אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הסבר ✔ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
למה כדאי להסביר לעובדים את מטרת המשימה?

כאשר נותנים משימה לעובד, קיימות שתי אפשרויות עיקריות: הראשונה היא פשוט להגיד לעובד מה עליו לעשות, והשנייה היא להסביר לעובד לא רק מה הוא צריך לעשות, אלא גם למה הוא צריך לעשות זאת, כלומר, מהי מטרת המשימה. לדוגמה, אם יש צורך לנקות את המשרד, אפשר להגיד לעובד: "תנקה את המשרד", ואפשר גם להגיד לו: "תנקה את המשרד כי בעוד שעה יגיעו אורחים". האפשרות השנייה, שמכילה את ההסבר, עדיפה בדרך כלל מכיוון שהיא נותנת לעובד את ההבנה העמוקה יותר לגבי התכלית.

מה יותר חשוב - המשימה או המטרה שלשמה היא מבוצעת?

כאשר נותנים משימה, חשוב להבין שהמשימה עצמה אינה המטרה. כל משימה מבוצעת כדי להשיג תכלית מסוימת. לדוגמה, מה יותר חשוב: לבשל אוכל או לאכול אותו? כמובן שהאכילה חשובה יותר מהבישול עצמו. אם האוכל יתבשל אבל לא יאכלו אותו, אז כל הבישול היה לשווא. באותה מידה, משימות בעבודה תמיד נועדו להשיג מטרות מוגדרות, ולכן חשוב יותר להתמקד במטרה הסופית מאשר רק בביצוע המשימה עצמה.

מה קורה כאשר העובד לא מבין את מטרת המשימה?

כאשר נותנים לעובד משימה בלי להסביר לו את המטרה שלה, נוצרות בעיות רבות:
  • העובד עלול לא להבין את המשימה באופן ברור ומדויק.
  • לעובד קשה לבחור את הדרך הטובה ביותר לבצע את המשימה, מאחר שהוא אינו יודע לאן בדיוק הוא אמור להגיע.
  • במקרה שהנסיבות משתנות, העובד לא ידע כיצד לשנות את הביצוע בהתאם.
  • אם נוצרת אי ודאות או דילמה, העובד לא ידע כיצד להחליט נכון, מכיוון שאין לו את ההקשר הרחב.
לעומת זאת, כשמסבירים לעובד לא רק מה המשימה אלא גם למה צריך לבצע אותה, העובד יודע כיצד להתאים את הפעולות שלו למטרה הסופית, וכך נמנעות טעויות רבות.

האם העובדים שלך הם רובוטים או אנשים חושבים?

כאשר מתייחסים לעובדים כרובוטים, מסבירים להם בדיוק מה לעשות, איך לעשות ומתי לעשות, אבל לא מסבירים להם למה לעשות זאת. לרובוטים יש יתרון ברור - הם מבצעים במדויק את מה שמגדירים להם, ללא צורך בהסברים או בהבנת המטרה. אך רובוטים גם מוגבלים מאוד: הם אינם יכולים להתאים את עצמם לשינויים, אינם יכולים לתקן טעויות, ואינם יכולים לחשוב באופן עצמאי.

בני אדם, לעומת זאת, אינם רובוטים. הם יכולים לחשוב, לנתח ולהבין את הסיבות לפעולותיהם. כאשר מתייחסים לעובדים כמו לרובוטים, נוצרות בעיות רבות, כי לא תמיד ברור להם איך בדיוק לבצע את המשימה. לפעמים העובדים לא מבינים בדיוק מה רצית, לפעמים הם לא יבינו את ההסבר באופן מדויק, ולפעמים הנסיבות ישתנו והעובד לא ידע איך להתאים את עצמו.

אם אתה בטוח לחלוטין שהעובד שלך יבין בדיוק את ההנחיות ושלא יהיו שינויים בנסיבות - אז אתה יכול להתייחס אליו כמו לרובוט, אבל במציאות זה כמעט אף פעם לא אפשרי. לכן, עדיף תמיד להסביר לעובד מהי מטרת המשימה, וכך לאפשר לו להשתמש בשיקול הדעת האנושי שלו כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

איך נכון לתת משימות לעובדים בצורה אידיאלית?

במצב אידיאלי, הדרך הטובה ביותר לתת משימות לעובדים היא בכלל להתחיל מהסוף. במקום לומר לעובד "תעשה את זה וזה", עדיף לומר לו מה המטרה הסופית שאליה החברה או הארגון רוצים להגיע, ואז לשאול את העובד: "איך אתה מציע להשיג את זה?". כך העובד מתמקד במטרה הסופית ולא רק במשימה המיידית.

לדוגמה, במקום להגיד לעובד "תנקה את המשרד", עדיף לומר לו: "אנחנו צריכים שהמשרד יהיה מוכן לקבלת אורחים בעוד שעה, מה לדעתך צריך לעשות?". כך העובד יכול להציע פתרונות בעצמו ולבחור את הדרך הטובה ביותר להגיע למטרה.

למה עדיף להעסיק עובדים חכמים ולתת להם להבין את המטרה?

כאשר אתה מעסיק עובדים חכמים ומסביר להם לא רק את המשימה, אלא גם את המטרה שמאחוריה, הם מסוגלים לשקלל את כל הגורמים ולהגיע להחלטות טובות יותר. בכל פעם שהם נתקלם בדילמה, הם יזכרו מה המטרה הסופית, ויכוונו את הפעולות שלהם להשגת המטרה הזו. ככל שהעובד חכם יותר, כך נכון יותר להסתמך על הבנתו ולא על הנחיות טכניות מוגבלות.

מה לעשות כאשר מנהלים מנהלים?

כאשר מנהלים מנהלים אחרים בארגון, חשוב אף יותר להגדיר להם את המטרות ופחות את הדרך. לדוגמה, יש להגיד למנהל הכפוף לך: "אנחנו רוצים להגיע למטרה מסוימת - איך לדעתך כדאי להגיע אליה?". כך המנהל יכול להשתמש בשיקול דעתו ולהציע את הדרכים הטובות ביותר. זה נותן לו מוטיבציה ותחושת אחריות גדולה יותר כלפי התוצאה הסופית.

