אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנהלות צרכנית ✔ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
מהי הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין?

הדינמיקה שבין מוכר לקונה, ומראיין למרואיין, אינה מוגבלת רק למכירות מוצרים, אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם "מוכר" את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה שיותר מידע על מה שהוא מחפש או מה שהוא רוצה, בעוד שהקונה יעדיף שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר או השירות לפני שהוא חושף את הצרכים האישיים שלו.

במילים אחרות, ישנו מאבק סמוי שבו כל צד מנסה לשמור על שליטה על התהליך. המוכר מעוניין שהקונה יחשוף את צרכיו קודם, כדי להקל עליו למכור את המוצר בצורה מותאמת אישית, בעוד שהקונה יעדיף להאזין למוכר לפני שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי.

איך זה מתבטא בתהליך מכירה?

לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ומסביר למוכר את מה שהוא מחפש, כמו "אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה ואחרות", המוכר עשוי להיעזר במילים שהקונה אמר כדי לשווק לו את המוצר המתאים, בין אם הוא מתאים באמת ובין אם לא.

מה שחשוב להבין כאן הוא שהמוכר, באמצעות המילים שהקונה השתמש בהן, יכול להסתמך על הצרכים של הקונה כדי לשווק לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, וזה עלול להוביל לכך שהמוכר יוצר התאמה בין המילים של הקונה למוצר שהוא מציע, גם אם המוצר לא בהכרח מתאים לו באמת.

אבל אם הקונה שואל את המוכר "מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת?" במקום לציין בדיוק מה הוא מחפש, הוא יוכל לקבל תשובה יותר אובייקטיבית ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את המוצר למה שהוא אמר מראש.

הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח

אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא "אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח". הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק הקונה רוצה וצריך. כאשר המוכר מבין את צורכי הקונה, הוא יכול להציג את המוצר בצורה שתהיה לו מותאמת אישית.

באותו האופן, כאשר מועמד מגיע לראיון עבודה, הוא צריך להבין מהם הצרכים של המעסיק ולקבוע כיצד הוא יכול להתאים את עצמו לתפקיד. אל תשלח קורות חיים גנריים או תספר סיפור גנרי על עצמך. עליך לשמוע מראש מה בדיוק המעסיק מחפש, ולאחר מכן להציג את עצמך בהתאם לצרכים הספציפיים של המעסיק.

מאבק השליטה בתהליך המכירה

ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה, כך יהיה לו קל יותר למכור לו את המוצר או השירות. זהו עקרון בסיסי בתהליכי מכירה, והמוכר מבין את החשיבות של קבלת מידע מקסימלי מהקונה בהקדם. כאשר המוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא רוצה, איזה מילים הוא משתמש, וכדומה, הוא יכול למכור בצורה הרבה יותר אפקטיבית ולהתאים את הצעת המוצר למידותיו של הקונה.

מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. ככל שהקונה שואל שאלות פתוחות ומאפשר למוכר לדבר יותר על המוצר, כך הוא יקבל מידע יותר אובייקטיבי ולא מותאם אישית למה שהוא אמר. לדוגמה, אם הקונה שואל את המוכר "מה אתה יכול לספר לי על המוצר הזה?" לפני שהוא מתחיל לדבר על צרכיו האישיים, הוא יקבל תמונה רחבה ומדויקת יותר של המוצר.

מה קורה בראיון עבודה?

גם בראיון עבודה, הדינמיקה בין המראיין למרואיין דומה. על המראיין להציג את הצרכים ואת הדרישות מהתפקיד לפני שהמועמד מציג את עצמו. לדוגמה, אם המראיין שואל את המועמד "ספר לי על עצמך", על המועמד לתת תשובה קצרה, אך מיד לנסות להפוך את השאלה אליו, ולשאול את המראיין שאלות כמו "מה בדיוק כולל התפקיד?" או "איזה כישורים אתם מחפשים?" כך יוכל המועמד להבין טוב יותר מה המעסיק מחפש ולהתאים את התשובות שלו בצורה מדויקת.

איך למכור נכון?

