אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המלצות של לקוחות באינטרנט ✔ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את המותג שלך. תרחיש כזה נוצר כאשר מישהו מחפש את שמך או את שם העסק שלך ומוצא כתבות או ביקורות שליליות, חלקן יכולות להיות שקריות או לא מדויקות. לא תמיד קל להתמודד עם מצב כזה, אך אליעד מציע דרכים להתמודד ולהתפתח למרות הקשיים.

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

רבים מאמינים כי אם יש לך מוניטין שלילי, זה עשוי לשלול ממך את ההזדמנות להצליח. עם זאת, לא תמיד מדובר באמת מוחלטת. אף אדם או עסק לא חסין ממידע שלילי, אפילו פוליטיקאים מצליחים בעולם או הדמויות הציבוריות המובילות ביותר. כמות המידע השלילי שעשוי להתפרסם עליהם גדולה מאוד, כולל שקרים, השמצות ועוד, אך הם מצליחים לנהל מדינות, לעסוק במקצועותיהם ולהשפיע באופן חיובי.

אליעד מציין כי גם ספרים כמו התנ"ך, או רעיונות דתיים ומפולמלים כמו האמונה באלוהים, נפגעים כל הזמן מביקורות שליליות, ועדיין זוכים להערצה ולכבוד. המשמעות היא שברגע שאתה נכנס לאינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה אדם, עסק, פוליטיקאי או מותג, תמיד יהיו תגובות חיוביות ושליליות כאחד. ככל שתהיה יותר מפורסם, כך מספר התגובות השליליות יגדל.

כיצד מוניטין שלילי יכול להשפיע?

כאשר יש מוניטין שלילי עליך באינטרנט, תוצאות חיפוש יכולות להציג ביקורות לא מחמיאות או השמצות. זה יכול לגרום לאנשים לחשוב שאתה לא מקצועי, אך יש להבין כי השפעת זה לא בהכרח תהיה גורלית. החיפושים האינטרנטיים עליך לא תמיד יקבעו אם מישהו יבחר להיעזר בשירותיך או לקנות ממך. לדוגמה, אם לקוח מחפש מסעדה והוא מוצא דירוג של 2 מתוך 5, הוא עשוי לקרוא גם את התגובות החיוביות והשליליות. אם האוכל טוב, הוא עשוי להתעלם ממחירים גבוהים או שירות גרוע.

למה אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד משקפות את איכותך או את איכות המוצר שלך. אנשים כותבים ביקורות שליליות מסיבות שונות:
  • חוו חוויה אישית גרועה שלא מייצגת את כלל הלקוחות.
  • הם עשויים להיות מתחרים מנסים לפגוע במוניטין שלך.
  • הם טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

ביקורת שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל או פייסבוק. אך חשוב להכיר בכך שזו לא תמיד נקודת המפתח להחלטת הלקוח. מה שמשפיע באמת עליהם הוא הפער בין היתרונות לחסרונות שהם רואים במוצר או בשירות שלך.

מה לעשות עם מוניטין שלילי?

1. ניסיון להסרת התוכן

אם מדובר במידע שקרי לחלוטין, ניתן לפעול להסיר אותו באמצעות:
  • פנייה ישירה לאתרים שפרסמו את המידע.
  • הגשת תביעה בגין דיבה.
  • בקשת הסרה מגוגל או מאתרים אחרים (כמו במקרה של פגיעה בפרטיות).
2. בניית מוניטין חיובי

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מוניטין שלילי היא לבנות מוניטין חיובי. במקום לנסות להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמציגים את הצלחותיך.
  • עודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • הראה את היתרונות שלך באופן ברור במקום לנסות להסביר למה הביקורות השליליות אינן נכונות.
דוגמה לפוליטיקאי שמכפישים אותו

אם פוליטיקאי נתקל בהשמצות או תוקפים אותו, הדרך הטובה ביותר היא לא להיכנס לעימותים, אלא להציג תוצאות חיוביות. הציבור לא תמיד מתעניין בהשמצות, אלא הוא רוצה לראות תוצאות שמועילות לו.

