אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח?

כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, הוא חייב לזכור שהלקוח לעולם לא מתעניין באמת במוצר עצמו, אלא בתועלת שהוא יכול לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, "מה יוצא לי מזה?", ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת שהוא יפיק מהמוצר.

לדוגמה, כשמוכרים רכב, במקום לומר ללקוח "יש לרכב שבע כריות אוויר, " עדיף לומר "הרכב הזה יגן עליך וישמור על הבטיחות שלך כי יש בו שבע כריות אוויר." דוגמה נוספת: אם מוכרים ללקוח טלפון נייד, במקום להגיד "לטלפון הזה יש זיכרון RAM בנפח של 6 ג'יגה, " כדאי לומר "הטלפון הזה יעבוד מהר ויפעל בצורה חלקה יותר."

למרות שהגישה הזאת נשמעת מאוד הגיונית וברורה, עדיין יש אנשי מכירות רבים שלא פועלים כך וממשיכים לדבר על המוצר עצמו במקום לדבר על התועלת. מדוע זה קורה, ואיך ניתן לשנות זאת?

מדוע אנשי מכירות מתמקדים בפרטים טכניים במקום בתועלת?

הסיבה המרכזית לכך שאנשי מכירות מתמקדים במפרט הטכני ולא בתועלת של הלקוח, היא שאנשים באופן כללי רגילים לעשות פעולות מבלי לשאול את עצמם "למה אני עושה את זה?". אדם הולך לעבודה כדי להרוויח כסף, אך לעיתים קרובות אינו שואל את עצמו למה הוא באמת רוצה כסף. הוא רוצה כסף כדי לקנות דברים, אבל למה הוא רוצה את הדברים האלה? התהליך הזה, שבו האדם מבצע פעולות בלי להבין לעומק את הסיבה האמיתית לפעולה, גורם לכך שבשעת המכירה, איש המכירות נוטה לדבר על המוצר עצמו, על הפרטים החיצוניים, ולא על הסיבה הפנימית שבגללה הלקוח ירצה לרכוש אותו.

אדם שמוכר רכב ומדבר עם הלקוח על ציפוי מיוחד של הרכב עושה זאת כי הוא בעצמו חושב שהציפוי יפה או מיוחד, אך אינו שואל את עצמו מדוע הציפוי חשוב. אם הוא היה שואל את עצמו, הוא היה מגלה שהציפוי חשוב כי הוא הופך את הרכב ליפה יותר, והרכב היפה גורם ללקוח להרגיש יוקרתי ומאפשר לו להרשים אנשים אחרים. לכן במקום להגיד ללקוח "ברכב הזה יש ציפוי מיוחד, " יהיה הרבה יותר אפקטיבי לומר לו "עם הרכב הזה תוכל להרשים אחרים, כי הוא נראה יוקרתי בזכות הציפוי המיוחד שלו."

איך דפוס החשיבה משפיע על המכירות?

ההבדל העיקרי בין אנשי מכירות מוצלחים לבין אנשי מכירות פחות מוצלחים הוא בדפוס החשיבה ובאופן שבו הם מתרגלים להבין את הרצונות שלהם עצמם. ככל שאדם יתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה משהו?" הוא יתחיל לראות שכל רצון חיצוני מסתיר מאחוריו רצון פנימי עמוק יותר, כלומר, כל פעולה שאנו עושים מטרתה להשיג מטרה אחרת.

כאשר אדם מתרגל את החשיבה הזו לגבי עצמו באופן קבוע, הוא מפתח מיומנות טבעית שבה הוא מצליח לראות באופן אוטומטי את הרצון האמיתי של הלקוח מולו. זה אומר שבמקום לדבר על הרכב, הטלפון, או המוצר עצמו, הוא ידבר ישירות על התועלת הפנימית, על התכלית שהלקוח רוצה להשיג באמצעות הרכישה.

לדוגמה, אם אדם מתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה רכב עם שבע כריות אוויר?" הוא יבין שזה בגלל שהוא רוצה ביטחון. לכן כשהוא יבוא למכור, הוא באופן טבעי יגיד ללקוח "הרכב הזה ייתן לך תחושת ביטחון גדולה יותר כי יש בו שבע כריות אוויר, " במקום להסתפק בתיאור טכני בלבד.

כיצד ניתן להפוך הצגת תועלת ללקוח להרגל אוטומטי?

כדי שאיש מכירות יוכל להפוך את הגישה הזו להרגל אוטומטי, הוא חייב להרגיל את עצמו, בחייו הפרטיים, לשאול תמיד "למה?". ככל שהוא יתרגל לשאול מדוע הוא רוצה דבר מסוים, הוא יבין את הרצונות האמיתיים שלו בצורה עמוקה יותר, וכתוצאה מכך הוא יתחיל להבין את הרצונות של הלקוחות בצורה עמוקה וטובה יותר.

