אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה גוגל ✔האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1:54:40האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 1
איך המוח האנושי פועל ואיך הוא קשור לבינה מלאכותית?

אליעד כהן מדבר על הדרך בה המוח האנושי מעבד מידע, תודעה ואסוציאציות, ומראה את הקשרים בין פעולתו לבין אלגוריתמים של בינה מלאכותית. הוא מסביר כי כל מילה שמישהו אומר או חושב יכולה להיבנות ממספר פירושים שונים, וזאת כי כל מילה או רעיון במוח האנושי מקשרים לכמות אינסופית של רעיונות אסוציאטיביים. המילה "לאכול", למשל, לא רק מציינת את הצורך באוכל, אלא גם מתפרשת באופן אסוציאטיבי כמשהו שקשור לרעב, לשובע או לפעולות נוספות.

המוח האנושי לא עוסק רק בעיבוד מודע של מידע, אלא גם בעיבוד תת - מודע. כלומר, כאשר אדם אומר "אני רוצה לאכול", המוח לא רק מפרש את המשפט באופן שטחי, אלא מפענח אותו בהקשרים שונים, כמו רצון לשתות, לעבור דירה, או אולי משהו אחר, בהתאם לנסיבות האישיות והמצב הפיזיולוגי. כהן מתאר את המוח כמעבד אסוציאטיבי, שבו כל מחשבה או מילה יוצרת חיבור לרעיונות נוספים, לפעמים במקביל, ולפעמים בהפכים מוחלטים.

איך המוח מפרש מידע בצורה אסוציאטיבית?

המוח האנושי מבצע פירושים של מילים ורעיונות דרך חיבורים מהירים ואסוציאטיביים. לדוגמה, כשמישהו אומר את המילה "שולחן", המוח לא רק חושב על השולחן עצמו, אלא מיד מתחבר לרעיונות נוספים כמו כיסא, חדר, אוכל, או אפילו האפשרות של "אין שולחן". כהן מדגיש שהפירוש הזה לא בהכרח ליניארי - המוח עשוי לחשוב על הפך של רעיון מבלי להיות מודע לכך.

כהן מתאר תהליך מהיר שבו המוח מבצע חיבורים כמעט מיידיים בין רעיונות, לפעמים עד כדי כך שאנחנו לא מודעים לכל השכבות של המשמעות שמופיעות בראשנו. כששומעים את המילה "שולחן", המוח לא רק חושב על השולחן, אלא גם על רעיונות כמו "שולחן גדול", "שולחן שבור", או אפילו "שולחן לא קיים".

הקשר בין המוח לבינה מלאכותית

אליעד כהן מציין שפעולת המוח האנושי דומה מאוד לאלגוריתם של מנוע חיפוש, כמו גוגל. במנוע חיפוש, התשובות נבחרות על בסיס ההתאמה הקרובה ביותר למילים שהוזנו. אותו דבר קורה במוח - המידע מאוחסן בזיכרון והאסוציאציות שנוצרים תלויות בקשרים שנעשו על ידי חוויות קודמות. כל רעיון במוח לא עומד בפני עצמו, אלא תמיד מקושר לרעיונות אחרים. המוח, בדומה למנוע חיפוש, מאחסן מידע בצורה אסוציאטיבית ומבצע עיבוד מהיר של הנתונים.

כמו במנוע חיפוש, המוח מנסה למצוא את המילה או הרעיון הקרוב ביותר למה שמוזן לו. אולם, בניגוד למנוע חיפוש פשוט, המוח האנושי מעבד את המידע בצורה מורכבת יותר, תוך שילוב של תחושות ותגובות תודעתיות. לדוגמה, אם אדם שומע את המילה "שולחן", המוח לא רק מזהה אותה כמילת אובייקט, אלא גם משלב עמה את כל ההקשרים שהיו לו בעבר עם שולחנות, וכולל את הרגשות והחוויות האישיות שקשורות לכך.

מה זה מודעות עצמית ומה הקשר שלה למוח האנושי?

מודעות עצמית, כפי שכהן מסביר, היא היכולת להבין בזמן אמת את השפעת הסביבה על תחושותיך. כלומר, היכולת לזהות את הגורמים שהביאו אותך להרגיש בדרך מסוימת. מודעות עצמית מאפשרת לאדם לזהות את הקשרים בין מה שהוא חווה לבין מה שהוא חושב ומרגיש ברגע נתון.

כהן מראה כיצד המודעות העצמית משחקת תפקיד בעיבוד המידע במוח, וכיצד אנו לפעמים לא מודעים לגורמים החיצוניים שמשפיעים על תחושותינו. דוגמה לכך היא כשאדם רואה תמונה ויודע מדוע הוא מרגיש משהו לגביה - הוא מבין את הקשר בין התחושות שהוא חווה לבין התמונות שהוא ראה, או מה שמתרחש סביבו.

