אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הגדרת תוצאה ✔תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
והפעם נשיב לשאלה, איך לדעת מה הדרך הכי נכונה לנהל תהליך מסוים בתוך הארגון? דהיינו, שלפעמים מנסים לבנות תהליך בתוך הארגון, לדוגמה מנסים לבנות תהליך ארגוני, שיחבר בין מחלקת הייצור לבין מחלקת השיווק לבין מחלקת הגבייה לבין מחלקת שירות הלקוחות. ומנסים לאפיין את התהליך ולהבין איך הכי נכון לנהל את התהליך. האם כדאי לנהל אותו בצורה אחת או בצורה אחרת. והשאלה היא, כאשר ניגשים לאפיין ולהגדיר תהליך ארגוני, איך הכי נכון לפעול כדי להגדיל את הסיכוי שנגיע לאפיון הנכון ביותר לארגון? ואיך להתמודד עם מצבת כוח אדם בעייתית, שבסופו של דבר אחראית להוציא מכוח אל הפועל את תוכנית הפעולה וכולי.

ויש בעניין הזה כל מיני היבטים שונים, אבל כאן ניתן את נקודת המבט הבאה. והיא, שכמובן הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר אנחנו מנסים לבנות תהליך בארגון, עלינו לשאול את עצמנו, מה היינו רוצים שיקרה בסוף התהליך, מה לדעתנו יחשב כתהליך המוצלח ביותר, מה התוצאה האופטימאלית שהיינו רוצים להשיג בארגון.

במילים אחרות, שלב ראשון הגדרת תוצאה אופטימאלית, שאינה קשורה לאילוצים כלשהם. במילים אחרות, קודם כל תגדיר את התוצאה הרצויה מהתהליך שאתה מנסה לאפיין, בלי קשר לאילוצים כלשהם. ואחרי שברורה לנו התוצאה הרצויה, עכשיו בעצם אנחנו צריכים לגשת לחלק של אפיון הדרך להשיג את התוצאה הרצויה.

כי יש את החלק שבו אנחנו מגדירים מהי התוצאה הרצויה. ויש את החלק שבו אנחנו מגדירים מהי הדרך שלדעתנו תביא אותנו בצורה הטובה ביותר אל התוצאה הרצויה.

וכאשר באים לאפיין את הדרך להשיג את המטרה, הרי שיש כאן כל מיני שיקולים ואילוצים וכולי. והשאלה היא, איך הכי נכון לנסות להבין מהי הדרך הכי נכונה להשיג את התוצאה הרצויה?

והתשובה היא, שמי שרוצה לדעת מהי הדרך הנכונה ביותר להשיג את התוצאה הטובה ביותר, אז ראשית עליו לחשוב באופן חופשי ובלי אילוצי המבנה הארגוני של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, שבפועל מה שקורה זה, שהרבה פעמים שמנסים לאפיין ולהגדיר תהליך בארגון, אז אוטומטית יש את האילוצים של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, יש את האילוצים של בני האדם שבארגון שבסופו של דבר, יצטרכו ליישם את התהליך שאנחנו מנסים לבנות בארגון. כי התוצאה של התהליך ברורה. והדרך יש לגביה ספקות. אבל יש גם את האילוצים של כוח האדם שבארגון, שבסופו של דבר יצטרך ליישם את התהליך.

והעצה שלי אומרת, כאשר מנסים להבין ולאפיין את התהליך הארגוני בצורה הטובה ביותר, אז צריכים לחשוב שלצורך העניין אין שום בעיית תקשורת בין העובדים בארגון, וכן צריכים לנסות לאפיין את התהליך, כאילו רק בן אדם אחד בלבד עובד בארגון.

דהיינו, נניח שאתה מנסה להגדיר תהליך שיחבר בין מחלקת השירות לבין מחלקת המכירות. עליך לשאול את עצמך, נניח שבארגון כולו היה רק בן אדם אחד שהוא אתה. דהיינו, נניח שאתה העובד היחיד בארגון. ונניח שאתה אחראי גם על השירות וגם על המכירות וגם על השיווק וגם על הייצור וגם על כל מה שזז בארגון. ונניח שיש לך את הכישורים הנדרשים לביצוע המשימות. ונניח שיש לך את המוטיבציה לביצוע המשימות.

במילים אחרות, נניח שיש בארגון בן אדם אחד בלבד, שיש לו גם את היכולת וגם את הרצון לבצע את המשימות. במקרה שכזה, איך היה הכי נכון לבצע את התהליך? האם היה נכון לעשות אותו בצורה כזו או בצורה אחרת?

וכאשר חושבים בתור התחלה בצורה הזאת, דהיינו, חושבים בלי אילוצים כלשהם, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שבתור התחלה נראה את התהליך האופטימאלי...
