אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה השכל שיש בכל דבר, דלת נטרקת, דלת מרעישה, משחק של מחויב ואפשרי, לפתור את הבעיה הפנימית, רעש פנימי, שקט נפשי, שקט פנימי, מחשבות מרעישות, להסתכל על השכל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:36השכל שיש בכל דבר, דלת נטרקת, דלת מרעישה, משחק של מחויב ואפשרי, לפתור את הבעיה הפנימית, רעש פנימי, שקט נפשי, שקט פנימי, מחשבות מרעישות, להסתכל על השכל שיש בכל דבר
למה הדלת ממשיכה להרעיש גם כשהיא סגורה?

כאשר יש דלת בבית שאנו סוגרים אותה והיא ממשיכה להרעיש, הדבר מעורר שאלות פנימיות עמוקות יותר. אליעד כהן מציג את הדוגמה של דלת שממשיכה לטרוק את עצמה למרות שהיא סגורה. לכאורה, סגרנו את הדלת, אך בפועל היא ממשיכה להטריד ולהרעיש. הדבר מעיד על קונפליקט פנימי שמתרחש בתוכנו: אנחנו חושבים שסגרנו בעיה או התמודדנו איתה, אבל משהו בפנים ממשיך להפריע ולהטריד אותנו. כמו אותה דלת - היא אולי סגורה, אך לא באופן מוחלט, ולכן יש מקום לתזוזה, והדלת ממשיכה להרעיש.

מה המשמעות של דלת נטרקת בעולם הפנימי?

לפי אליעד כהן, הרעש של הדלת מסמל את המחשבות הטורדניות שלנו, את הבעיות שלא פתרנו עד הסוף, ואת הדברים שאנחנו חושבים שסיימנו איתם, אבל הם עדיין חוזרים ומטרידים אותנו. לדוגמה, אם יש לנו מערכת יחסים עם אנשים ואנחנו אומרים ש"הכל בסדר" ושסגרנו את הנושא, אבל עדיין קיימת מועקה או תחושה לא נעימה - זה כמו דלת שנסגרה באופן לא מוחלט וממשיכה לזוז, לחרוק ולהרעיש. הבעיה היא שחשבנו שסגרנו עניין מסוים, אך משהו בתוכנו ממשיך להיות מוטרד.

מדוע הדלת לא נסגרת באופן מוחלט?

אליעד כהן מסביר את הסיבה לכך שהדלת ממשיכה להרעיש: יש משחק פנימי של "מחויב" מול "אפשרי". כאשר הדלת סגורה באופן מוחלט ("מחויב"), אין שום סיבה שתנוע או תטריד אותנו. אולם כאשר הסגירה היא חלקית ("אפשרית"), מספיק שיהיה גורם חיצוני חזק יותר, כמו רוח, שיגרום לדלת להיטרק שוב ושוב. ברמה הנפשית, הדבר מסמל שעד שלא פתרנו באופן מוחלט ("מחויב") את הבעיה הפנימית, מספיק שמשהו קטן יקרה, והוא יחזיר אותנו לתוך הלופ של אי - השקט והרעש הפנימי.

לדוגמה, אם אמרנו לעצמנו שסגרנו עניין רגשי או נפשי, אבל בתוכנו יש ספק, פחד, או חוסר ביטחון ("אפשרי"), אז ברגע שתגיע רוח קלה (מישהו יאמר לנו משהו קטן, נראה משהו שיעורר זיכרון), הבעיה תחזור להציק לנו. על מנת לסגור באמת את העניין, עלינו להפוך אותו למחויב - לסגור אותו באופן מוחלט ללא אפשרות שייפתח שוב.

כיצד ניתן לפתור את הבעיה של דלת שמרעישה?

