אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה היפוך ✔3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
מה ההבדל בין פוטנציאל לממשי בתפיסת המציאות שלנו?

התפיסה היום - יומית שלנו מבוססת על ההפרדה בין מה שיכול לקרות לבין מה שבאמת קורה. בכל רגע נתון קיימות אינסוף אפשרויות למה שיכול להיות, אבל מה שקורה בפועל הוא תמיד משהו אחד בלבד. לדוגמה, אם אנחנו מסתכלים על יד פתוחה, אנחנו יודעים שתיאורטית יכול היה להיות במקום הזה פיל, חתול, כיסא או כל דבר אחר שנדמיין, אך בפועל יש רק דבר אחד, היד עצמה. כלומר, ביום יום אנחנו מפרידים בין מה שקורה במציאות באופן ממשי לבין מה שיכול לקרות רק בדמיון או באופן פוטנציאלי. זוהי ההפרדה בין ה"בכוח" ל"בפועל", בין הפוטנציאל לממשי.

כאשר הפוטנציאל יוצא מן הכוח אל הפועל, נוצרת ההפרדה בין "יש" ל"אין". לדוגמה, אם כרגע יש פה יד פתוחה, אז אין כאן יד סגורה. מתוך אינסוף האפשרויות שהיו קיימות בפוטנציאל, התממשה רק אפשרות אחת מוגדרת וספציפית. כאשר פוטנציאל מתממש, הוא יוצר צמצום המאפשר הבחנה ברורה בין מה שיש לבין מה שאין.

מהו מימד היקומים המקבילים, ומה הקשר שלו לפוטנציאל אינסופי?

המימד השני, מימד היקומים המקבילים, הוא פרספקטיבה שבה אנחנו כבר לא מבחינים בין הפוטנציאל לבין הממשי. בפרספקטיבה הזאת האדם לא רואה את המציאות בצורה המצומצמת שלה, אלא דרך המהות של הדברים. לכל דבר יש "מהות" ו"צורה". המהות היא הדבר הפנימי, המקור של הדברים, והצורה היא הלבוש החיצוני. כאשר אדם מתחיל לחקור את המהות, הוא מגלה שכל מה שקורה במציאות הוא רק צורה אחת של פוטנציאל אינסופי, שיכול היה להתממש למיליון צורות אחרות.

בפרספקטיבה זו של המהות והפוטנציאל, אין הבדל ממשי בין האפשרויות השונות, כי כולן קיימות במקביל. כלומר, האדם שרואה את המציאות דרך הפוטנציאל, רואה בו זמנית את כל האפשרויות שקיימות. זוהי הפרספקטיבה של "יקומים מקבילים": במקום ובזמן ספציפי קיימות אינסוף אפשרויות במקביל. במציאות הפשוטה יכול לקרות רק דבר אחד, אך במימד היקומים המקבילים, כל האפשרויות קיימות יחד, בו זמנית.

האם במימד הפוטנציאל הכל באמת אפשרי?

למרות שהאדם שרואה את המציאות דרך הפוטנציאל רואה אינסוף אפשרויות במקביל, גם כאן יש גבול. אפילו במימד של יקומים מקבילים, השכל האנושי אינו מסוגל לדמיין דבר והיפוכו באותו מקום ובאותו זמן. למשל, השכל לא יכול לדמיין יד פתוחה וסגורה בו זמנית באותו יקום, באותו מקום ובאותו זמן. זהו גבול הדמיון וגבול השכל. כלומר, גם כשאדם נמצא ביקומים המקבילים, הוא עדיין מבדיל בין "יש" ל"אין". רק שכאן, היש הוא מה שיכול לקרות, והאין הוא מה שאפילו באופן פוטנציאלי לא יכול לקרות לעולם.

מה קיים לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים?

מעבר למימד של יקומים מקבילים, קיים מימד עמוק יותר: המימד שלפני הפוטנציאל. במימד זה לא רק שאין הבדל בין יש לאין או בין אפשרות למימוש, אלא אפילו האפשרות עצמה איננה קיימת. זוהי הפרספקטיבה העמוקה ביותר, שנמצאת מעבר לשכל האנושי ומעבר לכל אפשרות של דמיון.

מה זה אומר "לפני הפוטנציאל"? הכוונה היא שלפני שהייתה בכלל אפשרות שמשהו יקרה או לא יקרה, לפני שהייתה אפילו אפשרות לבריאת העולם או להיווצרות רצון אלוהי כלשהו, היה מצב שבו אפילו האפשרות עצמה לא הייתה קיימת. במימד הזה לא קיימת הפרדה בכלל בין יש לאין, כי האפשרות להבדיל ביניהם עוד לא נוצרה. זהו מצב שאפילו האפשרות לפוטנציאל איננה קיימת בו. ברמה הזאת אפילו האפשרות עצמה נבראת, וזאת בעצם הרמה הגבוהה ביותר של תפיסת המציאות.

ברגע שאדם יוצא לגמרי מהשכל האנושי, הוא מגיע למצב שאין הבדל בין יש לאין, באופן מוחלט. וכאשר אין שום הבדל בין יש לאין באופן מוחלט, אז מתאפשר לו לראות ש"הכל אפשרי" באמת. זה המקום שבו כל מגבלות המציאות נשברות, כי אפילו אפשרות, וגם אי - אפשרות, שניהם אחד.

איך קשורה ההארה למעבר בין שלושת המימדים?

התהליך שבו האדם עובר בין המימדים האלה הוא בעצם תהליך של התעוררות או "הארה". כאשר אדם נמצא במימד הראשון (היום - יומי), הוא מוגבל לראות את העולם רק דרך ההבדלים בין מה שיש בפועל למה שרק בפוטנציאל. כשהוא מתקדם למימד של היקומים המקבילים, הוא רואה את המציאות דרך הפוטנציאל, כלומר, מבין שכל האפשרויות קיימות במקביל. וכשהוא ממשיך מעבר לכך, לפני הפוטנציאל, הוא מגיע למצב שבו אפילו ההבחנה בין אפשרויות לא קיימת.

ההארה היא התהליך שבו האדם עובר למצב שבו הכל אפשרי לחלוטין ("Everything Is Possible" - EIP), כלומר, הוא מתעלה מעל מגבלות השכל האנושי, ומגיע למצב של אחדות מוחלטת של ההפכים, שבו היש והאין הם אחד באופן מוחלט.
שלום חברים

אז הפעם נדבר לגבי הנושא של תפיסת המציאות, יקומים מקבילים, פוטנציאל, יש ואין. אז בקיצור, זה הולך ככה - יש לנו כל מיני רמות של תפיסת מציאות, שזה אומר שיש כל מיני אפשרויות איך בן אדם רואה את המציאות.

