אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הזדמנות להצליח ✔ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את המותג שלך. תרחיש כזה נוצר כאשר מישהו מחפש את שמך או את שם העסק שלך ומוצא כתבות או ביקורות שליליות, חלקן יכולות להיות שקריות או לא מדויקות. לא תמיד קל להתמודד עם מצב כזה, אך אליעד מציע דרכים להתמודד ולהתפתח למרות הקשיים.

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

רבים מאמינים כי אם יש לך מוניטין שלילי, זה עשוי לשלול ממך את ההזדמנות להצליח. עם זאת, לא תמיד מדובר באמת מוחלטת. אף אדם או עסק לא חסין ממידע שלילי, אפילו פוליטיקאים מצליחים בעולם או הדמויות הציבוריות המובילות ביותר. כמות המידע השלילי שעשוי להתפרסם עליהם גדולה מאוד, כולל שקרים, השמצות ועוד, אך הם מצליחים לנהל מדינות, לעסוק במקצועותיהם ולהשפיע באופן חיובי.

אליעד מציין כי גם ספרים כמו התנ"ך, או רעיונות דתיים ומפולמלים כמו האמונה באלוהים, נפגעים כל הזמן מביקורות שליליות, ועדיין זוכים להערצה ולכבוד. המשמעות היא שברגע שאתה נכנס לאינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה אדם, עסק, פוליטיקאי או מותג, תמיד יהיו תגובות חיוביות ושליליות כאחד. ככל שתהיה יותר מפורסם, כך מספר התגובות השליליות יגדל.

כיצד מוניטין שלילי יכול להשפיע?

כאשר יש מוניטין שלילי עליך באינטרנט, תוצאות חיפוש יכולות להציג ביקורות לא מחמיאות או השמצות. זה יכול לגרום לאנשים לחשוב שאתה לא מקצועי, אך יש להבין כי השפעת זה לא בהכרח תהיה גורלית. החיפושים האינטרנטיים עליך לא תמיד יקבעו אם מישהו יבחר להיעזר בשירותיך או לקנות ממך. לדוגמה, אם לקוח מחפש מסעדה והוא מוצא דירוג של 2 מתוך 5, הוא עשוי לקרוא גם את התגובות החיוביות והשליליות. אם האוכל טוב, הוא עשוי להתעלם ממחירים גבוהים או שירות גרוע.

למה אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד משקפות את איכותך או את איכות המוצר שלך. אנשים כותבים ביקורות שליליות מסיבות שונות:
  • חוו חוויה אישית גרועה שלא מייצגת את כלל הלקוחות.
  • הם עשויים להיות מתחרים מנסים לפגוע במוניטין שלך.
  • הם טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

ביקורת שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל או פייסבוק. אך חשוב להכיר בכך שזו לא תמיד נקודת המפתח להחלטת הלקוח. מה שמשפיע באמת עליהם הוא הפער בין היתרונות לחסרונות שהם רואים במוצר או בשירות שלך.

מה לעשות עם מוניטין שלילי?

1. ניסיון להסרת התוכן

אם מדובר במידע שקרי לחלוטין, ניתן לפעול להסיר אותו באמצעות:
  • פנייה ישירה לאתרים שפרסמו את המידע.
  • הגשת תביעה בגין דיבה.
  • בקשת הסרה מגוגל או מאתרים אחרים (כמו במקרה של פגיעה בפרטיות).
2. בניית מוניטין חיובי

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מוניטין שלילי היא לבנות מוניטין חיובי. במקום לנסות להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמציגים את הצלחותיך.
  • עודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • הראה את היתרונות שלך באופן ברור במקום לנסות להסביר למה הביקורות השליליות אינן נכונות.
דוגמה לפוליטיקאי שמכפישים אותו

אם פוליטיקאי נתקל בהשמצות או תוקפים אותו, הדרך הטובה ביותר היא לא להיכנס לעימותים, אלא להציג תוצאות חיוביות. הציבור לא תמיד מתעניין בהשמצות, אלא הוא רוצה לראות תוצאות שמועילות לו.

מסקנה

הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא לשפר את המוצר או השירות שלך. בעזרת פיתוח חוויית לקוח יוצאת דופן, שיווק חיובי, והפצת תוכן שמציג את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין שלך ולהתמודד עם ביקורות שליליות בצורה מיטבית.
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו כאשר מישהו מחפש את שמך, את שם העסק שלך, את שם החברה שלך או של המוצר שלך, הוא מקבל מידע שלילי - חלקו אמיתי, חלקו שקרי, וחלקו חצי - אמת. מידע כזה יכול להשפיע על הדרך שבה אנשים תופסים אותך ולגרום לנזקים מקצועיים ואישיים. לכן, השאלה החשובה היא: איך מתמודדים עם מידע שלילי באינטרנט?

