אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הגדול ✔יש או אין, מה זה כלום? מה זה מהות? מה זה משהו? הכל עשוי מכלום, מחוייב או אפשרי, מה זה מחוייב המציאות? מה זה אפשרי המציאות? המהות היא אין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יש או אין, מה זה כלום? מה זה מהות? מה זה משהו? הכל עשוי מכלום, מחוייב או אפשרי, מה זה מחוייב המציאות? מה זה אפשרי המציאות? המהות היא אין, המהות היא כלום, לפני המפץ הגדול
מה זה כלום והאם אפשר להבין אותו באמת?

אליעד כהן מסביר בהרצאה את אחד הנושאים העמוקים והמורכבים ביותר בפילוסופיה: השאלה מהו כלום, מהי המהות, מהו "משהו", מהי מציאות מחויבת, ומהי מציאות אפשרית. הסוגיה המרכזית שבה עוסק אליעד היא ההבנה שהכל, בסופו של דבר, עשוי מכלום. כדי להבין את הרעיון הזה, הוא מפרק את המושגים הבסיסיים ומסביר אותם בפירוט ובאמצעות דוגמאות מוחשיות.

מה ההבדל בין "מחויב המציאות" ל"אפשרי המציאות"?

אליעד מתחיל מההסבר של המונחים "מחויב" ו"אפשרי". לדבריו, מחויב המציאות הוא משהו שחייב תמיד להתקיים ולא יכול שלא להתקיים בשום מצב. לעומת זאת, אפשרי המציאות הוא משהו שיכול להתקיים וגם יכול שלא להתקיים. הוא מביא דוגמה של שולחן כדי להבהיר את הנקודה. אם נניח ששולחן הוא מחויב, המשמעות היא שאין שום אפשרות שלא יהיה קיים. אבל, במציאות, שולחן יכול להתקיים ויכול גם שלא להתקיים. לכן השולחן הוא לא מחויב, אלא אפשרי.

האם הכלום שהיה לפני המפץ הגדול הוא מחויב?

אליעד מתאר מצב דמיוני שבו משמידים את כל המציאות, כל מה שקיים, ואז נותר מצב של כלום מוחלט. הוא שואל אם הכלום הזה הוא דבר מחויב או אפשרי. לכאורה, אם כלום הוא המצב היחידי שנותר לאחר שאין שום דבר, הרי שהוא מחויב. הסיבה לכך היא שאי אפשר להעלים אותו. הכלום הזה הוא מוחלט כי אין בו שום דבר ואין אפשרות "להשמיד" אותו או להפוך אותו ללא קיים. הוא נותן דוגמה נוספת: אם ניקח חדר ריק ונשים בתוכו חפץ כלשהו, עדיין החלל של החדר לא באמת נעלם. הגודל של החלל נשאר זהה גם אם הכנסנו והוצאנו דברים. כך, לדבריו, הכלום הוא המרחב שבתוכו כל הדברים קיימים, והוא תמיד קבוע, מוחלט, ולא ניתן לשינוי.

האם אפשר "להעלים" את הכלום באמצעות משהו?

אליעד מדגיש שאי אפשר להעלים את הכלום. למשל, אפשר להעלים כיסא או חפץ אחר, אך אי אפשר להעלים כלום. כששמים משהו בתוך הכלום, הכלום לא נעלם, אלא רק מתמלא במשהו. כלומר, הכמות של הכלום נשארת קבועה תמיד, בין אם יש בתוכה משהו ובין אם לא. הוא נותן דוגמה נוספת של מציאות עצמה: לא משנה מה קורה בתוכה, גודל המציאות אינו משתנה, כי הכל תמיד נמצא בתוכה. המציאות או הכלום שמכיל אותה הם בגדר מחויבים משום שאי אפשר לשנות או להעלים אותם.

למה אנשים חושבים שהגיעו ל"כלום" אך עדיין מרגישים חיסרון?

אליעד מבהיר שרבים מגיעים למצב תודעתי של "הבנת הכלום" וחושבים שהגיעו לסוף החיפוש אחר האמת. אך אם הם עדיין מרגישים חיסרון או רצון כלשהו, סימן שהם לא באמת הבינו את הכלום באופן מוחלט. כל זמן שאדם חושב שהוא הגיע לכלום, זה אומר שהוא עדיין תופס את הכלום כמשהו בעל משמעות. אליעד מסביר שהבנה מוחלטת של כלום היא מצב שבו לא ניתן אפילו לחשוב על ההפך שלו. כל זמן שאפשר לדמיין את ההפך של המצב, האדם עדיין לא הבין מהו כלום מוחלט.

הוא מדגים זאת באמצעות מצב שבו אדם טוען שהבין שאין שום דבר שהוא בטוח בו, אך בעצם, גם המחשבה הזו היא עדיין מחשבה שאפשר לדמיין את ההפך שלה. הבנה מוחלטת של הכלום היא מצב שבו אין לאדם יכולת לחשוב מחשבה הפוכה - זוהי השתיקה המוחלטת, בה שום מושג אינו קיים.

האם באמת...
