אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דעת ✔תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך? ✔ובו יתבארו סוגים שונים של תלמידים, ומיהו ומהו תלמיד אמיתי? ואיך להיות תלמיד.....
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך?
ובו יתבארו סוגים שונים של תלמידים, ומיהו ומהו תלמיד אמיתי? ואיך להיות תלמיד אמיתי? ועל סוגי רבנים ומורים שונים. ועניין אילו ידעתיו הייתיו. ונאיר: כי כל מה שיוסבר להלן, מתייחס גם לגבי השכל של האדם, ביחס לשכל של המציאות. שהאדם הוא התלמיד, והאמת של המציאות, היא המורה דרך וכולי.

כי יש כאלו שנדמה להם, שהם תלמידים של זה שהוא חכם בעיניהם (כי החכם, הוא חכם רק בעיני המתבונן בו), אך הם אינם תלמידיו כלל.

ותלמיד אמיתי, הוא רק זה שאין חילוק בין דעתו של התלמיד לבין דעתו של רבו. כי כל זמן שהתלמיד הוא עדיין תלמיד, הרי שהוא תלמיד של טעות. כי הוא רק טועה לחשוב, שהוא לומד את דעת רבו האמיתית. ואילו היה האדם לומד את דעת רבו באמת, הרי שדעתו הייתה נכללת בדעת רבו, ולא היה שום חילוק בינו לבין דעת רבו. ושלמות התלמיד, היא כאשר אין שום חילוק, בין דעתו לבין דעת רבו.

כי כל זמן שדעת הרב נפרדת מדעת התלמיד, דהיינו, שהתלמיד רואה את דעת הרב, כחיצונית וכנפרדת מדעתו האישית שלו, הרי שזהו תלמיד של טעות. כי הוא עוד לא מבין את האמת, ועוד לא רואה את ההתגלות שלה, מתוכו עצמו.

וכל תלמיד, הוא תלמיד של טעות. משום, שאם הידע הוא חיצוני לאדם, הרי שזה רק משום שהאדם רחוק מהאמת. ורק מי שלומד משלמות השכל של עצמו, רק הוא תלמיד של אמת שנכלל ברבו. ונדגיש, כי התלמיד של אמת, הוא לומד משלמות השכל של עצמו. ולמרות שיש כאן דבר והיפוכו, כי כיצד ילמד התלמיד, אם שכלו הוא כבר מושלם, אעפ"כ, רק מי שלומד משלמות השכל של עצמו, רק הוא תלמיד של אמת.

כי כל זמן שהשכל של האדם הוא לא שלם, הרי שהשכל השלם, הוא נפרד מהפנימיות של האדם, והאדם עדיין לא נקרא תלמיד אמיתי של אמת. ולכן, כל תלמיד, הוא תלמיד של טעות. משום שאם האדם עדיין יכול ללמוד משהו, הרי שזה אומר שדעתו עוד לא התאחדה עם השכל של המציאות. והרי שהוא תלמיד של טעות, כי הוא עדיין לא באמת מחובר לרבו, שהוא הידיעה השלמה.

ותלמיד של אמת, הוא מי שזכה לשלמות השכל שהכל אחד. שידיעת האחדות, אין ידיעה שגדולה ממנה, משום שאין בה שום הגדרה ושום הפרדה כלל. ותלמיד כזה, הוא עדיין יכול ללמוד טוב יותר, אחדות גדולה עוד יותר, בבחינת אין סוף אין סופי, שהוא גם נפרד וגם אחד במהותו, בחינת ריבוי האלוהים וריבוי המקיפים שמעל האין סוף.

וכל זמן שהאדם עדיין לומד את השכל של האחדות, ושהשכל של האחדות נפרד ממנו, הרי שהוא עדיין תלמיד של טעות. משום שדעתו, עדיין נפרדת מדעת רבו.

וגם בתוך תלמידי הטעות, יש מדרגות שונות. ותלמיד של אמת, בתוך תלמידי הטעות, הוא רק מי שמבין, שהשכל של רבו הוא השכל היחיד החכם + הטוב בעולם. כי כל זמן שנדמה לאדם, שיש עוד שכל מלבד השכל של רבו, שגם הוא שכל של אמת אפילו בטיפה אחת, הרי שהאדם הוא עדיין לא תלמיד של אמת, אפילו לא בתוך בחינת תלמידי הטעות.

