אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חוויית קנייה ✔איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש?

הצלחה במכירות תלויה במיקוד במהות של המכירה ולא בצורה שלה. הדבר המרכזי שצריך להבין הוא: מה המהות של המכירה? רבים רואים את המכירה כתהליך שבו הם מנסים למכור את המוצר, אך למעשה, המכירה האמיתית קשורה לשאול את עצמך - מה אתה בעצם מוכר ללקוח? לקוחות לא באים לקנות את המוצר עצמו, אלא את התוצאה או התחושה שהמוצר מספק להם. על המוכר להתמקד במהות של הצורך של הלקוח, ולא במוצר עצמו.

מה הלקוח באמת רוצה?

אם תנתחו את כל העסקאות בהן המכירה מצליחה, תגלו שהן התרכזו לא במוצר, אלא בחוויית הקנייה ובמהות שלה. למשל, לקוח שבא לקנות טלוויזיה לא מחפש רק את המוצר עצמו, אלא את החוויה שהוא יוכל להפיק מהטלוויזיה - חוויית צפייה מרהיבה שתשדרג את הזמן עם המשפחה והחברים. על המוכר להבין זאת ולהתמקד במענה על הצורך הזה. לדוגמה, אם לקוח שואל על טלוויזיה, המוכר צריך להדגיש את התחושות שהלקוח ירגיש כשהוא יוכל לראות את סרטיו האהובים ב - HD חד ומרשים, ולא רק את התכונות הטכניות של המוצר.

מהו ההבדל בין צורה למהות במכירה?

המוכר יכול להימנע מהמיקוד במוצר עצמו ולפני הכל צריך להתמקד במה שהלקוח רוצה להשיג. צורת המכירה אומרת למכור את המוצר, בעוד מהות המכירה היא למכור את התחושה שהלקוח ישיג מהמוצר. לקוח קונה לא רק את הטלוויזיה אלא את תחושת ההנאה שהוא יפיק ממנה. לכן, ככל שהמוכר יוכל להתמקד בצרכים הרגשיים של הלקוח, כך המכירה תהיה מוצלחת יותר.

איך להימנע מטעויות במכירה?

חלק מהטעויות הגדולות ביותר במכירות קורות כשמוכר מתמקדים רק במוצר ומפיץ מידע טכני על המוצר בלי להתחשב במה שהלקוח באמת רוצה. לדוגמה, מכירות רבות כושלות כי המוכר מסביר את המוצר באופן טכני, כמו "שלום, אני עובד בחברה X ויש לנו את המוצר Y". הלקוח לא אכפת לו מכל המידע הזה. הוא לא קונה את המוצר, הוא קונה את התחושה שהוא ירגיש כאשר ישתמש במוצר.

מהו הקשר בין מכירה והחיסרון של הלקוח?

כאשר הלקוח בא לרכוש מוצר, הוא בעצם מנסה למלא חיסרון מסוים בחיים שלו. זה יכול להיות צורך פיזי כמו נעליים חדשות או צורך רגשי כמו תחושת שייכות או הנאה. המוכר טוב הוא זה שמצליח לאתר את החיסרון הזה ולהציע פתרון, ולא פשוט לשווק מוצר. לדוגמה, אם הלקוח בא לרכוש טלוויזיה,...
מה הדבר הכי חשוב לעשות כדי שהמכירה תצליח? מה מהות של הצלחה במכירה? עכשיו, אתה תגיד לי לגרום ללקוח לחשוב שיש במוצר יותר יתרונות מחסרונות ביחס למה שהוא רוצה, ביחס לאלטרנטיבות שלו, נכון? אז אני לא רוצה את התשובה הזאת.

ש: להאמין במוצר.

אליעד: לא.

ש: לספק את המוצר ללקוח, אם הוא רוצה הוא יקנה.

אליעד: קודם כל מה שאמרת זה נכון אבל תסביר את המהות של התשובה. בן אדם שאומר לי "תקשיב, תן לי שיטה איך להצליח במכירות". דבר ראשון מתומצת שממנו נגזור הכל. כמו שאמרנו תביא לי את החוק שממנו נגזור הכל, מה החוק שממנו תגזור הכל?

ש: זה כאילו ענית על הצורך של הלקוח.

