אמיתי של למידה והעשרה ללקוח שלך, שהוא מעבר לסרטון תיעודי על המוצר שלך. שהלקוח יקבל ערך אמיתי מחומרי השיווק שלך ושהוא ירצה גם להפיץ אותם הלאה לחברים שלו.

בדרך הזאת, איכות חומרי השיווק עולה באופן דרמטי ועלות השיווק בטווח הבינוני והרחוק יורדת, ואיכות המשפך השיווקי עולה, ואיכות מסע הלקוח עולה, וככה מגיעים יותר טוב ללקוחות פוטנציאלים, כי התוכן מפיץ את עצמו גם בצורה ויראלית ובלי תשלום, לאנשים שמתעניינים בתחום וכולי, והצורך לרכוש כל הזמן שטחי פרסום יורדת, כי בתכנים מהסוג הזה, צריך פחות פרסום ממומן, פרסום בתשלום, כי התוכן יכול להפיץ את עצמו באופן ויראלי לאורך זמן, בחינם וכולי.

בנוסף, חומרי שיווק שכאלו, מוזילים כמובן גם את עלות תהליך המכירה. כי הם בעצם עזרי מכירה למחלקת המכירות. והם בעצמם סוכני המכירות שלך, באופן דיגיטאלי, בלי עלות של אנשי מכירות ששוב ושוב צריכים להסביר הסברים ללקוח וכולי.

וכל מה שאמרתי עד כה, רלוונטי בעיקר אם באמת יש לך מוצר יותר טוב מאשר המוצרים המתחרים שלך, באופן יחסי כמובן. כי המפלט של הנוכל, זה להכין פרסומת שאומרת שהוא מוצלח, כי אין לו אפשרות אחרת להכין פרסומת אחרת. אבל אתה יכול לתת ערך אמיתי ללקוח שלך ותוך כדי זה לשווק לו את המוצר שלך.

לסיכום: תשקיע בלהכין חומרי שיווק טובים ולאורך זמן תקטין את עלות השיווק ואת עלות תהליכי המכירה וכולי.
להכיר את המוצר לאורך זמן מחשבה הרצון הקדמות מציאות אמיתית לקבל החלטה הכי טוב ייחודיות שיווקית המחיר יקר מידי דמיונות איך לבלוט בשוק רווי תחרות איך לבנות איך לבנות מותג איך לבנות מותג בשוק תחרותי איך להכין איך להכין חומרי שיווק איך להקטין את עלויות השיווק איך להתמודד איך להתמודד עם תחרות איך להתמודד עם תחרות עסקית איך למתג את העסק איך לעשות איך לעשות בידול לעסק בידול בידול לעסק בידול עסקי בידול שיווקי בניית מותג בניית מותג יוקרה הדהוד של מסר שיווקי הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים התמודדות התמודדות עם תחרות התמודדות עם תחרות עסקית ויראלי ויראליות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים טווח קצר טווח רחוק יועץ יוקרה ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יעוץ יעוץ שיווקי לבלוט בשוק רווי תחרות לבנות מותג לבנות מותג בשוק תחרותי להכין להכין חומרי שיווק להקטין את עלויות השיווק להתמודד להתמודד עם תחרות להתמודד עם תחרות עסקית לטווח רחוק למתג למתג את העסק לעשות בידול לעסק לקוח לקוחות לרכוש לרכוש שטחי פרסום לתת לתת ערך לתת ערך ללקוח מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מיתוג מיתוג עסקי מיתוג תחרותי מסר מסר שיווקי מתחרים עסקיים נישה עסקית נישה שיווקית סלוגן שיווקי עלויות השיווק עלויות שיווק עסק עסקים ערך ללקוח פרסום בתשלום פרסום ממומן רכישת שטחי פרסום שוק רווי תחרות שוק תחרותי שטחי פרסום שיווק שיווק בשוק תחרותי שיווק ויראלי שיווק לטווח קצר שיווק לטווח רחוק תהליך תהליך של בניית מותג תהליכים תחרות תחרות עסקית תחרותי תחרותיות תשלום
איך להתמודד עם...? התמודדות עם... - רשימת נושאים להתמודדות בחיים, רשימה של נושאים להתמודדות בחיים - עם מה אתה מתמודד? איך להתמודד עם כל דבר בחיים?