בעיה איך להגדיר אילוצים ארגוניים איך להשיג את המטרות קושי איך להתמודד עם חוסר הגדרות כיצד לנתח ספקות ביצוע משימות איך לנתח תהליכים איך לאפיין תהליך איך לאפיין תהליך ארגוני איך לאפיין תהליך בארגון איך לדעת מה התהליך הנכון איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון איך להגדיר איך להגדיר תהליך איך להתמודד איך להתמודד עם חוסר איך להתמודד עם חוסר תקשורת איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים איך לחשוב איך לחשוב בלי אילוצים איך לנתח איך לנתח תהליך איך לנתח תהליך ארגוני איך לנתח תהליך בעסק איך לנתח תהליך עסקי איך לנתח תהליכים אילוצים אילוצים באפיון תהליך אילוצים באפיון תהליך ארגוני אילוצים באפיון תהליך עסקי אסטרטגיה אסטרטגיות אפיון תהליך אפיון תהליך ארגוני אפיון תהליכים אפיון תהליכים בעסק ארגון התמודדות התמודדות עם חוסר חוסר תקשורת יועץ יעוץ יעוץ אסטרטגי יעוץ אסטרטגי לארגונים יעוץ ארגוני יעוץ לארגונים יעוץ למנכלים יעוץ עסקי כיצד לנתח לאפיין לאפיין תהליך לאפיין תהליך ארגוני לאפיין תהליך בארגון לדעת מה התהליך הנכון לדעת מה התהליך הנכון לארגון להגדיר להגדיר תהליך להגדיר תהליך בצורה נכונה להתמודד להתמודד עם חוסר להתמודד עם חוסר תקשורת להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים לחשוב לחשוב בלי אילוצים לנתח לנתח תהליך לנתח תהליך ארגוני לנתח תהליך בעסק לנתח תהליך עסקי לנתח תהליכים מנכל סמנכל עובד עובדים עסק עסקים תהליך תהליכים תהליכים בארגון תהליכים בעסק תקשורת תקשורתיות
מבחן התוצאה - מהו המבחן התוצאה, של מבחן התוצאה עצמו?
... המודרך שלו, כי הפעולה לא תשיג את תכליתה, הרי שהיא מיותרת. הדבר החשוב ביותר כדי לערוך את מבחן התוצאה, הוא הגדרת התוצאה הסופית. על האדם לזכור כי גם לתכלית ...
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
... לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה איך לגרום לאדם לשנות את דעתו מבלי להיכנס לקונפליקט? אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד ניתן לשכנע אדם לשנות את דעתו, מבלי ליצור אצלו התנגדות או קונפליקט פנימי. ... ניהול משא ומתן מוצלח מתי להסכים ומתי להתנגד בשכנוע? אסטרטגיות למכירות יעילות ...
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
... לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית ... אליעד מסביר לעומק על אסטרטגיה לגרום למישהו לרצות ... על רומן עם הבוס במקום העבודה. העיקרון המרכזי שהוא מציג ... לדוגמה, ברומן במקום העבודה יש יתרונות כמו ריגוש, הנאה ... כגון סיכון לפגיעה במקום העבודה, פחד מעזיבה או פגיעה ביחסי עבודה עתידיים. אליעד מדגיש שהניתוח ... אם הבוס מפחד שתעזבי את העבודה אם הרומן יסתיים רע, צריך ... באופן מסודר ולא תפגעי בעסק. לדוגמה, אם הבוס חושש שברגע שהרומן ייגמר האווירה בעבודה תיהרס, יש לשכנע אותו שזה ... גבוהה יותר להישאר בעבודה, כי כבר נוצר ביניכם קשר קרוב ... בין הרומן להצלחת העסק. איך להפוך פחד של מישהו ... אם הבוס פוחד שתעזבי את העסק בגלל רומן, אפשר להשתמש בזה ... לך להיות נאמנה יותר לעסק ולהישאר בו יותר זמן. כך הפחד הופך ליתרון משמעותי. מהי אסטרטגיה יעילה לשכנוע? אליעד ... חשוב לבוס (למשל, הצלחת העסק, ביטחון כלכלי). חברי את הרומן ... לדוגמה, אם לבוס חשוב שהעסק יצליח, יש להדגיש שהרומן ישפר ... וכך יגדיל את התפוקה בעסק ויבטיח את ההצלחה. מה לעשות ... במאה אחוז שהרומן יעזור לעסק, יהיה לך קשה מאוד לשכנע את ... ואמונה, וזה יעבור אליו בתקשורת לא - מילולית. אליעד מדגיש ... מטרותינו. איך לדעת אם האסטרטגיה עובדת? אליעד מציע מבחן פשוט: שאלי ... שתנהלי את הרומן תישארי בעסק לזמן ארוך יותר מאשר אם לא היה ... היא חיובית, סימן שהאסטרטגיה נכונה, ואת יכולה ... או שאינך נאמנה מספיק לעסק, הוא יחשוש יותר מהשינוי. לכן, ... והישארותך לטווח ארוך בעסק. איך לגרום לבוס להתאהב בך? ... איך לנהל רומן במקום העבודה?