מסקנה

הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא לשפר את המוצר או השירות שלך. בעזרת פיתוח חוויית לקוח יוצאת דופן, שיווק חיובי, והפצת תוכן שמציג את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין שלך ולהתמודד עם ביקורות שליליות בצורה מיטבית.
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו כאשר מישהו מחפש את שמך, את שם העסק שלך, את שם החברה שלך או של המוצר שלך, הוא מקבל מידע שלילי - חלקו אמיתי, חלקו שקרי, וחלקו חצי - אמת. מידע כזה יכול להשפיע על הדרך שבה אנשים תופסים אותך ולגרום לנזקים מקצועיים ואישיים. לכן, השאלה החשובה היא: איך מתמודדים עם מידע שלילי באינטרנט?

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

יש אנשים שיגידו לך: "אם יש עליך מידע שלילי באינטרנט, נדפקת", אך זה לא בהכרח נכון. יש גם כאלה שיגידו: "אם יש מידע שלילי עליך, הדרך הכי טובה היא לנסות להוריד אותו מהאינטרנט". אם המידע שקרי לחלוטין, ניתן לתבוע את מי שפרסם או לנסות לפנות לאתר ולבקש להסיר אותו. אבל יש נקודה חשובה יותר: זה לא באמת משנה כמה מידע שלילי יש עליך באינטרנט.

תחשוב על הפוליטיקאים הכי מצליחים בעולם - כמה מידע שלילי יש עליהם? אינספור כתבות רעות, השמצות, סיפורים מפוברקים וגם דברים אמיתיים שהם לא מחמיאים. ועדיין, הם מנהלים מדינות. ניקח דוגמה אחרת - התנ"ך, הספר הכי מפורסם בעולם. האם אין עליו ביקורות שליליות? ברור שיש, ועדיין אנשים מעריצים אותו ומאמינים בו. אפילו האמונה באלוהים, שהיא נושא מרכזי בכל כך הרבה דתות, נמצאת תחת מתקפה מתמדת מצד אנשים שחושבים שהיא טעות. אבל למרות כל זה - אנשים ממשיכים להאמין.

מה זה אומר? זה אומר שברגע שאתה מתחיל להיות באינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה עסק, אדם מפורסם, מותג או פוליטיקאי, מחויב המציאות שיהיו עליך תגובות חיוביות וגם שליליות.

ככל שתהיה יותר מפורסם - כך יהיו יותר תגובות שליליות

ברגע שאתה פועל בעולם, מוכר מוצרים, מציג את עצמך - יהיו גם אנשים שיאהבו אותך וגם כאלה שידברו נגדך. ככל שתהיה יותר מצליח ויותר מוכר, יהיו יותר ביקורות שליליות. לדוגמה:
  • אם יש לך שני חברים, אז לכל היותר רק בן אדם אחד יכול לשנוא אותך.
  • אבל אם יש לך 1,000 חברים, ואם רק 10% מהם לא מסתדרים איתך - יש לך כבר 100 אנשים שמדברים עליך רע.
  • אם יש לך מיליון לקוחות, גם אם רק 1% מהם חוו חוויה שלילית - זה כבר עשרת אלפים תגובות שליליות.
מדוע אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד קשורות לאיכות שלך או של המוצר שלך. לפעמים אנשים מתלוננים כי:
  • הם עברו חוויה אישית גרועה (שלא מייצגת את כלל הלקוחות).
  • הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע בך.
  • הם פשוט טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. עם זאת, חשוב להבין שזו לא הנקודה הכי קריטית בהחלטה שלו. ההחלטה אם לקוח יקנה ממך או לא לא תלויה בכמות הביקורות השליליות, אלא בפער בין היתרונות לחסרונות שהוא רואה אצלך.

דוגמה: מסעדה עם דירוג נמוך

נניח שאתה מחפש מסעדה, ורואה שהדירוג שלה הוא 2 מתוך 5. אתה נכנס לתגובות ורואה דברים כמו:

- "האוכל היה מצוין!"

