אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות ✔איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:39איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך לגרום למישהו לחזור בו מבקשה בלי לומר "לא"?

לפעמים אדם מקבל בקשה שהוא לא מעוניין לקיים, אבל מסיבות שונות הוא לא רוצה או לא יכול להגיד ישירות "לא". במקרה כזה, אליעד כהן מציע להשתמש בטכניקה של התנגדות מתוחכמת, שבמסגרתה אפשר לומר "כן", אך תוך כדי כך לגרום לצד השני להתחרט על הבקשה שהוא עצמו ביקש.

מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית?

הטכניקה מבוססת על הסכמה לכאורה עם הבקשה, אך הצגתה בצורה שמעוררת בשואל תחושה לא נעימה. למשל, אם מישהו מבקש כוס מים, ניתן לומר: "טוב, אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה". המשפט מוגזם ומטרתו לגרום למבקש להירתע ולוותר על הבקשה. כמובן, הדוגמה הזו קיצונית, אך היא ממחישה את הרעיון של הבעת התנגדות בדרך עקיפה.

איך להשתמש בשאלות כדי לגרום לאדם להתחרט על בקשתו?

דרך מתוחכמת יותר לעשות זאת היא באמצעות שאילת שאלות שמערערות את הבקשה. לדוגמה, אפשר לשאול את המבקש: "איך בדיוק תרצה שאבצע את הבקשה?", או "למה בדיוק התכוונת כשאמרת את זה?". שאלות אלו מציגות את הבקשה כלא ברורה או לא הגיונית, ובכך מעודדות את המבקש לחזור בו מיוזמתו.

איך לגרום לאדם להרגיש לא בנוח עם מה שביקש?

אליעד כהן מסביר שאפשר גם להציג את הבקשה בדרך שתגרום לשואל להרגיש לא נוח עם עצמו. למשל, אם האדם ביקש כוס מים, אפשר לומר: "אוקיי, אני רואה שאתה ממש חייב מים, אז אני הולך להביא לך". תוספת הביטוי "ממש חייב" מייצרת תחושה שהמבקש תלותי או חלש, וזה גורם לו לאי - נעימות, מה שמוביל אותו להתחרט.

איך לגרום לאדם להימנע מלהיראות בצורה לא רצויה בעיניו?

אפשר להשתמש בשיטה הזו גם כדי לגרום למבקש לחשוב מחדש, באמצעות שימוש במאפיין שהוא לא רוצה שיחשבו עליו. למשל, אם ידוע שאדם לא רוצה להיתפס כטיפש, והבקשה שלו נשמעת מעט לא הגיונית, אפשר לומר: "אוקיי, למרות שהבקשה לא ממש הגיונית, אני אכבד אותה". השומע מבין באופן עקיף שהוא יוצא טיפש, מה שיגרום לו לסגת מהבקשה.

איך להעביר מסרים סמויים לתת המודע של האדם?

המפתח לשיטה הוא להעביר מסר סמוי לתת מודע של המבקש, שמקשר את הבקשה שלו עם משהו שלילי שהוא לא רוצה שיקרה או יחשבו עליו. במקום לומר זאת במפורש, כדאי להעביר את המסר בצורה עקיפה באמצעות שאלות או רמיזות מתוחכמות. לדוגמה, לא נאמר לו ישירות שהוא טיפש, אלא נגרום לו להבין בעצמו שזה מה שמשתמע מהבקשה.

איך לזהות ולהתגונן מפני מניפולציות כאלה?

אליעד מדגיש שחשוב מאוד לזהות כשמישהו משתמש בטכניקה הזו נגדך. לפעמים אדם יעמיד פנים שהוא מסכים עם מה שאמרת, אך בפועל הוא מציג את הדברים באופן מעוות כדי לגרום לך להיראות רע בעיני עצמך. לכן, צריך לשים לב מתי אדם מסכים באופן חשוד או כשדבריך מוצגים בצורה מעוותת, ולזכור שזה לא תמיד תואם את הכוונה המקורית שלך.

איך להתאמן וליישם את הטכניקה הזו בחיי היומיום?

אליעד כהן מציין שכדי לשלוט בטכניקה הזו בצורה טובה, חשוב להתאמן עליה ולהבין את המנגנון הפסיכולוגי שעומד מאחוריה. ככל שמנתחים יותר סיטואציות, כך מתפתחת היכולת לעשות זאת באופן ספונטני ומדויק יותר בשיחות אמיתיות.

לסיכום, הטכניקה מאפשרת להביע התנגדות בצורה עקיפה, ללא אמירת "לא" מפורשת. באמצעות הצגת הבקשה בצורה שלילית או לא נעימה, אפשר לגרום לאדם השני להתחרט עליה בעצמו.
איך להביע התנגדות בצורה מתוחכמת ולגרום למישהו להתחרט על בקשה?

כשהשומע לא רוצה להסכים לבקשה של מישהו, אך לא יכול או לא רוצה לומר זאת ישירות, יש אפשרות להפעיל מניפולציות מתוחכמות כדי לגרום לבן אדם להרגיש שהוא לא רוצה את מה שביקש. הטכניקה הזו כוללת את הבעת הסכמה לכאורה, תוך הצגת הבקשה בצורה שגורמת לבקשה להיראות לא רצויה בעיני מי שביקש אותה.

מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית?

נניח, לדוגמה, שמישהו מבקש ממך להביא לו כוס מים. במקום להיענות או לדחות את הבקשה, אפשר להגיב בצורה שמפנה את הבקשה לכיוון שלא רצוי לשואל. לדוגמה, אם תגיד "אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה", אתה בעצם מציג את הבקשה בצורה כה קיצונית שהשואל יתחיל להתחרט עליה, כי הוא לא רוצה להתפרש כמישהו שרוצה משהו קיצוני או מזעזע. כמובן, חשוב להשתמש בטכניקה זו בצורה מתוחכמת, כדי שלא תישמע גרוע מדי.