אפשרות אחת, שזאת האפשרות שלנו ביום - יום, היא שהאדם מבדיל בין מה שיכול לקרות לבין מה שקורה בפועל. בתוך מה שקרה, הוא גם מבדיל בין יש לאין. אני אסביר למה הכוונה. ביום - יום שלנו יש לנו הבדל בין מה שבאמת קורה לבין מה שיכול לקרות. לדוגמה, כרגע יש כאן יד, אבל תיאורטית, מה יכול להיות פה?
  • פרופיל
  • חתול
  • סוס
  • כל דבר אחר שעולה בדעתכם
יש הבדל בין מה שיכול להיות לבין מה שקורה בפועל. זה נקרא הבדל בין "בכוח" ל"בפועל", הבדל בין פוטנציאל לבין ממשי. בעולם שלנו, ברמה החיצונית והפשוטה, אנחנו מבדילים בין מה שיכול לקרות, שזה נקרא פוטנציאל או אפשרות, לבין מה שבאמת קורה, שזה נקרא ממשי.

ההפרדה בין יש לאין

בתוך מה שבאמת קורה, יש הפרדה בין יש לאין. כלומר, מה שיכול לקרות זה אינספור דברים - חתול, פיל, ועוד - אבל בפועל, בסוף יש כאן משהו מסוים. או שיש, או שאין. כלומר, ההפרדה בין יש לאין מבוססת על ההוצאה מהכוח אל הפועל.

כאשר הפוטנציאל מתממש, הוא מצטמצם לצורה ספציפית ומוגדרת, ואז אותה צורה או שיש בה משהו או שאין בה משהו. זה נקרא ההפרדה בין יש לאין ברמת מימוש הפוטנציאל.

תפיסה אחרת של המציאות

ישנה תפיסה נוספת שבה אין הפרדה בין יש לאין בפרספקטיבה הזו, אלא רואים את המציאות בצורה אחרת. בפרספקטיבה זו, האדם אינו מבדיל בין פוטנציאל לממשי, כלומר, הוא לא רואה את העולם דרך הפרספקטיבה של מה שבאמת קורה, אלא דרך מה שיכול לקרות.

לכל דבר יש מהות וצורה.
  • הצורה - הלבוש החיצוני
  • המהות - הדבר הפנימי
אם אדם חוקר את המהות, הוא מתחיל להבין שמה שקורה בפועל זה רק צורה של מה שיכול לקרות. כלומר, יש פוטנציאל אינסופי שמצמצם את עצמו לצורה מסוימת. כאשר אדם רואה את המהות של הדברים, הוא פחות מסתכל על הצורה החיצונית ויותר על המהות.

כשמתבוננים דרך המהות, אין הפרדה בין מה שיכול לקרות לבין מה שקורה בפועל. כי אם המהות היא פוטנציאל, והפוטנציאל הזה יכול להתממש לכל צורה, אז מי שמסתכל מנקודת מבט זו רואה את הכל מהפרספקטיבה של מה שיכול לקרות. מבחינתו, כל מה שיכול לקרות - קורה.

יקומים מקבילים

בפרספקטיבה הזו, שבה כל מה שיכול לקרות - קורה, נוצרת התפיסה של יקומים מקבילים.

מה זה יקומים מקבילים?
  • יש מקום אינסופי
  • יש זמן אינסופי
  • בכל מקום ובכל זמן יכולות להיות אינסוף אפשרויות
  • כל האפשרויות שיכולות להיות - נמצאות בו זמנית
ברמה הראשונה של המציאות, יש אינסוף אפשרויות למה שיכול לקרות, אבל בפועל, בכל מקום ובכל זמן, מתממשת רק אפשרות אחת.

אבל כאשר מסתכלים על המציאות דרך הפרספקטיבה של הפוטנציאל, בעצם בכל מקום ובכל זמן כל האפשרויות קיימות במקביל. זהו הרעיון של יקומים מקבילים.

הגבולות של הפוטנציאל

עם זאת, גם כאשר נמצאים ברמה של יקומים מקבילים, עדיין קיימת הבחנה בין יש לאין. איך?
  • מבדילים בין מה שיכול לקרות לבין מה שלא יכול לקרות
  • יש דברים שלא יכולים לקרות אפילו לא בדמיון
  • השכל שלנו מגביל אותנו לחשוב על דברים מסוימים
  • למשל, דבר והיפוכו לא יכולים להתקיים בו זמנית
לכן, גם בפרספקטיבה של יקומים מקבילים עדיין יש מגבלה: לא הכל יכול לקרות.

לפני הפוטנציאל

יש עוד רמה אחת מעבר לכך - לפני הפוטנציאל.

לפני שהייתה אפשרות למשהו לקרות, לפני שהייתה בריאת העולם, לפני שהייתה אפשרות לבריאת העולם - היה מצב שבו אפילו אפשרות לא הייתה קיימת.

זהו מצב שבו אין שום הפרדה בין יש לאין, ולכן גם אפשרות שתהיה אפשרות אינה קיימת.

לסיכום

גם בפרספקטיבה של יקומים מקבילים, שבה כל מה שיכול לקרות קורה, עדיין מבדילים בין מה שיכול לקרות לבין מה שלא יכול לקרות. ורק כאשר יוצאים לחלוטין מהשכל ומגיעים למה שמעבר לפוטנציאל, מגיעים למצב שבו אפילו האפשרות עצמה אינה קיימת.

