אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? האם אפשר למכור קרח לאסקימוסים? האם ניתן לשכנע כל אחד? האם כל אחד ניתן לשכנוע? האם יש דברים שלא ניתן לשכנע בהם? האם אפשר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? האם אפשר למכור קרח לאסקימוסים? האם ניתן לשכנע כל אחד? האם כל אחד ניתן לשכנוע? האם יש דברים שלא ניתן לשכנע בהם? האם אפשר לשכנע בכל דבר? איך המוח משתכנע? מבוא לשכנוע, האם אפשר למכור לכל אחד? האם כל אחד יכול להשתכנע? האם יש שכנוע שתמיד עובד?
וכאן אבאר, האם באמת אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר או שיש דברים שלא ניתן לשכנע בהם מישהו מסוים? והתשובה היא, שלא ניתן בוודאות של מאה אחוז לשכנע כל אחד בכל דבר. אבל מצד שני, גם לא ניתן להיות בטוח במאה אחוז, שלא ניתן לשכנע מישהו במשהו. מה שאומר שתמיד כן יש את האפשרות לשכנע כל אחד בכל דבר!

ואסביר: כדי לדעת האם באמת אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר, לשם כך צריך להבין, למה מלכתחילה מישהו חושב משהו ומחזיק בדעה מסוימת. האם זה בגלל סיבות כלשהן, שאז אולי ניתן לשנות אותן. או שמא בן אדם מחזיק בדעה כלשהי, מסיבה אקראית כלשהי.

והאמת היא, שבן אדם חושב את מה שהוא חושב, גם תמיד בגלל סיבה כלשהי וגם בצורה אקראית וללא שום סיבה. ואסביר: מצד אחד, יש סיבה למה בן אדם חושב כך או אחרת. ואף אחד לא חושב סתם כך משהו בלי שום סיבה. ואם מישהו חושב שהוא חושב סתם כך משהו בלי סיבה, ממילא אין לו בעיה לשנות את דעתו. כי נראה לו שהוא לא חייב לחשוב דווקא כך, כי דעתו היא ללא סיבה.

מה שאומר, שברגע שיש סיבה כלשהי למה מישהו חושב משהו, ממילא זה אומר שהוא לא חייב לחשוב כך את מה שהוא חושב, אלא רק מצד הסיבה שגורמת לו לחשוב את זה. מה שאומר, שאם נשנה את הסיבות שלו, ממילא הוא יחשוב משהו אחר. כי המשמעות של הרעיון שאומר, שאתה חושב X בגלל Y, פירושו, שאם לא Y לא היית חושב את X. מה שאומר שאתה לא חייב לחשוב את X מצד עצמו, אלא זה רק בגלל סיבה Y. מה שאומר שאם נשנה את הסיבה Y, ממילא תשתנה גם דעתך X.

ומההיבט הזה, ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר, על ידי שינוי הסיבות שגורמות לו לחשוב כך או אחרת. כי במהות, אף אחד לא חייב לחשוב שום דבר.

אבל יש גם נקודת מבט נוספת, שאומרת, שאתה אף פעם לא באמת חייב לחשוב כך או אחרת. ושאם בן אדם ייקח מחשבה כלשהי שהוא בטוח שהוא חייב לחשוב אותה ויברר עם עצמו, למה הוא חושב דווקא כך או אחרת. הוא יראה, שתמיד יש גם רכיב אקראי כלשהו, שגורם לו לחשוב דווקא כך או אחרת. או במילים אחרות, אתה חושב דווקא כך ולא אחרת, סתם כך בלי סיבה. במובן, שאתה חייב לחשוב כך, מצד המציאות עצמה, בלי שום סיבה ספציפית.