כשאדם מבין מהי המטרה הפנימית שהוא מנסה להשיג דרך פעולותיו, הוא מבין שגם ללקוחות שלו יש רצונות פנימיים מוסתרים מאחורי הרצונות הגלויים. לכן, כשהוא נמצא מול לקוח, הוא יוכל להציג בצורה טבעית ופשוטה את התועלת הפנימית, ובכך להגדיל משמעותית את הסיכויים לסגור עסקה מוצלחת.

לסיכום, מה השינוי שאיש מכירות צריך לעשות?

השינוי המרכזי שאיש המכירות צריך לעשות הוא שינוי בתפיסת החשיבה שלו. במקום להתמקד בפרטים חיצוניים וטכניים, עליו להתרגל לחשוב תמיד על התועלת הסופית ועל המטרה הפנימית של הלקוח. על ידי כך שהוא מתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה את מה שאני רוצה?" הוא יתחיל להבין באופן טבעי מדוע הלקוח רוצה את המוצר, ויוכל להסביר זאת בצורה שמשכנעת את הלקוח לרכוש.

זהו הסוד המרכזי בהצגת מוצרים נכונה ללקוח: תמיד לדבר על התועלת שהלקוח באמת מחפש ולא רק על המוצר עצמו או על הפרטים החיצוניים.
איך למכור נכון: איך להתמקד בתועלת ולא במוצר?

שלום חברים, הפעם נשיב לשאלה הבאה: הרי בתחום המכירות ידוע שבמקום לדבר על המוצר עצמו, עדיף לדבר - בדרך כלל, לא תמיד - על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר. מה הכוונה?

כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, עליך להבין שהלקוח לא באמת אכפת לו מהמוצר עצמו, אלא מהתועלת שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, במקום לנסות לספר לו על המפרט הטכני של המוצר, תנסה לספר לו על היתרונות שהוא מקבל ממנו.

לדוגמה, במקום להגיד ללקוח: "ברכב הזה יש שבע כריות אוויר", עדיף לומר: "הרכב הזה ישמור עליך בטוח יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר."

בקיצור, תדבר עם הלקוח על התועלת שהוא מקבל מהמוצר ולא רק על הפרטים הטכניים שלו. כמובן, זה לא תמיד נכון, אבל ברוב המקרים זו הגישה היעילה ביותר.

למה אנשים לא פועלים לפי ההיגיון הזה?

אם זה כל כך הגיוני, מדוע אנשים רבים שמתעסקים במכירות לא מיישמים זאת? הרי ברור שהלקוח לא באמת מתעניין בכמות ה - RAM של הטלפון או במספר מגה - פיקסלים של המצלמה, אלא במהירות התגובה של המכשיר ובאיכות התמונות שהוא מפיק. אז למה עדיין מוכרים רבים ממשיכים להתמקד בפרטים הטכניים ולא בתועלת ללקוח?

הגורם המרכזי: חוסר מודעות

התשובה לכך היא פשוטה - אנשים פועלים מתוך הרגל ולא שואלים את עצמם "למה?". כאשר אדם מבצע פעולה, הוא בדרך כלל לא עוצר לשאול את עצמו מה הסיבה האמיתית שהוא עושה זאת. למשל, אדם הולך לעבוד כדי להרוויח כסף, אבל למה הוא רוצה כסף? כדי לקנות משהו מסוים. ולמה הוא רוצה לקנות את הדבר הזה? כי הוא מעניק לו תועלת מסוימת.

מי שלא שואל את עצמו "למה אני עושה את מה שאני עושה?", פועל מתוך אוטומט ולא מתוך הבנה עמוקה. זה בדיוק מה שקורה במכירות - מוכר שלא מבין את הרצון האמיתי של הלקוח, יתמקד בפרטים הטכניים של המוצר במקום בתועלת שהוא מספק.

ההפך: אדם ששואל "למה?"

לעומת זאת, אדם שכל פעולה שהוא עושה הוא שואל את עצמו "למה?", יתחיל להבין שכל דבר שהוא רוצה נובע מצורך עמוק יותר. וככל שהוא יתרגל את זה עם עצמו, כך יהיה לו קל יותר להבין גם את הרצונות האמיתיים של הלקוח.

אם מוכר רגיל לשאול את עצמו "למה אני רוצה משהו?" - הוא יתחיל לראות שכל מוצר, כל פעולה, כל החלטה - הם רק אמצעים להשגת מטרה אחרת. וכך, כשהוא יגיע אל הלקוח, הוא יוכל להבין שהלקוח לא מחפש את הפריט עצמו, אלא את התועלת שהוא מספק.

