אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שלט ✔עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
מה הטעות הנפוצה ביותר כשמעצבים פרסומת או שלט?

כאשר בן אדם מעצב שלט, פרסומת או באנר, הטעות הנפוצה ביותר היא להתמקד ביופי החזותי ובאסתטיקה של העיצוב במקום ביעילות שלו ובהשגת המטרה העסקית. רבים חושבים שככל שהפרסומת תהיה יפה יותר, מושכת עין מבחינה אסתטית, בעלת צבעים נעימים או לוגו מרשים, כך היא תהיה מוצלחת יותר. אך זוהי טעות משמעותית מכיוון שהדבר החשוב ביותר הוא שהפרסומת או השלט ישיגו את מטרתם ויגרמו לאנשים לבצע פעולה מסוימת.

לדוגמה, אם יש לך עסק ואתה מעמיד שלט חוצות בכביש מרכזי, המטרה שלך אינה ליצור שלט יפה שכולם יתפעלו ממנו, אלא שהשלט יגרום למי שנוסע בכביש להבין באופן מיידי במה מדובר, מה אתה מציע, ויניע אותו לפנות אליך, להתקשר או להגיע אליך.

מה באמת המטרה של עיצוב פרסומת או שלט?

המטרה האמיתית והיחידה של עיצוב פרסומת, באנר או שלט חוצות היא שהמסר יגיע בצורה הכי ברורה ומהירה לקהל היעד ויניע אותו לפעולה הרצויה. אם, לדוגמה, הצבת שלט ליד כביש סואן, המטרה שלך היא שהנהגים שנוסעים בכביש יראו את השלט, יבינו מיד מה אתה מציע וירצו לפנות אליך לקבל מידע נוסף או לרכוש את השירות או המוצר שלך.

השאלות הנכונות שחובה לשאול הן:
  • מה בדיוק המטרה של השלט או הפרסומת שלי?
  • איזה עיצוב יבטיח בצורה הכי יעילה וברורה את השגת המטרה הזאת?
  • מה יגרום לצופה להבין מיד במה מדובר ולבצע את הפעולה הרצויה לי?
לדוגמה, אם מטרת השלט היא למכור מוצר חדש, צריך להתמקד בעיצוב פשוט וברור שימחיש מיד מהו המוצר, למה הוא מועיל, ואיך ליצור איתך קשר. אם השלט מיועד ליצור מודעות או הזדהות עם מותג, העיצוב צריך להיות ברור, ממוקד מאוד, ובעל מסר קליט ופשוט, שיעבור בצורה מהירה לקהל היעד.

למה אסור להתמקד רק ביופי של העיצוב?

להתמקד רק ביופי או באסתטיקה זו טעות כי אז עלול להיווצר מצב שבו העיצוב אמנם נראה מצוין מבחינה ויזואלית, אבל לא משיג את מטרתו העסקית. לדוגמה, יכול להיות שהמעצב שתבחר יאמר לך "זה עיצוב יפה מאוד", אך אנשים שיראו את השלט לא יבינו במה מדובר, או לא ירגישו צורך להתקשר או להתעניין במה שאתה מוכר. היופי עלול לבוא על חשבון הפשטות, הבהירות והיעילות של המסר הפרסומי.

לדוגמה, שלט מעוצב יתר על המידה עם אלמנטים גרפיים מורכבים או צבעים רבים, יכול להיראות יפה ואפילו מרשים, אבל אנשים יתקשו לקלוט בשנייה הראשונה את המסר. בכביש מהיר, שבו לאנשים יש זמן מוגבל מאוד להסתכל, שלט פשוט עם מסר ברור ומדויק עדיף תמיד על פני עיצוב מורכב ויפה שקשה לפענח.

איך לבחור את העיצוב הנכון ביותר?

כאשר מעצבים שלט, באנר, או אתר אינטרנט, העיצוב הנכון ביותר הוא תמיד זה שמשיג את המטרה העסקית בצורה הישירה והברורה ביותר. במקום לשאול "האם זה נראה יפה?", יש לשאול שאלות כמו "האם המסר ברור באופן מידי?", "האם מי שיראה את העיצוב יבין במה מדובר?", "האם המסר יניע לפעולה?". אלו השאלות היחידות שבאמת חשובות.