... להתמודד עם...? התמודדות עם... - רשימת נושאים להתמודדות בחיים, רשימה של נושאים להתמודדות בחיים - עם מה אתה מתמודד? איך להתמודד עם כל דבר בחיים? איך להתמודד? איך להתמודד אם אני אוהב אותה אבל לא נמשך אליה? איך להתמודד ב איך להתמודד בראיון? איך להתמודד עם איך להתמודד עם ocd? איך להתמודד עם אובדן? איך להתמודד עם אובססיה רגשית? איך להתמודד עם אוטיזם ופיגור שכלי? איך להתמודד עם אוטיזם עם פיגור קשה? איך להתמודד עם אכזבה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אלימות? איך להתמודד עם אנשים רעים? איך להתמודד עם אסון? איך להתמודד עם אתגרים? איך להתמודד עם בגידה? איך להתמודד עם בגידה בזוגיות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בדידות רגשית? איך להתמודד עם בוס שתלטן? איך להתמודד עם ביטחון? איך להתמודד עם ביטחון? איך להתמודד עם ביטחון עצמי? איך לה
אובדן ושכול, איך להמשיך הלאה? התמודדות עם אובדן ילד, התמודדות עם פרידה, התמודדות עם אבל, התמודדות עם אובדן במשפחה, התמודדות הורים עם אובדן ילד, התמודדות עם שכול, התמודדות עם מוות של חיית מחמד, התמודדות עם נכות
אובדן ושכול, איך להמשיך הלאה? התמודדות עם אובדן ילד, התמודדות עם פרידה, התמודדות עם אבל, התמודדות עם אובדן במשפחה, התמודדות הורים עם אובדן ילד, התמודדות עם שכול, התמודדות עם מוות של חיית מחמד, התמודדות עם נכות
... ושכול, איך להמשיך הלאה? התמודדות עם אובדן ילד, התמודדות עם פרידה, התמודדות עם אבל, התמודדות עם אובדן במשפחה, התמודדות הורים עם אובדן ילד, התמודדות עם שכול, התמודדות עם מוות של חיית מחמד, התמודדות עם נכות איך להתמודד עם שכול ואובדן? אובדן ושכול הם חלקים טבעיים מחיי האדם, אך הם מציבים אתגרים רגשיים עמוקים. התמודדות עם אובדן, בין אם מדובר במוות של אדם אהוב, פרידה זוגית, פיטורים, או אובדן בריאות, דורשת גישה מורכבת ורגישה. אליעד כהן מסביר את הדרך להתמודד עם הכאב העמוק הזה, תוך שהוא מציע דרכי התמודדות שנראות על פני השטח כלא פשוטות. האם יש הבדל בין אובדן של הורה לאובדן של ילד? אליעד מציין ... אדם אחר כי הוא עונה על צורך פנימי שלנו? למה אמפתיה מקלה אך אינה פותרת את הכאב? אחת הדרכים הנפוצות ביותר שבהן מישהו מנסה להתמודד עם אובדן היא על ידי קבלת אמפתיה מהסובלים. השיחה עם חברים או בני משפחה שמבינים את הכאב יכולה להקל ... מטרה ליצור תחושת קשר עמו. אך גם גישה זו לא יכולה להחזיר את התחושה הממשית של הימצאות האדם בחיים. מהי התשובה העמוקה יותר להתמודד עם אובדן? אליעד מציע פתרון עמוק יותר להתמודדות עם אובדן. לדעתו, כשאדם מתאבל על אדם שנפטר, הוא לא מתגעגע רק לאדם עצמו, אלא לתחושות ... ולהתגבר על האובדן. למה הצעה זו מעוררת התנגדות? הצעה זו עשויה לעורר התנגדות קשה, משום שהיא מציגה את האובדן כמשהו שניתן להתמודד איתו, ולא כתחושת חוסר מוחלטת. כאשר אדם מאבד מישהו אהוב, הוא עלול להרגיש שההוראה לראות את האובדן כהזדמנות צמיחה ומילוי פנימי מערערת את תחושת האבל והכאב. אך לדעת אליעד, זוהי הדרך להתמודדות האמיתית והעוצמתית ביותר. האם אובדן הוא תמיד הזדמנות לצמיחה? לפי אליעד, אובדן, למרות היותו ... האובדן. המפתח הוא להבין איך להשיג את תחושת הביטחון והיציבות מבפנים, במקום להיות תלוי בגורם החיצוני. מהי הדרך הנכונה להתמודד עם אובדן? הדרך הנכונה להתמודד עם אובדן היא להבין שהתשובות לא נמצאות באחרים או בזיכרונותיהם, אלא פנימה, בתוך עצמך. יש ללמוד ... את התחושות שהייתה לך בעטיין של האדם שאיבדת, ולמצוא דרכים להשיג את אותן תחושות בעצמך, מבלי להיות תלוי בגורם חיצוני. איך להתמודד עם שכול? איך להתמודד עם פרידה? איך לאהוב את עצמך בלי תלות חיצונית? איך להרגיש שמחה ומשמעות מבפנים? איך להתגבר על צער וכאב? איך אפשר להתבונן בשאלה של אובדן ושכול? התמודדות עם שכול ואובדן, כמו אובדן של ילד, הורה או אדם אהוב אחר, כוללת גם