... אתה משקיע באנשי המכירות שלך, לשפר אותם וללמד אותם למכור, הרי שבעצם אתה בעצם משקיע
בעסק של מישהו אחר, לעומת השקעה בשיווק של העסק שלך, שבה אתה משקיע
בעסק של עצמך. ואני אסביר. כדי שהלקוח יקנה, הוא ... באיש המכירות שלך, לעשות לו הדרכת אנשי מכירות וכיוב, הרי שבעצם אתה מפתח ומשקיע
בעסק של הספק שלך. שאתה משפר את היכולות של הספק ... האפשרי וכולי. וכמובן שיש השקעה באיש המכירות שיכולה לעזור לו אך ורק למכור עבורך
בעסק שלך ולא בשום מקום אחר. וכל מקרה לגופו. אבל ... מהעסק שלך ובעצם אתה מלמד את הספק שלך, להיות יותר טוב ואולי מתישהו להתחרות איכשהו
בעסק שלך. לעומת זאת, כאשר אתה משקיע בשיווק של ... מכירה שלא קשורים לאנשי המכירות שלך, כאשר אתה משקיע בדברים שנשארים באופן קבוע
בעסק שלך, בחיזוק המותג שלך, בחיזוק התדמית שלך, ... נושא בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון צריכים לזכור, שהשקעה באיש המכירות, זה בעצם להשקיע
בעסק של מישהו אחר. אבל השקעה בשיווק, בחומרי מכירה בתהליך השיווק, זאת השקעה
בעסק שלך. וכמטרה, צריך לכוון לתהליך שבו תהיה ... את הנל. לסיכום: צריך לזכור גם את נקודת המבט, שהשקעה באיש מכירות, הרי שהיא השקעה
בעסק של מישהו אחר, ספק שלך, שכרגע מספק לך ...