אליעד: במה תלוי הצלחת המכירה? במה תלוי? תראה, כל התיאוריות על מכירה יש מאחוריהן פרנציפ ומה הפרנציפ הזה? נגיד שמישהו אומר "אני עכשיו רוצה לשבת לבד, לבנות שיטה למכירות, לפי מה אני אבנה את השיטה?". מה החוקיות שלפיה אתה צריך לבנות את השיטה? נו, מי יודע?

ש: בסוף זה שהלקוח יקנה זאת אומרת הלקוח יקנה בגלל שהוא יראה שיש לו תועלת.

אליעד: יש דבר שבו תלוי אם תצליח במכירה או לא הדבר הוא כמה אתה ממוקד במהות של המכירה ולא בצורה של המכירה. מה זה אומר מהות וצורה במכירה. מה זה מהות ומה זה מכירה? צורה של מכירה זה אומר "אני מוכר לו, מה אתה מוכר? נעליים", הלקוח בא, מה לקנות? נעליים, מה אתה מוכר לו?

ש: נעליים.

אליעד: נעליים, יפה. אם ככה אתה חושב אתה מאוד גרוע כמוכר נעליים.

ש: הוא בא לקנות רגש.

אליעד: שניה, חכה, נכון. בסדר, שניה, רגע. אבל יותר עמוק. מה שאמרת זה נכון אבל בוא נגדיר את זה יותר. מוכר רע זה מוכר שמוכר צורות, מה זה מוכר צורות, הוא אומר מה הוא רוצה לקנות "X" הוא אומר "מה אני נותן לו "X, אתה מדבר איתו על ה"X", משבח את ה "X" וכו'. מוכר טוב זה מוכר שמתמקד במהות של המכירה, מה המהות של המכירה, "למה בן אדם בא אלי לחנות? כי רע לו במשהו", אולי לא רע, אם היה טוב לו כל כך למה הוא הגיע ואז הבנו פה משהו, למה הוא בא אלי? כי הוא חושב שאולי אני יכול לעשות לו טוב בחיים.

ש: מספק לו את הצרכים שלו.

אליעד: קודם כל להסתכל באופן כללי. הוא בא אלי כי הוא חושב שאני יכול לעשות לו יותר טוב בחיים מאשר שטוב לו עכשיו. אם הוא היה חושב שאני יכול לעשות לו יותר רע בחיים או שאני לא יכול לשפר לו את החיים הוא לא היה בא. כן.

ש: נכון, סליחה אני יכול להכניס פה עוד משהו. גם הוא בא עצם זה שהוא בא אלי יותר קל לי לחבק אותו כי הוא בא אלי, הוא נגש הנה, הוא נכנס לטריטוריה שלי בדיעבד. יותר קל לי לחבק אותו ולדבר איתו...

אליעד: מאשר אם היית ניגש אליו.

ש: ברור, כן.

אליעד: מה שאתה אומר זה נכון. אבל זה לא עכשיו מהות העניין. מהות העניין היא כזאת, מי שרוצה להצליח במכירה צריך תמיד לזכור "מה אני מוכר לו" והקונספט צריך להיות סובב סביב מה שאתה מוכר לו. עכשיו, איך אתה משכנע אותו שאתה יכול לעשות לו טוב בחיים? דרך המוצר, אבל המוצר הוא רק אמצעי הוא לא המטרה. אתה לא מוכר לו את המוצר, צא מהראש שלך עם המוצר. כי הרבה אנשים לא מצליחים במכירה בגלל שהם יותר מדי מנסים למכור את המוצר שלהם.

ש: הם מתעסקים במוצר בכלל.

אליעד: הוא בא ללקוח והוא מתחיל לספר לו על המוצר.

ש - 1: יפה אתה יכול להסתכל גם על החיים שלך מה זה משנה אם אתה ביל גייטס או לא ביל גייסט, או אתה משהו.

ש - 2: הלכת רחוב, בחורה למשל, תסתכל על בחורה כעל מוצר.

ש - 1: לא תסתכל עליה כעל מוצר.

אליעד: על עצמך, אל תעברו עכשיו נושא חברים. אני מסביר עוד פעם, לפעמים בן אדם לא מצליח במכירה כי הוא יותר מדי מתעסק במוצר שלו. לדוגמה "שלום אני זה וזה, ואני עושה ככה וככה", זה לא מעניין אף אחד, הוא לא רוצה לקנות את מה שאתה נותן לו, זה לא מעניין מה אתה עושה. אתה צריך לבדוק מה הוא רוצה, הוא רוצה להרגיש טוב, איך הוא חושב שיהיה לו טוב, על ידי שיהיה לו "1,2,3". "שלום אני יוכל לתת לך 1,2,3", בא נתחיל ממה אתה יכול לתת לו. בשביל מה הוא שילם בשביל מה שנתת או בשביל מה שהוא קיבל? בשביל משהו שהוא קיבל.