מצבים של פרידה זוגית, ... או להורה שהלך לעולמו. לכן אמפתיה מקלה, אבל לא באמת פותרת את תחושת החיסרון העמוק שנוצר. איך קשורים מתקשרים נוכלים לנושא של התמודדות עם שכול? יש אנשים שמבקשים עזרה ממתקשרים הטוענים שהם מדברים עם המתים. מתקשרים אלו (שכונו ... מוחלט. אך למרות כל המאמצים ליצור הרגשה שהאהוב נשאר, עדיין חסרה החוויה הממשית שלו בחיי היום - יום. מהי התשובה העמוקה יותר להתמודדות עם אובדן? מעבר לאמפתיה או לניסיונות דמיוניים להרגיש שהנפטר עדיין כאן, יש תשובה עמוקה ... בת הזוג. ברגע שרואים שהכמיהה היא למעשה לתחושות פנימיות, אפשר לנסות לייצר אותן גם בלי אותו אדם. איפה אפשר להמשיך וללמוד על התמודדות עם אובדן? יש שמציעים לחפש מידע רחב יותר על הנושא: איך להתמודד עם אובדן, איך להתמודד עם שכול, איך להתמודד עם מוות או פרידה, איך להתמודד עם נכות, איך להרגיש טוב לבד וכדומה. כל אלו מכוונים לאותו שורש - לנסות להבין את הסיבות האמיתיות לכאב, ואז לראות איך למלא את החסכים באופן פנימי. איך להתמודד עם שכול? איך לה
התמודדות עם אובדן של בן משפחה, התמודדות עם מוות של הורה, התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד, חלק 2
התמודדות עם אובדן של בן משפחה, התמודדות עם מוות של הורה, התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד, חלק 2
התמודדות עם אובדן של בן משפחה, התמודדות עם מוות של הורה, התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד, חלק 2 איך להתמודד עם אובדן של בן משפחה? ההרצאה עוסקת בהתמודדות עם אובדן של בני משפחה, לרבות התמודדות עם מוות של הורה, פטירה של בעל או אשה, וכן אובדן של ילד. הנושא המרכזי של ההרצאה הוא כיצד להתמודד עם אובדן קשה ובמיוחד, כיצד למנוע את הפגיעה הרגשית הנמשכת ולהתמודד עם הצער והבדידות. מהן הדרכים להתמודדות עם אובדן של בן זוג? במהלך ההרצאה, אליעד דיבר על האתגרים הרגשיים הנובעים מפטירת בן זוג. הוא הציע שדרך אחת להתמודד היא לא לשקוע רק בזיכרונות. הוא הוסיף שעלינו לפתח את היכולת להתרכז בעתיד ולהבין שזו לא רק סיטואציה של סבל אלא גם הזדמנות ליצירת חיים חדשים. אם נתמקד בהיבטים חיוביים, זה יכול להקל על ההתמודדות. האם ניתן להתחיל חיים חדשים לאחר אובדן? אליעד נתן דוגמה חזקה כדי להמחיש את רעיון ההתמקדות בעתיד: דיבר על אנשים שעברו את השואה ואיבדו את משפחתם ורכושם. הוא הסביר כי למרות האובדן העצום, אנשים אלה הצליחו לפתוח דף חדש ולהתחיל חיים חדשים. אליעד הציע למי שמתמודד עם אובדן להתמקד בפרויקט אישי חדש, תחביב או יעד שיביא עימו תועלת ושמחה בעתיד. מהי הדרך להתגבר על הבדידות אחרי פטירת בן הזוג? ההצעה המרכזית של אליעד הייתה לא להתמקד רק בבכי ... שגרה חדשה שתאפשר לנו להרגיש טוב יותר ולהתמקד בדברים חיוביים. הוא ציין שההנחות לגבי מה טוב לאנשים הם משתנים, ולכן כל אחד צריך למצוא את הדרך שמתאימה לו. כיצד אפשר להתמודד עם געגועים? כחלק מהתמודדות עם געגועים, אליעד הציע לנסות ולחשוב על החיים החדשים שיש לנו, על הדרך בה אפשר להתפתח ולהשתפר בעזרת הדברים החיוביים שבחיינו. כל שינוי או התחלה של דבר חדש יכולה לעזור להקל על העצב. הוא הסביר שגעגועים הם חלק טבעי מהתהליך, אך חשוב לזכור שאין בכך שום דבר רע. מה שחשוב הוא להמשיך הלאה ולמצוא את הדרכים להתמודד עם הכאב. מהי ההתמודדות הרגשית עם אובדן ילד? ההרצאה גם מתמקדת בהתמודדות עם אובדן של ילד, שהיא אחת ההתמודדויות הקשות ביותר. אליעד הדגיש את הצורך בהבנה שכולנו חווים חוויות קשות בחיים, אבל יש צורך להפיק מהם גם כוח לשינוי ולהתפתחות. ההתמודדות עם אובדן הילד היא אישית מאוד, אך כל אדם יכול לבחור כיצד להסתכל על העתיד ולא להיתקע רק במציאות הנוכחית. התמודדות עם אובדן איך להתמודד עם אובדן ילד? איך להתחיל חיים חדשים אחרי אובדן? האם אפשר להתגבר על געגועים? התמודדות עם מוות של בן זוג תהליך ההתמודדות עם מוות ...