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

יש אנשים שיגידו לך: "אם יש עליך מידע שלילי באינטרנט, נדפקת", אך זה לא בהכרח נכון. יש גם כאלה שיגידו: "אם יש מידע שלילי עליך, הדרך הכי טובה היא לנסות להוריד אותו מהאינטרנט". אם המידע שקרי לחלוטין, ניתן לתבוע את מי שפרסם או לנסות לפנות לאתר ולבקש להסיר אותו. אבל יש נקודה חשובה יותר: זה לא באמת משנה כמה מידע שלילי יש עליך באינטרנט.

תחשוב על הפוליטיקאים הכי מצליחים בעולם - כמה מידע שלילי יש עליהם? אינספור כתבות רעות, השמצות, סיפורים מפוברקים וגם דברים אמיתיים שהם לא מחמיאים. ועדיין, הם מנהלים מדינות. ניקח דוגמה אחרת - התנ"ך, הספר הכי מפורסם בעולם. האם אין עליו ביקורות שליליות? ברור שיש, ועדיין אנשים מעריצים אותו ומאמינים בו. אפילו האמונה באלוהים, שהיא נושא מרכזי בכל כך הרבה דתות, נמצאת תחת מתקפה מתמדת מצד אנשים שחושבים שהיא טעות. אבל למרות כל זה - אנשים ממשיכים להאמין.

מה זה אומר? זה אומר שברגע שאתה מתחיל להיות באינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה עסק, אדם מפורסם, מותג או פוליטיקאי, מחויב המציאות שיהיו עליך תגובות חיוביות וגם שליליות.

ככל שתהיה יותר מפורסם - כך יהיו יותר תגובות שליליות

ברגע שאתה פועל בעולם, מוכר מוצרים, מציג את עצמך - יהיו גם אנשים שיאהבו אותך וגם כאלה שידברו נגדך. ככל שתהיה יותר מצליח ויותר מוכר, יהיו יותר ביקורות שליליות. לדוגמה:
  • אם יש לך שני חברים, אז לכל היותר רק בן אדם אחד יכול לשנוא אותך.
  • אבל אם יש לך 1,000 חברים, ואם רק 10% מהם לא מסתדרים איתך - יש לך כבר 100 אנשים שמדברים עליך רע.
  • אם יש לך מיליון לקוחות, גם אם רק 1% מהם חוו חוויה שלילית - זה כבר עשרת אלפים תגובות שליליות.
מדוע אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד קשורות לאיכות שלך או של המוצר שלך. לפעמים אנשים מתלוננים כי:
  • הם עברו חוויה אישית גרועה (שלא מייצגת את כלל הלקוחות).
  • הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע בך.
  • הם פשוט טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. עם זאת, חשוב להבין שזו לא הנקודה הכי קריטית בהחלטה שלו. ההחלטה אם לקוח יקנה ממך או לא לא תלויה בכמות הביקורות השליליות, אלא בפער בין היתרונות לחסרונות שהוא רואה אצלך.

דוגמה: מסעדה עם דירוג נמוך

נניח שאתה מחפש מסעדה, ורואה שהדירוג שלה הוא 2 מתוך 5. אתה נכנס לתגובות ורואה דברים כמו:

- "האוכל היה מצוין!"

- "מחירים יקרים מאוד."

- "שירות גרוע!"

- "מנות מיוחדות וטעימות!"

מה יקרה? אם אתה מחפש אוכל איכותי ולא אכפת לך מהמחיר - הביקורת על המחיר לא תשנה לך. לעומת זאת, אם מה שהכי חשוב לך זה שירות מהיר, אולי תבחר במסעדה אחרת.

המסקנה: אנשים לא מסתכלים רק על כמה מידע שלילי יש, אלא על מה בדיוק נאמר והאם זה משפיע עליהם אישית.

אז איך מתמודדים עם מוניטין שלילי?

