אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לאתר את נקודות התורפה של האדם שמולך. כגון לדוגמה שאתה מתווכח עם מישהו (דיבייטינג) וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך. או לדוגמה שאתה מנסה למכור ללקוח איזה מוצר, והלקוח מביע התנגדות לרכישת המוצר. שאז בכל אחד מהמקרים, כדי לשנות את דעתו של האדם שמולך, לשם כך עליך לדעת לאתר את נקודות התורפה שלו, ודרכיהן לשנות את דעתו.

ונקודות תורפה פירושו, שכל אדם מבסס את הדברים שלו, על סמך סיבות וטיעונים כלשהם. וגם הלקוח שאומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, הוא מבסס זאת על טיעונים ועל סיבות כלשהן. וככל שהסיבות האלו חזקות יותר בעיני הלקוח, כך קשה יותר לשכנע אותו לשנות את עמדתו. וכדי לגרום ללקוח לשנות את עמדתו, לשם כך עליך לאתר את נקודות התורפה, שהוא עצמו חושב לגבי הסיבות שלו עצמו.

ונקודות התורפה הן המקומות שבהן האדם עצמו לא בטוח בסיבות שלו עצמו. דהיינו, שהאדם עצמו טוען טענות רבות ומסביר הסברים רבים, למה הוא חושב כך ולא אחרת. וחלק מהסיבות שהאדם מציג, כדי לחזק וכדי לתמוך בדעתו, בחלק מהסיבות עצמן, האדם עצמו לא בטוח בהן. כי לפעמים האדם אומר המון סיבות, ובחלק מהסיבות עצמן, הוא עצמו חושב שאולי הן לא נכונות. ואלו בעצם נקודות התורפה של הטיעונים של האדם.

וזה לא ממש משנה אם הסיבות עצמן נכונות או לא נכונות. זה כן משנה, שהאדם עצמו חושב שהסיבות שלו, לא ממש נכונות. ז"א גם אם האדם נותן טיעונים שהם נכונים, מי שהוא מומחה לתת מודע ומומחה לנפש האדם, הוא יודע לזהות באילו טיעונים האדם עצמו משוכנע יותר ובאילו טיעונים האדם עצמו משוכנע פחות.

וכאשר המומחה לתת מודע, רואה היכן האדם עצמו לא בטוח בעצמו. אז דרך זה הוא יודע להפעיל לחץ פסיכולוגי על היריב שלו, ודרך זה הוא גורם לו לשנות את דעתו. ולדוגמה במקרה של מכירה ללקוח, כאשר הלקוח מציג את ההתנגדות שלו, מי שהוא מומחה מכירות, הוא יודע לזהות את נקודות התורפה שהלקוח עצמו לא בטוח בהתנגדות של עצמו. ודרך זה הוא יכול לגרום ללקוח לשנות את דעתו.

וגם בתחום הטיפולי, כגון אצל פסיכולוגים / פסיכיאטרים / אימון אישי וכיו"ב, שמי שהוא מומחה אמיתי, אז כאשר המטופל מציג את האמונות שלו שחוסמות אותו, הוא יודע לזהות היכן המטופל עצמו לא באמת מאמין לסיבות שבגללן הוא טוען שהוא לא מצליח. ודרך שם הוא מנסה להראות למטופל, היכן בעצם הוא יכול ליצור שינוי בחיים שלו, על ידי שינוי האמונות שלו.

והכל זה על ידי זה שהמומחה, יודע לזהות את נקודות התורפה שיש לאדם, בדעה שלו עצמו. ודרך זה הוא משחרר את האדם מהאחיזה שלו בדעה שלו. ממש כמו בקרב, שמוצאים את נקודת התורפה של היריב, ודרכה מכניעים אותו.

והשאלה הנשאלת היא, כאשר אתה שומע מישהו אומר משהו, איך אתה יכול לדעת, באיזה חלקים של מה שהוא עצמו אומר, הוא עצמו לא מאמין לעצמו? וכיצד באפשרותך לדעת, עד כמה האדם לא מאמין לעצמו, בסיפור שהוא עצמו מספר?

והדרך לזהות את נקודות התורפה של הלקוח, היא ראשית כל, על ידי זה שמעודדים את הלקוח להרחיב ולפרט על הסיבה שבגללה הוא מתנגד לרכישת המוצר. או בתחום הטיפולי, שמעודדים את המטופל לספר כמה שיותר, על הדברים שהוא חושב שגורמים לו להיתקע בחיים וכיו"ב. כי ככל שהלקוח מספר יותר על הסיבות ועל השורשים שבגללם הוא חושב כך או אחרת, כך קל יותר לזהות את נקודות התורפה שלו. וכמובן שצריך לדעת לעשות את זה בחוכמה, כדי לא לגרום בטעות ללקוח לטעת שורשים בהתנגדות שלו וכולי.

וכאשר האדם שמולך מספר סיפור כלשהו ומציג טיעונים כלשהם, הדרך שלך לדעת היכן הוא עצמו לא בטוח בעצמו, היא על ידי זה שאתה בודק עד כמה הוא מציג את הטיעונים שלו כאמת אובייקטיבית, ועד כמה הוא מציג את הטיעונים שלו כאמת סובייקטיבית.