אבל טיפש אומר "מה זאת אומרת הוא שילם כי נתתי לו", בכלל לא קשור למה שנתת לו יש פה בכלל מערכת אחרת, הוא רצה להרגיש טוב והוא חשב שאם תיתן לו משהו נוסף זה יעשה לו טוב, והוא בכלל שילם לך על משהו אחר לא בהכרח על מה נתת לו.

אבל עוד פעם עם כמה אנשי מכירות כשאתה אומר לו תספר על עצמך, הוא מתחיל לספר לך סיפורים על עצמו כי הוא בא למכור מוצר אומר "שלום אנחנו חברה שעושה ככה וככה".

ש: אין נו מה, זה לא מתחילים ככה בכלל.

אליעד: איך מוכרים?

ש: אתה בא מדבר עם הלקוח "שמע יש לי מוצר" ואז הוא מתחיל זה, אתה מתחיל לדבר איתו שיחה אישית בכלל.

אליעד: לא, זה ברור שלא, אבל לא מההיבט הזה. אני מדבר על הפוקוס שלך צריך להיות "שלום אני יכול לתת לך ככה וככה". קודם כל מה אתה יכול לתת לו אחר כך מה אתה נותן בפועל. מה הוא צריך? הוא צריך משהו? מה הוא צריך נגיד?

ש: מה הוא צריך כאילו מוצר, כאילו מה?

אליעד: אני אתן לך דוגמה, נגיד שהוא בא לקנות טלויזיה, אתה בא "אתה יודע יש לנו טלויזיה כזאת וכזאת", לא. עכשיו אתה צריך לאלתר למה הוא רוצה את הטלויזיה? "יש לי בשבילך משהו שיספק לך חוויית צפייה סוף הדרך, משהו שירשים את כולם", "עכשיו אתה יודע מה? יש לי את זה ואת זה". קודם כל תתחיל מהסיבה שהוא רצה לקנות לא ממה שמכרת.

ש: ואז אתה שואל אותו סתם לדוגמה ממה שעולה לי בראש, "כאילו אתה מה, אתה רוצה לראות בזה כדורגל עם החברים?", סתם לדוגמה. ואז אתה מתחיל לומר לו שאתה יושב עם החברים ואתה רואה את זה "HD" יותר טוב וזה.

אליעד: מה שאני מנסה לומר שההתמקדות לא צריכה להיות "בשלום אני 1,2,3" למרות שאתה יכול להגיד את "ה - 1,2,3" ואז אתה מיד אמור לעבור לצורך שלו, מיד אתה אמור לעבור לחיסרון של הבן אדם, "אני יכול למלא לך את החיסרון" אחר כך תספר לו איך תמלא את החיסרון. למה? כי יותר מעניין אותו לשמוע מה אתה יכול לתת לו, סליחה יותר מעניין אותו לשמוע מה הוא מקבל ממך שמעניין אותו מאשר מה אתה רוצה לתת לו.

עכשיו אם אתה זוכר שבסוף שהוא קונה ממך תחושה של טוב אז הרבה פעמים גם המכירה תתבצע אחרת ואתה בעצם תדבר איתו אחרת, ומאוד יכול להיות שהוא גם לא צריך את המוצר ויקנה אותו בגלל שעשית לו טוב. אתה מבין? אבל אם אתה נעול על המוצר, "אני צריך למכור לו את זה", אז אתה לא מרוכז במכירה, אתה מוכר לו את המוצר הלא נכון. הוא לא משלם על המוצר שלך הוא משלם על משהו אחר בכלל.

ש: למה מיד, למה לא בעקיפין?

אליעד: אני אסביר לך, עוד פעם הכל תלוי בסיטואציה אם אתה רוצה לתפוס את הריכוז של הלקוח, נגיד שיש לך דקה לדבר איתו, חצי דקה.

ש: אבל אם זה מיד אז זה...

אליעד: יש לך חצי דקה לדבר איתו עכשיו, חצי דקה מתוך חצי דקה לא שכנעת אותו הוא ניתק לך את הטלפון. מה אתה עושה? "אנחנו חברה של ככה וככה", מה אכפת לי איזה חברה אתה, אתה מציק לי, אתה כבר עשר שניות יותר מדי על הקו.