אליעד כהן מציע שתי אפשרויות לפתרון של הבעיה הזאת, גם בעולם המעשי וגם בעולם הפנימי:
  • האפשרות הראשונה היא לסגור את הדלת באופן מוחלט, בצורה "מחויבת", כך שלא תוכל לזוז עוד בכלל. מבחינה פנימית, פירוש הדבר לפתור את הספקות והפחדים באופן מוחלט, כך שלא יישאר שום דבר אפשרי שיכול לזוז או להרעיש בתוכנו.
  • האפשרות השנייה היא לפתוח את הדלת לגמרי. כלומר, לקבל באופן מוחלט ומלא את המצב כפי שהוא. אולם גם כאן, מסביר אליעד, הבעיה לא באמת תיפתר, כי אז דברים אחרים שהיו מוגנים על ידי הדלת יתחילו לזוז ולהפריע.
בסופו של דבר, מדגיש אליעד, אין פתרון חיצוני פשוט למצב הזה. עלינו להבין את השורש של הבעיה, שהיא תמיד פנימית, ולעבוד איתה שם - במקום שבו המחשבות, הפחדים והספקות נמצאים.

מה הקשר בין דלת שמרעישה לרעש פנימי ומחשבות מטרידות?

הדלת שמרעישה מסמלת את הרעש הפנימי ואת המחשבות הטורדניות שיש לנו. כאשר אנחנו חיים במצב של ספק או אי - וודאות, הדבר יוצר רעש פנימי מתמיד. המטרה, לפי אליעד כהן, היא להגיע למצב של שקט פנימי מוחלט. אך השקט הזה לא מגיע מבריחה מהבעיה או מהתעלמות ממנה, אלא מהבנה עמוקה של השכל שיש בכל דבר.

אם אנחנו פותרים את הבעיה החיצונית בלבד (כמו הדלת) מבלי לפתור את הסיבה הפנימית, הרעש ימשיך. ולכן, בכל בעיה, עלינו לזהות את המשחק הפנימי בין "מחויב" ל"אפשרי", ולשאוף לפתור את הספק או הבעיה ברמה הפנימית והעמוקה ביותר, עד שלא יישאר שום דבר אפשרי שיזוז ויטריד.

למה קשה לנו להשאיר את הדלת פתוחה לגמרי?

אליעד כהן מציין שכשאנחנו שוקלים להשאיר את הדלת פתוחה, כביכול לקבל את המציאות כפי שהיא בלי להתנגד לה, הבעיה שעולה היא פחד ודאגה שייכנסו גורמים נוספים. למשל, אם נשאיר דלת הבית פתוחה, אולי לא תהיה לנו בעיה של טריקת הדלת, אבל ייכנסו רוח או לכלוך או דברים אחרים שאנחנו לא רוצים.

ברמה הנפשית, להשאיר דלת פתוחה פירושו להיות פתוחים לחלוטין, ללא שום מנגנון הגנה או התנגדות. זהו מצב שרוב האנשים נמנעים ממנו, כי הוא דורש אומץ ופתיחות מוחלטת למציאות. אך בפועל, אין מנוס מהתמודדות עם הבעיה הפנימית עצמה - אחרת, כל ניסיון חיצוני לפתור אותה לא יצלח.

כיצד ניתן להשתמש בדוגמה של הדלת להבנת בעיות נפשיות אחרות?

הדוגמה של דלת נטרקת שממשיכה להרעיש יכולה לסייע להבין בעיות פנימיות רבות אחרות. אליעד כהן מציין שבכל בעיה, קטנה או גדולה, קיימת הדינמיקה של "מחויב ואפשרי". בכל דבר שמפריע לנו, עלינו לזהות איפה לא סגרנו את הנושא באופן מוחלט, איפה נשאר ספק, פחד, או התלבטות. ההבנה הזאת יכולה להוביל אותנו לשקט פנימי אמיתי, שבו כבר לא קיים רעש פנימי שיטריד אותנו.

