אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חומר ✔עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
מה הטעות הנפוצה ביותר כשמעצבים פרסומת או שלט?

כאשר בן אדם מעצב שלט, פרסומת או באנר, הטעות הנפוצה ביותר היא להתמקד ביופי החזותי ובאסתטיקה של העיצוב במקום ביעילות שלו ובהשגת המטרה העסקית. רבים חושבים שככל שהפרסומת תהיה יפה יותר, מושכת עין מבחינה אסתטית, בעלת צבעים נעימים או לוגו מרשים, כך היא תהיה מוצלחת יותר. אך זוהי טעות משמעותית מכיוון שהדבר החשוב ביותר הוא שהפרסומת או השלט ישיגו את מטרתם ויגרמו לאנשים לבצע פעולה מסוימת.

לדוגמה, אם יש לך עסק ואתה מעמיד שלט חוצות בכביש מרכזי, המטרה שלך אינה ליצור שלט יפה שכולם יתפעלו ממנו, אלא שהשלט יגרום למי שנוסע בכביש להבין באופן מיידי במה מדובר, מה אתה מציע, ויניע אותו לפנות אליך, להתקשר או להגיע אליך.

מה באמת המטרה של עיצוב פרסומת או שלט?

המטרה האמיתית והיחידה של עיצוב פרסומת, באנר או שלט חוצות היא שהמסר יגיע בצורה הכי ברורה ומהירה לקהל היעד ויניע אותו לפעולה הרצויה. אם, לדוגמה, הצבת שלט ליד כביש סואן, המטרה שלך היא שהנהגים שנוסעים בכביש יראו את השלט, יבינו מיד מה אתה מציע וירצו לפנות אליך לקבל מידע נוסף או לרכוש את השירות או המוצר שלך.

השאלות הנכונות שחובה לשאול הן:
  • מה בדיוק המטרה של השלט או הפרסומת שלי?
  • איזה עיצוב יבטיח בצורה הכי יעילה וברורה את השגת המטרה הזאת?
  • מה יגרום לצופה להבין מיד במה מדובר ולבצע את הפעולה הרצויה לי?
לדוגמה, אם מטרת השלט היא למכור מוצר חדש, צריך להתמקד בעיצוב פשוט וברור שימחיש מיד מהו המוצר, למה הוא מועיל, ואיך ליצור איתך קשר. אם השלט מיועד ליצור מודעות או הזדהות עם מותג, העיצוב צריך להיות ברור, ממוקד מאוד, ובעל מסר קליט ופשוט, שיעבור בצורה מהירה לקהל היעד.

למה אסור להתמקד רק ביופי של העיצוב?

להתמקד רק ביופי או באסתטיקה זו טעות כי אז עלול להיווצר מצב שבו העיצוב אמנם נראה מצוין מבחינה ויזואלית, אבל לא משיג את מטרתו העסקית. לדוגמה, יכול להיות שהמעצב שתבחר יאמר לך "זה עיצוב יפה מאוד", אך אנשים שיראו את השלט לא יבינו במה מדובר, או לא ירגישו צורך להתקשר או להתעניין במה שאתה מוכר. היופי עלול לבוא על חשבון הפשטות, הבהירות והיעילות של המסר הפרסומי.

לדוגמה, שלט מעוצב יתר על המידה עם אלמנטים גרפיים מורכבים או צבעים רבים, יכול להיראות יפה ואפילו מרשים, אבל אנשים יתקשו לקלוט בשנייה הראשונה את המסר. בכביש מהיר, שבו לאנשים יש זמן מוגבל מאוד להסתכל, שלט פשוט עם מסר ברור ומדויק עדיף תמיד על פני עיצוב מורכב ויפה שקשה לפענח.

איך לבחור את העיצוב הנכון ביותר?

כאשר מעצבים שלט, באנר, או אתר אינטרנט, העיצוב הנכון ביותר הוא תמיד זה שמשיג את המטרה העסקית בצורה הישירה והברורה ביותר. במקום לשאול "האם זה נראה יפה?", יש לשאול שאלות כמו "האם המסר ברור באופן מידי?", "האם מי שיראה את העיצוב יבין במה מדובר?", "האם המסר יניע לפעולה?". אלו השאלות היחידות שבאמת חשובות.

