אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות של לקוח ✔לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים ✔ איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:46לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים?

כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - אין פתרון חד - משמעי. אליעד כהן מדגיש שדווקא ההכרה בכך שאין פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת הפתיחה הנכונה ביותר לתהליך של שכנוע ופתרון קונפליקטים. מתוך נקודת מוצא זו ניתן לעבור לשלב הבא של התהליך - לנסות להבין את הצד השני.

מדוע חשוב להבין את הצד השני כדי לשכנע?

אליעד מסביר שכאשר רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא בעמדה שונה משלנו בוויכוח, צריך תמיד לשאול שתי שאלות מרכזיות:
  • מהי הסיבה האמיתית שבגללה האדם השני חושב שהוא צודק? למה הוא מאמין בדעתו?
  • מה מרחיק אותו מלהסכים איתנו? מדוע הוא מתנגד לדעתנו גם מעבר לנושא עצמו?
למשל, אם לקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר את המוצר המתחרה, לא מספיק להבין מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים, אלא חשוב להבין גם למה הוא לא מעוניין במוצר שלנו. ייתכן שהסיבות הן לא רק היתרונות של המתחרה, אלא גם חסרונות או התנגדויות פסיכולוגיות כלפי המוצר או ההצעה שלנו.

כיצד לנתח את האמת של הצד השני בוויכוח?

לפי אליעד, חשוב לא להסתפק בכך שאנחנו מבינים את הצד השני כ"טועה" או "לא מבין". יש לשאוף להבין כיצד מנקודת מבט אובייקטיבית גם הצד השני צודק במידה מסוימת. המטרה היא למצוא נקודת אמת אמיתית בעמדה של הצד השני, ולא להסתפק בהנחות שטחיות.

אליעד נותן דוגמה ממקרה בו אדם שאל אותו "למה אני לא מתאמץ להבין אותך?". במקרה הזה אליעד ניתח עבורו את המצב בשני היבטים:
  • מהי האמת האמיתית שגורמת לו להאמין ש"הכל כבר מושלם" ולכן אין צורך להתאמץ?
  • מה מרתיע או מצמצם אותו פסיכולוגית מלנסות להבין יותר לעומק?
אליעד מציין שבמקרה זה, הסיבה הפסיכולוגית לכך שהאדם לא רצה להבין יותר לעומק היא תחושת הצמצום, החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת.

איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה?

כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע:
  • קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם?
  • לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר שלנו. מה מפריע לו, או יוצר אצלו תחושה שלילית?
המשמעות היא, שלא די להסביר ללקוח מדוע המוצר שלנו טוב, אלא יש לתת מענה גם לחסרונות המוצר שלנו מנקודת מבטו, ולמה הוא אינו נמשך אליו. רק הבנה של שני ההיבטים האלו - היתרונות שהוא מוצא אצל המתחרה, והחסרונות שהוא מוצא אצלנו - מאפשרת לנו למצוא פתרון אפקטיבי, לצמצם התנגדויות, ולהוסיף מידע שיעזור ללקוח לשנות את עמדתו.

איך ניתן לתרגל בפועל הבנת הצד השני?

אליעד כהן מציע תרגול מעשי ליישום הגישה שלו בפועל. יש לבחור ויכוח או קונפליקט אמיתי שקרה, ולנתח אותו באופן הבא:
  • לבדוק למה הצד השני חושב שהוא צודק. לנסות למצוא את נקודת האמת אצלו באופן אמיתי ואובייקטיבי, כך שגם אנו עצמנו נוכל להסכים עם משהו ממה שהוא אומר.
  • לברר מדוע הוא אינו מסכים איתנו מעבר לכך שהוא צודק. לנסות להבין אילו מחסומים פסיכולוגיים או התנגדויות פנימיות מרחיקים אותו מלהסכים איתנו. למשל, פחד מאובדן תחושת שליטה, פחד מצמצום או פגיעה בדימוי עצמי.
על ידי התהליך הזה, אדם מגיע להבנה עמוקה יותר של הצד השני ובכך מגדיל משמעותית את היכולת שלו לשכנע.