דוגמאות ליישום נכון במכירה

לדוגמה, אם אתה מספר ללקוח: "הרכב הזה מגיע עם ציפוי ייחודי", כדאי שתשאל את עצמך - למה זה חשוב? אם התשובה היא "כי זה גורם לרכב להיראות טוב יותר", אז במקום לומר לו על הציפוי, תגיד לו: "הרכב הזה נראה יותר יוקרתי ומרשים."

עוד דוגמה: נניח שאתה מוכר רכב עם שבע כריות אוויר. אתה יכול להגיד: "לרכב יש שבע כריות אוויר", אבל במקום זאת עדיף לומר: "הרכב הזה בטיחותי במיוחד ושומר עליך טוב יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר."

איך להפוך את זה לאוטומטי?

אם אתה רוצה להיות מוכר מצוין, עליך להתרגל לשאול את עצמך "למה אני רוצה דברים?" ברמה האישית. ככל שתשאל את עצמך את השאלה הזו לעיתים קרובות יותר, כך תוכל להבין טוב יותר את המניעים שלך, מה שיאפשר לך להבין גם את הרצונות האמיתיים של הלקוחות שלך.

אם תתרגל לחשוב כך, תוכל להסביר ללקוחות שלך את המהות של מה שהם מחפשים, במקום רק לתאר להם את המוצר עצמו.
איך למכור ללקוחות, איך להציג מוצר ללקוח, היתרונות של המוצר ללקוח, מהות של רצון, צורה של רצון, למה אני רוצה משהו, למה לקוח רוצה משהו, איך לסגור עסקה, איך לשכנע לקוחות, איך להבין רצונות.

בהצלחה!
למה אני אוהבת משהו שינוי למה אני אוהב משהו חשיבה ההפך במה להתמקד החלטות הסיבה הפנימית משימה למכור את המוצר להציג מוצר ללקוח אופי אופי של אנשי מכירות אופי של אנשים איך להציג איך להציג ללקוח איך להציג מוצר איך להציג מוצר ללקוח איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר ללקוח איך למכור מוצרים איש מכירות איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה אנשי מכירות דפוסי התנהגות דפוסי חשיבה דפוסי חשיבה של אנשי מכירות האם זו טעות התועלת של הלקוח התועלת של הלקוח מהמוצר חשיבה טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות להציג להציג את המוצר ללקוח להציג ללקוח להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר להציג מוצר להציג מוצר ללקוח לטעות למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר ללקוח למכור מוצרים לקוח לקוחות מה הלקוח מקבל מהמוצר מה זה אופי מה זה טעות מה זה מוצר מה זה מכירות מה זה מנהל מכירות מוצר מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי להציג ללקוח תועלת תועלת של לקוח תועלת של לקוח מהמוצר
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה, איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך פונים לבחורה? לא צריך לעשות בידול עסקי למה לא להטיל ספק ברע? הבעיה תחזור אחרי גילוי בגידה שמועה להתגבר על פחד גישה באמצעות ניתוח סיבתיות להתמודד עם פרנויה אמונה עצמית תגרום לך להצליח ביישנות וחוסר ביטחון עצמי לעבוד מתוך אהבה שלא מביע אהבה מאושר לבד בלי ילדים הלוגיקה של האושר סקס מחוץ לנישואים מה אני משדר בדייט? לפני קבלת החלטה קבלת החלטה בגלל פחד התמודדות עם בן זוג שלא רוצה מחויבות התמודדות עם בעיית בריאות לא רוצה להצליח להשיג מוטיבציה חוקיות שכנוע אנשים לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה ילד זועם פחדים של ילדים ממפלצות להיות מודע לעצמך חלומות ותת מודע מחלות נפש גנטיקה ותורשה ההגדרה של משוגע למה לא כדאי לשכוח את האקסית? טראומה מהאקסים הראש הארוך של שרירי הבייספס כמה קלוריות יש במזון? לאיזה אלוהים אתה מתכוון? רבי נחמן מברסלב האמין באלוהים הדרך להארה רוחנית הארה סיבתית לא מספיק להיות אלוהים להפוך להיות אלוהים הכנסות או רווחים אין לי חשק לכסף החיים שאחרי השגת מטרת החיים ביטול הרצון ומשמעות החיים ללא רצון הנאה נפשית לשכנע ילד לחשוב חיובי הבחירה החופשית היא אשליה אפשרות הבחירה לברוא את הבריאה למה אלוהים ברא אותנו? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי בטלפון, אימון אישי לילדים בתחום איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1094 שניות - עכשיו 03_12_2025 השעה 05:53:22 - wesi1