אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בהתנגדות ✔העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:08העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
איך להעביר מסרים בצורה נכונה ולהימנע מקונפליקטים?

כשהמטרה היא לשכנע מישהו או לגרום לו לשנות התנהגות מסוימת, לעיתים קרובות נפגוש התנגדות. לדוגמה, כאשר אדם עושה רעש ואנו מבקשים ממנו להפסיק, הוא עלול להגיב בשלילה כי הוא רוצה להמשיך במעשיו. השאלה כאן היא איך ניתן להעביר את המסר בצורה כזו שתהיה מקובלת על הצד השני מבלי להיגרם לקונפליקט.

כיצד לפרק מסר למהות וצורה?

הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות היא להבחין בין המהות של המסר שלנו לבין הדרך בה אנו מבטאים אותו. במקום להציג את הבקשה באופן ישיר שעלול להוביל לקונפליקט, ניתן לנסח את אותה המהות בצורה שונה כך שהצד השני יקבל אותה.

דוגמה להתמודדות עם רעש:

אם מישהו צופה בטלוויזיה בקול רם ומפריע לנו, אפשרות אחת היא לבקש ממנו להנמיך את הווליום ישירות. אבל, אם הוא יסרב, אפשר להציע פתרון אחר, לדוגמה:

- "אתה יכול להמשיך לשמוע את המוסיקה בקול רם, אבל אולי תשתמש באוזניות?"

- "תוכל להרעיש, אבל לסגור את הדלת כדי שזה לא יפריע לי?"

במקום להפסיק את הפעולה שהוא נהנה ממנה, אנו מציעים פתרון שמאפשר לו להמשיך בלי לפגוע בנו.

איך להגיב לסירוב לעזרה?

כאשר מישהו מבקש עזרה ואנו לא רוצים לעזור, ניתן להימנע מלהגיד "לא רוצה לעזור לך", כי זה יכול לגרום לו להרגיש דחוי וליצור חיכוך. במקום זאת, ניתן לנסח את הדברים כך:

- "אני רוצה שתעזור לעצמך."

כך, נשארים בסטטוס דומה של סירוב, אך מבלי לפגוע.

איך לשנות את דרך ההתנסחות כדי למנוע התנגדות?

אם רוצים לגרום למישהו לשפוך חצי מכוס מים, ניתן להציע את זה בדרכים שונות, לדוגמה:

- "תשפוך חצי מהכוס"

- "תשאיר חצי בכוס"

הדבר אותו הדבר מבחינה פרקטית, אך הניסוח השני פחות מעורר התנגדות.

סיפור על קמצן שטבע:

מספרים על אדם קמצן שטבע בים. כשאמרו לו "תן לי את היד שלך", הוא סירב כי לא רצה "לתת". אולם, כשאמרו לו "קח את היד שלי", הוא נענה מיד. ההבדל בניסוח שינה את תגובתו למרות שהתוצאה הייתה זהה.

איך להעביר מסר בצורה שמקבל אותו בקלות?

במקום לומר "אל תעשה כך וכך", עדיף לשאול "אולי תעשה כך וכך?", או לנסח את הבקשה בצורה חיובית שתגביר את רצונו של הצד השני לשתף פעולה.

סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה?

כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות, עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות:

- מהי המהות של מה שאני רוצה לומר?

- האם ניתן לבטא את אותה מהות בצורה שונה שתהיה מקובלת יותר?

- איך אפשר לנסח את הבקשה כך שהיא לא תיתפס כהתנגדות אלא כהצעה מועילה?

כאשר משנים את ניסוח המסר, ניתן למנוע התנגדויות וליצור שיתוף פעולה במקום חיכוך.
איך להעביר מסרים בצורה נכונה ולהימנע מקונפליקטים?

כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו או לגרום לו לשנות התנהגות מסוימת, פעמים רבות אנו נתקלים בהתנגדות. לדוגמה, אם מישהו עושה רעש ואנו מבקשים ממנו להפסיק, הוא עלול להגיב בשלילה משום שהוא רוצה להמשיך לעשות את מה שהוא עושה. השאלה היא, כיצד ניתן להעביר את המסר שלנו כך שהוא יתקבל בצורה טובה יותר ולא יוביל לעימות?

כיצד לפרק מסר למהות וצורה?

הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות היא להבחין בין המהות של מה שאנו רוצים לומר לבין הצורה שבה אנו מבטאים זאת. במקום לומר את המסר באופן ישיר שעלול לגרום לקונפליקט, ניתן לומר את אותה מהות בצורת ניסוח אחרת שהצד השני יוכל לקבל.

דוגמה להתמודדות עם רעש:

אם מישהו צופה בטלוויזיה בקול רם, אפשר לבקש ממנו להנמיך את הווליום ישירות. אך אם הוא מסרב, ניתן לנסח את הבקשה באופן שונה, למשל:

- "אתה יכול להמשיך לשמוע מוסיקה בקול רם, אבל אולי תשתמש באוזניות?"

- "תוכל להרעיש, אבל לסגור את הדלת כדי שזה לא יפריע לי?"

במקום לבקש ממנו ישירות להפסיק את הפעולה שהוא נהנה ממנה, אנו מציעים פתרון שמאפשר לו להמשיך במה שהוא רוצה תוך התחשבות בנו.

איך להגיב לסירוב לעזרה?

אם מישהו מבקש עזרה אך איננו רוצים או יכולים לסייע, אפשר להגיד "לא רוצה לעזור לך", אך תגובה כזו עלולה לגרום לו להרגיש דחוי וליצור חיכוך. במקום זאת, ניתן לומר:

- "אני רוצה שתעזור לעצמך".

המשמעות היא זהה, אך הניסוח גורם לצד השני להרגיש אחרת לגמרי.

איך לשנות את דרך ההתנסחות כדי למנוע התנגדות?

אם למשל רוצים לגרום למישהו לשפוך חצי מכוס מים, ניתן לומר:

- "תשפוך חצי מהכוס".

- או "תשאיר חצי בכוס".

התוצאה היא זהה, אך ניסוח השני אינו מעורר התנגדות כמו הראשון.

דוגמה מסיפור על קמצן שטבע:

מספרים על אדם קמצן שטבע בים. כאשר אמרו לו "תן לי את היד שלך" - הוא סירב, כי הוא לא רצה "לתת". אך כאשר אמרו לו "קח את היד שלי" - הוא נענה מיד. המילים השפיעו על התגובה שלו, למרות שהתוצאה הייתה זהה.

איך ניתן להעביר מסר בצורה שמקבל אותו בקלות?

במקום לומר "אל תעשה כך וכך", עדיף לשאול "אולי תעשה כך וכך?", או לנסח את הבקשה באופן חיובי שיגרום לצד השני לרצות לשתף פעולה.

סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה?

כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות, יש לשאול את עצמנו:

- מהי המהות של מה שאני רוצה לומר?

- האם ניתן לבטא את אותה מהות בצורה שונה כך שתתקבל טוב יותר?

- איך אפשר לנסח את הבקשה כך שלא תיתפס כהתנגדות אלא כהצעה מועילה?

כאשר אנו משנים את ניסוח המסר שלנו, אנו יכולים למנוע התנגדויות וליצור שיתוף פעולה במקום חיכוך.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע והעברת מסרים, והימנעות מקונפליקטים זה הולך ככה הרבה פעמים בן אדם אומר משהו עושה משהו ורוצים שהוא לא יעשה את זה, רוצים להגיד לו הפוך ממה שהוא מבקש מה שזה לא יהיה והרבה פעמים זה לא מצליח. בן אדם עושה איזו פעולה נגיד בן אדם עושה רעש ולא רוצים שהוא יעשה רעש אז אומרים לו "אל תעשה רעש" אבל הוא כן רוצה לעשות רעש ואז בקיצור יש קונפליקט והשאלה היא מה אפשר לעשות בכזה מקרה, איך לטפל התנגדות הזאת.