בעל משמעות סיבות ההפך היה לפני המפץ מציאות ניתן לחשוב לאמת מוחלטת הסבר מוחלטת באמצעות רגש אין או יש אין מהות אפשרי אפשרי או מחוייב אפשרי המציאות אפשרי ומחוייב אפשרי מחוייב הגדול הכל עשוי מכלום המהות המהות היא המהות היא אין המהות היא כלום המפץ המפץ הגדול המציאות זה אפשרי יש או אין כלום לפני בריאת העולם לפני המפץ לפני המפץ הגדול מה זה אפשרי מה זה אפשרי המציאות מה זה כלום מה זה מהות מה זה מחוייב מה זה מחוייב המציאות מה זה משהו מהות מהות היא מחויב מחויב המציאות מחוייב מחוייב או אפשרי מחוייב אפשרי מחוייב המציאות מחוייב ואפשרי מציאות עשוי מכלום
הזוכה באח הגדול, טהוניה, שיחת היפוכים, ניתוח האח הגדול, ניתוח דמויות האח הגדול, שיחת חולין של תלמיד חכם, לצפות באח הגדול, ללמוד מהאח הגדול, להבין את האח הגדול, מוסר השכל
הזוכה באח הגדול, טהוניה, שיחת היפוכים, ניתוח האח הגדול, ניתוח דמויות האח הגדול, שיחת חולין של תלמיד חכם, לצפות באח הגדול, ללמוד מהאח הגדול, להבין את האח הגדול, מוסר השכל
... באח הגדול, טהוניה, שיחת היפוכים, ניתוח האח הגדול, ניתוח דמויות האח הגדול , שיחת חולין של תלמיד חכם, לצפות באח הגדול, ללמוד מהאח הגדול, להבין את האח הגדול, מוסר השכל למה טהוניה זכתה בהאח הגדול למרות ההתנגדות כלפיה? אליעד כהן מנתח שיחה מורכבת שעסקה בזכייתה של טהוניה רובל בעונה של האח הגדול. הניתוח עוסק בשאלה כיצד ייתכן שטהוניה, דמות שנחשבה בעיני רבים לבעייתית, תוקפנית ואפילו ... באמת התנהגה באלימות בבית האח הגדול? המשתתפת בשיחה מתארת התנהגות של טהוניה כאלימה בעיקר בהתנהלות מול משימות התכנית וביחסים ... טענה שטהוניה באה לבית האח הגדול מראש עם גישה של מקופחת, דבר שיצר את האווירה המתוחה סביבה. לטענתה, מי שמתלונן על גזענות ... ואת עצמו. למה טהוניה זכתה באח הגדול? האם טהוניה הייתה אלימה באח הגדול? האם הציבור אוהב דמויות חיוביות? איך לפרש התנהגות שלילית בצורה חיובית? מה אפשר ללמוד ... האם הייתה גזענות נגד טהוניה באח הגדול? האם אפשר להוכיח שטהוניה הייתה תוקפנית? ...
האח הגדול / תוכניות ריאליטי - מה מעניין אנשים בתוכנית ריאליטי כגון האח הגדול?
... הגדול תוכניות ריאליטי - מה מעניין אנשים בתוכנית ריאליטי כגון האח הגדול? תוכנית האח הגדול, היא תוכנית ריאליטי (תוכנית מציאות) שבה לוקחים אנשים רגילים לבית שמלא במצלמות ועוקבים אחרי התנהגותם היום יומית. והשאלה הנשאלת היא, מדוע אנשים אוהבים ונהנים לצפות בתוכניות כגון האח הגדול? מה יש שם בתוכניות האלו שגורם לאנשים לצפות ... טיפש, הרי שהוא מזלזל רק בעצמו בכך שהוא מראה שהוא לא מבין את השכל ואת הטוב שיש בכל דבר. והשאלה הנשאלת היא, מה מושך אנשים לצפות בתוכניות כאלו כגון האח הגדול? והתשובה היא די פשוטה. התוכנית האח הגדול מאפשרת לאנשים להכיר את עצמם ואת סביבתם טוב יותר, על ידי ההתבוננות שלהם בתוכנית כגון האח הגדול. מדוע? משום שכאשר האדם צופה בתוכנית האח הגדול , הרי שבעצם גם אם הוא לא ירצה לעשות זאת, הרי שבעצם הוא כל הזמן שופט את הדמויות השונות ואת האנשים השונים שמשתתפים בתוכנית. וכאשר האדם צופה בתוכנית האח הגדול, הוא כל הזמן מייחס משמעות לכל שטות שמתרחשת בדינאמיקה שיש בין האנשים בתוכנית. וזה דבר שהאדם לא עושה אותו ביום יום כלפי עצמו וכלפי סביבתו. והצפייה בתוכנית האח הגדול מאפשרת לאדם ללמוד להתבונן על תהליכים יום יומיים שגרתיים לחלוטין, בצורה שונה מהרגיל. זא כאשר האדם צופה בתוכנית של האח הגדול, אם זה מעניין אותו כמובן, הרי שהוא בעצם כל הזמן מתבונן בפרטים הקטנים, מי אמר למי ומי עשה ולמה וכולי. והדבר המעניין שיש בתוכנית האח הגדול, הוא זה שהאדם מייחס משמעות לכל מיני דברים שנראים כשוליים וכהתנהגות יום יומית רגילה וחסרת משמעות לכאורה. ובתוכניות ריאליטי בכלל ובתוכנית כגון האח הגדול בפרט, האדם כל הזמן עסוק בלנתח ובלנסות ... הזה גורם לכך שבתת המודע של האדם הוא מתחיל להתייחס אחרת גם לפעולות שאותן הוא עושה ביום יום. האדם לא יכול כל היום לנתח פעולות שגרתיות