סיכום

ההסברים של אליעד כהן מראים איך המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית ומחבר בין רעיונות ומשמעויות שונות, ולעיתים אף מנוגדות. כל מילה או רעיון בתודעה שלנו לא נתפסת באופן מבודד, אלא תמיד בהקשרים המובילים לרעיונות אחרים, חוויות אישיות או תפיסות תרבותיות. זהו מנגנון שמזכיר את פעולתו של מנוע חיפוש, אך עם יכולת עיבוד הרבה יותר מורכבת הכוללת את התודעה האנושית.
איך המוח האנושי פועל ואיך זה קשור לבינה מלאכותית?

הרצאה זו עוסקת במנגנוני החשיבה של המוח האנושי ובקשר בין החשיבה האנושית לבינה מלאכותית. אליעד כהן מציין כי כל מילה שאדם אומר יכולה להיבנות ממספר פירושים שונים, כיוון שלכל מילה יש מספר אסוציאציות שונות בתודעה. כל מחשבה, לפי אליעד, היא למעשה רעיון, והוא משווה את זה לעולם המילים. לדוגמה, המילה "לאכול" לא רק מביעה את הצורך באוכל, אלא היא קשורה גם למילים או רעיונות אחרים כמו רעב או שובע. כל מילה היא חלק ממערכת רחבה של רעיונות שמתחברים בתודעה שלנו.

הדבר החשוב כאן הוא שהמוח לא עוסק רק בשלב העיבוד המודע של המידע, אלא גם במידע תת - מודע שמפרש את המילים. לדוגמה, כשאדם אומר "אני רוצה לאכול", המוח מפרש את המילים הללו גם בהקשרים נוספים - אם הוא אומר זאת בצום, אולי הוא מתכוון לומר שהוא רעב, אבל יש גם אפשרות שהוא מתכוון למשהו אחר כמו לשתות או לעבור דירה.

המוח שלנו לא רק שומע את מה שנאמר, אלא גם בונה תודעה שלמה סביב זה, שמבוססת על האסוציאציות שלנו למילים. כך, כשהמוח שומע את המילה "שולחן", הוא לא רק חושב על השולחן, אלא גם על כל מה שקשור אליו או כל דבר שיכול להתפרש כהפך ממנו. כל זאת, במקביל לפרשנויות תודעתיות נוספות שיכולות להתקיים בו זמנית.

איך המוח מפרש מידע בצורה אסוציאטיבית?

אליעד מסביר כי כל רעיון במוח הוא בעצם מערכת של רעיונות הקשורים אחד לשני. כשהמוח שומע מילה כמו "שולחן", הוא לא רק חושב על השולחן, אלא גם על כל רעיון אסוציאטיבי שקשור לו, כמו כיסא, אוכל או חדר. כל דבר, גם ההפך של המילה, כמו "אין שולחן", עובר במוח בתהליך של פירוש.

נוסף לכך, אליעד מציין כי המוח שלנו מבצע את תהליך העיבוד הזה בצורה מאוד מהירה, כמעט מיידית, כך שלמעשה אנחנו לא תמיד מודעים לכל השכבות של המשמעות שמופיעות בראשנו כשאנחנו שומעים מילה. כאשר אדם שומע את המילה "שולחן", הוא עשוי לחשוב לא רק על השולחן עצמו, אלא גם על רעיונות נוספים כמו "אין שולחן", "שולחן גדול" או "שולחן שבור".

מה הקשר בין המוח לבינה מלאכותית?

אליעד מציין כי מנגנון העיבוד המחשבתי של המוח האנושי דומה מאוד לאלגוריתם של מנוע חיפוש כמו Google. כשאתה מחפש משהו בגוגל, המנוע מחפש את המילים הקרובות ביותר לשאלה שלך מתוך מסד נתונים ענק, ובוחר את התשובה שנראית הכי מתאימה למילים שהזנת. כך גם במוח, הוא פועל על פי מה שהוא זוכר ומחבר בין רעיונות ותחושות בצורה אסוציאטיבית. כלומר, המוח מאחסן אינפורמציה באופן דומה לזה של מנוע חיפוש, אך עם יכולת ניתוח מעמיקה יותר, שיכולה לכלול אלמנטים תודעתיים רחבים ומורכבים.

איך המוח שומע ומבצע פרשנויות?

האסוציאציות שהתודעה האנושית יוצרת מתפרשות באופן שמכיל גם את האופציות השונות ביותר. אם לדוגמה אדם אומר "אני רוצה לסבוע", המוח יכול לפרש את המשפט הזה בכמה אופנים: הוא יכול לחשוב שמדובר ברצון לאכול, או שהאדם מדבר על שולחן, או אף על רצון לעבור דירה. כל מחשבה יכולה להתפצל לכמה כיוונים, והמוח בודק כל פרשנות אפשרית במקביל.