אם אתה בצד של המוכר, עליך להבין שהמטרה היא לגרום ללקוח לחשוף כמה שיותר מידע לפני שתתחיל למכור לו את המוצר. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר "אני מחפש מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע?" - תן לו תשובה כללית בהתחלה, ואז נסה להחזיר את הכדור אל הלקוח על ידי שאלות כמו "מה בדיוק חשוב לך במוצר הזה?" כך תוכל להבין יותר את צורכי הלקוח ולהתאים את הצגת המוצר באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה.

לסיכום

הדינמיקה בין מוכר לקונה ובין מראיין למרואיין היא דינמיקה של שליטה על התהליך:

- אם אתם בצד של המוכר - אתם צריכים לגרום לקונה לדבר כמה שיותר לפני שאתם מציגים את המוצר שלכם.

- אם אתם בצד של הקונה - אתם צריכים לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים את הצרכים האישיים שלכם.

בצורה כזו, תוכלו לקבל מידע אותנטי יותר ולנהל את המשא ומתן בצורה חכמה יותר.
דינמיקה של מוכר וקונה, מראיין ומרואיין

שלום חברים, הפעם נדבר על הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין. גם בתהליך חיפוש עבודה, למעשה, אתה מוכר את עצמך, ואם אתה מראיין - אתה בעצם מנסה לקנות את "המוצר", כלומר, את המועמד המתאים. בקיצור, יש לשים לב לכך שכאשר מתקיימת אינטראקציה של קונה ומוכר, לכל אחד מהצדדים יש אינטרס שונה:

האינטרס של המוכר הוא שהקונה יספר על עצמו כמה שיותר לפני שהוא עצמו מציג את המוצר או השירות, ואילו האינטרס של הקונה הוא שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר לפני שהקונה חושף את דרישותיו.

כיצד זה מתבטא בתהליך מכירה?

בדרך כלל, בתהליכי מכירה, הקונה מציין מה הוא מחפש. לדוגמה, אם אתה נכנס לחנות ואומר למוכר: "אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה וכאלה", אז המוכר יוכל להשתמש בדיוק באותן מילים שלך כדי לשווק לך את המוצר, בין אם הוא באמת מתאים לך ובין אם לא.

כעת, שים לב להבדל: אם תשאל את המוכר שאלה פתוחה, כגון "מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת?" - הוא ייתן לך מידע יותר אובייקטיבי ופחות מותאם אישית לדברים שאמרת.

הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח

אחד העקרונות המרכזיים שמלמדים אנשי מכירות הוא: "אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח".

קודם כל, יש לברר מה בדיוק הקונה מחפש, מהם הקריטריונים החשובים לו, ורק אז להציג את המוצר בצורה שתתאים לו. כך בדיוק קורה גם בראיונות עבודה - לפני שאתה מציג את עצמך, כדאי לברר מהם הצרכים המדויקים של המעסיק, מה בדיוק הוא מחפש, ורק לאחר מכן להציג את הכישורים שלך בצורה שתדגיש את ההתאמה שלך לתפקיד. אל תשלח קורות חיים גנריים, ואל תספר סיפור גנרי על עצמך - חשוב להבין את צורכי החברה ולהתאים את ההצגה העצמית שלך לכך.

מאבק השליטה בתהליך המכירה

ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה - כך קל לו יותר לשכנע אותו ולמכור לו מוצר או שירות. לכן, האינטרס של המוכר הוא שהקונה יספר על עצמו כמה שיותר מוקדם בתהליך. ברגע שהמוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא רוצה, אילו מילים הוא עצמו משתמש בהן - הוא יכול להתאים את הצגת המוצר באופן שישכנע את הקונה לקנות אותו.

מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. לכן, כאשר אתה קונה מוצר, עדיף לשאול תחילה את המוכר שאלות פתוחות: "מה אתה יכול לספר לי על המוצר הזה?", "איך הוא בהשוואה לאחרים?" וכו', לפני שאתה מציין את הצרכים שלך במפורש. ככל שהמוכר ידבר יותר לפני שאתה מספק מידע, כך תוכל לקבל מידע אמיתי יותר, ולא מידע שהתעצב לפי מה שכבר אמרת.

איך זה עובד בראיון עבודה?