- "מחירים יקרים מאוד."

- "שירות גרוע!"

- "מנות מיוחדות וטעימות!"

מה יקרה? אם אתה מחפש אוכל איכותי ולא אכפת לך מהמחיר - הביקורת על המחיר לא תשנה לך. לעומת זאת, אם מה שהכי חשוב לך זה שירות מהיר, אולי תבחר במסעדה אחרת.

המסקנה: אנשים לא מסתכלים רק על כמה מידע שלילי יש, אלא על מה בדיוק נאמר והאם זה משפיע עליהם אישית.

אז איך מתמודדים עם מוניטין שלילי?

1. הדרך הראשונה - ניסיון להסרת התוכן

אם מישהו כתב עליך מידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו דרך:
  • פנייה ישירה לאתר שפרסם את התוכן.
  • תביעת דיבה נגד מי שפרסם את המידע.
  • בקשת הסרה מגוגל (למשל אם מדובר בפרטיות אישית).
2. הדרך הטובה ביותר - בניית מוניטין חיובי

אין דרך טובה יותר להתמודד עם מוניטין שלילי מאשר להציף את האינטרנט במידע חיובי. במקום לנסות להילחם בכל ביקורת, פשוט תיצור תכנים שמציגים אותך באור טוב:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמדברים על ההצלחות שלך.
  • תעודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • תראה בפועל את היתרונות שלך - במקום רק לנסות להסביר למה הביקורות השליליות לא נכונות.
דוגמה: פוליטיקאי שמכפישים אותו

אם אתה פוליטיקאי ומכפישים אותך, הדרך הכי טובה להתמודד עם זה היא לא להתמקד בהכחשה, אלא פשוט להביא תוצאות טובות. הציבור לא באמת אכפת לו מהכתבות השליליות - אם הוא רואה שאתה מספק לו את מה שהוא רוצה, הוא יתמוך בך.

דוגמה: אדם עם עבר פלילי

גם אם יש עליך כתבות על כך שישבת בכלא בעבר, אם אנשים רואים שאתה עכשיו מועיל להם - זה כבר לא משנה להם. אנשים ישפטו אותך לפי איך שאתה יכול להועיל להם כיום.

מסקנה: הדרך הכי טובה להילחם במוניטין שלילי - לעשות טוב

אין קיצור דרך. הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא פשוט להיות טוב יותר:
  • לשפר את המוצר או השירות שלך.
  • לתת חוויית לקוח יוצאת דופן.
  • להפיץ כמה שיותר מידע חיובי.
  • לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך בחינם, כדי שיוכלו לראות בעצמם שהוא טוב.
סיכום: איך להתמודד עם מוניטין שלילי?

1. אל תיבהל ממידע שלילי - לכולם יש ביקורות שליליות.

2. אם מדובר במידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו.

3. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות היא ליצור מוניטין חיובי.

4. תן לאנשים לראות בפועל את היתרונות שלך - אל תנסה רק "להסביר" אותם.