1. הדרך הראשונה - ניסיון להסרת התוכן

אם מישהו כתב עליך מידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו דרך:
  • פנייה ישירה לאתר שפרסם את התוכן.
  • תביעת דיבה נגד מי שפרסם את המידע.
  • בקשת הסרה מגוגל (למשל אם מדובר בפרטיות אישית).
2. הדרך הטובה ביותר - בניית מוניטין חיובי

אין דרך טובה יותר להתמודד עם מוניטין שלילי מאשר להציף את האינטרנט במידע חיובי. במקום לנסות להילחם בכל ביקורת, פשוט תיצור תכנים שמציגים אותך באור טוב:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמדברים על ההצלחות שלך.
  • תעודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • תראה בפועל את היתרונות שלך - במקום רק לנסות להסביר למה הביקורות השליליות לא נכונות.
דוגמה: פוליטיקאי שמכפישים אותו

אם אתה פוליטיקאי ומכפישים אותך, הדרך הכי טובה להתמודד עם זה היא לא להתמקד בהכחשה, אלא פשוט להביא תוצאות טובות. הציבור לא באמת אכפת לו מהכתבות השליליות - אם הוא רואה שאתה מספק לו את מה שהוא רוצה, הוא יתמוך בך.

דוגמה: אדם עם עבר פלילי

גם אם יש עליך כתבות על כך שישבת בכלא בעבר, אם אנשים רואים שאתה עכשיו מועיל להם - זה כבר לא משנה להם. אנשים ישפטו אותך לפי איך שאתה יכול להועיל להם כיום.

מסקנה: הדרך הכי טובה להילחם במוניטין שלילי - לעשות טוב

אין קיצור דרך. הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא פשוט להיות טוב יותר:
  • לשפר את המוצר או השירות שלך.
  • לתת חוויית לקוח יוצאת דופן.
  • להפיץ כמה שיותר מידע חיובי.
  • לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך בחינם, כדי שיוכלו לראות בעצמם שהוא טוב.
סיכום: איך להתמודד עם מוניטין שלילי?

1. אל תיבהל ממידע שלילי - לכולם יש ביקורות שליליות.

2. אם מדובר במידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו.

3. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות היא ליצור מוניטין חיובי.

4. תן לאנשים לראות בפועל את היתרונות שלך - אל תנסה רק "להסביר" אותם.