שאלות לחשיבה בניהול עובדים

אליעד מציע לחשוב על הנקודה הזו לעומק: כאשר אתם נותנים הנחיה לעובד, עד כמה אתם מדברים איתו על "מה צריך לעשות", ועד כמה אתם מדברים איתו על "למה לעשות זאת"? עד כמה אתם מסבירים לעובדים את מטרת המשימות שאתם נותנים? שינוי קל באופן שבו אתם מציגים משימות יכול להפוך את כל הארגון ליעיל ואפקטיבי יותר.
איך לתת משימות לעובדים בצורה אפקטיבית?

כאשר נותנים משימה לעובד, אפשר פשוט להגיד לו מה לעשות, ואפשר גם להסביר לו למה הוא צריך לעשות זאת. לדוגמה, אפשר לומר לעובד: "צריך לנקות את המשרד." אבל ניתן גם להוסיף: "צריך לנקות את המשרד כי בעוד שעה יגיעו אורחים."

כלומר, ניתן לתת משימה בפני עצמה, וניתן גם לפרט את הסיבה לביצועה. אמנם לא תמיד זה אפשרי, הכרחי או מתאים להסביר את הסיבה, אך באופן כללי, עדיף לפרט למה מבצעים את המשימה.

למה חשוב להסביר את מטרת המשימה?

כשאנחנו נותנים משימה לעובד, אנחנו בעצם רוצים שהוא יבצע פעולה מסוימת על מנת להשיג תכלית מסוימת. ולכן, מה חשוב יותר - המשימה עצמה, או התכלית שאליה היא מכוונת?

למשל, מה חשוב יותר - לבשל אוכל או לאכול אותו? ברור שחשוב יותר לאכול. אם האוכל יתבשל ולא ייאכל, הרי שהבישול לא היה מועיל. כך גם עם משימות בעבודה - אם המשימה מתבצעת אך לא משיגה את התוצאה הרצויה, אזי העבודה הייתה לחינם.

הבעיות שעלולות להיווצר כאשר לא מסבירים את מטרת המשימה

כאשר נותנים לעובד משימה ללא הסבר על מטרתה, עלולות להיווצר טעויות רבות:
  • העובד עלול לא להבין את המשימה בצורה מדויקת.
  • ייתכן שיש מספר דרכים לבצע את המשימה, אך העובד לא ידע איזו מהן מתאימה ביותר.
  • במצבי חוסר ודאות, העובד לא ידע כיצד לקבל החלטה נכונה.
  • אם משתנות הנסיבות, העובד לא ידע כיצד להסתגל למצב החדש.
לעומת זאת, כאשר מסבירים לעובד מהי המשימה ומה מטרתה, קל לו יותר לכוון את הביצוע בהתאם ליעד הסופי. בכל מצב של דילמה, הוא יכול להתאים את ביצוע המשימה למטרה הגדולה יותר.

האם עדיף לתת משימה או להגדיר יעד?

במצב אידיאלי, כדאי אפילו להפוך את הגישה ולומר לעובד קודם כל מה המטרה הסופית, ורק לאחר מכן מה המשימה שנגזרת ממנה. השאלה היא מה עומד לנגד עיניו של העובד - האם הוא מתמקד בביצוע המשימה עצמה, או בהשגת התוצאה הסופית?

למשל, האם הוא רואה את עצמו כמי שצריך "לנקות את המשרד", או כמי שצריך "להכין את המשרד לקראת הגעת האורחים"? הבדל קטן בגישה, אך משמעותי מאוד באפקטיביות העבודה.

עובדים הם לא רובוטים

ככל שהעובד פחות חושב, כך הוא מתפקד יותר כרובוט. לרובוט אומרים בדיוק מה לעשות, והוא מבצע זאת ללא הבנה של המטרה. אבל בני אדם אינם רובוטים - הם חושבים, מתלבטים, ופועלים בהיגיון. וכאשר מתייחסים אליהם כרובוטים, מתעוררות בעיות רבות:
  • לא בטוח שהמשימה הוסברה להם נכון.
  • לא בטוח שהמשימה שהוגדרה היא אכן הפתרון הטוב ביותר.
  • לא בטוח שהמצב יישאר זהה לאורך זמן - נסיבות עשויות להשתנות.
לכן, עדיף להסביר לעובד מהי המטרה הסופית, כדי שיוכל להתאים את הביצוע בהתאם לנסיבות המשתנות ולשיקול דעתו.

ניהול נכון - התמקדות במטרה הסופית

כאשר מנהלים עובדים, עדיף להציג בפניהם קודם כל את המטרה, ורק לאחר מכן לדון בדרכים האפשריות להשגתה. כלומר, במקום לומר: "תעשה את זה וזה", עדיף לומר: "אנחנו רוצים להגיע לתוצאה הזאת - איך לדעתך ניתן להשיג אותה?"

המטרה הסופית תמיד חשובה יותר מהדרך שמובילה אליה. לכן, בפעם הבאה שאתם נותנים הנחיות למישהו, נסו לבדוק: כמה אתם מתמקדים במשימה עצמה, וכמה אתם מסבירים את הסיבה לביצועה? כמה זמן אתם מקדישים למה שצריך לעשות, וכמה זמן מוקדש ללמה עושים את זה?

לסיכום

אם אתם רוצים שעובדים יבצעו משימות בצורה חכמה ויעילה, כדאי להסביר להם גם את התכלית שמאחורי המשימה. באופן אידיאלי, עדיף להגדיר להם קודם כל את היעד, ורק לאחר מכן את הצעדים להגשמתו.

למידע נוסף על ניהול עובדים, איך לתת משימות בצורה נכונה ואיך לגרום לעובדים להקשיב לך, ניתן להיכנס לאתר ולחפש נושאים כמו: "איך לתת משימות", "ניהול עובדים", "אימון מנהלים" ועוד.