התמודדות עם אובדן של בן משפחה, התמודדות עם מוות של הורה, התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד, חלק 1
התמודדות עם אובדן של בן משפחה, התמודדות עם מוות של הורה, התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד, חלק 1
התמודדות עם אובדן של בן משפחה, התמודדות עם מוות של הורה, התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד, חלק 1 איך להתמודד עם אובדן של בן משפחה? הרצאה זו עוסקת בתהליכי ההתמודדות עם אובדן של בן משפחה, בין אם מדובר בפטירה של הורה, פרידה מבן זוג, או אובדן של ילד. אליעד מציע כלים להתמודד עם התחושות המורכבות של עצב, בידוד, ושאלות על המשמעות לאחר אובדן. לאורך ההרצאה, נידונות שאלות רבות הקשורות לשכול, לבחירה כיצד להתמודד עם כאב האובדן, והקשרים בין האדם הסובל לאנשים סביבו. כיצד נוודא שלא נשארים בת ערובה של העבר? האם אפשר להרגיש שמחה לאחר אובדן? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בדידות לאחר אובדן? כיצד אנו יכולים לשנות את הגישה שלנו לעצב ולמצוא משמעות חדשה? האם כדאי להסתכל על המציאות בעיניים שונות ... אליעד מציין כי על מנת להתמודד עם אובדן, יש להגדיר את הסבל ולראות אותו בצורה ברורה. הוא מציין כי תחושות של שכול ועצב עשויות להוביל אותנו למקום שבו אנחנו ... רוצה? כדי למצוא את הדרך להתמודדות , ולא להישאר בתפיסה של אני לא יכול לשנות את מה שקרה. ההרצאה כוללת שיחות ודיונים על איך ניתן לבחור את הדרך בה נתמודד עם הכאב. אליעד מעלה את השאלה האם נרצה להרגיש שמחה שוב, ומסביר כי ישנן שתי דרכים אפשריות: השמחה שמובילה לתחושת מלאות, או השמחה הנגרמת מהתמודדות עם כאב. הוא מדגיש את הצורך לבחור ולהבין שאפשר להרגיש טוב מחדש, גם אחרי פרידה קשה. מהו תהליך ההתמודדות האישי עם מוות של בן זוג? אליעד עוסק בהיבטים שונים של ההתמודדות עם המוות של בן זוג, כולל השאלות של אם כדאי להמשיך הלאה או לא. אחד הנושאים המרכזיים הוא ההתמודדות עם הבדידות שבאה לאחר האובדן. אליעד מסביר שתחושת הבדידות היא לא רק תוצאה של היעדרות של האדם שנפטר, אלא גם נובעת ... הוא מציין כי כל אדם עשוי להתמודד בצורה שונה עם תחושת הבדידות, וחשוב להכיר את התחושות הללו. עוד נושא שעלה בהרצאה היה איך להימנע מלחיות בעצב אינסופי אחרי ... נמנע, עשוי להפוך לאומץ להתמודד עם מה שיבוא לאחר מכן. האם הכאב הוא סיבה להישאר בעצב? בהמשך, אליעד מציע שכשאנחנו שואלים את עצמנו מה אני רוצה? אנחנו יכולים ... הכאב לבין הדרך שבה אנו מתמודדים איתו. הוא מציין כי יש אנשים שהכאב של אובדן משאירן בבת ערובה - הם לא מצליחים להפסיק להתעסק בזיכרונות, במקום להמשיך הלאה. ... בכך שכולנו מסוגלים לבחור להתמודד עם הכאב בדרך שיכולה להוביל אותנו לצמיחה אישית. כיצד להתמודד עם אובדן ילד? באופן כללי, ההתמודדות עם אובדן ילד נתפסת כאובדן הקשה ביותר, ובמהלך ההרצאה אליעד מדגיש את הצורך להתמודד עם העצב בצורה ברורה. הוא מציין שצריך להבין את תהליך השכול בצורה מאוד כנה, ולשאול את עצמנו איך נוכל להמשיך הלאה, גם כאשר נרצה ... אליעד מציין שתהליך ההתמודדות צריך לכלול גם את השאלה איך נוכל לשנות את הגישה שלנו כלפי האובדן. האם אנחנו רוצים להיתקע בתפיסות הישנות שלנו או לחפש דרכים חדשות להתמודד ולהרגיש טוב יותר עם מה שקרה? במהלך ההרצאה, הוא מסביר כי לכל אחד יש את האפשרות לבחור לא רק איך להתמודד עם המצב, אלא גם איך לחשוב על המצב. איך להתמודד עם אובדן? מהו תהליך הה