וכמובן, שכל זה מבוסס על רעיון אחר עמוק עוד יותר, שקשור להבנת מנגנון הסיבתיות של דברים במציאות. שבסופו של דבר, כל דבר הוא גם עם וגם בלי סיבה. וכפי שהסברתי את כל זה...
איך המוח משתכנע מבוא מחשבות שכנוע לשכנע כל אחד בכל דבר האם כל אחד יכול מהות האם אפשר למכור האם ניתן לשכנע כל אחד סיבה עובד איך המוח משתכנע איך למכור איך לשכנע אפשר למכור לכל אחד אפשר למכור קרח לאסקימוסים אפשר לשכנע בכל דבר האם אפשר למכור האם כל אחד יכול האם ניתן לשכנע האם ניתן לשכנע כל אחד האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר המוח המוח משתכנע כל אחד יכול כל אחד יכול להשתכנע כל אחד ניתן לשכנוע לא ניתן לשכנע לגרום לכל אחד להשתכנע למכור למכור לכל אחד למכור קרח למכור קרח לאסקימואים למכור קרח לאסקימוסים לשכנע לשכנע בכל דבר לשכנע כל אחד לשכנע כל אחד בכל דבר מבוא מבוא לשכנוע מוח עובד עובדים קרח לאסקימוסים שכנוע שכנוע שתמיד עובד
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר?
...שכדאי לו לקנות את המוצר. ויש מוצרים שהם ככ טובים, שבעל המוצר מוכן לחלק את המוצר שלו בחינם. והוא יודע שכל אדם שישתמש במוצר שלו, יפיק ממנו תועלת כלשהי, ויהיה מוכן מיוזמתו להכיר טובה על המוצר שהוא קיבל, ולקנות אותו בכסף. אבל, לא כל המוצרים הם טובים. ולא כל המוצרים מדברים בעד עצמם. וכאשר המוצר הוא לא מספיק טוב, אז צריך לעטוף את המוצר בעטיפה חיצונית כלשהי, שהיא תגרום ללקוח לקנות את המוצר. ומוצר שהוא באמת טוב, אפשר למכור אותו גם בלי עטיפה חיצונית בכלל. וככל שהמוצר פחות טוב, כך כדי למכור אותו, צריך להשקיע...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
...להבין שהעסקה תעשה את החיים שלו לטובים יותר. שאז, ממילא הוא ירצה לבצע ויבצע, את העסקה. ומכאן כמובן צריך להמשיך ולהעמיק עוד פנימה ולהבין, מה קורה רגע אחד לפני שהלקוח חושב שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע את העסקה. וכאן בעצם צריך להתחיל להסתכל על הדברים מנקודת מבט, קצת יותר פנימית ועמוקה. והיא, שכנל, כל דבר שקיים בעולם, אפשר להסתכל עליו מכמה נקודות מבט אפשריות. ואין שום אפשרות, להעלים נקודת מבט כלשהי, מתת המודע של האדם. כי תת המודע של האדם, יכול תמיד להסתכל על כל דבר, גם כטוב גם כרגע וגם כחסר...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
...את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה. וכך גם המצב בדיוק, בכל שכנוע של רעיון כלשהו. שכל תהליך של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים לאדם האחר, לשנות את נקודת המבט שלו על המציאות. באמצעות זה שהוא מסתכל טוב יותר על היתרונות היחסיים, שיש בנקודת המבט שרוצים שהוא יסתכל על המציאות דרכה, ושהוא יעלים עין ושהוא לא יסתכל על נקודת המבט, שממנה רואים טוב יותר, את החסרונות היחסיים שיש בנקודת המבט הנגדית. ונסכם: מכירה של מוצר ממשי, מתחילה תמיד, במכירה של רעיון מופשט...
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
...באופן חיובי וכחלק מהתפתחות טבעית של הרעיון המקורי. הוא נותן דוגמה של ילד שמשחק בבובה, שאם מציגים לו צעצוע אחר כתחליף מוחלט למשחק הקודם, הוא יתנגד. אבל אם מציגים לו את הצעצוע החדש כתוספת מעניינת למשחק שלו, הוא יגיב בחיוב. כיצד לשכנע על ידי חיפוש המכנה המשותף? אליעד מסביר כי טכניקה יעילה לשכנוע היא לא לחפש מיד את נקודת המחלוקת, אלא לרדת לשורש ולמצוא את המכנה המשותף העמוק ביותר בין שני הצדדים. הוא נותן דוגמה של שני מדריכים שמתווכחים על שיטת הדרכה מול ילדים: אחד רוצה אחידות בדעות, והשני חושב שצריך להציג...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...האפשרי מול המחויב. והאפשרי, מטבעו הוא רק יחסי ולא מוחלט. בניגוד למחויב, שהוא מוחלט ולא יחסי. וזה לדוגמה אומר, שכאשר אתה רוצה להפוך דבר אפשרי לדבר מחויב, עליך להתחיל את המהלך בצורה יחסית, ורק אחכ לעבור לצורה מוחלטת. זא אם בהתחלה תגיד בצורה מוחלטת שרק אתה צודק, אז מצד אחד זה יכול לעבוד. אבל מצד שני זה יכול ליצור תמרור אזהרה בולט מידי, שאומר שאתה שקרן שלא אומר את האמת. כי האמת האובייקטיבית היא, שאתה גם צודק וגם טועה, מנקודות מבט שונות. ולכן כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