כי החכם האמיתי (שהוא בחינה אחת עם השכל האמיתי), הוא מלמד את האדם, שכל שהוא נפרד מכל השכל שיש בעולם. ושהוא לא דומה לשום שכל שיש בעולם, בשום צורה שהיא. כי כל השכל שיש בעולם, הוא שכל של נפרדות. שכל אחד מהשכלים שבעולם, מפריד את עצמו ומגדיר ומבדיל את עצמו, משאר השכלים ששונים ממנו ומנוגדים והפוכים לו.

אבל החכם האמיתי, הוא מלמד את האדם שכל אחר לגמרי. שכל שנמצא מחוץ לכל השכלים שבעולם, שכל שמכיל בתוכו בשלמות מוחלטת, את עצמו וגם את הניגודיות של עצמו, כישות אחת ממש.

וכל זמן שנדמה לאדם, שיש עוד שכל בעולם, שיכול להועיל לו בצורה כלשהי, מלבד השכל של האחדות, הרי שהאדם הזה, הוא תלמיד של טעות. כי הוא לא מבין את דעת רבו, אפילו לא ברמת האמונה והדמיון בלבד.

כי תלמיד של אמת, הוא רק זה שמשיג בשכלו את שכל האחדות, שאז דעת התלמיד, מתאחדת עם דעת הרב. אבל עד שדעת התלמיד ודעת הרב מתאחדות, עד אז, התלמיד משיג בכח המדמה שלו ובדמיון ובאמונה שלו, את דעתו של רבו. שבעיניו של התלמיד, היא עדיין נפרדת מהשכל שלו, של התלמיד.

ורק כאשר התלמיד מכוון את כל עומק מחשבתו ורצונו, להבין את דעת רבו, שנפרדת מכל שאר השכלים שבעולם, רק אז האדם הוא בבחינת תלמיד אמיתי, בתוך כל תלמידי הטעות. אבל כל זמן שהאדם חושב, שהשכל של רבו הוא חכם, אבל יש עוד סוגי שכל חכמים בעולם, הרי שהאדם הוא תלמיד של טעות. משום שהוא לא מבין ולא באמת לומד את דעת רבו.

כי האדם, לא לומד את דעת רבו מנקודת המבט של רבו, אלא את דעת רבו, מנקודת המבט האישית שלו (של התלמיד). והשגת הרב, את דעת עצמו, רחוקה כרחוק מזרח ממערב, מהשגת התלמיד את דעת רבו. והתלמיד לומד את דעת רבו, כפי מה שהוא משיג אותה. למרות שהיא בכלל רחוקה, ממה שדעת רבו באמת.

ואיך יזכה האדם להיות תלמיד של אמת, שדעתו נכללת בדעת רבו באמת, והתלמיד והרב הופכים להיות ישות אחת ממש? תשובה: על ידי זה שהאדם יכפור ולא יאמין לרבו, אפילו לא כחוט השערה.

כי כל זמן שיש לתלמיד אמונה ברבו או בכל שכל שהוא בעולם, (שכל השכלים שבעולם הם בחינת רבו של האדם. וכל זמן שיש לאדם אמונה בשכל כלשהו), הרי שהאדם נשאר בבחינת עבד. שהוא עבד מתחת לשכל של רבו. והוא יישאר שם בבחינת תלמיד, שמקבל את החיות שלו, מבחינה שחיצונית לו, שהיא השכל של רבו.

והתכלית היא, שהאדם עצמו יתאחד עם רבו. כי הטועים אומרים, ש"אין לאדם להשתדל להיעשות זה הצדיק", אלא על האדם לקבל את חיותו, מהצדיק שנפרד ממנו. והטועים הגדולים עוד יותר, מאמינים לאותם הטועים שאומרים, שאל לו לאדם להיות זה הצדיק ממש.

והוא עניין הצמצום. שהטועים אומרים "במופלא ממך אל תדרוש ובמכוסה ממך אל תחקור" ו"במה שהורשית התבונן, אין לך עסק בנסתרות". כי הטועים האלו חושבים, שאילו ידעתיו הייתיו. ומאחר שהבורא הגביל את שכל האדם, הרי שאל לו לתלמיד להיות כמו רבו, ואל לו לתלמיד לנסות לחקור את מהות ועצמיות הבורא. ועל האדם להישאר, עבד עבדים לנצח נצחים.

