אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה היסטוריה ✔עיוורון רוחני, רבי נחמן מברסלב, לשמוע את המוזיקה, שמיעה רוחנית, ראיה רוחנית, מוזיקה, היסטוריה, ניגון משיח ✔ מהו עיוורון רוחני...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:00עיוורון רוחני, רבי נחמן מברסלב, לשמוע את המוזיקה, שמיעה רוחנית, ראיה רוחנית, מוזיקה, היסטוריה, ניגון משיח
מהו עיוורון רוחני לפי רבי נחמן מברסלב?

אליעד כהן מסביר את המושג "עיוורון רוחני" דרך משל שנתן רבי נחמן מברסלב על אדם חרש שנכנס למקום שבו אנשים רוקדים. אותו חרש מסתכל עליהם מהצד ולא מבין למה הם מבצעים תנועות מוזרות. בעיניו, האנשים האלה נראים משוגעים מכיוון שהוא לא מסוגל לשמוע את המוזיקה שהם שומעים. אליעד משתמש בדוגמה הזו כדי להדגיש נקודה עמוקה: כשאדם לא מצליח לקלוט את "המוזיקה הרוחנית", הוא לא מבין למה אנשים אחרים שמחים או נהנים, ולמה הם מתנהגים בצורה מסוימת שנראית לו מוזרה או חסרת היגיון.

מה הקשר בין ניגון רוחני לבין הגאולה לפי רבי נחמן?

אליעד כהן מרחיב את ההסבר על חשיבות ה"ניגון הרוחני" דרך סיפור אחר של רבי נחמן, המסופר על בן המלך ובן השפחה, שבו "איש היער" העניק לבן המלך כלי מוזיקלי מיוחד שכל פעם שהונח על בהמה, היא החלה לנגן. הנמשל של הסיפור הזה הוא שהמשיח והגאולה יגיעו לעולם על ידי "הניגון של האמונה", שהוא למעשה היכולת למצוא נקודות טובות ואורות רוחניים בתוך המציאות. לפי אליעד, הניגון הזה הוא הכוח הרוחני שמסלק את הרוח הרעה מהעולם, והוא מתבטא ביכולת של האדם לשמוע את הקול הפנימי, או את הניגון הפנימי שמוביל אותו לאמונה ולהתחדשות פנימית.

מדוע אנשים מתקשים לשמוע את ה"מוזיקה הרוחנית" של המציאות?

אליעד כהן ממשיך ומסביר שלאנשים קשה מאוד לשמוע את ה"מוזיקה הרוחנית" משום שיש כל מיני איסורים או מחסומים פנימיים שמונעים מהם להתחבר אליה. הוא מביא כדוגמה מצב שבו אומרים לאדם שאסור לו לשמוע מוזיקה. האדם אינו מבין מדוע הוא צריך להימנע מלשמוע, ומתחיל לשאול "למה אסור לי לשמוע מוזיקה?". כשאדם מתעקש מספיק ומתחיל להתבונן לעומק, הוא מתחיל לשמוע את המוזיקה שנאסרה עליו בהתחלה, וכך הוא מגלה את ההשתקפות הרוחנית שקיימת במציאות.

לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב שבו מישהו נכנס באמצע סרט ולא מבין מה מתרחש, כי הוא לא צפה בו מההתחלה. באותה צורה, אדם שאינו מבין את התהליכים הרוחניים לעומקם לא יכול להבין מדוע המציאות מתנהלת בצורה מסוימת, וכיצד הגיע למציאות העכשווית.

מה הקשר בין היסטוריה רוחנית לבין הבנת המציאות?