איך לשאול שאלות שמובילות את השואל לחזור בו?

שאלות כמו "למה התכוונת כשאמרת ככה וככה?" או "איך אתה רוצה שאני אעשה את זה?" יכולות לגרום לשואל להרגיש שהבקשה שלו נתפסת כלא ברורה או לא הגיונית. השאלות האלה שואלות על כוונותיו ומספקות לו הזדמנות להסביר את עצמו שוב, מה שגורם לו לחשוב מחדש על הבקשה ולחזור בו.

איך לגרום למישהו לחזור בו ממה שהוא ביקש?

אם מישהו מבקש ממך משהו, אפשר להציג את הבקשה בצורה שגורמת לו להרגיש לא נעים עם מה שביקש. לדוגמה, אם מישהו מבקש ממך להביא לו כוס מים, אפשר להגיד "אוקי, אז אתה מאוד חייב מים?". בכך, אתה מציין שהוא "מאוד חייב", דבר שיכול לגרום לו לחשוב מחדש ולחזור בו, כי הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא חסר אונים או תלותי.

איך לגרום למישהו להרגיש שהוא לא רוצה שיחשבו עליו משהו מסוים?

למשל, אם אתה יודע שמישהו לא רוצה שיחשבו עליו שהוא טיפש, תוכל להציע לעשות את הבקשה בצורה שהופכת אותה לפחות הגיונית. לדוגמה, אם הוא ביקש משהו שנראה לא הגיוני, אפשר לשאול "מה זה טיפש בעיניך?" ולפני שתסביר את הבקשה, תדגיש את חוסר ההיגיון שלה, מה שגורם לו לתחושות לא נוחות שיביאו אותו לחזור בו ממה שביקש.

מה עליך לעשות כדי להתגונן ממניפולציות כאלו?

אם אתה מוצא את עצמך במצב שבו מישהו מעקם את דבריך או מציג את בקשותיך בצורה מעוותת כדי לשכנע אותך לחזור בהן, חשוב להיות מודע לכך. כשמישהו מסכים איתך או מסכים לכאורה, זה לא תמיד אומר שהוא אכן מסכים - לפעמים זה רק חלק ממניפולציה שמובילה אותך לשנות את עמדתך בלי שתהיה מודע לכך.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע מכירות וכו' והטיפ הולך ככה נניח שמישהו מבקש מכם איזו בקשה כלשהי, בקש את הבקשה ואתה השומע לא מתאים לך הבקשה הזאת לא בא לך לעשות את זה אבל נניח שאתה לא יכול להתנגד אתה לא יכול להגיד לא, לא יכול לא רוצה לא מעוניין לא כדאי לך לא, למה? מאיזו סיבה כזו או אחרת ועכשיו אתה גם לא רוצה להגיד כן, אז מה עושים? אז אחת הדרכים היא מה שאפשר לעשות שזה טריק קצר ופשוט אפשר פשוט לעשות כאילו אתה אומר כן אבל תוך כדי שאתה אומר כן בעצם לגרום לזה שביקש את הבקשה להתחרט שהוא ביקש אותה.

אני רק לצורך הדוגמה אני אקצין, זאת לא דוגמה ריאלית אבל אקצין נגיד שמישהו אומר "לך תביא לי כוס מים", אוקי עכשיו נגיד אתה לא רוצה להביא לו כוס מים ואתה לא רוצה להגיד לו "אני לא רוצה להביא לך כוס מים ולא בא לי להביא לך כוס מים" אז אתה יכול להגיד לו "טוב אז אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה" עכשיו זה מזעזע, עכשיו הבן אדם יגיד "לא מה פתאום אל תביא לי מים". למה מה המהות של הדבר, אני לא אומר שככה צריך להגיד אבל מה המהות של הדבר? המהות של הדבר היא שבעצם לקחנו את המשפט "תביא לי כוס מים" כביכול הסכמנו איתו אמרנו "אוקי אני אביא לך כוס מים" אבל הצגנו אותו בצורה כזאת שהדובר הראשון מי שביקש את הבקשה הוא אומר "לא אני לא רוצה אל תביא לי לא בדבשך ולא מעוקצך" מה שנקרא.

עכשיו כמובן שצריך לעשות את זה בצורה מתוחכמת כי אם יעשו את זה בצורה כזאת כמובן שזה ישמע גרוע ולכן אני אסביר איך אפשר לעשות את זה בצורה מתוחכמת וזה הולך ככה הבן אדם נגיד ביקש בקשה נתן הוראה נתן ציווי מה שזה לא יהיה, עכשיו מה שצריך לעשות זה כביכול נגיד לשאול שאלה על מה שהוא אמר, כדי להראות לדוגמה "טוב אז איך אתה רוצה שנעשה ככה וככה?" או "אתה יכול להסביר לי למה התכוונת כשאמרת ככה וככה?" או כל שאלה כלשהי שבעצם על ההנחיה, או אפילו לאו דווקא שאלה אפילו סוג של אמירה "טוב אז אני אלך לעשות את מה שביקשת" או "אז אני אלך לקנות" או "אני אלך להביא" או מה שזה לא יהיה.