לדוגמה, כשבוחרים מעצב, חשוב לא להתרשם רק מהתיק עבודות שלו שנראה יפה, אלא לבדוק אם העיצובים שלו משיגים בפועל את התוצאות העסקיות הרצויות. מעצב שמציע פתרונות גרפיים פשוטים, ברורים ואפקטיביים הוא תמיד עדיף על מעצב שמציע עיצובים מורכבים ויפים שאינם משיגים את מטרתם.

למה העיצוב חייב להיות ממוקד במטרה ולא באסתטיקה?

העיצוב חייב להיות ממוקד במטרה ולא באסתטיקה מכיוון שהמטרה הסופית של כל עיצוב מסחרי היא לגרום לאנשים להבין את המסר ולפעול לפיו. אם העיצוב יפה, אבל לא ברור, הוא פשוט לא יעיל. לדוגמה, אם השלט שלך מיועד לפרסם מספר טלפון להזמנות, אז הכי חשוב שהמספר יהיה גדול וברור, אפילו אם זה פחות יפה מבחינה גרפית. ייתכן שהמעצב יציע לך גופן קטן ועדין יותר כדי לשפר את האסתטיקה, אך זה יפגע ביכולת של האנשים לקלוט במהירות את המסר החשוב.

ההתמקדות צריכה להיות תמיד על כך שהעיצוב ישיג תוצאות, ולא על כך שהעיצוב יראה הכי יפה או מושלם מבחינה גרפית. אם אתה שואל את עצמך שאלות כמו "אולי נעשה לוגו יפה?", "אולי נחליף צבעים?", אתה מבזבז זמן יקר שבסופו של דבר עלול לגרום לתוצאה פחות טובה.

לסיכום, מה הכי חשוב לזכור בעיצוב פרסומי?

בעיצוב פרסומי - בין אם זה שלט חוצות, באנר או פרסומת באתר אינטרנט - הכי חשוב לזכור שהמטרה הסופית היא להעביר את המסר ולהניע לפעולה. היופי הוא חשוב, אבל הוא רק אמצעי משני. כל החלטה בעיצוב חייבת להיות מוכוונת להשגת מטרה זו, ולא לשיפור אסתטי בלבד.

זכור תמיד לשאול את עצמך "האם העיצוב הזה ברור?", "האם המסר יגיע מהר לצופה?", "האם זה יניע לפעולה?", במקום להתעסק בשאלות של יופי ואסתטיקה בלבד.
עיצוב שלטים, פרסומות ובאנרים - מה באמת חשוב?

שלום חברים, כאשר מעצבים שלט, פרסומת או באנר, חשוב לשים לב לנקודה מרכזית - אחת הטעויות הנפוצות היא שהמעצב מתמקד בכך שהעיצוב ייראה כמה שיותר יפה.

אבל כאן טמונה הטעות - כי מה שבאמת חשוב, מה שהכי משמעותי, הדבר היחיד שצריך להנחות אותנו, הוא שהפרסומת תשיג את מטרתה. אם לדוגמה הצבתם שלט לצד כביש הומה, השאלה שצריכה להנחות אתכם היא: מהי מטרת השלט? האם אתם רוצים שאנשים שנוסעים בכביש יבחינו בו, יבינו את המסר ויבצעו פעולה כמו התקשרות אליכם או פנייה לבית העסק?

שאלת המפתח בעיצוב שלטים

כאשר אתם מעצבים שלט, אתם צריכים לשאול את עצמכם:
  • מהי המטרה של השלט?
  • איך העיצוב יכול לשרת את המטרה?
  • מה יעזור למי שרואה את השלט להבין במה מדובר במהירות?
  • מה יניע אותו לפעולה?
מה לא לשאול?

אל תשאלו את עצמכם:
  • האם זה נראה יפה?
  • האם זה נראה יוקרתי?
  • האם הצבעים מוצאים חן בעיני המעצב שלי?
כל השאלות האלו הן בזבוז זמן, משאבים ואנרגיה, ולפעמים הן באות על חשבון השגת המטרה עצמה. כי אם אתם עסוקים בלוודא שהעיצוב יהיה אסתטי ומושלם, אתם עלולים לפספס את היעילות שלו - מה שאומר שהפרסומת לא תביא לתוצאה הרצויה.

תוצאה מעל יופי

שלט, פרסומת או באנר - כל אלו הם כלים שמטרתם לתקשר מסר ברור ולגרום לפעולה. לכן, כשאתם מעצבים אותם, התמקדו קודם כל בשאלה: איך העיצוב ישרת את המטרה העסקית שלי בצורה הטובה ביותר?