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה ... מורכב. הוא טוען שהקושי שלנו להפסיק לחשוב או להשתחרר מתהליך מחשבתי מסוים נובע מהעובדה שהתהליך עצמו התחיל בצורה אקראית וללא סיבה ... לשלול אותה. מה הדרך הטובה להתמודד עם מחשבות אקראיות או שרירותיות? אליעד מציג שתי אסטרטגיות מרכזיות להתמודדות עם מחשבות או ... קודמות שלנו, מה שגורם לנו לחוסר יציבות מוחלט במסקנות שלנו לגבי המציאות. מהי האסטרטגיה המומלצת של אליעד? האסטרטגיה שאליעד מציע לבסוף היא שילוב בין שני ... להשתמש גם בשכל וברציונליות כדי להצדיק את ההחלטה ולתמוך בה בצורה סיבתית. אך גם אסטרטגיה זו, הוא מבהיר, אינה מושלמת, משום ... ההבנה של הבעיה עצמה היא הפתרון? אליעד טוען שההבנה האמיתית והעמוקה של הבעיה - העובדה ששני התהליכים, אקראי וסיבתי, מובילים לאותן ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים איך ניתן לשנות את תפיסת ... אותו אם הוא לא יכול בכלל לעשות שום דבר בחיים. בדרך זו, הילד מתחיל להבין את האבסורד שבדבריו ומחפש פתרון באופן עצמאי. מהי אסטרטגיית השינוי תודעה? אסטרטגיית השינוי תודעה היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה, השתמשו בהגזמה מכוונת, כך שהאדם יגיע ... הוא יתחיל לחפש דרכים לשנות את התפיסה ולהוכיח לעצמו שהוא יכול. שיטות שכנוע הקצנה ככלי לשינוי תפיסה טכניקות NLP היפוך מחשבתי אסטרטגיות שכנוע בהוראה טיפול אישי ושכנוע הבנת עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה במהלך השיחה נדונה שיטה פילוסופית ופסיכולוגית שבאמצעותה ניתן ... לשנות את דעתם. דוגמה בולטת לכך היא המעבר מהמילה צריך למילה חייב. בני אדם רבים חושבים שהם צריכים לעשות משהו, למשל, אני צריך לעבוד, אני צריך להיות בריא, אני צריך להצליח, וכדומה. אם יאמרו להם שהם אינם מחויבים לכך ושמדובר רק באפשרות, הם עלולים לדחות את הרעיון ולשמור על ... בצורה עקיפה כך שהוא לא יבין מיד שהוא שינה את דעתו, אבל כשהוא יקלוט זאת, זה כבר יהיה מאוחר מדי - הוא כבר יהיה משוכנע בעצמו. האסטרטגיה של שינוי תודעה השיטה הזו היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה ולנסות לכפות עליו עמדה אחרת, משתמשים בתהליך של הגזמה מכוונת שמוביל אותו לחשוב מחדש על עמדתו ולמצוא את הדרך החוצה בעצמו. במילים אחרות, זוהי אסטרטגיה לגרום למישהו לריב עם עצמו, במקום לגרום לו לריב עם האדם שמנסה לשנות את דעתו. כאשר אדם שומע טענה שהוא לא מסכים איתה, הוא מיד נעמד על ... הוא אמר יחידה, מי אמר יחידה? אולי יש עוד שיטות. ש: הנה ראית עשיתי לך את זה. אליעד: כן עשית את זה, אתה יודע מה יקרה אם זה יעבוד עוד כמה פעמים. ש: תעשה לי טובה, תאמין לי עוד פעם אם זה עובד, זה רגע של אושר. אליעד: אני עשיתי כדי שתגיד. טוב טוב, בא נתקדם אני מסביר עוד פעם אתה לוקח, עכשיו תסתכלו אם הבן אדם היה קם בבוקר מתוך ... את זה אז מה הוא היה עושה? הוא היה אומר מה פתאום אני חייב להיפטר מהבוס הזה, מה אני לא רוצה את הבוס ההוא? מה הוא נותן לי? אני עובד אצלו והוא אי אפשר להיפטר, אין חופשות וכלום, אז הוא היה קם בבוקר כמוני ואומר אני חייב להיפטר מהרצון הזה, איך אני מצליח להגיע למצב ... להילחץ, הוא אומר מה פתאום, רגע רגע, אני רוצה להשתחרר ואז בעצם הוא מתחיל לחשוב על איך הוא יכול להתנגד לרצון של עצמו. עכשיו האסטרטגיה היא לקחת את המחויב שלו, עכשיו אני יודע שהוא לא רוצה את כל המחויב, הוא כאילו לוקח גם וגם ומציג אותו כמחויב אז אני זורע, עכשיו אם ... את זה לאבסורד כדי שהוא ירצה להגיד שיש לו. הבנת מה אמרתי? ש: כן. אליעד: בן אדם נגיד אומר אין לי כסף אז אני אומר לו מה אין לך עבודה, אתה מובטל?, אז הוא אומר לא לא, יש לי זה, אה אז אתה גם יכול לקנות. עוד פעם, אם בן אדם אומר אין לי ואני אגיד לו נגיד יש לך הוא יתחיל ... איך הוא רימה אותי בכזה דבר ואז אמרתי זה? הוא היה באמת חכם. עכשיו מה היה בסיפור? שמישהו שואל את רבי נחמן, אמר לו תגיד לי איך עובדת הבחירה החופשית? אז הוא אומר לו מה זאת השאלה הזאת, אם אתה רוצה אתה עושה, אם אתה לא רוצה אתה לא עושה, אמרתי וואלה