אליעד מסביר כי המוח לא חושב על "שולחן" במנותק מההקשרים שמחוברים אליו, הוא לא רואה את השולחן כמשהו עצמאי, אלא תמיד מחפש את המשמעות של המילה בהקשר רחב יותר. גם אם הוא שומע את המילה "שולחן", יש את המחשבה שמורידה אותה ל"ריק", כאילו יש חדר שאין בו שולחן. זה מה שנקרא "הפך של רעיון". ברגע שהמוח נתקל במילה מסוימת, הוא לא רק מבצע פעולה של זיהוי, אלא הוא אוסף את כל האסוציאציות הרלוונטיות שמגיעות איתה.

מה זה מודעות עצמית ומה הקשר שלה למוח האנושי?

מודעות עצמית, לפי אליעד, היא היכולת להבין בזמן אמת מה השפיע עליך. זה כמו כשאתה רואה תמונה ומרגיש משהו - היכולת להבין למה אתה מרגיש את מה שאתה מרגיש, למה התמונה הזו משפיעה עליך, היא מודעות עצמית. המודעות היא היכולת להבין את הגורמים שמביאים אותך לתחושות מסוימות בזמן שאתה חווה את החוויה.

לסיכום, אליעד מתאר את המוח כאלגוריתם רב - ממדי ומורכב שכולל אסוציאציות, עיבודים של רעיונות ותפיסות תודעתיות מגוונות. כל מחשבה או מילה לא נתפסת באופן מבודד, אלא תמיד בהקשרים שמקשרים אותה לרעיונות אחרים.
מחקרים על המוח המוח מפרש אלגוריתם איך המוח עובד אינפורמציה רגשות מודעות חיצוני אישיות פירוש תגובות google איך המוח חושב איך המוח עובד אלגוריתם אלגוריתמים אנושיות אנושית אסוציאציות בינה מלאכותית גוגל האלגוריתם של המוח האלגוריתם של המוח האנושי המוח המוח האנושי המוח עובד התודעה התודעה האנושית חיפוש חשיבה חשיבה אנושית מוח מחקרים מחקרים על המוח מנועי חיפוש נוקם נוקם ונוטר נוקמת ניצול המוח האנושי נקמה נקמנות עובד עובדים תודעה תודעה אנושית
חוכמה או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, החוכמה של גוגל, להיות חכם
חוכמה או טיפשות, לא חוכמה לצטט אנשים חכמים, מהי חוכמה אמיתית? דברים חכמים, תובנות חכמות, חשיבה חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, החוכמה של גוגל, להיות חכם
... חכמה, יכולת חשיבה, יכולת ניתוח, האם אני חכם? האם מישהו חכם? חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, החוכמה של גוגל, להיות חכם מהו ההבדל בין חוכמה לאינטליגנציה? ההרצאה עוסקת בהבנת ההבדל בין חוכמה לאינטליגנציה ובחיפוש אחרי מהות החוכמה האמיתית. ... כל מי שמדבר על חוכמה או מצטט דברים חכמים באמת חושב בצורה חכמה. לדוגמה, הוא מציין את מנוע החיפוש גוגל, שיכול לספק תשובות חכמות לשאלות רבות, אך אין לו חשיבה עצמאית. גוגל לא מבצע ניתוחים מעמיקים של המידע שהוא מציג, אלא הוא עובד לפי אלגוריתמים שמביאים תשובות באופן אוטומטי, מבלי להבין ... אדם חכם הוא לאו דווקא מי שמדקלם תובנות חכמות, אלא מי שמסוגל לנתח, להבין ולהסיק מסקנות בצורה מעמיקה ונכונה. גוגל - דוגמה לאמירת דברים חכמים ללא חשיבה ניקח לדוגמה את מנוע החיפוש של גוגל. גוגל יכול לספק לנו תשובות חכמות ונכונות כמעט לכל שאלה שנשאל - מתמטיקה, מדע, פילוסופיה ועוד. בתוך שניות הוא מחזיר לנו מידע שמופיע באתרים רבים, ומנגיש לנו אותו בצורה ברורה. אך האם גוגל הוא חכם? לא. גוגל מסוגל להגיד דברים חכמים, אך הוא לא חושב באמת. הוא פועל על פי אלגוריתמים שמחפשים מידע ומביאים את התשובה ... את המידע כמו אדם חושב, אלא פשוט מאתר ומציג אותו. ההבדל בין אנשים שחושבים לאנשים שאומרים דברים חכמים כמו גוגל, גם בני אדם יכולים לשנן משפטים חכמים ולצטט רעיונות מרשימים, אך זה לא בהכרח אומר שהם חושבים בצורה חכמה. ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך ... משפיע על הלקוחות שלך? ביקורת שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל או פייסבוק. אך חשוב להכיר בכך שזו לא תמיד נקודת המפתח להחלטת הלקוח. מה שמשפיע באמת עליהם הוא הפער ... שקרי לחלוטין, ניתן לפעול להסיר אותו באמצעות: פנייה ישירה לאתרים שפרסמו את המידע. הגשת תביעה בגין דיבה. בקשת הסרה מגוגל או מאתרים אחרים (כמו במקרה של פגיעה בפרטיות). 2. בניית מוניטין חיובי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מוניטין שלילי ... בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם. איך זה משפיע על הלקוחות שלך? כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. עם זאת, חשוב להבין שזו לא הנקודה ... לנסות להסיר אותו דרך: פנייה ישירה לאתר שפרסם את התוכן. תביעת דיבה נגד מי שפרסם את המידע. בקשת הסרה מגוגל (למשל אם מדובר בפרטיות אישית). 2. הדרך הטובה ביותר - בניית מוניטין חיובי אין דרך טובה יותר להתמודד עם ... איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין פרסום שלילי, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי? איך להתמודד עם פרסום שלילי בגוגל? איך להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק? ניקוי מוניטין שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, ... דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי ... עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג בגוגל, בניית מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות ...
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
... בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק איך להתמודד נכון עם השמצות בעסק ובאינטרנט? כאשר אנשים משמיצים אתכם, בין אם מדובר בעסק, במקום העבודה, ... היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות, השמצות, שיימינג, והכפשות ברשת ובכל מקום אחר. איך להתמודד עם השמצות? ביקורות שליליות בגוגל איך למכור ללקוחות? למה אישה מוכה לא עוזבת? המלצות של לקוחות לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו שיימינג בפייסבוק איך ... שליליות והמלצות של לקוחות, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותגלו איך להפוך כל ביקורת להזדמנות לצמיחה. ביקורת שלילית בגוגל, איך למכור ללקוחות? ביקורת שלילית בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת? דירוג שלילי בגוגל, המלצות של לקוחות, תלונות של לקוחות, ביקורת שלילית באינטרנט, ביקורות של לקוחות, הכפשות של לקוחות, להתנסות במוצר בחינם, לתת ... עוזבת? למה אישה מוכה לא מתלוננת? התמודדות עם שיימינג, ביקורת שלילית, ביקורות חיוביות, ביקורת חיובית, המלצה עצמית, ביקורות שליליות בגוגל, מחיקת ביקורת בגוגל, דירוג אתר בגוגל, ביקורות מזויפות בגוגל, חוות דעת שלילית, ביקורות שליליות בפייסבוק, ביקורות שליליות ברשת, ביקורת שלילית ברשת, חוות דעת שליליות, ביקורות שליליות באינטרנט, שיימינג בפייסבוק, שיימינג ברשת, שיימינג באינטרנט, שיימינג במקום העבודה, דירוג שלילי בפייסבוק, שיימינג בגוגל, יחסי ציבור שליליים, איך להשיג לקוחות?
AI, בינה מלאכותית, Gpt מול Google, איך ה GPT חושב? איך ה GPT יודע מה לענות? איך המציאו את ה GPT? לאן ה AI מתפתח? איזה מקצועות יעלים ה AI? פחד מפיטורים בגלל AI, מה AI לא יודע לעשות? איך ה AI חושב? מי לא מפחד מ GPT? האם AI יחליף מתכנתים? איזה מקצועות ייעלמו בגלל AI? האם AI יכול להחליף אותך? AI ומיומנויות רכות, AI ותקשורת בין אישית, איך נוצרות הזיות AI? איך נוצרות הזיות בינה מלאכותית? איזה מקצועות AI יחליף? מכירות עם AI, אוטומציה עם AI