יכול להיות שהמעצב שלכם יגיד לכם "זה נראה נהדר!" - אבל אם זה לא גורם לאנשים לעצור, להבין את המסר ולפנות אליכם, אז מדובר בעיצוב יפה אך לא אפקטיבי.

לסיכום

כאשר אתם מעצבים פרסומת מכל סוג, זכרו: יופי זה בונוס, אבל יעילות היא העיקר. חשבו איך להעביר את המסר בצורה הברורה והמשכנעת ביותר, והתמקדו בתוצאה הרצויה.

לקריאה נוספת על עיצוב נכון של שלטים, שכנוע לקוחות והעברת מסרים שיווקיים, בקרו באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. בהצלחה!
השגת המטרות למה היא משיכה תהליכים יקר ללקוח מוצר היקר שלטים מחיר יקר מידי מסרים שיווקים איך להעביר מסרים מוצר איך לבחור איך לבחור מעצב איך לעצב אתר אינטרנט איך לעצב באנר איך לעצב חומר פרסומי איך לעצב פרסומת איך לעצב שלט אינטרנט אתר אינטרנט באנר באנרים בחירה בחירת מעצב המטרה המטרה של העיצוב חומר חומר פרסומי לבחור לבחור מעצב לעצב אתר אינטרנט לעצב באנר לעצב חומר פרסומי לעצב פרסומת לעצב שלט מה המטרה מה המטרה של העיצוב מטרה מטרות מטרת העיצוב מעצב עיצוב עיצוב אתר עיצוב אתר אינטרנט עיצוב באנר עיצוב פרסומת עיצוב שלט עיצוב שלט חוצות פרסומות פרסומת שלט שלטים שליטה תהליך תהליך עיצוב תהליך עיצוב פרסומת תהליכים תכלית
איך המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל הרמות, איך ללמוד חומר קשה? מאיפה להתחיל? מאיזה נושא להתחיל
איך המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל הרמות, איך ללמוד חומר קשה? מאיפה להתחיל? מאיזה נושא להתחיל
... המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל הרמות, איך ללמוד חומר קשה? מאיפה להתחיל? מאיזה נושא להתחיל האם חזרה על חומר עוזרת להבין אותו טוב יותר? אליעד כהן פותח בשאלה יסודית: האם חזרה מרובה על אותו חומר עוזרת להבנה עמוקה יותר, או שמא היא מיותרת או אפילו פוגעת ... כמו מידע פילוסופי או מדעי, חזרתיות לבדה אינה מבטיחה הבנה טובה יותר. במקרה כזה, עצם הפעולה של חזרה שוב ושוב לא מביאה להבנה אלא רק לזיכרון טכני. מה שגורם להבנה עמוקה של חומר הוא ההתבוננות והמחשבה מחדש. חזרתיות יכולה לעזור רק אם בכל פעם מחדש מתבוננים בחומר לעומק ומנסים להבין אותו מחדש. מהי התבוננות וכיצד היא שונה ... ואפילו פוגעת בהבנה. לדוגמה, אדם שאוכל במבה בכל יום כי התרגל לכך, כבר לא זוכר למה התחיל לאכול אותה מלכתחילה, ועושה זאת מתוך הרגל ולא מתוך מחשבה. באופן דומה, אם אדם לומד חומר שוב ושוב בלי התבוננות, הוא לא יבין את החומר טוב יותר ואפילו עלול להבין אותו פחות כי מוחו מתרגל ולא מתאמץ להבין מחדש. האם הפסקה של למידה עוזרת להבנה? אליעד מדגיש שלפעמים הפתרון הטוב ביותר להבנת חומר קשה הוא דווקא להפסיק ללמוד אותו באופן זמני ולעבור לעסוק בדבר אחר לחלוטין. עצם ההפסקה יוצרת מצב שבו האדם שוכח מעט את החומר, וכשהוא חוזר אליו מאוחר יותר, הוא נאלץ להתבונן בחומר מחדש לגמרי. כך הוא יכול להגיע להבנה חדשה ועמוקה יותר של החומר. אליעד מביא דוגמה נוספת: רבי נחמן אמר שעל האדם לשכוח תורה אחת ... אם אדם רגיל להבין מונח כמו טוב או רע בדרך מסוימת, הוא לא יוכל להבין פירוש חדש ואחר של המונח, אלא אם כן הוא שוכח זמנית את מה שהכיר קודם. האם סדר הלמידה חשוב להבנה של חומר קשה? לדברי אליעד כהן, בחלק מהמקרים סדר הלמידה חשוב מאוד. יש ... שלהם יכולה להיות מעגלית או רוחבית. למשל, כשמנסים להבין את המציאות או מושגים פילוסופיים כמו טוב ורע, אי אפשר לקבוע נקודת התחלה אחת ברורה. במקרים כאלה אליעד ממליץ לקרוא את החומר באופן כללי, לא להתעכב יותר מדי על סדר קבוע, אלא לעבור עליו ... שלעיתים דווקא היעדר סדר מובנה מאלץ את הקורא להתבונן מחדש שוב ושוב, להבין את הדברים ברבדים חדשים, ולהגיע להבנה