... הסובייקטיבית שהמוצר הוא בדיוק מה שהוא מחפש. דוגמה נוספת היא כאשר לקוח אומר אני מחפש רכב לנסיעה
לטיול. במקרה כזה המוכר צריך להשתמש בדיוק באותן המילים, רכב לנסיעה
לטיול, ולא להחליף את המילים למשהו כמו רכב כיפי
לטייל. ההבדל כאן הוא שבשימוש במילים אחרות, הלקוח צריך לבצע פעולה נוספת של מחשבה, לשאול את עצמו האם המוצר שהוצג ... ולא רכב. אפילו אם מדובר באותו דבר, המילים עשויות לשדר תחושות שונות אצל הלקוח. אם הלקוח מבקש רכב
לטיול, על המוכר להימנע מלומר רכב כייפי
לטיולים ולהשתמש במילים שהוא בחר - רכב שמתאים לנסיעה
לטיול. החשיבות בשימוש במילים של הלקוח היא בהפחתת הצורך של הלקוח לבצע חישוב עצמי ולהבין אם המוצר מתאים לו. אם הוא אומר אני רוצה רכב לנסיעה
לטיול, על המוכר לא להכביד על המחשבה של הלקוח ולהגיד הנה הרכב שמספק את הצורך שלך לנסיעה
לטיול. מה לעשות אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות? לעיתים הלקוח עשוי להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא ... כלל בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמה נגיד אומר אני רוצה לקנות רכב לנסיעה
לטיול צריך להגיד לו הרכב הזה יהיה לך טוב לנסיעה
לטיול לא להגיד לו לדוגמה לא להגיד ללקוח הרכב הזה יהיה לך כייפי
לטייל בו, הרכב הזה יהיה לך כייף איתו לנסיעה
לטיול, מה הוא אמר הוא אמר שהוא רוצה נסיעה
לטיול או שהוא אמר
לטייל? אמר נסיעה
לטיול למה תגיד לו
לטייל תגיד לו נסיעה
לטיול. תן ללקוח את מה שהוא ביקש להשתמש במילים של הלקוח, למה כי בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח המוצר מתאים ללקוח ... יותר הזדהות, הוא מרגיש בעצם שהוא עצמו רוצה את המוצר. מה זאת אומרת? אם נגיד הלקוח אמר אני רוצה רכב
לטייל בו נניח ואז המוכר אומר לו אוקי יש פה רכב שמאוד טוב
לטיולים, לכאורה אין פה שום בעיה אבל מה הבעיה? שהלקוח אמר אני רוצה רכב
לטייל בו ואז המוכר אמר יש פה רכב שהוא טוב
לטיולים ואז המוח של הקונה צריך לעשות פעולה של חישוב להגיד רגע אם הוא טוב
לטיולים אז אני יכול
לטייל בו. יפה את הפעולה הזאת אנחנו מנסים לחסוך מהראש של הקונה ולכן אם הלקוח אני רוצה רכב
לטייל בו אז אנחנו נגיד לו יש פה רכב שיהיה לך נוח
לטייל בו, הנה יש פה רכב שהוא טוב בשביל
לטייל בו, לא להגיד הנה רכב שטוב
לטיולים למה כי אז המוח של הלקוח צריך לעשות עוד פעולה ויש בזה נושא שלם. בין כך ובין כך מה שאני רוצה להוסיף ...