אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בידול ✔איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר שאין לו יתרונות? מצב כזה עשוי להתרחש כאשר אתה נדרש למכור מוצר שלא מציע יתרונות מיוחדים לעומת המתחרים. השאלה הזו רלוונטית גם במקרים של ראיון עבודה, כאשר נשאלת מה היתרונות שלך על פני מועמדים אחרים, או במקרה של בעל עסק שמבקש להבין איך לשווק את השירותים או המוצרים שלו.

מה ההבדל בין יתרונות ליכולות?

ההבנה הראשונית שצריך להשיג היא ההבדל בין "יתרונות" ל"יכולות".

- יתרונות הם תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים, כלומר, במה אתה טוב יותר ממישהו אחר. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרון שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת המתחרים.

- יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות שגם המתחרים מציעים זאת, אז אין יתרון, אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את המוצר הכי טוב בשוק, אלא הם מחפשים פתרון שעונה על הצורך הספציפי שלהם. אם אתה מציע מוצר או שירות עם היכולות הדרושות, הם ירכשו אותו גם אם הוא לא בהכרח טוב יותר מהמתחרים.

דוגמאות מהחיים:

- כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הכי טובים, אלא אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.

- כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.

- כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.

מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בתחום השיווק והמיתוג, יש טכניקות שנקראות "בידול עסקי". בשיטה זו, עסקים יוצרים נישה ייחודית שמיתוגה נראה כיתרון, אף אם בפועל אין הבדל אמיתי.

דוגמאות לבידול עסקי:

- מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי על מאמנים אחרים.

- מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, למרות שבשום קפה אין מלח.

- מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.

איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להתנהל בצורה חכמה ולהתמקד ביכולות ולא רק יתרונות.

אופנים למענה:

1. ספר על היכולות שלך - פרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. הפוך יכולות ליתרונות יחסיים - לדוגמה: "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. הפוך את השאלה - שאל את המראיין: "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

סיכום

המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק נכון מציג את היכולות בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים ליצור יתרונות מדומים, אך לא תמיד יש בכך צורך. הלקוח רוצה פתרון לצורך שלו, ואתה צריך להציע את היכולות הנדרשות, לא את היתרונות על פני אחרים.
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

לעיתים עולה השאלה - כיצד ניתן למכור מוצר שאין לו יתרונות? זה יכול לקרות כשאתה נדרש למכור מוצר כלשהו שאינו עדיף על אחרים, כאשר אתה מתמודד על משרה ונשאל מה היתרונות שלך, או כשאתה בעל עסק ותוהה כיצד לשווק את השירותים שלך.

מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות?

קודם כל, חשוב להבין את ההבדל בין יתרונות ליכולות:

- יתרונות - תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים. כלומר, במה אתה עדיף על מישהו אחר? לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרונות שלה עשויים להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר זול יותר.

- יכולות - מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, הטלוויזיה יכולה להקרין סרטים ב - 4K, אבל ייתכן שגם המתחרים יכולים להציע זאת.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. הלקוחות אינם בהכרח מחפשים את האפשרות הכי טובה בשוק, אלא מחפשים פתרון שעונה על הצורך שלהם. אם אתה מציע שירות או מוצר שיש לו את היכולות הנדרשות - הם ירכשו אותו.

דוגמאות מהחיים:
  • כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הטובים ביותר - אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.
  • כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.
  • כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.
מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בעולם השיווק והמיתוג, ישנה שיטה שנקראת בידול עסקי. לעיתים, עסקים יוצרים נישה ייחודית שנראית כיתרון, גם אם בפועל אין הבדל אמיתי. לדוגמה:
  • מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" - גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי.
  • מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, אף על פי שבכל הקפה אין מלח מלכתחילה.
  • מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.
איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להשיב בצורה חכמה:

1. לספר על היכולות שלך - לפרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. להפוך יכולות ליתרונות יחסיים - "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. להפוך את השאלה - ניתן לשאול את המראיין "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