נכון, יש לי בחירה חופשית ... הציפורים. ש: אפשר לדוגמה כאילו פרקטית. אליעד: איתך, לך עשיתי את זה. ש: אני אתן דוגמה אבל, למשל אם בן אדם אומר אני חייב למצוא עבודה, יש לדוגמה. אליעד: להזכיר לך מתי עשיתי לך את זה? ש: זה מה שהוא חשב, הוא חשב מתי להעלות בן אדם מלמטה. רגע רגע, אולי ניתן לו עוד הזדמנות ... ואז דיברנו על איזה משהו והסברתי לך שאתה לא חייב לסבול ואז אמרת תראה אני לא, אין לי אופציה כזאת ואז אמרתי לא אני רק ניסיתי לעבוד עליך, רק רציתי להיות בטוח כמה אתה באמת בטוח שאתה חייב לסבול, ואז כאילו החלטתי לצד שלך ואז שאמרתי לך אתה חייב לסבול, מה פתאום אני חייב ...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע מהם הכשלים בניתוח טכניקות ה - NLP? במהלך הניתוח של הווידאו, אליעד מסביר כיצד המומחה המפגין טכניקות NLP מציג את המידע. המומחה טוען כי המילים לא ואל לא אפקטיביות בתקשורת כי המוח לא מעבד שלילה, ומסביר שכשאומרים למישהו אל תעשה X, הוא בעצם מקדיש תשומת לב לפעולה הלא רצויה (כגון אל תסתכל על האצבע). עם זאת, ... קולט שלילה ולכן יש להשתמש בטכניקות כמו אשליית בחירה (שאלות כגון האם אתה רוצה לסגור את העסקה או לא רוצה לסגור את העסקה), המובילות את האדם לבחור בפעולה הרצויה. אליעד חולק על הניתוח הזה ומסביר כי השימוש במילים שליליות כן משפיע על המוח, והמניפולציות ... מעבד שלילה, כפי שניתן לראות בדוגמאות כמו לא תרצח או לא תגנוב. אם המילים לא ואל לא היו מעובדות, כיצד אנו מבינים את המשמעות שלהן? 2. ההנחה שבחירה מלווה בשאלה רטורית: השימוש בשאלות כמו האם אתה רוצה לסגור את העסקה או לא רוצה לסגור את העסקה? נועד ליצור אשליה של בחירה, אך אליעד מציין כי עצם השאלה יכולה ליצור ספק ומורכבות, במקום להוביל את האדם לתשובה חד משמעית. 3. שימוש ... של מילים שליליות, ולכן יש להתייחס בזהירות לשימוש בטכניקות NLP שלא תמיד מבוססות על עובדות. השפעת המילים על קבלת החלטות אינה תמיד ברורה, ויש לבצע את השימוש במילים באופן מושכל יותר. שיטות NLP לשכנוע איך להשתמש במילים ... לא ואל. הוא ניסה להדגים כיצד המוח אינו קולט שלילה ולכן יש להימנע משימוש במילים שליליות בתקשורת כדי למנוע תוצאה הפוכה מהרצוי. כמו כן, הוא הציג שיטות מניפולציה פסיכולוגיות שנועדו, כביכול, לגרום לאנשים לבצע בחירות מסוימות מבלי ... אם הוא היה אומר אל תסתכלו מתחת לכיסא שלכם, סביר להניח שאנשים כלל לא היו מסתכלים. העובדה שהמומחה עצמו משתמש בשלילה: אם המילים לא ואל אינן נתפסות במוח, כיצד הוא הצליח להסביר לקהל את הרעיון שלו באמצעות המשפט המוח לא מעבד שלילה? עצם העובדה שהקהל הבין את המסר שלו מוכיחה שהמוח כן מעבד שלילה. הטענה: שיטות NLP לשכנוע על ידי יצירת אשליית בחירה המומחה הציע טכניקה של יצירת ... בחירה כדי להוביל אדם לקבל החלטה רצויה. לדוגמה, במקום לשאול האם אתה רוצה לסגור איתי עסקה?, הוא מציע לשאול האם אתה רוצה לסגור איתי עסקה או שאתה לא רוצה לסגור איתי עסקה?. לדבריו, כך האדם שומע פעמיים את הביטוי אתה רוצה לסגור איתי עסקה וזה מגביר את הסיכוי שיסכים. הבעיות בטענה זו: ניסוח שיוצר ספק: במקום לגרום לאדם להרגיש בטוח בהחלטתו, השאלה האם אתה רוצה או לא רוצה ... את אופציית הסירוב. דרך נכונה יותר: שיטה טובה יותר הייתה לשאול איך אתה מעדיף לסגור את העסקה? - שאלה שמובילה את האדם לחשוב על האופן שבו הוא מבצע את העסקה ולא על השאלה האם לבצע אותה בכלל. חוסר הבנה של הפסיכולוגיה של קבלת החלטות: שאלה כמו האם אתה רוצה או לא רוצה יכולה לגרום דווקא לתגובה ... נבעה מסיבות אחרות כמו גידול במספר כלי הרכב או שינוי בחוקים. ניסיון להפעיל רגש במקום עובדות: העובדה שקרה שינוי לא אומרת שהקמפיין גרם לו, אך הוא מציג זאת כך כדי ליצור תחושת ודאות. עשרת הדיברות מבוססות על שלילה: התורה משתמשת בשלילה ... כשלים לוגיים וכיצד לזהות אותם איך לשכנע מבלי לבצע מניפולציה ניתוח ביקורתי של טענות בתקשורת הקשר בין שפה למחשבה איך להשתמש נכון בשלילה כדי להעביר מסרים ראינו וידאו של מומחה לשקר כלשהו שמסביר על הNLP וכו. ועכשיו אנחנו ננתח את ... כזה