אבל עד כאן לכאורה הבענו הזדהות אנחנו בעצם מסכימים עם הרעיון אבל המניפולציה פה אומרת ברגע ששואלים "למה התכוונת כשאמרת ש... ?" או "למה בדיוק התכוונת כשאמרת... ?", או "איך אתה בדיוק רוצה ש... ?" או "טוב אז אני אלך לעשות את 1.. 2.. 3..." ברגע שעושים את זה צריך להציג את המשפט המקורי בצורה שבעצם תגרום לשומע, הבן אדם הנגדי ממול שביקש את הבקשה שלא רוצים להסכים איתה תגרום לו בעצם להתחרט על זה שהוא אמר אותה ואני אתן סתם דוגמה, או לא סתם דוגמה רציתי איזה דוגמה נגיד שמישהו טוען איזו טענה ואנחנו רוצים להסכים אנחנו אומרים לו "טוב אז אנחנו מבינים את הדעה הקיצונית שלך שאומרת שככה וככה" או "תגיד לי אז לפי הדעה הקיצונית הזאת שככה וככה" ואז בעצם אנחנו משדרים לו "אתה קיצוני" ואז הוא ירצה להגיד "לא מה פתאום אני לא קיצוני, לא התכוונתי לזה לא אמרתי את זה".

אבל בא נחזור לדוגמה הקודמת של בן אדם נגיד שביקש בקשה אז בא ננסה לחשוב נגיד שמישהו אומר "לך תביא לי כוס מים" סתם בקשה ביקש כוס מים "אני רוצה שתעשה ככה וככה, לך תישן מוקדם לך תישן מאוחר, תקום תבוא תלך תחזור", איך בעצם אפשר לנסח משפט כזה בצורה שזה שאמר אותה יגיד "לא מה פתאום לא אמרתי את זה, זה לא משנה אני לא צריך את זה", איך אפשר לעשות? אז בגדול לוקחים משהו שהבן אדם לא רוצה שיחשבו עליו. נגיד בן אדם לא רוצה שיחשבו שהוא טיפש, אוקי אנחנו יודעים שיש מישהו שלא רוצה שיחשבו שהוא טיפש, עכשיו הוא ביקש איזו בקשה אנחנו צריכים לשדר לו "אין בעיה אני מסכים עם הבקשה שלך אבל הבקשה הזאת אומרת שאתה טיפש" אם נצליח לשדר לו את זה בעצם נגרום לו להגיד "לא מה פתאום אני לא התכוונתי לא צריך, לא אמרתי לא חשבתי רק חשבתי רק אמרתי" ולרדת מהבקשה.

תכף אני אסביר גם איך עושים את זה אבל אני מחדד עוד פעם את הטריק, הטריק הוא כזה מישהו ביקש בקשה אמר אמירה טען טענה מה שזה לא יהיה ואנחנו רוצים לגרום לו לחזור בזה לחזור בו במה שהוא אמר או להסתייג וכו', מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים עוד פעם דבר שהוא לא רוצה שיחשבו עליו דבר שהוא לא רוצה שיקרה ואנחנו יוצרים התניה שאומרת "אתה יודע המשפט שלך נכון אני מסכים איתו אבל אז זה אומר ש... 1.. 2.. 3... יקרה משהו שאתה לא רוצה, ש... 1.. 2.. 3... זה אומר עליך משהו שאתה לא רוצה שיחשבו עליך" ברגע שעושים את זה אוטומטית הוא יחזור בו. עכשיו ואיך עושים את זה כי אי אפשר להגיד לבן אדם "אוקי אני אעשה את זה אבל זה אומר שאתה טיפש", אוקי אז איך עושים? אז לדוגמה צריך לנסח בצורה שתרמוז על הדבר לאו דווקא תגיד אותו תרמוז עליו.

נגיד נזרום עם הדוגמה של הטיפש, נגיד בן אדם לא רוצה שיחשבו שהוא טיפש ואז הוא מבקש איזו בקשה ואנחנו רוצים להגיד לו "תקשיב אנחנו נעשה את זה אבל אז זה אומר שאתה טיפש" אבל לא יכולים אי אפשר להגיד לו "תקשיב זה אומר שאתה טיפש", אז מה שעושים זה לדוגמה שואלים "אוקי מה זה טיפש?" טיפש זה נגיד מישהו שלא רואה את הדברים כפי שהם, הוא לא רואה את הדברים כפי שכולם רואים אותם בהנחה שהם ככה טיפש זה מישהו שחושב בצורה לא הגיונית, אוקי ואז לדוגמה אפשר להגיד לו "אוקי אז תקשיב למרות שהבקשה הזאת לא הגיונית אני אכבד אותה", "לא הגיונית למה לא הגיונית, למה אני מבקש משהו לא הגיוני מה זה אני טיפש? לא אני לא טיפש לא ביקשתי את זה" לדוגמה.

אוקי אז אמרנו משהו בצורה עקיפה ששידר למוח של השומע בצורה עקיפה שהוא טיפש וזאת הייתה כמובן סתם דוגמה ואז הוא מתכחש לזה שהוא ביקש את זה, הוא אומר "לא אני חוזר בי בכלל ממה שאמרתי". אוקי אותו דבר נגיד דבר אחר נגיד מישהו אומר "לך תביא לי כוס מים" נניח, עכשיו בן אדם אומר "לך תביא לי כוס מים" נגיד מה הוא לא רוצה שיחשבו עליו? הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מנצל הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מסכן, הוא לא רוצה שיחשבו עליו איזה משהו ואז מה עושים נגיד אומרים לו "אוקי הבנתי שאתה מאוד חייב מים אני אלך להביא לך". עכשיו מה הוספנו פה? הוספנו פה את ה - "מאוד חייב" הוא לא אמר שהוא מאוד חייב הוא בסך הכל ביקש מים אבל אנחנו הוספנו את ה - "מאוד חייב" ובעצם שידרנו לו כאילו לקחנו לו את העובדה של מה שהוא ביקש של מה שהוא אמר פירשנו אותה בצורה, הוספנו לה פירוש בצורה שהיא לא בהכרח נכונה שממנה יכול להשתמע לבן אדם שביקש את הבקשה משהו שהוא לא רוצה שיחשבו עליו ואז הוא מתכחש לזה הוא אומר "מה פתאום לא ביקשתי, לא התכוונתי".