לדוגמה, כשבוחרים מעצב, חשוב לא להתרשם רק מהתיק עבודות שלו שנראה יפה, אלא לבדוק אם העיצובים שלו משיגים בפועל את התוצאות העסקיות הרצויות. מעצב שמציע פתרונות גרפיים פשוטים, ברורים ואפקטיביים הוא תמיד עדיף על מעצב שמציע עיצובים מורכבים ויפים שאינם משיגים את מטרתם.

למה העיצוב חייב להיות ממוקד במטרה ולא באסתטיקה?

העיצוב חייב להיות ממוקד במטרה ולא באסתטיקה מכיוון שהמטרה הסופית של כל עיצוב מסחרי היא לגרום לאנשים להבין את המסר ולפעול לפיו. אם העיצוב יפה, אבל לא ברור, הוא פשוט לא יעיל. לדוגמה, אם השלט שלך מיועד לפרסם מספר טלפון להזמנות, אז הכי חשוב שהמספר יהיה גדול וברור, אפילו אם זה פחות יפה מבחינה גרפית. ייתכן שהמעצב יציע לך גופן קטן ועדין יותר כדי לשפר את האסתטיקה, אך זה יפגע ביכולת של האנשים לקלוט במהירות את המסר החשוב.

ההתמקדות צריכה להיות תמיד על כך שהעיצוב ישיג תוצאות, ולא על כך שהעיצוב יראה הכי יפה או מושלם מבחינה גרפית. אם אתה שואל את עצמך שאלות כמו "אולי נעשה לוגו יפה?", "אולי נחליף צבעים?", אתה מבזבז זמן יקר שבסופו של דבר עלול לגרום לתוצאה פחות טובה.

לסיכום, מה הכי חשוב לזכור בעיצוב פרסומי?

בעיצוב פרסומי - בין אם זה שלט חוצות, באנר או פרסומת באתר אינטרנט - הכי חשוב לזכור שהמטרה הסופית היא להעביר את המסר ולהניע לפעולה. היופי הוא חשוב, אבל הוא רק אמצעי משני. כל החלטה בעיצוב חייבת להיות מוכוונת להשגת מטרה זו, ולא לשיפור אסתטי בלבד.

זכור תמיד לשאול את עצמך "האם העיצוב הזה ברור?", "האם המסר יגיע מהר לצופה?", "האם זה יניע לפעולה?", במקום להתעסק בשאלות של יופי ואסתטיקה בלבד.
עיצוב שלטים, פרסומות ובאנרים - מה באמת חשוב?

שלום חברים, כאשר מעצבים שלט, פרסומת או באנר, חשוב לשים לב לנקודה מרכזית - אחת הטעויות הנפוצות היא שהמעצב מתמקד בכך שהעיצוב ייראה כמה שיותר יפה.

אבל כאן טמונה הטעות - כי מה שבאמת חשוב, מה שהכי משמעותי, הדבר היחיד שצריך להנחות אותנו, הוא שהפרסומת תשיג את מטרתה. אם לדוגמה הצבתם שלט לצד כביש הומה, השאלה שצריכה להנחות אתכם היא: מהי מטרת השלט? האם אתם רוצים שאנשים שנוסעים בכביש יבחינו בו, יבינו את המסר ויבצעו פעולה כמו התקשרות אליכם או פנייה לבית העסק?

שאלת המפתח בעיצוב שלטים

כאשר אתם מעצבים שלט, אתם צריכים לשאול את עצמכם:
  • מהי המטרה של השלט?
  • איך העיצוב יכול לשרת את המטרה?
  • מה יעזור למי שרואה את השלט להבין במה מדובר במהירות?
  • מה יניע אותו לפעולה?
מה לא לשאול?

אל תשאלו את עצמכם:
  • האם זה נראה יפה?
  • האם זה נראה יוקרתי?
  • האם הצבעים מוצאים חן בעיני המעצב שלי?
כל השאלות האלו הן בזבוז זמן, משאבים ואנרגיה, ולפעמים הן באות על חשבון השגת המטרה עצמה. כי אם אתם עסוקים בלוודא שהעיצוב יהיה אסתטי ומושלם, אתם עלולים לפספס את היעילות שלו - מה שאומר שהפרסומת לא תביא לתוצאה הרצויה.