אליעד כהן קושר את הרעיון של שמיעה רוחנית והיכולת להבין את המוזיקה הפנימית של המציאות לנושא של תיעוד היסטורי. הוא מסביר שחשוב להבין את ההיסטוריה לא רק מהזווית של העבר, אלא בעיקר מהזווית של ההבנה הפנימית של התהליכים שהובילו למציאות הנוכחית. למשל, מדינת ישראל, או כל מצב חברתי ואישי אחר, הם תוצאה של אירועים ותהליכים קודמים. אם אדם שואל את עצמו "איך הגענו למצב הזה?" הוא חייב להתבונן לעומק במה שהיה קודם, במה שהוביל למצב הנוכחי.

לדוגמה, אם אדם לא רוצה להשתעמם, אליעד ממליץ לו לבדוק מה היה הרצון שקדם לכך. נגיד שהרצון שקדם לשעמום היה פחד מבדידות, יש לחזור אחורה ולראות מה הרצון שקדם לפחד מבדידות, וכך הלאה, עד שמגיעים לרצון הבסיסי ביותר. כאשר האדם עושה זאת, הוא מתחיל להבין את המנגנון שיצר את המציאות העכשווית שלו, ואז הוא כבר לא עיוור רוחנית אלא מסוגל לראות את התמונה הגדולה והשלמה.

איך התבוננות פנימית מסייעת לאדם להבין את חייו?

אליעד כהן מדגיש שהתבוננות פנימית עמוקה מאפשרת לאדם לגלות את הרצון המקורי או את "הסיבה הראשונה", וכאשר הוא מגלה זאת, מתרחשת בו התחדשות פנימית. הוא מבין פתאום למה הוא רוצה או לא רוצה דברים מסוימים, למה הוא כועס או פוחד, וכך הוא משיג שליטה רבה יותר על מצבו הרגשי והרוחני. למעשה, אליעד מסביר שברגע שהאדם מבין את ה"מנגנון" הפנימי, הוא כבר אינו זקוק להתחדשות נוספת משום שהוא הבין את המקור ואת הסיבה הראשונית להכל.

לדוגמה, אם אדם מגלה מדוע הוא מרגיש לבד, למה הוא לא נהנה מדברים מסוימים, או למה הוא מתנהג באופן מסוים - הוא יכול להתחיל לרקוד את הריקוד של החיים כי עכשיו הוא שומע את ה"מוזיקה הרוחנית" האמיתית שמניעה את המציאות שלו.

לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהדרך להיפטר מעיוורון רוחני היא על ידי חיבור עמוק אל הניגון הפנימי, שמאפשר לראות ולהבין את המציאות מנקודת מבט עמוקה ושלמה יותר.
רגש עבר בן שפחה נקודות טובות איך להתחבר חשיבות מיוחד תהליכים רוחניים יכולת של האדם התחברות אליעד כהן ברסלב גאולה היסטוריה יגון לשמוע מוזיקה מוסיקה משיח נחמן ניגון ניגון משיח עיוור עיוורון רוחני ראיה רוחנית רבי נחמן רבי נחמן מברסלב רוחני רוחניות רוחנית שמיעה רוחנית
עתידנות, חיזוי העתיד, חיזוי מגמות לעתיד, מה יקרה בעתיד? חיזוי עתידות, בחירת מקצוע, היסטוריה, לימודי היסטוריה, ללמוד מהעבר, מגמות בעתיד
... חיזוי העתיד, חיזוי מגמות לעתיד, מה יקרה בעתיד? חיזוי עתידות, בחירת מקצוע, היסטוריה, לימודי היסטוריה, ללמוד מהעבר, מגמות בעתיד האם אפשר לחזות את העתיד וכיצד עושים זאת? כאשר ... לכן דווקא אמונה כללית שמשהו יקרה בעתיד יכולה למנוע ממנו להתרחש. איך אפשר להשתמש בהיסטוריה כדי לחזות מגמות עתידיות? אחת הדרכים להבין מגמות לעתיד היא באמצעות התבוננות בהיסטוריה. אם נבחן את העבר, נוכל לראות אילו מקצועות נשארו, אילו מקצועות נעלמו, ... אנשים להבנה טובה יותר של עצמם ושל מטרתם בחיים. איך לחזות את העתיד? כיצד להשתמש בהיסטוריה לחיזוי מגמות? האם אפשר לחזות את העתיד בוודאות? מה יקרה בעתיד הרחוק? האם ...
לימודי ארכיאולוגיה, לימודי היסטוריה, איך הכל התחיל? חפירות ארכיאולוגיות, ארכיאולוגים, היסטוריונים, לחקור את הסיבה הראשונה, למצוא את הסיבה הראשונה, לחקור את העבר, לחקור את המציאות
... ארכיאולוגיה, לימודי היסטוריה, איך הכל התחיל? חפירות ארכיאולוגיות, ארכיאולוגים, היסטוריונים, לחקור את הסיבה הראשונה, למצוא את הסיבה הראשונה, לחקור את העבר, לחקור את המציאות מה באמת מעניין אנשים בלימודי ארכיאולוגיה והיסטוריה? אליעד כהן מתייחס לשאלה מדוע אנשים בכלל מתעניינים בתחומים כמו לימודי ארכיאולוגיה או לימודי היסטוריה, שנראים לכאורה משעממים ולא מועילים לחיים היומיומיים. הוא מתאר בצורה מפורטת כי חפירות ארכיאולוגיות נתפסות לרוב כאחד התחומים הפחות מעניינים ... מסביר שהתלהבותם של ארכיאולוגים כאשר הם מוצאים פריטים עתיקים, כמו פסל קדום, מגיעה מתוך התחושה שהם נוגעים במשהו שהיה לפני אלפי שנים. כלומר, הם מרגישים קשר אל ההיסטוריה דרך החפצים האלה. הוא מביא דוגמה הומוריסטית כדי להבהיר את העניין: לכאורה גם מנקה שמשפשף את הכתם ברצפה כבר שנה צריך להרגיש התלהבות דומה, משום שהוא מתעסק באותו הדבר לאורך זמן. אך ברור שלא כך הדבר. האם המשיכה לעבר היא רק נוסטלגיה? אליעד ממשיך ואומר כי המשיכה לחקור היסטוריה או ארכיאולוגיה אינה רק נוסטלגיה. הוא מציג דוגמה מתחום אחר - חקר המלחמות. אף שאנשים מתעניינים במלחמות עבר, לא ניתן לייחס זאת רק לתחושת ... האמיתית שהיסטוריונים וארכיאולוגים מתעמקים בחקר העבר היא רצונם למצוא את הסיבה הראשונה - הסיבה המקורית שהובילה לכך שהדברים התרחשו כפי שהם. מה הקשר בין חקר ההיסטוריה לחקר הסיבה הראשונה? לדברי אליעד כהן, החקירה