של אנשים בבית האח הגדול, ואחכ לא לנתח גם את עצמו ואת סביבתו. האדם רגיל לחיות את חייו מתוך הרגל, ולא לייחס משמעות מיוחדת לכל דבר שהוא עושה. ההתבוננות בתוכנית האח הגדול, מרגילה את האדם להתבונן על הדברים השגרתיים שהוא עצמו עושה בחיי היום יום. ובהמשך לנל יש תועלת נוספת שאנשים מפיקים מצפייה בבית האח הגדול, והיא שהיא מספקת לאדם רגעי התבוננות על החיים ועל השגרה, גם ממקום של העברת ביקורת. כי כאשר האדם צופה בבית האח הגדול, הרבה פעמים הוא פתאום רואה השתקפויות של עצמו בכל מיני אנשים בבית האח הגדול. ואז האדם בעצם מתבונן על עצמו מבחוץ. לדוגמה: נניח שמתפתחת איזו מריבה בבית האח הגדול, והאדם מתבונן במריבה הזו. בדכ האדם יכול ... את זה בצורה מודעת, הרי שהתהליך הזה מתרחש בצורה בלתי מודעת. והמציאות היא שקל יותר לאדם להעביר ביקורת על מישהו אחר מאשר על עצמו. וההתבוננות בתוכנית האח הגדול, מאפשרת לאדם לראות את עצמו בכל מיני מצבים, ... שלו השלכה על החיים האישיים שלו ולומד מכך לעצמו. בנוסף לכל הנל יש תועלת נוספת בצפייה בתוכניות ריאליטי בכלל ובתוכניות ריאליטי חברתיות כגון התוכנית האח הגדול, והיא שבאמצעות התוכנית האח הגדול האדם לומד בעצם על כל מיני תהליכים חברתיים שמתרחשים בעולם. מה שמעניין בתוכנית האח הגדול, זה לראות את הדינאמיקה ואת הקשרים ואת ההתפתחויות השונות שיש בין הכוחות השונים. מה שבאמת מעניין את האדם שצופה באח הגדול, זה לא מה פלוני אמר לאלמוני, אלא מה שבאמת גורם לכך שתת המודע של האדם יתעניין בתוכנית, זה הרצון של האדם להבין טוב יותר את הכוחות השונים שפועלים בעולם. התוכנית האח הגדול ומה שמתרחש בה, היא ביטוי לכוחות שונים שפועלים בעולם. כמו שיש תופעות טבע שהאדם חוקר אותן ומתבונן בהן, כך גם האח הגדול היא תופעה אנושית שהאדם מתבונן בה. נכון, אם האדם לא מבין את השכל שיש בכל הדינאמיקה שיש בבית האח הגדול, הרי שבאמת מבחינתו לצפות באח הגדול זו פעולה משעממת וחסרת כל תכלית. וגם אם ... שמעניינים אותו. אך בעקרון, כאשר האדם מצליח להתבונן אל מה שיש מעבר להתנהגות השגרתית של האנשים, על ידי זה הוא מוצא עניין בתוכניות הריאליטי כגון האח הגדול. וכאשר האדם צופה בתוכנית כגון האח הגדול ונהנה ממנה, למרות שנראה שהוא עושה פעולה ...
אושר יוצר פחד, איך לדעת מה הפחד הגדול ביותר של מישהו? מה הפחד הגדול ביותר שלך? איך לדעת ממה מישהו מפחד? למה מה שעושה אותך מאושר גורם לך לפחד? איך לדעת מה מפחיד אותך? איך לדעת ממה אתה מפחד? איך לדעת ממה אני מפחד?
אושר יוצר פחד, איך לדעת מה הפחד הגדול ביותר של מישהו? מה הפחד הגדול ביותר שלך? איך לדעת ממה מישהו מפחד? למה מה שעושה אותך מאושר גורם לך לפחד? איך לדעת מה מפחיד אותך? איך לדעת ממה אתה מפחד? איך לדעת ממה אני מפחד?
... יוצר פחד, איך לדעת מה הפחד הגדול ביותר של מישהו? מה הפחד הגדול ביותר שלך? איך לדעת ממה מישהו מפחד? למה מה שעושה אותך מאושר גורם לך לפחד? איך לדעת מה מפחיד אותך? איך לדעת ממה אתה מפחד? איך לדעת ממה אני מפחד? איך לדעת מה הפחד הגדול ביותר של מישהו? הדרך לדעת מהו הפחד הגדול ביותר של אדם מסוים היא להבין קודם כל מה הדבר שמביא לו הכי הרבה אושר בחיים. אליעד כהן מסביר בהרצאתו כי קיים קשר ישיר בין האושר הגדול ביותר לפחד הגדול ביותר. ככל שאדם נהנה יותר ממשהו, כך הוא מפחד יותר מהאפשרות לאבד אותו. לדוגמה, אם ניקח את בנימין נתניהו, הדבר שמסב לו את האושר הגדול ביותר הוא האהבה וההערכה של הציבור אליו. מכאן ניתן להסיק כי הפחד הגדול ביותר שלו הוא לאבד את אהדת הציבור ואת אהבת האנשים. זאת משום שהאושר הגדול ביותר תמיד מלווה בפחד הגדול ביותר לאבד אותו. מה הקשר בין אושר לפחד? אליעד כהן מדגיש כי האושר אינו יכול להתקיים ללא פחד. כדי להבין את הרעיון, הוא נותן דוגמה פשוטה: אדם שיש לו בבית גרגיר חול קטן - הוא לא ... לחוות אושר מהעובדה שהדבר נמצא אצלו. האושר והפחד תלויים זה בזה. עוד דוגמה לכך היא אדם שמצהיר שהאושר שלו הוא ילדיו, כלומר, האושר הגדול ביותר שלו הוא לראות את ילדיו