ש: אתה חופר לי.

אליעד: אתה חופר, חבר אתה חופר. אתה צריך להגיד לו "שלום רצינו להציע לך ככה וככה", קודם כל תבדוק מה הוא רוצה ותספר לו מי אתה או שתגיד לו מי אתה בשתי מילים, עכשיו תספר לו מה אתה יכול לתת לו ואל תספר עוד פעם מי אתה. כל הזמן הפוקוס צריך להיות על מה הלקוח רוצה. לא מה אני נותן לו, לא מה בא לי לתת לו, לא כמה אני חכם, לא מעניין, לא אכפת לו כמה אתה חכם. קודם כל מה אתה יכול לתת לו.

יש את אלו שבאים ועושים פרזנטציות מתחילים לספר על עצמם וזה מראה שהם לא מרוכזים למרות שהרבה פעמים גם הלקוחות טיפשים, הוא אומר "כן תספר לי על עצמך", מה אכפת לי מי אתה, תגיד לי מה אתה יכול לתת לי, מה אכפת לי שאתה דוקטור לאיזה, מה הפתרון. טוב זה הבנו? מה היא המהות מה שאמרתי פה? מהי המהות?

ש: או עוד לראות מה הלקוח רוצה, מה הלקוח שהוא בא לקנות, מה הוא רצה בקנייה הזאת. לא את המוצר מה הוא רצה מעבר למוצר, איזה תחושה הוא רצה לקבל מהקנייה של המוצר. כמו לדוגמה הצפייה של הטלויזיה לדוגמה עם חברים, שיהיה לו.

אליעד: אז אם שואלים אותך לדוגמה, מוכר לדוגמה "מה אתה עושה בחיים", אומר "אני מוכר X", אוקי סבבה, ואיך אתה מגדיר את עצמך מול עצמך? "אני מוכר X", נכשלת. "אני עושה טוב לאנשים באמצעות זה שאני ממלא להם חסרונות מסוימים".

ש: אני נותן שירות וזה.

אליעד: איזה שירות? מי צריך שירות. הוא אמר לך משהו אחר.

ש: זה כמו סטרס שאומר אני מספק אנשים כאילו להרגיש יותר טוב.

אליעד: אולי, תקשיב זה לא "אני נותן שירות לאנשים", "אני המקצוע שלי לעשות אנשים מאושרים". באופן יחסי מאושרים, "אתה נותן לאנשים אושר?", "כן". בא בן אדם רעב, נותן לו לחם, בא בן אדם רוצה זה, נותן לו נעליים. אתה צריך להסתכל על זה במהות של הדבר לא על הצורה. עכשיו ככל שתסתכל יותר על המהות ככה המכירה שלך יותר תצליח, למה? כי כל הפוקוס שלך יהיה על ליצור לו את החוויה המתאימה על זה שהוא יקנה את הנעל.

אם נגיד אתה מרגיש שהוא לחוץ, אתה אומר "רגע המהות זה לא למכור לו את הנעל, המהות זה שהוא לא יהיה לחוץ", כי אם הוא לחוץ אז הוא כבר לא מרגיש בנוח למה שהוא יקנה את הנעל, צריך להרגיע אותו. אני מסביר לך, מה היה קורה אם היית מבין את מה שעשית אז היית עושה את זה בצורה מסודרת, אז היית מצליח יותר.