למה חשוב לזהות התנגדויות פנימיות?

אליעד מדגיש שבתהליך השכנוע יש תמיד שתי רמות:
  • הרמה האובייקטיבית - למה אדם מאמין במה שהוא מאמין, ומה הצדק בעמדתו.
  • הרמה הפסיכולוגית - למה הוא מתקשה להסכים איתנו גם אם הוא היה מזהה שהעמדה שלנו נכונה. יכולות להיות לכך סיבות כמו פחד, התנגדות רגשית או תחושה שההסכמה איתנו תגרום לו לאבד משהו.
הזיהוי והטיפול בשני ההיבטים האלה במקביל, מאפשר לנו לשכנע בצורה אפקטיבית יותר וליצור שינוי אמיתי בדעתו של האדם שאיתו אנחנו מתווכחים.

מהי הדרך הנכונה לסכם את תהליך השכנוע?

לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי להצליח לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, משא ומתן או דיונים אישיים, יש חובה להבין את שני ההיבטים המרכזיים: מה נכון בעיני הצד השני, ומה מרחיק אותו מלהסכים איתנו. רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי.
איך ניתן לפתור ויכוחים ולשכנע אנשים?

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא להבין שאין פתרון חד - משמעי לכל ויכוח. עם זאת, גישה נכונה לבעיה מתחילה בכך שנאמר לעצמנו ש"טוב שאין פתרון", ואז נתמקד בניסיון להבין את שני הצדדים לעומק.

כיצד להבין את הצד השני בוויכוח?

כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו - בין אם במכירה, במשא ומתן, או בכל סיטואציה אחרת - עלינו קודם להבין את נקודת המבט של הצד השני. יש לבחון שני דברים:

1. מדוע הוא מחזיק בדעה שלו? כלומר, מה החלק האמיתי מבחינתו בעמדתו?

2. מדוע הוא לא מסכים איתנו? לא רק מה מחבר אותו לעמדתו, אלא גם מה גורם לו לדחות את מה שאנו אומרים.

לדוגמה, כאשר אנו מנסים לשכנע מישהו לקנות מוצר, חשוב להבין גם למה הוא נוטה לבחור במוצר אחר וגם מה מרחיק אותו מהמוצר שלנו.

כיצד לזהות את האמת בצד השני?

במקום לנסות להוכיח שאנחנו צודקים, עדיף להתחיל מהשאלה: כיצד גם הצד השני צודק מנקודת מבט אובייקטיבית? עלינו לחפש את נקודת האמת שבעמדתו, ולא להסתפק בהנחה שהוא פשוט "לא מבין" או "טועה".

בנוסף, יש להבין גם את ההתנגדויות הפסיכולוגיות שלו להסכים איתנו. ייתכן שהאדם מסרב להשתכנע לאו דווקא בגלל שהוא צודק, אלא משום שההסכמה איתנו מצמצמת אותו רגשית או מאיימת על עולמו הפנימי.

איך להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה?

נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים:

1. מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים?

2. מה החסרונות שהוא מזהה במוצר שלנו?

אם נתמקד רק בהסבר היתרונות של המוצר שלנו, אך לא נתייחס לפער שמונע ממנו לבחור בנו, הסיכוי לשכנוע קטן. לכן, חשוב לזהות גם מה מרחיק אותו מאיתנו, ורק אז לחפש דרכים לצמצם את החיסרון או להציג מידע נוסף שיגרום לו לשנות את דעתו.

תרגול מעשי: איך להבין את הצד השני?

כדי ליישם את השיטה, ניתן לבחור ויכוח שהיה לנו בעבר ולנתח אותו:

1. לזהות למה הצד השני חושב שהוא צודק.