בהצלחה!
איך להחליט נכון איך לתת משימות לעובדים חסרונות או יתרונות איך לקבל החלטה נכונה לאן הגדול לקבל החלטות חיסרון הבנה להשתמש הסבר איך לנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לתת משימות איך לתת משימות לעובד איך לתת משימות לעובדים אימון אימון למנהלים אימונים ארגון הסבר הסברים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים להסביר להסביר את מטרת המשימה לעובדים להתאמן למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים למה לנמק את המשימה לעובדים למנהלים לנהל לנהל מנהל לנהל מנהלים לנהל עובד לנהל עובדים לנמק לנמק את המשימה לעובדים לתת לתת משימות לתת משימות לעובד לתת משימות לעובדים מהי מטרת מהי מטרת המשימה לעובדים מטרות מטרת המשימה לעובדים מנהל מנהלים משימה משימות משימות לעובדים ניהול ניהול מנהלים ניהול עובד ניהול עובד כמו רובוט ניהול עובדים עובד עובדים עובדים או רובוטים רובוט רובוטים תכלית
להבין שום דבר, הסבר פשוט, הסבר מורכב, להאמין בדבר אמיתי, לדעת שום דבר, לא יודע כלום, הנמשל האמיתי, אמת או אמונה, אין שכל
להבין שום דבר, הסבר פשוט, הסבר מורכב, להאמין בדבר אמיתי, לדעת שום דבר, לא יודע כלום, הנמשל האמיתי, אמת או אמונה, אין שכל
... שום דבר, הסבר פשוט, הסבר מורכב, להאמין בדבר אמיתי, לדעת שום דבר, לא יודע כלום, הנמשל האמיתי, אמת או אמונה, אין שכל מה המשמעות של להבין שום דבר? הרבה אנשים חושבים שהמטרה שלהם היא להגיע להבנה מסוימת של דברים מורכבים בחיים. אבל אליעד מסביר בהרצאה שהמטרה האמיתית של כל ההבנות וההסברים שהוא נותן, היא שהדברים יגיעו אל האדם באופן טבעי לחלוטין, ללא שום מאמץ או חשיבה מודעת. מה הכוונה בללא מאמץ? אליעד מדגיש שכאשר האדם מבין באמת משהו, ההבנה הזו הופכת להיות חלק ... מוקדמות על טוב ורע, אמת ושקר. מדוע האמונה פחות טובה מאשר האמת? בהרצאה אליעד מסביר בצורה מפורטת את ההבדל בין אמת ואמונה. הוא מסביר שיש שתי אפשרויות בלבד: או שאתה חי מתוך האמת עצמה, או שאתה חי מתוך אמונה. האמת היא המצב שבו אינך זקוק לשום אמונה או פרשנות, בעוד אמונה היא המצב שבו אתה נתקע עם תפיסות חלקיות ... בסיבות. לכן, אליעד מדגיש שבמצב הסופי, האמיתי, האדם כלל לא יחפש סיבות או הסברים לשום רגש, לטוב או לרע. איך אפשר להגיע למצב של הבנה מוחלטת? אליעד מסביר שכדי להגיע להבנה מוחלטת, האדם צריך לפרק לחלוטין את כל ההבנות שיש לו לגבי המציאות. ההסבר הזה הוא מורכב ועמוק: כדי להבין את המציאות באופן מלא, צריך לפרק כל ידע מוקדם, עד כדי כך שכל התפיסות והאמונות ייעלמו לחלוטין. הדבר דומה לפריצת כל הגבולות של ההיגיון עד שהשכל ... מה המשמעות של הדוגמה עם השולחן? אליעד נותן דוגמה יומיומית פשוטה של שולחן, ומסביר שבעוד שלרוב האנשים ברור לגמרי מה זה שולחן ואין להם שום צורך להבין את זה, אדם ששואף להבין באמת את המציאות, צריך לבדוק אפילו את המושגים הפשוטים ביותר כמו שולחן. זה מראה ... עמוקה ויסודית של כל מושג, פשוט או מורכב. למה קשה כל כך להבין את מה שאליעד מסביר? אליעד מדגיש שהדבר שהוא מנסה להסביר הוא הדבר הכי קשה להבנה בעולם, דווקא משום שלא ניתן להבין אותו כלל. הוא אומר שהבנה אמיתית היא דווקא ההבנה שאינך מבין דבר. כל ניסיון להבין משהו הופך מיד להבנה חלקית, ולכן ... דבר כלל, אפילו לא את השאלות עצמן. האם עדיף להבין 2% מאשר להבין 80%? אליעד מסביר באופן חד וברור שעדיף לאדם להבין רק 2% מאשר להבין 80%, כי הבנה חלקית גדולה מדי עלולה לתקוע אותו במקום, ללא התקדמות נוספת. דווקא מי שמבין רק מעט מאוד, עדיין נשאר לו הרבה יותר ...
פרפקציוניזם, קבלת החלטות, לא מצליח להחליט, לא יודע מה להחליט, רוצה להיות בטוח, רוצה משהו מושלם, לא מצליח להסביר, לא מצליח להתמקד
פרפקציוניזם, קבלת החלטות, לא מצליח להחליט, לא יודע מה להחליט, רוצה להיות בטוח, רוצה משהו מושלם, לא מצליח להסביר, לא מצליח להתמקד
