... לפני בריאת העולם. נשיב: כלום אין העדר מוחלט. ונוסיף: אלוהים ברא את
העולם יש מאין, דהיינו, אלוהים הפך את האין כלום העדר המוחלט, ליש ישות וכולי. אכ: אחרי בריאת העולם יש לנו 2 ... לחלוטין למהותו של ה - אין כלום, הרי שלא שייך לומר שאלוהים ברא את
העולם יש מאין, כי אלוהים עצמו הוא אין, ואכ כנראה שהעולם נוצר יש מאין מעצמו ולא על ידי אלוהים, או לחלופין ... אם אלוהים = אין כלום העדר מוחלט, ממילא מה שייך לומר שאלוהים ברא את
העולם יש מאין. אם כבר נכון יהיה לומר כי ה - אין ברא את ה - יש מעצמו ולא על ידי ישות חיצונית כלשהי. ואם ... אלוהים לקח חלק מעצמו וממנו הוא יצר את העולם. זא אלוהים לא ברא את
העולם יש מאין שנפרד ממהותו של אלוהים, אלא אלוהים ברא את העולם מהמהות העצמית שלו עצמו. ואכ ה - אין אינו ... ואכ היא אינה אין סופית וכולי. סיכום ומסקנות: לומר שאלוהים ברא את
העולם יש מאין, משמעותו היא שאלוהים אינו אין סופי ויחיד ופשוט ללא הרכבה כלשהי, כי: או ש: 1 - קיימת ישות ...