2. למצוא סיבה אמיתית, מנקודת מבט אובייקטיבית, לכך שהוא אכן צודק במשהו.

3. לשאול: מדוע הוא לא מסכים איתנו, מעבר לזה שהוא צודק? מה גורם לו לא לרצות להסכים?

אם נצליח להגיע למצב שבו גם אנחנו מסוגלים להסכים איתו במידה מסוימת, וגם לזהות את המחסום הפסיכולוגי שמונע ממנו להסכים איתנו - יהיה לנו יתרון משמעותי בפתרון וויכוחים ובשכנוע.

סיכום

כדי לשכנע מישהו, בין אם מדובר במכירה, משא ומתן או וויכוח, עלינו להבין את נקודת המבט של הצד השני - גם מה נכון בעיניו, וגם מה מרחיק אותו מאיתנו. הבנה מעמיקה של שני ההיבטים הללו תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו.
אז הנושא הוא "איך צריך לפתור וויכוחים". דבר ראשון צריך לדעת שאין פתרון דבר שני צריך להגיד "טוב מאוד שאין פתרון" ועכשיו לנסות לפתור.

עכשיו, אני אסביר את זה עוד פעם מישהו שאל אותי, אמר לי "תן לי טיפ, איך אני יכול לשכנע מישהו במשהו, איך לשכנע, איך למכור ללקוח מוצר, איך לשכנע את הבוס לקבל אותי לעבודה", לא משנה, כל סיפור. עכשיו, אז מה שאמרתי לו זה כזה דבר, דבר ראשון תנסה להבין למה, מה אתה כבר מבין? שאני צודק ושהוא צריך להסכים איתי, אוקי זה אתה מבין. עכשיו, תנסה להבין למה השני חושב אחרת ממך, מה מנקודת המבט שלו זאת האמת, ולמה הוא מבחינתו מה האמת במה שהוא אמר, שזה כאילו "מה מחבר אותו למה שהוא אמר", ו 2. לא רק מה מחבר אותו למה שהוא אמר גם מה מרחיק אותו ממה שאתה אומר.

מה זאת אומרת? "הוא אומר הפוך ממני כי מצד האמת, האמת שלי" כאילו תנסו, כשבן אדם מנסה להגיד "גם מצד האמת שלי הוא איכשהו צודק קצת, לא מצד האמת שלו, מצד האמת האובייקטיבית גם הוא צודק". קודם כל איכשהו למצוא למה גם הוא צודק, ודבר שני לא רק "למה הוא צודק" אלא "למה יש לו התנגדות לא להסכים איתי גם אם הוא לא היה צודק". הוא חושב את מה שהוא חושב, שונה ממני כי מצד האמת, כי יש משהו באמת יש אמת בדברים שלו. אבל דבר נוסף גם אם בזמן שהוא אומר "זה לא אמת" קשה לו להסכים איתי כי "משהו מסויים". לדוגמה "כי פחד", "כי צמצום".

ש: אבל איך אנחנו יודעים, אנחנו משארים?

אליעד: עכשיו, איפה אני עשיתי את זה קודם? בהתחלת השיחה עשיתי איתו את זה. הוא שאל אותי "למה אני לא מתאמץ להבין אותך?", אמרתי "האמת היא".

מה אמרתי עכשיו בסוף התרגיל? אמרתי 1. למצוא מה האמת שלו? 2. מה האינטרס שלו לא להסכים איתי. עכשיו זה מה שהסברתי לו בהתחלה. הוא אמר לי "למה אני לא מנסה להבין אותך יותר?", אמרתי לו "תקשיב האמת במחשבה שלך היא שהכל כבר מושלם, אז למה אתה לא מתאמץ להבין אותי יותר? ומה שדוחה אותך מלרצות להבין אותי יותר כי אם אתה תנסה להבין אותי יותר זה מכניס אותך לחוויה של צמצום". כאילו, גם הסברתי לו מה האמת במחשבה שלו שאומרת לו "אל תנסה להבין יותר את אליעד, אל תתאמץ יותר להבין את אליעד", וגם הסברתי לו, גם אם זאת לא הייתה האמת, למרות שזה בסוף מתחבר, אמרתי לו "יש לך התנגדות לנסות להבין אותי כי אם תנסה להבין אותי אתה מכניס את עצמך לצמצום ואתה לא רוצה את הצמצום הזה". זה בדיוק, לדוגמה. ואז יש לי את כל התמונה המלאה ואז מבינים את העניין.