כי יש אמת אובייקטיבית, דהיינו, אמת שכולם מסכימים עליה. ויש אמת סובייקטיבית, שהיא אמת שתלויה בנקודת המבט האישית של האדם. וכאשר האדם רואה מולו קיר, הוא אומר בצורה מוחלטת "יש כאן קיר" כעובדה קיימת, בלי שום חשש ובלי שום היסוס.

אבל אם לדוגמה האדם היה אומר "אני חושב שאני רואה כאן קיר", או "כנראה שיש כאן קיר", או "אולי יש כאן קיר", או "זכור לי שיש כאן קיר", או "אני מרגיש שיש כאן קיר", או "הסבירו לי שיש כאן קיר", או "כולם רואים כאן קיר", או "לדעתי יש כאן קיר" וכיו"ב, ביטויים וצורות ביטוי שונות, שהן בעצם מבטאות את זה שהאדם עצמו, לא ממש בטוח במה שהוא אומר, והוא עצמו מטיל ספק במה שהוא עצמו אומר.

כגון לדוגמה שהלקוח אומר "אישתי אומרת שאין לנו כרגע כסף כדי לרכוש את המוצר הזה". ברגע שהלקוח אמר "אישתי אומרת", הרי שבעצם הוא אמר, שהוא עצמו לא בהכרח חושב כך. או ברגע שמישהו אומר "נראה לי שאין לי צורך במוצר הזה". המילים "נראה לי" מסגירות את זה שהוא לא באמת בטוח במה שהוא עצמו אומר. או לדוגמה לקוח שאומר "אני חושב שאולי כדאי שאני ארכוש את המוצר במועד מאוחר יותר". המילים "אני חושב שאולי", מראות שהוא לא בטוח בעצמו. ואפילו המילה " אני חושב שאולי כדאי", גם היא מסגירה את זה שהלקוח לא מדבר בצורה ברורה, כאילו הוא רואה מולו קיר, אלא הוא מדבר בצורה יחסית.

וכאשר האדם מציג דעה כלשהי ורעיון כלשהו, אז אחת מהדרכים לדעת עד כמה האדם בטוח בעצמו, היא לראות כמה סיבות האדם נותן למה שהוא אומר, ומה מקור הכוח של הסיבות האלו. כי לפעמים האדם מוסיף סיבות, וזה רק משום שהוא משקר. דהיינו, שלפעמים האדם אומר איזה משפט, והוא יודע שהמשפט הזה הוא לא אמת. ואז כדי להסתיר את זה שהוא משקר, הוא כאילו נותן סיבה או סיבות, כדי לחזק את מה שהוא אמר. וזה עצמו אמור להדליק אצלך נורת אזהרה, לדעת שמאוד יכול להיות, שהטיעון עצמו הוא שקרי.

כי לפעמים האדם עצמו מרגיש חוסר נוחות עם מה שהוא עצמו אומר, והוא עצמו לא מאמין למה שהוא אומר, ואז הוא מוסיף סיבות, שנראות כאילו הן סיבות של אמת. והכל כדי לחפות על זה שהוא בעצם משקר. ומי שהוא מומחה לתת מודע ומי שהוא מומחה למכירות, הוא יודע לזהות היכן האדם עצמו...
למה הוא לא רוצה לרכוש לטפל במחלת רוח לחזק תחום הטיפול האמת האחת עובדה קיימת מומחה לנפש האדם פסיכולוג התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בזמן מכירה בטלפון ליצור איך להשפיע איך למכור איך למצוא איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשנות עמדות דיבייט דיבייטינג הלקוח הלקוח שלך התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח כיצד לשכנע אנשים להשפיע למכור למצוא למצוא את נקודות התורפה לקוח לקוחות לשכנע לשכנע אנשים לשנות לשנות עמדות נקודות נקודות התורפה של היריב שלך נקודות התורפה של הלקוח נקודות תורפה נקודת תורפה שכנוע
התמודדות עם קונפליקטים, טיפול בהתנגדויות, להיכנס באמצע הסרט, קושיות על אליעד כהן, מורה ותלמיד, זלזול בתלמיד, הבטחה של אלוהים, תורת ההיפוכים, הבטחה אלוהית, מורה רוחני
התמודדות עם קונפליקטים, טיפול בהתנגדויות, להיכנס באמצע הסרט, קושיות על אליעד כהן, מורה ותלמיד, זלזול בתלמיד, הבטחה של אלוהים, תורת ההיפוכים, הבטחה אלוהית, מורה רוחני
... עם קונפליקטים, טיפול בהתנגדויות, להיכנס באמצע הסרט, קושיות על אליעד כהן, מורה ותלמיד, זלזול בתלמיד, הבטחה של אלוהים, תורת ההיפוכים, הבטחה ... לתפיסות של אדם אחר. מה ההבדל בין התמודדות עם קונפליקטים לבין טיפול בהתנגדויות? ההרצאה כללה גם התמודדות עם התנגדויות והיכולת להיכנס באמצע הסרט כדי להבין את ההקשרים השונים. הוא הבהיר כי כל אדם יכול לפתח את היכולת לראות את ... לו. זה לא קשור רק לתפיסת הדברים, אלא גם לאופי ההתמודדות עם אותם התנגדויות. אליעד הציע כי כאשר אדם שואל שאלה מתוך עמדה של חוסר ביטחון או מתוך תחושת זלזול, הוא בעצם לא מעריך את עצמו ... בו נמצא השואל. מהי תפיסת המציאות? הפכים והפשטת ההבנה ההתמודדות עם התנגדויות תורת ההיפוכים והבנת ההתנהגות התשובות וההבנה של השואל ...