5. זכור: אנשים לא מסתכלים רק על מה שכתבו עליך - הם מסתכלים על מה שאתה עושה עבורם.
איך למתג את עצמך? איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט? איך להתמודד עם השמצות באינטרנט? איך להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט? כתבות חיוביות, לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, דיל עם השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ללקוחות, לשכנע לקוחות, למכור ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים אותך? איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין פרסום שלילי, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי? איך להתמודד עם פרסום שלילי בגוגל? איך להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק? ניקוי מוניטין שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג בגוגל, בניית מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? ביקורת שלילית בפייסבוק, השמצות בפייסבוק, התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת דיבה בפייסבוק, איך להתמודד עם לשון הרע בפייסבוק? איך להתמודד עם הוצאת שם רע בפייסבוק? איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בפייסבוק? המלצות בפייסבוק, התמודדות עם לשון הרע בפייסבוק
לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק מוצר יקר מתלוננים עליך אמונות לקוחות בניית מוניטין איך לשכנע לקוחות להיגמל מהתמכרויות הוצאת דיבה בפייסבוק מעריצים איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט facebook google איך להתלונן איך להתמודד איך להתמודד עם פרסום שלילי איך לנהל אינטרנט ביקורת ביקורת שלילית ביקורתיות גוגל דירוג שלילי האם להתלונן השמצות באינטרנט התמודדות חוות דעת שליליות חוות דעת שלילית חשיפה שלילית כמה להתלונן כתבות שליליות להתלונן להתמודד להתמודד עם פרסום שלילי למתג לנהל לקוח לקוחות לקוחות משמיצים מוניטין מוניטין שלילי מותג מיתוג מיתוג באינטרנט מנהל מתי להתלונן ניהול ניהול מוניטין פידבק שלילי פייסבוק פרסום רע פרסום שלילי שלילי שליליות תגובות תגובות שליליות תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
...מה ראוי ומה לא. אליעד שואל את המאזין מדוע הוא שואל על הראוי ומה זה משנה אם משהו נחשב לראוי או לא, במיוחד כשהמציאות היא כמות שהיא. הוא נותן דוגמה, שבה אם אדם היה רואה מישהו שמתרפא חולים, תורם כסף, עוזר לזולת, הוא היה מחשיב אותו לאדם ראוי. מאידך, אם אותו אדם היה עוסק בשוד או חטיפה, האם היינו רואים אותו כראוי? מכאן אליעד עובר לשאלה רטורית נוספת: אם אלוהים היה מגיע ומציע לאדם ללמוד את כל מה שהוא רוצה לדעת, האם הוא היה מוכן לקבל את כל הידע? במקרה זה, הוא מבקש מהמאזין להבין את הקשר בין האמת לבין המוסכמות...
להתחיל עם בחורה בפייסבוק, הכרויות בפייסבוק, להכיר בחורות בפייסבוק, איך להתחיל עם בחורה, איך להכיר בחורה, להכיר בנות
...השאלה מה המטרה אבל בא נדבר על זה. ש: בקלות זה בובת גומי מתנפחת. אליעד: אתה איתי תן לי עכשיו אני איתו אוקי. ש: כעיקרון הייתי רוצה לדעת את הדבר קל את הדבר הקל. אליעד: אתה רוצה לדעת, תראה מה אתה אומר אתה רוצה לדעת שזה קל להכיר בחורות. ש: וזה זמין זה קל וזה. אליעד: עכשיו בוא אני אגיד לך משהו עכשיו תתרכז טוב אני לא יכול לגרום לך לדעת שזה קל להכיר בחורות אם אתה לא תכיר בחורות בקלות זאת אומרת אני יכול לתת לך עכשיו הרצאה שלמה שמסבירה כמה זה קל להכיר בחורות אתה אומר הרצאה מאוד נחמדה אבל לא קשורה אלי אני...