זה כמו נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך "לא אני רוצה את המוצר השני", קודם כל למה הוא רוצה את המוצר השני? מה האינטרס שלו לקנות את המוצר השני ולא את המוצר שלי? ב. כל, מה האינטרס שלו לא לקנות את המוצר שלי. קודם כל למה הוא רוצה את המוצר השני ב. כל, למה הוא לא רוצה את המוצר שלי.

אחרי שהבנת למה הוא רוצה את המוצר השני של המתחרים, אחרי שהבנת למה הוא אוהב את האויבים שלך ולמה הוא שונא אותך, עכשיו תנסה, כי עכשיו יש לך את כל "הזה". למה? כי אם אתה לא מבין למה הוא רוצה להיות שם אז אתה מפספס משהו, איך תשכנע אותו? אתה לא מבין למה הוא רוצה להיות שם. עכשיו, ונניח אני עכשיו מבין למה הוא רוצה להיות שם ונניח שאתה כן מבין למה הוא רוצה להיות שם, אתה אומר "הבנתי למה הוא רוצה להיות שם" ונגיד שאתה מוצא לזה פתרון, אבל זה לא רק בגלל זה שהוא רוצה להיות שם זה "הוא גם לא רוצה להיות כאן", לא רק שהוא רוצה להיות שם כי שם טוב לו הוא גם לא רוצה להיות פה כי פה רע לו.

יש פה שתי בעיות כשמישהו נמצא באיזה מקום, באיזה עמדה, באיזה מחשבה, זה גם בגלל שהוא רוצה להיות שם כי שם יש לו משהו טוב כלשהו, ולא רק בגלל שהוא רוצה להיות שם אלא בגלל שהוא לא רוצה להיות פה. בעמדה שלך יש איזה חיסרון כלשהו שמונע ממנו להגיע אליך כי אם הוא היה טוב באותה מידה אולי הוא היה עובר אליך, אבל גם אתה דוחה אותו במשהו וגם משהו אחר מושך אותו. עכשיו, אם תזהה במה אני מרחיק אותו, מה במחשבה שלי מרחיק אותו ומה במחשבה שלו אוחז אותו אז אתה אומר "עכשיו בא נראה איך אפשר להוסיף לו עוד מידע כדי להוציא אותו החוצה מהלופ". הבנתם את הנקודה?

