אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בעיות ניהוליות ✔ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
מה הטעות הבסיסית ביותר בניהול עובדים?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא מצב שבו לעובד אחד יש כמה מנהלים שונים במקביל. הכוונה היא שהעובד מקבל הוראות מכמה אנשים, וכל אחד מהם מצפה ממנו לבצע דברים לפי סדר עדיפויות משלו. ברגע שיש לעובד כמה מנהלים, הוא צריך לבחור למי להקשיב קודם, והתוצאה היא בלבול וסיבוכים רבים.

למה מצב של כמה מנהלים גורם לכאוס ארגוני?

כשהעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, כל אחד מהם מצפה לביצוע משימות שונות, לעיתים סותרות, וזה גורם לו לחלק את זמנו בין מספר הוראות מבלי שיתקיים סדר ברור. כשעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, הוא עלול להתעכב בביצוע משימה כי הוא עסוק בהוראה אחרת ממנהל שונה. זה פותח פתח לתירוצים ולהעברת אחריות בין המנהלים, כך שלעיתים אף אחד לא יודע מה באמת קורה עם המשימות. העובד מתחיל להפעיל שיקול דעת מה לעשות קודם, במקום לבצע את המשימות לפי סדר עדיפויות אחד ומוגדר.

הדמיית מצב עם שני נהגים לרכב

אליעד מסביר את המצב בעזרת דימוי לרכב: ניתן שיהיו שני נהגים לרכב, אך שניים לא יכולים לנהוג בו זמנית. כלומר, כל רכב זקוק לנהג אחד בלבד. כך גם בעבודה, יש צורך במנהל אחד, שיתן את ההוראות ויקבע את סדר העבודה. כשיש לעובד כמה מנהלים, הוא מוצא את עצמו "חצוי" ומבצע משימות לפי מה שנראה לו נכון באותו רגע, וזה יוצר כאוס בארגון.

הדרך הנכונה לניהול עובדים

הדרך הנכונה היא לוודא שלכל עובד יהיה מנהל אחד ויחיד, ורק הוא נותן לעובד הוראות ישירות. גם אם בארגון יש כמה מנהלים, אף אחד מהם לא יפנה ישירות לעובד. כל בקשה או משימה שקשורה לעובד תעבור דרך המנהל הישיר שלו. כך העובד לא יצטרך לבחור בעצמו איזה מנהל להקשיב לו קודם, ויש סדר ברור במי נותן את ההוראות.

מה עושים כאשר בכל זאת עובד צריך לקבל הוראות מכמה מנהלים?

במקרים שבהם עובד צריך לתת שירות למספר מנהלים שונים, יש כמה פתרונות אפשריים:

1. חלוקת זמן ברורה: העובד יוכל לעבוד בחלק מהשעות או בימים מסוימים אצל מנהל אחד, ובשעות אחרות אצל מנהל נוסף. כך נמנע מצב שבו ישתלבו ההוראות השונות באותו זמן.

2. מנהל אחראי יחיד: יש למנות מנהל אחד שיהיה אחראי לקבל את כל ההוראות מכל הגורמים בארגון, ולחלק אותן לעובד לפי הצורך והעדיפויות.

3. פיצול המשרה: במקרה קיצוני, ניתן לחלק את התפקיד לשניים, כך שכל עובד יהיה כפוף למנהל שונה. פתרון זה לא תמיד אפשרי, אך הוא יכול למנוע מצב של בלבול אצל העובד.

ההשפעה על הסמכויות והדיווח

כאשר לכל עובד יש מנהל אחד, ברור למי עליו לדווח על ביצוע המשימות. גם אם יש צורך בקשר עם מנהלים שונים, העובד לא יקבל מהם הוראות ישירות. כל בקשה תועבר דרך המנהל הישיר של העובד, כך שכל משימה תישקל על ידי המנהל עצמו, ולא על ידי העובד שצריך להחליט לאיזה מנהל להקשיב קודם.

ההשלכות של ריבוי מנהלים על העובד

מבחינת עובד שמעדיף לעגל פינות, ככל שיש לו יותר מנהלים, כך קטן הסיכוי שמישהו באמת יעקוב אחריו או יבקר אותו. הוא יכול להסתתר מאחורי מנהל אחר ולתת תירוצים על אי ביצוע משימות. מצב זה מקל על העובד לבחור משימות לפי מה שנוח לו ולהימנע מהתחייבויות ברורות.