אליעד כהן מציין שגם כשאנחנו חושבים שסגרנו בעיה, עדיין יכול להיות משהו פנימי שנותר פתוח. לכן חשוב להתבונן פנימה ולהבין מה בדיוק נשאר פתוח בתוכנו - איזו דלת לא סגרנו עד הסוף - ולפתור אותה מבפנים.
שורש הבעיות איך להגיע לשקט נפשי איך לפתור משחק איך להתעלם מועקות הסיבה של כל הסיבות איפה להירגע בעיות חיצוניות חיצוני טיפול בחולה נפש איך להירגע איך להרגיע איך לפתור איך לפתור בעיה איפה להירגע אפשרי או מחויב אפשרי ומחויב אפשרי מחויב דלת מרעישה דלת נטרקת השכל השכל שיש בכל דבר השקט הפנימי להירגע להסתכל על השכל שיש בכל דבר להרגיע לפתור לפתור את הבעיה הפנימית לפתור בעיה מחויב מחויב או אפשרי מחויב אפשרי מחויב ואפשרי מחשבות מחשבות מרעישות משחק משחק של מחויב ואפשרי משחקים נפש פנימיות רגוע רוגע רעש רעש פנימי שכל שקט שקט נפשי שקט פנימי
מחויב ואפשרי, מה זה מחויב? מה זה אפשרי? מחויב המציאות, אפשרי המציאות, ניתוח תהליך, מה מחויב? מה אפשרי? איך למצוא את המהות? איך לנתח תהליך? להסתכל על השכל שיש בכל דבר
מחויב ואפשרי, מה זה מחויב? מה זה אפשרי? מחויב המציאות, אפשרי המציאות, ניתוח תהליך, מה מחויב? מה אפשרי? איך למצוא את המהות? איך לנתח תהליך? להסתכל על השכל שיש בכל דבר
...לשאול: מהו המחויב בתהליך הזה ומהו האפשרי? כלומר, האם התוצאה של התהליך היא מה שהיינו מצפים לו? האם יש משהו בתהליך שניתן לשנות, או שהמציאות פשוט מחייבת את הסיטואציה הזו להתרחש כפי שהיא? איך למצוא את המהות של כל תהליך? לאחר מכן, אליעד עבר להסביר איך נוכל למצוא את המהות של תהליך על ידי הבחנה בין מחויב לאפשרי. הוא טוען כי במקרים מסוימים נוכל להבחין בכך ששני הדברים - החומצה והסתימה - אינם מחויבים, אלא האפשרות של איך הם ישפיעו אחד על השני. לדוגמה, אם נשתמש בחומצה מסוימת במציאות מסוימת, ייתכן שהיא תעשה...
מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, אילו ידעתיו הייתיו? להסתכל על השכל שיש בכל דבר, איך ללמוד מאליעד? תלמידים של אליעד, משה רבנו, שתלטנות רוחנית, איך לפתח את השכל?
מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, אילו ידעתיו הייתיו? להסתכל על השכל שיש בכל דבר, איך ללמוד מאליעד? תלמידים של אליעד, משה רבנו, שתלטנות רוחנית, איך לפתח את השכל?
...הידע, ולא רק מישהו שמשתמש בידע שניתן לו מבחוץ. הוא משתמש בדימוי נוסף של אספקלריה (מראה), שמציגה אור שמגיע ממקור חיצוני, אך מדגיש שעדיף שהאדם יהפוך להיות מקור האור עצמו, ולא רק זה שמעביר אור מבחוץ. מדוע קיימת שתלטנות רוחנית בעולם הרוחניות? אליעד מתאר שישנם מורים רוחניים רבים ששומרים על תלמידיהם במצב של תלות. הוא מסביר את האינטרס שיש למורים אלו: הם מעוניינים לשמור על המעמד שלהם, ולכן הם מייצרים מצב של תלות תמידית. אליעד נותן דוגמה ממקרה של משה רבנו, שבו משה כביכול שמר את הקשר הישיר עם אלוהים לעצמו...
פסיכולוגים, פסיכיאטרים, ממי לקבל יעוץ? מטפל מומלץ, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, ליקוטי מוהרן ח"א רטו, חשיבה מופשטת, פדיון נפש, מפורסמים של שקר, צדיקים שקריים, מורים רוחניים