אפשר להיכנס לאתר ולחפש מידע נוסף בנושאים כמו:
  • יקומים מקבילים
  • גבולות השכל
  • לפני הפוטנציאל
  • מהות וצורה
  • כוח ופועל
חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. שיהיה בהצלחה!
יש אפשרות שאין אפשרות, פוטנציאל וממשי, בכח ובפועל, אין שום אפשרות, אפילו אפשרות אין, לפני האפשרות, אין שום פוטנציאל, יש ואין בו זמנית, אחדות ההפכים, מהות וצורה? אין הבדל בין מהות לצורה, אין הבדל בין לפני לאחרי, אין הבדל בין אפשרי ללא אפשרי, אין הבדל בין פוטנציאל לממשי, אין הבדל בין דמיון למציאות, אין הבדל בין בכח לבפועל, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, מחוץ לשכל האנושי, מעבר לשכל האנושי, מעל לשכל האנושי, מה אי אפשר לדמיין? מה אי אפשר לחשוב? גבולות השכל, גבולות הדמיון, 3 רמות של תפישת המציאות, 3 השכבות של המציאות, מודעות עצמית, מהי הארה רוחנית? 3 רמות של תודעה, 3 שכבות של תודעה, 3 שכבות של מציאות
אינסוף לראות את העולם הבדל בין פוטנציאל לממשי מה הכוונה מהות הדברים השיטה של אליעד כהן לדמיין 3 המימדים הכל אפשרי 3 רמות של תודעה להתחיל להבין 3 המימדים 3 המימדים של המציאות אולי אין הבדל בין יש לאין אין או יש אין הבדל בין יש לאין אין ויש אין יש אין מיש אין סוף אלוהות אלוהים אנושיות אפשרויות אפשרויות אין סופיות אפשרות בו זמנית גבולות השכל דבר והיפוכו דבר והיפוכו בו זמנית האין והיש האין סוף הארה הבדל הבדל בין יש לאין הבדלה הבדלים היפוך היפוכים היקום היש והאין המימדים של המציאות המציאות הפוטנציאל האין סופי הרצון הרצון של אלוהים השכל השכל האנושי יקום מקביל יקומים יקומים מקבילים יקומים מקבילים בו זמנית יש או אין יש אין יש ואין יש מאין יש מיש להבדיל לפני הפוטנציאל לפני הרצון של אלוהים לפני השכל האנושי מה ההבדל בין יש לאין מה הרצון של אלוהים מימד מימד האפשרויות מימד האפשרויות האין סופי מימד האפשרויות האין סופיות מימד הפוטנציאל מימד הפוטנציאל האין סופי מימדים מציאויות מקבילות מציאות מציאות מקבילה עולם מקביל עולמות מקבילים עולמות מרובים פוטנציאל פוטנציאל אין סופי פוטנציאליות ריבוי עולמות רצון שכל שכל אנושי
תורת ההיפוכים, לא לכל דבר יש היפוך, היפוך שכלי, היפוך חוץ שכלי, היפוך מחשבתי, ההפך של כל דבר, דבר והיפוכו, אולי ההפך הוא הנכון, שכל שמעל השכל, נכון מצד עצמו, מעל השכל האנושי
תורת ההיפוכים, לא לכל דבר יש היפוך, היפוך שכלי, היפוך חוץ שכלי, היפוך מחשבתי, ההפך של כל דבר, דבר והיפוכו, אולי ההפך הוא הנכון, שכל שמעל השכל, נכון מצד עצמו, מעל השכל האנושי
... ההיפוכים, לא לכל דבר יש היפוך, היפוך שכלי, היפוך חוץ שכלי, היפוך מחשבתי, ההפך של כל דבר, דבר והיפוכו, אולי ההפך הוא הנכון, שכל שמעל השכל, נכון מצד עצמו, מעל השכל האנושי מהי תורת ההיפוכים, והאם לכל דבר באמת יש היפוך? אליעד כהן בהרצאה זו מציג ומסביר את הרעיון של תורת ההיפוכים. מדובר במושג שטבע אליעד בעצמו, שבוחן את השאלה האם לכל דבר יש היפוך אמיתי או שזו הנחה שגויה שמגבילה את החשיבה שלנו. אליעד מסביר שהרבה אנשים מניחים אוטומטית שלכל טענה, מצב או רעיון חייב להיות היפוך או הפוך, אך למעשה זו לא בהכרח אמת מוחלטת. האם אפשר למצוא היפוך לכל מצב או רעיון? לדברי אליעד, לא לכל רעיון או מצב יש היפוך שכלי הגיוני. יש מצבים שההיפוך שלהם הוא הגיוני וניתן להבנה בשכל, אך יש גם רעיונות שבהגדרתם אין להם היפוך. למשל, ההנחה שאם אתה רוצה משהו זה טוב עבורך, ואם אינך רוצה אותו זה רע עבורך. אליעד מסביר שזו הגדרה עצמית של טוב ... ורע הוא מה שאתה לא רוצה. הגדרה כזו היא חד - ערכית ואין לה באמת היפוך שכלי, כי לא יכול להיות מצב הגיוני שבו מה שאתה רוצה הוא רע עבורך. לדוגמה, אם מישהו אומר שהוא רוצה משהו ובו זמנית ... טובה לך. רע עבורך יהיה אם לא תשיג את התוצאה שאתה רוצה. האם כל היפוך חייב להיות שכלי? אליעד מבהיר שישנם שני סוגי היפוכים: היפוך שכלי - היפוך שניתן להבין אותו דרך ההיגיון והחשיבה האנושית הרגילה. היפוך חוץ - שכלי - היפוך שנמצא מעבר להיגיון האנושי, במקום שהשכל אינו יכול להבין או לתפוס. הוא מסביר שכדי להבין היפוכים מסוימים באמת, יש צורך לצאת מגבולות השכל הרגיל. לא כל היפוך הוא שכלי, ולא כל דבר ניתן להפוך בהיגיון. לדוגמה, אליעד נותן את הטענה: אם אני פה, אז אני לא שם. בהיגיון הרגיל אין ... למצב שבו אתה גם פה וגם שם בו זמנית. איך מתמודדים עם מצבים חסרי היפוך שכלי? אליעד מסביר שכאשר מנסים לחפש היפוך לדבר שאין לו היפוך שכלי, נתקלים במחסום אינטלקטואלי. במקרה כזה, מי שרוצה להגיע להבנה אמיתית חייב לשחרר את ההיצמדות לשכל. השכל מוגבל ... במקביל מחוץ לגבולות השכל. אליעד מוסיף דוגמאות נוספות למקרים בהם היפוך שכלי הוא בלתי אפשרי. לדוגמה, אדם יכול לחשוב: הוא חייב לי כסף או הוא לא חייב לי כסף. שני מצבים אלו הם הפוכים ... בו זמנית, למרות שהדבר אינו הגיוני מנקודת מבט שכלית. איך לזהות מתי ההיפוך הוא שכלי ומתי חוץ שכלי? אליעד ממליץ, כאשר נתקלים בטענה או במצב, לבדוק אם ההיפוך אפשרי לפי ההיגיון. אם ההיפוך אינו אפשרי בשכל, אזי ה
