אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תחרותיות ✔מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד.

וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ואיזה סוג של חומרי שיווק הכי מומלץ להכין.

אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי.

וכאשר אנחנו מדברים על חומרי שיווק, לכל חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח הפוטנציאלי, את הרצון להפוך להיות לקוח משלם. ולא משנה באיזה שלב של המשפך השיווקי נמצא החומר השיווקי, הרי שמטרת החומר השיווקי, היא להגדיל את הרצון של הלקוח, לסגור עסקה.

וצריכים לשים לב שיש 2 סוגים של חומרי שיווק. יש חומרי שיווק שלא מספקים ערך ללקוח ויש חומרי שיווק שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר.

אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. לשם כך נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו.

ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמא, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא חווית השלמות בהתגלמותה, אז תעשה הרבה קמפיינים שאומרים "רכב X הוא השלמות בהתגלמותה" "ככה נראית השלמות כשהיא מתגלה" וכיו"ב.

או במילים אחרות, תחשוב על מה המסר והערך שהיית רוצה שאנשים יחברו למותג שלך, תהפוך את זה לאיזה סלוגן או מסר קצר וסביב המסר הזה תבנה כל מיני קמפיינים ותכנים שיווקיים כאלו ואחרים.

ואת המסר הזה המוצלח והיפה והטוב שבנית, עכשיו תחשוף אותו ללקוחות שוב ושוב. תנסה כמובן להבין היכן נמצאים הלקוחות שלך, שאולי ירכשו ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר להם את המסר, כמה המותג שלך טוב ומוצלח עבורם. ועכשיו תהדהד להם אותו שוב ושוב בדרכים כאלו ואחרות ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים.

והתהליך הזה, בעיקרון שלו, בנוי מהשלבים הבאים: הגדרת הערך שאנחנו רוצים לחבר במוח של הלקוח, אל המותג. יצירת חומרים שיווקיים כאלו ואחרים לתוך קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ועכשיו הדהוד של המסרים האלו שוב ושוב ללקוחות.

מה היתרון של שיטת העבודה הזאת? תשובה: שהיא די פשוטה לביצוע. מגדירים מסר, עושים קמפיין, רוכשים שטח פרסום ומתחילים למתג את העסק.

מה החיסרון של שיטת המיתוג הזאת? תשובה: לשיטה הזאת יש מספר חסרונות. שהעלות של שיטת המיתוג הזאת לאורך זמן, הוא מאוד מאוד גבוה לאורך זמן. ולמה? כי כל הזמן צריכים לרכוש שטחי פרסום לפרסם את העסק שלך, כי השיטה עובדת על הדהוד של מסר שאמור להיכנס לתת המודע של האנשים ואת המסר הזה צריך להדהד שוב ושוב ללקוחות.

בעיה נוספת היא, שכל הזמן צריכים לחדש את הקמפיינים השיווקיים ללקוחות. כי העין של הלקוח מתרגלת למסר השיווקי והלקוח הופך להיות עיוור למסר השיווקי שלך. ואתה כל הזמן צריך לחדש את המסר השיווקי ללקוח שלך, כדי שכל הזמן הלקוח שלך ייחשף לרעיון של איכות העסק שלך. כי אתה לא באמת יכול שוב ושוב להשתמש רק באותו קמפיין. כי הלקוח הופך להיות עיוור ביחס לקמפיין. ולכן יש גם עלות של ייצור קמפיינים שוב ושוב.

בנוסף יש עוד בעיה עם השיטה הנ"ל, והיא שמאחר שהיא מאוד קלה יחסית לביצוע, לכן גם המתחרים שלך יכולים בקלות לעשות את השיטה שלך. אתה לדוגמא תגיד שהרכב שלך הכי מהיר, והם יגידו שהרכב שלהם המציא את המהירות והמתחרה החדש יגיד שהרכב שלו מעבר לכל מהירות והמתחרה החדש יגיד שהוא מעבר למהירות האור וכולי.

במילים אחרות, מאוד קל להמציא מסר, להמציא קמפיין, ולשפוך כסף ולהדהד אותו כמה שיותר פעמים לכמה שיותר אנשים.

כמו כן יש חיסרון נוסף, והוא שכל השוק של המתחרים שלך, כבר כרגע, רווי בקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. וכולם מספרים כמה הם מוצלחים וכולי. ואם תמציא מסר חדש, מהר מאוד מישהו אחר גם ימציא מסר חדש וכולי. ולכן קשה מאוד ללקוח לקבל החלטה על בסיס של מסר שיווקי כזה או אחר.

במילים אחרות, מצאנו כאן כמה חסרונות בשיטה הזאת. חיסרון 1 - העלות של הפצת ופרסום המסר השיווק. חיסרון 2 - עלות הייצור שכל הזמן צריכים לחדש את תוכן הקמפיין השיווקי. חיסרון 3 - שגם המתחרים שלך יכולים כל הזמן להמציא חומרי שיווק מקבילים שלך ולהתחרות בך. חיסרון 4 - גם השוק הקיים כרגע, רווי במסרים שיווקיים ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים.

ולכן, הדרך הזאת, בטווח הבינוני רחוק, היא בעייתית, מאוד בעייתית. מה שנקרא, דרך קצרה וארוכה. דהיינו, שהיא נראית קצרה אבל באמת היא ארוכה.