... להחליט, רוצה להיות בטוח, רוצה משהו מושלם, לא מצליח להסביר, לא מצליח להתמקד למה קשה להחליט מה להסביר כשיש המון אפשרויות? אליעד כהן מתייחס למצב בו אדם מתכנן מראש להסביר משהו לאנשים אחרים, אך נתקל בקושי עצום כי בזמן ההכנה קופצות לו אינספור אפשרויות והיפוכים. כל אפשרות שהוא חושב עליה גוררת מיד מחשבה על ההפך ממנה, וכך נוצר עומס מחשבתי ... מגיע למסקנה שהוא כבר לא בטוח בשום דבר ולא יודע מה להסביר. האם באמת יש לך רצון להסביר? אליעד מבהיר כי לפני שעוסקים בשאלה איך להסביר, צריך לשאול קודם כל אם בכלל קיים רצון אמיתי וברור להסביר. הוא נותן דוגמה פשוטה: אם אדם רוצה להסביר לאחרים שצריך להרים את יד ימין למעלה, עליו קודם להיות בטוח שהוא באמת מאמין בכך שצריך להרים את יד ימין. ייתכן שהקושי נובע מכך שהאדם לא בטוח באמת בדבר שהוא עומד להסביר. אי - ודאות זו היא שגורמת לבלבול ולעומס במחשבות. במילים אחרות, הצעד הראשון לפתרון הוא להבין האם האדם אכן רוצה להסביר והאם הוא סגור ובטוח על התוכן שאותו הוא רוצה להעביר. מה ההבדל בין הסבר מוחלט להסבר יחסי? אליעד מציג את ההבדל בין שני סוגי הסברים: הסבר מוחלט: ניסיון להציג אמת מוחלטת, הוכחה ניצחת ללא כל ספקות או אפשרויות אחרות. במצב כזה, האדם מנסה למצוא את ההסבר האחד שתקף בכל מצב, ולכן נתקל תמיד בספקות והיפוכים, מה שגורם לעומס ולבלבול. הסבר יחסי: גישה של הסבר שהוא נכון חלקית, נכון במסגרת מסוימת או במצב ספציפי, ולא מחויב להיות נכון באופן מוחלט. הסבר כזה מאפשר לאדם להסביר משהו בצורה נינוחה יותר, כי הוא אינו מנסה להוכיח אמת מוחלטת אלא מציע אפשרות סבירה. אליעד מייעץ כי מי שמתעקש על הסברים מוחלטים תמיד ירגיש עומס, ואילו מי שמוכן לקבל הסברים יחסיים יוכל להסביר בקלות יותר, כי הוא מרגיש שלמות עם משהו שהוא אינו מושלם. כיצד פרפקציוניזם מונע ממך להסביר? הקושי הגדול אותו מתאר אליעד הוא פרפקציוניזם. אדם פרפקציוניסט רוצה שכל דבר שהוא מסביר יהיה מושלם וללא פגם. הבעיה היא שהמציאות לא מאפשרת באמת להגיע לשלמות כזו, כי תמיד ישנן אפשרויות אחרות וספקות שעולים. כך הפרפקציוניסט נלכד בקונפליקט פנימי בין הרצון להסביר את הדבר המושלם לבין המציאות שלעולם לא מאפשרת באמת להציג משהו מושלם לחלוטין. אליעד מסביר כי זו למעשה התחזות לחפש שלמות מוחלטת, מפני שאם באמת אדם היה מחפש את השלמות באופן מלא, הוא היה חייב להטיל ספק אפילו בעצם הרצון שלו להיות פרפקציוניסט. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא חייב להיות בטוח ב - 100% לפני שהוא מסביר משהו, הוא צריך קודם כל להיות בטוח לחלוטין שהוא בכלל צריך להיות בטוח ב - 100%. אם אדם באמת היה מפקפק עד הסוף, הוא היה מגלה שאין וודאות מוחלטת בשום דבר, כולל הרצון שלו בשלמות. מה הקשר בין שביעות רצון לבין הסבר יחסי? אליעד כהן מדגיש שהיכולת להסביר משהו בצורה נינוחה תלויה ביכולת של האדם להרגיש שביעות רצון ממשהו יחסי, כלומר, להיות מסופק ממשהו שהוא אינו מושלם. אם האדם מסוגל ליהנות מדברים יחסיים, הוא יוכל להסביר בקלות ובבהירות בלי להרגיש עמוס ומוצף, גם כאשר הוא מודע לכך שישנן אפשרויות נוספות שיכולות להיות טובות לא פחות. לעומת זאת, אם האדם מתעקש על משהו מושלם ולא מצליח להסתפק ...
איך לצאת מלופ רגשי? איך לצאת מלופ מחשבתי? מהו טיעון מעגלי? למה רע לי לבד? למה רע בלי זוגיות? למה רע לי בלעדיה? למה אני רוצה אותה? איך להוציא מישהו מהראש? געגועים לאקסית, הסבר מעגלי, טיעון מעגלי, הנחת המבוקש
איך לצאת מלופ רגשי? איך לצאת מלופ מחשבתי? מהו טיעון מעגלי? למה רע לי לבד? למה רע בלי זוגיות? למה רע לי בלעדיה? למה אני רוצה אותה? איך להוציא מישהו מהראש? געגועים לאקסית, הסבר מעגלי, טיעון מעגלי, הנחת המבוקש
... מהראש? געגועים לאקסית, הסבר מעגלי, טיעון מעגלי, הנחת המבוקש למה אנשים נכנסים ללופ רגשי ומחשבתי? הרבה אנשים סובלים מתחושה של תקיעות רגשית ... תסכול ועצב. אליעד כהן מסביר בהרצאה שהלופ הרגשי והמחשבתי נובע לרוב מטיעון מעגלי - מצב שבו הסיבה והתוצאה מתייחסות זו לזו באופן מעגלי, ... שוב כי אני לבד. אליעד מסביר שזו בדיוק המהות של לופ רגשי - האדם לכוד בתוך טיעון מעגלי שאינו מאפשר לו למצוא סיבות אמיתיות או פתרונות ... לו כי הוא בלי מעיל. הוא מסביר שלא היעדר המעיל הוא הגורם לקור, אלא הטמפרטורה החיצונית היא זו שגורמת לתחושת הקור. המעיל רק מונע את תחושת ... רגשי ומחשבתי? אליעד מסביר בפירוט שיציאה מהלופ הרגשי מתאפשרת כאשר האדם מתחיל להטיל ספק בטיעון המעגלי שבו הוא לכוד. במקום לקבל את ...