עכשיו, מה שאני אומר, שכל אחד ישב עם עצמו תעלו איזה נושא וקחי דבר שלדוגמה לא הסכמת עם מישהו, קחי משהו שלא הסכמת עם מישהו שאת בטוחה שאת צודקת או שאת גם לא בטוחה, שאת חושבת שאת צודקת יותר ממנו מספיק שאת חושבת שאת צודקת יותר ממישהו במשהו. תנסי לבדוק למה הוא חושב שהוא צודק, למה מנקודת המבט שלו הוא צודק יותר ממני, למה מנקודת המבט שלו רק הוא צודק. ותנסי קודם כל להגיע למצב שאפילו גם את תסכימי איתו, תגידי "נכון מצד האמת, אבל "קלינית" גם הוא צודק. שזה לא יהיה "טוב הבנתי שהוא מצד האמת שלו מדמיין ולכן הוא חושב שזה האמת", לא לא, גם מצד האמת שלי הוא צודק, גם אני חושב שהוא צודק איכשהו. גם "למה אני חושבת שהוא צודק" וגם שלב שני "למה הוא לא רוצה להסכים איתי, מעבר לזה שהוא צודק" יש בו משהו שגורם לו לא לרצות להסכים איתי, מה זה המשהו הזה. הבנו את העניין? אוקי
הרגשה התנגדות במכירה בטלפון התמודדות עם התנגדות סיטואציות להרגיש מוגבל איתור צרכים עם לקוח פסיכולוגיה טיעון האמת האבסולוטית לנסות רוצה להסכים אומנות אומנות המכירה אומנות השכנוע איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אמנות המכירה אמנות השכנוע אנשים הלקוח הלקוח שלך הצורך של הלקוח הצרכים של הלקוח התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לקוח לקוחות לשכנע לשכנע אנשים מכירה משא ומתן צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח שיחת מכירה שיחת מכירות שכנוע שכנוע אנשים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
... מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח , מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים מדוע אנשי מכירות מתקשים לבצע שיחות ... לפעולות יותר ויותר מורכבות. כיצד ניתן להצליח בשיחות יוצאות ולהתגבר על ההתנגדויות של הלקוחות? אליעד מציע למוכרים גישה פרקטית להתמודדות עם שיחות יוצאות. הוא אומר ... שהוא יכול להגיע להישגים שהוא אפילו לא העז לדמיין בתחילה. איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך להצליח בשיחות יוצאות? מהו התיקון הכללי? איך להגביר מוטיבציה ...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
... לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח , סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות וכאן אבאר עוד מספר טכניקות טיפול בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות וחוסר הסכמה של אנשים באופן כללי. ואיזה שאלות עליך ... אלא זה תמיד גם וגם. שההתנגדות של הלקוח, היא רק מהיבט מסוים, ושניתן להמשיך את תהליך המכירה. בדיוק אותו ...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח מדוע נוצרת התנגדות אצל הלקוח בשיחת מכירה? התנגדויות בשיחת מכירה נוצרות כאשר הלקוח מרגיש שקיימות סיבות רבות יותר לא לקנות מאשר לקנות את המוצר או השירות המוצע לו. לדוגמה, הוא עשוי להרגיש שהמחיר גבוה מדי, לחשוש מאיכות המוצר, או לחשוב שהמוצר ... המושכות אותו לקנות. ההתנגדות נוצרת כאשר כף הסיבות השליליות כבדה יותר. איך אנלוגיית המאזניים מסבירה טיפול בהתנגדויות קניה? אליעד כהן ממחיש את ההתנגדות של הלקוח באמצעות דימוי של מאזניים. מצד אחד ישנן כל הסיבות שבגללן הלקוח אינו מעוניין לקנות, ובצד השני יש את כל הסיבות שכן מעודדות אותו לבצע את הרכישה. על מנת להתמודד עם התנגדויות בצורה ... של דבר הלקוח יחשוב שהיתרונות גדולים יותר מהחסרונות, הוא יבצע את הרכישה. מהן שתי הדרכים המרכזיות לטיפול בהתנגדויות לקוח? קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע מרכזיות לטיפול בהתנגדויות: הפחתת הסיבות השליליות - טיפול ישיר בגורמים להתנגדות של הלקוח. הגדלת הסיבות החיוביות - הדגשת היתרונות והערכים המוספים במוצר. אליעד מדגיש שחשוב לשלב בין שתי השיטות להשגת תוצאות מקסימליות. כיצד ניתן להפחית את הסיבות להתנגדות בשיחת מכירה? כאשר הלקוח מביע התנגדות לקניה, יש לברר באופן מדויק מהי הסיבה. אם לדוגמה הלקוח טוען שהמחיר יקר לו מדי, אפשר לתת לו הנחה. אם הוא חושש שאין מספיק אחריות, מוסיפים לו אחריות. אם הוא מוטרד מאיכות המוצר, יש ... מראש עם אסטרטגיית מכירה יעילה? אליעד מציע להתכונן מראש על ידי הכנת רשימות ברורות: רשימת הסיבות האפשריות להתנגדויות הלקוח (החסרונות). רשימת היתרונות וההטבות שהמוצר יכול לספק ללקוח. הכנת פתרונות להפחתת החסרונות לצד הצגת יתרונות משמעותיים. באופן אידיאלי, עדיף לייצר מצב שבו היתרונות רבים כל כך עד שללקוח לא יהיה אכפת מכך שקיימים חסרונות מסוימים במוצר. איך להימנע מטעויות נפוצות בטיפול בהתנגדויות לקוח? אליעד מזהיר שלעיתים המוכר יתמקד רק ביתרונות כדי להסתיר חסרונות קיימים או ינסה לשכנע שאין חסרונות כלל. הלקוח צריך להיות ערני, להבין את האסטרטגיות השונות, ולבדוק היטב אם המוצר ... בולטים. במילים אחרות, חשוב מאוד לבחון את התמונה המלאה של המוצר, כולל יתרונותיו וחסרונותיו. איך לשפר סילוק התנגדויות מכירה שיטות שכנוע והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים מדוע נוצרת התנגדות בשיחת מכירה? התנגדות בשיחת מכירה נוצרת כאשר הלקוח מרגיש שקיימות יותר סיבות לא לקנות את המוצר מאשר כן לקנות אותו. זה יכול להיות בגלל חוסר התאמה לצורך שלו, תחושה שהמחיר גבוה מדי, חשש מאיכות המוצר או כל סיבה אחרת שמונעת ממנו לראות את הרכישה כהעדיפה עליו. מצב כזה עומד בבסיס התנגדויות בשיחת מכירה, שבהן הוא מביע היסוס או סירוב. איך מאזניים ממחישות את ההתנגדויות של הלקוח? ניתן לדמות את תהליך הטיפול בהתנגדויות לקוח למאזניים שעל כף אחת שלהן מונחות כל הסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות, ועל הכף השנייה מונחות כל הסיבות שבגללן כדאי לו כן לקנות. טיפול בהתנגדויות קניה מתחיל בהבנה שהלקוח ירכוש את המוצר אם, בסופו של דבר, הוא יראה יתרונות גדולים יותר מחסרונות. באותה מידה, אם הוא חש שהחסרונות גוברים על היתרונות - תיווצר התנגדות. מהן שתי הדרכים העיקריות לטיפול בהתנגדויות מכירה? בטיפול בהתנגדויות מכירה קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע משלימות: 1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות. 2. הגדלת הסיבות החיוביות - חיזוק והצגה טובה יותר של היתרונות, כדי להראות ללקוח שהתועלת גוברת על החסרונות. כיצד להפחית את סיבות ההתנגדות אצל הלקוח? בשיטת סילוק התנגדויות מכירה דרך הפחתת הסיבות השליליות, שואלים את הלקוח ישירות מדוע הוא מסרב או מה בדיוק מפריע לו בעסקה. כך מגלים את נקודות החולשה בעסקה (למשל, המחיר יקר, אין מספיק אחריות, איכות המוצר ... שהסיבה העיקרית להתנגדות קטנה או נעלמת. כיצד לחזק את היתרונות של המוצר בעיני הלקוח? השיטה השנייה לטיפול בהתנגדויות של לקוח היא לחזק את הצד השני של המאזניים - הצד החיובי. למשל, מראים ללקוח כיצד אסטרטגיית מכירות טובה יכולה להציע לו עוד ערך מוסף: - הוספת מוצרים נלווים (כמו כיסאות חינם ברכישת שולחן). ... יגברו על החיסרון של 20 הסנטימטרים החסרים. למה חשוב לשלב בין הפחתת החסרונות להגברת היתרונות? בטיפול בהתנגדויות מכירה מומלץ להשתמש בשתי האסטרטגיות יחד, משום שכל אחת מהן משלימה את השנייה. כאשר מציגים ללקוח גם הפחתה של החסרונות וגם הדגשה של היתרונות, הוא עשוי לחשוב המוצר כבר לא כל כך בעייתי, ... הסיבות