אבל יש עוד דרך אחרת, שהיא דרך ארוכה וקצרה, דהיינו, שהיא נראית מאוד ארוכה, אבל באמת היא מאוד קצרה והיא הכנת חומרי שיווק מהסוג הבא, כפי שאני אסביר עכשיו.

הרעיון הוא, לגשת לכל העניין מנקודת מבט אחרת. דהיינו, לא לגשת לתהליך השיווקי מתוך מקום, של מה המסר שאתה רוצה שהלקוח יאמין לגבי המוצר שלך ואז לבנות ולפרסם קמפיין בהתאם, אלא לגשת לעניין מנקודת מבט אחרת, שחושבת על איך אני גורם ללקוח להבין שהמוצר שלי הוא הכי טוב עבורו, ולא באמצעות הדהוד חוזר של מסרים שיווקיים, אלא בדרך אחרת.

שהיא, שאתה לוקח את המוצר שלך ומכין רשימה של פירוט של מה המוצר שלך מספק ללקוח. והרשימה יכולה להתחלק ל 2 חלקים. חלק אחד לפרט ברשימה על המוצר שלך, כל דבר שהמוצר שלך מספק ללקוח באופן כללי, בצורה הכי פשוטה והכי בסיסית שיש. החלק השני יהיה פירוט של ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כמה הבדלים? תשובה: כמה שיותר. איזה הבדלים? תשובה: ההבדלים שאתה חושב שיהיו הכי חשובים ללקוח שלך.

או במילים אחרות, שלב ראשון תכין רשימה בסיסית של תכונות ומאפיינים של המוצר / שירות שלך. שלב שני תכין את הרשימה הזאת, עם דגש על הבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך.

אז השלב הראשון בתהליך הכנת חומרי השיווק, הוא הכנת רשימה של המאפיינים של המוצר שלך, עם דגש על ההבדלים שבין המוצר שלך לבין מוצרים מתחרים.

השלב השני יהיה, לחשוב, על איך מכינים חומרי שיווק, שמטרתם לא תהיה לשתול ללקוחות מסר בתת מודע באמצעות הדהוד של המסר השיווקי, אלא באמצעות זה שאנחנו נגרום ללקוח שלך להתנסות במוצר שלך ולהרגיש את המוצר שלך, כמה שיותר. רצוי גם באמצעות לספק ערך ללקוח שלך.

דהיינו, נכין חומרי שיווק, שיעזרו ללקוח שלך להתנסות ולחוות את השימוש במוצר שלך. ורצוי באמצעות הכנת חומרי שיווק שיספקו כמה שיותר ערך אמיתי ללקוח שלך. לדוגמא, כתיבת התוכן הזה ממש שאתה קורא כרגע, שהוא גם מספק לקורא ערך אמיתי וגם עוזר לקורא להתנסות בשירות המלא יותר שהוא יכול לקבל בקבלת יעוץ אישי.

ובהקשר הכללי הכוונה היא, שאם לדוגמא אתה מוכר רכבים חדשניים, אז אל תפיק תוכן שיווקי כללי שמספר שהרכב שלך הוא ממציא את הגלגל מחדש, אלא תכין חומרי שיווק שמסבירים וממחישים ללקוח, את האמת, מה באמת הוא מקבל חדשני ברכב שלך, עם דגש על מה שהוא לא מקבל במקומות אחרים.

לדוגמא, תכין סרטונים שממחישים ללקוח שלך, את הקדמה הטכנולוגית האמיתית שיש ברכב שלך. לדוגמא, נניח שיש ברכב שלך מצלמת רוורס מתקדמת ביותר, אז תכין תכנים שיווקיים שימחישו באמת את היתרונות של השימוש במצלמת הרוורס של הרכב שלך. וסתם המצאתי כאן את העניין של מצלמת הרוורס לרכב, אבל בעיקרון אם אתה חושב שהרכב שלך יותר טוב מרכבים אחרים, בחדשנות הטכנולוגית שלו, אז תיצור חומרי שיווק, שימחישו בפועל ללקוח, את החדשנות האמיתית של הרכב שלך, עבור לקוח הקצה של הרכב שלך.

במילים אחרות, אל תסתפק בלהדהד מסר שיווקי שוב ושוב עד שהוא יוטמע במוח של הלקוח שלך, אלא תכין חומרי שיווק, שכאשר הלקוח שלך ייחשף אליהם למגוון שלהם וכולי, אז ממילא הוא ירגיש כלפי המוצר שלך, את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש כלפי המותג שלך.

או אם לדוגמא יש לך נגריה, ואתה חושב שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, ברמת הדיוק שאתה מדייק את העבודה שלך, אז תיצור חומרי שיווק שימחישו ללקוח שלך, את רמת הדיוק של איכות העבודה שלך.

אז עד כאן הבנו, שלב 1 להכין רשימת מאפיינים של המוצר שלך, עם דגש לגבי ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. שלב 2 להכין תכנים שיווקיים שימחישו ללקוח שלך את ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך.

כאשר הרעיון הוא, לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך כמה שיותר, ליהנות באמת מהמוצר שלך כמה שיותר, כדי שזה בעצמו יגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. והכל כמובן, במידה והמוצר שלך באמת טוב ללקוח.