כיצד למנוע את הטעות ולקבוע ניהול אפקטיבי?

כדי למנוע את הטעות, יש לוודא שמבנה הארגון ברור, וכל עובד מקבל הוראות ממנהל אחד בלבד. כאשר יש צורך להעביר הוראות דרך כמה מנהלים, יש למנות "מנהל אחראי" שיתאם את כל המשימות ויוודא שהעובד מקבל הוראות ממנהל אחד בלבד.

סיכום ומסקנות

ניהול עובדים בצורה אפקטיבית דורש מנגנון ברור של סדר והיררכיה. כל עובד צריך לקבל הוראות ממנהל אחד בלבד, מה שיבטיח סדר, בהירות ויכולת לפקח על העבודה בצורה ממוקדת ויעילה.
מה הטעות הבסיסית ביותר בניהול עובדים?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא מצב שבו לעובד אחד יש כמה מנהלים שונים במקביל. הכוונה היא שהעובד מקבל הוראות מכמה אנשים, וכל אחד מהם מצפה ממנו לבצע דברים לפי סדר עדיפויות משלו. ברגע שיש לעובד כמה מנהלים, הוא צריך לבחור למי להקשיב קודם, והתוצאה היא בלבול וסיבוכים רבים.

כאשר עובד מחליט בעצמו באיזו משימה לטפל קודם או למי להקשיב, המשמעות היא שהוא מנהל את עצמו ללא פיקוח ישיר של מנהל אחד, מה שמוביל לאי - סדר. הוא עלול לא לבצע משימה כי "הקשיב למנהל אחר, " ואף אחד לא באמת יודע מה מתקדם ומה מתעכב. כך נוצר פתח לתירוצים ולהעברת אחריות בין מנהלים שונים, עד שקשה להבין מי באמת אחראי ואיפה הבעיה.

מדוע אי אפשר ששני נהגים ינהגו יחד באותו רכב?

אפשר לדמות את המצב לרכב אחד שיש לו שני נהגים בו - זמנית. אמנם אפשר שיהיו שני נהגים לרכב, אך לא ניתן ששניהם ינהגו בו יחד באותם רגעים. באופן דומה, עובד הוא "רכב" אחד, והמנהל שלו הוא "הנהג." אם כמה מנהלים מנסים להכווין אותו בו - זמנית, הוא מוצא את עצמו חצוי בין הוראות שונות ומתקשה למלא את הציפיות של כולם.

למה מצב של כמה מנהלים גורם לכאוס ארגוני?

כשהעובד מדווח לכמה גורמים, נוצר בלבול כללי בארגון. העובד יכול תמיד לתרץ אי - ביצוע משימה בטענה שהוא עסוק במשימה אחרת שנתן מנהל נוסף. התוצאה היא שאף אחד לא באמת יודע מה נעשה בפועל, ואין "אבא" אחד למשימות. כך העובד עצמו, במקום לעבוד בצורה יעילה ותחת מסגרת ברורה, מתנהל כרצונו בהתאם למה שנוח לו באותו רגע.

בנוסף, קשה לדעת איך להעריך את העובד: האם לא ביצע משימה מסוימת כי הוא מוּעדף על ידי מנהל אחד או כי באמת קיבל הנחיה סותרת ממנהל אחר? כך נוצר "שוק" בו המנהלים עצמם מאשימים זה את זה או את העובד, והארגון מאבד שליטה.

איך למנוע את הטעות?

הדרך הנכונה היא להבטיח שלכל עובד יהיה מנהל אחד בלבד, ורק הוא נותן לעובד הוראות ישירות. גם אם בארגון קיימים מנהלים רבים, אף אחד מהם לא פונה לעובד באופן ישיר אלא רק דרך המנהל הרשמי של אותו עובד.

העובד מוסר דוחות ומקבל הנחיות רק ממנהל יחיד. אם מישהו אחר בארגון זקוק לשירותיו של אותו עובד, עליו לפנות אל המנהל הישיר. כך העובד אינו צריך להחליט בעצמו איזה מנהל עדיף או איזו משימה קודמת, ואין לו פתח לתרץ שהוא עסוק במשימה של מנהל אחר.

