אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זה לא אישי ✔מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
איך לתקוף מישהו בצורה חכמה בלי להיראות נקמן?

כאשר מישהו פוגע בך, מתנכל לך או מטריד אותך, במיוחד במצבים כמו במקום העבודה או בדינמיקה קבוצתית, יש דרכים חכמות להתמודד איתו מבלי להיראות נקמן או פגיע. לפי אליעד כהן, הגישה המרכזית היא לעולם לא להציג את הקונפליקט כאישי. במקום לתקוף מישהו ישירות על כך שהוא פוגע בך, הגישה החכמה והאסטרטגית יותר היא להגן כביכול על אנשים אחרים שנפגעים ממנו.

מדוע לתקוף מישהו בצורה לא אישית?

הסיבה המרכזית לכך היא שכאשר אתה מתקיף אדם באופן אישי על פגיעה בך, זה עלול להצטייר כחולשה או רגישות יתר שלך. אם למשל אדם מדבר אליך באופן לא ראוי במקום העבודה ואתה אומר לו: "למה אתה מדבר אליי ככה?", אתה מיד מציג את עצמך כפגיע ורגיש, כאדם שאינו מסוגל להתמודד בעצמו עם המציאות החברתית. אליעד כהן מסביר שבאופן טבעי, כאשר מישהו מתייחס רע אליך, הוא כנראה מתייחס רע גם לאנשים אחרים. לכן הדרך החכמה לפעול תהיה להמתין שהאדם הזה יפגע במישהו אחר, ואז לנצל את ההזדמנות לתקוף אותו על ההתנהגות הזאת, תוך הצגת עצמך כמגן על אחרים.

איך לפעול בצורה אסטרטגית כדי לרכוש אהדה חברתית?

הטקטיקה שאליעד כהן מציע היא להתייחס לקונפליקט כאילו הוא אינו קשור אליך באופן אישי כלל. למשל, כאשר אותו אדם פוגע במישהו אחר, במקום להאשים אותו במה שעשה לך, אתה פונה אליו ואומר משהו כמו: "מה פתאום אתה מתנהג ככה לאנשים? מי אתה שתרשה לעצמך לזלזל באחרים?". בגישה הזו, אתה נתפס בעיני אחרים כמגן על החלשים, כלוחם צדק, או כמעין "רובין הוד". בכך אתה מראה שאין לך עניין אישי אלא שאתה פועל ממקום של דאגה לזולת, מה שמגביר את הערך החברתי שלך בעיני הקבוצה.

איך להימנע מריקושטים חברתיים בעת תקיפה של מישהו?

כדי למנוע תגובות שליליות כלפיך, חשוב מאוד להראות כאילו אתה לא נפגע מההתנהגות הרעה שלו כלפיך באופן אישי. גם אם אתה מתמלא בכעס בעקבות פגיעה אישית, מוטב להדגיש שהבעיה העיקרית שלך עם האדם הזה היא פגיעתו באחרים. אתה אפילו יכול להגיד: "לי לא אכפת, אתה יכול לדרוך עליי, זה לא מזיז לי, אבל למה אתה פוגע באחרים?". טקטיקה זו מסייעת לך להתחמק מהאשמה של רגישות או חולשה אישית ומספקת לך עמדה חזקה יותר במאבק החברתי.

מתי כדאי דווקא כן להפוך את הקונפליקט לאישי?

אליעד כהן מדגיש שלעיתים ייתכן שיש אינטרס אישי ברור להפוך את הקונפליקט לאישי, למשל אם אתה רוצה להציב גבול ברור ולשדר מסר חד משמעי כגון: "אתה יכול להתנהג איך שאתה רוצה עם כולם, אבל איתי ספציפית אתה לא תדבר ככה". במצבים כאלו, הגיוני להציב את עצמך במרכז הקונפליקט בצורה מודעת. אבל בדרך כלל, אם אין סיבה ספציפית להבליט את האישי, עדיף להימנע מכך.

מדוע חשוב להציג את עצמך כמגן על החלשים ולא כמישהו שנפגע בעצמו?

כאשר אתה מגן על עצמך באופן ישיר, אתה מסתכן בכך שאנשים יחשבו שאתה חלש, בעייתי, או פגיע מדי. לעומת זאת, אם אתה מציג את עצמך כאדם שמגן על אחרים, אתה נתפס באופן חיובי הרבה יותר. החברה מעריכה אנשים שמגנים על חלשים, וזה מקנה לך יתרון משמעותי במאבק חברתי. בצורה זו, אפילו אם המניעים שלך אישיים לחלוטין, אתה מצליח לפגוע במטרה שלך, אך להצטייר בצורה חיובית וחברתית.

האם יש בצורת הפעולה הזו צביעות?

אליעד כהן מציין שיש כאן בהחלט אלמנט של צביעות, כיוון שלעיתים קרובות אנשים אינם מתערבים כאשר אחרים נפגעים עד שהדבר נוגע בהם באופן אישי. ברגע שאדם נפגע באופן אישי, פתאום הוא נזכר לצאת למאבק למען הזולת. עם זאת, למרות הצביעות הברורה, הגישה הזו עדיין נתפסת כחכמה ויעילה יותר מבחינה חברתית מאשר להגיב באופן ישיר על פגיעות אישיות.