תוצאה מעל יופי

שלט, פרסומת או באנר - כל אלו הם כלים שמטרתם לתקשר מסר ברור ולגרום לפעולה. לכן, כשאתם מעצבים אותם, התמקדו קודם כל בשאלה: איך העיצוב ישרת את המטרה העסקית שלי בצורה הטובה ביותר?

יכול להיות שהמעצב שלכם יגיד לכם "זה נראה נהדר!" - אבל אם זה לא גורם לאנשים לעצור, להבין את המסר ולפנות אליכם, אז מדובר בעיצוב יפה אך לא אפקטיבי.

לסיכום

כאשר אתם מעצבים פרסומת מכל סוג, זכרו: יופי זה בונוס, אבל יעילות היא העיקר. חשבו איך להעביר את המסר בצורה הברורה והמשכנעת ביותר, והתמקדו בתוצאה הרצויה.

לקריאה נוספת על עיצוב נכון של שלטים, שכנוע לקוחות והעברת מסרים שיווקיים, בקרו באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. בהצלחה!
מבחינה למכור מוצר יקר ללקוח לקוחות איך לעצב אתר אינטרנט שלמות מסר השגת מטרה רגישות מוצר יקר צבעים להתמקד איך לבחור איך לבחור מעצב איך לעצב אתר אינטרנט איך לעצב באנר איך לעצב חומר פרסומי איך לעצב פרסומת איך לעצב שלט אינטרנט אתר אינטרנט באנר באנרים בחירה בחירת מעצב המטרה המטרה של העיצוב חומר חומר פרסומי לבחור לבחור מעצב לעצב אתר אינטרנט לעצב באנר לעצב חומר פרסומי לעצב פרסומת לעצב שלט מה המטרה מה המטרה של העיצוב מטרה מטרות מטרת העיצוב מעצב עיצוב עיצוב אתר עיצוב אתר אינטרנט עיצוב באנר עיצוב פרסומת עיצוב שלט עיצוב שלט חוצות פרסומות פרסומת שלט שלטים שליטה תהליך תהליך עיצוב תהליך עיצוב פרסומת תהליכים תכלית
הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 4
הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 4
... הוא נמצא בתוך זמן ומקום שממלאים אותו, מה זה? מה זה התודעה? למה אני רוצה? מה זה רצון? תשאל עד שתבין שהכל אחד, ואז תבין שאתה אלוהים. למשל זה ספר בגודל מסוים וזה שלט, אלו שתי ישויות בגדלים שונים ונמצאות במקום אחר. בהבנה הסופית אתה אמור להבין, שזה ספר וזה שלט, זה במקום אחד וזה במקום שני, ובו זמנית ...
צירוף מקרים, השגחה פרטית, לכל דבר יש סיבה, צירופי מקרים, לשום דבר אין סיבה, הכל אקראי, הכל סיבתי, סיבתיות, אקראיות, משמעות החיים
צירוף מקרים, השגחה פרטית, לכל דבר יש סיבה, צירופי מקרים, לשום דבר אין סיבה, הכל אקראי, הכל סיבתי, סיבתיות, אקראיות, משמעות החיים
... סוג של התאמה מיוחדת בין המחשבה הפנימית למציאות החיצונית. דוגמה נוספת לכך היא אדם שחושב על צמיגים, ומיד לאחר מכן רואה שלט פרסומת שעליו כתוב צמיגים - בואו אלינו. תחושת הסינכרוניות הזו מתוארת לעיתים קרובות כצירוף מקרים ... הדבר הזה של הסינכרוניזציה הזאת שאני יכול לחשוב מחשבה סתם בשיחה פנימית שלי עם עצמי בעודי נוסע או משהו ובדיוק אני רואה שלט שכתוב בדיוק מה שחשבתי עד עכשיו כמו מן סינכרוניזציה כזאתי, אתה מכיר את הדבר הזה? אליעד: כן שאתה חושב על ארטיק ופתאום אתה עובר ליד חנות ארטיקים. ש: כן אני אומר חשבתי על צמיגים ופתאום אני רואה מרים את הראש אני רואה שלט צמיגים בואו אלינו כאילו משהו כזה. אליעד: מה זה אומר? ש: לא יודע כל מיני זה קורה לי כל הזמן יותר ...