כי אם אתה נוכל ואתה הולך לשקר את הלקוח שלך, או אם אתה מוכר מוצר די גרוע ושבאמת לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלך, גם לא בגלל מחיר זול, אז אולי כן כדאי ללכת על שיטת השיווק של ליצור קמפיין שיווקי ולהדהד שוב ושוב את המסר כנ"ל.

כי אפילו אם אתה מוכר מוצר גרוע, אבל הוא נמכר מתחת למחיר השוק, גם זה יכול להיות יתרון שאפשרי ליצור לו קמפיין שיווקי אמיתי ללקוח. אבל אם אתה מתכנן לרמות את הלקוח, הרי שיותר הגיוני ליצור סתם מסר שיווקי ולפרסם אותו שוב ושוב.

והיתרון הראשון של השיטה שהוצעה עד כה, הוא שבעצם אנחנו נותנים ללקוח להתנסות במוצר בפועל. ואת השיטה הזאת, הרבה יותר קשה למתחרים שלך להעתיק אותך. כי אם אתה באמת מדגים את המהירות של הרכב שלך, הרי שלמתחרים שלך הרבה יותר קשה עד בלתי אפשרי להמחיש באותה צורה, את המהירות של הרכב שלהם, שהוא פחות מהיר משלך במציאות.

במילים אחרות, כאשר הפרסומות מבוססת על מסר שיווקי כלשהו, הרבה יותר קל להעתיק אותו וליצור משהו יותר טוב. אבל קשה עד בלתי אפשרי להעתיק תוכן שיווקי שמתאר מציאות אמיתית והבדל שיווקי ויתרון תחרותי אמיתי שיש במוצר שלך. כך שהמסר השיווקי הזה, הרבה יותר חזק עבור הלקוח, כי הוא פועל בדרך של לתת ללקוח להתנסות במוצר וכולי.

ואני אוסיף, כי אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בפועל ממש, לדוגמא נסיעת מבחן ברכב, אבל גם בדמיון. דהיינו, הלקוח יכול להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו. לדוגמא אם אתה מוכר חבילת נופש ייחודית איפשהו, אתה יכול לתת ללקוח להתנסות בדמיון שלו בייחודיות של חבילת הנופש שלך, לאו דווקא במציאות, אלא גם בדמיון שלו.

במילים אחרות, אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו, באמצעות המחשה וחומרי שיווק כאלו ואחרים. ולא חייבים שההתנסות של הלקוח במוצר שלך, תהיה ממש במלואה במציאות, אלא גם בדמיון זה מספיק טוב.

וזה הרבה יותר טוב, מאשר להדהד ללקוח איזה סלוגן שיווקי כזה או אחר עם פרסומת יפה כזאת או אחרת וכולי.

ויש כאן עוד רמת איכות של חומרי השיווק, והיא שלא רק שאנחנו נרצה לספק ללקוח חומר שיווקי שיעזור לו להתנסות במוצר שלנו, אלא שאנחנו נרצה לספק ללקוח שלנו ערך אמיתי מהחומר השיווקי שלנו.

דהיינו, עלינו לשאוף לכך שהלקוח לא רק יוכל להתנסות במוצר שלנו באמצעות החומר השיווקי שלנו, אלא שהוא גם יוכל לקבל ערך אמיתי ותועלת אמיתית, מכך שהוא נחשף לחומר השיווקי שלנו.

דהיינו, אם לדוגמא אתה מוכר רכב. וההבדל בינך לבין רכבים אחרים, הוא המהירות של הרכב. אז שלב 1 - הוא להבין את ההבדל בין הרכב שלך לבין רכבים אחרים. שהוא לדוגמא המהירות. שלב 2 - הוא ליצור חומר שיווקי שימחיש כמה שיותר ללקוח את חווית הנהיגה באמת, ברכב שלך. ולא רק באמצעות סיסמא, אלא באמצעות המחשה של השימוש במוצר שלך.

אבל שלב 3 הוא, שעליך לנסות לחשוב איך אתה יכול ליצור עניין אצל הלקוח, לצרוך את החומר השיווקי שלך, בדרך שמספקת תועלת ללקוח שלך.

ואני אסביר: כאשר לקוח רואה פרסומת, הוא מבין שהפרסומת לא מספקת לו שום ערך, אלא שהוא עובר שטיפת מוח שיווקית, שאמורה לשתול לו במוח את המחשבה שהפרסומת רוצה לשתול לו בתת המודע.

אבל כאשר הלקוח רואה סרטון שממחיש את האיכות האמיתית של המוצר, אז הלקוח מבין שלא רוצים לעשות לו שטיפת מוח, כי באמת מספקים לו מידע אמיתי, שעוזר לו להכיר את המוצר. דהיינו, שהלקוח פחות מרגיש שמנסים למכור לו משהו, אבל הוא מרגיש שהוא יכול להתנסות כרגע במוצר, גם אם רק בדמיון שלו, ולנסות להבין האם המוצר מתאים לו.