בקיצור בשורה התחתונה הלוגיקה, כמובן שכל מקרה זה לגופו וצריך לראות וכו' ואם מנתחים את זה מספיק פעמים אז אחר כך גם יודעים לעשות את זה באופן ספונטני אבל הלוגיקה עוד פעם היא פשוטה לוקחים משהו שבן אדם רוצה אמר דרש בהנחה שלא רוצים להסכים איתו ובהנחה שלא רוצים להגיד לו בצורה מפורשת שלא רוצים להסכים איתו אז לוקחים משהו אחר שהוא בעצמו לא רוצה להסכים איתו, דהיינו, משהו שהוא בעצמו לא רוצה שיקרה שהוא בעצמו לא רוצה שיחשבו עליו וכו' ואז מעבירים לו מסר לתת מודע שלו שאומר לו "אתה יודע זה בסדר מה שביקשת אני לא מתנגד לזה אבל אז זה אומר שאתה ככה וככה מה שאתה לא רוצה שיחשבו עליך, אז זה אומר שיקרה משהו שאתה לא רוצה שיקרה" ואז כשהשומע שומע את זה ובתת מודע כשהוא מבין את הדבר הזה אז הוא מתכחש למה שהוא עצמו אמר.

ולכן עכשיו מהצד של השומעים מי שרוצה להתגונן מהמניפולציה הזאת הוא צריך לשים לב שהרבה פעמים כשהוא אומר משהו פשוט אז מעקמים את מה שהוא אמר, מישהו ששמע אותו מעקם את מה שהוא אמר ומוציא אותך לא בסדר לדוגמה וזה לא בהכרח נכון. אוקי זאת אומרת לא תמיד הצורה שבה אנשים מציגים את הדברים היא כפי שהציגו אותם מלכתחילה ולא תמיד כשמישהו מסכים איתך או כשמישהו מעמיד פנים שהוא מסכים איתך לא תמיד זה אומר שהוא באמת מסכים איתך כי לפעמים מישהו יכול להעמיד פנים שהוא מסכים איתך הוא לא בהכרח מסכים איתך. אז שלא יעבדו עליכם.
לחזור איך לזהות אליעד כהן לשכנע מישהו להרגיש שהוא פסיכולוגיות אימונים רוצה להסכים סיטואציות חלש להסביר את עצמך לשלוט איך לגרום לאנשים איך להביע איך להביע התנגדות איך להביע התנגדות נסתרת איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך להתנגד איך להתנגד בצורה מתוחכמת איך לעשות איך לעשות מניפולציה איך לעשות מניפולציות איך לעשות פסיכולוגיה איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשתול איך לשתול מחשבות בצורה מתוחכמת התנגדות חכם כיצד לשכנע אנשים לגרום לאנשים להביע להביע התנגדויות להביע התנגדות להביע התנגדות נסתרת להשפיע להשפיע על אנשים להתנגד להתנגד בצורה מתוחכמת לעשות מניפולציה לעשות מניפולציות לעשות פסיכולוגיה לעשות פסיכולוגיה הפוכה לשכנע לשכנע אנשים לשתול לשתול מחשבות מחשבות מניפולציה מניפולציות פסיכולוג פסיכולוגי פסיכולוגיה פסיכולוגיה הפוכה פסיכולוגיות פסיכולוגים שכנוע שתילת מחשבות
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר וכאן ניתן נקודת מבט חשובה, לגבי התנגדויות מכירה של מוצר. כי יש סוגים שונים של התנגדויות מכירה. לפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו. ולפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו מסיבות ... הרכב היה עולה X במחיר יותר זול, הוא כן היה נוסע ברכב, למרות הצבע של הרכב, הרי שבמובן מסוים, יש כאן התנגדות מחיר, למרות שהלקוח לא הזכיר אותה. כי הלקוח לא רוכש את המחיר, כי הוא חושב שבמחיר הזה, לא שווה לו החיסרון של הצבע של הרכב. ... עם הרבה חסרונות, כי המחיר שלהם זול. במילים אחרות זה אומר, שבמובן מסוים, בהרבה מאוד מקרים, יש התנגדות מחיר, גם אם ברמה הפורמאלית גם הקונה וגם המוכר, מסכימים שיש כאן בעיה אחרת שהיא לא המחיר. ולמה אני אומר את כל זה? כי אם לדוגמה הלקוח היה אומר לך, שיש כאן התנגדות מחיר, איך היית מגיב? איך היה נכון להגיב? תשובה: לא יודע, כל מקרה לגופו. אבל כן צריכים לדעת, שגם כאשר אין התנגדות מחיר רשמית, הרי שצריכים להתייחס לסיטואציה גם כאילו יש בה התנגדות מחיר. והכל כמובן לפי ההקשר. ...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר? אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בדכ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בדכ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה ... שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה של המחיר, היא אחת ההתנגדויות המרכזיות אם לא המרכזית ביותר כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה. אז הפעם ניתן עוד נקודת מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי. אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
... האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. ... יקר, במובן שהוא יכול להשיג תועלת זהה עבורו ממוצר אחר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריכים להתייחס להתנגדות המחיר הזאת, בצורה אחרת. ...