קבוצת ההיפוכים, תורת ההיפוכים, שיטת ההיפוכים, להפוך כל דבר, ההפך של כל דבר, היפוך בלי סיבה, היפוך עם סיבה, להפוך מחויב לאפשרי, להטיל ספק, לפתח את החשיבה, לפתח את ההבנה
קבוצת ההיפוכים, תורת ההיפוכים, שיטת ההיפוכים, להפוך כל דבר, ההפך של כל דבר, היפוך בלי סיבה, היפוך עם סיבה, להפוך מחויב לאפשרי, להטיל ספק, לפתח את החשיבה, לפתח את ההבנה
... ההיפוכים, תורת ההיפוכים, שיטת ההיפוכים, להפוך כל דבר, ההפך של כל דבר, היפוך בלי סיבה, היפוך עם סיבה, להפוך מחויב לאפשרי, להטיל ספק, לפתח את החשיבה, לפתח את ההבנה מהי תורת ההיפוכים לפי אליעד כהן? אליעד כהן מדבר על נושא שנקרא קבוצת ההיפוכים או תורת ההיפוכים, אשר מטרתה העיקרית היא לפתח חשיבה, להטיל ספק ולהפוך דברים שנראים כמחויבים לאפשריים. הרעיון הבסיסי בשיטת ההיפוכים הוא שכל טענה או אמונה יכולה וצריכה לעבור תהליך של הטלת ספק על ... קודם כל לזהות את ההנחות או המחשבות שלו לגבי אותה טענה, ולאחר מכן לנסות למצוא להן היפוך. לדוגמה, אם מישהו אומר טוב שהמחירים יורדים בסוף העונה, אפשר לשאול את השאלה ההפוכה: למה דווקא בסוף העונה המחירים צריכים לעלות?. ההיפוך מתבסס על ההיגיון של היצע וביקוש - אם בסוף העונה יש פחות מוצרים זמינים, הגיוני שהמחירים יעלו ולא ירדו. האם צריך סיבה כדי לבצע היפוך מחשבתי? אליעד מסביר שיש שני סוגים של היפוכים - היפוך עם סיבה והיפוך בלי סיבה. היפוך עם סיבה הוא היפוך שיש לו נימוק ברור והגיוני, כמו ההסבר על מחירי מוצרים שהוזכר קודם לכן. לעומת זאת, היפוך בלי סיבה הוא מצב שבו האדם מבצע את ההיפוך מבלי להציג טיעונים ברורים שתומכים בו, אלא רק לצורך ההטלת ספק ... בדעה מסוימת. לדוגמה, אדם יכול לומר שהוא רוצה שיאהבו אותו. במקרה כזה, ניתן לבצע היפוך ולטעון דווקא שהוא לא רוצה שיאהבו אותו. ההיפוך הזה לא חייב להיות מנומק, אלא נועד להראות לאדם שהרצון שלו הוא אפשרי בלבד ולא מחויב המציאות. מהי החשיבות של היפוך ללא נימוק? אליעד כהן מדגיש את החשיבות של ההיפוך הלא מנומק, מפני שהוא משחרר את האדם מתלות בנימוקים שכביכול ... רק להראות לאדם את האופציה שההפך יכול להיות נכון בדיוק באותה מידה. כך, באמצעות היפוך ללא סיבה, מתאפשרת ההבנה שאין שום דבר מחויב לחלוטין, כולל ... של האדם. כל רצון יכול להיות ההפך, ואין אף טענה שמחויבת באופן מוחלט. כיצד תורת ההיפוכים עוזרת לפתח את החשיבה? תורת ההיפוכים עוזרת לפתח את החשיבה בכך שהיא מאלצת את האדם להתמודד עם הנחות ... מפחדים מנפצים, ולכן לא מחויב שהפחד שלו יהיה אמיתי או נכון באופן מוחלט. בשיטת ההיפוכים, האדם מאמן את עצמו לראות את המציאות מזוויות רבות ושונות, וכך ... להפוך כל מחויב לאפשרי ולפתח הבנה מעמיקה יותר לגבי החיים והמציאות. מהי מטרת שיטת ההיפוכים לפי אליעד כהן? המטרה הסופית של תורת ההיפוכים היא להראות לאדם שכל האמונות, הרצונות והמחשבות שלו אינם ... כבולה לשום נקודת מבט אחת בלבד. לסיכום, אליעד כהן מלמד שבאמצעות תרגול קבוצת ההיפוכים והטלת ספק תמידית, אפשר להגיע למצב שבו התודעה חופשיה לחלוטין, ...
חידת LeetCode Solution - Minimum Reverse Operations, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, איך לפתור שאלות ב LeetCode? איך לפתור חידת LeetCode? מדעי המחשב, תכנות מחשבים, איך להתקבל לעבוד בהייטק? איך ללמוד תכנות מחשבים? איך להיות מתכנת? איך לעבור ראיון טכני? איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק? תרגול שאלות ליטקוד כהכנה לראיון, איך להיות מתכנת מחשבים? איך לעבוד בפיתוח תוכנה? איך להתכונן לראיונות כתיבת קוד? איך לפתור חידת היגיון? חידות היגיון