...עליהם. ולפעמים הלקוח מתנגד למוצר, בהתנגדות אובייקטיבית. שהוא חושב שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, כמו שהוא חושב שהוא מדבר איתך באותו הרגע. וצריך לגרום לאותו לקוח, להסתכל על הדברים של עצמו, כעל דברים סובייקטיביים בלבד. דהיינו, לגרום להתנגדות שלו, להיות התנגדות סובייקטיבית. ואת זה עושים על ידי סוגסטיה שבה מוסיפים למשפט שלו, מילים שהופכות את מה שהוא אומר, לרעיון סובייקטיבי בלבד. לדוגמה, כאשר הלקוח אומר, המוצר הזה הוא מוצר גרוע. אמור לו למה נראה לך שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע?. כי לשאול אותו, למה אתה אומר...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
...לרכוש את המוצר. ולפעמים זה גורם לכך, שהלקוח מתעלם מהמסרים שיש בתת המודע שלו, שאומרים לו כן לרכוש את המוצר. כי קשה לו להבין שהוא בעצם שינה את דעתו, ושהוא צריך להחליף את המחשבה שלו, ברמת המודע החיצוני שלו. כך שמהות החיסרון בלשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו בתת המודע שלו, אל המודע שלו, כדי שהוא יבצע את פעולת הרכישה. ולפעמים המודעות של הלקוח צריכה עזרה, לעזור ללקוח להבין שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר. והעזרה הזאת אם היא גלויה, אז הלקוח יכול לחשוב בטעות...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
...ושבאופן מודע, הוא ידבר בצורה סובייקטיבית ולא בצורה אובייקטיבית. וכמובן שיש גם להיפך. שלפעמים האדם יודע שהוא לא בטוח בעצמו, והוא בכוונה מדבר בצורה שנשמעת כאמת אובייקטיבית, כדי לשדר שהוא בטוח בעצמו, למרות שהוא לא באמת בטוח בעצמו. וככל שהאדם הוא מומחה לתת מודע ומומחה לשפת גוף גדול יותר, כך הוא יודע לזהות יותר בקלות, מה באמת קורה בתוך הראש של האדם השני. ונסכם: כדי לגרום למישהו לשנות את דעתו, עליך לגרום לו לספר מה הסיבות שבגללן הוא חושב כך או אחרת. ואתה צריך לדעת לאתר בתוך הדיבור שלו וההתנהגות שלו, את...
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
...להעלות את רמת הקושי של הבדיקה הפנימית שהאדם בודק את הסיפור שלך? תשובה: על ידי זה שאתה מציג את הפירושים, כעובדות מוחלטות. דהיינו, אם כאשר אתה מציג רעיון כלשהו, אתה מציג אותו בצורה סובייקטיבית, כגון לדוגמה שאתה אומר לדעתי צריך לעשות כך או אחרת, או לדוגמה אני חושב שצריך לעשות כך או אחרת, או לדוגמה זכור לי / אני זוכר שקרה כך או אחרת או לדוגמה אני מבין שכך או אחרת וכיוב, כל מיני מילים וביטויים, שגורמים לאינפורמציה שעוברת, לעבור בצורה סובייקטיבית ולא בצורה אובייקטיבית. כי מה שבאמת קרה, לא צריך לומר עליו...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
...שהופכים את המשפט להיה לך קשה לעשות כך או אחרת בלשון עבר ולא בלשון הווה. וכיוב גם לכיוון של העתיד, שאפשר להחליש רעיון על ידי זה שהופכים אותו לרעיון מהעתיד, שהוא לא רעיון מהווה. לדוגמה: הילד אומר אני לא מצליח לעשות שיעורים. אז אפשר לומר אמרת שלא תצליח לעשות שיעורים. שזה בעצם מחליש את האמירה של לא מצליח בלשון הווה, והופך אותו לבעיה מהעתיד, שלא קיימת כרגע. או לדוגמה נניח שמישהו אומר לך, מה, אתה לא רואה שכך או אחרת, אז אפשר להחליש את זה לכן / לא, ראיתי שזה כך או אחרת אך לא לומר כן / לא, אני רואה שזה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? האם אפשר למכור קרח לאסקימוסים? האם ניתן לשכנע כל אחד? האם כל אחד ניתן לשכנוע? האם יש דברים שלא ניתן לשכנע בהם? האם אפשר לשכנע בכל דבר? איך המוח משתכנע? מבוא לשכנוע, האם אפשר למכור לכל אחד? האם כל אחד יכול להשתכנע? האם יש שכנוע שתמיד עובד?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: האם באמת אפשר..., איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם באמת אפשר..., איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לתזונה נכונה, אימון אישי בטלפון, רטוריקה בנושא האם באמת אפשר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8438 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 22:27:44 - wesi1