מחמאות, איך להחמיא לאנשים? לייק בפייסבוק, להחניף לאנשים, חנופה, לזלזל באנשים, זלזול באנשים, לפרגן לאנשים, מה זה פירגון? מחמאה אמיתית, מחמאה שקרית, מערכות יחסים, מיומנויות חברתיות
מחמאות, איך להחמיא לאנשים? לייק בפייסבוק, להחניף לאנשים, חנופה, לזלזל באנשים, זלזול באנשים, לפרגן לאנשים, מה זה פירגון? מחמאה אמיתית, מחמאה שקרית, מערכות יחסים, מיומנויות חברתיות
...בצורה שתהיה נכונה? בהרצאה, מדובר גם על איך להחמיא בצורה כנה. השיטה היא להציג את היתרונות של האדם בצורה אובייקטיבית ולא מופרזת, תוך שמירה על אמינות. לדוגמה, אם אדם מחמיא למישהו על המראה שלו, עדיף שהוא יגיד אתה נראה טוב היום, מאשר לומר אתה הכי יפה בעולם, כיוון שהמחמאה הראשונה נשמעת אמינה יותר ולא מציינת משהו מופרז. איך מערכות יחסים קשורות למחמאות? המרצה מדבר על איך מחמאות משפיעות על מערכות יחסים בין אנשים. היכולת להחמיא בצורה נכונה תורמת רבות למערכת יחסים בריאה. כאשר אתה מחמיא לאדם בצורה כנה ומדויקת...
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
...לכן אמרתי במקום להתחיל בלהפוך את המחשבות שלך תתחילי להפוך מחשבות של אחרים. קחי סתם אנשים שחושבים משהו איך אני יכולה לשכנע אותו לחשוב אחרת. נגיד לדוגמה שאת נמצאת נגיב באיזה מקום ומישהו רוצה לסדר את החדר בצורה מסוימת ואת אומרת בוא ננסה לשכנע אותו אחרת. מישהו נגיד אומר לך אני רוצה לקנות חולצה בצבע מסוים, איך אני יכולה, והוא אומר אני חייב לקנות את הצבע הזה, איך אני משכנעת אותו לקנות בדיוק צבע אחר ושלא שיאשים אותך שאת שכנעת אותו אלא שהוא באמת יחשוב שזה נכון עוד, נגיד הוא אומר תודה רבה שאמרת לי, איך לא...
מה אנשים חושבים? סטטוסים מעצבנים בפייסבוק, אנשים מעצבנים, סטטוסים בפייסבוק, איך אנשים חושבים? דיבור בלשון רבים, ניסוח משפטים, להתעצבן מאנשים, לכעוס על אנשים, להבין את הכעס
מה אנשים חושבים? סטטוסים מעצבנים בפייסבוק, אנשים מעצבנים, סטטוסים בפייסבוק, איך אנשים חושבים? דיבור בלשון רבים, ניסוח משפטים, להתעצבן מאנשים, לכעוס על אנשים, להבין את הכעס
...הסטטוס, אולם באופן שמטשטש את הייחודיות של התגובה האישית. הציפייה היא שהמשתמשים יתחברו לדבריו ויתמכו בהם, ובכך יווצר סוג של שיתוף פעולה חברתי, אך זה עשוי להסתיר את כוונת הכותב האמיתית. האם יש מניפולציות מאחורי השימוש בלשון רבים? ההסבר שמוצג הוא שאנשים משתמשים לעיתים בלשון רבים כדי להשפיע על הקוראים ולהשפיע על התנהגותם. למשל, כשמישהו כותב אנחנו פחדנו להישען, הוא בעצם מציין את פחדיו האישיים, אך מהשימוש בלשון רבים נוצר רושם שזו תחושה של קבוצת אנשים. למעשה, הכותב משתמש בלשון זו כדי ליצור תחושת הזדהות...
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
...את הביטוי משם נתעשר משה, שמסמל את האפשרות להפיק תועלת מכל חיסרון. לפי העצה הזו, כאשר מישהו מגיב תגובה שמעוררת בך התנגדות, אתה יכול להשתמש בכך כדי לזהות את הפגמים, החסרונות והבעיות שיש בתוכך. במקום להגיב מתוך כעס או להשליך את הבעיה על אחרים, ניתן לחפש בתוך עצמך את הנקודה הכואבת, וללמוד מכך על עצמך ועל דרכים להשתפר. אליעד מבהיר שאדם שמתבונן פנימה בכנות, במקום להפנות אוטומטית את הכעס כלפי אחרים, יכול להגיע למקום של התפתחות אישית, איזון ושלווה. למה אנשים מתווכחים בפייסבוק? איך להגיב נכון בפייסבוק? תגובות...
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