... ל 1. כאשר בוודאות P לא יכול להיות אף אחד מהערכים שנמצאים במערך Banned. You can perform multiple operations on arr. אתה יכול לבצע פעולת הכפלה היפוך על המערך ARR. צריך לשים לב, שלמילה multiple יש כל מיני פירושים אפשריים. אחד מהקשיים להבין את השאלה, נובע מכך שלמילה הזאת יש כל מיני פירושים אפשריים. הפירוש הנכון כאן, הוא שאתה יכול לבצע פעולת הכפלה היפוך על המערך ARR כדלקמן. In an operation, you can choose a subarray with size k and reverse the subarray. בכל פעולת היפוך, אתה יכול לבחור תת מערך, באורך K ולהפוך אותו בתוך המערך ARR. דהיינו, נתון לנו גם משתנה K, שמייצג את האורך האפשרי של תת המערך שאפשרי לבצע עליו היפוך. ואנחנו יכולים לקחת מקטע תת מערך מתוך המערך ARR, שתת המקטע יהיה באורך K. ואנחנו יכולים לעשות איתו פעולת היפוך בתוך המערך ARR. דהיינו, אנחנו יכולים לקחת מקטעים באורך K מתוך המערך ARR ולעשות להם פעולת היפוך. לדוגמה, בהינתן ש K = 4. אז תתי מקטעים באורך 4 יכולים להיות אלו: כאשר פעולת היפוך תיראה כך: נניח שלקחנו את המיקום, מ 3 ועד 6, אז פעולת ההיפוך תיראה כך: ואם נניח שלקחנו את המיקום, מ 2 ועד 5, אז פעולת ההיפוך תיראה כך: דהיינו, פעולת היפוך, במידה והיא על מתבצעת על טווח שנמצא בו הערך P, הרי שהיא יכולה להזיז את P ממקום למקום. והערך P עובר למקום חדש. כמובן שהערך P לא תמיד יזוז בפעולת היפוך, או אם פעולת ההיפוך לא מתבצעת על מקום שהוא נמצא בו. או אם הוא נמצא במרכז של פעולת ההיפוך, כאשר תת המערך הוא אי זוגי. לדוגמה: וכאן נעיר, כי מי שניסח את השאלה, היה קודם כל צריך להסביר, מה זה ההיפוך K ורק אחר כך להוסיף את העניין של ה Banned. כי הערכים של Banned, אומרים לנו היכן P לא יכול להיות בפעולת היפוך. דהיינו, שאסור לנו לבצע פעולת היפוך באורך K, שתגרום ל P להיות אחרי פעולת ההיפוך, במקום שנמצא בתוך המערך Banned. זה כל הסיפור כולו. However, the 1 in arr should never go to any of the positions in banned. In other words, after each operation ... באורך N-1, דהיינו, שהוא יהיה באותו האורך בדיוק של המערך ARR. כאשר בתוך המערך ANS, אנחנו צריכים בכל אחד מהמקומות שבו, לכתוב את מינימום פעולות ההיפוך הנדרשות, לצורך הבאת הערך 1 למיקום החדש. ואם אין אפשרות להביא את הערך 1 למיקום במערך ANS, אז באותו מיקום במערך ANS, צריך להיות - 1. לדוגמה, ניקח את הדוגמה הקודמת ונקבל: דהיינו, במקום 3 נכתוב 0, כי לא צריך לעשות שום היפוך, כדי להביא לשם את הערך 1. ובמקום 4 נכתוב 1. כי במידה ו K הוא 4, אז בהיפוך אחד, ניתן להביא את הערך 1 מהמיקום 3 למיקום 4. וכן על זה הדרך, ניתן לבצע את ההיפוך הבא: וגם את ההיפוך הבא: וכן על זה הדרך, ניתן להמשיך ולמלא את כל שאר האפשרויות של כל ההיפוכים האפשריים וכולי. A subarray is a contiguous non-empty sequence of elements within an array. The values of ans(i) are independent for all is. The reverse of an ... array containing the values in reverse order. כל תת מערך מכיל ערכים רציפים ולא ריקים מתוך המערך המקורי. כל הערכים של Ans לא תלויים אחד בשני. היפוך של מערך באורך K, הוא מחזיר את הערכים של המקטע של המערך Arr בסדר הפוך. אז בעצם מה שואלים אותנו? נותנים לנו מספר N שמייצג אורך של מערך ARR באורך N-1. לדוגמה 100. ... P = 76, דהיינו, במערך ARR במיקום 76, יש את הערך 1 במקום 0. עכשיו, אנחנו מנסים למקם את הערך 1 בכל אחד מהמקומות שבמערך ARR באמצעות פעולת ההיפוך הבאה: מביאים לנו גם ערך K, שמייצג את האורך של תת המערך שאנחנו יכולים לקחת מהמערך ARR. לדוגמה K = 8. דהיינו, אנחנו יכולים לקחת מהמערך ARR מקטעים שונים באורך 8, ... מחדש את הערכים של אותם 8 מקומות, בסדר הפוך לסדר הקודם. ואם הערך 1 היה בתוך אותו הטווח 8, אז ממילא הערך 1 יתחיל לזוז ממקום למקום. כאשר אחרי כל היפוך K, הערך 1, יהיה במיקום חדש. ואם אחרי היפוך ראשון, הערך 1 זז מנקודה X לנקודה Y בתוך המערך ARR, אז עכשיו אנחנו יכולים לעשות שוב פעם פעולת היפוך נוספת, באורך K = 8 כנל, ואז ממילא נוכל להזיז שוב ושוב את הערך 1 ממקום למקום. דהיינו, באמצעות פעולות היפוך באורך K, נוכל להזיז את הערך 1 בתוך המערך ARR, ממקום למקום. ועלינו לחשב, תוך כמה מינימום פעולות היפוך, נוכל להעביר את הערך 1, מנקודת המוצא שלו, לכל אחד מהמיקומים בתוך המערך ARR. אחרי כמה מינימום פעולות
איך להתמודד עם ביקורת? איך לא להיפגע מאנשים? איך לפתח ביטחון עצמי? איך לענות לאנשים? איך לנצח בויכוח? איך לא להרגיש חלש? איך למצוא היפוך? רטוריקה, מניפולציות, טריקים בשכנוע
איך להתמודד עם ביקורת? איך לא להיפגע מאנשים? איך לפתח ביטחון עצמי? איך לענות לאנשים? איך לנצח בויכוח? איך לא להרגיש חלש? איך למצוא היפוך? רטוריקה, מניפולציות, טריקים בשכנוע