בריאים ושמחים. אותו אדם ירגיש פחד עצום לאבד את ילדיו או שיקרה להם משהו רע. אם לא היה מפחד לאבד אותם, הוא גם לא היה יכול להרגיש מאושר מעצם קיומם. ... באופן נפרד. איך אפשר לדעת ממה בדיוק מפחד אדם אחר? כדי לדעת את הפחד המדויק של אדם אחר, צריך לדעת בדיוק מה הדבר שמסב לו את האושר הגדול ביותר. הקושי האמיתי, לפי אליעד כהן, הוא לזהות מה באמת משמח את אותו אדם. אם אפשר לדעת מה הדבר החשוב והמשמח ביותר לאדם מסוים, ניתן בקלות לדעת גם מה הפחד הכי עמוק שלו - כי שניהם ... שיש לו, הוא בעצם מספר מה חסר לו. המשמעות של האמירה הזו היא שכשאדם מתאר את הדבר שגורם לו הכי הרבה אושר, הוא בעצם מתאר את החיסרון הגדול ביותר שלו, כי מה שמביא אושר הוא בדיוק הדבר שהאדם חושש לאבד, ולכן באופן סמוי מספר מה החיסרון או הפחד שלו. לדוגמה, אם אדם מספר שהוא מאושר מהאהבה של משפחתו, הוא למעשה מספר בעקיפין על פחדו הגדול - לאבד את האהבה הזו. עצם האמירה שלו מעידה על פחד עמוק שמסתתר מאחורי התחושה החיובית הזו. האם אפשר להיות מאושר בלי פחד? אליעד כהן מסביר שאין אפשרות להרגיש אושר ללא הפחד המקביל ... שאותו דבר לא באמת משמעותי עבורו, ולכן לא יוכל להסב לו אושר. לפיכך, האושר והפחד תמיד הולכים יחד. איך לדעת ממה אני מפחד? מה הפחד הגדול ביותר שלך? הקשר בין אושר לפחד למה אושר יוצר פחד? איך לגלות פחדים של אחרים? איך לדעת ממה אתה באמת מפחד? האם אפשר להיות מאושר בלי לפחד? ...
המפץ הגדול, בריאת העולם יש מאין על ידי אלוהים, למה המפץ הגדול הוא לא בריאת העולם יש מאין?
... הגדול, בריאת העולם יש מאין על ידי אלוהים, למה המפץ הגדול הוא לא בריאת העולם יש מאין? האם המפץ הגדול הוא בריאה יש מאין? אליעד כהן מסביר בהרצאתו את הטעות הרווחת בקרב אנשים דתיים, המנסים להקביל בין סיפור בריאת העולם בתורה לבין תיאוריית המפץ הגדול המדעית. הוא מציין שקיימים ניסיונות רבים של אנשי דת להציג את סיפור הבריאה המקראי כהוכחה לחוכמה קדומה של התורה, כאשר הם מתיימרים לטעון שהמפץ הגדול תואם לתיאור של בריאת העולם יש מאין, כביכול התורה כבר ידעה את מה שהמדע גילה הרבה אחריה. אליעד מדגיש כי זוהי טעות יסודית, שכן התורה מעולם לא התכוונה במובן ... אלוהים בלתי מוגבל ומוחלט. יתרה מכך, הוא מסביר שאם אלוהים מוגבל לזמן ומקום, הרי שקיימת מציאות אחרת שגדולה ממנו, שהיא זו שמכילה את הזמן והמקום. האם תיאוריית המפץ הגדול באמת מדברת על בריאה יש מאין מוחלט? אליעד כהן מדגיש כי גם מבחינה מדעית ופילוסופית, תיאוריית המפץ הגדול לא באמת מדברת על בריאה מוחלטת יש מאין. הוא מסביר שלפי המפץ הגדול, היקום שלנו אכן התחיל מנקודה מסוימת, אך נקודה זו בעצמה היתה קיימת בתוך מציאות רחבה יותר של זמן ומקום אחרים. המפץ הגדול מתאר התחלה של היקום שלנו, אך אינו שולל את האפשרות שהיתה קיימת מציאות קודמת לו, למשל יקומים מקבילים או צורות אחרות של קיום. למה בלתי אפשרי שתהיה מציאות ללא ... הקיום של אפשרות שיש זמן ומקום מלמדת כי גם במציאות שמוגדרת כללא זמן ומקום יש בעצם סוג מסוים של קיום מוגבל. הוא מדגים זאת בכך שאם נאמר שלא היה זמן ומקום לפני המפץ הגדול, עדיין קיימת האפשרות שיהיה זמן ומקום, ולכן האין הזה הוא מוגבל ואינו באמת מוחלט. למה המפץ הגדול אינו מקביל לסיפור הבריאה הדתי? לסיום, אליעד מבהיר בצורה חד משמעית שאין הקבלה אמיתית בין תיאוריית המפץ הגדול המדעית לסיפור בריאת העולם הדתי. הוא מסביר שההבדל המרכזי הוא שסיפור הבריאה הדתי טוען שבריאת העולם התרחשה יש מאין מוחלט, ללא מקום וזמן כלל, מה שאינו אפשרי מבחינה לוגית ופילוסופית. לעומת זאת, תיאוריית המפץ הגדול לא מדברת על יצירת היקום מתוך אין מוחלט, אלא מתוך מצב אחר קודם שבו כבר היו קיימים זמן ומקום, גם אם הם שונים מהזמן והמקום שלנו כיום. האם אלוהים מוגבל? מה ההבדל בין בריאה למפץ הגדול? האם התורה דיברה על בריאה יש מאין? האם יש מציאות ללא זמן ומקום? האם אלוהים נמצא בתוך זמן ומקום? ...
החכם הגדול ביותר והטיפש הגדול ביותר. במה הם דומים ושונים?