בדיוק באותו אופן, אם אתה מועמד לעבודה, עדיף שהמראיין ידבר קודם ויגדיר את הציפיות לפני שאתה מציג את עצמך. לדוגמה, אם שואלים אותך "ספר לי על עצמך", תן תשובה קצרה, אך מיד נסה להעביר את השאלה בחזרה: "מה בדיוק כולל התפקיד?", "אילו כישורים הכי חשובים לכם?" - כך תוכל להתאים את התשובות שלך למה שהמעסיק מחפש באמת.

איך למכור נכון?

אם אתה בצד של המוכר, האינטרס שלך הוא הפוך - לגרום לקונה לחשוף כמה שיותר מידע לפני שאתה מתחיל למכור. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר "אני מחפש מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע?" - תן תשובה כללית, אך מיד נסה להחזיר אליו את הכדור ולשאול שאלות שיגרמו לו לפרט יותר על הצרכים והרצונות שלו. כך תוכל להתאים את הצגת המוצר שלך באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה.

לסיכום

שימו לב לדינמיקה של מוכר וקונה:

אם אתם בצד של המוכר - נסו לגרום לקונה לדבר כמה שיותר לפני שאתם מציגים את המוצר שלכם.

אם אתם בצד של הקונה - נסו לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים מידע על הצרכים שלכם.

כך תוכלו לקבל מידע יותר אותנטי ולהשתמש בו כדי לנהל משא ומתן בצורה חכמה יותר.