5. זכור: אנשים לא מסתכלים רק על מה שכתבו עליך - הם מסתכלים על מה שאתה עושה עבורם.
איך למתג את עצמך? איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט? איך להתמודד עם השמצות באינטרנט? איך להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט? כתבות חיוביות, לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, דיל עם השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ללקוחות, לשכנע לקוחות, למכור ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים אותך? איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין פרסום שלילי, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי? איך להתמודד עם פרסום שלילי בגוגל? איך להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק? ניקוי מוניטין שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג בגוגל, בניית מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? ביקורת שלילית בפייסבוק, השמצות בפייסבוק, התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת דיבה בפייסבוק, איך להתמודד עם לשון הרע בפייסבוק? איך להתמודד עם הוצאת שם רע בפייסבוק? איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בפייסבוק? המלצות בפייסבוק, התמודדות עם לשון הרע בפייסבוק
מיתוג חיובי באינטרנט יועץ מה היא רוצה היתרונות שלך השמצות באינטרנט למכור ללקוחות איך להתמודד עם לקוח מחויב לעשות אם מתלוננים עליך כיצד לנהל ליצור מוניטין חיובי באינטרנט facebook איך להתמודד איך להתמודד עם פרסום שלילי אינטרנט ביקורת ביקורת שלילית ביקורתיות גוגל דירוג שלילי דעת השמצות באינטרנט התמודדות חוות דעת שליליות חוות דעת שלילית חשיפה שלילית כתבות שליליות להתלונן להתמודד להתמודד עם פרסום שלילי למתג לנהל לקוח לקוחות לקוחות משמיצים מוניטין מוניטין שלילי מותג מיתוג מיתוג באינטרנט מנהל ניהול ניהול מוניטין פידבק שלילי פייסבוק פרסום רע פרסום שלילי שלילי שליליות תגובות תגובות שליליות תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
לסמוך - על מי אפשר לסמוך בחיים?
לסמוך - על מי אפשר לסמוך בחיים?
... הבעיות והצרות של האדם נובעות מכך שהוא מניח הנחות שגויות. לדוגמה, אדם שמקבל משימה שהוא יכול לבצע אך מניח שאינו מסוגל לכך, מפסיד הזדמנות להצליח בגלל שהוא סומך על מחשבה לא בדוקה. הוא מאמין למחשבה שלו שהוא אינו יכול להצליח, וכך מאבד את האפשרות לעשות את מה ...
להצליח / הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח / הצלחה - רשימת כל הנושאים
... אליו אנשים מצליחים אנשים מצליחנים אף פעם לא מצליח אפשרות להצליח אצליח למכור את ההצלחה במה תלוי שהזוגיות תצליח גברים מצליחים האדם רוצה להצליח האם אני הולך להצליח? הדרך להצלחה ההצלחה של ההצלחה של האדם הולך להצליח הזדמנות להצליח הזוגיות לא מצליחה היא רוצה להצליח היהודים יותר מצליחים היכולת להצליח המרדף אחרי ההצלחה הסוד להצליח הסוד להצליח במכירות הספר להצליח בכוח המחשבה ...
אמונות טפלות ושקריות - מה *טוב* באמונות טפלות? איך להינצל מאמונות טפלות?
... יאמין בנקודת האמת, שהוא אכן יכול להצליח במבחן. ועל ידי זה הוא ייתן לעצמו את ההזדמנות להצליח במבחן. נמצא אם כן, כי נקודת האמת שיש בכל אמונה טפלה, היא זו שגורמת לאדם ... הוא הצליח, רק בגלל שהוא האמין בכך שהוא יכול להצליח, ובגלל שהוא נתן לעצמו את ההזדמנות להצליח . והאמונה הטפלה, עזרה לאדם לגלות שיש לו את היכולת להצליח. ואם האדם יהיה ...
מוכנות להתגרש, איך להצליח בזוגיות? להתגרש כדי להצליח בזוגיות, רצון להתגרש, האם להתגרש? איך לשמור על הזוגיות? חרדת ביצוע, חרדת כישלון, עודף מוטיבציה, לעבור טסט, חרדת טסט, איזון רגשי, להצליח עם בחורה, רצון מאוזן
מוכנות להתגרש, איך להצליח בזוגיות? להתגרש כדי להצליח בזוגיות, רצון להתגרש, האם להתגרש? איך לשמור על הזוגיות? חרדת ביצוע, חרדת כישלון, עודף מוטיבציה, לעבור טסט, חרדת טסט, איזון רגשי, להצליח עם בחורה, רצון מאוזן
... בה ולא תעריך ולא זה ואז איך אתם תהיו ביחד. ולכן צריך גם וגם כאשר יש לך הזדמנות לאהוב אם אתה רוצה שהזוגיות תצליח או להצליח עם הבחורה או עם הטסט מה שזה לא יהיה אז אם יש לך את ההזדמנות להצליח עכשיו הנה אני רוצה שיהיה טוב בוא נשתמש בזה שיהיה טוב אבל אם אתה מגיע לזמן של מריבה או שאתה פתאום ...
להתמיד או לעשות שינוי, התמדה או לעשות שינוי, האם להתמיד או לשנות? מוטיבציה להתמדה בהשגת מטרות, למה אני לא מצליח להשיג את המטרות? איך להשיג מטרות? למה חשוב להתמיד בדרך אל המטרה? האם אני בדרך הנכונה? האם אני צריך לעשות שינוי?