כמו שיש אחד שהוא זוכה בלוטו פעם אחרי פעם והוא...
לתרגל יעילות שייכות מיומנות מהות צורה לגרום לו לחשוב הרגשה של הנאה צריך משהו לרכוש מוצר תודה שאלות איך לגרום ללקוח איך להצליח איך להצליח במכירות איך להצליח למכור איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך מוכרים ללקוח איך משכנעים לקוח איך משכנעים לקוחות אתה מוכר ללקוח הלקוח הלקוח רוצה הלקוח שלך הצלחה הצלחה במכירות טיפים טיפים למכירות לגרום ללקוחות להצליח להצליח במכירות להצליח למכור למכור לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מה אתה מוכר מה אתה מוכר ללקוח מה הלקוח מחפש מה הלקוח רוצה מה הלקוח שלך רוצה מה שהלקוח רוצה מהות מהות המכירה מוכר ללקוח מוכרים ללקוח מכירה מכירות משכנע משכנעים לקוח משכנעים לקוחות רצון שכנוע
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
... אפקטיבי ביותר עבור כל לקוח ספציפי. איך לגרום ללקוח להרגיש שהוא מקבל הצעה משתלמת? איך ליצור חוויית קנייה שמובילה לסגירת עסקה? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך לשפר את כישורי המכירה שלך? איך להציג מוצרים ללקוח בצורה נכונה? מתי להשתמש בעקרון הניגודיות במכירה? ... תוך שמירה על האמון והקשר החיובי עמו. איך לגרום ללקוח להרגיש שהוא מקבל הצעה משתלמת? איך ליצור חוויית קנייה שמובילה לסגירת עסקה? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך לשפר את כישורי המכירה שלך? מהו עקרון הניגודיות במכירות? האם להציג מוצר גרוע לפני המוצר המתאים? איך ... חכמה, מבלי לגרום ללקוח לאבד אמון. איך לגרום ללקוח להרגיש שהוא מקבל הצעה משתלמת? איך ליצור חוויית קנייה שמובילה לסגירת עסקה? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך לשפר את כישורי המכירה שלך? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא בהקשר של מכירות וזה הולך ככה ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... קרבה עם הלקוח כן יכולה לעבוד? יש לקוחות שמחפשים יותר מאשר רק מוצר - הם מחפשים חוויית קנייה נעימה. לדוגמה, אדם בודד עשוי להרגיש טוב יותר אם המוכר מראה לו יחס אישי ומעניק לו תשומת לב. אם הלקוח מרגיש שהמוכר הוא חבר, ייתכן שיהיה לו קשה לסרב להצעה, גם אם ...
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
... למהנה? תהליך מכירה יכול להפוך למהנה אם איש המכירות יחשוב על צרכי הלקוח ויציע לו את המוצר המתאים לו. כאשר איש המכירות מבין את מה שהלקוח מחפש ומציע לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, חוויית הקנייה הופכת ליותר מספקת, והמכירה הופכת לאפקטיבית. מהם הטיפים לאנשי ... להציע לו. איך להפוך את מכירת המוצרים למהנה? תהליך מכירה יכול להפוך למהנה אם תשקול את הצרכים של הלקוח ותציע לו את המוצר המתאים. אם תצליח להבין את מה שהוא באמת מחפש, תוכל להפוך את חוויית הקנייה ליותר מספקת ולקדם מכירה בצורה אפקטיבית. מהם הטיפים לאנשי ...
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
... החברות האישית, ואף למצב שבו גם אם לא קנה, עדיין ירצה לחזור ולשוחח איתך בגלל התחושה הטובה שקיבל מהמפגש איתך. לדוגמה, אדם יכול להגיע לחנות ולגלות שהמוצר לא מתאים לו, אבל מכיוון שהייתה לו שיחה נעימה וחוויית קנייה טובה, הוא יזכור את המקום לטובה וימליץ עליו לאחרים. המטרה היא ליצור מצב שהלקוחות שלך זוכרים אותך כחוויה נעימה, גם ...
NLP / סודות השכנוע / לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