ולמה עבד "עבדים" ולא עבד של מלך מלכי המלכים? משום שכל זמן שאין לאדם השגה במהותו ועצמיותו של הבורא, הרי שהוא תופש את הבורא, בתפישה שגויה ומצומצמת, והוא הופך את מלך מלכי המלכים, לעבד עבדים. והוא האדם עצמו, עובד את העבד של העבדים, שהוא האלוהים בתפישה השגויה שלו.

וכל אדם שמפחד לחקור, מה יש לפני ואחרי ומעל ומתחת לשכל של עצמו, דהיינו, כל אדם שמגביל את ההתבוננות שלו הפנימית בצורה כלשהי, הוא עבד עבדים, שעובד את העבד עצמו. כי תפישת מציאות שגויה, היא עבד. והאדם עובד, את תפישת המציאות השגויה.

והטועים שוכחים, שמהות ועצמיות הבורא, למרות שהיא נשמעת כאיזה דבר רחוק מהאדם, הרי שהיא לא יותר, מאשר המהות והעצמיות של האדם עצמו. ואם האדם לא יבין את מהותו העצמית בשלמות, שהיא בעצם מהות הכל, שהיא בעצם מהותו של הבורא, כיצד יבין האדם את עצמו?!

והתכלית, היא בהחלט שהאדם כן יהפוך להיות רבו. ואילו ידעתיו הייתיו - על דרך החיוב. כי הטועה חושב, שלא הייתיו, ולכן לא ידעתיו. אבל החכם יודע, שכבר...
הבדל האחדות להבדיל לימוד האדם הוא אלוהים להבין את המציאות פירוש מה אי אפשר להבין השכל האנושי הזמן והמקום ההפך איך להשיג אמת דעת הישגים להשיג תלמיד תלמיד אמיתי תלמידים
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
... שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על ... כמנהל וגם אל העובדים שלך. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים, חשוב להבין שהדברים ... לבין הצגת תחומים שדורשים שיפור. חוות דעת נכונה היא כזו שתשדר שליטה בניהול ... איך הבוס יתייחס אליך ואל העובדים שלך. חוות דעת מקצועית ומאוזנת יכולה לשפר את ... את ההערכה המקצועית שאתה שואף לה. חוות דעת על עובדים משוב לעובדים המלצה על עובדים ניהול עובדים איך לתת חוות דעת אחריות המנהל על ביצועי העובדים ... שונים והשלכות משמעותיות. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים שלך, חשוב להבין ... תוך ציון תחומים לשיפור, ולנסח את חוות הדעת באופן מקצועי ולא קיצוני לכאן או ... ואל צוות העובדים שלך. ניהול נכון של חוות הדעת שלך יכול לשפר את מעמדך ולהבטיח ... מידע נוסף על נושאים כמו ניהול עובדים, חוות דעת על עובדים ומשוב לעובדים. שיהיה ...
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את ... לדעת איך להציג את החיסרון בצורה שתקטין התנגדות ותסיט את תשומת הלב ליתרונות. ישנן טכניקות שונות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות. איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון? דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא לאחר ... הצגת החיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה, המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים ... למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, ... מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, עצרו ושאלו - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתכם מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב? כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות. איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון? דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא מיד ... מיד לאחר חיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה: המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים ... למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. אבל כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו ... מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, נסו לעצור ולשאול - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתי מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך אפשר להציג מוצר עם חסרונות. כשאני מדבר על מוצר עם