מעשה מאבדת בת מלך, סיפורי מעשיות, החיפוש אחרי האושר, הרצון להיות מאושר, חיפוש רוחני, מעשה מאבדת בת המלך, מעשה בבת מלך שאבדה, מעשה באבדת בת מלך, רבי נחמן מברסלב, חלק 2
מעשה מאבדת בת מלך, סיפורי מעשיות, החיפוש אחרי האושר, הרצון להיות מאושר, חיפוש רוחני, מעשה מאבדת בת המלך, מעשה בבת מלך שאבדה, מעשה באבדת בת מלך, רבי נחמן מברסלב, חלק 2
... לקבל את המסקנות הפסימיות שמגיעות מבחוץ. התהליך המפורט הזה מסמל את השלבים השונים בתהליך חיפוש רוחני אמיתי - התמודדות עם ספקות, התנגדויות, וחוסר אמונה מצד החברה או אפילו מצד ההיגיון הפנימי של האדם עצמו. ברגע של ייאוש, לאחר שכל החיות, העופות ... של אושר מוחלט ושלמות פנימית אמיתית. רבי נחמן מברסלב סיפורי מעשיות מהו המסע הרוחני הפנימי? החיפוש אחרי האושר מהי משמעות החיים? איך למצוא אושר פנימי אמיתי? מהו חיפוש פנימי אחרי האושר בסיפור מעשה באבדת בת מלך? הסיפור מעשה באבדת בת מלך של רבי נחמן ... האם הר של זהב ומבצר של מרגליות באמת קיים? כאשר המשנה למלך מתאר לאיש הגדול את חיפושו אחרי הר של זהב ומבצר של מרגליות, הוא נתקל בהתנגדות: האיש אומר שאין דבר כזה, וזה שטות גמורה. המשנה למלך מתעקש ואומר: אני יודע בוודאות שזה קיים. בעקבות ...
הדרך אל האושר, המפתח לאושר, להיות קיצוני, להיצמד לאמת שלך, להיות נאמן לעצמך, לראות את שני הצדדים של המטבע, לא לרמות את עצמך, באיזה דרך ללכת, מהי הדרך הטובה ביותר? ללכת עד הסוף
הדרך אל האושר, המפתח לאושר, להיות קיצוני, להיצמד לאמת שלך, להיות נאמן לעצמך, לראות את שני הצדדים של המטבע, לא לרמות את עצמך, באיזה דרך ללכת, מהי הדרך הטובה ביותר? ללכת עד הסוף
... מתרחש הקסם. ברגע שהוא הולך עם הצד הזה עד הסוף, כל המחשבות האחרות עולות וצפות, ומנסות לשכנע אותו לבחור אחרת. האדם מתמודד עם התנגדות פנימית קשה מאוד, מכיוון שמחשבות אחרות עולות מיד ... באופן קיצוני לתפיסה אחת בלבד, ולהגיע עד קצה המחשבה, עד קצה הדרך, עד שאין יותר ספק ואין התנגדות פנימית. ברגע שהאדם מגיע אל קצה מסוים של תפיסת ... שום פשרה או שינוי. אם הוא יצליח באמת להיצמד למחשבה הזו, הוא יראה במהירות כיצד עולות בו התנגדויות, ובכך יבין בעצמו שהמחשבה שבחר אינה מוחלטת, וכי ...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן איך להתמודד נכון עם התנגדויות בשכנוע? אחת השאלות המהותיות בכל תהליך של שכנוע או מכירה היא כיצד מתמודדים עם התנגדויות של האדם שאנחנו מנסים לשכנע. לפי אליעד כהן, המפתח להתמודדות אפקטיבית עם התנגדויות טמון בזיהוי מוקדם שלהן ובתגובה אסטרטגית מתאימה עוד לפני שהן בכלל עולות. בסיכום מפורט זה אציג את כל השיטות, הדוגמאות והטכניקות שאליעד הסביר, כדי שתוכלו להשתמש בהן, ... טכניקות בדיוק. מהו העיקרון הבסיסי לשכנוע ולהתמודדות עם התנגדויות? לפי אליעד כהן, שכנוע יעיל מתרחש כאשר מציגים לאדם את הסיבות מדוע כדאי לו לבצע פעולה מסוימת, לקנות מוצר מסוים, או לאמץ רעיון מסוים. האדם עושה פעולות שהוא חושב שהן יותר נכונות, יותר מועילות, ... לכן לכאורה, כל שצריך לעשות כדי לשכנע הוא להציג את היתרונות. אבל אם מראש אנחנו יודעים שהצד השני יתנגד - צריך לפעול אחרת. איך מטפלים בהתנגדות עוד לפני שהיא עלתה? הטכניקה שאליעד הציג היא להקדים תרופה למכה. הרעיון הוא להציג את ההתנגדות בעצמנו עוד לפני שהאדם השני מספיק להגיד אותה. למשל, במקום לומר לילד לך תעשה שיעורים, אומרים לו: אני יודע שאולי לא תרצה לעשות שיעורים, אבל בכל זאת לך תעשה שיעורים. למה זה עובד? כי המוח של הילד כבר שמע את ההתנגדות שלו, ולכן כשההתנגדות תעלה לו בראש, הוא יחשוב שהעניין כבר נשקל ובכל זאת הוחלט שכדאי לעשות זאת. לדוגמה, במקום להגיד תקנה את המוצר הזה, נאמר: אני יודע שאתה אולי חושב שיש מוצרים טובים יותר, ... הכי טוב בשבילך. כך אנחנו מראים לאדם שהתנגדותו כבר הובאה בחשבון, וממילא מורידים את הצורך שלו להתנגד בעצמו. מהם היתרונות והחסרונות של שיטת הקדמת ההתנגדות? אליעד מציין