התמודדות עם מחלה קשה, התמודדות עם אסון לא רגיל, התמודדות עם תאונת דרכים, התמודדות עם מחלת הסרטן, למה זה קורה לי? למה זה מגיע לי? צרת רבים, למה דווקא אני? התמודדות עם נכות, קנאה באנשים אחרים, איך לא לקנא באחרים? צרות של אחרים
התמודדות עם מחלה קשה, התמודדות עם אסון לא רגיל, התמודדות עם תאונת דרכים, התמודדות עם מחלת הסרטן, למה זה קורה לי? למה זה מגיע לי? צרת רבים, למה דווקא אני? התמודדות עם נכות, קנאה באנשים אחרים, איך לא לקנא באחרים? צרות של אחרים
התמודדות עם מחלה קשה, התמודדות עם אסון לא רגיל, התמודדות עם תאונת דרכים, התמודדות עם מחלת הסרטן, למה זה קורה לי? למה זה מגיע לי? צרת רבים, למה דווקא אני? התמודדות עם נכות, קנאה באנשים אחרים, איך לא לקנא באחרים? צרות של ... משהו רע שלא קורה לאחרים. למשל, אדם שמתמודד עם פרידה יכול להתנחם בכך שזו צרה נפוצה, אך צעיר שחלה בסרטן או עבר ... צרת רבים חצי נחמה. אך אליעד מדגיש שההתמודדות האמיתית עם התחושה הזו מתחילה בהבנת העיקרון שכל בני האדם ... קיצוניים בתחומים אחרים של החיים. איך להתמודד עם קנאה באנשים שנראים שמחים יותר? אליעד כהן מסביר שאם נדמה לך ... דווקא אני? איך לא לקנא באחרים? איך להתמודד עם מחלה קשה? למה דברים רעים קורים לאנשים טובים? למה החיים שלי ... למה קורים לי אסונות יותר מאנשים אחרים? התמודדות עם סבל ייחודי, למה רק אני סובל? למה רק אני מרגיש רע? למה ... יותר מאחרים? למה לכולם טוב ורק לי רע? התמודדות עם מחלה נדירה, התמודדות עם מחלה בלעדית, למה נדפקתי? למה החיים שלי נדפקו? למה החיים ...
כעס, ניהול כעסים, להתמודד עם כעס, התמודדות עם מצבי לחץ, לכבוש כעס, התמודדות עם לחץ, התמודדות עם כעסים, התמודדות עם מצבי לחץ, התמודדות עם חוסר אונים, איך נוצר כעס
כעס, ניהול כעסים, להתמודד עם כעס, התמודדות עם מצבי לחץ, לכבוש כעס, התמודדות עם לחץ, התמודדות עם כעסים, התמודדות עם מצבי לחץ, התמודדות עם חוסר אונים, איך נוצר כעס
... ניהול כעסים, להתמודד עם כעס, התמודדות עם מצבי לחץ, לכבוש כעס, התמודדות עם לחץ, התמודדות עם כעסים, התמודדות עם מצבי לחץ, התמודדות עם חוסר אונים, איך נוצר כעס איך להתמודד עם כעס שנובע מחוסר אונים? כעס נוצר פעמים רבות מחוויית חוסר אונים, שבה האדם מרגיש שאין לו שליטה ... להגדיל את הכוח הפנימי שלו להתמודד עם מצבים קשים יותר. מהי הגישה של אליעד להתמודדות עם הכעס עצמו? אליעד מציע שתי אפשרויות להתמודדות עם כעס: אפשרות ראשונה היא ללמוד לקבל את העובדה שאתה כועס ולהרגיש בנוח עם הכעס. כלומר, ... לסיכום, אליעד מלמד שכדי להתמודד ביעילות עם כעס, לחץ וחוסר אונים, יש לגלות מהו הדבר המדויק ביותר שמפריע לך, לקבל ולהכיר את ... לכוח חיובי במקום למכשול. איך להתמודד עם כעס? איך להתגבר על חוסר אונים? ניהול כעסים התמודדות עם לחץ נפשי כיצד לכבוש את הכעס? איך להישאר רגוע במצבי לחץ? מדוע אנשים כועסים? ...