בגדו בי מה לעשות, מה לעשות אם בוגדים בך? מה לעשות אם בעלך מנהל רומן? מה לעשות אם אשתך מנהלת רומן? מה לעשות אם אשתי בוגדת בי? מה לעשות אם לבעלי יש מישהי? איך להתמודד עם בגידה בזוגיות? למה בוגדים?
בגדו בי מה לעשות, מה לעשות אם בוגדים בך? מה לעשות אם בעלך מנהל רומן? מה לעשות אם אשתך מנהלת רומן? מה לעשות אם אשתי בוגדת בי? מה לעשות אם לבעלי יש מישהי? איך להתמודד עם בגידה בזוגיות? למה בוגדים?
... שעשית קודם. עכשיו מה זה אומר לנו בפועל זה אומר עוד פעם אם בגדו בך זה בסך הכל אמרו לך לא טוב לי איתך ושמו לך שלט מול הפנים אמרו לך את זה מאה פעמים לא הקשבת עכשיו שמים לך שלט מול האף אתה רואה לא טוב לי איתך בום לפנים. אבל זה הכל אבל אתה צריך להבין ...
מי שרוצה להרגיש טוב - שלא יפחד להרגיש רע
מי שרוצה להרגיש טוב - שלא יפחד להרגיש רע
... לרצונו. הרצון הזה הוא המעביד האכזרי ביותר משום שאינו מעניק מנוחה ואינו מאפשר לאדם אף רגע אחד של חופש אמיתי. לדוגמה, גם אם האדם מחליט להפסיק לעשן, הוא למעשה נשלט על ידי רצון אחר - הרצון להפסיק לעשן. אין לאדם מצב בו הוא אינו נשלט על ידי רצון. אפילו בשנתו הוא עדיין רוצה וחולם, וכך בעצם ממשיך ... שלו הוא יודע שקיימת אפשרות לאושר מושלם, ובגלל הידיעה הזו הוא תמיד ממשיך לחפש עוד ועוד. מה פירוש לחזור להיות מלך על חייך? אליעד מתאר שהאדם היה פעם מלך - כלומר, שלט במציאות שלו והיה בעל חופש מוחלט. עבד הוא מי שנשלט על ידי הרצונות שלו. כל אדם, הוא מסביר, יכול לחזור להיות מלך, ... לא היה מודע לכך, לא היה מחפש כל הזמן להרגיש טוב יותר. החזרה להיות מלך האדם היה פעם מלך. מלך משמעו - מישהו ששולט, שמחליט, שמכתיב את מציאותו. מנגד, עבד הוא מי שנשלט, מי שמוכתב לו כיצד לחיות. כל אדם יכול לחזור ולהיות מלך על חייו. ... את האושר, והוא אף פעם לא מאושר, וזה לא נגמר. העניין אם נלך למשל, כל אחד ואחד מבני האדם היה מלך, מלך זה מישהו שטוב לו, בוחר ומחליט מה לעשות, ועבד רע לו הוא נשלט. וכל אדם אם יתחבר למשהו בתוכו, הוא יחזור להיות המלך, בנוגע לכל ...
לצאת מהמטריקס, איך לצאת מהשכל? איך להגיע לשלמות המוחלטת? איך להגיע לאושר המוחלט? לצאת מהמקום והזמן, להיכלל באין סוף, להתקרב לצדיק האמת, להשתחרר מהמטריקס
לצאת מהמטריקס, איך לצאת מהשכל? איך להגיע לשלמות המוחלטת? איך להגיע לאושר המוחלט? לצאת מהמקום והזמן, להיכלל באין סוף, להתקרב לצדיק האמת, להשתחרר מהמטריקס
... אם משהו לא נמצא בשום מקום וזמן, הוא פשוט אינו קיים כלל. לדוגמה, הוא מציג שלט, ושואל אם הוא יכול להתקיים בלי חלק ממנו. אם אחד מחלקי השלט לא יהיה קיים במקום וזמן, אז לשלט כבר לא תהיה משמעות. כך גם אם משהו אינו נמצא בשום מקום, אין לו משמעות אמיתית. מה הקשר בין מועט המחזיק את ...