דבר, קודם נתחיל במהות התוכן שלו. מהות התוכן שלו הינה כזה דבר, המילה אל ולא לא באמת עובדות , אלא אם כן אתה משתמש בהם בצורה מאוד מתוחכמת, מושכלת, בסדר. והוא הביא דוגמה, לדוגמה נגיד, אל תסתכלו לי על האצבע, אתה רואה את האצבע, כולם? אתם רואים שזה לא עובד מולו? אל תסתכלו לו על האצבע. נכון שאתם מסתכלים? אז המילה לא לא עובדת. מסקנה, המילה לא לא עובדת כי בלתי אפשרי לעמוד בפיתוי ולכן אם האמא אומרת לילד אל תאכל מהרצפה, אל תרביץ לאח שלך זה לא עוזר כי אמרת אל, המוח לא קולט את המילה אל. ולכן צריך לתת אשליה של בחירה, כמו לדוגמה, האם אתה רוצה לסגור איתי את עסקה או לא רוצה לסגור איתי את העסקה? ואז בכל אחד מהמקרים הוא שומע את המילה אתה רוצה לסגור את העסקה?, ואל תתפרץ לכביש אם תסתיר את המילה אל, תתפרץ לכביש ולכן מתפרצים לכביש ועובדה שכמות התאונות פגע וברח עלתה בכלל וכו. עכשיו, מי הבין מה הטעויות פה מהראשונה עד האחרונה? או שאני אתחיל. ש: אבל קודם כל הזה עם האצבע ... הוא אמר, הוא ניסה לספר כמה הוא חכם ומוכשר ואז הוא אמר כמה דברים. הוא אמר בהתחלה שהוא מתעסק במקצוע הזה מעל שמונה עשרה שנה, מעל שמונה עשרה שנה, נכון? אמת? ש: כן, לא זוכרים. אליעד: אז אני זוכר, הוא אמר אני התעסקתי מעל שמונה עשרה שנה. קודם כל המילה מעל היא מילה בעייתית. מה הבעייתיות של מילה מעל? אז או בהנחה שהוא רוצה להגדיל את החשיבות שלו, אז ...
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה / דיבייטינג / NLP / לתכנת את התת מודע / תכנות התת מודע / אסטרטגיות שכנוע ועוד...
... NLP לתכנת את התת מודע תכנות התת מודע אסטרטגיות שכנוע ועוד... וכאן אנתח חלקים ונקודות להתבוננות, בקרב הויכוח הראשון ... ואיך לנצח בויכוחים ועוד... ולפני שאתחיל לנתח את המסרים המילוליים של שני המועמדים, אתן נקודה להתבוננות על צורת ההתנהגות ... אבל כולנו יודעים שעדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות. ולכן השאלה כאן הלילה, היא לא איפה היינו, אלא להיכן אנחנו הולכים (but we ... כאן שני משפטים. כאשר המשפט הראשון קובע עובדה שכולנו יודעים שיש לנו הרבה עבודה לעשות. והמשפט השני אומר, שבגלל זה עלינו להסיק מכך שעלינו לשאול שאלה כלשהי, כזו ... שאומר כולנו יודעים שעדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות. וכאן בעצם יש להבהיר, כי בהקשר הזה, כאשר טענה כלשהי נאמרת בפני עצמה, היא ... אומר כולנו יודעים שעדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות ושם נקודה בסוף המשפט הזה, זה בעצם אוטומטית גורם לשומע לשאול את עצמו, האם אכן זאת האמת? האמת באמת יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות? והאם המילה לנו שכוללת בתוכה את ברק אובמה עצמו, האם היא אכן האמת, שלברק אובמה יש עוד הרבה עבודה לעשות למען ארהב, או שמא המשפט הזה הוא רק סוג של מניפולציה בלבד, שברק אובמה ... אבל כולנו יודעים שעדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות. ולכן השאלה כאן הלילה, היא לא איפה היינו, אלא להיכן אנחנו הולכים, במקום ... ש כולנו יודעים שעדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות נקודה פסיק, לכן השאלה כאן הלילה, היא לא איפה היינו, אלא להיכן אנחנו ... אנחנו שואלים כאן הלילה, כסוג של קביעת עובדה, ולא כדיבור על איזו שאלה בגוף שלישי שמסתובבת בחדר, ושאולי עוד מעט מישהו יכניס ... והדבר המומלץ ביותר ברמה העקרונית כאסטרטגיה שאמורים להיצמד אליה כמה שיותר, הוא שלא להתייחס למיט רומני בצורה מכובדת, ... וברמת האפשרות בלבד. אני אעשה, פירושו כעובדה קיימת. אובמה: כאשר זה מגיע לענייני קוד המס, המושל רומני ואני, שנינו מסכימים ש ... הנאמר, והופכת אותו לאמונה בלבד, במקום כעובדה וכאמת. אובמה: ועכשיו, זה לא הניתוח (אנליזה) שלי. זה הניתוח של כלכלנים שחקרו את ... ולא באמת מבינים איך המוח של השומעים עובד... ולכן הם פועלים בצורה די אקראית ומבולבלת, שחושפת את החולשות שלהם, ושל ... ארצות הברית, היו מבינים איך באמת עובד המוח האנושי של עצמם ושל השומעים אותם, אז הם היו נשמעים באמת הרבה יותר ...
