אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הרגשת חוסר נעימות ✔NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
איך משפיעות המילים "בטח, איזה שאלה" על חוויית הלקוח?

המשפט "בטח, איזה שאלה?" נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח.

הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו "בטח, איזה שאלה?" על פניו התשובה נשמעת חיובית לחלוטין, אבל כשאליעד מנתח אותה, מתברר שהיא טעונה במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח.

מדוע המשפט "בטח, איזה שאלה" בעייתי בתקשורת עם לקוחות?

אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי חלקים שכל אחד מהם יוצר השפעה אחרת:
  • המילה "בטח" - מעידה על הסכמה מוחלטת ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת.
  • הביטוי "איזה שאלה?" - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר להוסיף ביצה, אלא גם מייצר תחושה שהשאלה עצמה מיותרת או טיפשית.
כשמצרפים את שני הביטויים יחד ("בטח, איזה שאלה?") נוצר מצב שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר נעימות, או אף אשמה על עצם השאלה.

כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך?

אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול:
  • להרגיש שלא בנוח לשאול שאלות נוספות בעתיד.
  • לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק.
  • להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה.
  • להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים.
אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני של החלפת אינפורמציה אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית.

איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות?

לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה.

לדוגמה, אם לקוח שואל: "אפשר להוסיף ביצה?" - עדיף לענות בצורה פשוטה, חיובית וברורה, כמו: "בוודאי, אין שום בעיה, " או "כן, בהחלט אפשר". תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות.