ההיסטורית והארכיאולוגית נובעת מהצורך להבין למה הדברים קרו כפי שקרו, כלומר, - חיפוש אחר הסיבה ... הרומאים, לא רק מנסים לתאר מה קרה, אלא להבין מדוע זה קרה דווקא כך ולא אחרת. לדבריו, זו מהות החקירה הארכיאולוגית: ניסיון להבין את השורש והסיבה של אירועים בהיסטוריה. הוא מוסיף הסבר נוסף וטוען כי בעצם, כל החקירות שאנשים עושים בהיסטוריה או בארכיאולוגיה נובעות מאותו רצון בסיסי להבין מה הייתה הסיבה הראשונה. אבל הוא מבהיר כי בסופו של דבר, לא ניתן באמת להגיע לתשובה מוחלטת, כי ... רע בחיים, שואל את עצמו למה רע לו, ומנסה לגלות סיבה שקרתה בעבר. אם הוא ימצא את הסיבה הזו, אולי הוא יוכל לפתור את בעייתו. אך כפי שלא ניתן לחקור עד הסוף את ההיסטוריה באופן מוחלט, כך גם האדם לא יכול תמיד לדעת עד הסוף את הסיבות לכל דבר שקורה לו בחיים. לדעתו של אליעד, גם השיחה שהוא מנהל כרגע, או כל שיח דומה ... אדם שומע משפט או קורא טקסט ושואל: למה הכותב התכוון? זה בדיוק כמו חפירה ארכיאולוגית - ניסיון להבין את כוונת העבר. לסיכום, למה אנחנו באמת חוקרים את ההיסטוריה והעבר? אליעד מסכם כי החקירה הארכיאולוגית וההיסטורית היא למעשה חיפוש בלתי נגמר אחרי הסיבה המקורית, ניסיון תמידי להבין את מה שקרה לפנינו ... האישית והן ברמה הקולקטיבית של האנושות כולה. למה אנשים מתעניינים בארכיאולוגיה? מהי הסיבה הראשונה? מה הדמיון בין חקירה אישית לארכיאולוגיה? מה המטרה של לימודי ההיסטוריה? מה השכל בחפירות ארכיאולוגיות? האם אפשר לגלות את הסיבה הראשונה באמת? מה הקשר בין העבר להווה? ...
מחקר מדעי, מחקר ארכיאולוגי, הוכחות לוגיות, ממצאים מדעיים, ממצאים ארכיאולוגיים, תיאוריה מדעית, הוכחה מדעית, הוכחה לוגית, ממצאים היסטוריים, ארכיאולוגיה, היסטוריה, תצפית מדעית
מחקר מדעי, מחקר ארכיאולוגי, הוכחות לוגיות, ממצאים מדעיים, ממצאים ארכיאולוגיים, תיאוריה מדעית, הוכחה מדעית, הוכחה לוגית, ממצאים היסטוריים, ארכיאולוגיה, היסטוריה, תצפית מדעית
... ממצאים מדעיים, ממצאים ארכיאולוגיים, תיאוריה מדעית, הוכחה מדעית, הוכחה לוגית, ממצאים היסטוריים, ארכיאולוגיה, היסטוריה, תצפית מדעית מה ההבדל בין מחקר מדעי למחקר ארכיאולוגי? ההבדל בין מחקר מדעי למחקר ארכיאולוגי טמון בכך שלימודי ארכיאולוגיה מבוססים על תצפיות שנעשות בשטח, בעוד ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3
... ממשית, גם לא כאדם בוגר. כגון לדוגמה לימודי ההיסטוריה (כפי מה שהם נלמדים בדכ). שהם, לא מביאים לאדם שום תועלת ממשית. מלבד זה, שאולי ... להבין, שהוא יכול להפיק תועלת ממשית מלימודי ההיסטוריה לדוגמה, הרי שקודם לכן, עליו כהורה להבין, כיצד באמת הלימודים המשמימים האלו, כיצד ... לשרת את האדם כדי ליהנות. וכאשר האדם לומד היסטוריה, או דקדוק, או כל מקצוע אחר, הרי שבצורה כלשהי, האדם רוכש שכל כלשהו. שהשכל הזה, ...
עליסה בארץ הפלאות 1, מטרת המשחק של אלוהים, סקרנות, מי אתה באמת, מעל השכל, סרטים מצוירים, באיזו דרך ללכת
עליסה בארץ הפלאות 1, מטרת המשחק של אלוהים, סקרנות, מי אתה באמת, מעל השכל, סרטים מצוירים, באיזו דרך ללכת