להתמיד או לעשות שינוי, התמדה או לעשות שינוי, האם להתמיד או לשנות? מוטיבציה להתמדה בהשגת מטרות, למה אני לא מצליח להשיג את המטרות? איך להשיג מטרות? למה חשוב להתמיד בדרך אל המטרה? האם אני בדרך הנכונה? האם אני צריך לעשות שינוי?
... לא כל התהליכים מביאים תוצאות מיידיות. למשל, אם אנו עושים דיאטה או עובדים על פרויקט, אנחנו לא תמיד רואים תוצאות מידית, אך אם נוותר מוקדם מדי, ייתכן שהחמצנו את ההזדמנות להצליח. ההתמדה היא המפתח שמוביל להצלחה. חשוב להבדיל בין הצורך לשנות לבין הצורך להמתין ולהתמיד בדרך בה אנו פועלים. המסר המרכזי ...
מטרות ויעדים, למה לא להציב מטרות? מה רע בהצבת מטרות? האם כדאי להציב מטרות? האם הצבת מטרות אישיות תעשה לך טוב? מה זה מטרות? איך להציב מטרות? סוגים של מטרות, מטרות מדידות, מטרות לא מדידות, להציב דדליין, מטרות קשות להשגה
מטרות ויעדים, למה לא להציב מטרות? מה רע בהצבת מטרות? האם כדאי להציב מטרות? האם הצבת מטרות אישיות תעשה לך טוב? מה זה מטרות? איך להציב מטרות? סוגים של מטרות, מטרות מדידות, מטרות לא מדידות, להציב דדליין, מטרות קשות להשגה
... יותר מדי על הנפש. כיצד לבחור רמת דיוק והגדרה של המטרה? יש מי שממליצים להיות כמה שיותר מדויקים: תאריך, שעה, כמות, מספר, כדי שיהיה ברור האם היעד הושג או לא. אחרים מעדיפים הגדרה כללית יותר. ככל שההגדרה חדה יותר, כך ההזדמנות להצליח ברורה יותר - אך גם הסיכון לאכזבה גדול יותר. אם האדם יודע שהוא רגיש לכישלונות, אולי יעדיף מטרה מעט עמומה, כדי למתן את התחושות השליליות במקרה של אי - ...
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
... יותר, כך נדרשת רמת מאמץ וריכוז גבוהה יותר. אליעד מדגיש שאפילו משימות קטנות יחסית דורשות השקעה של מאמץ וריכוז מתאים, אחרת המשאבים מתבזבזים והאדם עלול לפספס את ההזדמנות להצליח . איך הסחות דעת קטנות גוזלות משאבים חשובים? אליעד נותן מספר דוגמאות להמחיש כיצד הסחות דעת קטנות מבזבזות משאבי ריכוז יקרים: קריאת ספר עם רעש רקע: למרות היכולת לקרוא ...
פזיזות / ישוב הדעת - איך לפעול בפזיזות שנובעת מישוב הדעת?
... ישוב הדעת - איך לפעול בפזיזות שנובעת מישוב הדעת? פזיזות. לפעול בפזיזות = לפעול בצורה מהירה ללא ישוב הדעת. פזיזות היא פתח להמון בעיות. כאשר האדם פועל בפזיזות וללא מחשבה, הפעולה לא תמיד מספקת לאדם את התכלית הרצויה. פזיזות = הגדלת האפשרות לטעות = הגדלת האפשרות להגיע לכישלון = רע. ההפך של פזיזות הוא ישוב הדעת. לפעול מתוך ישוב הדעת, היינו לקשר את הפעולה למחשבה. לפעול מתוך מחשבה מקדימה. לקשר את הפעולה לתכלית שלה = פעולה מתוך ישוב הדעת. פעולה מתוך ישוב הדעת = השגת התכלית הרצויה מהפעולה = טוב. מתי פזיזות היא כן טובה? כאשר האדם מסוגל בפזיזות לקבל החלטה טובה מתוך ישוב הדעת. פירוש: כאשר האדם רואה את תמונת המצב המלאה בשלמות, אז באפשרותו לקבל החלטות מהירות שנראות כפזיזות. ביטחון עצמי = ... החלטות בצורה מהירה. חוסר ביטחון עצמי = קושי בקבלת החלטות. פזיזות = ביטחון עצמי שגוי = קבלת החלטות מהירות מתוך מחשבה שגויה. ישוב הדעת = ביטחון עצמי אמיתי = קבלת החלטות טובות בצורה מהירה. ברמה המעשית: כדי להיות מסוגל לקבל החלטות בצורה מהירה, ככ ...
אחרי רבים להטות - מדוע דעת הרוב חשובה? ומה המשמעות של מה שכולם חושבים?
... רבים להטות - מדוע דעת הרוב חשובה? ומה המשמעות של מה שכולם חושבים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי דעתו של האדם מושפעת ממה שכולם חושבים. לאדם חשוב מה שחושבים עליו וכיוב. והאדם מגבש את דעתו , גם לפי מה שכולם חושבים. וברגע שהאדם לא יודע משהו, דבר ראשון הוא בודק מה כולם חושבים, ומניח שאחרים בדקו את הדבר לפניו. ... ובנוסף, רוב העולם לא מאושרים. והאושר הוא תוצאה של צורת חשיבה. אז האם המסקנה היא שהרוב לא צודקים? ומהי מהות העניין של חשיבות דעת הרוב? והעניין הוא, כי יש אמת. והאמת היא אחת. והאמת היא ככ גדולה, עד שהיא מכילה בתוכה את כל הדעות שבעולם. וכל האנשים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הזדמנות להצליח, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הזדמנות להצליח, איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, ייעוץ טיפולי, אימון אישי מומלץ בתחום הזדמנות להצליח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7969 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 14:33:06 - wesi1