אבל בשני המקרים הנ"ל, הלקוח לא מקבל תועלת נוספת מהצפייה בתוכן שלך. כי בשני המקרים הנ"ל הלקוח יכול לחיות די טוב, גם בלי לצפות בתוכן שלך. כי באפשרות הראשונה, מדובר על פרסומת עם מסר שיווקי בלבד. ובאפשרות השניה, מדובר על סרטון שמסביר על המוצר שלך וכולי. אבל בשניהם, הלקוח לא מקבל תועלת אמיתית מצפייה בתוכן השיווקי שלך.

אבל יש אפשרות להפוך את התוכן השיווקי שלך, לתוכן שיווקי שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותו, מאחר שהוא עצמו מספק ללקוח שלך ערך כאן ועכשיו. ואיזה ערך זה יכול להיות? תשובה: זה יכול להיות בעיקר ערך של למידה של מידע, באופן כללי, לא רק על המוצר שלך, אלא על העולם באופן כללי.

ואני אסביר: כאשר אתה מספר על האיכות של המוצר שלך, אתה יכול לעשות את זה באמצעות זה שאתה מספר רק על האיכות של המוצר שלך, עם דגש על המוצר שלך. אבל אתה יכול לעשות את זה בתוך זה שאתה עוזר ללקוח להבין על העולם של המוצר שלך באופן כללי ובתוכו אתה מספר על המוצר שלך.

נניח שאתה הנגר הכי טוב שיש, אז אתה יכול לעשות תכנים שמסבירים ללקוחות שלך על שיטות עבודה שונות ועל איכות עבודה וירידה לפרטים באיכות העבודה בכל מיני דברים שקשורים לנגרות. ותוך כדי, להסביר שהמוצר שלך יש בו איכות כזו או אחרת.

או לדוגמא במקרה של הרכב, תסביר ללקוח על כל מיני סוגים של בטיחות של הרכב, על סוגים של בטיחות של כריות אוויר לדוגמא, ואז תסביר על איך הכרית אוויר שאצלך ברכב, יותר טובה מאשר ברכבים אחרים.

וזה בעצם אומר, שבתוך התוכן השיווקי שאתה מעביר ללקוח על המוצר שלך, אתה מספק ערך אמיתי ללקוח שלך, באמצעות זה שאתה מעשיר את העולם של הלקוח שלך, במידע כללי, שאינו קשור רק למוצר שלך.

ואם לדוגמא אתה מוכר בית עם איטום מיוחד, אז כנראה שהלקוח שלך יהיה זה שחשובה לו גם שיטת האיטום הזאת. ולכן תפיק חומר שיווקי שמדבר על שיטות איטום שונות וכיו"ב, ותסביר על שיטת האיטום שלך. ואם אתה מוכר בית עם תכנון אדריכלי מאוד מיוחד, אז תסביר על נושא של תכנון אדריכלי, ועל הדרך תסביר על שיטת התכנון האדריכלי שלך.

במילים אחרות, תנסה לחשוב על איך אתה יוצר תכנים שיווקיים, שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותם ושאולי אפילו הוא ירצה להפיץ אותם הלאה לחברים שלו, שכך על הדרך אתה גם מוזיל את עלויות השיווק שלך וגם מגיע יותר מהר ללקוחות פוטנציאלים שלך, כי הלקוח שלך, שמתעניין בתוכן שלך, כנראה ישלח את התוכן, למי שהוא עצמו חושב שרלוונטי התוכן שלך וכולי.

וכך בעצם אתה יוצר תוכן שיווקי, שהוא נפרד ושונה בתוך הנוף של ערמות הפרסומות שהלקוח נחשף אליהן. התוכן השיווקי שלך, הלקוח ירצה לצרוך אותו, עבור עצמו, גם בלי קשר אליך. יתכן גם שהלקוח ירצה שוב ושוב לצפות באותו התוכן השיווקי, יותר מכל פרסומת אחרת, שרוצים רק לדלג עליה. התוכן עצמו הרבה יותר קשה להעתקה על ידי המתחרים שלך. הוא משדר יותר אמינות, כי הוא משקף משהו אמיתי על המוצר שלך. הוא פחות מכירתי, כי הוא שיווק באופן עקיף, שאז הלקוח מסיר את המגננות שיש לו כאשר הוא צורך תוכן שיווקי רגיל, שהוא אוטומטית שם לעצמו מסנן נגד שכנוע של פרסומות וכולי.

במילים אחרות, הדרך הארוכה אבל הקצרה, היא להכין רשימה של הבדלים בין המוצר שלך למוצרים אחרים. ולהכין חומרי שיווק על בסיס ההבדלים האלו, זה העיקר. כאשר צריכים לנסות להכין חומרי שיווק, שגם יספקו ערך אמיתי של למידה והעשרה ללקוח שלך, שהוא מעבר לסרטון תיעודי על המוצר שלך. שהלקוח יקבל ערך אמיתי מחומרי השיווק שלך ושהוא ירצה גם להפיץ אותם הלאה לחברים שלו.

בדרך הזאת, איכות חומרי השיווק עולה באופן דרמטי ועלות השיווק בטווח הבינוני והרחוק יורדת, ואיכות המשפך השיווקי עולה, ואיכות מסע הלקוח עולה, וככה מגיעים יותר טוב ללקוחות פוטנציאלים, כי התוכן מפיץ את עצמו גם בצורה ויראלית ובלי תשלום, לאנשים שמתעניינים בתחום וכולי, והצורך לרכוש כל הזמן שטחי פרסום יורדת, כי בתכנים מהסוג הזה, צריך פחות פרסום ממומן, פרסום בתשלום, כי התוכן יכול להפיץ את עצמו באופן ויראלי לאורך זמן, בחינם וכולי.