AI, בינה מלאכותית, Gpt מול Google, איך ה GPT חושב? איך ה GPT יודע מה לענות? איך המציאו את ה GPT? לאן ה AI מתפתח? ... AI והפעם אני אסביר על ההתפתחות של הבינה מלאכותית / AI /GPT וחבריו. ואסביר איך הם התפתחו? איך הגיע Google לעולם ואיך ולמה ה GPT עבר אותו? איך בעצם עובד ה AI? איך ה GPT יודע מה לענות? מה ... AI לעשות? וכפועל יוצא מכך, איך להתמודד עם תחרות של ה AI בך כבן אדם? ועוד. איך הכל התחיל? Google מול gpt - מה מהות ההבדל? איך התחיל Google? אז לפני המון שנים, המציאו את האינטרנט... לאחר מכן היו אינדקסים של אתרי אינטרנט, שבהם היו מרוכזים רשימות של אתרי אינטרנט לפי נושאים. האתרים האלו עזרו לגולש לאתר מידע באינטרנט. מפה לשם, הגיע google ושבר את כל עולם האינטרנט, בכך שהוא בעצם הפך להיות מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. היתרון הגדול שהביא גוגל לעולם, הוא היכולת שלו לאגור לזכור ולשמור המון מידע, ברמה הבסיסית ביותר. גוגל היה בעצם מסד נתונים / מאגר מידע, שאגר לתוכו המון מידע ושאיפשר לבצע חיפושים על המידע שיש בו. במילים אחרות, היתרון הגדול והחידוש הגדול שהביא גוגל, הוא כמות המידע שהוא יודע לשמור ולבצע עליו חיפושים. זה כמובן הפך את האינדקסים של האתרים, ללא רלוונטיים, כי בגוגל יש יותר מידע מאשר בהם. יחד עם זאת, מהי נקודת התורפה של גוגל? נקודת התורפה שלו היא, שהוא לא באמת מבין מה כתוב בכל אותם מאגרי מידע שהוא מכיר. אומנם יש לו המון מידע, אבל הוא לא באמת מבין מה כתוב בהם. אז בהתחלה, החיפושים בגוגל עבדו בצורה הפשוטה והבסיסית ביותר. שהוא הציג לגולש את כל המקומות שבהם הופיע במדויק מה שהאדם חיפש AS IS כמו שהוא, חיפוש פשוט ומדויק. ואיך גוגל ידע איזה אתר הכי רלוונטי? גם זה בהתחלה היה נעשה בצורה הפשוטה ביותר, של היכן הביטוי מופיע הכי הרבה פעמים, בהכי הרבה ווריאציות / דפים באתר וכולי. מפה לשם, החיפוש של גוגל השתפר, גם בכך שהוא התחיל לבצע חיפוש שהוא יותר מורפולוגי, דהיינו, לפי המשמעות של המילים / מילים נרדפות וכיוב, ... הדירוג של האתרים, הפך להיות כאילו יותר הגיוני, לפי כל מיני שיטות חישוב שונות. אבל בשום שלב, הרובוט של גוגל, לא באמת הבין, מה שאלו אותו ומה הוא ענה. גם כשהוא השתפר בתוצאות שהוא הציג, הוא לא באמת הבין את השאלה ולא את התשובה. איך התחיל Gpt? ואז הגיע ה GPT וחבריו. מה שהוא בעצם ידע לעשות, שגוגל לא ידע לעשות, זה להבין את מה ששואלים אותו וגם להבין את המידע שהוא מכיר שקיים באינטרנט וכיוב. ובהתאם לזה לתת תשובות באיכות יותר טובה, מהאיכות של התשובות שגוגל מביא. בפועל ל GPT יש גישה לפחות מידע מאשר לגוגל. אבל ה GPT מביא תשובות יותר טובות, כי יש לו את היתרון של היכולת לחשוב ולהבין, ביחס לרובוט של גוגל, שהוא חמור נושא ספרים. שאומנם יש לו הרבה מידע, אבל הוא לא באמת מבין שום דבר. במילים אחרות, ל GPT יש פחות מידע ביחס לגוגל, אבל יותר יכולת חשיבה והבנה ביחס לגוגל. במילים אחרות פריצת הדרך של GPT נעשתה בזכות יכול ההבנה של ה AI ולא בזכות היכולת לאגור עוד מידע ... כי המידע עצמו לא מורכב. אבל מצד שני, צריך המון מידע כדי לדעת איך אומרים חתול בסינית. דברים כאלו, גוגל ינצח את ה GPT וה GPT ינצח את בן האדם, כי הם מחשבים שיש להם הרבה יותר זיכרון ויכולת ... אבל כמובן זה עוד נושא שלם בפני עצמו (יכולת חשיבה / יכולת זיכרון). בכל מקרה, ה GPT ינצח את גוגל, איפה שהיתרון הוא לא זיכרון אלא יכולת חשיבה. והבן אדם, ינצח את ה GPT איפה שצריך יכולת חשיבה יותר ... ינצח, לבין מידע שצריכים לעשות המון חישובים של דבר מתוך דבר, כדי לדעת אותו. כאן ה GPT התעלה על גוגל, בכך שה AI יודע לעשות חישוב, מה אמורה להיות התשובה. וזה בעצם להבין דבר מתוך דבר. דהיינו, לדעת מה ...
