... של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע
בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על ... אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא
בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם
בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע ... כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע
בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו
שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך ... את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר,
ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל ... במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה,
שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח ... חושב שהוא צריך את המוצר. אבל, כאשר משכנעים את הלקוח
בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה נכון שמצד אחד הלקוח אכן מודע
בצורה גלויה לכך שהוא חושב כרגע שהוא רוצה את המוצר. אבל מצד שני, הלקוח ... היא הגיעה ממקום חיצוני לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו
בצורה גלויה. וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה שאומרת לו שהוא רוצה ... חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואחכ אם משכנעים את הלקוח
בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. אז לפעמים בגלל שהלקוח זוכר שבהתחלה ... או משום שהוא רוצה לצאת צודק, ואם הוא אכן ישנה את דעתו
בצורה גלויה, זה יכול לפגוע לו בתדמית של השיפוטיות שלו וכיוב. כגון ... אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיוב, אז לא אומרים לו
בצורה גלויה שהוא כן צריך את המוצר. אבל כן גורמים לו להבין מעצמו שהוא כן ... ששותלים לו בתת המודע שלו. ולפעמים בגלל שהלקוח אמר
בצורה גלויה שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, אז גם אם שותלים לו מסרים בתת ...