... על התודעה האנושית, ועל הדרך שבה האדם מחפש משמעות אמיתית בתוך מציאות שנראית חסרת משמעות. עליסה נמצאת בשיעור היסטוריה עם מורה, אבל אינה מתעניינת בו. מבחינתה, כל ההיסטוריה היא מתה וחסרת חיים. זה דומה לאדם שחווה את חייו בצורה יבשה, משעממת, חסרת חיות, ומרגיש שכל המידע והסיפורים שהוא שומע סביבו הם ריקים מתוכן. עליסה אומרת שהיא ... יש את עליסה, המורה שלה, הארנב וכו, כי בתוך האדם יש את כל הכוחות. המורה שלה מנסה להוסיף לה מידע, מלמדת אותה היסטוריה, כל הדברים שלא מעניינים את עליסה. עליסה לא מתעניינת במה שהמורה שלה מלמדת ואומרת לה שהיא מקשיבה. מה זה מייצג? לאדם יש חיים שלמים, וכולם מדברים אליו, הבוס ... שלם, ולכן היא מדוכאת מהשיעור הזה. מצד אחד היא נמצאת במקום פתוח מלא חיות ומצד שני מצמצמים אותה בסיפורים על ההיסטוריה. הסבל הכי גדול לאדם זה היסטוריה, כי הוא נושא על הגב שלו את כל מה שהיה. היסטוריה זה מוות, כי זה ממשיך את הרגע הקודם. עליסה אומרת איך אפשר לקרוא ספר בלי תמונות? האדם אומר, איך אני יכול לחיות פה בלי תמונה, מה הכוונה? שאין שום חיות, הכל ... עליסה מרגישה רע, ולכן הסקרנות מובילה אותה, אבל אומרים לה, אל תלכי אם הסקרנות עד הסוף, את יכולה לקרוא ספרי היסטוריה, שזה יכול לספק סקרנות חלקית, אבל אל תלכי עד הסוף. גם לא אומרים לה לבטל את הסקרנות בכלל, כי אם היא הייתה מבטלת את הסקרנות לגמרי, לא הייתה לה כל שאלה. ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4
... הוא יוצר הנאה כלשהי ותועלת כלשהי בעולם האמיתי. וניקח לדוגמה, את לימודי ההיסטוריה. ילד, לא אוהב ללמוד היסטוריה. כדי לגרום לו לאהוב את לימודי ההיסטוריה, לשם כך צריך לגרום לו, להתעניין בלימודי ההיסטוריה. וכדי שזה יקרה, לשם כך, הילד צריך להבין בצורה כלשהי, כיצד לימודי ההיסטוריה, עוזרים לו בחיים האישיים שלו כילד. ... וכדי שזה יקרה, לשם כך, על ההורה, לנסות להבין מול עצמו, כיצד באמת לימודי ההיסטוריה, מביאים לאדם כלשהו, תועלת כלשהי. ... הבאה: מה באמת, נותנים הלימודים האלו לאדם? איזו תועלת מביאים לימודי ההיסטוריה לאדם? כיצד הידע שאותו אני כבר יודע ... בעולם, הכל משרת את האדם בצורה כלשהי. וגם אם האדם לא מבין, איך הידע שלו בהיסטוריה משרת אותו וגורם לו ליהנות יותר ... מלמד, כיצד באמת הוא משפר את איכות חייו. ולצורך הדוגמה, ניקח את לימודי ההיסטוריה. ולכאורה כלפי חוץ, לימודי ההיסטוריה, הם אחד הדברים הכי מיותרים שיש ... לפני מאות ואלפי שנים וכולי. אלא, שבכל דבר ודבר יש תועלת. וכאשר האדם לומד היסטוריה, ולומד מה קרה במקום כלשהו, לפני כמה ... שלו. שהיא נגזרת, מאותו המידע שהתרחש לפני כמה אלפי שנה. כי מכל דבר שקרה בהיסטוריה, אפשר ללמוד ממנו מוסר השכל כלשהו. ... ברמת המאקרו והמיקרו. כי בכל דבר ודבר, יש שכל. וכאשר האדם לומד לדוגמה היסטוריה, הוא בעצם, לומד להכיר טוב יותר, את העולם שבו הוא חי. ונחדד ונאמר, כי באמצעות לימודי ההיסטוריה, האדם מפתח את הכישורים החברתיים שלו ... כל הזמן, מתרחשים בצורות שונות בהווה, אצל כל אדם ואדם. וכאשר האדם לומד היסטוריה על משהו שקרה בעבר, הרי שתת המודע של ...