...מתמודדים עם אנשים שלא מוכנים להקשיב כלל? לא כל אדם פתוח לשכנוע, וישנם אנשים שלעולם לא יקשיבו לך. אליעד מציע לא להתמקד בהם, אלא באנשים שבאמצע - אלו שכן פתוחים לדיון ולשכנוע. במקום לנסות לשכנע אנשים חסרי גמישות מחשבתית, צריך להתמקד באלו שפתוחים מעט יותר. בדרך כלל, האנשים שבאמצע הם אלו שניתן באמת לשנות את דעתם. האם תמיד ניתן לשנות את דעתם של אנשים בפייסבוק? אליעד מבהיר שלא תמיד ניתן לשנות את דעתו של אדם, אך השימוש בשיטות הנכונות מעלה משמעותית את הסיכויים לכך. הדרך הנכונה היא קודם כל להבין את האדם שאתה...
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
...מדוע במקרה כזה העובדים פחות מתלהבים לדווח? אליעד מסביר שזה נובע מתפיסה שגויה של חומרת העניין, למרות שמבחינה כלכלית אין הבדל. מה הבעיה ביצירת אווירה של חשש במקום העבודה? נקודה נוספת שאליעד מדבר עליה בהרחבה היא הנזק הפוטנציאלי של יצירת אווירה של פחד וחשש. אם עובדים מרגישים שכל הזמן עוקבים אחריהם ומחפשים אותם, הם עלולים לפתח תחושת מרמור שתפגע בתפוקת העבודה. אליעד מציין שכאשר העובדים יודעים מה החוקים והנהלים באופן ברור והוגן, וכאשר הם מרגישים שההנהלה באמת פועלת לטובת העסק באופן ענייני ולא סתם מתנכלת...
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
...יוכלו לשנות זאת. הוא פשוט לא מאמין ללייקים, ולכן הם לא יכולים לשפר את תחושתו. הלייק יעזור רק למי שנמצא במקום לא בטוח - מי שלא לגמרי משוכנע בערך שלו, ולכן נעזר באישור חיצוני כדי לחזק את האמונה שלו בעצמו. כיצד תגובות שליליות משפיעות על האדם? אליעד מדגיש כי בדיוק כפי שלייקים יכולים לעזור לאדם להאמין שהוא מוצלח וחכם, כך גם תגובות שליליות או חוסר בלייקים עלולים לגרום לאדם להרגיש רע יותר. אותו מנגנון של אמונה שמשמש לקבלת תחושה חיובית מהסביבה, פועל גם בכיוון ההפוך - אם הסביבה מגיבה בצורה שלילית, האדם עלול...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: המלצות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המלצות של לקוחות באינטרנט, איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תיעדוף החלטות למה לגרום לילד לשטוף כלים? טיפולי המרה שיטות טיפול תתי שרירי שונים אהבה שאינה תלויה טכניקות של nlp מה גורם לחרדת ביצוע? איך לא לפחד מהלבד ומהבדידות? למה זה רע לאהוב את עצמך? סובל מחרדת קהל לגרום לאנשים לאהוב לאהוב את עצמי ללא תנאים להיות מאושר תמיד שמחה של לקוח לשכנע אקסית לקנא בחורה נורמאלית תהליך קבלת החלטות בחיים הסיבתיות של הקושי להחליט איך להתמודד מול הסביבה עם לחץ? להתמודד עם בעיית בריאות למה המוטיבציה נחלשת? מוטיבציה להתמדה ללמוד דיבייט לשכנע שופטים בבית משפט מחשבה טורדנית אצל ילדים לעזור לילד שלא מצליח איך התת מודע משפיע? תת מודע ולא מודע אשפוז מרצון בבית חולים פסיכיאטרי להתמודד עם פרנויה לחזור להיות עם אקסית התמכרות לאקסית גמישות ירך אחורית כמה פעמים עדיף להתאמן בשבוע? האם אלוהים הוא יש? האם אלוהים יכול לברוא אבן? לזהות הארה רוחנית הארה מלאה למה להיות אלוהים? להיות אלוהים בדמיון להרוויח כסף קל השקעה בקרקע חקלאית משמעות החיים לילדים למה אין תשובה לשאלה מהי משמעות החיים? לגרום לה ליהנות הנאה ממין הרגשת הבחירה החופשית האם יש לנו בחירה חופשית? כמה זמן עבר מבריאת העולם? האם יש בורא לעולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, מאמן לזוגיות, ייעוץ נפשי בנושא המלצות של לקוחות באינטרנט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8594 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 21:25:35 - wesi1