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... העניין היה מסתכל על החיים בצורה אחרת ובאופן כללי היה יודע להתמודד עם זה שיש חסרונות במציאות והיה יודע לאהוב את עצמו למרות שיש לו חסרונות והיה מסוגל ללכת ברחוב עם שלט ולכתוב על השלט את החסרונות שלו והיה מסוגל לאהוב אנשים שיש להם חסרונות והיה מסוגל לאהוב את עצמו ...
לשכנע משוגע, דמיונות שווא, סכיזופרניה פרנואידית, חרדות, פחדים, מחשבות שווא, פרנויות, לטפל בפרנויה, לטפל בחרדה, לטפל בשיגעון, לטפל במשוגע, לטפל בהפרעה נפשית, לטפל בשיגעון
לשכנע משוגע, דמיונות שווא, סכיזופרניה פרנואידית, חרדות, פחדים, מחשבות שווא, פרנויות, לטפל בפרנויה, לטפל בחרדה, לטפל בשיגעון, לטפל במשוגע, לטפל בהפרעה נפשית, לטפל בשיגעון
... הפשוטה, האמת העובדתית, המציאות כפי שהיא נחווית בחושים. אם האדם טוען שמשהו נאמר עליו, צריך לעזור לו לבדוק האם זו עובדה או רק פירוש. לדוגמה, לראות שלט ברחוב זו עובדה, אבל ההנחה שהשלט מתייחס אליו אישית זו פרשנות בלבד. ככל שהאדם מתרגל להבדיל בין עובדות לפרשנויות במצבים פשוטים ...
ויכוחים - ממה הם נובעים? מי אף פעם לא משתתף בויכוחים? איך לצאת מויכוחים?
... אבל הגורם הזה, הוא תמיד מחוץ לויכוח, והויכוח לא משפיע עליו בשום צורה. ומיהו הגורם הזה? הגורם הזה, הוא האמת! האמת קיימת. וגם אם אף אחד לא יודע אותה, וגם אם כולם חושבים את ההפך שלה, וגם אם השקר מסתובב עם שלט גדול ואומר שהוא האמת, האמת תמיד תישאר ...
פחד מוות / שלמות עצמית - כיצד חוסר שלמות עצמית יוצר פחד מהמוות?
... לא בטוחים בוודאות מוחלטת, שאכן הם בדרך הנכונה. כי כל אחד צועק שהאמת נמצאת אצלו. וגם השקר הגדול ביותר, גם הוא מסתובב עם שלט וצועק שהוא האמת ושהוא מוכר את גן העדן. אבל האמת היא אחת. ובוודאות שבסופו של דבר, שיש אמת ...
פחד מוות - פחד מהמוות - ממה נובע פחד ממוות?
פחד מוות - פחד מהמוות - ממה נובע פחד ממוות?
... כולנו נמות לבסוף, וממילא כולנו כבר היינו שם לפני שנולדנו, ובכל זאת אנשים פוחדים. אליעד נותן דוגמה לכך שאפשר לתלות שלט בחדר יולדות שאומר: עכשיו נולד עוד חולה סופני, מכיוון שכל מי שנולד גם ימות יום אחד. כל אחד הוא למעשה חולה סופני מרגע שנולד, והמוות הוא חלק בלתי נפרד ... ואחד ימות, וכמו כן היית שם כבר, לפני שנולדת, היית שם במוות. מה הלחץ? ממה אתה כל כך פוחד? בחדר יולדות אפשר לתלות שלט: עכשיו נולד עוד חולה סופני, ולמה? כי כל אחד שנולד הולך למות. כמובן שיש עניינים רבים מפחד מוות, עכשיו נדבר על אחד ההיבטים, והסיבה היא, בגלל שהאדם אינו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שלט, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שלט, איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, מאמן אישי לילדים נוער והורים, אימון אישי לילדים בתחום שלט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 14:10:50 - wesi1