אחוזים, מה זה אחוזים? איך למצוא אחוזים? איך לחשב אחוזים? מושגי יסוד במתמטיקה, הסבר אחוזים, איך מוצאים אחוזים ממספר? חישוב אחוזים ללא מחשבון, נוסחה למציאת אחוזים, נוסחאות לאחוזים, נוסחה לאחוזים, חישוב מעמ, חלק 2
אחוזים, מה זה אחוזים? איך למצוא אחוזים? איך לחשב אחוזים? מושגי יסוד במתמטיקה, הסבר אחוזים, איך מוצאים אחוזים ממספר? חישוב אחוזים ללא מחשבון, נוסחה למציאת אחוזים, נוסחאות לאחוזים, נוסחה לאחוזים, חישוב מעמ, חלק 2
... מה זה אחוזים? איך למצוא אחוזים? איך לחשב אחוזים? מושגי יסוד במתמטיקה, הסבר אחוזים, איך מוצאים אחוזים ממספר? ... זאת השיטה הכללית והמדויקת לחישוב אחוזים מכל סכום. כיצד לחשב אחוזים בצורה מהירה ללא מחשבון? ניתן לחשב אחוזים במהירות גם ללא מחשבון, באמצעות טריקים פשוטים שהסביר אליעד כהן. לדוגמה, אם אנחנו ... הסכום הוא 2,366 שקלים, הזזת הנקודה שמאלה תיתן לנו את הסכום 236.6 שקלים, וזה יהיה 10 אחוז מתוך הסכום. איך לחשב אחוזים מורכבים יותר כמו 15 או 30 אחוז? אליעד מסביר שכאשר אנחנו רוצים לחשב אחוזים ... כל נמצא את ה - 10 אחוז, שזה 76 שקלים, ואז נכפיל אותו ב - 3, ונקבל בקלות 228 שקלים, שהם 30 אחוז. איך לחשב אחוזים לא עגולים כמו 25 אחוז או 5 אחוז? אליעד מסביר כיצד להתמודד גם עם אחוזים פחות ... אפשר פשוט למצוא את ה - 10 אחוז (בהזזת נקודה שמאלה) ולחלק אותו ב - 2. למשל, מתוך 200 שקלים, 10 אחוז הם 20 שקלים, ו - 5 אחוז הם חצי מזה, כלומר, 10 שקלים. הסבר על נקודה עשרונית ואחוזים קטנים ...
אחוזים, מה זה אחוזים? איך למצוא אחוזים? איך לחשב אחוזים? מושגי יסוד במתמטיקה, הסבר אחוזים, איך מוצאים אחוזים ממספר? חישוב אחוזים ללא מחשבון, נוסחה למציאת אחוזים, נוסחאות לאחוזים, נוסחה לאחוזים, חישוב מעמ, חלק 1
אחוזים, מה זה אחוזים? איך למצוא אחוזים? איך לחשב אחוזים? מושגי יסוד במתמטיקה, הסבר אחוזים, איך מוצאים אחוזים ממספר? חישוב אחוזים ללא מחשבון, נוסחה למציאת אחוזים, נוסחאות לאחוזים, נוסחה לאחוזים, חישוב מעמ, חלק 1
... מה זה אחוזים? איך למצוא אחוזים? איך לחשב אחוזים? מושגי יסוד במתמטיקה, הסבר אחוזים, איך מוצאים אחוזים ממספר? חישוב אחוזים ללא מחשבון, נוסחה למציאת אחוזים, נוסחאות לאחוזים, נוסחה לאחוזים, חישוב מעמ, חלק 1 מה זה אחוזים ואיך לחשב אותם? ההסבר הבא עוסק בהבנת המושג אחוזים, כיצד לחשב אחוזים מתוך מספר נתון, וכן בשיטות חישוב אחוזים ללא מחשבון. אליעד כהן מסביר שלמעשה אחוזים זו מילה נרדפת למושג מאיות. כלומר, כאשר מדברים על ... או אחוז. איך לחשב כמה אחוזים הם סכום מסוים מתוך סכום אחר? כדי למצוא כמה אחוזים סכום מסוים מהווה מתוך סכום אחר, אליעד מסביר בצורה מפורטת דרך מספר דוגמאות: לדוגמה, אם קנינו מוצר ב - 1500 ... לכן, החישוב יהיה: 700 חלקי 15 שווה לכ - 46.66 אחוזים. איך לחשב את הסכום המקורי כשידועים אחוזים מתוך הסכום? אליעד גם מסביר כיצד לחשב סכום מקורי כאשר ידוע לנו רק אחוז מסוים מתוך הסכום הזה: ... מוסיפים את ה - 17 לסכום המקורי, ומגיעים לסכום הכולל של 117 שקלים. איך להימנע מטעויות נפוצות בחישובי אחוזים? אליעד מסביר כי אחת הטעויות הנפוצות בחישובי אחוזים היא לחשוב שכאשר מוסיפים ... או לחילופין, כאשר ידוע לנו סכום שהוא אחוז מתוך סכום אחר, עושים הסכום הנתון חלקי מספר האחוזים שהוא מהווה, כפול 100. ההסבר של אליעד כהן מדגיש את ההיגיון הפשוט מאחורי החישובים ולא את השינון ...
קורונה והוכחה מעגלית, קורונה בעולם, איך מדינות אחרות מתמודדות עם הקורונה? זה לא רק אנחנו, זה בכל המדינות ככה, הסבר מעגלי, טעויות לוגיות, חשיבה לוגית, טעויות מחשבתיות, כשלי מעגליות, הנחה טעונת הוכחה, שקר הקורונה ומעגל השוטים
קורונה והוכחה מעגלית, קורונה בעולם, איך מדינות אחרות מתמודדות עם הקורונה? זה לא רק אנחנו, זה בכל המדינות ככה, הסבר מעגלי, טעויות לוגיות, חשיבה לוגית, טעויות מחשבתיות, כשלי מעגליות, הנחה טעונת הוכחה, שקר הקורונה ומעגל השוטים