איך לא להתגעגע? אחרי פרידה, התמודדות עם פרידה קשה, התמודדות עם פרידה מבת זוג, התמודדות עם פרידה מבן זוג, מה לעשות אחרי פרידה? איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו? איך לשכוח אקס? חלק 1
איך לא להתגעגע? אחרי פרידה, התמודדות עם פרידה קשה, התמודדות עם פרידה מבת זוג, התמודדות עם פרידה מבן זוג, מה לעשות אחרי פרידה? איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו? איך לשכוח אקס? חלק 1
... אולי עכשיו היה לי יותר טוב נכון, אוקי מה האמת שזה נכון. ש: אולי. אליעד: לא שנייה יכול להיות באמת שאם כל הזמן שהקדשת לה היית מקדיש את זה ללמוד היסטוריה סינית יכול להיות שהיום היית יודע הרבה מאוד היסטוריה סינית והיום יכולת להרוויח הרבה כסף מהיסטוריה סינית יכול להיות באמת זאת באמת האמת. ש: ואז היית מרגיש טוב. אליעד: לא רגע שנייה ואז בראש שלך כרגע היית אומר עכשיו אני מרגיש יותר טוב ואז יכול להיות שבעוד שנה היה מתברר לך שגם ללמוד היסטוריה סינית זה כאילו לא יצא לך מזה כלום ואז אתה אומר בזבזתי את הזמן על ההיסטוריה הסינית אתה מבין, הבנת יכול להיות שהיית יוצא עם מישהי והייתם מכירים ובעוד שלוש שנים הייתם מתחתנים והייתם מביאים ילדים ואז בעוד עשר שנים ...
האם ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי? למה ראש ממשלה מחליפים בקלפי? חסינות לראש הממשלה ביבי נתניהו, דמוקרטיה, שלטון החוק, דיקטטורה בישראל, שוויון בפני החוק, הפרדת הרשויות, חוק ומשפט, הפיכה שלטונית, הפיכה דמוקרטית, נגד מערכת המשפט
האם ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי? למה ראש ממשלה מחליפים בקלפי? חסינות לראש הממשלה ביבי נתניהו, דמוקרטיה, שלטון החוק, דיקטטורה בישראל, שוויון בפני החוק, הפרדת הרשויות, חוק ומשפט, הפיכה שלטונית, הפיכה דמוקרטית, נגד מערכת המשפט
... אותו בשלטון לנצח, למשל על ידי שלילת זכות ההצבעה מאזרחים מסוימים או ביטול הבחירות בכלל. כמו כן, מוזכרת ההיסטוריה של דיקטטורים שנבחרו דמוקרטית, כמו אדולף היטלר, שמוכיחה כי בחירה דמוקרטית לא מספיקה כדי להגן על המדינה מפני הפיכה ... - אם נאפשר לבית המשפט או לגורמים אחרים להדיח ראש ממשלה, זה ייצור אפשרות לקנוניות ולמניפולציות פוליטיות. היסטוריה של התנקשויות פוליטיות - כמו שיגאל עמיר התנקש ביצחק רבין, לא לגיטימי לאפשר הדחה של ראש ממשלה באמצעים משפטיים, כי ... משטר דיקטטורי. שלטון ללא פיקוח - אם אין אפשרות להעמיד לדין ראש ממשלה מכהן, אז הוא הופך להיות מעל החוק. היסטוריה של דיקטטורים שנבחרו דמוקרטית - היטלר, למשל, נבחר בבחירות חופשיות, אבל ברגע שנבחר, הוא שינה את חוקי המדינה כדי ... והשפעתה על השלטון חוקי חסינות לנבחרי ציבור שחיתות פוליטית וכיצד להילחם בה השפעת הבחירות על יציבות המדינה היסטוריה של דיקטטורים שנבחרו באופן דמוקרטי מנגנוני פיקוח על ראש הממשלה איזונים ובלמים במערכת הדמוקרטית מערכת הבחירות ...