... להתמודד עם ביקורת? איך לא להיפגע מאנשים? איך לפתח ביטחון עצמי? איך לענות לאנשים? איך לנצח בויכוח? איך לא להרגיש חלש? איך למצוא היפוך? רטוריקה, מניפולציות, טריקים בשכנוע איך להתמודד עם אנשים שמזלזלים בי? כאשר אדם נמצא במצב שבו מישהו מזלזל בו או מעביר עליו ביקורת, יש לו כמה ... כאשר מישהו מזלזל בך, אתה יכול לפעול בכמה דרכים. אפשר להתעלם ולא להגיב, אבל לא תמיד זו האפשרות הטובה ביותר. אפשרות נוספת היא למצוא היפוך - להפוך את הנחת היסוד של מי שמעביר את הביקורת. לדוגמה, אם מישהו אומר לך תוריד את הרגליים מהכיסא, הנחת היסוד שלו היא שיש לו סמכות להעיר לך, או ... בכך שאתה מניח רגליים על כיסא, אפשר להראות לו שבסיטואציה אחרת הוא בעצמו אינו מכבד אחרים, ולמעשה הוא זה שמתנהג בחוסר כבוד. איך להשתמש בהיפוך כדי לענות על ביקורת? אליעד מדגים שימוש בהיפוך דרך הביטוי טול קורה מבין עיניך. המשמעות היא שאם מישהו מעיר לך על פגם כלשהו, אפשר להצביע בפניו על אותו פגם אצלו. אם למשל מעירים לך על כך שאתה ... היא מקרה שבו אדם מעיר הערות בסביבה חברתית, כמו למשל במקום עבודה או בחברת אנשים. במצבים כאלה, הערות נועדו לעיתים לבטא דומיננטיות. ההיפוך כאן יהיה לערער על ההנחה של הדומיננטיות - אם האדם שמזלזל בך עושה זאת כי הוא ותיק ואתה חדש, אפשר להפוך זאת ולהראות שדווקא בתור אדם חדש אתה מביא ...
הפרעת אכילה, ניתוח מקרה טיפולי, טיפול בטראומה, לעשות דיאטה, לא מצליח לשמור על הדיאטה, לא מצליח לרדת במשקל, נהנה לאכול, לאכול ביום כיפור, תגובת היפוך, מנגנוני הדחקה, מנגנוני הגנה, חזרה בשאלה, חזרה בתשובה
הפרעת אכילה, ניתוח מקרה טיפולי, טיפול בטראומה, לעשות דיאטה, לא מצליח לשמור על הדיאטה, לא מצליח לרדת במשקל, נהנה לאכול, לאכול ביום כיפור, תגובת היפוך, מנגנוני הדחקה, מנגנוני הגנה, חזרה בשאלה, חזרה בתשובה
... מקרה טיפולי, טיפול בטראומה, לעשות דיאטה, לא מצליח לשמור על הדיאטה, לא מצליח לרדת במשקל, נהנה לאכול, לאכול ביום כיפור, תגובת היפוך , מנגנוני הדחקה, מנגנוני הגנה, חזרה בשאלה, חזרה בתשובה מדוע האדם אוכל יותר דווקא כשיש לו יום מוצלח בעבודה? אליעד כהן מציג בהרצאה תופעה מעניינת של אדם המתקשה לשמור על דיאטה ... הקשר בין אכילה ביום כיפור לבין חזרה בשאלה? אליעד משתמש בדוגמה זו כדי להמחיש תופעה נוספת שבה אנשים מגיבים בהתנהגות הפוכה (תגובת היפוך), לדוגמה: אדם חילוני ביום כיפור, שרוצה להוכיח לעצמו שהוא כבר לא דתי, ילך במיוחד לאכול ביום כיפור, למרות שאם היה באמת חילוני לחלוטין, לא היה זקוק כלל להוכחות כאלו. מצד שני, אדם ...
פרדוקס שכלי, אושר מוחלט, קצה השכל האנושי, מעל השכל האנושי, יש או אין, החלל הפנוי, השגת אלוהות, מודעות עצמית, הארה רוחנית, חוקי הלוגיקה, חיפוש רוחני
פרדוקס שכלי, אושר מוחלט, קצה השכל האנושי, מעל השכל האנושי, יש או אין, החלל הפנוי, השגת אלוהות, מודעות עצמית, הארה רוחנית, חוקי הלוגיקה, חיפוש רוחני
... הבדל בין יש לאין. האם קיימים דברים בשכל שאין להם היפוך? אליעד מציין כי ישנם דברים בשכל אשר ניתן להפוך אותם, כמו למשל אם אקרע את הנייר, ... לא ייקרע. לעומת זאת, ישנם דברים בשכל שאין להם היפוך, כמו אם זה פה, אז זה פה, שלא ניתן לדמיין אותם אחרת. כל מה שאנו יודעים מבוסס על ... הבדל בין יש לאין. האם קיימים דברים בשכל שאין להם היפוך? אליעד מבדיל בין מצבים בשכל שיש להם היפוך אפשרי, כמו אם אקרע את הנייר, הנייר ייקרע (שאפשר לדמיין שהוא לא ייקרע), לבין דברים שהשכל אינו מצליח להיפוך אותם, למשל אם זה פה, אז זה פה. ההסבר הוא שיש ידיעות בסיסיות ושורשיות שנראות לנו ... את החיפוש, הגעת לאין שכל. בשכל יש דברים שיש להם היפוך ויש דברים שאין להם היפוך. למשל היפוך - אם אני אקרע את הנייר, הנייר יקרע. ההיפוך הוא שאולי אני אקרע את הנייר והנייר לא יקרע? זה לא מצד עצמו, אקרע את הנייר והנייר יקרע זה שני דברים שונים. יש דברים בשכל שאין להם היפוך, למשל, אם זה פה אז זה פה. אם זה רק פה זה לא שם. אני טוען שכול מה שאתה יודע מבוסס על ...
דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
... היסוד של הטיעון, ישנן שתי דרכים מרכזיות לערער עליהן: היפוך ההנחה - למצוא את ההפך המדויק של ההנחה הבסיסית שהטענה נשענת עליה. אם מצליחים למצוא את ההיפוך, הטענה מאבדת מיד מתוקפה. בדיקת ההכרחיות - אם קשה למצוא היפוך להנחה, יש לשאול בצורה ביקורתית מי אמר שזה נכון?, ובכך לבדוק האם ההנחה בכלל מחייבת את ... זיהוי הנחות היסוד, ניתן לערער עליהן בשתי דרכים: 1. היפוך ההנחה - אם ניתן למצוא הפך הגיוני של ההנחה, הטענה נחלשת אוטומטית. 2. בדיקת ההכרחיות שלה - אם לא מוצאים היפוך ישיר, ניתן לשאול מי אמר שזה נכון?, וכך לבדוק האם ההנחה מחייבת באמת את המסקנה שהוצגה. מה ... אליעד: איך מערערים אותן? תשובה, או שאתה כבר מוצא את ההיפוך שלהן ואז אין שום שאלה, אם אתה לא מוצא את ההיפוך שלהן מה אתה עושה? מחפש את הנחת היסוד שלהן. ככה, אתה לוקח את מה שהבן אדם אמר, מאתר את הנחות היסוד ושואל מי אמר שזה נכון. אם מצאת וואלה יש לי היפוך, תביא לו את ההיפוך, אם אתה אומר לא, אני לא מצאתי היפוך, תיקח את מה שמחייב אותו ועל זה תשאל ומי אמר שזה נכון ומי אמר שזה נכון. אם תעשה את זה ...