למידע נוסף, היכנסו לאתר וחפשו: איך לקנות, איך למכור, איך לשכנע אנשים, איך לשאול שאלות, איך לברר מידע - ושפרו את כישורי המשא ומתן שלכם. בהצלחה!
מערכות יחסים, פרזנטציה לעבודה, לספר על עצמך בראיון עבודה, איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לשקר לאנשים? פרזנטציה למנהלים, אימון למנהלים, תשובות מותאמות אישית, התנהלות צרכנית, ניגוד אינטרסים בין מוכר לקונה, ניגוד אינטרסים בין מראיין למרואיין, תהליך קניה, יחסי מוכר וקונה, פרזנטציה למתווך, איתור צרכי הלקוח, איך למכור מוצר? איך לקנות מוצר? איך לנהל משא ומתן? מניפולציות בתהליך מכירה, יחסי מראיין מרואיין, פרזנטציה לעסקים, איך לשאול שאלות בראיון? איך לתת תשובות בראיון? צרכי הלקוח, מה לענות בראיון? מה לשאול בראיון? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה ספר על עצמך, תשובה לשאלה ספר לי על עצמך, לגרום ללקוח למכור את עצמו, ללקוח למכור לעצמו, פרזנטציה להצגה עצמית, איך להציג את עצמך? איך למכור את עצמך? פרזנטציה ללקוח, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, תשובות בראיון, איך להציג מוצר? תהליכי מכירה, תהליכי רכישה, קניינות ורכש
לקבל מידע לשים לב מועמד לעבודה לקוחות מערכת יחסים הצגה עצמית איתור צרכים איך למכור את עצמי לקבל תשובות איך לקנות אותו איך לשכנע לקוחות איך להציג איך להציג את עצמי איך להציג את עצמך איך להתראיין איך למכור איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לספר על עצמי איך לספר על עצמך איך לראיין איך לשאול שאלות בשביל מה לשאול שאלות האם לספר התנהגות התנהגות צרכנים התנהגות צרכנית יחסי קונה ומוכר להציג להציג את עצמי להציג את עצמך להתראיין למכור לנהל לנהל משא ומתן לספר לספר על עצמי לספר על עצמך לקנות לראיין לראיין ולהתראיין לרכוש לשאול שאלות מכירה מכירה וקניה מנהל משא ומתן מתי לספר על עצמך ניהול ניהול משא ומתן ספר על עצמך פרזנטציה צרכנות צרכנות חכמה צרכנות נבונה צרכנות נכונה ראיון ראיונות שאלות בראיון שיטות שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך רכישה תהליכי מכירה תהליכי מכירה וקניה תהליכי מכירות תהליכים
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
... הנחה, פעמים רבות מדובר במצבים שבהם המוכר מנסה להיפטר ממלאי לא נמכר. איך לחסוך כסף ולהימנע מקניות מיותרות? לגבי התנהלות צרכנית נבונה, אליעד ממליץ להימנע מהשפעת המבצעים על החלטות הקנייה. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, כדאי לקנות אותו כשמצאים ... כדאי לקנות אותו במחיר ההוגן ביותר, מבלי להתפתות להנחות ולהצעות שנראות אטרקטיביות מדי. התנהגות צרכנית איך נכון לחסוך כסף? התנהלות צרכנית נבונה צרכן חכם איך להרוויח בלוטו בוודאות? חגיגת קניות הפסיכולוגיה של מבצעים והנחות למה הדרך הכי טובה לחסוך כסף ... שהוא לא צריך. במקום זאת, כדאי להחליט מראש מה באמת נחוץ ולקנות בהתאם ליכולת הכלכלית - בלי תלות במבצעים. התנהלות צרכנית נבונה תכלול בדיקה אמיתית של הצורך במוצר, ולא תתפתה רק למחיר נמוך. איך לא להיכנס למלכודת המבצעים ולהישאר עם ... לבזבז כסף על מוצרים מיותרים? הפסיכולוגיה של מבצעים והנחות התמודדות עם התמכרות לשופינג התנהגות צרכנית, איך נכון לחסוך כסף? התנהלות צרכנית נבונה, צרכן חכם, איך לזכות בלוטו? איך להרוויח בלוטו בוודאות? חגיגת קניות, התמכרות שופינג, איך להגדיל מכירות? הנחה על ...
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
...גם בצורה ההפוכה מה גורם לו להתייחס לדברים בצורה יותר רצינית אני כאילו מסביר לו את המוח של עצמו כי בפועל יש הרי דברים שקוראים סביבך בטלוויזיה פרסומות פוליטיקה לא יודע מה שאתה מתייחס אליהם בצורה מסוימת, עכשיו כשאני מסביר לך איך לגרום להם להתייחס אליך ברצינות אני גם מסביר לך מה גורם לך להתייחס לאחרים ברצינות. יותר מזה דבר נוסף, את הבנת את התשובה השנייה? ש: כן. אליעד: מה הייתה התשובה השנייה? ש: שאתה תסביר לו את השכל שבדבר מה הרעיון. אליעד: נכון את החוקיות, עכשיו דבר נוסף שאני רוצה להגיד לך כשהוא שואל...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
...והמסר שלי הוא, שעליך להבין, שהכוח של ההתנגדות של הלקוח, נמצא בכוח של סיבת ההתנגדות של הלקוח. ואם ברצונך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, עליך להחליש אצל הלקוח, את הסיבה שבגללה הוא מתנגד למוצר שלך. ואת זה אתה יכול לעשות, על ידי זה שאתה מוצא סיבה אחרת משכנעת לכך שהלקוח מתנגד למוצר. שזה יכול להיות גם על ידי זה שלוקחים את הסיבה המקורית שאותה הזכיר הלקוח, ומשנים אותה קצת + מורדים ממנה מילים שמחזקות את הסיבה + מוסיפים אליה מילים שמחלישות את הסיבה. ואחכ חוזרים על המשפט של הלקוח, ומצמידים אליו את הסיבה החדשה...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