עמוקה יותר ממה שהיה משיג באמצעות סדר מובנה ופשוט. האם כל חומר מתאים ללמידה חוזרת? אליעד מדגיש שלא כל חומר מתאים ללמידה חוזרת אינסופית. יש חומרים שטוחים, כמו מתמטיקה בסיסית, שברגע שהבנת אותם לעומק אין עוד מה לחדש בהם. לעומת זאת, יש חומרים פילוסופיים ואקזיסטנציאליים, כמו הספר להיות אלוהים, ... אפקטיבית רק אם היא מלווה בהתבוננות. חזרה טכנית עלולה להזיק להבנה, כי היא גורמת למוח לעבוד על אוטומט. לפעמים עדיף להפסיק ללמוד לזמן מה ואז לחזור עם התבוננות חדשה. יש חומר לימודי לינארי שחייב להילמד לפי סדר ברור, וחומר רוחבי שעדיף ללמוד אותו בצורה מעגלית. חומרים עמוקים כמו להיות אלוהים מאפשרים למידה חוזרת אינסופית, כל פעם ברמה גבוהה יותר. האם חזרה עוזרת להבין? איך ללמוד חומר קשה? סדר לימוד מומלץ איך מתבוננים בחומר? האם למידה לינארית טובה יותר? הספר להיות אלוהים איך המוח ...
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
... לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה איך לזכור דברים בצורה הטובה ... שלעתים יכולים לזכור פרטים רבים בצורה יוצאת דופן, אך זה בא על חשבון היכולת שלהם לנתח או להבין מצבים חברתיים. איך לזכור חומר למבחן? אם צריך לזכור חומר לימודי או כמות גדולה של מידע לקראת מבחן, השיטה המומלצת לפי אליעד היא לסדר את המידע לפי רצף לוגי והגיוני. תנסה לשאול את עצמך שאלות על החומר וליצור רצף הגיוני של סיבות ותוצאות. ככל שהחומר יהפוך למשמעותי עבורך, ותהיה לך הבנה ... שלך. איך לזכור תאריכים ואירועים? שיטות לזכירת מספרי טלפון טכניקות לשיפור הזיכרון איך להפוך מידע למשמעותי יותר? איך לזכור חומר לימודי למבחנים? הקשר בין רגש וזיכרון ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים וכאן נסביר, באיזה סדר להכין חומרי שיווק? לדוגמה: נניח שאתה רוצה להתחיל להכין חומר שיווקי, מה החומר השיווקי הראשון שאתה צריך להתחיל ממנו? ואיך ובאיזה סדר להכין חומרי שיווק? אז כדי לקבל תשובה לשאלה הזאת, לשם כך, ענה על השאלות הבאות: שאלה 1 - שאל את עצמך, מי עבורך הלקוח האידיאלי שלך? עם איזה לקוח היית רוצה לסגור את העסקה ... לך שעה לשכנע אותו, מה היית אומר לו? (מידע נוסף כאן: תסריט שיחה). עכשיו, מכאן נקודת ההתחלה שלך להכין חומרי שיווק. דהיינו, חומרי השיווק צריכים להיות בהתאמה למה שהיית אומר בשיחת מכירה שלך, ללקוח האידיאלי שלך, שאתה היית רוצה לסגור איתו עסקה. ואני אחדד: איך לדעת מי הלקוח האידיאלי שלך? ... רוצה שיהיה הלקוח הבא שלך ומה היית אומר לו במידה ויכולת לומר לו רק משפט אחד. יפה, מכאן תתחיל את יצירת חומרי השיווק שלך. ומכאן תרחיב את המשפך השיווקי שלך לרוחב, דהיינו, תיצור עוד ועוד תכנים שיווקיים בצורה יותר רחבה. אבל התיעדוף של יצירת חומרי השיווק, צריך להיות בהתאם למבנה של שיחת המכירה ולמבנה של תהליך המכירה שלך מול הלקוח האידיאלי הבא שלך. מידע נוסף ניתן למצוא כאן, על תכנון משפך שיווקי על יצירת חומרי שיווק וכולי. ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר אותך, לרצות לקנות ממך, באמצעות הסברים כאלו ואחרים, למה כדאי לקנות ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר מתבוננים על העניין, צריכים להבין כי כאשר אתה מכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה. והיא: מה לדעתך יגרום לעסק שלך להרוויח יותר כסף, האם זה שיותר לקוחות ... היא, שהלקוחות שמכירים אותך, לא סוגרים איתך עסקה? במידה ולדעתך נקודת התורפה שלך, שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל שלא מספיק מכירים אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר שלהם, הוא בשורה לאנשים, שידעו על קיום המוצר שלך. אבל במידה ונקודת התורפה שלך היא, שקשה לך למכור לאלו שכן מכירים אותך, הרי שבעצם אתה צריך ליצור חומרי שיווק, שיעסקו בהסברה, למה לקנות ממך, עבור מי שכבר כן מכיר אותך. ובמידה ואתה רוצה להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות, מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? זו שאלה אחרת, שצריך להעמיק בה בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים). ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן מכירים אותך לרכוש ממך, מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו. ובמהות, צריכים להבין מה התנגדויות המכירה של הלקוחות ובמה תלוי שהלקוח ירכוש ובהתאם לזה ליצור את חומרי השיווק המתאימים. ושוב, גם זה עוד נושא בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שצריכים להבין, האם לדעתך נקודת השיפור שלך, ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו? סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר: הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה אני מוכר רכב. הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיוב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו. אבל בכל תרחיש אפשרי, גם ... ושם בתהליך המכירה הזה, נאמרים מסרים כלשהם, שוב ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש. ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי. דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי שיווק מסוג חומרי השיווק שאמורים להביא עוד לקוחות. ויתכן ... לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים. ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים. ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה. ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה ... המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית. ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה. אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש ...
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
... לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך? ... ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה? וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם אומר, שלא ... שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות. ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו כי יש כאן ... וליישם אותה לבד. ונשאלת השאלה, איך מסתדר העניין של הפצת החומר המקצועי שאני מפיץ לפרטים פרטים באופן מלא, עם נקודת המבט שבמובן מסוים התוכן הזה אולי אמור גם לגרום לאדם, כן לרצות להיעזר בי. איך זה ...
תודעה מהי / חומר מהו / מציאות מהי?
... מהי חומר מהו מציאות מהי? רבים וטובים שואלים, מהי התודעה של האדם? והעניין הוא, כי מהות התודעה של האדם, היא ישות אחת, עם המהות ... על כך, שהוא לא ממש מבין את עצמו. כי כאשר האדם רואה אל מול עיניו איזה דבר דומם, נדמה לאדם שהוא מבין את מהות הדבר. ונדמה לאדם שמהות השולחן, היא העץ, ומהות העץ הוא החומר וכולי. אבל התודעה, היא נתפשת בעיני האדם כמשהו שאינו חומרי, ולכן האדם שואל מהי מהותה. וראשית כל על האדם להתבונן על כך, שגם מה שנראה לו כחומרי וכממשי, הוא לא באמת שונה ממה שנראה לו כלא ממשי. כי הקיום הממשי של השולחן, מחובר לאדם דרך המחשבה שלו, ודרך ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... ולהסביר לעובד את הלמה של הלמה. למשל, אם עובד בזבז חומר כי חתך אותו גדול מדי, יש להסביר לו לעומק מדוע זה פוגע ישירות ברווחיות החברה ובמשכורת שלו עצמו, מכיוון שכאשר חומר מתבזבז, יורדת הרווחיות שמאפשרת