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים? איך לנהל משא ומתן ולנהל התנגדויות בשיווק? כאשר ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים, יתכנו התנגדויות אשר יעלו במהלך השיחה. אליעד כהן מסביר שגapproaches לשם הפחתת התנגדות הלקוח אינן בהכרח מציינות פתרון מהיר, אלא מצביעות על חשיבות ההבנה ששיטת ההתמודדות עם התנגדות אינה תמיד מבוססת על מניעה מוחלטת של התנגדות. השיטה המוצגת מציעה שלב של הכלה, שבו הכוונה היא להכיר ולהבין את ההתנגדות מבלי להילחם בה ולהפוך אותה לאויב. התנגדות לא בהכרח אומרת סוף הדרך, אלא אם תתנהל בצורה חכמה, תוכל להמשיך לעסקאות נוספות. למה כדאי להמנע מלהגיב באופן מוחלט להתנגדות? העקרון המרכזי של אליעד כהן הוא שעל אף שאנשים נוטים להסתכל על התנגדות של הלקוח כמשהו שמסיים את המשא ומתן, לעיתים התמודדות נכונה עם התנגדות היא דווקא להבין את הסיבה שמאחורי הסירוב ולהכיר אותה. כאשר אדם נמצא במצב רוח חיובי ופתוח להסכמה, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים לקנות ממך גם לאחר שיתנגד למוצר הראשון. כלומר, התמודדות חכמה עם התנגדות יכולה להפוך את הסירוב להזדמנות למכירה חוזרת. כיצד ניתן להימנע מהשפעת התנגדות על מכירות עתידיות? נראה שאליעד כהן סבור ... לכך היא כי הצבע לא מתאים ולא כי המחיר יקר לו, מה שמונע ממנו לחשוב שהוא לא יכול לקנות מוצרים אחרים במחיר דומה או גבוה יותר. מה לעשות כשלא הצלחנו לשתול את סיבת ההתנגדות מראש? אם לא הצלחנו להנחות את הלקוח על ... אולם, השיטה הזו עשויה להיות פחות אפקטיבית מאחר שהלקוח כבר הגיב, ולפעמים הסיבה שהלקוח נתן אינה בהכרח הסיבה האמיתית לסירובו. לכן, כדאי לתכנן מראש את ההתמודדות עם התנגדויות ולשאול את עצמנו מהם הסיבות שמובילות אנשים לסרב, כך שנוכל להנחות את הלקוח לחשוב עליהן מראש. האם תמיד הסיבה האמיתית להתנגדות היא זו שהלקוח מציין? כהן מציין כי לעיתים ... לגמרי. לדוגמה, אם לקוח מציין שהמוצר יקר לו, ייתכן שהסיבה האמיתית היא שהמוצר פשוט לא עונה על הצרכים שלו. המטרה, לכן, היא לשתול את הסיבה הרצויה מראש או לאחר ההתנגדות, כך שהלקוח יחשוב על התנגדותו בצורה שתשאיר פתח למכירה עתידית. מה קורה ... לשירות או למוצר בגלל סיבה לא נכונה? העיקרון הוא שהלקוח יכול לא לרצות מוצר או שירות לא מסיבה אמיתית אלא מסיבה שהוא לא מודע לה. לכן, אם נבין את ההסבר מאחורי התנגדויות אלו, נוכל להשתמש בטכניקות שנועדו לשנות את תפיסתו ולהנחות אותו לחשוב על סיבות אחרות שמקלות עליו לקבל את המוצר או השירות. סיכום חשוב מהשיטה העקרון המרכזי שמסביר אליעד כהן הוא שכאשר אנו פוגשים התנגדות, כדאי להבין שהיא לא בהכרח סוף הדרך, אלא חלק מהתהליך. גישה חכמה היא למנוע שהתנגדות תסגור את הדלת למכירה עתידית על ידי הצעת סיבות חלופיות שיסייעו להקל על הלקוח להרגיש נוח יותר עם סירובו, ועדיין לא להפסיק את המשא ומתן. איך לנהל משא ומתן? הכלה של התנגדות בשיווק? ניהול משא ומתן עם התנגדויות כיצד להפוך סירוב להזדמנות מכירה? תכנון מראש להתמודדויות עם התנגדויות איך כדאי לגשת לטיפול בהתנגדויות של לקוחות כבר בשלב המשא ומתן? הטקסט מסביר שעל אף הרצון למנוע התנגדויות, לא תמיד מדובר בפתרון שחור או לבן שבו יש רק הצלחה או כישלון. לעיתים, ההתנגדות עצמה אינה מחסלת את העסקה לגמרי, וחשוב לדעת להכיל את ההתנגדות ולהבין שהמטרה היא להמשיך ולנהל משא ומתן על מנת למכור מוצרים נוספים או להציע אפשרויות אחרות. מדוע לעיתים חשוב להכיל את ההתנגדות ולהמשיך במכירה? כאשר לקוח אומר לא בצורה ...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין ... בחשבון, נקודת מבט שאומרת, שאם תדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר, גם בעיות כאלו שאתה לא יכול לטפל בהתנגדות הלקוח ולמצוא ללקוח פתרון, עדיין עצם ... כדאי שהלקוח יראה במוצר כמה שיותר יתרונות עבורו וכמה שפחות חסרונות עבורו. ולכן בברירת המחדל, כאשר לקוח מציף איזו התנגדות, אז כדאי לטפל התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים. אבל יש מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש ... למרות הבעיה שהוא הציג שאין לה פתרון, עדיין לדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון. ... הרבה יותר חזקה. ובקצרה, אם הלקוח שואל את עצמו, האם דעתך כאיש מכירות שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס ... יש מצבים שהלקוח הולך לדבר על נושאים שאתה לא רוצה להיכנס אליהם, נושאים שאולי אין לך שום תשובה אליהם, נושאים בעיתיים, התנגדויות מכירה שאין לך שום פתרון אליהם. ... מבט, שדווקא אם הלקוח כן ידבר על הבעיה שלו, זה דווקא מגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שאתה לא נותן שום מענה להתנגדות המכירה שלו וכולי. ...