איקס עיגול, איקס מיקס דריקס, תורת המשחקים, אסטרטגיות לקבלת החלטות, שיטות לקבלת החלטות, קבלת החלטות, איך לנצח במשחק? ללכת עד הסוף, איך לקבל החלטה? השכל שיש בכל דבר
איקס עיגול, איקס מיקס דריקס, תורת המשחקים, אסטרטגיות לקבלת החלטות, שיטות לקבלת החלטות, קבלת החלטות, איך לנצח במשחק? ללכת עד הסוף, איך לקבל החלטה? השכל שיש בכל דבר
... עיגול, איקס מיקס דריקס, תורת המשחקים, אסטרטגיות לקבלת החלטות, שיטות לקבלת החלטות, קבלת ... לו מספר אופציות. הוא מסביר כי בחירת האופציה תלויה בעובדה שבסופו של דבר, כל דרך מובילה לאותו מקום. פעמים ... להימנע מהספקות שמובילים לתסכולים ולחוסר הצלחה. אסטרטגיות לקבלת החלטות תורת המשחקים איך לנצח במשחק? ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, ... מבקש ומבקש טובה. אבל אם הוא יגיד באופן ישיר: לא מסתדר לי בשתיים, בא נעשה את זה בשתיים וחצי, ללא תחושת התנצלות או בקשה, הוא משדר כוח, כי הוא בעצם קובע עובדה שהאחר נאלץ להסכים לה. מה ההבדל בין לבקש לבין לקבוע עובדה במשא ומתן? כאשר אתה מבקש רשות או טובה, אתה באופן אוטומטי מסומן כחלש, משום שאתה זקוק לאישורו של האחר. לעומת זאת, כאשר אתה קובע עובדה או משנה תנאים בצורה אסרטיבית, אתה משדר שאתה החזק. לדוגמה, אליעד כהן מתאר מצב בו שני ... בירושלים. ככה בעצם אתה משדר לו שבכלל לא הפסדת אלא הרווחת מהשינוי שהוא הציע, ובכך שידרת שאתה החזק. כך למעשה הפכת את הבקשה של הצד השני ממשהו שנראה כמו אילוץ, למשהו שבעצם עוזר לך ואף טוב לך יותר ממנו. איך להימנע מלהצטייר כחלש במשא ומתן? אליעד מדגיש ... בסוף עשית את מה שאתה החלטת ולא את מה שהוא רצה. בכך הפכת את החיסרון ליתרון שלך. איך להגיב כשאתה רוצה לשדר חולשה במכוון? אם בכוונתך לשדר חולשה, תדגיש את העובדה שאתה מקבל את ההחלטה בלית ברירה, שזה לא נוח לך ואתה עושה את זה אך ורק בשביל הצד השני. דגש על אין לי ברירה, או אני עושה זאת בשבילך מחזק את התדמית החלשה שלך. איך לדעת מה באמת קרה במשא ומתן? אליעד מדגיש שחשוב להפריד בין עובדות לפירושים. לפעמים אדם יראה כאילו הוא בחר, אבל בפועל הוא היה חייב לעשות זאת בלית ברירה. לפעמים הוא יציג את עצמו כחלש למרות שהוא בחר מרצונו החופשי. לכן, צריך לנתח היטב את העובדות מול הפירושים ולברר את המניעים הפורמליים והלא פורמאליים של כל הצדדים. לסיכום, אליעד ... להפוך חיסרון ליתרון? איך להצליח במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים כאלה ואחרות, אוקי והטיפ מתעסק בנושא של חלש וחזק. מה זאת אומרת חלש וחזק? בטבע שלנו יש כוחות חלשים וכוחות חזקים בעלי חיים ... הוא רוצה לשדר שהוא חזק ובהנחה שהוא רוצה לשדר שהוא חזק הוא צריך לשים לב שהוא לא עושה את זה בקטע של תעשה לי טובה או בקטע של אני צריך אותך אלא בקטע של תקבע עובדה ושהוא יסכים איתך ותזהר לא להיכנס לעימות כי אז אתה עלול לצאת עוד יותר חלש לכן צריך לעשות ... לא דפק אותך ותוספת ושזה אפילו טוב לך שעושים את מה שהוא ביקש, אתה רוצה לחתום איתו על החוזה היום הוא אומר לך לא אני מתאים לי, אבל אני רוצה שהתאריך שנתחיל לעבוד ביחד רק בעוד חודש תוכל להיכנס לנכס רק בעוד חודש, עכשיו אם אתה ישר תגיד לו טוב תראה אז ... עוד חודש וחצי, עכשיו זה עדיף לו מאשר לסגור היום אולי אז לכן הוא יגיד עוד חודש וחצי אבל עדיין בסוף הוא עשה את מה שאתה החלטת לו. אוקי ולכן מה המהות של העצה הספציפית הזאת? המהות של העצה הספציפית הזאת אומרת תקצין את מה שהוא ביקש ממך, נגיד שמישהו בא ניקח נגיד דו קרב בין שני ... שידרת שאתה חלש. אז שלא יעבדו עליכם, למה לא יעבדו עליכם? כי בכל מיני סיטואציות כאלה ואחרות צריך לבדוק מה האמת כשמישהו אומר אני מסכים אני רוצה וכו