והתשובה היא שמה שבעצם אפשר לעשות זה לפרק את מה שאנחנו רוצים לומר לו למהות וצורה ולנסות לומר לו את המהות של מה שאנחנו רוצים לומר לו אבל בצורה אחרת שהוא יסכים לקבל אותה. שימו לב לדוגמה נגיד בן אדם בא ועושה רעה אתה רוצה לישון והוא עושה רעש, עכשיו הוא נגיד לדוגמה נגיד שהוא רואה טלוויזיה ורואה טלוויזיה בווליום ואנחנו מפריע לנו הרעש, אפשרות אחת זה להגיד "מה מפריע לי שהוא עושה רעש?" אז בא נגיד לו "אדוני תנמיך את הטלוויזיה זה עושה לי רעש אל תרעיש, אל תדליק את הטלוויזיה כל כך גבוהה" זאת אפשרות אחת.

מה עוד יכול להיות שיקרה? שהוא יגיד "לא, אני כן רוצה אני רוצה לשמוע בווליום בעיה שלך שאתה לא נרדם שים אטמי אוזניים". עכשיו שימו לב כאשר הבן אדם חושב על מה שמציק לו, מה מציק לך? לך מציק שעושים לך רעש, מה אתה רוצה? שלא יהיה רעש, מה מפריע לך? הרעש, במה אתה מתמקד? בזה שלא יהיה רעש אז אתה אומר לבן אדם "אל תעשה לי רעש אבל הבן אדם השני כשאתה אומר "אל תעשה לי רעש" הוא אומר "לא, אני כן רוצה לעשות לך רעש לא בגלל שאני רוצה לעשות לך רעש אני פשוט רוצה להמשיך לראות את הטלוויזיה בווליום". לעומת זאת בעצם אם אנחנו ניקח את הדבר הזה שאנחנו רוצים שהבן אדם השני לא יעשה רעש אפשר לראות שאת אותה מהות שהוא לא יעשה רעש ניתן להשיג אותה בשתי צורות שונות.

זאת אומרת ניתן לבטא את הרעיון הזה של "אל תעשה לי רעש" בשתי צורות שונות, אפשרות אחת היא "אל תעשה לי רעש" שזאת האפשרות שבה יש קונפליקט מול הרצון של הבן אדם השני, אפשרות שניה זה לדוגמה להגיד לו "אתה יכול לשמוע את המוסיקה בפול ווליום אבל באוזניות, אתה יכול להרעיש אבל לסגור את הדלת" כאילו לא להתנגד למה שהוא אומר, לא לעשות התנגדות ישירה אלא להביע בדיוק את אותו רעיון אבל בצורה אחרת. בן אדם לדוגמה נגיד רוצים לקבל ממנו שקל, נגיד בן אדם בא מבקש עזרה ונגיד לא רוצים לעזור לו הוא מציק "תעזור לי" לא רוצים לעזור לו, אפשרות אחת זה להגיד לו "לא רוצה לעזור לך" ואז הוא יגיד "מה אתה לא רוצה לעזור לי", אפשרות שניה זה להגיד לו "תקשיב אני רוצה שתעזור לעצמך" שזה בעצם אותו דבר כי אם הוא יעזור לעצמו אתה לא צריך לעזור לו.