התמודדות עם פרידה מבת זוג, געגועים לאקסית, התמודדות עם פרידה מבן זוג, מתגעגע לאקסית, דרכי התמודדות עם פרידה, התמודדות עם כאב פרידה, מתגעגע לחברה שלי, געגועים לאהוב
התמודדות עם פרידה מבת זוג, געגועים לאקסית, התמודדות עם פרידה מבן זוג, מתגעגע לאקסית, דרכי התמודדות עם פרידה, התמודדות עם כאב פרידה, מתגעגע לחברה שלי, געגועים לאהוב
התמודדות עם פרידה מבת זוג, געגועים לאקסית, התמודדות עם פרידה מבן זוג, מתגעגע לאקסית, דרכי התמודדות עם פרידה, התמודדות עם כאב פרידה, מתגעגע לחברה שלי, געגועים לאהוב איך להתמודד עם תחושת החסר אחרי פרידה מבת ... בהכרח יסבול. לכן, יש חשיבות קריטית להבין שיש עוד אפשרויות להתמודד עם החסך, ולגלות דרכים אחרות ... אותו אדם ספציפי - הוא יוצר תלות קשה באותו אדם. לכן, כדי להתמודד עם הכאב, חשוב לבצע תהליך ... בתרגול הזה באופן אוטומטי. איך תרגול יום - יומי מחזק את ההתמודדות עם הפרידה? אליעד כהן ... שמגיעים למהות פנימית ביותר. ככל שהאדם מתרגל זאת, הוא יוכל להתמודד טוב יותר עם כאב הפרידה. האם תחושת הכאב היא חלק הכרחי בהתמודדות עם פרידה? לפי אליעד, ... פנימי או אלטרנטיבי. למה חשוב להרחיב את מעגל האפשרויות כדי להתמודד עם געגועים? כשאדם מתגעגע רק לאקסית ורוצה רק אותה, הוא מצמצם את טווח האפשרויות להתמודד עם הכאב. לכן, אליעד ממליץ ... (צורות רבות), יהיה לו מגוון פתרונות בזמן אמת. כך בדיוק גם בהתמודדות עם האקסית: ככל שיש ... פחות סובל ויותר חופשי. לסיכום, אליעד מדגיש שהדרך המהותית להתמודד עם פרידה היא ללמוד להפריד בין ... לבין הצורה (האקסית עצמה), ולתרגל זאת בכל תחומי החיים. כיצד להתמודד עם געגועים לאקסית? מהם החסכים ... דרכים להקל על כאב פרידה מהי משמעות המהות והצורה? איך להתמודד עם פרידה מבן זוג? כיצד להפסיק את הכאב לאחר פרידה? איך להתמודד עם געגועים לאקסית ולהתמודד עם פרידה? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בנושאים של פרידה, געגועים לאקסית, וכיצד להתמודד עם תחושת החסר והכאב שמגיעים לאחר מערכת יחסים. במהלך השיחה, הוא מציע דרכים מעשיות להתמודדות עם הכאב ועם תחושת ... על המהות והצורה של תחושות אלו. מהם החסכים של פרידה ואיך להתמודד איתם? השלב הראשון שהוזכר ... אלא בהבנה שלנו את תחושת החוסר. איך אפשר להרחיב את אופציות ההתמודדות? בהמשך, אליעד מציע ... להוות כלי חשוב לצמיחה ולהבנה פנימית. מהם הכלים המעשיים להתמודד עם תחושת החוסר? לסיום, אליעד מציע מספר כלים מעשיים להתמודדות עם תחושת החסר. הוא ... מחשבתיים שיכולים לעזור לנו להבין טוב יותר את תחושותינו ולהתמודד עם הגעגועים והכאב. זה כולל ... ותרגול של חיפוש משמעות ואופציות אחרות להרגיש טוב. כיצד להתמודד עם געגועים לאקסית? מהם החסכים ... לצורה בתחושת החסר? האם הכאב מפרידה הוא חלק מהתהליך? דרכים להתמודד עם תחושת החסר לאחר פרידה? ...