... סודות השכנוע לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד אחד מהעקרונות החשובים ביותר בשכנוע והעברת מסרים, והוא העיקרון של דיבור אובייקטיבי ודיבור סובייקטיבי. ואסביר את היתרונות ואת החסרונות של דיבור ... מבט נייטרלית לגמרי שאין לה שום העדפת צד כלשהי, מנקודת מבט שכזו, כל הרעיונות נכונים לא נכונים באותה המידה ממש. וכאשר מנסים לשכנע מישהו במשהו, פירושו של דבר שהוא, שמנסים לגרום לו להתייחס לרעיון סובייקטיבי, כאל רעיון אובייקטיבי. כי מצד האמת ... יתרונות גם בהצגת הדברים בצורת דיבור סובייקטיבית. ולפעמים, אם תציג את הדברים בצורת דיבור אובייקטיבית, זה יגרום לכך שתצליח פחות לשכנע את האדם השני להסכים איתך. והסיבה לכך היא, שלפעמים צורת דיבור סובייקטיבית, היא נתפשת בעיני השומע, כצורת דיבור ...
מנהיגות / ניהול / שכנוע / קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד
... ניהול שכנוע קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד וכאן אבאר ... איך בוחרים מנהיג? ולמה צריך מנהיג? ואיך נולד מנהיג? ומה זה להיות מנהיג ומהי מנהיגות? ואיך כל זה קשור ליכולות שכנוע ולקבלת החלטות? ואבאר גם את ההבדלים שבין מנהל לעומת מנהיג? ואבאר איך באפשרותך לדעת האם אתה מנהל או מנהיג? ומיהו מנהל מנהיג? ומהי מנהיגות מנהל, ... באיזו דרך ללכת. ובעצם זה אומר, כי דמות המנהיג, היא הדמות של האדם שמסוגל ויודע איך להחליט בצומת דרכים ושיודע גם לשכנע את העם, ללכת בדרך שבה הוא בוחר ללכת. כך שהוא מנהיג את העם, ללכת אחריו, בדרך שבה הוא בוחר מתוך כל האפשרויות הקיימות לפניו. כך שהמנהיג צריך ... היא, היכולת שלו לקבל החלטות ולדעת להחליט מה לעשות כאשר ניצבים בפני פרשת דרכים. והתכונה השנייה היא, היכולת שלו לשכנע את אלו שיש להם ספק באיזו דרך ללכת, לשכנע אותם ללכת בדרך שהוא חושב שהיא הדרך הטובה ביותר. כך שתכונותיו של המנהיג והתכונות הנדרשות ממנהיג כדי להיות מנהיג, הן: 1 - יכולת לקבל החלטות גורליות ולדעת איך להחליט ולקבל החלטות. 2 - היכולת לשכנע אנשים אחרים, לקבל את ההחלטה שהוא חושב שהיא הנכונה ביותר. ומי שיודע להחליט, אבל לא יודע לשכנע אחרים להחליט כמותו, או מי שיודע לשכנע אחרים, אבל לא יודע מה להחליט, שניהם לא יכולים להנהיג. ובאופן יחסי, בסופו של דבר, אנשים בוחרים מנהיג, שנראה בעיניהם שהוא יודע להחליט בצורה הטובה ביותר, ושהוא מצליח לשכנע אותם, שהוא זה שההחלטות שלו, הן הטובות ביותר עבורם. ועוד אוסיף ואומר, כי בדכ שתי התכונות האלו קשורות אחת לשנייה. זא היכולת של האדם לקבל ... ולמה? כי ככל שהאדם יותר בטוח בהחלטה שלו, כך ממילא הוא משדר יותר ביטחון עצמי כאשר הוא מדבר, וממילא יותר קל לו לשכנע אחרים לחשוב כמותו. ומי שקשה לו להחליט, כי הוא בספק באיזו דרך לבחור, ממילא הוא יתקשה לשכנע אחרים לחשוב כמותו, כי הוא עצמו לא בטוח בדרך של עצמו. או במילים אחרות, ככל שרמת הוודאות של המנהיג לגבי הדרך שבה הוא הולך, ככל שהיא גדולה יותר, כך גדול הסיכוי שהוא ישכנע אחרים ללכת בדרך שלו. ואעמיק עוד יותר, כי היכולת לקבל החלטה, היא בעצם מקבילה ליכולת לשכנע את הצד הנגדי לחשוב בדרך האחרת. זא שתהליך קבלת החלטה, הוא בעצם מצב שבו כל צד מנסה לשכנע את הצד השני, עד שמתקבלת החלטה. וכאשר ההחלטה התקבלה בצורה נכונה, דהיינו, שמראש נלקחו כל השיקולים גם של הצד הנגדי, כך ממילא יותר קל לשכנע גם אחרים, ללכת בדרך כלשהי. כי קבלת ההחלטה, היא אפשרית רק כאשר צד אחד שבתוך האדם, משכנע את הצד השני שבתוך האדם, ללכת בדרך כלשהי. והנל בעצם אומר, שמי שרוצה להנהיג, עליו ללמוד ולדעת איך להחליט החלטות באופן כללי וגם איך לשכנע אחרים לחשוב שההחלטות שלו הן הנכונות ביותר. שזה בעצם אומר, שברמה