... בעולם, איך מדינות אחרות מתמודדות עם הקורונה? זה לא רק אנחנו, זה בכל המדינות ככה, הסבר מעגלי, טעויות לוגיות, חשיבה לוגית, טעויות מחשבתיות, כשלי מעגליות, הנחה טעונת הוכחה, שקר הקורונה ומעגל השוטים מהי הטעות המחשבתית שמאפשרת לשקרים לעבוד עלינו? אליעד כהן מסביר על טעות מחשבתית נפוצה, שלפיה אנשים מאמינים למשהו רק כי הרבה אנשים אחרים מאמינים בו. הוא נותן דוגמה מתקופת הקורונה: כשאזרחים שואלים מדוע המדינה ... קרטל של תירוצים. איך ההוכחה המעגלית מתבטאת בתקופת הקורונה בין מדינות? אליעד כהן מסביר שבתקופת הקורונה, כאשר מדינה מסוימת עושה פעולה שנראית חסרת היגיון, היא מצדיקה אותה בכך שגם מדינות אחרות נוקטות באותה פעולה. אך כשבודקים מה קורה ... וטענות שמזינות את עצמן, ללא כל נקודת התחלה או סיבה אמיתית ואובייקטיבית. אליעד מסביר שהרצונות שלנו הם במקרים רבים מבוססים על אותו היגיון מעגלי וחסר בסיס. כיצד להימנע מלהיות קורבן לשקרים ולכשלי חשיבה? אליעד כהן מסכם ומדגיש כי מי ...
תסמונת האישה המוכה נפשית, האם אתה גבר מוכה? האם את אישה מוכה? אלימות במשפחה, למה מגיע לך להיות אישה מוכה? אופי של אישה מוכה, סימפטום האישה המוכה, אפקט האישה המוכה, מעגל האישה המוכה, מאפייני האישה המוכה, קורבנות אלימות
תסמונת האישה המוכה נפשית, האם אתה גבר מוכה? האם את אישה מוכה? אלימות במשפחה, למה מגיע לך להיות אישה מוכה? אופי של אישה מוכה, סימפטום האישה המוכה, אפקט האישה המוכה, מעגל האישה המוכה, מאפייני האישה המוכה, קורבנות אלימות
... שלה כשאין היא לא עושה כלום? אך ההסבר הוא שהתוקף לא תמיד תוקף באופן פיזי. דוגמה לכך היא כאשר האישה לא עומדת בציפיות של הגבר, לא נותנת לו מספיק אהבה או לא מרצה אותו. מבחינת הגבר, הוא עשוי להרגיש נפגע או מאוכזב, ... המוכה לבין תפיסות דתיות? כפי שמסביר הטקסט, ישנה הקבלה בין מערכת יחסים דתית לבין מערכת יחסים אלימה. אדם דתי מאמין כי אלוהים תמיד צודק, ואם קורה לו רע, זה בגלל החטאים שלו. כך גם האישה המוכה, שמרגישה שלעולם לא ... אחריות בזוגיות חוסר אהבה עצמית הסבר מלא ומעמיק על תסמונת האישה המוכה, על הגורמים שלה ועל ההקשרים האפשריים שלה הטקסט המקורי מציג תיאור מפורט מאוד של תופעת תסמונת האישה המוכה, ואף משווה אותה לתופעות דומות ... יוצג הסיכום באופן שבו כל רעיון, הסבר, דוגמה ומשפט מפורטים במלואם ללא השמטות, תוך הוספת הבהרות ודוגמאות נוספות, ושימוש במבנה מובנה של שאלות ותשובות, כדי להקל על ההבנה ולשמור על כל הפרטים שעלו בטקסט המקורי. מהי ... יותר האלימות הפיזית כלפיהן. הסבר מפורט על מקור התופעה השאלה שמעלה הטקסט היא: מדוע שאישה תישאר במערכת יחסים שבה מכים אותה? מדוע היא לא קמה ועוזבת? ישנם מספר הסברים אפשריים ומצטברים: הסבר ראשון: תלות רגשית או פחד מלהיות לבד. האישה מאמינה שהיא אינה יכולה להסתדר בכוחות עצמה, חוששת שלא תמצא זוגיות אחרת, ושאם תעזוב לא תוכל לשרוד כלכלית או רגשית. הסבר שני: האשמה עצמית. האישה חושבת שאם היא מוכת, כנראה עשתה משהו לא בסדר. היא אולי לא ריצתה אותו מספיק, לא אהבה אותו מספיק, לא דאגה לו מספיק, ולכן היא מאשימה את עצמה וגוזרת מכך שמגיע לה להיענש. הסבר שלישי: תפיסות דתיות או חינוכיות המושרשות בה. הטקסט מביא השוואה למערכת יחסים בין אדם דתי לאלוהים: כאשר לאדם קורית צרה, הוא מיד מאשים את עצמו (החטאים שלי גרמו לי לסבול), ... אישיות לכך שהיא ראויה למכות. הסבר רביעי: הצורך להימנע מעימות עם הפחד העמוק שהיא לא באמת טובה ושאולי לא תוכל להצליח בלעדיו. הפחד הזה מחזק את התחושה שהיא תלויה בו, ולכן למרות האלימות היא ממשיכה לדבוק בקשר. ... לעין, ומה היא כבר עשתה? אך ההסבר של להכות כאן מתייחס לא רק למובן הפיזי, אלא גם להתנהלות רגשית או מילולית. שאלה: איך אישה יכולה להכות רגשית? תשובה: לדוגמה, אם האישה לא מספיק אוהבת, לא מספיק מרצה, לא מספיק ... לתפיסה הזו? תשובה: כי הם מחפשים הסבר לסבלם, וכיון שלימדו אותם שאלוהים הוא תמיד טוב, הם מעדיפים להאשים את עצמם מאשר להטיל ספק בטוב המוחלט של אלוהים. כך הם משמרים מערכת יחסים בלתי שוויונית, שבה האל חזק והם חלשים, ... את עצמו - מדוע זה קורה? הטקסט מסביר שבמצבים