... הגדול ביותר והטיפש הגדול ביותר. במה הם דומים ושונים? כפי שכבר ביארתי מספר פעמים, החכם הגדול ביותר והטיפש הגדול ביותר, שניהם נחשבים למשוגעים, משום שאף אחד לא מבין אותם. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי יש קווי דמיון שונים בין החכם הגדול ביותר לבין הטיפש הגדול ביותר. והפעם נדבר על קו הדמיון של ... השיפוט שלו נעלם. כי מאחר שהכל טוב באותה המידה, ממילא אין לאדם שיפוט כלשהו על המציאות, בדיוק כמו הטיפש הגדול ביותר בעולם. אלא, שהחכם הגדול ביותר בעולם, הוא מסוגל להכיל בתוכו את ... ובהחלט גם הוא יודע להבדיל בין טוב לרע, אלא שהוא עושה זאת מתוך נקודת מבט של הכל טוב. ונמצא אם כן, כי החכם הגדול ביותר שמבין את המציאות בשלמות, גם הוא וגם הטיפש הגדול ביותר, לשניהם אין שום שיפוט רע על המציאות. ... באותה המידה. וממילא הוא כאילו זורק את השכל לגמרי, ואין לו שום יכולת שיפוט על שום דבר, בדיוק כמו הטיפש הגדול ביותר. אלא, שהטיפש לא מסוגל להיות גם חכם. ... בצורה רגילה, עם שיפוט של טוב ורע כאחד האדם. והחכם שמכיל בתוכו את ההפכים האלו, הוא נהנה יותר מאשר הטיפש הגדול ביותר. כי שניהם מרגישים טוב. כי כאשר אין ...
חידת LeetCode Solution - Minimum Cost to Equalize Array, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
... להפוך להיות בערך של המספר הגדול ביותר שנמצא ברשימת המספרים. את זה ניתן לעשות באמצעות פעולה של הוספת הערך 1 לכל המספרים, עד שהם יגיעו לערך הרצוי. לדוגמה, נניח ... ובדוגמה הנל (2,3,3,3,5), המספר הגדול ביותר ברשימה, הוא 5 ולכן אנחנו נרצה להפוך את כל המספרים לערך 5, דהיינו, שבסוף התהליך הרשימה תיראה כך: (5,5,5,5,5). ולשם כך עלינו ... הערכים יהיו זהים לערך של המספר הגדול ביותר. את זה נעשה באמצעות פעולות ההוספה הבאות: (2+1+1+1, 3+1+1, 3+1+1, 3+1+1, 5). דהיינו, באמצעות 9 פעולות הוספה של הערך 1, נוכל להפוך את כל הערכים שברשימה לערך הגדול ביותר, שהוא הערך 5. דהיינו, אם אנחנו מבצעים בכל פעם פעולה אחת של הגדלה 1 בלבד, נעשה זאת לדוגמה בדרך הבאה: בנוסף אומרים לנו את ... כדי להגדיל את כל המספרים, לערך הגדול ביותר, דהיינו, לבצע 9 פעולות של הגדלה ב 1, כנל. אבל כמו כן, באפשרותך בפעולה אחת, הגדלה של שני ערכים שונים ב 1. דהיינו, בבת אחת ... קו להגדיל את כל הערכים לערך הגדול ביותר, באמצעות פעולת הוספה של הערך 1 עד שכל הערכים יהיו זהים ערך הגדול ביותר. ואנחנו יכולים לבצע את זה, או באמצעות פעולת הוספה של 1 בכל פעם, או של 2 פעולות הוספה של 1 בכל פעם. וכאן העלילה מסתבכת. ... כדי להגדיל את כל המספרים למספר הגדול ביותר? עד כאן הפירוש של השאלה... ועכשיו נצעד אל התשובה כך: אז איך בעצם ניגשים לזה? אז לשם כך נחזור שוב על השאלה מההתחלה וננסה ... את כל רשימת המספרים, אל המספר הגדול ביותר ברשימה. עלינו לעשות זאת באמצעות פעולת הוספה של הערך 1, לכל אחד מהמספרים, עד שניישר קו של כל המספרים. נעצור כאן לרגע אחד. ... התחלה, היינו מאתרים את המספר הגדול ביותר ברשימה. ואחר כך היינו מוספים את הערך 1 לכל אחד מהמספרים. היינו עושים זאת X פעמים, עד שהיינו מיישרים קו של כל המספרים. ... כמה שלבים. שלב 1 - איתור המספר הגדול ביותר ברשימה. שלצורך העניין ברשימה הנל המספר הגדול ביותר הוא 100. שלב 2 - לעבור על כל המספרים, ולבצע פעולה של 100 פחות הערך בכל מיקום. וכך נקבל את כמות ההוספות שעלינו לבצע כדי ... במהות 2 תהליכים. 1 - איתור המספר הגדול ביותר. 2 - הגדלת כל המספרים וסכימה של הערכים וכולי. האם ניתן לבצע את 2 התהליכים האלו תוך כדי ריצה אחת על הרשימה, או שצריך בשלב 1 ... על כל הרשימה, כדי לאתר את המספר הגדול ביותר. ורק אחר כך בשלב 2 לבצע את פעולות ההגדלה, הסכימה, ההכפלה וכולי? אז לכאורה, אכן צריכים לרוץ על הרשימה, פעמיים. פעם ראשונה כדי לאתר את המספר הגדול ביותר. ורק אחר כך לעבור על כל הערכים להגדיל אותם וכולי. אבל זאת לא כל האמת. כי בפועל, אפשרי לרוץ פעם אחת על כל הרשימה ולבצע בריצה ... הבאות: 1 - לנסות לאתר כל המספר הגדול ביותר. 