בנוסף, חומרי שיווק שכאלו, מוזילים כמובן גם את עלות תהליך המכירה. כי הם בעצם עזרי מכירה למחלקת המכירות. והם בעצמם סוכני המכירות שלך, באופן דיגיטאלי, בלי עלות של אנשי מכירות ששוב ושוב צריכים להסביר הסברים ללקוח וכולי.

וכל מה שאמרתי עד כה, רלוונטי בעיקר אם באמת יש לך מוצר יותר טוב מאשר המוצרים המתחרים שלך, באופן יחסי כמובן. כי המפלט של הנוכל, זה להכין פרסומת שאומרת שהוא מוצלח, כי אין לו אפשרות אחרת להכין פרסומת אחרת. אבל אתה יכול לתת ערך אמיתי ללקוח שלך ותוך כדי זה לשווק לו את המוצר שלך.

לסיכום: תשקיע בלהכין חומרי שיווק טובים ולאורך זמן תקטין את עלות השיווק ואת עלות תהליכי המכירה וכולי.
להאמין במוצר לתת ללקוחות ירידה באמצעות ויראלי בלתי אפשרי בעיה עם לקוחות פוטנציאלים רגשות יותר חזק מותג על איך לבלוט בשוק רווי תחרות איך לבנות איך לבנות מותג איך לבנות מותג בשוק תחרותי איך להכין איך להכין חומרי שיווק איך להקטין את עלויות השיווק איך להתמודד איך להתמודד עם איך להתמודד עם תחרות איך להתמודד עם תחרות עסקית איך למתג את העסק איך לעשות איך לעשות בידול לעסק בידול בידול לעסק בידול עסקי בידול שיווקי בניית מותג בניית מותג יוקרה הדהוד של מסר שיווקי הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים התמודדות התמודדות עם התמודדות עם תחרות התמודדות עם תחרות עסקית ויראלי ויראליות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים טווח קצר טווח רחוק יועץ יוקרה ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יעוץ יעוץ שיווקי כיצד להתמודד עם לבלוט בשוק רווי תחרות לבנות מותג לבנות מותג בשוק תחרותי להכין להכין חומרי שיווק להקטין את עלויות השיווק להתמודד להתמודד עם להתמודד עם תחרות להתמודד עם תחרות עסקית לטווח רחוק למתג למתג את העסק לעשות בידול לעסק לקוח לקוחות לרכוש לרכוש שטחי פרסום לתת לתת ערך לתת ערך ללקוח מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מיתוג מיתוג עסקי מיתוג תחרותי מסר מסר שיווקי מתחרים עסקיים נישה עסקית נישה שיווקית סלוגן שיווקי עלויות השיווק עלויות שיווק עסק עסקים ערך ללקוח פרסום בתשלום פרסום ממומן רכישת שטחי פרסום שוק רווי תחרות שוק תחרותי שטחי פרסום שיווק שיווק בשוק תחרותי שיווק ויראלי שיווק לטווח קצר שיווק לטווח רחוק תהליך תהליך של בניית מותג תהליכים תחרות תחרות עסקית תחרותי תחרותיות תשלום
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים למה אנשים נמצאים כל הזמן בתחרות עם אחרים? אליעד כהן מסביר למה אנשים תמיד רוצים להיות הכי טובים, למה יש לאדם את הדחף התמידי לתחרותיות והישגיות, ומפרט לעומק את מהות התחרותיות האנושית, באמצעות מגוון רחב של דוגמאות והסברים מפורטים. מה הקשר בין תחרותיות לרצון להיות אלוהים? הסיבה שבני אדם נמצאים בתחרות מתמדת היא מפני שבסופו של דבר, כל אדם רוצה להיות הכי טוב, הטוב ביותר שקיים. אליעד כהן מבהיר שהשאיפה הזאת, ברמה הכי עמוקה, היא להיות בעל יכולות בלתי מוגבלות, להיות הטופ האולטימטיבי. התחרותיות נובעת מכך שאנשים מנסים לחקות את המצב המושלם של אלוהים, שיכולותיו אינסופיות ואין לו מגבלות. הוא מדגים זאת בצורה ... ידעו כמה קשה לנצח ורק אז הוא ירגיש סיפוק אמיתי, כי רק כך ההישג שלו מקבל משמעות. האם אפשר להשיג שתי הצלחות מנוגדות בו זמנית? אליעד מסביר שבעומק הרצון התחרותי ישנו פרדוקס מובנה. מצד אחד, האדם רוצה להיות הכי עשיר, הכי מצליח והכי חזק, ומצד שני, הוא גם רוצה להצליח בדברים שהם ... כבר לא מושלם. זה יוצר מצב שבו האדם אף פעם לא מרגיש מסופק באמת, כי הוא תמיד שואף להישג מושלם בשני הכיוונים ההפוכים בו - זמנית. איך אפשר להפסיק את המרוץ לתחרותיות ולהישגים בלתי נגמרים? אליעד מציע דרך מעשית להפסיק את תחושת התחרות הבלתי נגמרת. הפתרון הוא לבדוק בצורה יסודית למה ... מחוץ לשכל, ולכן