של אלימות, הקורבן מעדיף לעתים להישאר עם תודעה של אני אשם ולא לנסות לברוח, מפני שבריחה או עזיבה דורשות לקיחת אחריות עצמית גבוהה עוד יותר. לדוגמה: אישה שחושבת על ... שלו. הוא מעדיף לתמוך בהם ולהסביר את מעשיהם מאשר להטיל עליהם אחריות. באותו אופן, האישה המוכה רואה בבן הזוג המכה בחור טוב, חושבת הוא פשוט במצוקה, אני זאת שלא הבנתי אותו, ואני צריכה לעשות עוד מאמץ כדי לשפר את המצב. ההבדל בין הסבר לאחריות עוד הודגש בטקסט שאין כאן כוונה להצדיק את התוקף. אין בשום אופן הצדקה לאלימות או הבנה מוסרית של התנהגות אלימה. התוקף טועה, אסור לו להרים יד או לנקוט אלימות מכל סוג, ... הדתית בעומק רב יותר הטקסט מסביר שברגע שאדם מפסיק להאמין שהוא חייב משהו חיצוני - אפילו אם אותו גורם חיצוני נקרא אלוהים - הוא יכול להשתחרר מתחושת הקורבן. במקום אלוהים תמיד צודק ואנחנו רק חוטאים, אפשר להבין ... לא מצדיק אלימות מצד הגבר, אך ההסבר הוא שבמקרים רבים יש דינמיקה הדדית מורכבת יותר מאשר רק הוא פתאום החליט סתם להרביץ. השאלה הגדולה - איך לצאת מזה? כדי שאישה לא תהפוך לאישה מוכה, וכדי שגבר או אישה לא יישארו ...
הסוד של כל הסודות - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים גם לא חכמי החכמים? - חלק 3
... הראשונה לפני המפץ הגדול, ואיך היא באה לידי ביטוי בחוקיות שיש לנו כיום. ויש מדענים שמסבירים תיאוריות שונות מה היה לפני המפץ הגדול. והסבר מלא אין לאף אחד מהם. כי אף אחד לא באמת יודע בוודאות מהו החוק שלפיו התרחש המפץ הגדול, וכיצד הוא בא לידי ביטוי בכל האירועים שיש בעולם. אבל גם אם נניח שהיה להם הסבר לזה, עדיין זה לא היה נקרא לראות את התמונה המלאה. משום שתמיד ניתן לשאול, מה היה לפני החוק הזה הראשון שאחראי להתרחשות המפץ הגדול. כי יש מדענים לדוגמה שנותנים כל מיני הסברים על מה היה לפני המפץ הגדול. ובכך נדמה להם שהם פתרו את שאלת השאלות. אך באמת הם לא פתרו שום שאלה, אלא ... אין דרך ואין כלים לבדוק מה היה לפני המפץ הגדול. וברגע שאיזה מדען מביא איזו תיאוריה ואיזה הסבר על מה היה לפני המפץ הגדול, אז מאחר שאין דרך ללכת עוד אחורה ולראות מה קרה שם באותו הרגע, לכן נדמה ... כי השאלה של איך נוצר העולם, היא רק ביטוי של שאלה אחרת גדולה יותר. וכאשר המדען מביא איזה הסבר, ובכך נראה לו שהוא מצא את התשובה, הרי שבאמת הוא לא מצא שום תשובה. אלא בסך הכל הוא העביר את השאלה ... שאלה חדשה, של איך נוצר הדבר שממנו נוצר היקום שלנו. ומאחר שאין למדע את הדרך לאמת בוודאות הסבר כלשהו, ל - מה היה בדיוק לפני המפץ הגדול, לכן המדענים נעצרים בתיאורית המפץ הגדול. ונדמה להם שאם הם רק ... הוא התרחש, ומהי החוקיות שלפיה הוא פועל, וכיצד היא באה לידי ביטוי בכל הדברים שיש בעולם, ולהסביר גם את כל התופעות המדעיות שיש בעולם, וממילא גם להיות מסוגל לקבל תשובות לכל השאלות הקוסמולוגיות ... את התשובות לכל השאלות האלו, הרי שעדיין הוא לא באמת היה רואה את התמונה המלאה. כי גם אם יהיה הסבר מדעי לכל הנל, עדיין יהיה ניתן לשאול, איך נוצרה המציאות שהייתה לפני המפץ הגדול. ומדוע החוק הזה קיים ... תמיד תהיה נקודה אחרת שקודמת לה. ואכ ניתן לומר, כי מבחינה לוגית, אין למדע את היכולת לתת הסבר לכל שאלות היקום והקיום. כי כל הסבר שהוא ייתן, תמיד זה ייצור שאלה חדשה גדולה עוד יותר. ואין לדבר סוף. אבל בכל זאת ולמרות הכל, המדע רוצה ... פשוטה הוא לעולם לא יוכל באמת לתת תשובה לשאלה של איך הכל התחיל. כי הוא מקסימום יוכל לתת הסבר כלשהו לגבי איך העולם שלנו התחיל. אך הוא לא יוכל לתת הסבר לאיך הכל התחיל. דהיינו, לאיך התחילה המציאות הראשונה שהתחילה את כל האירועים כנל. ...
מה המשמעות של הביטוי "אי אפשר לדעת" / "אין פתרון" / "אין תשובה"?