2 - באותה ריצה, לסכום את כל הערכים שיש לנו ברשימה. דהיינו, הערך במיקום 1 + הערך במיקום 2 + הערך במיקום 3 וכולי, כמו שהם, ... כל הרשימה, נוכל לדעת מהו המספר הגדול ביותר. ואז מכך נוכל לבצע חישוב של: הערך הגדול ביותר, כפול כמות המספרים ברשימה. ואז נוכל להסיק מכך את הערך המקסימאלי שהיה, אם כל הערכים ברשימה היו בגודל של הערך הגדול ביותר. לדוגמה במקרה הנל, 50 ערכים 100 שהוא הערך הגדול ביותר, = 5000. עכשיו, אם נסכום את כל המספרים, אז נראה שהערך שלהם הוא X. ואז 5000 פחות X, זה בעצם ההפרש שבין הערכים הנוכחיים לבין ... שהיה אם כל הערכים היו זהים לערך הגדול ביותר, שהוא 5 כנל. (2+3+3+3+5 = 16) דהיינו, סכום נוכחי של כל הערכים. ואז: 25-16=9. דהיינו, עלינו לבצע 9 הגדלות, כדי ליישר את כל ... שניתן בריצה אחת, לאתר את המספר הגדול ביותר ולפתור את הכל. ובעצם עד כה, לקחנו את השאלה המקורית וחילקנו אותה לחלקים. התחלנו במקרה שהוא יחסית קל, שבו יש לנו רק מחיר1 ... רגע אחד בצד את תהליך איתור המספר הגדול ביותר. נשים רגע אחד בצד גם את תהליך החישוב של העלות של ביצוע פעולות ההגדלה. ננסה לחשוב אך ורק על החלק של כמה פעמים ניתן לבצע ... אז ממילא לא נוכל לפתור את השאלה הגדולה. אז איך בעצם יודעים כמה פעמים ניתן לבצע הגדלה כפולה, דהיינו, שמגדילים שני ערכים בבת אחת? תשובה: נגיע לזה בהמשך. אבל כרגע נחזור ... היה לנו תהליך של למצוא את המספר הגדול ביותר. יש לנו גם תהליך של לחשב כמה פעמים נצטרך לבצע הגדלה של כל המספרים בכל פעם מספר אחד, עד למקסימום. יש לנו גם תהליך של לחשב, ... צריכים לבצע את כמות ההגדלות הגדולה ביותר. עכשיו, יתכן שיש כמה עמודות עם הערך MIN. בדיוק כמו שיתכן שיש כמה עמודות עם הערך MAX. אבל לצורך העניין כרגע זה לא מעניין ... אז נצטרך: 1 - לאתר את המספר הגדול ביותר. 2 - את המספר הקטן ביותר. 3 - אחכ נצטרך לחשב את הכמות של כל שאר ההגדלות שעלינו לבצע, שאינן מעמודה אחת בלבד של MIN אל MAX. 4 ...
התקווה הגדולה ביותר, הייאוש הגדול ביותר, אופטימיות, פסימיות, איך נוצרת מוטיבציה? הישגיות, השגת מטרות, אין שום יאוש בעולם, התפתחות רוחנית, להשיג את הבלתי אפשרי, למה לא להתייאש? הסבל הגדול ביותר
התקווה הגדולה ביותר, הייאוש הגדול ביותר, אופטימיות, פסימיות, איך נוצרת מוטיבציה? הישגיות, השגת מטרות, אין שום יאוש בעולם, התפתחות רוחנית, להשיג את הבלתי אפשרי, למה לא להתייאש? הסבל הגדול ביותר
... הגדולה ביותר, הייאוש הגדול ביותר, אופטימיות, פסימיות, איך נוצרת מוטיבציה? הישגיות, השגת מטרות, אין שום יאוש בעולם, התפתחות רוחנית, להשיג את הבלתי אפשרי, למה לא להתייאש? הסבל הגדול ביותר למה אין מוטיבציה ואיך יוצרים מוטיבציה? כאשר בן אדם מרגיש שאין לו מוטיבציה, הסיבה לכך קשורה ישירות לפער בין המצב המצוי למצב הרצוי שלו. אליעד ... למצב של שלמות. החיפוש הרוחני נובע משילוב של ייאוש עמוק (כי האדם מבין שבמציאות הקיימת אין שלמות) ותקווה גדולה (כי הוא מאמין שאולי יצליח להשיג שלמות מוחלטת). הסבל הגדול ביותר נובע מכך שהאדם רוצה שלמות מוחלטת, ובו - זמנית בטוח שהוא לא יכול להשיג אותה בשום אופן. זה יוצר מצב של סבל מקסימלי, כיוון שהאדם נמצא בפער הגדול ביותר שאפשר לדמיין, בין המצב המצוי (אי - שלמות מוחלטת) לבין הרצון במצב הרצוי (שלמות מוחלטת). יחד עם זאת, עצם הרצון להשיג משהו בלתי אפשרי, מבטא גם את התקווה הגדולה ביותר. למעשה, האדם נמצא במצב של דבר והיפוכו: הוא סובל כי הוא לא יכול להשיג שלמות, אך התקווה שלו שהוא בכל זאת יצליח, למרות שאין לכך בסיס הגיוני, ...