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד ... הלקוח לא קונה? וכאן ניתן עוד נקודת מבט, לגבי איך להתמודד עם לקוח שלא רוצה לקנות כי המוצר יקר לו. והשאלה המרכזית היא, איך להתמודד עם התנגדות מכירה של מחיר? איך לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ואיך לגרום מראש ללקוח לו לא לומר שהמוצר יקר לו? וכמובן שיש לכך המון תשובות אפשריות, אבל אחת הדרכים הפשוטות ביותר לגשת כדי לטפל בבעיה של התנגדות מחיר של לקוח, היא לבדוק מה האמת? האם באמת המחיר יקר ללקוח? האם באמת הלקוח יכול לרכוש מוצר עם אותן התועלות שהוא מקבל מהמוצר שלנו, במחיר זול יותר במקום ...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן איך להתמודד נכון עם התנגדויות בשכנוע? אחת השאלות המהותיות בכל תהליך של שכנוע או מכירה היא כיצד מתמודדים עם התנגדויות של האדם שאנחנו מנסים לשכנע. לפי אליעד כהן, המפתח להתמודדות אפקטיבית עם התנגדויות טמון בזיהוי מוקדם שלהן ובתגובה אסטרטגית מתאימה עוד לפני שהן בכלל עולות. בסיכום מפורט זה אציג את כל ... כדי שתוכלו להשתמש בהן, וגם כדי לוודא שלא יעבדו עליכם באמצעות אותן טכניקות בדיוק. מהו העיקרון הבסיסי לשכנוע ולהתמודדות עם התנגדויות? לפי אליעד כהן, שכנוע יעיל מתרחש כאשר מציגים לאדם את הסיבות מדוע כדאי לו לבצע פעולה מסוימת, לקנות ... כל שצריך לעשות כדי לשכנע הוא להציג את היתרונות. אבל אם מראש אנחנו יודעים שהצד השני יתנגד - צריך לפעול אחרת. איך מטפלים בהתנגדות עוד לפני שהיא עלתה? הטכניקה שאליעד הציג היא להקדים תרופה למכה. הרעיון הוא להציג את ההתנגדות בעצמנו עוד לפני שהאדם השני מספיק להגיד אותה. למשל, במקום לומר לילד לך תעשה שיעורים, אומרים לו: אני יודע שאולי לא תרצה לעשות שיעורים, אבל בכל זאת לך תעשה שיעורים. למה זה עובד? כי המוח של הילד כבר שמע את ההתנגדות שלו, ולכן כשההתנגדות תעלה לו בראש, הוא יחשוב שהעניין כבר נשקל ובכל זאת הוחלט שכדאי לעשות זאת. לדוגמה, במקום להגיד תקנה את המוצר הזה, נאמר: אני יודע שאתה אולי חושב שיש מוצרים טובים יותר, אבל המוצר הזה הוא הכי טוב בשבילך. כך אנחנו מראים לאדם שהתנגדותו כבר הובאה בחשבון, וממילא מורידים את הצורך שלו להתנגד בעצמו. מהם היתרונות והחסרונות של שיטת הקדמת ההתנגדות? אליעד מציין שהיתרון בשיטה זו הוא שהאדם מרגיש שמבינים אותו, ובכך מצטמצם הצורך שלו להתנגד. אך יש בכך גם חיסרון משמעותי - לפעמים אנחנו מעלים התנגדות שהצד השני בכלל לא היה חושב עליה אם לא היינו מעלים אותה, ובכך יוצרים לו התנגדות שלא הייתה קיימת מראש. לדוגמה, אם אומרים לילד אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים, אבל לך תעשה שיעורים, יכול להיות שהוא בכלל לא חשב על כך שקשה לו, ועכשיו דווקא החדרנו לו את המחשבה שיכול להיות שקשה לו. איך להשתמש נכון בשיטת הקדמת ההתנגדות? כדי להימנע מהחיסרון הזה, אליעד מציע שיטה מתוחכמת יותר: בהתחלה אומרים את מה שאנחנו רוצים שהאדם יעשה, אחר כך מציינים את ההתנגדות הפוטנציאלית שלו, ולבסוף חוזרים על ההנחיה המקורית שוב. לדוגמה, נאמר לילד: לך תעשה שיעורים, ולמרות שאולי קשה לך לעשות שיעורים, לך תעשה שיעורים. בצורה זו, הוא קודם כל שמע את הפעולה הרצויה באופן חיובי ורק לאחר מכן את ההתנגדות שלו, ואז שוב את ההנחיה. בצורה זו יש יותר סיכוי שנצליח להשפיע עליו מבלי ליצור אצלו התנגדות נוספת. איך לשתול מחשבות כדי לטפל בהתנגדויות מראש? טכניקה נוספת שאליעד מציג היא שתילת סיבות לא נכונות. אם אנחנו יודעים שאדם יתנגד לפעולה מסוימת, אפשר להציג מראש סיבה לא נכונה או מגוחכת להתנגדות שלו. כאשר האדם ישאל את עצמו למה הוא לא רוצה לבצע את הפעולה, הוא יעלה בראשו את הסיבה השגויה שאמרנו לו - ... אוהב את הצבע של המחברת. זו סיבה לא נכונה, והילד מיד יחשוב שזו סיבה מטופשת - ואז אולי הוא יבצע את הפעולה הרצויה בכל זאת, כי ההתנגדות האמיתית לא עלתה לו למודעות. אליעד נותן עוד דוגמה: אדם שלא רוצה לקנות טלוויזיה כי הוא חושב לראות ... אם נאמר לו: אני מבין שאתה לא רוצה לקנות כי אתה חושב שתלך כל פעם לראות אצל חברים, אבל כדאי שיהיה לך בכל זאת, האדם עשוי להבין שההתנגדות שהצגנו היא לא באמת הגיונית, ובכך הסיכוי שירכוש גדל. מהי טכניקת ההקצנה כדי להתמודד עם התנגדויות? עוד טכניקה שאליעד מציג היא הקצנת הסיבה האמיתית להתנגדות. אם הסיבה האמיתית שבגללה אדם לא רוצה לפעול היא ברורה לנו, אפשר להקצין אותה עד לכדי אבסורד. למשל, ילד לא ... אני יודע שלא אכפת לך מהעתיד, שאתה מוכן להיות הומלס, לאכול מהפח ולחיות ברחוב, אבל בכל זאת תעשה שיעורים. ההקצנה הזו גורמת לילד להתנגד לסיבה של עצמו ולפעול בניגוד להתנגדותו המקורית. כיצד לבחור את השיטה המתאימה לטיפול בהתנגדות? אליעד מדגיש שבכל טכניקה של טיפול ב