אבל השאלה מה אמרת לו, אמרת לו "אני לא רוצה לעזור לך" או שאמרת לו "אני רוצה שתעזור לעצמך". עכשיו שימו לב רוב האנשים כמשהו מציק להם הם אומרים מה מציק להם לדוגמה נגיד מישהו בא מציק לך אומר לך "תן לי תן לי", נגיד הילד אומר "תן לי תן לי" ואתה לא רוצה אז אתה אומר לו "לא רוצה לתת לך, לא מעוניין" כי הבן אדם בדרך כלל מדבר על מה שמציק לו אבל הרבה פעמים הבן אדם השני כשאתה אומר לו "אני לא רוצה" אז הוא בקונפליקט הוא עכשיו לא יודע מה לעשות, לכן צריך לעשות בצורה אחרת לשאול מה הבן אדם השני כן רוצה לשמוע והאם אפשר את מה שאני רוצה להגיד לו להגיד לו בצורה אחרת, שעדיין יהיה לזה במהות המהות תהיה אותה מהות התוצאה תהיה אותה תוצאה אבל עדיין להעביר את אותו מסר בצורה אחרת.

זאת אומרת יש לנו נגיד כוס ריקה שהיא חצי ריקה וחצי מלאה, נגיד שהכוס היא מלאה ואנחנו רוצים שהיא תהיה חצי ריקה אפשר להגיד לו "תשפוך חצי מהכוס", אפשר להגיד לו "תשאיר חצי בכוס" עכשיו זה אותו דבר בפועל בסוף אם הוא שפך חצי או השאיר חצי אותה תוצאה אבל הרבה פעמים הבן אדם, עצמך אתה לצורך העניין רוצה שהוא ישפוך חצי ואז אתה אומר לו "תשפוך חצי" אבל הוא לא רוצה לשפוך חצי, לעומת זאת אם אתה תגיד לו "תשאיר חצי" אז בעצם ברור שהוא ישפוך חצי בשביל להשאיר חצי אבל מצד שני אין לו בעיה להשאיר חצי אבל הוא לא רוצה את "הזה".

עכשיו יש סיפור נגיד שמספרים סיפור על אחד שהיה כל כך קמצן הוא לא היה מוכן לתת לאף אחד שום דבר יום אחד הוא טבע היה בים טבע ואז באו להציל אותו ואז הוא טבע וטבע, בעיה ואז אומרים לו "אוקי" מישהו בא ואומר לו "תן לי את היד שלך אני אמשוך אותך" הוא אמר "לא אני לא מוכן, לא רוצה לתת לך את היד", הביאו איזה מישהו אחר ואז הוא אמר לו "קח את היד שלי בוא תמשוך אותה" ואז הוא לקח את היד שלו.

שימו לב אם הוא אמר כשאמרו לו "תן לי את היד שלך" אמר "לא אני לא מוכן לתת לך את היד שלי" אבל כשאמרו לו "קח את היד שלי" הוא אמר " הנה אין בעיה אני אקח את היד שלך, לקחת אני מוכן לתת אני לא מוכן". מה אני מנסה להגיד, מה המסר של מה שאני מנסה להגיד בו? שלפעמים אפשר להגיד את אותו דבר בדיוק אבל בצורה אחרת וכאשר אתה רוצה להגיד למישהו מסר איזה דבר והוא לא מוכן לקבל את זה או שאתה רוצה שהוא יקבל את זה או שאתה חושב שאולי הוא לא יקבל את זה צריך לשאול את עצמך האם יש אולי עוד דרכים שניתן לומר את אותו דבר, שניתן לומר דבר שאולי אפילו ישמע אחרת אבל שישיג את אותה מטרה בדיוק בלי שזה יפגע בצד השני.