שהיתרון בשיטה זו הוא שהאדם מרגיש שמבינים אותו, ובכך מצטמצם הצורך שלו להתנגד. אך יש בכך גם חיסרון משמעותי - לפעמים אנחנו מעלים התנגדות שהצד השני בכלל לא היה חושב עליה אם לא היינו מעלים אותה, ובכך יוצרים לו התנגדות שלא הייתה קיימת מראש. לדוגמה, אם אומרים לילד אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים, אבל לך תעשה שיעורים, יכול להיות שהוא בכלל לא חשב על כך שקשה לו, ועכשיו דווקא החדרנו לו ... שקשה לו. איך להשתמש נכון בשיטת הקדמת ההתנגדות? כדי להימנע מהחיסרון הזה, אליעד מציע שיטה מתוחכמת יותר: בהתחלה אומרים את מה שאנחנו רוצים שהאדם יעשה, אחר כך מציינים את ההתנגדות הפוטנציאלית שלו, ולבסוף חוזרים על ההנחיה המקורית שוב. לדוגמה, נאמר לילד: לך תעשה שיעורים, ולמרות שאולי קשה לך לעשות שיעורים, לך תעשה שיעורים. בצורה זו, הוא קודם כל ... הרצויה באופן חיובי ורק לאחר מכן את ההתנגדות שלו, ואז שוב את ההנחיה. בצורה זו יש יותר סיכוי שנצליח להשפיע עליו מבלי ליצור אצלו התנגדות נוספת. איך לשתול מחשבות כדי לטפל ב
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע מהו עיקרון המחויב והאפשרי בשכנוע? עיקרון המחויב והאפשרי מהווה יסוד מרכזי בשכנוע, מכירה ומשא ומתן. עיקרון זה טמון בהבנה שכל רעיון יכול להיתפס בשני אופנים עיקריים: מחויב, כלומר, ... כמחויב (כמו אני חייב את המוצר הזה) או אפשרי (כמו אולי אני צריך את המוצר). המטרה היא לשדר ללקוח או למישהו אחר שהפעולה או ההחלטה שהציעו לו היא לא רק אופציה אלא מחויבת ונדרשת. איך השימוש בעיקרון משפיע על מכירות? במכירות, הרצון הוא לגרום ללקוח להאמין שהוא חייב את המוצר ושהוא לא יכול להסתפק במשהו אחר. הצגת המוצר כמחויב ולא כאפשרי משדר ללקוח שהוא חייב לרכוש אותו. לדוגמה, במקום לומר נראה לי שהמוצר טוב, יש להצהיר המוצר הזה הכרחי עבורך. כל הצגת הספק או האפשרות תהפוך את ההחלטה לעמומה ותגביר את הסיכוי שהלקוח יימנע מלקנות. כיצד מטפלים בהתנגדויות באמצעות עיקרון המחויב והאפשרי? במצב שבו לקוח מציג התנגדות, כמו זה יקר לי, כדאי להפוך את ההתנגדות לאפשרי ולא למחויב. במקום לומר זה יקר וזהו, יש לומר אולי זה נראה לך יקר, אבל אולי יש בזה תועלות נוספות. בכך ההתנגדות מומרת לאפשרות, וקל יותר לשוחח על יתרונות נוספים של המוצר מבלי לסתור את מה שאמר הלקוח. מה הקשר בין מחויב ואפשרי לאובייקטיבי וסובייקטיבי? עיקרון המחויב והאפשרי מקביל לעקרונות של ... (מחויב), אך אם אומרים לדעתי זה ככה, הרעיון נתפס כיותר סובייקטיבי (אפשרי). בדיוק כמו בהפגת התנגדות, כאשר רוצים להוריד את עוצמת ההתנגדות, יש להפוך אותה לסובייקטיבית (בעיניך זה ככה) ולהציג את הדעה שלנו כאפשרית (אולי זה ככה). איך מעבירים את הלקוח ממחויב ואפשרי לסגירת עסקה? למעבר מהתנגדות לסגירת עסקה, יש לנקוט בגישה של גם וגם כאשר הלקוח מציג התנגדות. לאחר מכן, במטרה להגיע להסכמה ולסגור את העסקה, יש להחזיר את השיחה למחויב ולהציג את הרעיון כלא ניתן להימנע ממנו. ברגע שהלקוח מקבל את הרעיון כוודאי, הוא נטה לפעול בהתאם ולהשלים את העסקה. דוגמאות ליישום מחויב ואפשרי ... לרק יום, בעוד שאם אומרים עכשיו יום, ואולי לילה, הרעיון פתוח לאפשרות אחרת. אותו הדבר קורה בהתנגדויות - במקום לטעון באופן חד משמעי שמה שמישהו אומר לא נכון, ניתן להוסיף גם וגם ולטעון שיש מקום לראות ... עסקה, הכרחי לחזור לרמת המחויב ולשדר כי אין אפשרות אחרת. סיכום העיקרון המחויב והאפשרי בשכנוע השימוש בעיקרון המחויב והאפשרי מאפשר גמישות והכוונה מדויקת בכיצד להתמודד עם התנגדויות ולהוביל לפעולה. בין אם מדובר בשיחה עם לקוח , בעבודה עם ילדים או בניהול משא ומתן, חשוב להבין מתי להציג רעיון כוודאי ומתי להפוך התנגדות לאפשרית, כך שנוכל להוביל את השיחה לכיוון הרצוי. עקרונות שכנוע טכניקות מכירה הבנת התנגדויות הבחנה בין מחויב ואפשרי שיטות משא ומתן מדוע עיקרון המחויב והאפשרי חשוב כל כך בשכנוע? עיקרון המחויב והאפשרי הוא בסיס לכל פעולה של