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע מהו עיקרון המחויב והאפשרי בשכנוע? עיקרון המחויב והאפשרי מהווה יסוד מרכזי בשכנוע, ... לעמומה ותגביר את הסיכוי שהלקוח יימנע מלקנות. כיצד מטפלים בהתנגדויות באמצעות עיקרון המחויב והאפשרי? במצב שבו לקוח מציג התנגדות, כמו זה יקר לי, כדאי להפוך את ההתנגדות לאפשרי ולא למחויב. במקום לומר זה יקר וזהו, יש לומר אולי זה נראה לך יקר, אבל אולי יש בזה תועלות נוספות. בכך ההתנגדות מומרת לאפשרות, וקל יותר לשוחח על יתרונות נוספים של המוצר מבלי לסתור את מה שאמר הלקוח. מה הקשר בין ... זה ככה, הרעיון נתפס כיותר סובייקטיבי (אפשרי). בדיוק כמו בהפגת התנגדות, כאשר רוצים להוריד את עוצמת ההתנגדות, יש להפוך אותה לסובייקטיבית (בעיניך זה ככה) ולהציג את הדעה שלנו כאפשרית (אולי זה ככה). איך מעבירים את הלקוח ממחויב ואפשרי לסגירת עסקה? למעבר מהתנגדות לסגירת עסקה, יש לנקוט בגישה של גם וגם כאשר הלקוח מציג התנגדות. לאחר מכן, במטרה להגיע להסכמה ולסגור את העסקה, יש להחזיר את השיחה למחויב ולהציג את הרעיון כלא ניתן ... יום, ואולי לילה, הרעיון פתוח לאפשרות אחרת. אותו הדבר קורה בהתנגדויות - במקום לטעון באופן חד משמעי שמה שמישהו אומר לא נכון, ניתן להוסיף גם וגם ולטעון שיש מקום לראות את ... המחויב והאפשרי מאפשר גמישות והכוונה מדויקת בכיצד להתמודד עם התנגדויות ולהוביל לפעולה. בין אם מדובר בשיחה עם לקוח, בעבודה עם ילדים או בניהול משא ומתן, חשוב להבין מתי להציג רעיון כוודאי ומתי להפוך התנגדות לאפשרית, כך שנוכל להוביל את השיחה לכיוון הרצוי. עקרונות שכנוע טכניקות מכירה הבנת התנגדויות הבחנה בין מחויב ואפשרי שיטות משא ומתן מדוע עיקרון המחויב והאפשרי חשוב כל כך בשכנוע? עיקרון המחויב ... המוצר הזה הכרחי עבורך, זה חייב להתאים לך. אם הלקוח מעלה התנגדות, כמו זה יקר לי, הוא בדרך כלל מדבר במוחלט: זה יקר וזהו. כדי לנטרל את ההתנגדות, מומלץ להפוך אותה לאפשרי: אולי זה רק נראה לך יקר, ואולי יש בזה גם תועלות נוספות בצורה זו, ההתנגדות שלו נחלשת. אם לקוח בטוח שהוא לא רוצה מוצר (דיבור של מחויב: בוודאות לא רוצה), אפשר לרכך זאת באמצעות ... אולי תבדוק, אולי בכל זאת תמצא שזה מתאים לך. בדרך הזו, כל עוד ההתנגדות מוצגת בצורת מחויב, קשה לשנות אותה, ולכן אנחנו הופכים אותה לאפשרי כדי להוסיף רעיון אחר לצידה. אבל ... אחרת) כדי לגרום ללקוח לפעול. למה דווקא גם ולא רק עוזר בהפגת התנגדויות? כשאדם מתנגד לרעיון, הוא פעמים רבות מציג עמדה מוחלטת (מחויב) בסגנון לא מתאים לי, לא רוצה, לא נכון. ... ביחד שיעורים. כך, הילד לא מרגיש שסותרים אותו באופן מוחלט, וההתנגדות שלו נחלשת. מה הקשר בין מחויב ואפשרי לאובייקטיבי וסובייקטיבי או וודאי וספק? לעיקרון המחויב והאפשרי ... בעוד אולי זה ככה מציג גישה של ספק ואפשרות. בדומה לכך, בהפגת התנגדות עדיף להשתמש במילים כמו אולי, אפשר, ובסגירה להשתמש במילים כמו בטוח, חייב, בוודאות. איך עוברים מהתנגדות לסגירת העסקה באמצעות המחויב והאפשרי? המעבר מתנגדות לסגירה מתרחש בשלבים: ראשית, לוקחים את ההתנגדות (שבאה בצורת רק או בטוח לא) והופכים אותה לגם או אולי. לדוגמה, אם מישהו אומר זה יקר מדי, עונים לו אולי זה נראה יקר, אבל תראה מה מקבלים בתמורה. לאחר שההתנגדות הופכת לאפשרות, מציגים אפשרות אחרת לצד ההתנגדות שלו (גם וגם). בכך מרווחים מקום לרעיון חדש לחיות לצד הרעיון שלו. הוא כבר לא תקוע ברק שלו. בסוף, כדי ... שהוא חייב לבצע את הפעולה. אבל לאורך הדרך, כדי להתמודד עם התנגדויות, משתמשים בשפה של אפשרי וגם וגם, כי היא מרגיעה עימותים. כיצד מסכמים את העיקרון? כל תהליך שכנוע דורש הבנה מתי לדבר באפשרי (לריכוך התנגדויות, להראות נקודות מבט שונות, גם וגם) ומתי לדבר במחויב (לסגור עסקה, להוביל לפעולה, רק ככה, בטוח נכון). ... וגם לרק לפי הצורך. עקרונות נוספים בשכנוע ומכירות התמודדות עם התנגדויות של לקוחות טכניקות חשיבה לוגיות שימוש באובייקטיבי וסובייקטיבי בדיון הבחנה בין וודאי לספק בקבלת ... אפשרי פירושו לא וודאי לא הכרחי גם וגם, מה לדוגמה בכל פעם שיש התנגדות של לקוח בכל פעם שיש קונפליקט בכל פעם שיש אי הסכמה אז הדרך לפרוץ את האי הסכמה היא באמצעות אפשרי. מה ... שהוא יעשה רק זה מה שצריך לעשות, לעומת זאת אם מישהו מתנגד יש התנגדות אפשרי לא בהכרח צריך אפשרי להחליש את ההתנגדות בפרט אם זאת