חסרונות הכוונה כל רעיון ... שואלים אותו שאלה שהשאלה עצמה יש בה יתרון עבורו. זאת אומרת המהות היא כזאת אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו מהחיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו באמצעות שאלה לדוגמה, כי מה יותר מסיח את דעתו של בן אדם שמספרים לו משהו או ששואלים אותו שאלה? כששואלים אותו שאלה, למה? כי כששואלים אותו שאלה הוא בעצם צריך לחשוב על תשובה, ... צריך יותר להתרכז במה ששאלנו אותו, להתרכז במה ששאלנו אותו זה אומר להתרכז פחות בחיסרון. אבל אנחנו גם רוצים למכור לו את הסחת הדעת, אנחנו רוצים לגרום לו לרצות לחשוב על הדבר שבאמצעותו אנחנו מנסים להסיח את דעתו ולכן לדוגמה אנחנו נשאל אותו שאלה שהשאלה עצמה תעשה לו טוב. לדוגמה כמטאפורה נגיד סתם דוגמה, נגיד אמרנו לבן אדם אתה יודע המוצר ... הוא לא שם לב שלפני רגע אמרו לו את מה שבכלל הוא לא רוצה אותו. ואתם השומעים כשמישהו עושה לכם טוב או כשמישהו מנסה להסיח את דעתכם תשימו לב שהרבה פעמים הטוב הזה הוא רק הסחת דעת. כשמישהו אומר מידע ופתאום הוא מביא איזה משהו טוב אולי משהו הטוב הזה הוא בכלל סוג של הסחת דעת מאיזה חיסרון אחר. אז שלא יעבדו עליכם. ...
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
... ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא ... לא ברור להם לגמרי מה עליהם לעשות. לכן, השלב הראשון הוא לשאול את העובד בצורה מפורשת ולבדוק אם הבין את כל הפרטים של המשימה. מדוע חשוב לשאול את דעתו של העובד על המשימה? מעבר לווידוא הבנת המשימה, אליעד כהן ממליץ לקבל את דעת העובד על המשימה עצמה. כלומר, לאחר שווידאתם שהמשימה ברורה לעובד, מומלץ לשאול אותו מה דעתו על המשימה - האם היא הגיונית, האם הוא חושב שהמשימה נכונה או לא נכונה, ואיך הוא היה מתעדף אותה לעומת ... רוצים שיהיה בצוות שלכם, הוא עובד שמפעיל חשיבה ובוחן את המשימה לעומק. עובד כזה אומר לעצמו האם המשימה הזו באמת הגיונית?, ומעביר לכם כמנהלים את דעתו - גם אם היא ביקורתית. מנהל גרוע הוא מנהל שלא רוצה לשמוע שום ביקורת ורוצה שהעובדים פשוט יבצעו את מה שנאמר להם. מנהל טוב, לעומת זאת, שואף לכך שהעובדים ירגישו חופשיים לומר את דעתם בכנות, גם אם היא ביקורתית, כדי לגבש את הדרך הטובה ביותר לביצוע המשימה. כמובן, בסוף אתם כמנהלים אומרים את המילה האחרונה, אבל עדיף שתהיו פתוחים לשמוע משוב של העובד. למה עובד נמנע מלהביע דעה כנה על משימה? רבים מהעובדים נמנעים מלהביע את דעתם הכנה לגבי המשימה מכיוון שהם חוששים לפגוע באגו של המנהל, או חוששים להיתפס כמי שמתנשאים או לא מצייתים ... צפויים יכולים לקרות בדרך. שיחה כזו הופכת את המשימה למשהו חי ודינמי יותר, ולא רק הוראה יבשה שמועברת לעובד ללא המשך. האם כל עובד צריך לתת חוות דעת על המשימה? באופן כללי, ככל שהעובד נמצא בדרגה גבוהה יותר, כך חשוב יותר לקבל ממנו חוות דעת וביקורת על המשימה שנתתם לו. עובדים בדרגות בכירות בדרך כלל בעלי ראייה רחבה יותר, ולכן דעתם וביקורתם חשובות ביותר. לעומת זאת, מעובדים בדרגות נמוכות יותר, נצפה בדרך כלל שיבצעו את המשימה כפי שניתנה להם, עם פחות שיקול דעת או ביקורת. זהו חלק מהשיקול הכללי שעליכם לעשות בעת ניהול המשימה והקצאתה לעובד. מדוע חשוב לערב את ... המטרה. מה התוצאה של הקצאת משימה בדרך נכונה? כאשר מקצים משימה לעובד בדרך שאליעד כהן מתאר - הכוללת שיחה מפורטת, הבנה מלאה של המשימה, קבלת חוות דעת מהעובד ודיון על אופן ביצועה - הסיכוי שהמשימה תבוצע לשביעות רצונכם גדל משמעותית. ביצוע נכון של הקצאת משימות מגביר את האפקטיביות של העובד ומשפר את התוצאות של העסק כולו. איך לתת משימות לעובדים? ניהול משימות בארגון איך לנהל עובדים בצורה נכונה? מה דעת העובד על המשימה? ניהול מנהלים בארגון איך לשפר ביצועי עובדים? חשיבות משוב מהעובד ...
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
... עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון מה הטעות הבסיסית ... בהוראה אחרת ממנהל שונה. זה פותח פתח לתירוצים ולהעברת אחריות בין המנהלים, כך שלעיתים אף אחד לא יודע מה באמת קורה עם המשימות. העובד מתחיל להפעיל שיקול דעת מה לעשות קודם, במקום לבצע את המשימות לפי סדר עדיפויות אחד ומוגדר. הדמיית מצב עם שני נהגים ... או פונים למנהל הישיר של אותו עובד. כך, לכל משימה יש אחראי מוגדר שיודע מה הציפיות וכמה זמן העובד באמת צריך להשקיע בה. העובד לא צריך להפעיל שיקול דעת בין משימות סותרות, וכל תהליך העבודה הופך שקוף וברור יותר עבור כולם. מדוע עובד עשוי ...
אחרי רבים להטות - מדוע דעת הרוב חשובה? ומה המשמעות של מה שכולם חושבים?
... רבים להטות - מדוע דעת הרוב חשובה? ומה המשמעות של מה שכולם חושבים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי דעתו של האדם מושפעת ממה שכולם חושבים. לאדם חשוב מה שחושבים עליו וכיוב. והאדם מגבש את דעתו, גם לפי מה שכולם חושבים. וברגע שהאדם לא יודע משהו, דבר ראשון הוא בודק מה כולם חושבים, ומניח שאחרים בדקו את הדבר לפניו. ואם ... העניין של חשיבות דעת הרוב? והעניין הוא, כי יש אמת. והאמת היא אחת. והאמת היא ככ גדולה, עד שהיא מכילה בתוכה את כל הדעות שבעולם. וכל האנשים שבעולם, ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים ... חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי ...
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
... ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר ... מדויק כל דבר עד הסוף. ובבא היום, יכול להיות שתהיה מריבה, על מה התכוונתם בהצעת המחיר, שאולי יש כל מיני דרכים לפרש אותה. ויתכן גם ששופט בבית משפט יאמר שאומד דעת הצדדים היה משהו מסוים, למרות שבהצעת המחיר כתוב אחרת. דהיינו, שהשופט יכול ...
אמונה מעל השכל, שכל מעל השכל, האמונה של רבי נחמן, אמונה על פי רבי נחמן, שכל או אמונה, אמונה או שכל, דעת מעל הדעת, מהי אמונה אמיתית? מהו שכל אמיתי? להאמין באמת, אמונה או ידיעה
אמונה מעל השכל, שכל מעל השכל, האמונה של רבי נחמן, אמונה על פי רבי נחמן, שכל או אמונה, אמונה או שכל, דעת מעל הדעת, מהי אמונה אמיתית? מהו שכל אמיתי? להאמין באמת, אמונה או ידיעה
... מעל השכל, שכל מעל השכל, האמונה של רבי נחמן, אמונה על פי רבי נחמן, שכל או אמונה, אמונה או שכל, דעת מעל הדעת, מהי אמונה אמיתית? מהו שכל אמיתי? להאמין באמת, אמונה או ידיעה מהי אמונה אמיתית לפי רבי נחמן? ההרצאה עוסקת בנושא של ...
עמידה מול קהל, פחד קהל, מנהיגות, איך להנהיג אנשים? איך להשפיע על אנשים? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג
... איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, ... במצבים שבהם אתה מנהל דיון מול קהל וברצונך לשכנע אותם במשהו, נגד דעתו של נואם אחר מישהו אחר מהקהל, וגם במקרה שאתה סתם מתווכח עם מישהו ... טוען שצריך לעשות X. ואתה טוען שלא צריך לעשות X. אם רק תחזור על דעתך שלא צריך לעשות X, ולא תראה לאנשים השומעים, שאתה הבנת היטב גם את דעתו של האדם השני, שאומר שכן צריך לעשות X, הם בטעות יכולים לחשוב, שאתה ... לדעתך. ושאם רק היית מבין גם את הדעה השנייה, הרי שהיית משנה את דעתך. וגם אם הטיעונים שלך מאוד חזקים ושל השני מאוד חלשים בעיניך, ... את הדעה שלך. אז מה בעצם הבנו, שאם תתעלם מהדעה הנגדית ותציג רק את דעתך, מישהו יכול לחשוב שאתה נוקט בדעתך, כי לא ממש הבנת את הדעה של האדם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דעת, איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: דעת, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, מאמן אישי לקשב וריכוז, מאמן אישי להצלחה בנושאי דעת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 03:33:01 - wesi1