לשלם לו משכורת. רק כשהעובד ... את זה תשים לב שאתה לא חותך גדול מדי שלא לבזבז חומר והוא חתך גדול מדי נגיד עכשיו מה ההיגיון שלו סתם אינטואיטיבית ... לו תראה תשים לב איפה אתה חותך למרחק את האורך של החומרים כדי שלא יהיה בזבוז של חומר ואז הוא חותך משהו אחר ואז אתה אומר לו תגיד לי למה חתכת את זה ... כן יגיד הוא יגיד תראה כי אנחנו לא רוצים לבזבז חומר ואז אתה צריך להגיד לו אוקי ואתה מבין את החשיבות של לא לבזבז חומר אתה מבין את החשיבות ואז הוא יגיד לך כן למרות שפה כבר אני מניח ... נגיד שהוא אומר לך כן אני מבין את החשיבות של לבזבז חומר. עכשיו כמו שחשוב לך לבצע את העבודה, עכשיו תראה כי בהיגיון כמו ... לו לבצע את העבודה גם אמור להיות חשוב לו לא לבזבז חומר ואז נגיד אתה אומר לו תגיד לי וכשבאת לחתוך מה חשבת מה המטרה ... וככה ותגיד לו ואחת מהמטרות שלך גם הייתה לא לבזבז חומר, היית מודע לזה שכשאתה חותך אחת מהמשימות שלך זה גם לא לבזבז את החומר אתה היית מודע לזה ואז הוא נגיד יגיד לך לא שמתי לב לא חשבתי על ... לי ולמה אתה חושב שכל כך חשוב לשים לב לכמות של החומר, כי ככה וככה עכשיו לאט לאט תשים לב שכבר לא יהיה לו מה להסביר ... נכון שחשוב להוציא את ההזמנות אבל אם אתה מבזבז לי חומרים זה כבר לא רווחי לי ההזמנות מה עשינו בזה, עכשיו הוא לא ... לי משכורת תגיד לו אבל אתה מבין שכשאתה מבזבז את החומר זה לא עוזר לי שהלקוחות מרוצים, אתה מבין את זה כמו שחשוב לך שהלקוח יהיה מרוצה אתה גם צריך לא לבזבז את החומר כי הכסף שאני מרוויח מהלקוח במקום לתת לך אותו משכורת אני צריך לקנות לך חומר חדש שבזבזת אותו לפני רגע, אני מרוויח מעסקה 5% ואת ה5% האלה בזבזת בחומר אז מאיפה אני אשאיר לך עוד 5% למשכורת שלך, לכן כמו שחשוב לך כי ... אפילו תעבוד תוציא לי פחות הזמנות אבל אל תבזבז את החומר אחרת אתה עושה תועלת ונזק באותה מידה אתה לא הרווחת פה כלום, לא ...
זיכרון, שינון, איך לזכור בקלות? איך לזכור טקסטים בקלות? איך לזכור טקסט ארוך בעל פה? איך לשנן טקסט בעל פה? איך לזכור מילים בעל פה? איך לזכור דברים בלי להתאמץ? איך ללמוד טקסט בעל פה? איך לזכור בעל פה טקסט? מיומנויות למידה
זיכרון, שינון, איך לזכור בקלות? איך לזכור טקסטים בקלות? איך לזכור טקסט ארוך בעל פה? איך לשנן טקסט בעל פה? איך לזכור מילים בעל פה? איך לזכור דברים בלי להתאמץ? איך ללמוד טקסט בעל פה? איך לזכור בעל פה טקסט? מיומנויות למידה
... טקסטים איך המוח זוכר דברים שיטות לשיפור יכולות הזיכרון איך לזכור טקסט בעל פה באנגלית? איך לזכור חומר למבחן? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור כמות גדולה של חומר? איך ללמוד בעל פה? איך לזכור בעל פה טקסט? איך לזכור בעל פה? איך ללמוד טקסט בעל פה? איך לזכור דברים בעל פה? איך לזכור תפריט בעל פה? איך לזכור הרבה חומר בעל פה? איך לזכור טקסטים בעל פה? שיטות לזכור טקסט בעל פה, שיטות לזכור דברים בעל פה, שיטות למידה, חזרתיות, איך המוח זוכר דברים? איך לשנן דברים? טיפים ללמידה, ללמוד ללמוד, איך משננים חומר? איך לשנן מילים באנגלית? איך לשנן את לוח הכפל? איך משננים טקסט? למידת טקסטים בעל פה, איך לקרוא ולזכור? איך משננים חומר למבחן? איך לשנן חומר? איך לשנן טקסט? איך לשנן אוצר מילים? שינון חומר, שינון טקסט, שינון מילים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חומר, איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: חומר, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לחיים, מאמן אישי לזוגיות, מאמן לחיים בנושא חומר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7217 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 03:07:31 - wesi1