כל ניסיון להגדיר אותו או להשיג אותו בעולם הממשי ייכשל. השלמות עצמה היא מחוץ להיגיון, ומי שמבין זאת משתחרר מהצורך להשיג אותה. מדוע תחרותיות היא תמיד מול דימוי דמיוני? אליעד מציג עוד הסבר על תחרותיות פנימית. אדם נמצא לא רק בתחרות עם אחרים אלא גם עם עצמו ועם הדמות שהוא מדמיין שהוא יכול להיות. לדוגמה, גם אם האדם ... האדם יתחיל משחק חדש, כי ברגע שהאדם מבין מהי השלמות, המשחק של החיים נגמר והוא מתחיל משחק חדש - כי אין יותר מה לרצות או להשיג. מהו הפתרון האולטימטיבי לתחרותיות הבלתי נגמרת? לסיום, אליעד מבהיר שהפתרון האמיתי לתחרותיות והישגיות בלתי פוסקת הוא להבין את מה שמניע אותך מבפנים, להבין מדוע מלכתחילה נדמה לך שמקום אחר טוב יותר מהמקום שאתה נמצא בו כרגע. כאשר אדם מבין לעומק את המקור הפנימי לתחרותיות ואת הסתירות שבו, הוא משתחרר מהמרוץ האינסופי. איך להיפטר מתחרותיות? רצון לשלמות מהי שלמות אמיתית? תחרותיות והישגיות מדוע אני לא מסופק אף פעם? האם אפשר להיות מושלם? למה תמיד הדשא של השכן ירוק יותר? תחרותיות, מה השאלה? ש: אז... אליעד: למה אנשים נמצאים כל הזמן בתחרותיות? ש: כן. אליעד: למה? כי פעם לפני הרבה שנים היית, מי מנצח בכל התחרויות? ש: אלוהים. אליעד: מי שהיכולות שלו בלתי מוגבלות נכון? ש: נכון. אליעד: יפה, למה אנשים תחרותיים? כי הם רוצים להרגיש שהם בטופ, לא הוא לא רוצה לנצח הוא רוצה לנצח יותר מכולם אם אפשר שכולם יכשלו ככה הניצחון יהיה ... לשכל, השלם הוא לא הגיוני כי אם נגדיר אותו אז הוא לא שלם כי אין לו את ההפך שלו. ש: אז איך נפטרים מהעניין. אליעד: זאת שאלה אחרת, מה איך נפטרים מהרצון לתחרותיות? ש: כן כי נגיד יש לך אנשים שרצים כרגע להתקדם. אליעד: על ידי שרצים יותר מהר, אם אתה רוצה להיפטר מהרצון לתחרותיות פשוט תרוץ הכי מהר שאתה יכול עד שתגיע לסוף, אני אומר לך תראה פרקטית אם אתה רציני ברצינות ואתה שואל ברצינות איך אני נפטר מהרצון שלי להתקדם כל הזמן? תשובה, שב עם עצמך תבדוק למה אני רוצה להתקדם, מה עומד מאחורה, תשיג אותו תסיים. ש: אז הגעתי לתשובה כי אני תחרותי ורוצה כאילו לא יודע לשלוט בכולם. אליעד: יפה אז קודם כל את המילה לא יודע תשמיט מהלקסיקון, אין ואני לא יודע לא, יודע אני תחרותי כי בדיוק למה, לא אני לא יודע זה, אתה רוצה לשלוט בכולם? ש: כן. אליעד: תבדוק מה האמת, למה אתה רוצה לשלוט בכולם? ש: ... ונגמר לך המשחק מתחיל לך משחק חדש. ש: איך אתה ממשיך מהשלב הזה של אני רוצה, תחשוב עם עצמך למה על דברים. אליעד: אבל תשים לב שעכשיו עברנו נושא דיברנו על תחרותיות. ש: נכון אתה מגיע לתחרותיות ואז שואל את עצמך אבל למה. אליעד: אתה מבין שאתה בתחרותיות גם עם עצמך לצורך העניין גם אם היית במדבר היית בתחרותיות. ש: איך במדבר? אליעד: אתה רוצה להיות יותר טוב תמיד מול עצמך נגיד לדוגמא, נגיד שאתה צד משהו אז אתה בתחרותיות עם מי שאתה חושב שאתה יכול להיות, אתה אומר רגע אני רוצה לצוד יותר מהר, אני רוצה לצוד יותר גדול, אני רוצה לצוד יותר חזק, זה גם תחרותיות זאת תחרותיות. יש
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים מה גורם לאדם להיות תחרותי? אנשים רבים חווים את עצמם כתחרותיים מאוד. לפי אליעד כהן, הסיבה לכך שאדם נעשה תחרותי היא מפני שבתוך תוכו הוא שואף להיות אלוהים, כלומר, הוא רוצה ... את כל האחרים. אליעד מסביר שהתחרותיות מבוססת על הצורך להיות המלך או האלוהים של המציאות של עצמך. האדם התחרותי רוצה לחוות את עצמו כבעל הכוח המוחלט, זה שכולם מסתכלים עליו ... כלפי מעלה. האם אלוהים יכול להיות תחרותי? לדברי אליעד כהן, אלוהים לא יכול להיות תחרותי כלל. הסיבה לכך היא שאלוהים הוא מי שמנהל את המציאות ואת כל ... הופך לאלוהים הוא מפסיק לחוות תחרותיות? כאשר אדם נמצא במצב של אלוהים, הוא נמצא בהכרה שהוא זה ... לשלוט באחרים, אך מסביר שעצם התחרותיות של האדם, והצורך