לסיכום

לא חייבים יתרונות כדי למכור מוצר או שירות - מספיק יכולות שמתאימות לצרכים של הלקוח. השיווק הנכון הוא זה שמציג את היכולות הללו בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים לעזור ביצירת יתרונות מדומים, אך לא תמיד זה הכרחי. בסופו של דבר, הלקוחות משלמים על תועלת, לא על יתרונות.
איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית, מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה היתרונות של השירות שלך? איך לדעת מה היתרונות שלי? האם יש לי יתרונות? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? היכולות שלך, היתרונות שלך, היכולות של המוצר, היתרונות של המוצר, היכולות שלך ביחס לאחרים, היתרונות שלך ביחס לאחרים, מוצרים מתחרים, ספקים מתחרים, תחרות עסקית, יעוץ עסקי, איך להצליח בראיון עבודה? מה היתרונות של המוצר שלך? למה שנקבל דווקא אותך? יתרונות מול יכולות, יכולות או יתרונות, איך להתראיין? איך לעשות פרזנטציה? איך להתכונן לשיחה עם משקיע? למה שאשקיע דווקא בך? שיחה עם משקיע
היתרונות של המוצר איך למכור מוצר בלי יתרונות היתרונות שלך ביחס לאחרים להשיג הצלחה ב התנגדות מחיר צרכים של הלקוח מה היתרונות שלך על המתחרים התנגדויות מיוחד ייחודיות עסקית איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר בלי יתרונות איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצרים בידול בידול עסקי בידול שיווקי במה אתה יותר טוב מאחרים בראיון בראיון עבודה גרוע דווקא אותך היתרונות שלך התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח יותר טוב יותר טוב מאחרים ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יתרון יתרונות להתראיין למה דווקא למה דווקא אותך למכור למכור מוצר למכור מוצר בלי יתרונות למכור מוצר גרוע למכור מוצרים למתג לענות לענות ל לענות ללקוח לקוח לקוחות לראיין לראיין עובד לראיין עובדים לשאול שאלות מה אתה יותר מה היתרונות של מה היתרונות שלך מה היתרונות שלך על המתחרים מה לענות ללקוח מוצר מוצר בלי יתרונות מוצר גרוע מותג מיתוג מיתוג עסקי מכירה מתחרים נישה נישה עסקית נישה שיווקית עבודה עסק עסקים ראיון ראיון עבודה ראיונות שאלות שאלות בראיון שאלות בראיון עבודה תשובות תשובות לשאלות תשובות לשאלות בראיון תשובות לשאלות בראיון עבודה
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי? וכאן נדבר על בידול עסקי. מה זה בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? ואיך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? מה זה בידול עסקי טבעי? ועוד. אז קודם כל נסביר, מה זה בידול עסקי. ובידול עסקי פירושו, שאתה מבדל את העסק שלך מעסקים אחרים. מבדל מלשון הבדל להבדיל. דהיינו, אתה גורם ללקוח שלך להבין, במה העסק שלך שונה מעסקים ... אתה גורם ללקוח שלך להיות מסוגל להבדיל, בינך לבין עסקים אחרים. כמו שאני לדוגמה עשיתי גם כאן מצא את ההבדלים שמסביר באופן ספציפי הבדלים ספציפיים ביני לבין אחרים. אז בידול עסקי פירושו, להסביר ללקוח שלך על ההבדלים שבין העסק שלך לבין עסקים אחרים כדי שהלקוח יוכל להבדיל בינך לבין עסקים אחרים. אז האם צריך בידול עסקי כדי להצליח? אז ברמת העיקרון, התשובה היא שזה תלוי. לפעמים חייב לעשות בידול עסקי ולפעמים לא צריך לעשות בידול עסקי. ובמה זה תלוי? אז לשם כך צריך להבין למה צריך