ביירון קייטי, העבודה של ביירון קייטי, לאהוב את מה שיש, למטבע שני צדדים, אמת יחסית, אמת מוחלטת, פרדוקס רגשי, דבר והיפוכו
ביירון קייטי, העבודה של ביירון קייטי, לאהוב את מה שיש, למטבע שני צדדים, אמת יחסית, אמת מוחלטת, פרדוקס רגשי, דבר והיפוכו
... קייטי, העבודה של ביירון קייטי, לאהוב את מה שיש, למטבע שני צדדים, אמת יחסית, אמת מוחלטת, פרדוקס רגשי, דבר והיפוכו מהי העבודה של ביירון קייטי וכיצד היא מתבצעת? העבודה של ביירון ... הטוב שבה. למשל, אדם חושב שהוא סובל כי הוא מדמיין את בת זוגו עם מישהו אחר, וזו מחשבה שגורמת לו כאב. לפי השיטה של ביירון קייטי, האדם מנסה לעשות היפוך מחשבתי ולראות את הצדדים החיוביים של המצב - מדוע זה טוב שהאדם שהוא אוהב יהיה עם מישהו אחר. המטרה של ההיפוך הזה היא לשחרר את האחיזה של המחשבה השלילית על הנפש, ולייצר הקלה והשלמה עם המציאות. למה היפוך מחשבתי לא תמיד עובד? אליעד מסביר שלמרות שניתן לבצע היפוך מחשבתי ולהגיע להבנה של ההיגיון וההיבטים החיוביים של מצב שנראה ... מהתלות שלי, ובמקביל גם רע שהאדם שאני אוהב יהיה עם מישהו אחר כי אני פוחד לאבד אותו. אמת מוחלטת לעומת זאת, היא מצב שבו לא קיימת בכלל אפשרות של היפוך המחשבה. כלומר, האדם רואה באופן מוחלט וללא שום ספק שזה או טוב ... כלומר, לצאת מהמשחק הזה של מחשבות מנוגדות ולהגיע אל המקום שבו אין טוב ורע, אין העדפה או דחייה, אלא רק קבלה מלאה של מה שקורה, ללא צורך בהיפוכים נוספים. מדוע אי אפשר להיפטר לחלוטין מהפרדוקס הרגשי? לפי ... יוצר תנועה רגשית, יצירתיות, ודינמיות. איך יוצאים מהמעגל של מחשבות סותרות וסבל רגשי? אליעד מציע להגיע אל האמת המוחלטת, מעבר לטוב ורע, מעבר להיפוכים ולפרדוקסים. הכוונה היא למצב שבו האדם לא מזדהה כלל עם ... כי הוא לא נאחז בשום מחשבה, לא חיובית ולא שלילית, והוא חופשי באופן מוחלט מהפרדוקס. לסיכום, אליעד מדגיש שהפתרון לסבל טמון ביכולת לראות מעבר להיפוכים, מעבר ליחסי, אל האמת המוחלטת שבה הכל שווה, ואין שום דבר שמחייב אותך לסבול או לשמוח. במצב הזה האדם משוחרר לחלוטין מהצורך להיאחז במחשבות, ומשיג שקט פנימי אמיתי. מהי העבודה של ביירון קייטי? איך עושים היפוך מחשבתי? מה ההבדל בין אמת יחסית לאמת מוחלטת? איך להתמודד עם פרדוקס רגשי? מה עושים כשהיפוך מחשבה לא עובד? איך לצאת מהסבל הרגשי? מה זה לאהוב את מה שיש? ...
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
... לפתח את החשיבה איך לפתח את השכל ולשכנע אנשים בצורה יצירתית? הנושא המרכזי בהסבר של אליעד הוא כיצד לפתח את השכל, וכיצד ניתן להשתמש בהיפוכים כדי לשפר את היכולת לשכנע אחרים. אליעד מדבר על התרגול החשוב שמביא את האדם למצב שבו הוא לא רק מצליח לשנות את דעתם של אחרים אלא ... אומר הוא נכון או לא - המטרה היא להתעקש על דעה אחרת ולהתמודד עם העימותים עד הסוף. זו הדרך לשפר את היכולת לשכנע אנשים. מהו תרגול ההיפוכים? ההיפוך הוא כלי מרכזי שמפתח את השכל. תרגול זה נוגע לא רק בדעות של אחרים, אלא גם בתחושות האישיות שלנו. לדוגמה, אם מישהו אומר שהוא עצוב ... קרה לו. אם מדובר במישהו עם דעה פוליטית מסוימת, תמצא דרך לשכנע אותו בהפך - לנסות לשנות את דעותיו לגמרי ולהוכיח לו שהוא טועה. עיקרון ההיפוכים הוא שמירה על הגמישות המחשבתית - אם אנחנו יכולים לשכנע אנשים לחשוב הפוך, אנחנו יכולים גם לשכנע את עצמנו להסתכל על דברים באופן ... לא רק לשנות דעות של אחרים אלא גם את דעתנו האישית על נושאים שונים. מהם הרמות השונות של קושי בשכנוע? בזמן שאנחנו מבצעים את תרגול ההיפוכים, ישנם שלבים שונים של קושי. השאלה הראשונה שאליעד שואל היא - מה יותר קל לשכנע? האם קל יותר לשכנע אדם שמה שהוא ראה אינו קיים, ... להיות מוצגת בהפוך, ושני הצדדים יכולים להיות נכונים. העניין הוא לדעת לזהות את הנימוקים מאחורי כל דעה ולהציג את כל האפשרויות. מה זה היפוכים במחשבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? כיצד לשכנע אנשים בצורה אפקטיבית? איך להעלות את רמת הקושי בשכנוע? מהי הטעיה בתהליך השכנוע? מה ... והיכולת לשכנע אנשים הוא איך בעצם עובדים עם המחשבות והדעות שלנו. אליעד מסביר את החשיבות של תרגול חשיבה יצירתית ובמיוחד את התרגיל של היפוכים, שבו כל אדם מתאמן על לשכנע את עצמו ואחרים בהפך ממה שהם חושבים. הצעד הראשון הוא להציב לעצמנו מטרה יומית - כל יום עלינו לשכנע ... רוצים לשפר את החשיבה שלנו, חשוב להימנע מהמחשבה שהדעה שלנו תמיד צודקת, ולפתוח את המחשבה לכל ההיבטים האפשריים של סיטואציה. מהו הקושי בהיפוכים במחשבה? האתגר הגדול ביותר הוא להבין את ההבדל בין המחשבה