מה עושים כאשר בכל זאת עובד צריך לקבל הוראות מכמה גורמים?

יש מקרים שבהם עובד אחד אמור לתת שירות למספר מנהלים שונים. במצב כזה, קיימות כמה דרכים:

1. חלוקת זמן ברורה:

אפשר לקבוע שהעובד יעבוד בחלק מהשעות או בימים מסוימים אצל מנהל אחד, ובשעות אחרות אצל מנהל נוסף. באופן זה לא נוצר מצב של התנגשות בו - זמנית.

2. מנהל אחראי יחיד:

ניתן למנות מנהל אחד שיהיה אחראי לקבל את כל ההוראות מכל הגורמים בארגון, ולחלק אותן לעובד לפי הצורך והעדיפויות. כך בפועל, העובד עדיין מדווח למנהל אחד בלבד, וגורם אחר פונה אך ורק לאותו מנהל כדי לבקש ממנו משימות נוספות.

3. פיצול המשרה:

במקרים קיצוניים, אפשר לפצל את התפקיד למספר עובדים או לחלק את המשרה לשניים, כך שכל עובד יהיה כפוף למנהל אחר לגמרי. אמנם זו לא תמיד בחירה רצויה או אפשרית, אך היא מונעת מצב שבו עובד יחיד נאלץ לתמרן בין כמה מנהלים בו - זמנית.

איך הדבר משפיע על הסמכויות והדיווח?

כאשר יש עובד עם מנהל אחד בלבד, ברור לחלוטין למי הוא צריך לדווח על ביצוע המשימות. גם במקרה שיש צורך בקשר עם מנהלים שונים, העובד לא מקבל מהם הוראות ישירות אלא המנהלים מתקשרים ביניהם, או פונים למנהל הישיר של אותו עובד.

כך, לכל משימה יש אחראי מוגדר שיודע מה הציפיות וכמה זמן העובד באמת צריך להשקיע בה. העובד לא צריך להפעיל שיקול דעת בין משימות סותרות, וכל תהליך העבודה הופך שקוף וברור יותר עבור כולם.

מדוע עובד עשוי "להרוויח" מהריבוי?

מבחינת עובד שמעדיף לעגל פינות, ככל שיש לו יותר מנהלים, כך קטן הסיכוי שמישהו באמת יעקוב אחריו או יבקר אותו באופן רציף. הוא יכול להשתמש ב"מנהל האחר" כתירוץ לאי - ביצוע משימות, ולמעשה לבחור מה שבא לו לעשות או לדחות משימות ללא סדר מסודר. לכן, אם מעניקים לעובד אפשרות להיות כפוף למנהלים רבים, הוא עלול לנצל את המצב לטובתו ולהוביל לכאוס ארגוני.

כיצד לוודא פתרון יעיל לטווח הארוך?

כאשר בונים מבנה ארגוני, כדאי לשים לב היטב למי בדיוק כפוף כל עובד, ולדאוג שהעובד יתייחס למנהל אחד בלבד כ"מקור סמכות." אם כן קיים צורך בהעברת הנחיות דרך כמה גורמים, מומלץ לוודא שיש מתווך אחד - בין אם זה המנהל הישיר או מישהו אחר שמונה לכך.