שבגללן הלקוח עלול להתנגד ולצדה, להכין רשימה של יתרונות חזקים שימחישו לו שהמוצר יעיל עבורו. טיפול בהתנגדויות קניה באופן יסודי דורש איזון בין מענה על הצרכים והחששות של הלקוח לבין הצגת הערך המוסף הנוסף שיש למוצר להציע. איך לשפר סילוק התנגדויות מכירה שיטות שכנוע והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ברמה העקרונית לגבי טיפול בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא לא רוצה לקנות את המוצר איך אמורים ברמה האסטרטגית ברמה הלוגית לטפל בהתנגדות הזאת, כנל אם רוצים לשכנע מישהו ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה , תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ... באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות ... עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר ... שאלות שניתן לשאול, שמאפשרות למוכר להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח, למרות ההתנגדות של הלקוח. והעיקר הוא, שהאדם ילמד לשאול את כל ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה , תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את ...
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח , לשכנע אנשים, מניפולציה על ... במהלך שיחות וויכוחים, במיוחד במכירות, בטיפול בהתנגדויות של לקוחות, ובדיונים באופן כללי. מה ... מחמאה תמימה לכאורה מעבירה מסר שלילי סמוי. איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות בלי ליצור אנטגוניזם? כאשר ... כאותנטית ומבוססת יותר. איך לנצח בוויכוחים? איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות? מהי רטוריקה בשכנוע? איך ...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... את עצמו למכור. ההתנגדות הפנימית של איש המכירות עשויה להיות חזקה ממש כמו התנגדויות של לקוחות . לכן חשוב מאוד שאיש המכירות יכיר את ההתנגדויות של עצמו ויידע להתמודד איתן מראש, בדיוק כפי שמתמודדים עם התנגדויות של לקוחות. זה שלב חיוני וחשוב מאוד להצלחת המכירה בפועל. מדוע מי שמצליח לשכנע את עצמו למכור יצליח טוב יותר לשכנע אחרים? אליעד מסביר שאדם המסוגל לשכנע את עצמו לבצע מכירה, אפילו כשלא ממש ... קושי במכירות? איך לשכנע את עצמך למכור? למה קשה לי למכור? כיצד להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי חשיבות השכנוע העצמי במכירות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ושכנוע אנשים ולמכור לאנשים. והפעם אני רוצה לדבר על ההיבט שבו יש אנשי מכירות שקשה ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... ימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות הלקוח ויראה את היתרונות בתהליך המכירה. לעומתו, מוכר עצוב עשוי להרגיש כל התנגדות כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר. איך משפיעה המוטיבציה על הצלחת ... יכול להקל על ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אולם מוכר עצוב עשוי להרגיש שהוא חייב את המכירה כדי לשפר את מצבו, ולכן הוא עשוי להיות מוכן להשקיע בה יותר. גם אם המוכר נמצא במצב רוח רע, ... במצב רוח טוב יתמודד עם התנגדויות של לקוחות בצורה קלילה יותר, יראה את היתרונות שבתהליך, ויהיה בעל גישה חיובית יותר. לעומתו, מוכר שנמצא במצב רוח ירוד עשוי לראות כל קושי כתסבוכת ... נתקל בקושי במכירה, כמו התנגדות של לקוח, תגובתו תלויה בגישתו. מוכר עם מצב רוח טוב ייטה להסתכל על חצי הכוס המלאה, יחשוב שהמצב לא כל כך נורא, וימשיך להתאמץ למכור. לעומת זאת, מוכר ... וימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות של לקוחות. מצד שני, מוכר עצוב עשוי להיות רעב יותר להצלחה ולראות במכירה מוצא אפשרי לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע בה יותר מאמץ. הכל תלוי בהקשר ... לשפר מכירות ולהתמודד עם התנגדויות של לקוחות השפעת מצב הרוח על קבלת החלטות הקשר בין מוטיבציה להצלחה עסקית פסיכולוגיה של מכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב לשאלה הבאה והיא למי ...