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך?
לבחור חברת קידום אתרים, ניתוח תהליכים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, לתת אמון, נתינת אמון, קידום אתר באינטרנט, באיזו דרך ללכת? איך לבחור מורה דרך?
... התהליך. האם יש סיכון בלא לדעת מה עושה חברת הקידום? אליעד מציג דוגמה של חברת קידום אתרים, ומסביר כי לגוגל עצמה יש המלצה להימנע מחברות שלא מסבירות את שיטת הקידום שלהן. ההיגיון של גוגל הוא שחברות שעובדות בשיטות לא מקובלות, כמו מניפולציות באלגוריתם, עלולות לגרום לנזק. אם גוגל מזהה קידום פסול, היא יכולה להעניש את האתר ולהעיף אותו מהתוצאות. לכן, הוא אומר, לאינטרס שלך לדעת מה בדיוק ... מזה בהמשך. כלומר, גם בעולם הפשע יש עניין לוודא שפעולותיו של העובד לא יגרמו לנזק למעסיק בטווח הארוך. למה גוגל מזהירה מפני חברות שלא חושפות את השיטות שלהן? אליעד מסביר שגוגל מנסה לשמור על אינטרס ברור שלה - שהאתרים יקדמו את עצמם בדרכים חוקיות ומקובלות, ולא דרך מניפולציות באלגוריתם. אם מישהו מקדם את האתר בשיטות פסולות, הוא בעצם פוגע באיכות התוצאות של גוגל, ולכן גוגל מזהירה שאם תתפסו, האתר שלכם עלול להיפגע באופן קשה. גוגל ממליצה על שקיפות בתהליכים של קידום אתרים, כדי להגן על עצמה וגם על בעלי האתרים עצמם. מתי שאלות על ...
האם הבנת נכון? איך ללמוד נכון? שיטות למידה, איך להבין יותר טוב? איך לפתח את החשיבה? איך לדעת שהבנת? הפצה רוחנית, איך להסביר נכון? פיתוח החשיבה, ללמוד מאליעד כהן, ללמד תלמידים, חלק 1
האם הבנת נכון? איך ללמוד נכון? שיטות למידה, איך להבין יותר טוב? איך לפתח את החשיבה? איך לדעת שהבנת? הפצה רוחנית, איך להסביר נכון? פיתוח החשיבה, ללמוד מאליעד כהן, ללמד תלמידים, חלק 1
... קרא הרבה חומר אינה מעידה על כך שהוא אכן הבין את הדברים. הוא נותן כדוגמה את מנוע החיפוש של גוגל, שיש לו גישה לכל המידע בעולם, ובכל זאת אינו מבין באמת את התוכן של החיפוש. הוא רק מחפש התאמה מילולית או טקסטואלית. אם אפילו סימן קטן משתנה, גוגל כבר לא מוצא את התשובה, כי החיפוש שלו אינו רעיוני או הבנתי, אלא רק מילולי. לדוגמה, אם מלמדים ילד ... זה מראה שהוא לא הבין את העיקרון של הספירה או את המהות שמאחורי הדוגמאות, אלא רק את המקרה הספציפי. גוגל, בדומה לילד זה, הוא טיפש במובן שאינו מבין רעיונות, אלא רק מזהה התאמה טקסטואלית מדויקת. כיצד יודעים שהבנו באמת? ... לוודא שהתרגול מלווה בבדיקה מעמיקה של ההבנה, בדרך של הסבר לאחרים או כתיבה מפורטת של הדברים. מה אפשר ללמוד מגוגל על חשיבה שטחית לעומת הבנה עמוקה? אליעד חוזר על הדוגמה של גוגל כדי להמחיש את ההבדל בין חיפוש טקסטואלי לחיפוש רעיוני. הוא מציין שגוגל מדרג תוצאות חיפוש לפי קריטריונים טכניים כמו כמות הקישורים, הפופולריות או הטקסט המדויק, ולא לפי מידת הדיוק הרעיוני או העומק של התוכן. אם תבקש ממועצת חכמים או מומחים לדרג מחדש את התוצאות של גוגל, סביר להניח שתקבל דירוג שונה לחלוטין. זה מדגיש את החיסרון של ידע שטחי והיעדר הבנה עמוקה, מצב נפוץ מאוד ... ללמוד נכון? כיצד לפתח חשיבה ביקורתית? שיטות לוודא הבנה? למה ידע שטחי לא מספיק? הסבר לאחרים ככלי למידה מדוע גוגל לא מבין רעיונות?
קורונה ודיאטה, קורונה והשמנה, קורונה ושמירה על המשקל, איך לשמור על המשקל בסגר הקורונה? איך לא לעלות במשקל בתקופת הקורונה? איך לא להשמין בסגר הקורונה? איך להתמודד עם אכילה רגשית? איך להפסיק התמכרות לאכילה? תזונה נכונה