העקרונית, מי שקשה לו לקבל החלטות באופן כללי בחיים האישיים שלו, אדם ... יודע איך להנהיג את עצמו, כיצד הוא ידע איך להנהיג אחרים?! והדבר השני שצריך להבהיר בנושא הזה של איך להיות מנהיג משכנע, הוא, שעל המנהיג לדעת להפוך את האפשרי למחויב, לפחות כאשר הוא מדבר עם קהל השומעים שלו. ואסביר: כי מנהיג בעצם נכנס לתפקיד שלו, כאשר יש פרשת ... דרך אחת שהיא טובה יותר, אלא חושבים על כל הדרכים כאפשריות בצורה שווה. ובמאמר מוסגר, מי שלא עושה זאת, גם לא יודע איך לשכנע אחרים להסכים איתו, כי מלכתחילה הוא לא התייחס לדרך שלהם כדרך אפשרית, בזמן שהוא קיבל החלטה. ובזמן קבלת ההחלטה, המנהיג לוקח את האפשרי ... לציבור בוחריו, הציבור שבוחר בו להיות מנהיג, או כאשר המנהיג בא לציבור בוחריו הפוטנציאלים, דהיינו, כאשר הוא מנסה לשכנע אותם לבחור בו להנהיג אותם, ברגע הזה הטעות הגדולה ביותר שהמנהיג יכול לעשות, זה לדבר בטעות בצורה של חוסר מנהיגות. שזה אומר, לדבר בצורה ... מחויבת אלא רק אפשרית בלבד. ומי שרוצה לדעת מראש, למי יש הרבה פחות סיכוי להיבחר בבחירות, ומי קשה לו מאוד להנהיג ולשכנע, צריך להקשיב לנאומים השונים של ראש הממשלה ושל המנהיגים השונים, ולראות מי מהם וכמה פעמים כל אחד מהם מדבר בצורה סובייקטיבית שמעידה על חוסר ... מנהל? ומה בעצם ההבדל בין מנהל למנהיג? וכפי שניתן להבין, תפקידו של המנהיג בא לידי ביטוי ביכולת שלו לקבל החלטות ולשכנע אחרים להסכים עם ההחלטות שהוא מקבל. אך מנהל לעומת זאת, אין זה מתפקידו הישיר להחליט מה לעשות, אלא תפקידו מתרכז יותר בכך שהוא צריך להיות ... מקום המנהיג וגם את המקום של המנהל. דהיינו, מנהיגות מנהל באה לידי ביטוי בכך, שהמנהל גם יודע לקבל החלטות, וגם יודע לשכנע אחרים ללכת אחרי ההחלטות שלו באופן כללי, שבכך בעצם הוא הופך להיות מנהיג. אבל הוא גם יודע לנהל ולראות ולוודא שבפועל המנהיגות שלו, תבוא לידי ... מנהיגות וכישורי מנהיגות, עליו ללמוד 2 דברים. 1 - לדעת איך מקבלים החלטות נכונות ואיך לקבל החלטות. 2 - עליו לדעת איך לשכנע אחרים, שההחלטות שלו אכן נכונות. ובכך בעצם הוא גורם לאחרים, לרצות שהוא ינהיג אותם, כאשר הם לא יודעים איך להנהיג את עצמם כאשר הם ... והכל מתחיל ביכולת ההנהגה של האדם את עצמו. עד כמה האדם יודע לקבל החלטות בחיים האישיים שלו, ועד כמה האדם עצמו יודע לשכנע את עצמו, שההחלטות שלו אכן נכונות, ושהוא יודע להחליט גם כאשר יש לו המון ספקות, ושהוא יודע איך לקבל החלטה בתנאי חוסר וודאות, ואיך להיות שלם ...
פוליטיקה / NLP - הבטחות של פוליטיקאים, שכנוע של פוליטיקאים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים? המשחק הפוליטי, מהי פוליטיקה? הבטחות מדידות, הבטחות לא מדידות, שחיתות שלטונית, שחיתות פוליטית
... NLP - הבטחות של פוליטיקאים, שכנוע של פוליטיקאים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים? המשחק הפוליטי, מהי פוליטיקה? הבטחות מדידות, הבטחות לא מדידות, ... שלהם. 2 - שהוא אכן יקיים את ההבטחות שהוא מבטיח שהוא יקיים אותן. והמניפולציה וטכניקת השכנוע הזאת, מבוססת על הרעיון שאומר, שאת כל הרעיונות שיש בעולם בכלל ואת כל ההבטחות ... השלטון וכיוב, גם אם לשלטון אין שום משמעות מעשית, מלבד זה שהוא שולט במדינה. ויש כאלו שמוכרים פוליטיקה חדשה. אבל מהי פוליטיקה חדשה? האם פוליטיקה חדשה, היא פוליטיקה שבה ... אותן, שהוא מתחייב אליהן לפני הבחירות. ואתה, כאשר פוליטיקאי מדבר בצורה שנשמעת מאוד משכנעת, האם יכול להיות שבעצם הוא לא אומר כלום? האם יכול להיות שהוא מרמה ...
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
... איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך גורמים לאנשים לשנות את דעתם ולהתעניין בנושאים חדשים? במהלך הרצאתו, אליעד כהן עוסק בשאלות איך לשכנע אחרים, איך להבין את מניעיהם ואיך לגרום להם לפתח עניין בנושאים שהם אולי לא מתעניינים בהם כיום. אחת מהשאלות המרכזיות היא איך לגרום לאדם לשנות את עמדתו או לפתח עניין בנושא חדש, כמו למשל פוליטיקה או נושא שולי אחר. השלב הראשון בשכנוע, לפי אליעד, הוא להבין את המניע של האדם. במקום ישר לנסות לשנות את עמדתו, יש להבין את הסיבה שגורמת לו להחזיק בעמדה הזו. אם לדוגמה אדם לא מתעניין בפוליטיקה, אליעד ... לא רוצה?, האם זה משהו שאתה לא אוהב או שלא מעניין אותך?, האם יש משהו שלא התחברת אליו?. שאלות אלו מאפשרות להבין את המניע האמיתי. לא תמיד צריך לשכנע בכוח. לפעמים הדרך הטובה ביותר לשנות את דעתו של אדם היא לתת לו את המקום להרגיש שהוא לא מכפיף את עצמו לדעותיך, אלא פשוט מבין אותן. כשאדם מרגיש שמבינים אותו ... יכול לראות את הנושא הזה אחרת? לעיתים, יש להציג לאדם את היתרונות האישיים שהוא יכול להרוויח מהפעולה שאתה מציע לו, ולטשטש את הפחדים והחסמים. אם תשכנע אותו שהשתתפות במפגש תעזור לו להתפתח או תשפר את מצבו האישי, הוא עשוי לשנות את דעתו. חשוב להבין גם את הסגנון של האדם. אם אתה מציע לו משהו במתכונת שהוא לא מחבב, הוא ... להבין מה מניע את האנשים שסביבך? היכולת להבין אנשים תלויה ביכולת להקשיב ולהבין את המניעים העמוקים שלהם. אליעד מציין שכאשר רוצים להבין מישהו או לשכנע אותו, יש להימנע מהנחה שהאדם פועל רק מתוך תודעה שטחית או מצבים אובייקטיביים. במקרים רבים, ישנם מניעים רגשיים או תפיסות מוטעות שמשפיעות על ההתנהגות. כדי להבין ... את החשיבות של שיח אמיתי ולא מניפולטיבי. לעיתים, כאשר אדם מרגיש שאתה לא מנסה לשנות את דעתו בכוח, הוא יתחיל להיות פתוח יותר. אמון הוא הבסיס לכל שכנוע - בלי אמון, כל הניסיונות ייכשלו. שכנוע השפעה על אחרים NLP הבנת אנשים שינוי עמדות פוליטיקה ...
מבוא לניתוח NLP, למה לנתח טקסטים? איך ניתוח טקסטים יגרום לך להיות מאושר? ניתוח תוכן של טקסטים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך לנתח טקסטים? איך ליצור עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע
מבוא לניתוח NLP, למה לנתח טקסטים? איך ניתוח טקסטים יגרום לך להיות מאושר? ניתוח תוכן של טקסטים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך לנתח טקסטים? איך ליצור עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע
... עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע מה הקשר בין ניתוח טקסטים לבין אושר? כאשר רוצים להבין את המשמעות של טקסטים, זה חשוב לא רק כדי ... איך ניתוח טקסטים משפיע על יכולת השכנוע? אליעד מציין שניתוח טקסטים עוזר גם בהבנה של איך לשכנע אנשים בצורה יותר אפקטיבית. כל טקסט הוא למעשה דרך לשדר מסר, ולכן עלינו להבין איך המילים ... התהליכים המנטליים של אחרים, כך שנוכל לשכנע אותם בצורה יותר מדויקת. מהי הדרך הנכונה לשאול שאלות במטרה להבין את המשמעות? בשיחה עם אחד ... והשפעתן? איך אפשר לשפר את יכולת השכנוע בעזרת ניתוח טקסטים? מהי הדרך הנכונה לשאול שאלות מעמיקות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: חוויית קנייה, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חוויית קנייה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לנוער, מאמן מכירות, פסיכותרפיסט בנושא חוויית קנייה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 04_08_2025 השעה 09:35:52 - wesi1