הסיכום המרכזי לטקטיקת התמודדות חכמה במצבי קונפליקט חברתי:
  • לעולם לא לתקוף בצורה אישית, אלא להצדיק את התקיפה בהגנה על אחרים.
  • להמתין להזדמנות מתאימה שבה האדם הפוגע עושה זאת לאדם אחר, ורק אז לתקוף.
  • ליצור דימוי של אדם הפועל מתוך דאגה לאחרים ולא מתוך חולשה או פגיעה אישית.
  • להיות מודע לאפשרות של שימוש בטקטיקה הפוכה, כאשר יש צורך באמירה אישית וברורה.
  • לזכור שהמטרה היא להרוויח נקודות בזירה החברתית תוך מזעור נזקים לתדמית האישית.
להגן על חלשים, להגן על עצמך, להיות לוחם צדק, רובין הוד, זה לא אישי, שום דבר לא אישי, להגן על אחרים, איך לריב עם מישהו בחוכמה? איך לצאת על מישהו בצורה מתוחכמת? בעיות במקום העבודה, מריבות במקום העבודה, קונפליקט בקבוצה, דינמיקה קבוצתית, איך לצאת על מישהו בצורה חכמה? איך לפגוע במישהו בלי להצטייר כנקמן? אסטרטגיות משחק, תורת המשחקים
טקטיקה יתרון צדיק לריב עם מישהו תגובות לשדר רגישות הגיוני דאגות היגיון מיומנות חוכמה איך להתלונן איך להתלונן על מישהו איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה איך לנקום איך לנקום בלי להיראות נקמן איך לפגוע איך לפגוע בלי להיראות פוגע איך לריב נכון איך לריב עם מישהו איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות חברתי חברתיות חולשה כישורים חברתיים להיראות נקמן להיראות פוגע להתלונן להתלונן על מישהו להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה לנקום לנקום בלי להיראות נקמן לפגוע לפגוע בלי להיראות פוגע לריב לריב עם מישהו לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות לשדר לשדר חולשה לשדר רגישות מאבק מיומנויות מיומנויות חברתיות מיומנויות תקשורת מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות תקשורתיות מיומנות מיומנות חברתית מניפולציה מניפולציות מניפולציות חברתיות נוקם נוקמת נקמה נקמנות רגישות שום דבר לא אישי תלונה תלונות תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
יעוץ קריירה, לבטל חוזה עבודה, התלבטות לגבי מקום עבודה, לא מרגיש בנוח לבטל חוזה, איך לשמור על יחסים טובים עם מקום עבודה? תהליך מציאת עבודה, חיפוש עבודה, ראיון עבודה
יעוץ קריירה, לבטל חוזה עבודה, התלבטות לגבי מקום עבודה, לא מרגיש בנוח לבטל חוזה, איך לשמור על יחסים טובים עם מקום עבודה? תהליך מציאת עבודה, חיפוש עבודה, ראיון עבודה
... עם מישהו פעם אחת והוא לא רוצה להמשיך, האם צריך להיפגע באופן אישי? כמובן שלא. כך גם בעולם העבודה, זה לא אישי. מעסיקים רגילים לכך שאנשים באים והולכים, ואין צורך להרגיש לא נעים. בנוסף, יש המון מקומות עבודה נוספים, ולכן אין ...
איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
... ולכן נאלצנו לבצע התאמות. יש יועץ עסקי שממליץ לנו לבצע את השינוי הזה, אחרת העסק בסכנה. ברגע שהעובד מרגיש שזה לא אישי, קל לו יותר לקבל את המצב. מה עושים אם העובד מסרב להישאר בשכר נמוך יותר? לפני שמורידים שכר, צריך ... טוב ולכן מכאן אנחנו יכולים לגזור שכשמורידים לו את השכר הוא צריך להבין שזה לא פרסונלי הוא צריך להבין שזה לא אישי זה לא בגלל שאתה לא מוצלח. וזה לא משנה אם באמת הוא לא מוצלח או לא זאת לא המהות, ... יכול על הדרך לשנות לו את התפקיד זה עדיף ואם אתה יכול על הדרך לפרגן לו כדי שהוא יבין שזה לא אישי זה עדיף. ש: מה עם הקטע הזה שהוא אומר אני לא יכול לעבוד בשכר שהוא פחות. אליעד: אז לפני ...
ויכוחים, ווכחנות, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, גם וגם, גם רק, נכון או לא נכון, אובייקטיביות, סובייקטיביות, לצאת צודק, איך לא לריב? מי צודק? דבר והיפוכו, אחדות ההפכים
ויכוחים, ווכחנות, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, גם וגם, גם רק, נכון או לא נכון, אובייקטיביות, סובייקטיביות, לצאת צודק, איך לא לריב? מי צודק? דבר והיפוכו, אחדות ההפכים
... ווכחנות, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, גם וגם, גם רק, נכון או לא נכון, אובייקטיביות, סובייקטיביות, לצאת צודק, איך לא לריב? מי צודק? דבר והיפוכו, אחדות ההפכים מהי הדרך להימנע מויכוחים ומלחמות על מי צודק? ההרצאה עוסקת בתופעת הוויכוחים ובדינמיקה ... מהצד החיובי ואחר רואה את המצב כמשהו חסר. אולם, אם כל אחד מהם יתעקש על עמדתו בצורה מוחלטת, תיווצר מחלוקת מיותרת. אליעד מציין כי אם נלמד להבין את גמישות החשיבה, נוכל להימנע מוויכוחים מיותרים ולהגיע להבנה רחבה יותר של ...