גיל העולם, מתי נברא העולם, מתי נוצר העולם, תורה מול מדע, העולם קדמון, מדע מול תורה, קדמות העולם, כמה זמן העולם קיים, היווצרות כדור הארץ, תורה ומדע, היווצרות היקום, מדע ותורה
גיל העולם, מתי נברא העולם, מתי נוצר העולם, תורה מול מדע, העולם קדמון, מדע מול תורה, קדמות העולם, כמה זמן העולם קיים, היווצרות כדור הארץ, תורה ומדע, היווצרות היקום, מדע ותורה
... נצחי, הוא מציין את ההבדל שבין מונחים של זמן פיזי לזמן אינסופי. לדוגמה, כאשר אנו בודקים את גיל היקום בעיניי המדענים, אנו עוסקים רק במה שקרה אחרי המפץ הגדול, ולכן המדענים מתמקדים ב - 14 מיליארד שנה. עם זאת, הזמן שלפני המפץ או מעבר לו לא ניתן להחיל עליו את אותם חוקים של זמן ... להבנה שלנו את הזמן. מהו משמעות המונח זמן אינסופי וכיצד הוא קשור ליקום? אליעד מסביר כי המונח זמן אינסופי מתייחס לאי - יכולת שלנו להבין את הזמן לפני המפץ הגדול. המדענים יכולים לאמוד את גיל היקום במונחים של 14 מיליארד שנה, אך הם לא יכולים לדעת בוודאות מה היה לפני כן. המושג של זמן אינסופי נוגע לצורת קיום שהיא מעבר לכל הגדרה מדעית מחושבת, ולכן כל הזמן לפני המפץ הגדול לא נמדד בצורה ישירה. אליעד מסביר כי גם אם נרצה להגדיר את זמן היקום כפי שהוא כיום, מדובר רק בהשערה, שכן אף אחד לא יכול ... השני, אלא כל אחד מהם מתאר את העולם בהתאם לפרספקטיבה שלו. המדע עוסק בזמן ובמקום פיזי, ולכן המדע מתאר את הזמן על פי התרחשויות של 14 מיליארד שנה אחרי המפץ הגדול. הפילוסופיה, מצד שני, עוסקת בקיום הנצחי, שבחלקו אינו תלוי בהגדרות פיזיות של זמן. מה שנראה כדבר שסותר את התפיסות הללו ... בהם. בכל מקרה, הזמן האינסופי שמדברים עליו בהקשרים פילוסופיים נוגע לאפשרות של קיום שמחוץ למגבלות הזמן הפיזי שלנו. האם המדע באמת יודע מה קרה לפני המפץ הגדול? לא. אליעד מציין כי המדענים לא יודעים מה קרה לפני המפץ הגדול, ולכן השאלה על מה היה לפניו נשארת ללא תשובה ברורה. כל מה שהם יכולים לדעת הוא ש - 14 מיליארד שנה אחרי המפץ הגדול, היקום כפי שאנחנו מכירים אותו נוצר. שאלות על מה היה לפני המפץ הגדול הן שאלות שמדענים לא יכולים להכריע בהן, כיוון שאין להם כלים לעסוק בהן בצורה מדויקת. האם ניתן להסביר את כל אלו בשפה ... שנים אם מדובר במבנה חדש, אך אם נבחן את הצורה הבסיסית של המקום, נוכל לומר שהוא תמיד היה כאן. כך גם לגבי היקום - המדע מדבר על גיל היקום כפי שהוא לאחר המפץ הגדול, בעוד שהפילוסופיה מדברת על קיום נצחי שמסביר את הזמן האינסופי לפניו. ההבנה היא שהתשובות הן תלויות בהגדרות, ותלוי על מה אנחנו מדברים - הזמן של היקום, או הזמן של כל הקיום שמקיף אותו. היקום והמפץ הגדול מדע מול תורה הקיום של העולם האם העולם תמיד היה קיים? היווצרות היקום תפיסות פילוסופיות על הזמן ההבדל בין זמן אינסופי ... השונות על גיל העולם, בין התפיסה הדתית שמדברת על יצירה של העולם לפני כ - 6,000 שנה לבין התפיסה המדעית הקובעת שהיקום קיים במשך 14 מיליארד שנה בעקבות המפץ הגדול. השאלה שעלתה הייתה כיצד ניתן לשלב בין שתי התפיסות הללו, שתיהן נראות כאילו סותרות אחת את השנייה. אליעד מציין שמדובר ... הבסיסית של המקום - הרי הוא תמיד היה קיים, גם אם רק לא בצורתו הנוכחית. לפי אליעד, מדענים מדברים על גיל היקום הנוכחי, שלפני כ - 14 מיליארד שנה התרחש המפץ הגדול. אך אם שואלים על מה היה לפני המפץ הגדול, התשובה היא סימן שאלה. מדענים לא יודעים מה היה לפני המפץ, ולכן אין תשובה מוחלטת לשאלה הזו. היקום שאנחנו מכירים עשוי להיות חלק מיקום הרבה יותר רחב, שמקיף אותו זמן אינסופי. אליעד מציין גם שמדענים שואלים כמה זמן קיים היקום? בהתמקדות על היקום כפי שהוא נוצר במפץ הגדול. יחד עם זאת, הוא מציין שמה שהיה לפני המפץ הגדול או מעבר לו עשוי להיות נצחי ואינסופי, ואין דרך מדויקת להסביר את הזמן בצורה חדה וחד - משמעית. כמו כן, המושגים של זמן ... פיזיקלית שאנחנו רגילים אליה, ולכן יש כאן מקום לשיח ולפרשנויות שונות שיכולות לחיות זו לצד זו, מבלי שהן סותרות אחת את השנייה לחלוטין. מה היה לפני המפץ הגדול? האם קיים זמן אינסופי? העולם כפי שהוא נצפה כיום, הוא תוצאה של היקום הקיים 14 מיליארד שנה. עם זאת, השאלה מה היה לפני המפץ הגדול עדיין נותרת פתוחה, והאינסוף שמקיף את היקום לא