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי לסובייקטיבי. זא שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק סובייקטיבית בלבד, אך היא לא התנגדות אובייקטיבית באמת. ונסביר: כי יש התנגדות אובייקטיבית ויש התנגדות סובייקטיבית. והתנגדות אובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אובייקטיבית. זא הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אמיתית שכולם מסכימים עליה. כגון לדוגמה, שהמוצר פגום ושכל ... לקנות את המוצר הזה. והתנגדות סובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא עצמו חושב בטעות שהמוצר לא מתאים לו וכיוב. ואובייקטיבי פירושו, דבר שהוא אמיתי, ושכולם מסכימים עליו בלי ... שכאשר הלקוח מעלה התנגדות לרכישת המוצר, כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני לא צריך את המוצר הזה או המוצר הזה לא מתאים לי וכיוב. במקרה כזה לדוגמה, הלקוח מדבר כאילו בצורה אובייקטיבית. דהיינו, הלקוח ... וכאן צריך להפוך את ההתנגדות האובייקטיבית שלו, להתנגדות סובייקטיבית. שזה אומר, שכאשר הלקוח אומר לדוגמה אני לא צריך את המוצר הזה, צריך לחזור אחרי המשפט שהוא אומר, ולהוסיף לו מילה שתהפוך את המשפט לסובייקטיבי בלבד, וזה עושה ... הלקוח מתנגד למוצר, בהתנגדות אובייקטיבית. שהוא חושב שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, כמו שהוא חושב שהוא מדבר איתך באותו הרגע. וצריך לגרום לאותו לקוח, להסתכל על הדברים של עצמו, כעל דברים ... בלבד. דהיינו, לגרום להתנגדות שלו, להיות התנגדות סובייקטיבית. ואת זה עושים על ידי סוגסטיה שבה מוסיפים למשפט שלו, מילים שהופכות את מה שהוא אומר, לרעיון סובייקטיבי בלבד. לדוגמה, כאשר הלקוח אומר, המוצר הזה הוא מוצר ... מילים שהופכות את ההתנגדות האובייקטיבית להתנגדות סובייקטיבית. כגון לדוגמה, המילה כרגע. לדוגמה: הלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי. הפוך את זה ללמה אתה חושב כרגע המוצר הזה לא מתאים לך. ובכך שהוספנו את המילה כרגע, בעצם ...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות ... מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, כאשר המוכר מנסה למכור מוצר, ... יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר. הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה ... לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים ... הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח. כיצד למנוע התנגדות בעסקה? כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה ... אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא יכול להתחיל להתמקד בהן ולהפוך את השיחה לפורה ... מבלי להרגיש שהסיטואציה מאולצת. איך למכור ללקוח ולמנוע התנגדות? אחת מהטעויות השכיחות של אנשי מכירות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי צורך בכך. כשמוכר מנסה למכור מוצר, בסופו של דבר הוא רוצה ... לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה ... אותו האם הוא מסכים עם העסקה כולה. כך נמנע מהלקוח ליצור התנגדות כבר בשלב מוקדם. איך למנוע התנגדות בעת מכירה? כאשר מבקשים מהלקוח להסכים להסכמה מלאה לפני שמגיעים להסכמות קטנות, תיגרם התנגדות מיידית. זה יכול להסתיים בכך שהלקוח יגיד לא, או שהדיון יסתבך. הדרך ... הקטנות, לא כדאי להתעקש על ההסכמה הגדולה, כי זה רק ייצור התנגדות. מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים? אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, ... אנשי מכירות איך לגרום ללקוח להסכים לעסקה מכירות וניהול התנגדויות NLP ויצירת הסכמות במכירה איך למנוע התנגדות במכירה שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות שעושים לפעמים ... עם מה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף כי זה דווקא יצור את ההתנגדות, זה דווקא יצור תוצאה הפוכה אם נגיד לו בוא תסכים לפני שהוא התבשל לפני ... לו להגיד לא מסכים ובזה נגמר הדיון או שזה יגרום לו להביע התנגדות ואז נצטרך להתחיל מהתחלה לבדוק למה אתה לא מסכים בא נתחיל לעבור סעיף ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: התנגדות, האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדות, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, קואצ'ר לזוגיות, אימון אישי לילדים נוער והורים בתחום התנגדות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 15:43:11 - wesi1