בעיות עם האקסית, בעיות עם הגרושה, NLP, מניפולציה על התת מודע, מריבות עם האקסית, איך לגרום למישהו לא לריב איתך? איך לגרום למישהו לדבר איתך? מערכות יחסים, איך לפתור מריבה?
בעיות עם האקסית, בעיות עם הגרושה, NLP, מניפולציה על התת מודע, מריבות עם האקסית, איך לגרום למישהו לא לריב איתך? איך לגרום למישהו לדבר איתך? מערכות יחסים, איך לפתור מריבה?
בעיות עם האקסית, בעיות עם הגרושה, NLP, מניפולציה על התת מודע, מריבות עם האקסית, איך לגרום למישהו לא לריב איתך? איך לגרום למישהו לדבר איתך? מערכות יחסים, איך לפתור מריבה? איך לפתור מריבות עם האקסית ולמנוע סכסוכים חוזרים? ... יעילה. הוא מבהיר שבמרבית המקרים, הסכסוכים אינם נובעים מרצון אמיתי של הצד השני להרע לך, אלא מתוך רצון בסיסי להרגיש טוב יותר עם עצמו. לעיתים קרובות, אנשים מתחילים סכסוכים כדי להרגיש תחושת צדק או סיפוק פנימי כלשהו. לדוגמה, כאשר הגרושה או האקסית יוצרת מריבות באופן קבוע, היא לרוב אינה עושה זאת במטרה פשוט להציק או להכאיב, אלא מתוך תחושת חוסר סיפוק פנימית. תחושה זו מתמלאת דרך קונפליקט שבו היא מרגישה צודקת, חזקה, או פשוט טובה יותר מהצד השני. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם מצב זה, לפי אליעד, היא ראשית להבין את המניעים הפנימיים של האדם שמולך. מהו המפתח להפסקת המריבות? אליעד מסביר שכדי לגרום לאדם להפסיק לריב איתך, צריך להבין תחילה מדוע הוא ממשיך בכך מלכתחילה. למשל, אם האקסית שלך מתווכחת איתך כי היא מחפשת תחושת ... להבין מה נותן לה את התחושה הטובה, ולנטרל את המוטיבציה שלה על ידי פעולות נכונות. לדוגמה, אם האקסית רוצה להרגיש שהיא צודקת, במקום להילחם ולהוכיח שהיא טועה, אפשר לתת לה מדי פעם להרגיש שהיא מנצחת בנקודות מסוימות, אך יחד עם זאת להציב גבולות ברורים לנושאים החשובים לך. גישה זו נקראת מקל וגזר: ... בלי להיגרר לדיונים מתישים על כל נושא קטן. איך להשפיע על התת - מודע של הצד השני באמצעות NLP ומניפולציות חיוביות? בהרצאה מוצגות טכניקות NLP ומניפולציות חיוביות כדרך לגרום לאדם לשנות את התנהגותו כלפיך. אליעד מסביר שמניפולציה נכונה איננה חייבת להיות שלילית, אלא היא יכולה להיות דרך אפקטיבית להשפיע על תת - המודע של האדם האחר בצורה חיובית. לדוגמה, אם האקסית שלך מתווכחת איתך כי היא רוצה להרגיש שאתה מתייחס אליה ברצינות, אתה יכול להגיב באופן שיוצר אצלה תחושה זו גם בלי מריבה. תגובות כמו אני מבין ... איתך, אליעד מציין שהדבר הראשון שיש לעשות הוא להבין מדוע הוא נמנע מהשיחה. אנשים לעיתים נמנעים מלדבר כי הם מרגישים שהשיחה היא בזבוז זמן או שאין לה ערך מבחינתם. לכן, הדרך הנכונה היא לשנות את תפיסת האדם לגבי השיחה. ... תעניק לו תחושה טובה, תחושת חשיבות או תועלת. אם למשל כתבת למישהי בפייסבוק והיא לא עונה לך, ייתכן שהיא מרגישה שזה לא יביא לה שום תועלת. כדי לגרום לה להגיב, אתה יכול לשדר לה שדווקא שיחה איתך תספק לה משהו משמעותי. זה יכול להיות מידע שהיא זקוקה לו, תחושה טובה, או משהו שיסקרן אותה ויגרום לה לרצות להגיב לך. איך להתמודד נכון עם מניפולציות רגשיות? אליעד מתייחס לתופעה של מניפולציות רגשיות ביחסים ומסביר שמניפולציה מתרחשת כשהאדם השני מנסה לשלוט עליך כדי להרגיש טוב יותר עם עצמו. הדרך להתמודד עם מניפולציה כזו היא לא לשחק את המשחק הרגיל, אלא להפסיק להגיב בצורה צפויה. במקום להיכנס למאבקים, אפשר פשוט להפסיק להגיב באופן שגורם לצד השני להרגיש סיפוק מהקונפליקט. לעיתים התעלמות היא התגובה החזקה ביותר. הצעדים המעשיים העיקריים לפתרון בעיות במערכות יחסים עם האקסית: לקבל את ... לשנות מיד את הצד השני. לשלוט ברגשות שלך, לעצור ולחשוב לפני תגובה. ליישם גישת מקל וגזר: לתת לצד השני להרגיש טוב בנקודות מסוימות, ולהציב גבולות ברורים בנקודות חשובות. להפסיק להשתתף במשחק המניפולטיבי של הצד השני, על ידי קבלה והפסקת התגובה הרגשית שלך. להשתמש בטכניקות של שכנוע חיובי ו - NLP כדי ... עצמית, ותגובה מחושבת. אלו הצעדים החשובים ביותר בדרך לפתרון מריבות וסכסוכים במערכות יחסים עם אקסית או גרושה, וליצירת סביבה תקשורתית חיובית יותר. בעיות במערכות יחסים איך לפתור מריבה? איך לשנות דעה של מישהו? הפסקת ריבים עם האקסית שיחות זוגיות ... עם האקסית או הגרושה. הוא מציין שברוב המקרים, הבעיות נובעות מתוך מניעים פנימיים של צד אחד או יותר שמחפשים להרגיש טוב עם עצמם, ולאו דווקא מתוך רצון להכאיב לצד השני. הצורך הזה להרגיש טוב יוצר סיטואציות של ריבים ומניפולציות, מה שמוביל לאי הבנות ולמריבות בלתי נגמרות. איך לגרום למישהו להפסיק לריב איתך? אליעד מציין כי הדרך לפתור מריבה עם האקסית היא להבין מה מניע את ההתנהגות שלה. לדוגמה, כשהאקסית מציקה או יוצרת ריבים, ייתכן שהיא עושה זאת מתוך רצון להרגיש שהיא צודקת. לעיתים, היא תצא למלחמה מתוך תחושת חוסר סיפוק פנימי, והדרך להתמודד עם זה היא לא להתעקש ולהרגיש צורך להילחם בחזרה. כל זמן שהאדם השני רואה שהוא מצליח להרגיש טוב מתוך הריב, הוא ימשיך בו. אחת השאלות שמומלץ לשאול את עצמך היא: מה תוכל לעשות כדי לשנות את ... מסביר שכדי לשנות את דעתה של אדם, יש צורך להבין תחילה את רצונותיו הפנימיים. אם אתה מבין שהיא רוצה להרגיש טוב יותר, ולאו דווקא לגרום לך רע, אתה יכול לנצל את זה לטובתך. אם היא מחפשת להרגיש שהיא צודקת, עליך ללמוד איך להפסיק את הדינמיקה הזו באופן שלא יגרום לה להרגיש שאתה שובר אותה או משדר לה תסכול. איך לגרום למישהו להתחיל לשוחח איתך כשלא רוצה? אליעד מציין שגם כאשר ... צורך להילחם בזה. במקום זאת, כדאי להבין את הסיבה שמניעה אותו לא להגיב. לעיתים אנשים לא מגיבים בגלל שהם מרגישים שזה בזבוז זמן או כי הם לא מבינים את מטרת השיחה. אחד האתגרים הגדולים הוא להפסיק לחשוב במונחים של האם אני צודק? ולהתחיל לחשוב איך לגרום לצד השני להרגיש טוב, כך שיוכל לשנות את עמדתו בצורה חיובית. איך אפשר להתמודד עם מניפולציות רגשיות? במהלך הרצאה זו, אליעד מציין את התופעה של מניפולציות רגשיות, שבהן צד אחד מנסה לשלוט או להפעיל כוח על הצד השני על מנת לשפר את תחושת הערך העצמי ... תגובתיות מספקת תשובה טובה יותר מכל מאבק. מהם הצעדים המעשיים לפתרון בעיות במערכות יחסים? אליעד מציע כמה צעדים שניתן לנקוט על מנת לפתור בעיות במערכות יחסים, ובעיקר במקרים של ריבים עם האקסית או הגרושה: 1. קבלת המצב כפי שהוא - במקום לנסות לשנות את הצד השני, פשוט קבל את ההתנהגות כפי שהיא. 2. שליטה ברגשות - אם אתה מרגיש צורך להילחם או להגיב באגרסיביות, עצור ונסה להבין את מהות ההתנהגות של הצד השני. 3. גישה של מקל וגזר ...
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
... לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע איך להשפיע על אנשים בלי ליצור קונפליקט? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מתייחס ... רוצה. בכך בעצם משאירים בידיו את אפשרות הבחירה, אך לא כופים עליו פעולה נגד רצונו. הרעיון הוא שאם אדם מרגיש שיש לו אפשרויות, הוא יהיה פתוח יותר להקשיב להצעה, כי הוא לא מרגיש שמשהו נכפה עליו. לדוגמה, אם מישהו רוצה להתפטר מהעבודה, במקום להגיד לו: אל תתפטר, תישאר בעבודה, אפשר להגיד לו: ... במאה אחוז - ברור שעדיף לו להיאבק. אך אם הוא אינו יכול לנטרל את התוקף לגמרי, עדיף שיברח, כי מאבק חלקי עלול להחמיר את המצב ולגרום לפגיעה חמורה יותר. אליעד משתמש בדוגמה זו כדי להמחיש ששכנוע חלקי, שלא מצליח ... לפעמים האדם לא יודע מה הוא רוצה או לא מבין מה הוא באמת צריך, ולכן עזרה מסוימת יכולה דווקא לפגוע בו, גם אם נדמה לך שעזרת לו. כיצד לזהות את המניעים האמיתיים שלך? נקודה חשובה נוספת שאליעד מעלה היא ... הדרך הטובה ביותר לשכנע היא דווקא להראות לאדם שהוא לא חייב להסכים, שיש לו את הזכות לחשוב אחרת. כשאדם מרגיש שהוא לא חייב לקבל את דעתך, דווקא אז הוא פתוח יותר לחשוב על הדברים ולהגיע למסקנות חיוביות. מתי עדיף ...