פסיכולוגים, פסיכיאטרים, ממי לקבל יעוץ? מטפל מומלץ, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, ליקוטי מוהרן ח"א רטו, חשיבה מופשטת, פדיון נפש, מפורסמים של שקר, צדיקים שקריים, מורים רוחניים
...פסיכיאטרים, ומטפלים מסוגים שונים. אליעד כהן מסביר ומדגים כיצד על האדם לבחון ממי לקבל עצה וטיפול נכון. הוא מדגיש שיש להסתכל על השכל שיש בכל דבר, כלומר, להבין את ההיגיון מאחורי העצה הניתנת, ולא לקבל טיפול או ייעוץ רק בגלל התואר או התפקיד של המטפל. לדוגמה, אליעד מתאר מקרה בו אדם הולך לפסיכולוג או לפסיכיאטר כדי שיפתור לו את הבעיה שלו. לכאורה המטפל אמור להכיר את כל סוגי הבעיות והתסביכים האפשריים בראש של המטופל, אך בפועל זה לא תמיד המצב. יכול להיות מצב שבו המטפל לא באמת מכיר את כל הגורמים שמשפיעים על...
ללמוד מאחרים, ללמוד מניסיונם של אחרים, ללמוד מכל דבר, ללמוד מכל אדם, ללמוד מכל אחד, ללמוד מאנשים מצליחים, ללמוד מאנשים שנכשלים, להסתכל על השכל שיש בכל דבר
ללמוד מאחרים, ללמוד מניסיונם של אחרים, ללמוד מכל דבר, ללמוד מכל אדם, ללמוד מכל אחד, ללמוד מאנשים מצליחים, ללמוד מאנשים שנכשלים, להסתכל על השכל שיש בכל דבר
...רחוקה ממנו, אך לפי אליעד, דווקא ההתעמקות בסיבות לטעות תוביל לגילוי נקודות חולשה דומות אצלך, ותאפשר לך להימנע מהטעויות הללו בעתיד. איך למצוא בעצמך את הסיבות לטעויות של אחרים? אליעד נותן דוגמה מפורטת: נניח שאתה רואה מישהו מקשיב לעצה גרועה, ואתה חושב שלך זה לא יקרה כי אתה חזק ובעל דעה עצמאית. אליעד מציע לחקור מדוע אותו אדם הקשיב לסביבה השלילית מלכתחילה. אולי הוא היה חסר ביטחון, אולי היה תלוי מדי בסביבה, או אולי בכלל האמין שיש לו דעה עצמאית אף שבפועל לא הייתה לו כזו. כשבודקים את זה לעומק, ניתן למצוא...
איך ללמוד מכל דבר? איך לפתח את השכל? איך להיות יותר חכם? איך להבין דברים? איך לנתח דברים? להסתכל על השכל שיש בכל דבר, איך לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה, שיפור יכולות חשיבה
איך ללמוד מכל דבר? איך לפתח את השכל? איך להיות יותר חכם? איך להבין דברים? איך לנתח דברים? להסתכל על השכל שיש בכל דבר, איך לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה, שיפור יכולות חשיבה
...החוקיות ומה ניתן ללמוד ממנה? אליעד משתמש בדוגמאות שונות כדי להמחיש את הרעיון של חיפוש החוקיות והבנתה. למשל, הוא מדבר על מצב שבו מישהו הולך ברחוב ובזמן ההליכה עושה תנועה מסוימת. השאלה שהוא שואל היא: מה ניתן להבין מהתנועה הזאת? האם מדובר במשהו חריג? האם יש כאן מסר או רגש שמובע דרך הפעולה? עוד דוגמה שאליעד מציין היא סיפור על סקי. הוא מסביר כי אם אדם לא מצליח לעשות סקי בדרך מסוימת, עליו להבין את החוקיות שמאחורי התהליך ולשאול את עצמו מדוע זה לא מצליח. החוקים שמניעים את פעולתו יכולים ללמד אותו איך לשפר...