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי? מהו בידול עסקי ולמה הוא חשוב לעסק שלך? בידול עסקי פירושו להגדיר את העסק שלך כייחודי ושונה מעסקים אחרים שפועלים באותו ... בתאורת לדים. המטרה היא ליצור תפיסה אצל הלקוחות שאתה מעניק ערך מיוחד, שאין אצל המתחרים, ובכך להגדיל את הסיכוי שיפנו דווקא אליך. האם חייבים ליצור בידול עסקי כדי להצליח? בניגוד למה שמקובל לחשוב, בידול עסקי אינו תמיד הכרחי להצלחת העסק. ישנם מקרים שבהם אנשים בוחרים מוצרים או ... עגבניה בסופר, הוא לא בהכרח מחפש עגבניה מיוחדת או שונה מהאחרות, אלא בוחר את זו שפשוט נמצאת הכי קרוב אליו. אליעד כהן מסביר שעסקים יכולים להצליח גם ללא בידול מיוחד. אם לקוחות מחפשים נוחות, זמינות או מחיר נמוך, הם לא יבחרו בך בגלל הבידול, אלא פשוט כי אתה הכי זמין ונגיש להם. במקרים כאלה, הניסיון ליצור בידול יכול להיות מיותר ואף מזיק. מהם היתרונות של בידול עסקי? היתרון העיקרי של בידול הוא יצירת זהות ייחודית שיכולה למשוך תשומת לב של לקוחות ספציפיים. לדוגמה, ... עצמך כעורך דין פלילי שמתמחה בתיקים של עבירות מהירות, מי שנתפס במהירות מופרזת עשוי לפנות אליך דווקא משום שיש לך התמחות ברורה בנושא. יתרון נוסף הוא שהבידול יכול להצדיק מחיר גבוה יותר. אם אתה מאמן כושר אישי בעל תואר או הכשרה מיוחדת, ייתכן שתוכל לגבות מחיר גבוה יותר, מכיוון שהלקוחות רואים בך מומחה בעל ערך מוסף ברור. מהם החסרונות והסכנות של בידול עסקי? לבידול יש גם חסרונות משמעותיים שחשוב להכיר. כאשר אתה מבדל את עצמך לנישה מאוד ... שלך. למשל, אם חנות מכולת תחליט לבדל את עצמה על ידי שירות משלוחים ייחודי, עלויות השינוע עלולות לעלות ולפגוע ברווחיות הכללית של העסק. איך אפשר ליצור בידול עסקי נכון ואפקטיבי? יצירת בידול אפקטיבי היא כזו שלא תקטין את קהל היעד בצורה דרמטית, אלא תוסיף ערך מוסף ... אקזוטיים בלבד, עדיף לומר חנות ירקות ופירות עם התמחות מיוחדת בפירות אקזוטיים. כך אתה לא מגביל את עצמך לקהל קטן מדי ועדיין מציע ערך מוסף ברור. האם בידול הוא תמיד הפתרון לבעיות עסקיות? לפי אליעד כהן, התשובה היא חד - משמעית לא. עסקים רבים חושבים שהסיבה לחוסר הצלחה היא שאין להם בידול, בעוד שבפועל הבעיה יכולה להיות במודעות הלקוחות, בשיווק לא נכון, במחיר או בשירות עצמו. לעיתים יועצים עסקיים מציעים בידול כאמצעי פשוט להראות פעילות, אך זהו פתרון שטחי שלא תמיד פותר את הבעיה האמיתית. מתי בידול עסקי יכול להיות הכרחי וטוב? בידול הופך להיות חשוב רק כאשר באמת יש לך התמחות ספציפית אמיתית. לדוגמה, אם אתה ... אין סיבה שתצמצם את עצמך לנישה מסוימת באופן מלאכותי. איך לשווק את העסק שלך ביעילות? אליעד מדגיש כי קיימות דרכים רבות לשיווק עצמי שאינן קשורות בהכרח לבידול. ניתן להגדיל מודעות באמצעות פרסום, קידום דיגיטלי, שיווק מפה לאוזן, שיפור השירות ועוד. חשוב שהשיווק יתמקד בהגדלת החשיפה לעסק ובערך המוסף שאתה מציע, ולאו דווקא בניסיון ליצור בידול מאולץ. בסיכומו של דבר, בידול עסקי יכול להיות אסטרטגיה מועילה, אך הוא לא תמיד נחוץ ולא תמיד יעיל. חשוב ...
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית
... עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית האם חייבים בידול עסקי כדי להצליח בעסקים? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשים שמנסים להצליח בעסקים היא האמונה שחייב להיות להם בידול עסקי ברור ומובהק. בידול עסקי, לפי ההסבר של אליעד כהן, הוא הגורם שהופך את העסק שלך לשונה או טוב יותר מהמתחרים. לכאורה, מכיוון שיש הרבה מתחרים בשוק, יש תחושה שצריך להיות משהו מיוחד שמבדל את העסק ... זו תפיסה מוטעית ולא הכרחית. מה הטעות בחיפוש אחרי בידול עסקי? אליעד כהן מסביר שהבעיה העיקרית בתפיסה זו היא שלא תמיד לעסק שלך יש יתרון ממשי על פני המתחרים. לפעמים, אתה פשוט מוכר מוצר דומה מאוד, או אפילו זהה, למוצרים של המתחרים. ... סיפקת לו תועלת ששווה עבורו את המחיר שביקשת. מתי בידול עסקי דווקא יכול להזיק לעסק שלך? אליעד כהן נותן דוגמה ברורה נוספת לכך שלפעמים הבידול יכול דווקא לפגוע בעסק. למשל, אם יש לך חנות ירקות ויש לך הרבה מתחרים, ואתה מחליט למכור רק עגבניות כדי להתבלט בכך שהעגבניות שלך הן הכי טובות בעולם - ייתכן שההחלטה הזו דווקא ... וזה לא תמיד הצעד הנכון. מה בכל זאת היתרון של בידול עסקי במקרים מסוימים? למרות כל האמור, אליעד כהן מבהיר כי במקרים מסוימים, יש יתרון בבידול עסקי. כאשר הלקוחות תופסים אותך כנבדל לטובה, זה יכול להגדיל את כמות הלקוחות או לאפשר לך למכור במחיר גבוה יותר. לדוגמה, אם יש לך יתרון כמו מיקום טוב יותר של החנות, גם זה סוג של בידול. אם אדם בוחר דווקא בחנות שלך כי היא יותר קרובה לבית שלו, זה גם בידול שמספק ערך ללקוח. האם בידול חייב להיות משמעותי? אליעד כהן מבהיר בצורה מפורשת שבידול לא חייב להיות משמעותי במיוחד. אפילו אם הבידול שלך הוא מקרי בלבד, כגון המיקום שלך או העובדה שהיית ראשון בתוצאות חיפוש, או שהחולצה שבחרת ללבוש היא זו שהייתה עליונה בערימה, זה בידול מספיק כדי שהלקוח יבחר בך. לכן, לא חייבים ליצור בידול עצום ומובהק כדי להצליח להתפרנס ולהצליח בעסקים. העיקר הוא שהלקוח יקבל מספיק תועלת ביחס למה שאתה מבקש ממנו לשלם. מה קורה בשוק תחרותי מאוד? אליעד כהן מסביר שבשוק שיש בו הרבה ... מספיק ביקוש, וזה מה שקובע את ההצלחה העסקית, לא הבידול עצמו. כיצד לסכם את הצורך בבידול עסקי? בסיכום הדברים, אליעד כהן ממליץ לקחת את נושא הבידול העסקי בפרופורציה נכונה. בידול יכול לעזור, אבל הוא לא חובה מוחלטת להצלחה עסקית. יש לזכור שבידול יתר יכול לפעמים להזיק לעסק, ולכן לא צריך להיבהל מתחרות. הכי חשוב, לדעתו, הוא לספק ללקוחות מספיק ערך שיצדיק את התשלום שהם משלמים, ללא קשר הכרחי ליתרון מובהק על פני המתחרים. האם חייבים בידול עסקי? איך להצליח בעסקים ללא נישה? מתי בידול עסקי יכול להזיק? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה שיקנו דווקא ממני? האם נישה עסקית היא חובה? איך ליצור מיתוג נכון לעסק? ...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות ... תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד. וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
... דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס למתחרים שלך, בפני הלקוח שלך. דהיינו, איך אתה אמור להתייחס ... חושב שהמותג של המתחרים יותר טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות. ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את המתחרים שלך. אבל כאן אני ...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
... עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה ... אך אם הוא מתמקד רק בגילאים 40-50, הוא יהפוך למומחה בתחום זה, מה שיגרום לקהל היעד להעדיף אותו. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול כאשר לא מבדילים את העסק ומפנים את השירותים למגוון רחב של לקוחות, היתרונות הם: ... שנמצאת בביקוש. יכולת צמיחה מהירה: לא מוגבלים לנישה אחת, דבר שמוביל לפוטנציאל צמיחה גבוה יותר. החסרונות של גישה רחבה ללא בידול למרות היתרונות, יש גם חסרונות ברורה בגישה זו: תחרות גבוהה יותר: כאשר העסק לא ... מקצוע שמתמחה בתחום מסוים. פיזור מאמצים ושיווק מסובך יותר: קשה לשווק את העסק באופן ממוקד, כשאין התמחות ברורה. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר בוחרים בידול ומתמקדים בתחום מסוים, היתרונות הם: מותג חזק יותר: כאשר אתה מציג את עצמך כמומחה ... שלך. אמון גבוה יותר מצד הלקוחות: כאשר לקוחות רואים שאתה מתמחה בתחום הספציפי, הם יותר נוטים לפנות אליך. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות יתרונות הבידול, יש גם חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר: פנייה לקהל יעד מצומצם עשויה להגביל את ... קשה לשנות כיוון אם כבר מיתגת את עצמך בתחום מסוים. האם יש דרך לשלב בין הגישות? יש עסקים שמספקים פתרון על ידי יצירת מספר בידולים שונים. לדוגמה, מאמן כושר יכול להציג את עצמו ביעדים שונים: מאמן כושר לגילאי ... כדי ליצור חיבור עם כל אדם, מה שמעיד על אפשרות להציג את עצמך בדרך שונה בהתאם לצורך של הלקוח. זהו דימוי לעסקים שמבצעים בידול בעשייה שלהם על פי סוגי הלקוחות השונים. מתי נישה עלולה להעיד על חוסר ידע? ... ובאופן שבו מוצגים השירותים והיתרונות של העסק. לסיכום אם בחרת לעסוק בנישה, ודא שאתה באמת מומחה בתחום הזה. אם החלטת להימנע מבידול, ודא שאתה מצליח לבדל את עצמך דרך איכות השירות או הייחודיות שלך. בידול עסקי נישה עסקית אסטרטגיה שיווקית שיווק ומיתוג בניית עסק מצליח האם עדיף ליצור ... רק בגילאים 40-50, הוא הופך למומחה בתחום הזה, והלקוחות בטווח הגילאים הזה יראו בו כתובת מועדפת. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול אם אתה לא מגדיר נישה, אתה למעשה מאפשר לעצמך לקבל יותר לקוחות פוטנציאליים. ... יכולת צמיחה מהירה יותר - מאחר ואתה לא מוגבל לנישה ספציפית, פוטנציאל הצמיחה שלך גבוה יותר. החסרונות של גישה רחבה ללא בידול למרות היתרונות, יש גם חסרונות באי - בידול: תחרות גבוהה יותר - כאשר אתה מציע שירותים כלליים, אתה מתמודד עם הרבה יותר ... מסוים. פיזור מאמצים ושיווק מסובך יותר - קשה לשווק את עצמך כשאין לך התמחות ברורה, כי כל קהל יעד מחפש משהו אחר. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר אתה בוחר בידול ומתמקד בתחום מסוים, אתה נהנה מהיתרונות הבאים: מותג חזק יותר - כשאתה מציג את ... עבור השירות שלך. אמון גבוה יותר מצד הלקוחות - אנשים מעדיפים לפנות לאיש מקצוע שמתמחה בדיוק במה שהם צריכים. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות היתרונות, גם להתמקדות בנישה יש חסרונות: קהל יעד מצומצם ... אם ביססת את עצמך כמומחה לנישה מסוימת. האם יש דרך לשלב בין הגישות? יש עסקים שמנסים לפתור את הדילמה הזו על ידי יצירת מספר בידולים שונים. לדוגמה, מאמן כושר יכול לפרסם עצמו במספר מודעות שונות: במודעה אחת - ... שבחרת. אם אתה מעדיף לפנות לקהל רחב - ודא שאתה מצליח לבדל את עצמך בדרך אחרת, כמו איכות השירות או הייחודיות של העסק שלך. בידול עסקי נישה עסקית אסטרטגיה שיווקית שיווק ומיתוג בניית עסק מצליח לירות לכל הכיוונים, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, בידול עסקי מול המתחרים, מה רע בבידול עסקי? מה טוב בבידול עסקי? סוגי בידול עסקי, מה הבידול העסקי שלך? מה הייחוד העסקי שלך? ייחוד ובידול עסקי, איך להגדיל מכירות? איך להשיג לקוחות? איך להגדיר נכון את העסק? למה שיקנו ...
בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית?
בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית?
בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך ... למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית? מה זה בידול עסקי ולמה אומרים שהוא חשוב? בידול עסקי הוא המושג שמתאר את האופן שבו אדם או עסק מנסים להציג את ... טוב מאחרים, אלא מציג גישה שמטרתה לעזור לכל אחד למצוא בעצמו את הבידול האמיתי. לפי הגישה שאליעד מציג, אדם צריך לשאול את עצמו בכל יום ... שלי, ואיך לשפר את המוצר או השירות שלי? מהו המפתח האמיתי ליצירת בידול עסקי מוצלח? המפתח ליצירת בידול אמיתי, לפי אליעד, הוא פשוט להשתפר כל הזמן. אם אתה כל הזמן ... טוב יותר, מקצועי יותר, מנוסה יותר ויודע יותר מאשר בעבר. זהו הבידול שלך - שאתה טוב יותר מאנשים אחרים שפשוט עומדים במקום ולא משתפרים. איך השיפור האישי יכול להפוך לבידול ברור? אליעד מציע דוגמה מעשית נוספת: אם למשל למדת 100 קורסים ... אחר למד רק 10 קורסים, יש לך יתרון ברור, ואתה יכול להציג זאת כבידול עסקי אמיתי. לא מדובר כאן רק בהצהרות שיווקיות, אלא בשיפור ... כך באופן אוטומטי אתה גם הופך לטוב יותר ביחס למתחרים שלך. למה בידול עסקי שיווקי בלבד יכול להיות מסוכן לעסק שלך? אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת: אם הבידול שלך הוא רק שיווקי ולא מבוסס על שיפור אמיתי, בסופו של דבר העסק ... בזכות המלצות מפה לאוזן ולקוחות מרוצים. מהי הדרך הנכונה להצליח בבידול העסק שלך? לסיכום, אליעד ממליץ באופן ברור לא להתמקד בשאלה איך ... איך אני יכול להשתפר באופן קבוע ומתמשך?. אם תשתפר כל הזמן, הבידול ייווצר מעצמו. כאשר אתה טוב יותר באופן אובייקטיבי, התוצאות יגיעו מאליהן, וההצלחה תהיה יציבה וארוכת טווח. איך לעשות בידול עסקי? איך להיות יותר טוב מהמתחרים? איך לשפר את העסק שלך? למה ...
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
... מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני? איך לשווק את ... להתמודד עם השאלה הזו? מהו בידול עסקי? בידול עסקי הוא רעיון שגורם לאנשים לנסות לבדל את עצמם, בין אם מדובר במוצר, שירות או אפילו אדם. הרעיון הוא ליצור נישה עסקית ייחודית שתהפוך אותך ... שמחפש אותך. שיווק עצמי בידול עסקי נישה עסקית איך למכור את עצמך פסיכולוגיה של המכירה איך להצליח בראיון עבודה למה דווקא אני? איך להתמודד עם השאלה ולמה לא חייבים להיות הכי ... אחת אחרת? הגישה המקובלת: בידול ונישה עסקית רבים מדברים על הצורך בבידול עסקי ונישה ייחודית. הרעיון הוא שאם תבלוט במשהו מסוים, יהיה לך יתרון תחרותי. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה אולי תמשוך את ... תמורה מספקת ביחס לעלות. בידול עסקי נישה עסקית שיווק עסקי איך לשווק את עצמך איך למכור את עצמך למה לבחור דווקא בך? למה לרצות דווקא אותך? למה שמישהו ירצה אותי? למה שמישהי תרצה ... של המכירה, האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? האם צריך ייחוד עסקי? איך למכור שירות גרוע? אימון עסקי, אימון שיווקי, יעוץ עסקי, יעוץ שיווקי ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות ... כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש. איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך? באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בידול, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בידול, איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, מאמן אישי לזוגיות, מטפל רגשי בנושאי בידול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2324 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 09:02:08 - wesi1