... הכל הוא שומע את הדובר שאומר לו, שהוא אישית לא יודע את הדרך להבין את העניין. כי כל דבר שקיים במציאות, יש לו הסבר. ומי שלא יודע את ההסבר, או מי שלא מתחשק לו להסביר, אז הוא אומר שאין הסבר. אבל בוודאי שאם הדבר באמת קיים, אז בוודאי שיש לו הסבר כלשהו. ואין הדבר אומר שכל אחד יכול בבת אחת להבין את הכל. ולא כל אחד יכול בבת אחת להרים כל משקל. אלא צריך האדם להתאמן לפני שהוא מרים משקל כבד. וגם לשכל יש משקל. ולא כל אחד מסוגל להבין בבת אחת את הכל. אבל בוודאי שיש הסבר לכל דבר. ובוודאי שאפשר להגיע אליו... וכאשר נדמה לאדם שהוא לא יכול להשיג איזה דבר, עליו לדעת שהמשמעות היא שהוא לא יודע את הדרך להשיג. והאדם לא חייב ... בסך הכל עושה יחסי ציבור ומנסה להגן על הטיפשות ועל חוסר הידיעה של עצמו. כי מי שהוא חכם אמיתי, הוא יודע שיש הסבר לכל דבר. ומי שהוא הגון אמיתי גם אם הוא לא חכם אמיתי, אז הוא יאמר שהוא עצמו אין לו הסבר, אבל הוא לא יאמר שאין הסבר ושאי אפשר למצוא הסבר. והמוכר, לא יכול למכור את מה שאין לו. ומי שהוא עצמו לא הגיע אל השלמות, כיצד הוא יוביל אותך אל השלמות? הרי הוא עצמו אומר שהוא לא הגיע אל השלמות וכולי... ...
הבנה עצמית, להבין את עצמך, מודעות עצמית, איך נוצרת הבנה? מהי הבנה? איך המוח מבין? שאלה רקורסיבית, להבין את עצמך, להבין את החיים, הבנה מלאה
הבנה עצמית, להבין את עצמך, מודעות עצמית, איך נוצרת הבנה? מהי הבנה? איך המוח מבין? שאלה רקורסיבית, להבין את עצמך, להבין את החיים, הבנה מלאה
... מודעות עצמית, איך נוצרת הבנה? מהי הבנה? איך המוח מבין? שאלה רקורסיבית, להבין את עצמך, להבין את החיים, הבנה מלאה איך נוצרת הבנה ומה משמעותה? אליעד מסביר שהמושג הבנה הוא תהליך שבו אדם חווה ... כשונים מדברים אחרים, ולחוויית השוני הזאת הוא קורא הבנה. אך אם האדם מנסה להבין כיצד נוצרת אותה חוויית הבנה, הוא מיד ייתקל בקושי מהותי, מכיוון שכל הסבר שיינתן לו ידרוש ממנו להבין שוב דברים חדשים, וכך הלאה. לכן האדם נכנס ללופ אינסופי של שאלות, שכן כל תשובה יוצרת שאלות נוספות. לדוגמה, כאשר האדם שואל איך אני מבין שיש פה שולחן? הוא יקבל הסבר. אך מיד לאחר מכן הוא ישאל: איך אני מבין את ההסבר שנתת לי?, ושוב יקבל הסבר אחר, ושוב ישאל: איך אני מבין את ההסבר החדש הזה?, וכך הלאה עד אינסוף. כך, כל הסבר הוא בהכרח חלק ממנגנון ההבנה, ולכן ... ראשונית, אז אם הנחה זו אינה ודאית עוד, כל המבנה השכלי קורס ואין יותר אפשרות לשאול שאלות נוספות. איך מתקדמים בהבנה מעבר ללופ השאלות האינסופי? אליעד מסביר שהדרך לצאת מהלופ האינסופי של שאלות ... יש לאין? שאלה: איך מבינים משמעות של משהו? אליעד: כל מה שאגיד לך, אתה עדיין תבין את זה, אז מה זה נתן? למשל אתה שואל אותי, איך אני מבין שיש פה קיר? אני אסביר לך, ואז תשאל, איך אני אבין את מה שהסברת לי? תכנס ללופ, לא תוכל לסיים אף פעם. כול אסבר שאסביר לך הוא בתוך מנגנון ההבנה עצמו, וכאשר אתן לך אסבר למשל, איך אתה מבין שיש פה שולחן? ואז אתה תשאל, איך אני מבין את ההסבר שלך? אתה צריך להבין מה אתה רוצה ... לא מספקת אותך, ואתה רוצה להבין, איך אני מבין את הדבר? זה שאתה מבין שיש פה שולחן לא מספק אותך, אתה רוצה לדעת איך הבנתי שיש פה שולחן? ואפילו שאתן לך הסבר, לא יספק אותך ההסבר שלי, אתה תרצה לדעת איך הבנת את ההסבר שלי. מה אתה רוצה בסוף? שאלה: אני ... היא הבנה. הבנה זה שאתה חווה דברים מסויימים כשונים מדברים אחרים, ואז אתה קורא לחוויה הבנה. אז תשאל, איך אני חווה דברים? אז אנחנו שוב פעם בלופ, כל מה שאסביר לך, אסביר זאת במילה אחרת, ותמיד תהיה לך שאלה על זה. אני משתמש במושגים שאתה לא מבין, כדי להסביר לך מושגים אחרים שאתה לא מבין. ... אני צריך להשתמש במושגים שאתה מבין אותם, אם זה שאתה מבין משהו לא מספק אותך, אז אתה גם לא תבין את מושגי היסוד שאיתם אני יענה לשאלה שלך. כול מה שאני אסביר לך לא יספק אותך כי זה לא במאה אחוז. ... מבין נעלם לך, כי אתה רואה שמאחורה אין שום דבר שאתה יכול להיות בטוח בו. מה ההבנה הבסיסית ביותר שיש? שאני מבין שיש ואין. אז השאלה היא, איך יש ואין? וכל הסבר שאני אתן הוא בתוך היש והאין, ולכן אם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הסבר, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הסבר, איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, אימון אישי למציאת זוגיות, מאמן אישי לנוער בתחום הסבר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2813 שניות - עכשיו 18_06_2025 השעה 17:34:32 - wesi1