בעיות בריאות, התמודדות עם מחלה, התמודדות עם כאב, יחס גוף נפש, טיפול בסרטן, התמודדות עם סרטן, תרופה לכל מחלה, להתמודד עם סרטן, להתמודד עם בעיית בריאות, להתמודד עם כאב
בעיות בריאות, התמודדות עם מחלה, התמודדות עם כאב, יחס גוף נפש, טיפול בסרטן, התמודדות עם סרטן, תרופה לכל מחלה, להתמודד עם סרטן, להתמודד עם בעיית בריאות, להתמודד עם כאב
... בריאות, התמודדות עם מחלה, התמודדות עם כאב, יחס גוף נפש, טיפול בסרטן, התמודדות עם סרטן, תרופה לכל מחלה, להתמודד עם סרטן, להתמודד עם בעיית בריאות, להתמודד עם כאב איך להתמודד עם בעיות בריאות וכאבים ללא סבל? אליעד כהן מסביר שהתמודדות עם בעיות בריאותיות, כאב, או מחלות כמו סרטן, אינה שונה במהותה מהתמודדות עם כל בעיה אחרת בחיים. כל בעיה - בין אם זה כאב גב, מחלה קשה כמו סרטן, או אפילו רעב או עוני - נובעת מפער בין מה שהאדם רוצה לבין המציאות שקיימת ... בכאב או מחלה, מה שגורם לו לסבל אינו רק המצב הגופני עצמו, אלא העובדה שהמציאות אינה תואמת את רצונו. אליעד מדגיש שהדרך להתמודד עם בעיות מסוג זה תלויה קודם כל בהבנת המנגנון שיוצר את הסבל. כאשר מתעורר רצון באדם והוא לא מתמלא, התוצאה היא סבל. אם הגוף כואב ואי אפשר לשנות את המצב באופן ... בעוד במציאות הכאב קיים. לדבריו, כל כאב, קטן או גדול, הוא אותו מנגנון: האדם רוצה משהו, זה לא קורה, ולכן הוא סובל. האם התמודדות עם כאב פיזי שונה מבעיות אחרות? למרות שבפועל נדמה שכאב פיזי שונה מאוד מבעיות אחרות, אליעד מסביר שהדרך לפתור או להתמודד איתו זהה להתמודדות עם כל חיסרון אחר בחיים. הוא מדגים שאם לאדם אין כסף לקנות טלוויזיה, הוא יכול פשוט להתרגל לחיות בלי טלוויזיה. באותו אופן, אם האדם סובל מכאב גב שלא ניתן לרפא אותו, גם כאן הוא יכול להתרגל למצב זה. לדבריו, הסיבה שאנשים מתקשים להתמודד עם כאב גופני יותר מאשר עם חיסרונות אחרים, היא תפיסה מוטעית שזהו משהו מיוחד או יוצא דופן. מה לעשות כשאי אפשר לפתור את הבעיה הבריאותית? אליעד מציג שלוש אפשרויות מרכזיות להתמודדות עם בעיות שאין להן פתרון מיידי: לקבל את הסבל כפי שהוא, כלומר, להשלים עם המציאות שבה הרצון אינו מתמלא. להטיל ספק ברצון: לבדוק לעומק האם באמת הרצון ... האם צריך להבין את מקור הבעיה כדי לפתור אותה? אליעד מבהיר שלא בהכרח צריך להבין את המקור או את השורש של בעיה גופנית כדי להתמודד איתה. למרות שלפעמים אנשים מתמקדים בשאלה למה יש לי כאב? או מה השורש של המחלה שלי?, לדבריו, הבנה זו אינה תמיד נחוצה או מועילה לפתרון. מה שחשוב באמת זה איך להתמודד עם הבעיה כפי שהיא עכשיו. עם זאת, אליעד לא שולל לגמרי את האפשרות שלעיתים הבנת המקור תסייע לפתרון. למשל, אם אדם סובל מכאב גב בגלל לחץ נפשי, אז אולי פתרון ... דבר, אליעד חוזר על הרעיון שכל מחלה, כאב, או בעיה אחרת אינה אלא פער בין מה שאדם רוצה לבין מה שיש בפועל. ברגע שאדם יבין ויתמודד עם הרצונות שלו או עם תפיסתו את המציאות, הוא יוכל לשנות את חוויתו לגבי כל דבר בחייו - כולל התמודדות עם מחלות קשות או כאבים כרוניים. איך להתמודד עם כאב כרוני? האם אפשר להבריא מסרטן ללא תרופות? כיצד להפסיק לסבול מכאבים? מה הקשר בין גוף לנפש במחלות? איך לקבל את המציאות כשאין פתרון? ...