...ברגע שמצמידים להתנגדות של הלקוח, את הסיבה להתנגדות, זה בעצם אומר, שההתנגדות היא רק התנגדות אפשרית, בגלל סיבה כלשהי. אבל היא לא התנגדות מחויבת שאינה צריכה סיבה, אלא היא כן צריכה סיבה. וברגע שמשמיטים את הסיבה, זה יכול בטעות ליצור רושם, כאילו ההתנגדות היא התנגדות עקרונית בלי שום סיבה. ולכן צריך לשים לב, שלפעמים כדאי לא לחזור על הסיבה של ההתנגדות כדי לא לחזק אותה עם השורשים שלה. ולפעמים דווקא צריך להיזהר שלא להפוך את ההתנגדות להתנגדות עקרונית בלי סיבה, אלא לזכור שאעפכ יש סיבה ושהיא רק התנגדות שתלויה...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
...שביקשו עזרה והתברר שזה היה הדבר הטוב ביותר שעשו. שימוש בדימויים ומשלים: אליעד מסביר שניתן להכניס רעיונות לראש של אנשים באמצעות סיפורים, משלים ודוגמאות עקיפות. למשל, אם אדם חושש שטיפול פסיכולוגי לא יעזור, אפשר לספר סיפורים על אנשים שהטיפול עזר להם למרות שגם הם היו ספקנים בהתחלה. איך להשתמש בשיחות עקיפות להטמעת רעיונות? דרך נוספת שאליעד מתאר היא הטמעה עקיפה של רעיון על ידי שיחות שנראות תמימות לחלוטין. לדוגמה, אם אדם מתנגד לטיפול פסיכולוגי מתוך חשש מפגיעה באגו, אפשר לדבר איתו על נושאים אחרים, כמו פוליטיקה...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
...מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא יוותר על מה שיש לו, שזה בעצם הכסף שלו, אז המציאות שלו, תהיה טובה יותר. כי האדם פועל, לפי מה שהוא חושב בתת המודע שלו, שיעשה לו הכי טוב. או יותר נכון לומר, שהאדם מאמין וחושב, שהוא בוחר לעשות תמיד, את מה שהוא חושב שיעשה לו הכי טוב עבורו. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים. וממילא זה אומר, שהאדם רוצה לבצע את העסקה, כי הוא חושב שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע אותה. וברגע שהאדם חושב, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
...שהעסקה גם קצת טובה וגם קצת רעה וגם קצת לא משנה לחיים שלו. כי כל דבר בחיים, אפשר להסתכל עליו מ 4 נקודות מבט שונות. אפשר לומר שהוא טוב, ואפשר לומר שהוא רע, ואפשר לומר שהוא חסר משמעות ושהוא לא משנה, ואפשר גם לומר, שהוא שילוב של כל נקודות המבט האפשריות, במינונים שונים. וכאשר שני צדדים מבצעים עסקה, הרי שתמיד, זה מרצונם החופשי. אאכ מדובר על שוד פיזי של אחד הצדדים את הצד השני, שעל זה לא מדובר כאן. אבל כל עסקה שהיא, גם אם הופעלו לחץ פסיכולוגי ושטיפת מוח על אחד מהצדדים, הרי שבפועל, שני הצדדים רצו לבצע את...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
...לכל רעיון אחר. ואז בזמן אמת המוכר, יכול לשכנע את הלקוח, בצורה הטובה ביותר. וכפי שביארתי את הנושא הזה במקום אחר. ואעפכ נאמר, שגם בשיטת מכירות משולבת וגם בשיטת שכנוע משולבת, גם בה יש חסרונות ויתרונות. והיתרונות, התבארו לעיל. שכאשר האדם מומחה למכירות בשיטת מכירות משולבת, אז הוא יכול בזמן אמת, להתאים את עצמו, לכל מצב ומצב כנל. אבל בשיטת מכירות משולבת, יש גם חיסרון יחסי. והוא, שכאשר האדם מכיר המון שיטות מכירה שונות, עם החסרונות והיתרונות של כל אחת מהן, אז לפעמים, המוכר הופך להיות: לא ממוקד ולא יעיל....
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
...בחסרונות ביחס לסרטים האחרים. כלומר, דווקא הריבוי של האפשרויות מביא לתחושת החמצה והתפשרות, ובסופו של דבר יכול לגרום ללקוח להימנע מקנייה או מבחירה בכלל. האם יש תשובה מוחלטת לשאלה כמה אפשרויות להציע? אליעד מדגיש באופן מפורש שאין תשובה מוחלטת לשאלה זו, שכן ההחלטה תלויה בהעדפות האישיות של כל לקוח, בסוג המוצר ובנסיבות הרכישה. לפעמים עדיף להציע אפשרות אחת ברורה, ולפעמים דווקא הצגת מגוון אפשרויות תהיה הגישה הטובה יותר. מה שחשוב הוא להיות מודעים להשלכות הפסיכולוגיות של כל שיטה ולהתאים את ההחלטה לסיטואציה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: התנהלות צרכנית, האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנהלות צרכנית, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול רגשי, קואצ'ר, מאמן אישי לפרישה בתחום התנהלות צרכנית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7188 שניות - עכשיו 04_09_2025 השעה 05:08:22 - wesi1