איך להימנע ממריבה? איך לא להרוס אהבה? איך ליצור אוירה נעימה? איך נמדדת אהבה? איך להימנע מקונפליקט? איך לא להחליש אהבה? איך לא להרוס זוגיות? איך לא להרוס חברות? איך לא לריב? איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך?
איך להימנע ממריבה? איך לא להרוס אהבה? איך ליצור אוירה נעימה? איך נמדדת אהבה? איך להימנע מקונפליקט? איך לא להחליש אהבה? איך לא להרוס זוגיות? איך לא להרוס חברות? איך לא לריב? איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב במערכות יחסים ובאיך ליצור מערכות יחסים טובות? ובאיך לגרום למישהו להרגיש בנוח איתך ולאהוב אותך? ואיך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? ועוד. והעיקרון הוא, על ידי זה שלא תיצור ... לא מספיק טוב ושיש משהו שהוא יותר טוב ממך, וגם משום שגם אם הוא בסוף עושה כרצונך, עדיין הוא מרגיש שלעשות כרצונך, כרוך בויתור ובמחיר. ולכן כעיקרון רצוי להימנע להיכנס למצבים כאלו, שבהם האדם השני נכנס לקונפליקט פנימי, בינך ... וכאשר אתה מוותר על משהו למען מישהו, זה עשוי לגרום לך לאהוב אותו עוד יותר. כי המוח כדי לא להרגיש רע, הוא מנסה לחזק את האהבה כלפי הדבר שלמענו הוא עשה את הויתור, כדי לקבל הנאה מהאהבה כלפי הדבר ... שהאהבה עשויה דווקא להתחזק כאשר מוותרים על משהו למענך. אבל מצד שני, לפעמים קורה גם ההפך, שמישהו עשוי דווקא להרגיש רע מכך שהוא ויתר על משהו למענך והוא ירגיש שיש עלויות בלאהוב אותך. וצריך להיות מודע לכך. ואם בכל זאת נכנסים לסיטואציה שבה אתה צריך להעמיד את האדם ...
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית איך להתמודד עם אדם שמתפרץ באמצע שיחה? כאשר אתם מנהלים שיחה ואדם אחר מתפרץ, חשוב להבין תחילה למה הוא ... מדגיש, שמעבר לכך, רצוי וחשוב להבין את הסיבה הבסיסית להתפרצות של אותו אדם. אנשים בדרך כלל מתפרצים כי הם מרגישים מאוימים, לא מובנים, כועסים או מתוסכלים. לפעמים ההתפרצות נובעת מכך שאותו אדם חש שאין לו דרך אחרת לבטא את רגשותיו או את אי - ההסכמה שלו. למה אנשים מתפרצים בשיחות וויכוחים? לפי אליעד, ההתפרצויות קורות בעיקר כאשר האדם מרגיש שהדעות או הרעיונות בשיחה מנוגדים לעמדתו, במיוחד אם הדעה שלו חשובה לו במיוחד והוא חש שהשני אינו מקשיב או ... אמפתיה והבנה - כאשר אתם מביעים אמפתיה כלפי האדם המתפרץ, ומראים לו שאתם מבינים את התחושות והדעות שלו, הוא ירגיש פחות מותקף ויהיה פחות צורך בהתפרצות. להימנע מתגובה ישירה של התנגדות - במקום להגיד אתה טועה, עדיף להגיד הבנתי ... לאדם להירגע, ולחזור אליה מאוחר יותר בגישה רגועה וממוקדת יותר. איך אפשר להרגיל אדם לנהל שיחות רגועות גם כשיש מחלוקת? כדי להרגיל אדם להתנהל בשיחות בצורה רגועה, אליעד ממליץ לא לנסות לחנך אותו באופן ישיר. במקום זאת, חשוב ליצור סביבה רגועה שמדגימה באופן ברור כיצד מנהלים שיחה נעימה. כאשר האדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא באופן טבעי יפסיק להרגיש צורך בהתפרצות. חשוב מאוד להימנע מהתחושה שאתם מנסים לשנות או לחנך את האדם, כי זה יגרום לו להרגיש מותקף ולהתנגד אפילו יותר. איך להתמודד עם אדם שמסרב להקשיב או מגיב בכוחניות? אם נתקלתם באדם שמסרב להקשיב או ... הציע: להשתמש בהקשבה פעילה - להראות שאתם מקשיבים לצד השני ומבינים אותו. לא להגיב מתוך כעס - אם אתם מרגישים שהכעס מתחיל לעלות, עצרו רגע, נשמו, ורק אז הגיבו. לחפש את המשותף ולא את השונה - להדגיש את הדברים ... לשלב של כעס והתפרצות, אליעד ממליץ: לא להגיב בכעס או בהתפרצות חוזרת. להתמקד ברגשות ולא בהאשמות - לומר אני מרגיש שזה קשה לנו לדבר עכשיו, במקום להאשים אתה תמיד מתפרץ. לעצור את השיחה ולהמשיך אותה מאוחר יותר כששני הצדדים ... איך לנהל שיחה רגועה? איך למנוע כעס והתפרצות רגשית? איך להתמודד עם אנשים כוחניים? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? תקשורת בין אישית אפקטיבית איך אפשר להתמודד עם התפרצות של אדם באמצע שיחה? כאשר אדם מתפרץ באמצע שיחה, יש להבין שהתפרצות זו ... בנוסף, חשוב להבין מה הסיבה שגורמת לו להתפרץ. אנשים לא מתפרצים ללא סיבה - יש משהו בשיחה שגורם להם להרגיש מאוימים, כועסים, מתוסכלים או שלא מבינים אותם. אם נבין את הסיבה, נוכל למנוע את ההתפרצות מראש או להתמודד איתה ... יותר. למה אנשים מתפרצים? אנשים נוטים להתפרץ כאשר הם חשים שהתוכן שנאמר בשיחה מנוגד לתפיסות שלהם, או כאשר הם מרגישים שאין להם דרך אחרת להביע את רגשותיהם. למשל, אם אדם מסוים מחזיק בדעה מסוימת ואחרים מתנגדים לה, הוא עלול ... נקודת המבט שלך, אבל חשבת אולי על אפשרות אחרת? 5. לשלוט בטון הדיבור - דיבור רגוע יגרום לצד השני להרגיש פחות מותקף ויקטין את הסיכוי להתפרצות. 6. לשאול שאלות פתוחות - במקום לקבוע שהצד השני טועה, עדיף לשאול שאלות ... של השיחה תאפשר לצד השני להירגע ולחזור אליה בגישה רגועה יותר. איך לגרום למישהו להתרגל לשיחה רגועה, גם במצבי מחלוקת? אם המטרה היא להרגיל מישהו לנהל שיחות ללא התפרצות, חשוב לא לנסות לחנך אותו בצורה ישירה. במקום זאת, ניתן ... דיאלוג רגוע - להשתמש בדוגמאות, להסביר את היתרונות שבשיחה רגועה ולתת מקום להביע רגשות מבלי להגיע להתפרצות. כאשר אדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא יהיה פחות נוטה להתפרץ. איך להתמודד עם מישהו שמסרב להקשיב? אם אדם מסרב להקשיב ... פעילה - לחזור על מה שהצד השני אומר כדי להראות שמבינים אותו. 2. לא להגיב מתוך כעס - אם מרגישים שהשיחה מתחילה להתחמם, אפשר לקחת רגע לנשום ולהירגע לפני שממשיכים. 3. להתמקד במשותף ולא במפריד - במקום להדגיש את המחלוקת, לנסות למצוא נקודות הסכמה. 4. לתת לצד השני הזדמנות להסביר את עצמו עד הסוף - לא לקטוע אותו, גם ... לא להגיב בכעס חוזר - זה רק ילבה את המצב. - להתמקד ברגשות ולא בהאשמות - למשל, לומר אני מרגיש שזה קשה לנו לדבר על זה במקום אתה תמיד מתפרץ. - אם צריך, לעצור את השיחה ולחזור אליה מאוחר ... איך לנהל שיחה רגועה? איך למנוע כעס והתפרצות רגשית? איך להתמודד עם אנשים כוחניים? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? תקשורת בין אישית אפקטיבית ש: בריא או לא בריא, איך להתמודד. אליעד: איך להתמודד? ש: או לטפל באמצע שיחה הוא מתפרץ הוא ... אז מה הוא שאל הוא שאל אם מישהו מדבר עם מישהו והוא מגיב בהתפרצויות מה לעשות. ש: כאילו כשמגיעים לנקודות מסוימות שהוא כאילו מתפרץ. אליעד: אז מה אתה רוצה שהוא לא יתפרץ? ש: כן להמשיך את השיחה בצורה עניינית. ... היא למה הוא מתפרץ. עכשיו אתה תמים אתה באמת לא יודע שיש מאה סיבות למה הוא מתפרץ מה הוא מרגיש מה הוא פירש מה הוא הבין מה הוא חשב, יש מלא סיבות למה הוא התפרץ לא העיקר הוא התפרץ ... לא אני יותר ממקום בא נגיד ככה אולי יותר כאילו גם להרגיל אותו לנהל שיחה רגועה גם בנושאים שיש מחלוקת. אליעד: כי אתה רוצה לחנך אותו? ש: אפשר להגיד כן. אליעד: אז הוא לא רוצה להרגיש שאתה מחנך אותו אתה צריך לדבר איתו על מה שאתה רוצה אל תנסה לחנך אותו. ש: כן אבל זה ...
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
... מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה? אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם ...
מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר, מרצה אנשים, ריצוי אנשים, לא מרגיש בנוח עם אנשים, חלק 1
מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר, מרצה אנשים, ריצוי אנשים, לא מרגיש בנוח עם אנשים, חלק 1
מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר, מרצה אנשים, ריצוי אנשים, לא מרגיש בנוח עם אנשים, חלק 1 למה אנחנו מפחדים לריב עם אנשים ומה הקשר לחרדה חברתית? אליעד כהן מסביר בהרחבה את הקשר בין פחד מעימותים וחרדה חברתית. פחד זה נובע מהחשש מהתוצאות השליליות של ריב או עימות, כמו תוצאה שלילית ביחסים החברתיים או בעבודה. דוגמה לכך היא מצב שבו אדם נותן סיגריה לאדם אחר רק בגלל פחד שיאמרו עליו שהוא לא ... המניעים האמיתיים שלנו - האם אנו באמת רוצים לעשות את הפעולה הזו, או האם אנו פועלים מתוך פחד מדחייה חברתית או מקצועית. האם אנחנו באמת חייבים לרצות את כולם כדי להיות אהובים? אליעד מציין כי ישנה מחשבה רווחת שאם אנחנו לא נחמדים באופן מוגזם או לא נרצה את אחרים, לא נוכל להיות חברים או לבנות קשרים חברתיים. הוא מציין כי זו מחשבה לא נכונה, שמבוססת על עקרון של שחור ולבן - או שאנחנו נחמדים באופן מופרז ... להבין אם יש לנו באמת סיבה לפחד. איך לשלוט בעצמנו בעת עצבים או עימותים? כאשר אדם מתעצבן, הוא לעיתים מרגיש שאין לו שליטה על המעשים והתגובות שלו. אליעד מסביר כי כדי לשלוט על הכעס והתגובות בעת עימותים, חשוב להיות ... התמודדות טובה יותר במצבי עימות. מה לעשות עם המחשבות והסיפורים שמובילים לחרדה ולריצוי יתר? אליעד מציין כי הרבה מהחרדה החברתית נובעת מהמחשבות והסיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו בראש. לפעמים, המחשבות הללו עשויות להיות מופרזות ולא מבוססות, מה שמוביל לפחדים מיותרים. ... ולנסות להבין אם המחשבות הללו מבוססות על מציאות או רק דמיונות שמובילים לחרדה ולריצוי יתר. איך להתמודד עם חרדה חברתית? איך להפסיק לרצות אנשים? למה אני מפחד להתעמת עם אנשים? איך לשלוט בכעס בזמן מריבה? איך לא לפחד ממה שאחרים יחשבו? איך להתגבר על פחד מקונפליקטים? נחמדות יתר במקום העבודה למה אתה מפחד לריב עם אנשים ומה הקשר לחרדה חברתית? אליעד כהן מסביר בהרחבה מדוע אנשים רבים חוששים להיכנס לעימותים או ויכוחים עם אנשים אחרים, איך זה מתקשר לחרדה חברתית, ולמה נחמדות יתר גורמת לעיתים לתחושת אי - נוחות עמוקה, במיוחד במקום העבודה ובסיטואציות חברתיות שונות. הרבה אנשים חווים פחד מריבים או מאי - נעימות עם אחרים, בגלל שהם מפחדים מהתוצאות השליליות שהם חושבים שעלולות להיגרם מהמריבה. אליעד מדגים את הנושא באמצעות דוגמה פשוטה: מישהו מבקש ממך סיגריה, ואתה לא רוצה לתת לו. למרות זאת, אתה ... בסיטואציה הזו, עליך לשאול את עצמך בכנות: האם באמת יש לך בחירה להחליט לא לתת את הסיגריה, או שהלחץ החברתי והפחד מתגובה שלילית גוברים על הרצון שלך? אליעד ממליץ לבחון מקרים כאלו לעומק, ולשאול את עצמך למה אתה חושב ... מודגם באמצעות סיפור נוסף: אדם שעובד כמלצר ומבקש מהברמן להביא לו קרח. כשהברמן לא מביא לו את הקרח, הוא מרגיש עצבים, אבל הוא חושש לומר לו משהו כי הוא מפחד שזה יגרום לו להסתכסך איתו, שאולי זה יוביל לתחושה ... את המחשבה הזו באופן מציאותי: אולי דווקא הסיכוי לכך נמוך הרבה יותר ממה שהוא מדמיין, אבל הפחד גורם לו להרגיש שזה סיכון גדול מדי. אליעד מדגיש שוב את החשיבות של לבדוק את ההיגיון שמאחורי הפחדים ולהבין אם באמת קיימת ... עצבים או עימותים? דוגמה נוספת שהובאה היא פחד מאיבוד שליטה בזמן ריב. אדם מסוים הסביר שכאשר הוא מתעצבן, הוא מרגיש שאין לו שליטה מלאה על המעשים שלו, שהוא נכנס למצב רגשי שבו הוא יכול לעשות או להגיד דברים שהוא ... דמיונות שמייצרים פחד לא מוצדק. אם נצליח להפריך את המחשבות הללו או לגלות שהן לא נכונות כפי שחשבנו, נוכל להרגיש הרבה יותר בנוח להיות אמיתיים עם עצמנו ועם אחרים, להפחית את הריצוי החברתי, ולהפחית משמעותית את החרדה החברתית שלנו. איך להתמודד עם חרדה חברתית? איך להפסיק לרצות אנשים? למה אני מפחד להתעמת עם אנשים? איך לשלוט בכעס בזמן מריבה? איך לא לפחד ממה שאחרים יחשבו? איך להתגבר על פחד מקונפליקטים? נחמדות יתר במקום העבודה
מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר, מרצה אנשים, ריצוי אנשים, לא מרגיש בנוח עם אנשים, חלק 2
מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר, מרצה אנשים, ריצוי אנשים, לא מרגיש בנוח עם אנשים, חלק 2
מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר, מרצה אנשים, ריצוי אנשים, לא מרגיש בנוח עם אנשים, חלק 2 למה קשה לבקש עזרה מאחרים? מה הסיבות לפחד מכך? אליעד כהן מתאר כיצד אנשים ... מהצד השני. אם האדם מצפה שהאחר יענה לו בסיוע או בקבלה, כל סירוב גורם לתחושת אכזבה פנימית, שכן האדם מרגיש שנפגע מהמענה של הצד השני. התפיסה החברתית המובילה לכך היא האמונה שאם אתה נותן לאחר, הוא יחזור ויתן לך בסופו של דבר. כאשר הציפייה לא מתממשת, נוצר מתח פנימי, והאדם מרגיש כאב או אכזבה. למה קשה לקבל לא מאחרים? הקושי לקבל לא או סירוב נובע לרוב מהתחושה שזה משקף חוסר ערך או חוסר כבוד כלפי האדם המבקש. לדוגמה, אדם שעובד במסעדה יכול להרגיש פגוע אם הוא מבקש עזרה מהברמן והברמן לא עוזר לו, גם אם אין לכך סיבה ממשית. הסירוב נתפס כאי ... לעיתים סיפור פנימי של אני לא ראוי, אני לא שווה או אני לא מספיק טוב. אדם שעוזר לאחרים עלול להרגיש כאילו הוא לא מקבל את התמורה המגיעה לו, והתחושות הללו מקבלות חיזוק כאשר הצד השני לא מגיב בהתאם לציפיותיו. ... פי כמה כאשר הסירוב מגיע. איך לשחרר את עצמך מהציפיות הלא מודעות? הדרך לשחרור היא בהבנה עמוקה של ההתנהלות החברתית והפסיכולוגית הזאת. חשוב להבין שאין שום ערך מוסף בתגובה או בעזרה שניתנת בתמורה לציפיות לא ריאליות. אם אדם מבין שזהו מצב לא טבעי לצפות בתמורה כלשהי, הוא עשוי לשחרר את עצמו מהפחדים הפנימיים ולפשט את ההתנהלות החברתית. לסיכום, אליעד כהן מציע לשחרר את התפיסות החברתיות המקובלות ולסגל גישה שבה עזרה אינה תלויה בתמורה או בהשפעה ישירה מהצד השני. רק כאשר שחררנו את עצמנו מציפיות לא ריאליות, נוכל להשתחרר מהפחדים החברתיים ולחיות באופן אותנטי יותר. איך להפסיק לפחד לבקש מאנשים? למה אנשים מרצים אחרים? איך להתמודד עם חרדה חברתית? מדוע קשה לקבל סירוב? איך לתת בלי לצפות לתמורה? למה אני מרגיש לא בנוח עם אנשים? מה הסיבות לריצוי יתר? למה אנשים מפחדים לבקש עזרה או טובות מאחרים? אנשים רבים מפחדים ... הוא מעדיף לקחת בעצמו או להימנע מלבקש. הסיבה לכך, מסביר אליעד, אינה תמיד לוגית או מעשית בלבד. האדם יכול להרגיש שלברמן לא יהיה נעים או נוח לעזור לו, אף על פי שהברמן עשוי להיות מחויב מתוקף תפקידו. כאן יש ... יהיה חיובי, ידידותי וירצה לעזור לו. הציפייה הזאת יוצרת לחץ ואי - נוחות, כי אם הוא יקבל סירוב, הוא ירגיש נפגע ומאוכזב. הציפייה החברתית שמי שאתה טוב אליו יחזיר לך טובה דומה, יוצרת מתח פנימי ומונעת מהאדם להיות אותנטי. אליעד מבהיר שהבעיה מתעצמת ... אדם הנוסע על קטנוע שעומד ברמזור ומבקש מנהג אחר שיזוז קצת קדימה. אם הנהג השני לא יזוז, אותו אדם ירגיש נפגע, משום שהוא חושב לעצמו: אני הייתי זז אם היו מבקשים ממני. כלומר, האדם חושב באופן לא מודע שאחרים מחויבים לפעול בדיוק כפי שהוא היה פועל. כשהאחר לא פועל כך, הוא מרגיש שמזלזלים בו או פוגעים בו. הבעיה היא לא רק עצם הסירוב, אלא התחושה שהסירוב משקף משהו עמוק יותר - ... אותנטיות. לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהמפתח לשחרור מהפחד לבקש עזרה טמון בשינוי התפיסה הפנימית לגבי מתן וקבלה, וניטרול הציפייה החברתית הלא מודעת ליחסי גומלין. רק כך אפשר באמת להשתחרר מהחרדה החברתית ומהפחדים מפני תגובות שליליות מאחרים. איך להפסיק לפחד לבקש מאנשים? למה אנשים מרצים אחרים? איך להתמודד עם חרדה חברתית? מדוע קשה לקבל סירוב? איך לתת בלי לצפות לתמורה? למה אני מרגיש לא בנוח עם אנשים? מה הסיבות לריצוי יתר?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: זה לא אישי, איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: זה לא אישי, כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג אישי, מאמן אישי לפרישה, קואצ'ינג לילדים בנושאי זה לא אישי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0938 שניות - עכשיו 05_09_2025 השעה 21:31:04 - wesi1