להתמודד עם בעיות רגשיות, טיפול ברגשות רעים, לא רוצה להרגיש רע, להיות מאושר תמיד, תיקון הכללי, התמודדות עם מחשבות רעות, התמודדות עם כעסים, התמודדות עם פחד לאבד שליטה
להתמודד עם בעיות רגשיות, טיפול ברגשות רעים, לא רוצה להרגיש רע, להיות מאושר תמיד, תיקון הכללי, התמודדות עם מחשבות רעות, התמודדות עם כעסים, התמודדות עם פחד לאבד שליטה
להתמודד עם בעיות רגשיות, טיפול ברגשות רעים, לא רוצה להרגיש רע, להיות מאושר תמיד, תיקון הכללי, התמודדות עם מחשבות רעות, התמודדות עם כעסים, התמודדות עם פחד לאבד שליטה איך להתמודד עם אדם קרוב שסובל מבעיה רגשית ומשפיע עליך? כאשר יש ... לקחת את התרופות שלו והוא נעשה עצבני או חרד במיוחד, אתה עשוי להרגיש שהמצב הזה מערער גם את האיזון הרגשי שלך. לפי אליעד, הדרך הנכונה להתמודד עם סיטואציות כאלה היא קודם כל להבין שעצם זה שהאדם ... הדחייה אינה מגיעה מהדחייה עצמה, אלא מכך שיש בך מקום פנימי שמרגיש דחוי מראש, ואותה סיטואציה פשוט עוררה את הרגש הזה בתוכך. המפתח להתמודדות הוא לזהות בתוכך את הרגש המקביל לאותו רגש שמתעורר בעקבות האדם הקרוב, ולהבין אותו לעומק. איך לזהות רגשות שמציפים אותך ולהתמודד איתם בזמן אמת? אליעד מדגיש שכדי להיות מסוגל להתמודד בזמן אמת עם רגשות לא נעימים שמתעוררים בעקבות התנהגות ... - שאל את עצמך מדוע התחושה הזאת עלתה דווקא עכשיו? התרגול של זיהוי רגשות בזמן אמת, באופן קבוע, עוזר לך לפתח מיומנות עמוקה שתאפשר לך להתמודד טוב יותר ברגע שהרגשות האלו מתעוררים במצבים מאתגרים ... כשהסביבה מעוררת בך כמות גדולה של רגשות מנוגדים ומעורבים, כגון אשמה, זלזול, כעס, חרדה או תחושת גועל, קשה לך להבין מאיפה להתחיל ואיך להתמודד עם כל רגש בנפרד. אליעד מציע גישה של תיקון הכללי, כלומר, לא לנסות להתמודד עם כל רגש ורגש בנפרד, אלא לפתח דרך התמודדות אחת וכוללת שתסייע לך להכיל את כל הרגשות באופן כללי. לדוגמה, במקום לשאול איך להתמודד עם בושה? או איך להתמודד עם כעס?, שאל את עצמך: איך אני מתמודד באופן כללי עם רגשות רעים? הרעיון הוא שאם תמצא טכניקה אחת כללית להתמודד עם רגשות שאינם נעימים לך, לא תצטרך לבזבז זמן על התמודדות פרטנית עם כל תחושה שתעלה בך בנפרד. מהו התיקון ... אלא חוסר היכולת להכיל מצב שבו המציאות אינה תואמת את רצונו. אם תצליח לפתח מיומנות כללית, טכניקה או תפיסת עולם שבה אתה מסוגל להכיל ולהתמודד עם מצב שהמציאות איננה כרצונך, תוכל להתמודד עם כל סוג של רגש רע באשר הוא. איך להשתחרר מהפחד לאבד ... לאבד שליטה עלול להרגיש חסר אונים או חסר ביטחון כאשר אנשים אחרים מתנהגים באופן שהוא לא רוצה או לא יכול לשלוט בו. אליעד מציע שהדרך להתמודד עם פחד כזה היא להבין ולחקור פנימה: למה בכלל אתה מפחד ... בזמן אמת, פיתוח מיומנות הכלה כללית (תיקון הכללי) ושאלת שאלות עמוקות ופנימיות לגבי הרצונות והציפיות שלך מהחיים. על ידי כך, תוכל להתמודד באופן יעיל ושליו יותר עם רגשות שליליים, בעיות רגשיות, פחדים ותחושות קשות, ולהפוך לפחות תלוי בגורמים חיצוניים. איך להתמודד עם רגשות שליליים? מה לעשות כשמרגישים רע? איך להשתחרר מפחד לאבד שליטה? מהו התיקון הכללי לרגשות? איך להתמודד עם כעס של אדם קרוב? איך להישאר מאוזן רגשית? איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התמודדות, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התמודדות, איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מורה רוחני מומלץ, אימון אישי לעסקים בתחום התמודדות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5308 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 01:36:46 - wesi1