להיות הטוב ביותר או החכם ביותר, משמעם ... בנפרד ממנו. מה גורם לאנשים להיות תחרותיים? האם אלוהים יכול להיות תחרותי? למה אנשים רוצים לשלוט באחרים? מה המשמעות של להיות אלוהים? ... לשלוט באחרים? איך להפסיק להרגיש תחרותיות? ש: אני יכול להמשיך איזה משהו? אליעד: כן. ש: זה כמו למשל ... אליעד: מה שייך. ש: אני בן אדם תחרותי קצת. אליעד: למה בן אדם הוא תחרותי? כי הוא רוצה להיות אלוהים. ש: מה הבעיה עם זה? אליעד: לא שנייה בן אדם תחרותי כי הוא רוצה להיות בחוויה שהוא המנצח שהוא היחיד, שהוא העליון ...
תחרותיות, שאפתנות, קנאה, תחרות עם אלוהים, תחרות עם אנשים, תחרות עם עצמך, שאיפה לשלמות, שאיפה למצויינות, התפתחות אישית, אישיות תחרותית, לקנא באחרים, מימוש עצמי, הגשמה עצמית, פוטנציאל אישי, איך להיות אלוהים? פרפקציוניזם
תחרותיות, שאפתנות, קנאה, תחרות עם אלוהים, תחרות עם אנשים, תחרות עם עצמך, שאיפה לשלמות, שאיפה למצויינות, התפתחות אישית, אישיות תחרותית, לקנא באחרים, מימוש עצמי, הגשמה עצמית, פוטנציאל אישי, איך להיות אלוהים? פרפקציוניזם
תחרותיות, שאפתנות, קנאה, תחרות עם אלוהים, תחרות עם אנשים, תחרות עם עצמך, שאיפה לשלמות, שאיפה למצויינות, התפתחות אישית, אישיות תחרותית, לקנא באחרים, מימוש עצמי, הגשמה עצמית, פוטנציאל אישי, איך להיות ... אלוהים, אין יותר טעם בתחרות. בסיכום, אליעד מציע לקורא להתעניין בספר להיות אלוהים שהוא עצמו כתב, כדי להבין לעומק איך אדם יכול להגיע לשלמות, להפסיק את התחרותיות הבלתי נגמרת ולהפוך להיות אלוהים. איך להפסיק לקנא באחרים? מה המשמעות של להיות בתחרות עם עצמי? איך אפשר לממש פוטנציאל אישי? מה הקשר בין קנאה לתחרותיות? איך להפוך להיות אלוהים? מהי הדרך לשלמות אישית? תחרות עצמית, להתחרות עם עצמך, תחרותיות יתר, תחרותיות שלילית, הישגיות, הצבת מטרות, מוטיבציה לשלמות, איך להיות תחרותי? אנשים תחרותיים, תחרות בין אנשים, קנאות יתר, קנאה באנשים אחרים, להיות כמו אחרים ...
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
... לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה ... בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל משימה לעובד אחד, אפשר ... שיקול דעת? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? האצלת סמכויות בארגון ניהול תחרותיות בין עובדים ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי מה ההבדל בין לקוח שמחפש מחיר לבין לקוח שמחפש איכות? כאשר ... להתחרות? לפני שאתה נכנס לשוק תחרותי, עליך להחליט מראש האם אתה מתחרה על איכות או על מחיר. חשוב שתשאל את עצמך כמה שאלות: האם אתה מסוגל לייצר מוצרים איכותיים ברמה גבוהה? האם אתה ... שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך להתמודד עם לקוחות שאומרים יקר לי? האם להוריד מחיר או לשפר איכות? איך לבדל את העסק בשוק תחרותי? שלום חברים האם להתחרות על איכות או על מחיר? כאשר עסק עובד עם לקוחות, עליו להבין שיש שני סוגים עיקריים של לקוחות: לקוחות שמחפשים את המוצר או ... נוסף ניתן להיכנס לאתר ולחפש: תחרותיות עסקית איך למכור מוצרים יקרים איך להתמודד עם תחרות על מחיר איך לבדל את העסק שיהיה בהצלחה! ...
דימוי עצמי בעבודה, ערך עצמי בעבודה, להעריך את עצמך, תחרותיות בעבודה, רגשי נחיתות בעבודה, קושי במקום עבודה, מרגישה טיפשה, מרגישה לא חכמה, תחרות במקום עבודה, קריירה, עבודה בהייטק
דימוי עצמי בעבודה, ערך עצמי בעבודה, להעריך את עצמך, תחרותיות בעבודה, רגשי נחיתות בעבודה, קושי במקום עבודה, מרגישה טיפשה, מרגישה לא חכמה, תחרות במקום עבודה, קריירה, עבודה בהייטק