כי הרבה פעמים בן אדם אומר את מה שבא לו לראש, הרבה פעמים זה נוגד את הדעה של הבן אדם השני ואם אתה רק תנסח את אותו משפט בצורה אחרת במקום להגיד "אני לא רוצה שתעשה ככה וככה" תגיד "אולי תעשה ככה וככה" שבסוף זה יהיה אותו דבר כי אם הוא יעשה את מה שביקשת אז אולי הוא יעשה את מה שאתה רוצה שהוא יפסיק לעשות, זה אותו דבר יצא אבל יכול להיות שהוא מעדיף לשמוע את ה - "אולי כן תעשה" מאשר את ה - "אולי לא תעשה". אוקי כנ"ל לגבי כל תחום אחר ובסיכומו של דבר כשרוצים להעביר מסר צריך להסתכל והמסר הזה לא מתקבל על הצד השני צריך לשאול "מה המהות של מה שאני רוצה לומר והאם את אותה מהות ניתן לומר בצורה אחרת שלבן אדם השני לא תהיה התנגדות אלא אפילו יהיה לו רצון לשמוע את הצורה האחרת ושעדיין זה ישיג את אותה מהות ממש". אז שיהיה לכולם בהצלחה.
איך להתמודד עם התנגדויות לגרום לאנשים אפשר לעשות רוצה לישון מטרות איך ליצור רעש איך לדבר הוא לא רוצה להרגיש לראות איך לדבר איך לדבר נכון איך להימנע איך להימנע ממריבה איך להימנע מקונפליקט איך להימנע מקונפליקטים איך להעביר איך להעביר מסר איך להעביר מסרים איך להשיג איך להשיג הסכמה איך ליצור איך ליצור הסכמה הימנעות הישגים הסכמה העברת מסר העברת מסרים התנגדויות התנגדות טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדות טיפולים לדבר לדבר בצורה נכונה לדבר נכון להימנע להימנע ממריבה להימנע מקונפליקט להימנע מקונפליקטים להסכים להעביר להעביר מסר להעביר מסרים להשיג להשיג הסכמה ליצור ליצור הסכמה לשכנע לשכנע בצורה נכונה מאבק מטופל מטופלים מטפל מסרים מריבה קונפליקט קונפליקטים שכנוע
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר ... שלא יהיה נוח מחר. לפיכך, חשוב שלקוחות ומוכרים יבינו שההתאמה היא תלוית - סיטואציה ולא תמיד מוחלטת, ולכן אין להסיק מסקנות מוחלטות. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך ... צמא או המיטה לא נוחה לך כרגע כי אתה לא ישן בצורה הנכונה. זו דרך להפוך את החיסרון לאובייקטיבי ולוודא שהלקוח מבין שזה לא תמיד כך. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך ...
אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר?
... לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר? והפעם אסביר איך לענות ללקוח שאומר לך, ...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
... למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? ... אם המוצר שלך באמת יקר. תתחיל בשאלה האם המוצר שלך באמת יקר, ולאחר מכן תוכל להסביר את היתרונות או הצרכים של הלקוח בצורה כנה. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדות לקוח איך לענות ללקוח שטוען שהמוצר יקר? הדרכת אנשי מכירות מכירה ושיווק מוצר יקר איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין כי המוצר יקר, הדבר הראשון שצריך ... במוצר יקר באמת, כדאי לשקול אם כדאי להשאיר את המחיר או להוסיף תועלות או שירותים נוספים כדי להפוך את העסקה לאטרקטיבית יותר. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדות לקוח איך לענות ללקוח שטוען שהמוצר יקר? הדרכת אנשי מכירות מכירה ושיווק מוצר יקר עכשיו נגיד שלקוח אומר שהמוצר יקר לו מה הדרך מה עושים, לקוח אומר המוצר מאוד יקר לי מה ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי ... בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה ... כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד. והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות , מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה ... מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
טיפול בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, ... בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי לסובייקטיבי. זא שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק סובייקטיבית בלבד, אך היא לא התנגדות אובייקטיבית באמת. ונסביר: ...
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
... לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP מהו העיקרון המרכזי לשכנוע במכירות ושיווק? העיקרון המרכזי שמוצג בהרצאה הוא שיש יותר פוטנציאל ואפשרויות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טיפול בהתנגדות, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: טיפול בהתנגדות, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקשב וריכוז, טיפול אישי מומלץ, קואצ'ר אישי בנושאי טיפול בהתנגדות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 23:29:14 - wesi1