החיים כתרגילי חשיבה, רצוא ושוב, צריך צמצום בדרך לאושר, גם קצת זה טוב, לעשות פעולות קטנות, כחוט השערה, להיות פרקטי, חשיבה מופשטת, לרצות שלמות, לחשוב בקטן, לחשוב בגדול, להסתכל על השכל שיש בכל דבר
החיים כתרגילי חשיבה, רצוא ושוב, צריך צמצום בדרך לאושר, גם קצת זה טוב, לעשות פעולות קטנות, כחוט השערה, להיות פרקטי, חשיבה מופשטת, לרצות שלמות, לחשוב בקטן, לחשוב בגדול, להסתכל על השכל שיש בכל דבר
...שהבעיה המרכזית של אנשים רבים היא שהם לא עושים כלום משום שהם רוצים הכל או כלום. לכן, הוא מדגיש את הצורך בפעולות קטנות ומעשיות מאוד שיביאו לתוצאות מעשיות. למשל, אדם יכול להחליט שהוא רוצה לשפר רק במעט, אפילו בגרוש אחד או בשנייה אחת נוספת של דיוק. מה הדוגמה שנותן אליעד על מבחן ותרגילים במתמטיקה? אליעד משווה את החיים למבחן במתמטיקה: כדי להצליח במבחן, התלמיד צריך לפתור תרגילים רבים. מטרת התרגילים אינה רק לפתור אותם לשם הפתרון עצמו, אלא לפתח ולחזק את יכולת החשיבה של התלמיד, כך שיצליח יותר במבחן. באופן...
לפתח את השכל מצפייה בטלוויזיה, האח הגדול, ללמוד מכל דבר, חכם לומד מכל דבר, חכם רואה את הנולד, חיזוי עתידות, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, לנחש מה יקרה בעתיד
לפתח את השכל מצפייה בטלוויזיה, האח הגדול, ללמוד מכל דבר, חכם לומד מכל דבר, חכם רואה את הנולד, חיזוי עתידות, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, לנחש מה יקרה בעתיד
...רואים או חווים, בין אם מדובר באירועים אקראיים או סיבתיים, מכיל פוטנציאל ללמוד ממנו. הוא מציין כי כשאתה צופה במשהו, חשוב לזהות אם מדובר בהתרחשות אקראית או אם יש לה סיבה ותוצאה ברורה. לדוגמה, כשאתה רואה רכב עובר ברחוב, אתה יכול לשאול את עצמך אם ניתן לחזות את מספר הרכב הבא שיבוא, או אם יש סיבה מדוע זה קרה. זהו תהליך של זיהוי סיבתיות. מהו תהליך החיזוי ומדוע הוא חשוב? אליעד מסביר את החשיבות של חיזוי העתיד כחלק בלתי נפרד מהפיתוח השכלי. החיזוי דורש הכרה בזיהוי סיבתיות. למשל, כאשר אתה רואה חתול בורח מעכבר...
איך לא ללמוד מכל דבר? איך לא להסתכל על השכל שיש בכל דבר? חגי ישראל כמטאפורה, התורה כמטאפורה, הרצאה לכבוד החגים, האם לחגים יש משמעות? האם יש משמעות לחגים? חג פסח, חג סוכות, חג חנוכה, יום כיפור, ראש השנה, חלק 1
איך לא ללמוד מכל דבר? איך לא להסתכל על השכל שיש בכל דבר? חגי ישראל כמטאפורה, התורה כמטאפורה, הרצאה לכבוד החגים, האם לחגים יש משמעות? האם יש משמעות לחגים? חג פסח, חג סוכות, חג חנוכה, יום כיפור, ראש השנה, חלק 1
...מיוחדים בחגים, כמו לדבר על התחלה חדשה בראש השנה, על בירור חמץ בפסח, על תחפושות פנימיות בפורים ועל סמליות בסוכות. אולם הוא טוען שהאמת העמוקה יותר היא שמדובר בפעולות חסרות היגיון באופן עקרוני. לדברי אליעד, אם הרעיונות הללו נכונים באמת, הם נכונים בכל יום בשנה. ואם הם לא נכונים, אז הם שגויים גם בחג עצמו ואין שום סיבה להתייחס אליהם או לדבר עליהם במיוחד. הוא נותן דוגמה של בירור החמץ, שהרבה אנשים מפרשים כמטאפורה לבירור של פגמים פנימיים. אם הרעיון הזה נכון, אז ברור שיש לעסוק בו בכל ימות השנה. אבל אם הוא...