ברגע שההנחיות והדיווחים מרוכזים באמצעות גורם אחד, נמנע מצב של חוסר תיאום. כך גם קל יותר לבקר את איכות העבודה של העובד, לדעת כמה זמן פנוי לו ובאיזה משימות הוא עוסק.
תעדוף משימות של עובד, תעדוף משימות בארגון, סמכויות מול עובד, סמכויות ניהוליות, אימון למנהלים, הדרכת מנהלים, יעוץ למנהלים, בעיות ניהוליות, איך לנהל עובדים בצורה נכונה? טעויות של מנהלים, הקצאת סמכויות בארגון, ניהול סמכויות בארגון, טעיות ניהוליות, ניהול מבנה ארגוני, בעיות משמעת אצל עובדים, עובד לא ממושמע
אליעד איך למנוע הסרת אחריות השקעה ודאות כאוס חרד להשתגע פחד לאבד שליטה מפחד לאבד שליטה גורמים השפעה 2 מנהלים לעובד 1 איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובד עם מספר מנהלים איך לנהל עובדים ארגון בארגון דעת יועץ יעוץ יעוץ ארגוני כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לנהל לנהל ארגון לנהל ארגונים לנהל עובד לנהל עובד עם מספר מנהלים לנהל עובדים לתרץ מנהל מנהלים מנהלים שונים לעובד אחד מספר מנהלים מספר מנהלים לעובד אחד משאבי אנוש ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים ניהול משאבי אנוש ניהול עובד ניהול עובדים סמכויות סמכויות בארגון עובד עובדים ריבוי מנהלים שיקול דעת שיקול דעת של עובדים שיקולים תירוץ תירוצים תירוצים של עובדים
איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
... מועמד לתפקיד ניהולי? כאשר מראיינים מועמד לתפקיד ניהולי, השאלות צריכות להיות מאוד מעשיות וממוקדות בבעיות האמיתיות שהמנהל צפוי להתמודד איתן. אם, למשל, יש בעיות ניהוליות או קונפליקטים בצוות, חשוב לשאול את המועמד איך הוא היה מתמודד איתן. על ידי כך, ניתן לראות אם החשיבה שלו ריאלית ואם הפתרונות שלו הגיוניים. בנוסף, ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
... הראשון בניהול עובד הוא להבין בצורה ברורה מדוע המנהל מגייס אותו לתפקיד. אם המנהל לא יודע למה הוא גייס את העובד, הוא עלול להיתקל בבעיות ניהוליות בעתיד. השאלה המרכזית שעל המנהל לשאול את עצמו היא: מה אני רוצה שהעסק שלי יעשה? אילו מטרות עלי ... איש שיווק, הרי שהחשיבה כאן שגויה. אם העסק שלך פשוט מחפש למלא תפקידים מתוך אמונה כללית שצריך עובדים כאלו, אנו עלולים להיקלע לבעיות ניהוליות. הבסיס הנכון לגיוס עובד לפני שמביאים עובד חדש, יש להגדיר בצורה ברורה את הסיבה להעסקתו. יש ...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... בצורה כזו? הדילמה שהוצגה בשיחה היא אם להשאיר את העובד בעסק למרות ההתנהגות הבעייתית שלו. אליעד מציין שברמה העקרונית, אם העובד עושה את עבודתו בצורה טובה עד השעה 17:00, כדאי לשקול אם להתייחס להתנהגות הזאת כבעיה ניהולית או כבעיה של חוסר משמעת בלבד. השאלה היא אם ההתנהגות שלו משפיעה על התפוקה של העסק. אליעד מציין, כי אם העובד מצוין בעבודתו עד השעה 17:00, ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם ...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב למה מנכלים יורדים לשטח וכיצד זה קשור לניהול עצמי? הרעיון המרכזי בהרצאה של אליעד כהן מתחיל מכתבה בערוץ 10, שבה מנכלים יורדים לשטח ועובדים לצד העובדים שלהם. ... לו, כך הוא הופך להיות תלוי ועבד לדבר הזה. איך ירידה לשטח משפרת את הניהול הארגוני? המנכל שיורד לשטח עושה זאת לא רק מתוך אכפתיות לעובדים, אלא בעיקר כדי להכיר את העסק מבפנים, להבין מה קורה בפועל, ולהיות מסוגל לנהל טוב יותר. דוגמה לכך היא מיליונרים שמחנכים את ילדיהם להתחיל מלמטה כדי שיבינו את העסק לעומק, וכך יוכלו לנהל אותו טוב יותר בעתיד. כלומר, כדי להיות מנהל טוב, עליך להכיר באופן מוחשי ומפורט את