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
... עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות , אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע מהן שלוש הדרכים המרכזיות להתמודד עם טענה מנוגדת? כשאדם טוען טענה שנראית לנו שגויה, קיימות שלוש דרכים ... טועה באופן מוחלט, נבחר בגישה הראשונה ונדגיש את חוסר ההיגיון בטענותיו. אם המטרה היא לשמור על הרמוניה ולהגיע להסכמה, נבחר בגישה השנייה או השלישית, בהתאם למקרה. טכניקות שכנוע נוספות כלים בתקשורת בין אישית הבנת הפרספקטיבה של הצד השני איך להתמודד עם קונפליקטים מורכבים למה ... שיסכים איתנו? תשובה: לעיתים אנו נקלעים למחלוקת או ויכוח עם אדם אחר, לדוגמה במצב אבסורדי שבו הוא מתעקש שעכשיו יום בעוד ברור לנו שכרגע לילה. יש מצבים שבהם הדגש שלנו הוא לשכנע אותו שהעמדה שלנו נכונה וליצור הסכמה משותפת, בלי לגרום לו לתחושת השפלה או לזעזע אותו. כלומר, ... ב - 100 אחוז. לפעמים נרצה לומר לו, אתה לא טועה לגמרי, אך עדיין המסקנה לא נכונה בשום הקשר שאנו מדברים עליו. ולפעמים נעדיף להגיד, אתה צודק, רק שזה לא חל כרגע כאן. טכניקות שכנוע נוספות כלים בתקשורת בין אישית הבנת הפרספקטיבה של הצד השני איך להתמודד עם קונפליקטים מורכבים שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של טיפול בהתנגדויות משא ומתן, מנסים לשכנע מישהו להסכים למשהו ויכוח בין אנשים ובגדול מי שיבדוק יראה שיש שלוש דרכים איך אפשר להתמודד ברמה ...
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
... מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה? איך להעביר מסרים בצורה נכונה ולהימנע מקונפליקטים? כשהמטרה היא לשכנע מישהו או לגרום לו לשנות התנהגות מסוימת, לעיתים קרובות נפגוש התנגדות . לדוגמה, כאשר אדם עושה רעש ואנו מבקשים ממנו להפסיק, הוא עלול להגיב בשלילה כי הוא רוצה להמשיך במעשיו. השאלה כאן היא איך ניתן ... שתהיה מקובלת על הצד השני מבלי להיגרם לקונפליקט. כיצד לפרק מסר למהות וצורה? הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות היא להבחין בין המהות של המסר שלנו לבין הדרך בה אנו מבטאים אותו. במקום להציג את הבקשה באופן ישיר שעלול להוביל לקונפליקט, ניתן לנסח ... שתעזור לעצמך. כך, נשארים בסטטוס דומה של סירוב, אך מבלי לפגוע. איך לשנות את דרך ההתנסחות כדי למנוע התנגדות? אם רוצים לגרום למישהו לשפוך חצי מכוס מים, ניתן להציע את זה בדרכים שונות, לדוגמה: - תשפוך חצי מהכוס - תשאיר חצי בכוס הדבר אותו הדבר מבחינה פרקטית, אך הניסוח השני פחות מעורר התנגדות. סיפור על קמצן שטבע: מספרים על אדם קמצן שטבע בים. כשאמרו לו תן לי את היד שלך, הוא סירב כי לא רצה לתת. אולם, כשאמרו לו קח את היד ... את רצונו של הצד השני לשתף פעולה. סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה? כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות, עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות: - מהי המהות של מה שאני רוצה לומר? - האם ניתן לבטא את אותה מהות בצורה שונה שתהיה מקובלת יותר? - איך אפשר לנסח את הבקשה כך שהיא לא תיתפס כהתנגדות אלא כהצעה מועילה? כאשר משנים את ניסוח המסר, ניתן למנוע התנגדויות וליצור שיתוף פעולה במקום חיכוך. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות? איך ליצור תקשורת טובה יותר? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך להימנע מקונפליקטים? איך להעביר מסרים בצורה נכונה ולהימנע מקונפליקטים? כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו או לגרום לו לשנות התנהגות מסוימת, פעמים רבות אנו נתקלים בהתנגדות. לדוגמה, אם מישהו עושה רעש ואנו מבקשים ממנו להפסיק, הוא עלול להגיב בשלילה משום שהוא רוצה להמשיך לעשות את מה שהוא עושה. השאלה היא, ... כך שהוא יתקבל בצורה טובה יותר ולא יוביל לעימות? כיצד לפרק מסר למהות וצורה? הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות היא להבחין בין המהות של מה שאנו רוצים לומר לבין הצורה שבה אנו מבטאים זאת. במקום לומר את המסר באופן ישיר שעלול לגרום לקונפליקט, ... המשמעות היא זהה, אך הניסוח גורם לצד השני להרגיש אחרת לגמרי. איך לשנות את דרך ההתנסחות כדי למנוע התנגדות? אם למשל רוצים לגרום למישהו לשפוך חצי מכוס מים, ניתן לומר: - תשפוך חצי מהכוס. - או תשאיר חצי בכוס. התוצאה היא זהה, אך ניסוח השני אינו מעורר התנגדות כמו הראשון. דוגמה מסיפור על קמצן שטבע: מספרים על אדם קמצן שטבע בים. כאשר אמרו לו תן לי את היד שלך - הוא סירב, כי הוא לא רצה לתת. ... שיגרום לצד השני לרצות לשתף פעולה. סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה? כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות, יש לשאול את עצמנו: - מהי המהות של מה שאני רוצה לומר? - האם ניתן לבטא את אותה מהות בצורה שונה כך שתתקבל טוב יותר? - איך אפשר לנסח את הבקשה כך שלא תיתפס כהתנגדות אלא כהצעה מועילה? כאשר אנו משנים את ניסוח המסר שלנו, אנו יכולים למנוע התנגדויות וליצור שיתוף פעולה במקום חיכוך. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות? איך ליצור תקשורת טובה יותר? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך להימנע מקונפליקטים? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע והעברת מסרים, והימנעות מקונפליקטים זה הולך ככה הרבה פעמים בן אדם אומר משהו עושה משהו ורוצים שהוא לא יעשה את זה, רוצים להגיד לו הפוך ... רעש אבל הוא כן רוצה לעשות רעש ואז בקיצור יש קונפליקט והשאלה היא מה אפשר לעשות בכזה מקרה, איך לטפל התנגדות הזאת. והתשובה היא שמה שבעצם אפשר לעשות זה לפרק את מה שאנחנו רוצים לומר לו למהות וצורה ולנסות לומר לו את המהות של מה שאנחנו רוצים ... אתה יכול לשמוע את המוסיקה בפול ווליום אבל באוזניות, אתה יכול להרעיש אבל לסגור את הדלת כאילו לא להתנגד למה שהוא אומר, לא לעשות התנגדות ישירה אלא להביע בדיוק את אותו רעיון אבל בצורה אחרת. בן אדם לדוגמה נגיד רוצים לקבל ממנו שקל, נגיד בן אדם בא מבקש עזרה ונגיד לא ... לשאול מה המהות של מה שאני רוצה לומר והאם את אותה מהות ניתן לומר בצורה אחרת שלבן אדם השני לא תהיה התנגדות אלא אפילו יהיה לו רצון לשמוע את הצורה האחרת ושעדיין זה ישיג את אותה מהות ממש. אז שיהיה לכולם בהצלחה. ...
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט מה חשוב לדעת על שכנוע אנשים והכנה למשפט? בהרצאה נידונה שורה של נושאים הקשורים לשכנוע, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות ... לחשוב על ניהול טיעונים בבית משפט, כיצד להתכונן לעימותים עם הצד השני ואיך להתמודד עם התנגדויות שיכולות לעלות במהלך הדיונים המשפטיים. איך מציגים טיעונים בצורה שתשכנע את השופט? בהרצאה הובהר כי בהכנה למשפט, השלב הראשון הוא להבהיר ... את השדה הפסיכולוגי שבו יוכל השופט להימנע מהזדהות עם הטענה. החכמה היא לנטרל את כל התנגדות אפשרית מראש, ולמצוא את הדרך להקדים תרופה למכה. מהי האמפתיה ... ולהסביר מדוע התחושות שיכולות להתעורר אינן רלוונטיות להכרעה. כיצד להתמודד עם התנגדויות במהלך המגשרים? בהקשר של טיפול בהתנגדויות במהלך מגשרים, השיח היה על כך שהמגשר לא תמיד נמצא בצד שלך. ... במקרה שבו המגשר נוטה להיכנס לדיונים טכניים, כדאי להציג את הטיעונים בצורה מסודרת, משכנעת ומנומקת, כך שתוכל להפעיל לחצים גם כשיש לך פחות שליטה ישירה ... את הצד השני ולהכיר את אינטרסיו. למשל, בהקשר של סכסוך בין עובדים למעסיקים או ספקים ולקוחות, אם אתה מבין את הנסיבות מאחורי טענות הצד השני, תוכל להציג את ההגנה שלך בצורה הרבה יותר מבוססת ובעלת עומק, מה שימנע את ההתנגדות וייתן לך יתרון במהלך השיחות. כיצד להתמודד עם טענות חלשות ... בדיון ולהשאיר את השופט או המגשר במצב שבו יש להם את הכלים להחליט באופן אובייקטיבי. שכנוע אנשים הכנה למשפט ייעוץ לעורכי דין ניהול משא ומתן טענות נגדיות ...
טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
... בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP איך לנטרל התנגדויות מראש במשא ומתן? אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להתמודד עם התנגדויות אפשריות מצד הצד השני במשא ומתן, על ידי יצירת מצב בו ההתנגדויות הללו ינוטרלו מראש, עוד לפני שהצד השני בכלל מעלה אותן. המטרה בשיטה זו היא לסגור את ... שהתירוץ יועלה על ידו ואז להתמודד איתו, אפשר לאסוף מידע מראש שינטרל מראש את האפשרות שהתירוץ יוכל להישמע אמין או להתקבל. מהו ההיגיון מאחורי נטרול התנגדויות מראש ולא אחרי שהן עולות? אליעד כהן מתאר תהליך שבו אנו חוזים מראש מה הצד השני עלול ... כאשר הוא יסביר בהתלהבות שיש לו הצלחה רבה ועסקים פורחים, הוא למעשה יחשוף שאין אמת בטענה שאין לו כסף, והוא לא יוכל לאחר מכן לטעון שאין לו כסף בצורה משכנעת. אליעד מספק דוגמה נוספת: נניח שהצד השני יאמר הכסף מושקע בפרויקטים אחרים. כדי למנוע זאת ... לו, לא תהיה לו האפשרות להשתמש בתירוץ זה לאחר מכן. מדוע לא כדאי לחכות עד שהצד השני יאמר את הטענה בפועל? אליעד כהן מסביר שאם נאפשר לצד השני להעלות התנגדות באופן מפורש, יהיה קשה יותר לסתור אותה לאחר שנאמרה. זאת מכיוון שברגע שהצד השני מצהיר ... עקבי. כלומר, הוא כבר התחייב לטענה שהשמיע, ולכן ימצא סיבות ותירוצים נוספים שיתמכו בה, אפילו אם הוא יודע שהם לא לגמרי נכונים. מצב זה יקשה עלינו לשכנע אותו אחרת. בנוסף, ברגע שהצד השני מבין מה המטרה האמיתית של השאלות, הוא ינסה להסתיר ... סיבה להסתיר מידע. לעומת זאת, אחרי שהוא מבין שהמידע עלול להיות מופנה כנגדו, הוא יבחר בפרשנות הפחות מחייבת עבורו. איך אפשר לשתול מראש מחשבות שינטרלו התנגדויות? אליעד מציג טכניקה מתוחכמת של שתילת מחשבות חיוביות מראש, כך שהאדם יבחר להציג את ... או במצב הכלכלי שלנו מבלי להסביר למה הוא מתעניין, ייתכן מאוד שהוא מתכוון להשתמש במידע הזה מאוחר יותר כדי להקשות עלינו לסרב להצעה כלשהי או להעלות התנגדות. מהם היתרונות של הכנה מראש לעומת התמודדות מאוחרת? אליעד כהן מציין כמה יתרונות בולטים ... יודע שהמידע יופנה נגדו בעתיד. קל יותר לשתול אצלו מחשבות חיוביות שיגרמו לו להגיד בדיוק את מה שאנו רוצים לשמוע בהמשך. לעומת זאת, אם נמתין לשלב בו ההתנגדות כבר הוצגה, האדם יתבצר, יסתיר מידע וימצא תירוצים שקשה להתמודד איתם. לכן תמיד עדיף לסנדל את האפשרויות מראש ולייצר מציאות שבה לא ניתן להתנגד בצורה אפקטיבית. התמודדות עם התנגדויות במכירות אסטרטגיות שכנוע והשפעה טכניקות חקירה והובלת שיחה הצבת שאלות מקדימות ושתילת מחשבות כיצד לשתול מחשבות מראש? כיצד אפשר לחסום מראש את כל התירוצים ולהקשות על הצד השני להתנגד? כאן מופיעה שיטה מפורטת, שמסבירה כיצד אפשר לסגור מראש את כל הפינות ולטפל בכל ההתנגדויות האפשריות של הצד השני עוד לפני שהוא מודע לכך. מוצג הרעיון שיש לתכנן, צעד אחר צעד, מה ... היציאות האפשריות, כדי שלא תהיה לו דרך להימלט. מדוע לא לחכות שהתירוצים ייאמרו בפועל ואז לנטרל אותם? עולה השאלה למה לא לחכות עד שהצד השני ישמיע את ההתנגדות או התירוץ, ואז לסתור אותו על המקום. לכאורה, אפשר להוכיח לו שהוא טועה, או לחשוף פרטים ... כי הוא כבר מזהה את הסכנה שדבריו יחזרו אליו בבומרנג. כיצד אפשר להבין את ההיגיון של הקדמת השאלות וכיצד להתגונן מפניהן? כאשר אנו מבינים את מנגנון השכנוע הזה, אנחנו יודעים כיצד לבצע אותו ואף כיצד להיזהר ממנו. אם אנו רואים שמישהו מתחיל לשאול אותנו שאלות מקדימות מבלי להסביר לשם מה, כדאי לנו לחשוד שאולי הוא אוסף מידע שישמש אותו בהמשך כדי להקשות עלינו להתנגד. למשל, הוא ישאל איך אתה מסתדר בעבודה? או יש לך פרויקטים מעניינים לאחרונה? מבלי לומר לנו ... בבירור ולא נוכל לחזור בנו אחר כך. אם נבין מבעוד מועד את הטקטיקה, נוכל להשיב באופן מאוזן יותר, מבלי להגזים או לספק מידע שיפעל לרעתנו. התמודדות עם התנגדויות במכירות אסטרטגיות שכנוע והשפעה טכניקות חקירה והובלת שיחה הצבת שאלות מקדימות ושתילת מחשבות עכשיו כשמתווכחים עם מישהו לדוגמה כשמתווכחים איתו על משהו מסוים אז אחת השיטות לטפל בהתנגדות זה בעצם מראש לדעת מה הוא הולך לענות איזה תירוצים הוא יכול להביא לך זאת אומרת לחסום לו ... נגיד גנב או מישהו שמתבצר בבית ורוצים לתפוס אותו מראש חוסמים את כל היציאות כדי שהוא לא יוכל לברוח מראש. עכשיו השאלה היא מה ההיגיון מראש לנטרל את ההתנגדויות שלו למה לא אחרי שהוא יגיד אותן, נחכה שהוא יגיד לדוגמה אין לי כסף ואז נשאל אותו באמת ... ואז נראה שיש לו כסף. ואני אתן יותר מזה אוקי אז השאלה היא מה ההיגיון בלשאול אותו את זה מראש למה מראש? ש: אם לא שאלת אותו מראש ועכשיו הוא אומר את ההתנגדות הוא כבר אמר אותה הוא התבצר מאחוריה. אליעד: אז מה אבל אתה יכול להוכיח שזה לא נכון. ש: ...