יש פה עובדה ופירוש, מה העובדה ומה הפירוש. שני אנשים חתמו הסכם אמרו בוא נסכם שהחוזה מתחיל בתאריך 1.1 ואז אחד מהם אמר לא אני רוצה ב - 15.1 והשני נגיד יסכים איתו, עכשיו שימו לב העובדה היא שהוא הסכים איתו, למה הוא הסכים איתו הוא הסכים איתו כחלש או כחזק? עכשיו ניתן להציג את ... כאילו החזק ויתר לחלש והסכים איתו וניתן לומר לא החלש נכנע לחזק והסכים איתו וניתן לומר בכלל החזק החליט לחלש מה לעשות, ניתן לראות את זה בהרבה דרכים אבל העובדה היא אחת העובדה היא שבסוף הוא הסכים איתו, למה הוא הסכים איתו זה כבר פירוש ולכן כשרואים איזו סיטואציה ... וגם יכול להיות הפוך יכול להיות שמישהו משדר שהוא חייב לעשות משהו בלית ברירה ובכלל הוא יכול לבחור לעשות אחרת יכולים להיות המון פירושים ולכן צריך לבודד את העובדה ואת הפירוש, מה קרה כאן עובדתית והאם באמת זה אומר שהוא יותר חלש האם באמת זה אומר שהוא הבין שהוא חלש, האם באמת זה אומר ...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח מדוע נוצרת התנגדות אצל הלקוח בשיחת ... שהיתרונות גדולים יותר מהחסרונות, הוא יבצע את הרכישה. מהן שתי הדרכים המרכזיות לטיפול בהתנגדויות לקוח? קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע מרכזיות לטיפול בהתנגדויות: הפחתת הסיבות השליליות - טיפול ישיר בגורמים להתנגדות של הלקוח. הגדלת הסיבות ... נוספים שהלקוח לא חשב עליהם קודם לכן. לדוגמה, אם לקוח שוקל לקנות שולחן קטן יותר ממה שרצה בתחילה, אפשר להוסיף לעסקה מספר כיסאות במתנה או להעניק הטבה כספית שתהפוך את ההצעה לכדאית הרבה יותר. המטרה היא להעצים את התועלת ולהראות ללקוח שבסך הכל ... או הנחה נוספת, כך שהלקוח יראה את היתרון הגדול יותר על פני החיסרון הקטן ויחליט לקנות. מדוע כדאי לשלב בין שתי האסטרטגיות? השילוב בין הפחתת סיבות שליליות להגדלת סיבות חיוביות יוצר אפקט שכנוע חזק ביותר. כאשר הלקוח רואה שהחסרונות צומצמו והיתרונות התחזקו, הוא נוטה יותר לקבל את ההחלטה לרכוש את המוצר. האסטרטגיה הכפולה מאפשרת לו לראות את העסקה כמשתלמת יותר בסופו של דבר. מה הלקוח צריך לבדוק כשהוא מתמודד עם אסטרטגיית שכנוע? מנקודת מבטו של הלקוח, עליו תמיד לבחון את שני הצדדים של המאזניים. כאשר המוכר מציע יתרונות רבים, עליו לוודא ... טוען שהמוצר חסר חסרונות, על הלקוח לבדוק האם קיימים באמת מספיק יתרונות כדי להצדיק את הרכישה. כיצד להתכונן מראש עם אסטרטגיית מכירה יעילה? אליעד מציע להתכונן מראש על ידי הכנת רשימות ברורות: רשימת הסיבות האפשריות להתנגדויות הלקוח (החסרונות). ... המוכר יתמקד רק ביתרונות כדי להסתיר חסרונות קיימים או ינסה לשכנע שאין חסרונות כלל. הלקוח צריך להיות ערני, להבין את האסטרטגיות השונות, ולבדוק היטב אם המוצר באמת תואם את צרכיו, ולא להסתפק רק בכך שאין בו חסרונות בולטים. במילים אחרות, חשוב מאוד ... יתרונותיו וחסרונותיו. איך לשפר סילוק התנגדויות מכירה שיטות שכנוע והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים מדוע נוצרת התנגדות בשיחת מכירה? התנגדות בשיחת מכירה נוצרת כאשר הלקוח מרגיש שקיימות יותר ... על היתרונות - תיווצר התנגדות. מהן שתי הדרכים העיקריות לטיפול בהתנגדויות מכירה? בטיפול בהתנגדויות מכירה קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע משלימות: 1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות. 2. הגדלת הסיבות ... בשיטת סילוק התנגדויות מכירה דרך הפחתת הסיבות השליליות, שואלים את הלקוח ישירות מדוע הוא מסרב או מה בדיוק מפריע לו בעסקה. כך מגלים את נקודות החולשה בעסקה (למשל, המחיר יקר, אין מספיק אחריות, איכות המוצר לא ברורה) ומטפלים בהן אחת לאחת: - הורדת המחיר או מתן הנחה. - הוספת אחריות. ... השיטה השנייה לטיפול בהתנגדויות של לקוח היא לחזק את הצד השני של המאזניים - הצד החיובי. למשל, מראים ללקוח כיצד אסטרטגיית מכירות טובה יכולה להציע לו עוד ערך מוסף: - הוספת מוצרים נלווים (כמו כיסאות חינם ברכישת שולחן). - הצגת תועלות שימושיות שהלקוח לא חשב עליהן קודם (המוצר חוסך זמן, משפר נוחות או משדרג את סביבת העבודה) . כך, גם בלי להסיר לחלוטין את ההתנגדויות, מכריעים את הכף לטובת הקניה על ידי מתן יתרונות מובהקים. איך דוגמת שולחן 2 מטר מול ... 