קורונה ודיאטה, קורונה והשמנה, קורונה ושמירה על המשקל, איך לשמור על המשקל בסגר הקורונה? איך לא לעלות במשקל בתקופת הקורונה? איך לא להשמין בסגר הקורונה? איך להתמודד עם אכילה רגשית? איך להפסיק התמכרות לאכילה? תזונה נכונה
... כל נושא שמסקרן אותך יכול להיות הזדמנות ללמוד ולהתפתח. שימוש באתרים לשיפור הידע המלצה נוספת היא להשתמש במשאבים כמו גוגל ו - EIP.co.il כדי למצוא מידע וללמוד נושאים שמעניינים אותך. אתרים אלה יכולים להעשיר את הידע שלך ולספק תחום ... הוא אכילה, זה כמובן מצב מורכב יותר. לכן כדאי לגלות עניין בנושאים אחרים ולהשקיע בהם זמן. איך לנצל את גוגל ואתר EIP.co.il? יש שני אתרי אינטרנט שכדאי להכיר. האתר הראשון נקרא גוגל: אפשר לחפש בו כל מה שעולה על דעתך, לקרוא ולהתרחב בנושא שמעניין אותך עד שתהיה מומחה בו. האתר השני ...
לעשות כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות שותפים, לעשות כסף באינטרנט, כסף בקלות
לעשות כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות שותפים, לעשות כסף באינטרנט, כסף בקלות
... חסרי ערך. לדוגמה, אנשים שעוסקים בספקולציות בשוק ההון, או יוצרים אתרי אינטרנט חסרי ערך, מנסים לרמות מנועי חיפוש כמו גוגל ופייסבוק על ידי יצירת ספאם, ומעמיסים על המערכת דברים שאף אחד לא באמת צריך. אנשים אלו לרוב מנסים להילחם ... המחיר הזה? איך לעשות כסף באינטרנט? מנטורים לכסף לעשות כסף מלייצר זבל איך לעבוד במה שאתם אוהבים? לרמות את גוגל ספאם באינטרנט להרוויח כסף ממשהו שנותן סיפוק חברים, כאשר מישהו מציע לכם שיטה להתעשרות - בין אם זה ממסחר ... להתעשרות איך לעבוד במה שאתם אוהבים איך להרוויח כסף ממשהו שנותן לכם סיפוק למכור זבל, לתת ערך, לרמות את גוגל, לרמות את פייסבוק, שיווק באינטרנט, מניפולציות של מנטורים לכסף, שיטות להתעשר, ספאם באינטרנט, להספים את האינטרנט, לעשות כסף מלמכור ...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי? כתיבה שיווקית היא כלי מרכזי בקידום עסקים באינטרנט, במיוחד כשמדובר במנוע החיפוש של גוגל. אליעד כהן מציין כי המפתח להצלחה בכתיבה שיווקית הוא להבין את צורכי הלקוח הפוטנציאלי ולנסח טקסטים בצורה שמדברת אליו באופן ישיר ומדויק. במיוחד כשמדובר במודעות שיווקיות בגוגל, יש צורך לחשוב על המילים שהלקוחות באמת מחפשים ולא על ניסוחים כלליים ולא ברורים. מה הבעיה בניסוחים כלליים בכתיבה שיווקית? אליעד כהן מציג דוגמה למשפט מתוך מודעה בגוגל: המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים ... לכתוב בטקסט היא להבין את רצונות הלקוח, ולא להסתמך על מה שבעל העסק חושב שחשוב לו. יש לערוך מחקר בגוגל, לבדוק אילו מילות חיפוש הלקוחות משתמשים בהן ולראות איזה סוג של תוכן מקבל הכי הרבה תשומת לב. לדוגמה, אם הלקוחות מחפשים ניקיון מצוין, יש להשתמש במילים כמו עבודות ניקיון מצוינות כדי להתחבר לשפת הלקוח. הנוסחה לכתיבה שיווקית מוצלחת בגוגל לסיום, אליעד מציע נוסחה פשוטה לכתיבה שיווקית טובה בגוגל: לדעת בדיוק מה הלקוח מחפש. להשתמש במילים שהלקוח משתמש בהן. להציג את יתרונות העסק בצורה ברורה. להימנע משימוש במילים ... אלא גם יגרום להם ללחוץ על המודעה ולהיכנס לאתר, מה שיגדיל את הסיכויים להצלחת מכירה. איך לכתוב טקסט שיווקי בגוגל? ניסוח מודעות אפקטיבי בגוגל איך לדעת מה הלקוחות מחפשים בגוגל? איך לבחור מילות מפתח נכונות? ייעוץ קופירייטינג לכתיבה שיווקית איך לנסח יתרונות לעסק? כתיבת תוכן וקידום מכירות מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי? כתיבה שיווקית יעילה היא כלי חיוני לקידום עסקים באינטרנט, במיוחד במנוע החיפוש של גוגל. לפי אליעד