מהי אסטרטגיית טיפול בהתנגדויות הטובה ביותר? איך לטפל בהתנגדויות בצורה הטובה ביותר? איך למכור ללקוח? אולי ההפך הוא הנכון? חשיבה יצירתית במכירות
... אסטרטגיית טיפול בהתנגדויות הטובה ביותר? איך לטפל בהתנגדויות בצורה הטובה ביותר? איך למכור ללקוח? אולי ההפך הוא הנכון? חשיבה יצירתית במכירות קיימות שיטות שונות למכור ללקוחות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. והלוגיקה שעומדת מאחורי השיטה הטובה ביותר לטיפול בהתנגדויות, מבוססת על הרעיון שנקרא אולי ההפך ... שזה נושא בפני עצמו, אז לאט לאט המוח מתרגל ויודע איך לקחת טענה, ולראות שגם ההפך שלה הגיוני באותה המידה ממש. ולעניין של טיפול בהתנגדויות, הרעיון הוא, שעל איש המכירות לקחת ולהכין לעצמו מראש, רשימה של התנגדויות אפשריות שהלקוח עשוי להשתמש בהן, כדי לא לבצע את המכירה. ועל איש המכירות לשאול את עצמו, על כל אחת מההתנגדויות, אולי ההפך הוא הנכון. ולדעת ולהכין מראש, לוגיקה מנוגדת באופן מוחלט להתנגדות של הלקוח . לדוגמה התנגדות שאומרת, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר לי. על איש המכירות לשאול את עצמו בחשיבה יצירתית, האם ואיך אני כאיש מכירות, מוצא היגיון בטענה הנגדית שאומרת, שעל הלקוח לקנות את המוצר, דווקא בגלל שהמוצר יקר לו. מה הטוב שיכול לצאת ללקוח, דווקא בגלל שהמוצר יקר לו? איזה יתרונות יש ללקוח, בכך שהמוצר יקר לו, שלא היו לו אותם, אם המוצר לא היה יקר לו? האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה רק רע, או שאולי יש בזה שהמוצר יקר, גם דברים טובים כלשהם? וכיוב שאלות, שעוזרות לאיש המכירות לראות את נקודת המבט הנגדית, לטענה של הלקוח. או לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות כי אני רוצה ... שלא התייעצת עם אשתך, דווקא בגלל זה תקנה את המוצר. ושהמצב האידיאלי, הוא בכלל שיקנה את המוצר, בלי להתייעץ עם אישתו? מה הרע שיקרה ללקוח, בכך שהוא יתייעץ עם אישתו? ולמה האידיאל הוא, שהוא יקנה את המוצר, דווקא בלי להתייעץ עם אישתו? הלקוח לדוגמה אומר, אני לא רוצה לקנות את ... בו. על איש המכירות לחשוב, למה דווקא יש היגיון בכך שיקנה את המוצר, דווקא בגלל שאין לו במוצר הזה צורך? מה התועלת שיכולה לצאת ללקוח, מלקנות מוצר שאין לו בו צורך? וכולי. ... רעיונות, איך לראות את ההפך, אז ממילא המוח מתחיל לראות את ההיגיון, גם במה שנראה לא הגיוני. ואז ממילא, מה שקורה אחכ, זה שכאשר הלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל סיבה X. אז איש המכירות, יכול לומר ללקוח, דווקא בגלל סיבה X, עליך לקנות את המוצר. כאשר לקוח אומר, אני לא רוצה לקנות את המוצר בגלל סיבה כלשהי, הלקוח מניח שאיש המכירות יסביר לו, למה הסיבה אינה נכונה. לדוגמה, הלקוח אומר, המוצר יקר לי. הלקוח מצפה שאיש המכירות יסביר לו, למה המוצר לא יקר שווה את הכסף. הלקוח מצד שני, לא מצפה שאיש המכירות יגיד לו, שאכן המוצר יקר. ושדווקא בגלל זה יש יתרון ללקוח ברכישת המוצר. אז הטיפול האידיאלי ב
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בעיני הלקוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בעיני הלקוח, איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי מומלץ, מטפל רוחני, מאמן אישי להרזיה בתחום בעיני הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 02_08_2025 השעה 16:19:50 - wesi1