איך לא ללמוד מכל דבר? איך לא להסתכל על השכל שיש בכל דבר? חגי ישראל כמטאפורה, התורה כמטאפורה, הרצאה לכבוד החגים, האם לחגים יש משמעות? האם יש משמעות לחגים? חג פסח, חג סוכות, חג חנוכה, יום כיפור, ראש השנה, חלק 2
איך לא ללמוד מכל דבר? איך לא להסתכל על השכל שיש בכל דבר? חגי ישראל כמטאפורה, התורה כמטאפורה, הרצאה לכבוד החגים, האם לחגים יש משמעות? האם יש משמעות לחגים? חג פסח, חג סוכות, חג חנוכה, יום כיפור, ראש השנה, חלק 2
...אליעד כהן מציע שהדרך הנכונה היא להכיר בכך שכל פרשנות היא רק אפשרות אחת מבין רבות, ושאין משמעות אמיתית יותר מאחרת, הכל יחסי ודמיוני באותה מידה. סיכום הרעיון המרכזי של ההרצאה: הרעיון המרכזי הוא ההבנה שכל משמעות שאנחנו מייחסים לחגים, לאירועים או לסיפורים היא תמיד משמעות שהאדם המציא, ולכן אין טעם להאמין שמשמעות אחת עמוקה יותר או אמיתית יותר מהשנייה. אליעד כהן מעודד להסתכל על הדברים בעיניים אובייקטיביות ככל האפשר, להימנע מהשלכות לא הכרחיות של משמעויות נסתרות, ולהבין שלכל משמעות שאדם נותן יש מקום, כל...
פיתוח החשיבה, למה להתעניין במה שלא מעניין אותך? איך למצוא עניין בכל דבר? איך ללמוד מכל דבר? איך לפתח את השכל מכל דבר? להסתכל על השכל שיש בכל דבר, חידות היגיון, תכנים של אליעד כהן שלא קשורים אליך, למה ללמוד מאליעד כהן בכל התחומים?
פיתוח החשיבה, למה להתעניין במה שלא מעניין אותך? איך למצוא עניין בכל דבר? איך ללמוד מכל דבר? איך לפתח את השכל מכל דבר? להסתכל על השכל שיש בכל דבר, חידות היגיון, תכנים של אליעד כהן שלא קשורים אליך, למה ללמוד מאליעד כהן בכל התחומים?
...דבר. מי שעושה זאת ילמד כיצד לפתח את השכל, ימצא עניין בתחומים מגוונים, ויפתח יכולות חשיבה מועילות ושימושיות לחייו. איך למצוא עניין בכל דבר? איך לפתח את השכל מכל דבר? איך להסתכל על ההיגיון בכל דבר? מאיפה הידע של אליעד כהן? מידע תלוי היגיון לעומת מידע תלוי זיכרון איך אפשר להסתכל על נושאים שנראים לא מעניינים? ההתבוננות הראשונה מתמקדת בשאלה האם המידע שנחשפים אליו הוא פונקציונלי או לא. לפעמים רואים תוכנית בישול בטלוויזיה אבל אין עניין בבישול, או ששומעים הסבר על ראיונות עבודה למרות שכבר לא מחפשים עבודה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על השכל שיש בכל דבר, דלת נטרקת, דלת מרעישה, משחק של מחויב ואפשרי, לפתור את הבעיה הפנימית, רעש פנימי, שקט נפשי, שקט פנימי, מחשבות מרעישות, להסתכל על השכל שיש בכל דבר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: דלת מרעישה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דלת מרעישה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, אימון אישי רוחני, יועץ טיפולי בתחום דלת מרעישה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6260 שניות - עכשיו 03_09_2025 השעה 00:54:02 - wesi1