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
... להתעסק במכירות. אליעד מסביר כי אמנם כל עסק חייב בסופו של דבר למכור משהו כדי להרוויח כסף, אבל אין הכרח שבעל העסק יהיה זה שמבצע את תהליך המכירה או שיתעסק בכלל עם התנגדויות של לקוחות או מכירות ישירות. האם עסק חייב שיהיה בו איש מכירות כדי להצליח? אליעד כהן טוען כי אין חובה שעסק יעסיק איש מכירות כדי להצליח ... היטב בלי שיהיה לו צוות מכירות, ללא צורך במיומנויות מכירה ואפילו מבלי להתמודד עם ההתנגדויות הקלאסיות שעולות בתהליך מכירה סטנדרטי. איך למכור בלי להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? אליעד מסביר כי מכירה מוצלחת אינה מחייבת שיחה ישירה של מכירות שבה מתווכחים עם הלקוח, משכנעים אותו או מתמודדים עם ... ולבסוף להגיע בעצמם אליך ולשאול איך הם יכולים לרכוש אותו. כאשר הלקוחות כבר רואים שהמוצר מועיל להם, הם ירצו אותו מרצונם החופשי. כך נחסכים ממך כל תהליכי המכירה והתנגדויות של לקוחות. האם בעל עסק חייב להתווכח עם לקוחות ולשכנע אותם לקנות? אליעד כהן מבהיר שאין שום חובה להתווכח עם לקוחות או לנסות לשכנע אותם ... שיווק או מכירות - במה כדאי להשקיע? איך להתמודד עם פחד ממכירות? איך לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם? שונא תהליכי מכירה, לא אוהב למכור ללקוחות, איך למכור בלי התנגדויות לקוח? פחד ממכירות, להשתמש במוצר בחינם, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, להגדיל לקוחות, לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך, האם אפשר להצליח ...
טיפול בכעסים, טיפול בחרדה, להרגיע חרדה, להרגיע כעס, להרגיע אדם עצבני, להרגיע אדם בחרדה, להרגיע אדם מפחד, איך להבין אנשים? איך לקרוא אנשים? ללמוד אימון אישי, יעוץ לפסיכולוגים, ללמוד לטפל
טיפול בכעסים, טיפול בחרדה, להרגיע חרדה, להרגיע כעס, להרגיע אדם עצבני, להרגיע אדם בחרדה, להרגיע אדם מפחד, איך להבין אנשים? איך לקרוא אנשים? ללמוד אימון אישי, יעוץ לפסיכולוגים, ללמוד לטפל
... מהו הדבר שהאדם הכי פחות בטוח בו, או מה הכי קל לשנות בדעה שלו, וכך להפחית את הכעס או החרדה שלו. אליעד נותן דוגמה נוספת של טיפול בהתנגדויות של לקוח . אם לקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, עליך להבין מהם הרצונות והאמונות שלו ביחס למוצר, ולמצוא מה הכי קל לשנות בדעות שלו. לדוגמה, לומר לו מה שאתה חושב על המוצר ... להימנע מכך, ולמצוא את נקודות התורפה שאפשר לשנות כדי להרגיע את האדם. איך להרגיע אדם כועס? איך להרגיע חרדה? איך להבין אנשים? איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? מה גורם לאנשים לדבר הרבה? האם כל האנשים חושבים אותו דבר? למה אנשים כועסים? מה שאלתך אדוני. ש: איך אני מרגיע מישהו שמתעצבן מאוד? אליעד: שמתעצבן מאוד, אוקי מה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התנגדויות של לקוח, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות של לקוח, איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב, קואצינג, אימון אישי לנוער בתחום התנגדויות של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 09:29:04 - wesi1