גורמים לדחיינות כרונית, להתגבר על דחיינות כפייתית, איך מתמודדים עם דחיינות? טיפול בדחיינות, נטייה לדחות דברים, לדחות לרגע האחרון, קשיי ריכוז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז, קבלת החלטות
גורמים לדחיינות כרונית, להתגבר על דחיינות כפייתית, איך מתמודדים עם דחיינות? טיפול בדחיינות, נטייה לדחות דברים, לדחות לרגע האחרון, קשיי ריכוז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז, קבלת החלטות
... במה שנתפס בעיניו כדבר החשוב ביותר באותו רגע. למשל, ילד שאינו מקשיב בשיעור היסטוריה, אך מסוגל להתרכז מיד כשמציעים לו לשחק כדורגל, אינו סובל באמת מבעיית קשב וריכוז. הוא פשוט מתעניין יותר בכדורגל מאשר בהיסטוריה. הסיבה שהמורה או ההורה טוענים שהוא סובל מהפרעת קשב היא שהם לא מצליחים לגרום לו להתעניין בנושא שהם מעוניינים ... במשהו, זה משום שהמוח שלו מוצא משהו אחר כחשוב יותר. ילד שלא מקשיב בשיעור היסטוריה, אך מתרכז לחלוטין בכדורגל, אינו סובל מהפרעת קשב - הוא פשוט לא מתעניין בנושא. כך גם בדחיינות - אם אדם דוחה ... שהמורה אומר התלמיד יש לו הפרעת קשב וריכוז הוא לא מקשיב מה אתה מלמד אותו היסטוריה הוא לא מקשיב, אוקי התלמיד הזה יש משהו שהוא אוהב לעשות כן מה הוא אוהב לעשות להרעיש לצייר לשחק כדורגל לשיר לקפוץ אומרים לו בא נעשה טסט תוך כדי שהוא לא מקשיב בשיעור היסטוריה תגיד לו עכשיו אנחנו הולכים החוצה לשחק כדורגל פתאום תראה הוא דרוך הוא פתאום ערני אבל אמרת שיש לו קשב וריכוז אז ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5
... משפרים את איכות החיים של המורה באופן כללי ובחיים באופן כללי. כי לדוגמה, לומר שלימודי ההיסטוריה משפרים את חיי המורה, בכך שהוא יודע מה קרה בעבר, זו ... אין בכך שום תועלת. אבל התועלת האמיתית לדוגמה, שיש למורה מכך שהוא יודע את מה שקרה בהיסטוריה, היא בכך, שהמורה מבין טוב יותר, את דפוסי ההתנהגות של ... בכל פעם שהמורה נתקל כאדם בסיטואציה חברתית כלשהי, הרי שבוודאות שבדרך כלשהי, הידע שלו בהיסטוריה, משפיע על קבלת ההחלטות שלו בהווה, בכל אחד ואחד מתחומי החיים. ואם המורה להיסטוריה היה מתייחס ללימודים שאותם הוא מלמד, לא כאל דרך להעביר ... איזה תובנות החומר שאותו הוא מלמד, הביאו לחיים האישיים שלו. ואם זה לדוגמה לימודי היסטוריה, אז המורה יכול למצוא אלפי תובנות שהוא למד לחייו ... את המקצוע למשעמם עבור התלמיד. כי אכן, הנוסחה לא באמת מעניינת אף אחד. וכיוב, אם המורה להיסטוריה מתייחס לעצמו כאל ספר מדבר, שמעביר מידע עתיק ולא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עיוורון רוחני, רבי נחמן מברסלב, לשמוע את המוזיקה, שמיעה רוחנית, ראיה רוחנית, מוזיקה, היסטוריה, ניגון משיח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: היסטוריה, בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: היסטוריה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי מומלץ, אימון אישי מומלץ, מאמן אישי לעסקים בתחום היסטוריה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 09:23:02 - wesi1