... ערך עצמי בעבודה, להעריך את עצמך, תחרותיות בעבודה, רגשי נחיתות בעבודה, קושי במקום עבודה, מרגישה טיפשה, מרגישה לא חכמה, תחרות ... טיפשות במקום העבודה, במיוחד בסביבה תחרותית כמו תחום ההייטק. הוא מתחיל בשאלה למה בכלל את מרגישה טיפשה. לתחושת הטיפשות יכולות להיות ... להצליח להשתחרר מהשוואות חברתיות ותחרותיות בעבודה? אליעד ממליץ לבדוק את האמת שלך לגבי ההשוואות שאת עושה עם אחרים. אם את באמת ... להפסיק להרגיש טיפשה בעבודה? האם תחרותיות בעבודה היא דבר חיובי? איך להשתחרר מהשוואות חברתיות? האם העובדים סביבי באמת נהנים ...
תחרותיות, שאפתנות, רצון למצוינות, הישגיות, להיות יותר טוב מאחרים, להיות הכי טוב, להצליח יותר מאחרים, להצליח בחיים, הצלחה בחיים, לאהוב את מה שיש, לרצות להשתפר, לרצות להתקדם, השגת הישגים, חשיבה תחרותית, החיים כמשחק
תחרותיות, שאפתנות, רצון למצוינות, הישגיות, להיות יותר טוב מאחרים, להיות הכי טוב, להצליח יותר מאחרים, להצליח בחיים, הצלחה בחיים, לאהוב את מה שיש, לרצות להשתפר, לרצות להתקדם, השגת הישגים, חשיבה תחרותית, החיים כמשחק
תחרותיות, שאפתנות, רצון למצוינות, הישגיות, להיות יותר טוב מאחרים, להיות הכי טוב, להצליח יותר מאחרים, להצליח ... השגת הישגים, חשיבה תחרותית, החיים כמשחק האם כדאי לרצות להיות יותר טוב מאחרים? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מציג בהרצאה היא האם ... חייב לאמץ את החשיבה התחרותית. מה היתרונות של רצון להיות טוב יותר מאחרים? אליעד כהן מציין כי לרצון להיות טוב יותר מאחרים יש יתרונות ... מה החסרונות של חשיבה תחרותית? למרות היתרונות, אליעד מזהיר כי יש לרצון להצליח יותר מאחרים גם חסרונות גדולים. כאשר אדם משתתף במשחק הזה, ... האם ניתן לחיות בלי תחרותיות? אליעד מסביר גם על האפשרות האחרת, והיא לא להשתתף במשחק הזה בכלל. אדם שבוחר שלא להשתתף במשחק התחרותיות, בעצם נמנע גם מהיתרונות וגם מהחסרונות שלו. במצב זה, הוא לא יחוש סיפוק מיוחד מהצלחה ביחס לאחרים, אך גם ... בכך שהבחירה להיות תחרותי או לא להיות תחרותי תלויה באדם עצמו. אם האדם רוצה לחיות חיים של עניין ואתגר, עליו להבין שיהיו גם רגעים של כישלון ואכזבה. אם ... לא להשתתף במשחק התחרותי . אין כאן בחירה טובה יותר או פחות, אלא רק בחירה שמתאימה לאופי, לרצונות ולשאיפות של כל אחד. האם כדאי להיות תחרותי? איך להפסיק להשוות לאחרים? מה היתרונות של הישגיות? איך להתמודד עם פחד מכישלון? למה אנחנו רוצים להצליח ... החיים הם משחק? להיות תחרותי, חשיבה הישגית, השגת מטרות, הצבת מטרות, משחק החיים, לשמוח בחלקך, עשיר שמח בחלקו, להיות יותר טוב מכולם, ...
ויכוחים / להיות צודק / תחרותיות - מהי תכונת הנצחנות? איך להשתמש בה בצורה נכונה?
... להיות צודק תחרותיות - מהי תכונת הנצחנות? איך להשתמש בה בצורה נכונה? תכונת הנצחנות (מלשון ניצחון), היא התכונה שגורמת לאדם לרצות לנצח, להיות צודק, להיות הכי חכם ולומר את המילה האחרונה. וכאן ...
למי אנשים אוהבים להתחבר? איזה חברים אנשים אוהבים? חברים חלשים, חברים חזקים, איך לרכוש חברים? תחרותיות בזוגיות, פערים בזוגיות, הערצה למפורסמים, איך לגרום למישהו לא לקנא בך? לגרום למישהו להיות חבר שלך
למי אנשים אוהבים להתחבר? איזה חברים אנשים אוהבים? חברים חלשים, חברים חזקים, איך לרכוש חברים? תחרותיות בזוגיות, פערים בזוגיות, הערצה למפורסמים, איך לגרום למישהו לא לקנא בך? לגרום למישהו להיות חבר שלך
... אנשים אוהבים להתחבר? איזה חברים אנשים אוהבים? חברים חלשים, חברים חזקים, איך לרכוש חברים? תחרותיות בזוגיות, פערים בזוגיות, הערצה למפורסמים, איך לגרום למישהו לא לקנא בך? לגרום למישהו להיות חבר שלך למה אנשים מעדיפים חברים חזקים או חלשים מהם? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תחרותיות, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תחרותיות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר מומלץ, מאמן אישי לירידה במשקל, אימון אישי לנוער בנושאי תחרותיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 16:48:14 - wesi1