20 הסנטימטרים החסרים. למה חשוב לשלב בין הפחתת החסרונות להגברת היתרונות? בטיפול בהתנגדויות מכירה מומלץ להשתמש בשתי האסטרטגיות יחד, משום שכל אחת מהן משלימה את השנייה. כאשר מציגים ללקוח גם הפחתה של החסרונות וגם הדגשה של היתרונות, הוא עשוי לחשוב המוצר כבר לא כל כך בעייתי, והוא אפילו מציע תועלות נוספות. כך מושגת אסטרטגיית שכנוע חזקה במיוחד. מדוע הקונה צריך לבחון את שני הצדדים? מנקודת מבטו של הקונה, גם אם המוכר מציע הטבות מפתות (חיזוק ... מידה, גם אם המוכר טוען שלא קיימים חסרונות, כדאי לקונה לוודא שיש די יתרונות כדי שהרכישה תצדיק את עצמה. כיצד מיישמים אסטרטגיית מכירות מוצלחת? במסגרת אסטרטגיית מכירות יעילה, יש לתכנן מראש את רשימת הסיבות שבגללן הלקוח עלול להתנגד ולצדה, להכין רשימה של יתרונות חזקים שימחישו לו ... הנוסף שיש למוצר להציע. איך לשפר סילוק התנגדויות מכירה שיטות שכנוע והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ברמה העקרונית לגבי טיפול בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא לא רוצה לקנות את המוצר איך אמורים ברמה האסטרטגית ברמה הלוגית לטפל בהתנגדות הזאת, כנל אם רוצים לשכנע מישהו במשהו והבן אדם לא רוצה מה בעצם צריך לעשות ברמה הלוגית והתשובה לכך היא שברמה האסטרטגית יש שתי דרכים איך לגרום למישהו להשתכנע כשהוא לא רוצה להשתכנע. יש את הדרכים איך לטפל בהתנגדות של אנשים, יש את שיטת ... הזה אתה מקבל נגיד עוד חמישה כיסאות בחינם סתם דוגמה, אוקי בעצם מה שעשינו הגדלנו את היתרונות שהוא רואה בסך הכל בעסקה. ולכן מה שאני מנסה להגיד בשורה התחתונה שימו לב זה שני אפיקים שונים בסך הכל הסופי זה אפיק אחד, בסך הכל הסופי אנחנו מנסים שבראש של הלקוח ביחס למוצר שלנו יהיו לו יותר יתרונות מחסרונות שבעיני הלקוח המוצר שלנו העסקה הוא יחשוב שהיא עושה לו יותר טוב מרע. אבל כאשר לקוח לא רוצה לקנות את המוצר כאשר בן אדם לא משתכנע ברעיון יש פה שתי לוגיקות ... ההפוך, לפעמים זה לכיוון של בוא נחזק אצלו. כי לפעמים נגיד בן אדם אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר ואז מתחילים להתעסק איתו למה אתה לא רוצה, למה פה למה שם? ולפעמים לא צריך את כל זה, לפעמים מה שאפשר לעשות זה פשוט להוסיף לו עוד משהו והוא כן ... אבל המוצר הזה יש בו משהו מאוד טוב שהוא אומר לא אכפת לי שיש פגם יאללה תביא את המוצר. יכול להיות ולכן לשים לב לוגית אסטרטגית שני כיוונים 1. לחזק את היתרונות 2. להחליש את החסרונות, בעולם אידיאלי עדיף להגיד למצב שאין שום חסרונות יש רק יתרונות ובפועל זה לא תמיד עובד ככה וכאשר לקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר לא ישר צריך לרוץ ל - בוא נחליש את החסרונות, לא ישר צריך לרוץ ל - בוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הגדרת תוצאה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הגדרת תוצאה, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, מטפל, מטפל אישי בנושאי הגדרת תוצאה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.7813 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 11:24:04 - wesi1