באילו...
לפגוע תחושת הזדהות לזלזל לחשוש ספקי שירות מה הצורך של הלקוח תחושת נוחות איתור צרכים של הלקוח כושר תחושה של חוסר נעימות לזהות nlp איך לגרום ללקוח איך להגדיל את המכירות איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך עובד המוח איך עובד המוח האנושי אנושיות בטח איזה שאלה הגדלת מכירות הזדהות הזדהות עם הלקוח הזדהות עם לקוח הלקוח הלקוח שלך המוח המוח האנושי טיפול טיפול בלקוחות טיפולים טיפים טיפים למכירות יצירת הזדהות יצירת הזדהות עם הלקוח יצירת הזדהות עם לקוח כושר כושר שכנוע לגרום ללקוחות להגדיל את המכירות להגדיל מכירות להזדהות לקוח לקוחות לשכנע לשכנע אנשים לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מוח מטופל מטופלים מטפל מכירות משמעות משמעות המילים משמעות מילים נלפ עובד עובד המוח האנושי עובדים שכנוע
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
... של אליעד הוא שהבנה מעמיקה ויסודית של האינטרסים, המניעים והחששות של כל הגורמים המעורבים היא הדרך הטובה ביותר להצליח לעבור לתפקיד חדש או לקבל קידום בעבודה, ולהימנע מסכסוכים או תחושות של חוסר נעימות. איך לבקש קידום בעבודה? מה חשוב יותר כסף או עניין בתפקיד? איך לעבור תפקיד בארגון בלי לפגוע ביחסים? האם זה חוצפה לבקש שינוי תפקיד אחרי זמן קצר? איך להבין את האינטרסים של ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
... ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר נעימות. שהיא דווקא יכולה לגרום ללקוח, לרצות לא לקנות ממך שום דבר. משום שאתה גורם לו להטיל ספק בעצמו, וזה לפעמים גורם לאדם להרגיש רע. וצריכים להיות מודעים לכך, ...
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
... יותר קל לך לשכנע את האדם, גם בדבר שאולי הוא לא היה רוצה להסכים איתך. ויש כאן עוד עומק מסוים, והוא, שמנגנון האימות של האדם, כאשר הוא פועל, הוא יוצר אצל האדם תחושת אי נעימות ותחושת חוסר נעימות, כאשר הוא בודק את אמיתות האינפורמציה שהוא מקבל מהסביבה. ולמה? כי בעצם מנגנון האימות, הוא בעצם מנגנון של חשדנות, שפועל מתוך תחושה של פחד ושל רצון לא להיפגע. ...
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
... הלחץ עצמו עשוי לגרום לו להסכים רק כי הוא לא רוצה להיכנס לעימות. לדוגמה, אם אומרים לאדם מסוים כמה פעמים בוא ניפגש היום, ובכל פעם הוא אומר לא, בסופו של דבר הוא עשוי להסכים להיפגש רק כדי להימנע מתחושת חוסר נעימות עקב העימות שנוצר. עם זאת, אליעד מזהיר מהחיסרון של השיטה הזאת: האדם השני נכנס לקונפליקט פנימי. אם הוא מרגיש שמכריחים אותו להסכים, הוא יכול להיכנס לקונפליקט ...
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
... טוב וכו אז במקרים כאלו כן כדאי להשתמש במושגים שהוא לא מכיר כדי ליצור תחושת תחכום או כדי דווקא להרחיק אותו מהמוצר ולתת לו תחושה של חוסר נעימות. עכשיו כל הדברים האלה נכונים גם בנושא של אוטוסוגסטיה שכנוע עצמי כאשר בן אדם מנסה לשכנע את עצמו, בן אדם רוצה לשכנע את עצמו לעשות משהו הרבה פעמים הבן אדם לא ...
איך לענות לאנשים? האם עליתי במשקל? האם השמנתי? איך לעשות למישהו טוב? איך לענות לגבר? איך לענות לבחורה? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, איך לדבר עם אנשים?
איך לענות לאנשים? האם עליתי במשקל? האם השמנתי? איך לעשות למישהו טוב? איך לענות לגבר? איך לענות לבחורה? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, איך לדבר עם אנשים?
... אחרת לסיטואציות זהות. למשל, יכול להיות שעבורך, לשמוע שעלית במשקל גורם לך לתחושת חוסר נעימות עמוקה, אך לאדם אחר דווקא התשובה הזו עשויה להיות נעימה ולתת לו כוח ומוטיבציה. לכן, ההמלצה היא לנסות להבין היטב את הצורך האמיתי ...
רשימת רגשות ותחושות - רשימה של רגשות ותחושות - רשימה של רגשות - רשימה של תחושות - רשימת תחושות ורגשות - רשימה של תחושות ורגשות
... של זרימה הרגשה של חובה הרגשה של חובות הרגשה של חוסר הרגשה של חוסר אהבה הרגשה של חוסר אונים הרגשה של חוסר אושר הרגשה של חוסר הפחד הרגשה של חוסר ידיעה הרגשה של חוסר מצב הרגשה של חוסר נוחות הרגשה של חוסר נעימות הרגשה של חוסר סדר הרגשה של חוסר סיפוק הרגשה של חוסר פחד הרגשה של ...
בחירה חופשית, דיכאון מהעדר בחירה חופשית, אין רצון אם אין בחירה, רצון עצמי לא עצמי, הזדהות עם הרצון העצמי
בחירה חופשית, דיכאון מהעדר בחירה חופשית, אין רצון אם אין בחירה, רצון עצמי לא עצמי, הזדהות עם הרצון העצמי
... דיכאון מהעדר בחירה חופשית, אין רצון אם אין בחירה, רצון עצמי לא עצמי, הזדהות עם הרצון העצמי האם קיימת בחירה חופשית או שאין בחירה כלל? אליעד כהן מסביר בהרחבה על מושג הבחירה החופשית, וטוען כי אם ... כלשהי - תהליך שהאדם עצמו אינו באמת שולט בו או בוחר בו באופן מודע. כיצד הזדהות עם הרצון משפיעה על חוויית החיים? ההסבר של אליעד נוגע גם לנושא ההזדהות עם הרצון העצמי. הוא טוען שכאשר האדם מאמין שהרצון שלו הוא אישי, הוא למעשה נמצא במצב של הזדהות - מצב שבו הוא מתייחס לרצון כאילו הוא שלו. הזדהות זו יוצרת תחושה של בחירה וחופש, אך היא גם גורמת לאדם לסבול, משום שהאדם מייחס חשיבות יתר להחלטות שהוא כביכול מקבל ... אישי. אליעד מציין שברגע שהאדם מבין שהרצון שלו אינו אישי, הוא מפסיק להזדהות איתו. כתוצאה מכך, האדם מגיע לתחושה של שחרור מוחלט. במצב זה, הוא כבר אינו חווה דיכאון או סבל מכך שאין לו באמת בחירה, ... המציאות. האם יש בחירה חופשית? דיכאון מהעדר בחירה חופשית מהו רצון עצמי? הזדהות עם הרצון העצמי האם הרצון הוא אישי או לא אישי? ...
הספר להיות אלוהים - רגשות אשמה - מהו שורשם, גאווה אמיתית וגאווה שקרית, הזדהות עם האני הנפרד, לקיחת אחריות
הספר להיות אלוהים - רגשות אשמה - מהו שורשם, גאווה אמיתית וגאווה שקרית, הזדהות עם האני הנפרד, לקיחת אחריות
... הספר להיות אלוהים - רגשות אשמה - מהו שורשם, גאווה אמיתית וגאווה שקרית, הזדהות עם האני הנפרד, לקיחת אחריות מהו השורש האמיתי של רגשות אשמה? אליעד כהן מסביר ששורש רגשות האשמה נמצא באחדות של המציאות, כלומר, במצב שבו ... בהכרח גם מייחס לעצמו את הכישלונות (נכשלתי באשמתי). לכן, גאווה ואשמה אינן הפכים אלא תלויות זו בזו, ונובעות מאותה טעות בסיסית של ההזדהות עם האני הנפרד. מהי גאווה אמיתית ומהי גאווה שקרית? אליעד כהן מבחין בין שני סוגים של גאווה: גאווה אמיתית - כאשר האדם מבין שהוא אלוהים, ... מכיוון שהוא מאמין שהוא אחראי להצלחותיו האישיות בלבד, והוא חווה אשמה אמיתית על כישלונותיו, מתוך תחושת אחריות אישית מוגבלת. איך הזדהות עם האני הנפרד יוצרת רגשות אשמה? אליעד כהן מדגים כיצד הזדהות חלקית עם הנפרדות יוצרת רגשות אשמה. אם אדם חווה הזדהות רק עם החלק הנפרד שלו, הוא תופס את עצמו כאחראי להחלטותיו בלבד. לדוגמה, אם מישהו רוצח אדם אחר, האדם לא יחוש אשמה אלא אם יחשוב שהאירוע קשור אליו אישית. האדם שחווה הזדהות מלאה עם המציאות, מבין שהכל באחריותו, ולכן לא חש אשמה מוגבלת, אלא מבין לעומק את האחדות. מי שמבין שהוא אחראי לכל הטוב, מבין בהכרח שהוא ... המוטעית, ולראות את המציאות מנקודת מבט של שלמות ואחדות, כדי להפסיק לסבול. מה מקור רגשות אשמה? גאווה אמיתית מול גאווה שקרית הזדהות עם האני הנפרד איך להשתחרר מרגשות אשמה? מהי תפיסת אחדות המציאות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הרגשת חוסר נעימות, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הרגשת חוסר נעימות, איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, מאמן אישי למנהלים, אימון אישי מומלץ בתחום הרגשת חוסר נעימות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 06:00:44 - wesi1