מוגדר בצורה מדויקת על ידי המדע. מדענים יכולים להעריך את גיל היקום, אך לא את מה שהיה לפניו. לסיכום, המושג של היקום תמיד קיים עשוי להיות נכון במובן הפילוסופי, בעוד שהגישה המדעית מתמקדת בגיל היקום כפי שהוא נתפס אחרי המפץ הגדול. כל אלו מצביעים על כך שניתן לראות את הדברים מזוויות שונות, שכל אחת מהן נכונה במסגרת הפרספקטיבה שלה. היקום והמפץ הגדול מדע מול תורה הקיום של העולם האם העולם תמיד היה קיים? היווצרות היקום תפיסות פילוסופיות על הזמן ההבדל בין זמן אינסופי ... מה הגיל של היקום שלנו שאנחנו מכירים הם לא מתווכחים מה הגיל של האינסוף שהיה לפני, נגיד שהיקום הוא בן 14 מיליארד שנים ומה היה לפני איך הוא נוצר מהמפץ הגדול ומה לפני המפץ הגדול x סימן שאלה, נכון אז הסימן שאלה הזה כמה זמן היה קיים אינסוף זמן הבנת. זאת אומרת כשאומרים אינסוף זמן מתכוונים לסימן ... אם אתה מדבר על כדור הארץ יש לו וויכוח כמה פה או שם ואם אתה מדבר על היקום יש וויכוח, אבל אם אתה מדבר על הקיום כקיום ובכלל זה כולל גם את מה שהיה לפני המפץ הגדול גם את זה אתה מגדיר כקיום אז זה קיים אינסוף זמן. עכשיו יבוא מדען ויגיד איך אתה אומר שזה קיים אינסוף זמן הרי אנחנו ... שהיה לפני זה קיים גם זה לא מדויק. חוץ מזה גם 14 מיליארד שנים זה סתם זאת הערכה השארה יש בזה עוד דיונים שלמים, בכל מקרה מה שאני מנסה להגיד שהאינסוף המקיף הגדול ביותר הוא בזמן ומקום אינסופי ומה שיש בתוך המקיף הגדול ביותר אתה יכול לתחום אותו 14 מיליארד 100 מיליארד יומיים שבועיים מה שאתה רוצה. ש: אוקי. אליעד: הבנו שאלות על הנושא ...
איך לא לפחד מהפחד הגדול ביותר בעולם? מהו הפחד הגדול ביותר בעולם? האם רגש יכול להימשך לנצח? האם אפשר להרגיש רע לנצח? האם אפשר להרגיש טוב לנצח? מה קורה בגיהנום? מה קורה בגן עדן? פחד מסבל נצחי, מפחד לסבול לנצח, טוב נצחי, פחד מגיהנום
איך לא לפחד מהפחד הגדול ביותר בעולם? מהו הפחד הגדול ביותר בעולם? האם רגש יכול להימשך לנצח? האם אפשר להרגיש רע לנצח? האם אפשר להרגיש טוב לנצח? מה קורה בגיהנום? מה קורה בגן עדן? פחד מסבל נצחי, מפחד לסבול לנצח, טוב נצחי, פחד מגיהנום
... לא לפחד מהפחד הגדול ביותר בעולם? מהו הפחד הגדול ביותר בעולם? האם רגש יכול להימשך לנצח? האם אפשר להרגיש רע לנצח? האם אפשר להרגיש טוב לנצח? מה קורה בגיהנום? מה קורה בגן עדן? פחד מסבל נצחי, מפחד לסבול לנצח, טוב נצחי, פחד מגיהנום איך לא לפחד מהפחד הגדול ביותר בעולם? הפחד הגדול ביותר בעולם, לפי אליעד כהן, הוא הפחד לסבול לנצח. זהו פחד שמלווה ... עם כאב משמעות של גן עדן וגיהנום והקשר לחוויית הזמן עליות וירידות רגשיות ומנגנוני הסתגלות של המוח כאב מול הנאה ככוחות משלימים התמודדות עם מחשבות של מה יהיה לנצח הפחד הגדול ביותר יש שאלה שעולה מיד: מהו הפחד הכי גדול שאנשים בכל העולם חווים, ואיך אפשר להתמודד איתו? התשובה המפורטת היא שהפחד הגדול ביותר הוא הפחד מלהרגיש רע לנצח, לחוות סבל אינסופי שלעולם לא ...
שי חי מהאח הגדול, הערצה לשי חי, צבא האמת של שי חי, למה מעריצים מישהו? למה אוהבים מישהו? תוכניות ריאליטי, עידוד אלימות באח הגדול, שי חי מעריצים, ללכת עם האמת שלך
... חי מהאח הגדול, הערצה לשי חי, צבא האמת של שי חי, למה מעריצים מישהו? למה אוהבים מישהו? תוכניות ריאליטי, עידוד אלימות באח הגדול , שי חי מעריצים, ללכת עם האמת שלך למה אנשים מעריצים את שי חי מהאח הגדול? אליעד כהן מסביר לעומק מדוע אנשים מעריצים דמויות כמו שי חי, שהשתתף בתוכנית האח הגדול, ואף הפך לדמות נערצת בקרב חלקים גדולים מהציבור, למרות ההתנהגות השנויה במחלוקת שלו. אליעד מתחיל בשאלה פשוטה: מה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יש או אין, מה זה כלום? מה זה מהות? מה זה משהו? הכל עשוי מכלום, מחוייב או אפשרי, מה זה מחוייב המציאות? מה זה אפשרי המציאות? המהות היא אין, המהות היא כלום, לפני המפץ הגדול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הגדול, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הגדול, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, טיפול אישי מומלץ, קואצינג בתחום הגדול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4220 שניות - עכשיו 26_05_2025 השעה 00:10:06 - wesi1