כהן, כאשר אנו כותבים טקסט שיווקי בגוגל, עלינו להתייחס באופן מדויק לאופן החשיבה של הלקוח הפוטנציאלי, ולא רק להשתמש במילים כלליות או במשפטים חסרי משמעות ברורה. לדוגמה, אליעד מנתח את המשפט הבא מתוך מודעה בגוגל: המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים ... תואם במדויק למה שהלקוח מחפש, ולא לנחש או לכתוב באופן כללי מדי. על מנת לדעת זאת, אפשר להיעזר בכלים שגוגל מציעה, כמו צפייה בחיפושים פופולריים, או פשוט לבדוק מה הלקוחות מחפשים הכי הרבה בתחום זה, וכך לנסח טקסט שיהיה ... שהמונח זמינים לעבודות מידיות צריך להיות מודגש וממוקם במקום בולט יותר בטקסט. איך לגלות מה הלקוח באמת רוצה לחפש בגוגל? אליעד מדגיש שכדי לכתוב טקסט שיווקי טוב באמת, לא מספיק רק לשאול את בעל העסק מה חשוב לו להדגיש. בעל העסק מבין בניקיון אך לא תמיד מבין בשיווק. לכן, הדרך הטובה ביותר לדעת מה לכתוב היא לעשות מחקר בגוגל. פשוט לבדוק מה אנשים כותבים בביקורות על חברות ניקיון, מה המילים שבהן משתמשים הלקוחות המרוצים, או מה כתוב במדריכים ... עבודה מצוינת, עדיף לכתוב בטקסט מומחים לעבודות ניקיון מצוינות. בצורה זו, הטקסט יתחבר בצורה מדויקת לחשיבה ולרצונות של הגולשים בגוגל. לסיכום, מהי הנוסחה לכתיבת תוכן שיווקי מוצלח בגוגל? הנוסחה לכתיבה שיווקית טובה לגוגל, לפי אליעד כהן, היא פשוטה וברורה: לדעת בדיוק מה הלקוח הפוטנציאלי מחפש. להשתמש במילים המדויקות שבהן הלקוח משתמש. להציג ... כלליים ולא ברורים שעלולים להרתיע את הלקוח. לסדר את הטקסט לפי סדר החשיבות שהלקוח נותן לפרטים. לערוך מחקר קצר בגוגל כדי לוודא שהניסוח קולע בדיוק לצורך של הלקוחות. באופן כזה, הטקסט השיווקי ימשוך את תשומת הלב של הגולשים, יגרום להם ללחוץ על המודעה ולהיכנס לאתר, ויגדיל משמעותית את הסיכויים למכירה. איך לכתוב טקסט שיווקי בגוגל? ניסוח מודעות אפקטיבי בגוגל איך לדעת מה הלקוחות מחפשים בגוגל? איך לבחור מילות מפתח נכונות? ייעוץ קופירייטינג לכתיבה שיווקית איך לנסח יתרונות לעסק? כתיבת תוכן וקידום מכירות
הכנסה פסיבית, איך להכניס הכנסה פסיבית מהבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לעשות כסף באינטרנט? איך להתעשר בקלות? איך לעשות כסף מהר? איך להרוויח כסף באינטרנט? מסחר באינטרנט, אמזון, כסף בקלות
הכנסה פסיבית, איך להכניס הכנסה פסיבית מהבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לעשות כסף באינטרנט? איך להתעשר בקלות? איך לעשות כסף מהר? איך להרוויח כסף באינטרנט? מסחר באינטרנט, אמזון, כסף בקלות
... מיני פרצות בכל מיני מערכות טכנולוגיות ואתה דופק את המערכת עד שסוגרים לך את השלטר זה נכון נגיד חברת גוגל או כל מיני חברות כאלה שיש להן איזו פרצה במערכת ואתה איכשהו יושב להם על המערכת ועושה עליהם כסף אתה יכול לעשות הרבה כסף יהיו מספיק נוכלים כמוך גוגל יפסידו ממך כסף יסגרו לכולם את הבאסטה ולכו כולם תחפשו וזהו. ואז אתה בבום אתה בשוק כי כל חודש ... משהו עכשיו יבוא בן אדם ויגיד ככה אני ימצא כזאת קומבינה יגיד אני אמצא פרצה במערכת נגיד ימצא פרצה בגוגל באמזון באי ביי ימצא איזו פרצה ויעשה את המכה ובגלל שאני יודע שאני בעצם הספמה כי אני לא עושה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: גוגל, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: גוגל, איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בטלפון, מאמן אישי רוחני, אימון אישי קואצ'ינג בתחום גוגל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7539 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 16:50:22 - wesi1