כל המנגנונים והאנשים שאתה מנהל. כיצד תוכל לנהל נכון את העסק הפנימי שלך? האנלוגיה המרכזית של אליעד היא שהאדם הוא מנהל של ארגון פנימי - מחשבות, רגשות ורצונות. כמו המנכל שיורד לשטח להכיר את העסק שלו, כך האדם חייב להכיר מקרוב ובאופן עמוק את ... פער מסוים בין הרצוי למצוי, שמאפשר את קיומו של הרצון. באופן דומה, מנהלים משמרים את העובדים במצב בו הם תמיד רוצים יותר, כדי לשמור על המוטיבציה שלהם. מצד שני, העובד סובל, כי הוא ... מסופק לגמרי. מה המשמעות של להכיר את הבעיות מקרוב? אליעד מציע פתרון לארגונים ואנשים: אם אתה רוצה לפתור בעיות - תרד לעומק הבעיה. תחקור אותה מקרוב, אל תישאר ברמת התיאוריה. רק דרך הכרות ... שלך והכל באחריותך. מצד אחד זה חופש מוחלט, מצד שני אחריות אינסופית. איך לנהל עובדים נכון? מה זה להיות מלך או עבד? כיצד להגדיל הכנסות בארגון? מה הקשר בין שכר למוטיבציה בעבודה? מדוע חשוב להכיר את העסק מבפנים? איך לפתור בעיות בצורה יעילה? מהי אחריות אישית בניהול עצמי? ...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
... בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים ... מדגיש שהבנת המושגים מחויב ואפשרי עוזרת לנו לנהל תקשורת טובה יותר, לשכנע ... ש: שבאופן מוחלט אין לזה תשובה ובאופן יחסי העצה האחרונה. אליעד: אתה הבנת ...
מוטיבציה ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים
מוטיבציה ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים
... לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים מהו הקשר בין לחץ למוטיבציה בעבודה? בשיחה זו נדונה השאלה אם לחץ יכול להוביל ... לו להשלים את המשימות בהצלחה. לחץ בעבודה מוטיבציה ולחץ הנעת עובדים עבודה תחת לחץ ניהול עובדים מהו הקשר בין לחץ לבין מוטיבציה בעבודה? במהלך השיחה, נדונה השאלה אם לחץ יכול ... המשימות בהצלחה. מוטיבציה ולחץ בעבודה לחץ יוצר מוטיבציה הנעת עובדים עבודה תחת לחץ ניהול עובדים ...
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
... להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה, אליעד כהן מציין עקרונות ... בשכנוע הנעת עובדים ניהול עובדים הבנת התת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה אליעד כהן מציין עקרונות שיכולים לשמש אותנו ... בשכנוע הנעת עובדים ניהול עובדים הבנת התת מודע עכשיו בהמשך לנושא הקודם על הסיפור של הלחץ, כי מה שאמרנו בנושא הקודם שלפעמים לחץ דווקא משיג את הפעולה ההפוכה. אני אספר לכם ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות ... עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו ... איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון. איך לגרום לעובד להרגיש שהוא לא ... העובד רוצה להרגיש שמעריכים אותו יותר, או רוצה ביטחון תעסוקתי, יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. ... עמוקים יותר כמו כבוד, הערכה, משפחתיות, או תחושת שייכות. אליעד מדגיש את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד. מנהל צריך להציג את עצמו כחבר לעובד, ... ומנגד העובד יידרש להתמודד עם המציאות, שבה לא באמת יידרש ממנו יותר ממה שהוא יכול לבצע בפועל. מה הטעויות שמנהלים עושים בשכנוע עובדים? טעות ... טעות. העובד מיד ישאל: מדוע עלי לעשות עבודה של שני אנשים? אליעד מסביר שהדרך הנכונה היא להציג את המהלך כשינוי ארגוני חיובי, שמטרתו לייעל ולשדרג את ... מצד העובד? אם בכל זאת העובד מתנגד מאוד לתפקיד החדש, אליעד מציע להשתמש באסטרטגיית הלחץ המתון: להסביר לעובד שהארגון נמצא בתהליך של התייעלות, וכי רק העובדים שתורמים משמעותית לארגון יישארו. זה