שלנו לבין איך שהיינו יכולים לחשוב אחרת. כשאתה מיישם את תרגול ההיפוכים במחשבה, אתה מבין שזו לא רק טכניקה של לשנות דעה אלא תהליך עמוק שמפתח את היכולת שלך להתמודד עם מצבים שונים ולקבל יותר נקודות ... כל מחשבה ניתנת לשינוי. מהי רטוריקה? איך לשכנע אנשים בצורה אפקטיבית? איך לפתח חשיבה יצירתית? כיצד ניתן לשפר את כושר השכנוע? מהם ההיפוכים במחשבה? האם תמיד יש צד אחד נכון בשיחה? איך להתמודד עם שכנוע עצמי? הנושא הוא איך לפתח את השכל. אם יהיה לך יותר שכל מה תקבל ... אני אומר, אני אומר ככה, כל יום לקחת שלושה אנשים סתם אנשים, תבדוק מה הוא חושב, איך אני גורם לו לחשוב הפוך. זה בעצם לתרגל את השכל של ההיפוכים, לתרגל את ההיפוכים, סתם אנשים, סתם מחשבות, לקחת בן אדם תשכנע אותו לחשוב הפוך. עכשיו, פה יש, ודרך אגב אתה יכול לעשות גם הרבה דברים, לדוגמה נגיד ... אתה אומר אני אשכנע אותו נגיד הוא אומר עצוב, כי קרה לי משהו רע, אתה אומר איך אני עכשיו משכנע אותו להיות שמח שזה קרה, זה גם דוגמה של היפוך נגיד הוא עצוב כי הוא עשה תאונה, איך אני אומר לו וואלה, אבל זה שעשית תאונה זה בכלל טוב, צריך להיות שמח ותשכנע אותו בזה. בא נגיד ... התרגיל הזה, השכל שאומר שאתה בעצם צריך להיות יותר יצירתי, צריך להיות יצירתי, צריך להיות מתוחכם, צריך לראות כל דבר את ההפך שלו, להביא היפוכים, לראות עוד צדדים וכו. והדבר הזה מפתח לך את השכל עד כדי כך שבבוא היום גם אם יהיה לך רע אתה תהיה מסוגל להבין את ההיפוך שלו. זה הרעיון, מה אתה אומר? מה אתה חושב? אתה, אתה. ש: מה זאת אומרת אני חושב. אליעד: מה אתה חושב על הרעיון הזה, על התרגיל הזה, ... אוקי, תשכנע בוא תמצא למה זה רע נו. ש: אני יכול, למה זה לשכנע אחרים לא בהכרח יעזור לך לשכנע את עצמך. כאילו זה שאתה מצליח לעשות היפוכים לא אומר בהכרח שתצליח לעשות היפוכים על עצמך. אליעד: אבל למה זה רעיון רע בכלל, הרעיון הזה? ש: כי למה בכלל לשנות לאנשים את הדעה שלהם, אולי זה טוב שישארו בדעה ... נגיד הוא אומר תודה רבה שאמרת לי, איך לא שמתי לב. ש: איך זה שאני עושה את זה עם אחרים בסוף... אליעד: כי זה מפתח פה את היכולת לראות היפוכים. אם אני אגיד לך תקחי את הדברים שרעים לך. ש: איזה היפוכים מקלים? אליעד: אם אני אגיד לך תקחי את הדברים שרעים לך, ותחפשי שזה לא מחויב שזה יהיה רק, זה רק אפשרי, זה יהיה לך קשה. אז אני ... אליעד: אוקי הלאה, מה אתה רצית לשאול? ש: רציתי לשאול שבתרגילים האלו לפעמים יש תופעה, זאת גם תופעה שאני ראיתי שיש הטעיה, אני עושה היפוך אבל זה אני מותה לצד אחד הצדדים. אליעד: נכון. ש: השאלה אם מהצד האופטימלי זה שלא תהיה הטעיה. או שאיך אני יכול, מתי, מה גורם לכך ... מתוחכם האמת היא שגם רק זה צודק וגם רק זה צודק. ש: אם אפשר לאט לאט קצת, קודם כל לגבי הצעד הראשון, אותו צעד ראשון אני צריך לשאוף שההיפוכים יהיו מאוזנים או לא? אליעד: אתה צריך לשאוף להגיד למצב, שלא תשאף אם ההיפוכים יהיו מאוזנים או לא. אני אומר לך את האמת. אתה רוצה את האמת? מה אכפת לך אם הם מאוזנים או לא. ש: לא כי אני מרגיש שזה סתם רמייה ... יחשבו. עכשיו, מקסימום אפשר לפתוח פרופיל נוסף ועל הפרופיל הנוסף הזה להתפרע לעשות מה שאתם רוצים. פותחים עוד פרופיל, לעשות לו סיומת היפוך משהו, בסדר? כאילו שיהיה ברור שזה כאילו שייך לאותו גור, סתם אני צוחק, והרעיון שלא משנה מה אנשים כותבים אתה כותב להם את ההפך, לא ... את זה, זה בעצם גורם לך לראות שהכל זה רק משחק. ש: אבל צריך לנמק את זה זאת אומרת. אליעד: אז תנמקי. ש: ואם אין כאילו אני יכולה לתת היפוך אבל אני צריכה לנמק את זה. אליעד: אז תנמקי. אני אגלה לך סוד רוב מה שהאנשים כותבים הם כותבים בלי נימוק, כל מה שהם כותבים תכתבי ... שלא יגרם נזק לילד בזה שהוא יינצל, מה זאת אומרת כולם יכנסו בך. ש: איך? או שיגרם נזק לילד הזה, כאילו זה ההפך. אליעד: לא לא. ש: מה ההיפוך פה? אליעד: לא, הם אומרים חייב להציל אותו, את אומרת אסור לעשות, מי שיעשה לייק לדף הזה ימות וכמו שאומרים אם לא תעשה לדף הזה ... ש: טוב, אנחנו לא בגונגל כרגע. אליעד: אבל את יוצרת את הגונגל, האדם יוצר את הגונגל כי הוא מנסה לשבש את חוקי המשחק. לא מסובך למצוא היפוכים אבל אני אומר לכם משהו פשוט, כל, למרות שאולי זה ישמע אבסורד אבל כל טענה שאנשים אומרים, לא מדויק מה שאמרתי, כמעט כל טענה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: היפוך, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: היפוך, איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיסט, אימון אישי למתבגרים, אימון אישי בסקייפ בנושאי היפוך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 10:47:28 - wesi1