יוצר אצל העובד תחושה ... העובד לקחת אחריות נוספת מבלי לדרוש תגמול משמעותי. איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ניהול עובדים ללא העלאת שכר איך לזהות מה העובד באמת רוצה? ניהול משא ומתן עם עובדים טיפים לשכנוע ... שלו. מתי פעם אחרונה שהתעניינת בחיים האישיים שלו? אתה לדוגמה נגיד מתייחס אליו כאל עובד. עכשיו, דרך אגב הוא מנהל או עובד? מה הוא עושה שמה? ש: מנהל. אליעד: מנהל. יפה, אז אם הוא מנהל אז זה יותר הגיוני אפילו שתתעניין ... נותן לו גם עובד נוסף, עובד נוסף שיעזור לו. אליעד: יפה, הנה, אתה אומר לו לדוגמה אני מקדם אותך לתפקיד עוד יותר ניהולי, נגיד אני רוצה להגדיל לך את ... ומעכשיו אתה אחראי יש לך עוד תחומי אחריות נגיד על משהו, נניח. ש: כן אבל זה לא סתם להוסיף עובד בגלל אותו מנהל שפורש, יש לו עוזר אז העוזר עובר למנהל החדש, זאת הכוונה שלי. עכשיו אני לא יודע אם המנהל החדש יודע שההוא עומד לעזוב. יכול ... לא יודע את המשוואה הזאת. אליעד: לא משנה, אתה לא יודע למה. יפה, אתה עושה את זה אחרת, אתה בכלל עוד ראורגניזציה בארגון והוא בכלל צריך להגיד תודה שהוא ...
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
... ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות ... כדי לא להיתפס כחסרי שליטה, חלשים או לא מקצועיים. לדוגמה, אדם יכול להתעצבן על עובד שעושה טעות, אך יבחר להסתיר את הרגשות כדי לא להיתפס כמנהל חסר יכולת שליטה. לעומת זאת, כאשר ילד עושה טעות דומה בבית, ההורה מרשה לעצמו לבטא כעס כי אינו מרגיש מאוים מהילד או מהתגובות של הילד ... המטרה היא לגרום לילדים לראות בניקיון יתרון אישי. לדוגמה, הילד יתלהב מזה שהבית מסודר כי כך יותר נוח לו לשחק, למצוא את הדברים שלו, ולהתנהל בצורה נעימה יותר ביום - יום. הוא מציע לתת לילדים תחומי אחריות מוגדרים בצורה נעימה ומדורגת, כדי שיתרגלו לרעיון שכל אחד אחראי למשהו, ... מה האמת? ש: אצל העובדים אני מרגישה צורך להסתיר את הכעס. אליעד: למה? ש: כי זה לא מראה טוב. אליעד: כי זה לא נראה טוב כי אז כאילו איזו מנהלת את אם את כועסת אוקי ובבית תהיי אמא טובה וגם כועסת, זאת אומרת שבראש שלך בדימוי העצמי שלך את אומרת שמנהל כעסן זה לא לגיטימי כאילו אבל אמא כעסנית זה לגיטימי יכול להיות, יכול להיות שיש לך אמונה כזאת שאומרת לבטא כעס כמנהל זה לא הגיוני אבל לבטא כעס כאמא זה כן הגיוני יכול להיות? ש: אני חושבת שלבטא כעס זה בסדר כשצריך. אליעד: אז זה נראה שאת מתלוננת על ... לחדר ואומר אני לא מוצא איפה זה, איפה ששמת אתה רוצה לדעת איפה זה תסדר לדוגמה אני סתם נותן דוגמה קודם כל להראות לו, את צריכה עכשיו להתחיל לנהל פנקסנות איזה דברים הם מתלוננים שקשורים לחוסר סדר בבית. מנהלת פנקס תראה אנחנו צריכים שהבית יהיה יותר מסודר ואז ככה וככה, איזה דברים טובים יוצאים להם מזה שהבית מסודר נגיד שיש לו מקום לשחק שהוא ... לא אם עכשיו הייתי מכניס אותך לסיטואציה שלו לרצונות שלו ולמחשבות שלו היית מסדרת את הבית? ש: אבל גם אני הייתי ילדה פעם אני יודעת איך מתנהל ילד מה זאת אומרת. אליעד: אבל לא הלכת לרצונות שלו את יודעת איך מתנהל ילד? ש: כן. אליעד: אז למה הם לא מסדרים כי יש להם רצונות שונים, יפה אז אני שואל אותך אם היית עם הרצונות שלו עדיין היית חושבת שלסדר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בעיות ניהוליות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בעיות ניהוליות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקשב וריכוז, מאמן אישי לפרישה, אימון אישי קואצ'ינג בנושא בעיות ניהוליות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 12:00:49 - wesi1