אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח?

כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, הוא חייב לזכור שהלקוח לעולם לא מתעניין באמת במוצר עצמו, אלא בתועלת שהוא יכול לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, "מה יוצא לי מזה?", ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת שהוא יפיק מהמוצר.

לדוגמה, כשמוכרים רכב, במקום לומר ללקוח "יש לרכב שבע כריות אוויר, " עדיף לומר "הרכב הזה יגן עליך וישמור על הבטיחות שלך כי יש בו שבע כריות אוויר." דוגמה נוספת: אם מוכרים ללקוח טלפון נייד, במקום להגיד "לטלפון הזה יש זיכרון RAM בנפח של 6 ג'יגה, " כדאי לומר "הטלפון הזה יעבוד מהר ויפעל בצורה חלקה יותר."

למרות שהגישה הזאת נשמעת מאוד הגיונית וברורה, עדיין יש אנשי מכירות רבים שלא פועלים כך וממשיכים לדבר על המוצר עצמו במקום לדבר על התועלת. מדוע זה קורה, ואיך ניתן לשנות זאת?

מדוע אנשי מכירות מתמקדים בפרטים טכניים במקום בתועלת?

הסיבה המרכזית לכך שאנשי מכירות מתמקדים במפרט הטכני ולא בתועלת של הלקוח, היא שאנשים באופן כללי רגילים לעשות פעולות מבלי לשאול את עצמם "למה אני עושה את זה?". אדם הולך לעבודה כדי להרוויח כסף, אך לעיתים קרובות אינו שואל את עצמו למה הוא באמת רוצה כסף. הוא רוצה כסף כדי לקנות דברים, אבל למה הוא רוצה את הדברים האלה? התהליך הזה, שבו האדם מבצע פעולות בלי להבין לעומק את הסיבה האמיתית לפעולה, גורם לכך שבשעת המכירה, איש המכירות נוטה לדבר על המוצר עצמו, על הפרטים החיצוניים, ולא על הסיבה הפנימית שבגללה הלקוח ירצה לרכוש אותו.

אדם שמוכר רכב ומדבר עם הלקוח על ציפוי מיוחד של הרכב עושה זאת כי הוא בעצמו חושב שהציפוי יפה או מיוחד, אך אינו שואל את עצמו מדוע הציפוי חשוב. אם הוא היה שואל את עצמו, הוא היה מגלה שהציפוי חשוב כי הוא הופך את הרכב ליפה יותר, והרכב היפה גורם ללקוח להרגיש יוקרתי ומאפשר לו להרשים אנשים אחרים. לכן במקום להגיד ללקוח "ברכב הזה יש ציפוי מיוחד, " יהיה הרבה יותר אפקטיבי לומר לו "עם הרכב הזה תוכל להרשים אחרים, כי הוא נראה יוקרתי בזכות הציפוי המיוחד שלו."

איך דפוס החשיבה משפיע על המכירות?

ההבדל העיקרי בין אנשי מכירות מוצלחים לבין אנשי מכירות פחות מוצלחים הוא בדפוס החשיבה ובאופן שבו הם מתרגלים להבין את הרצונות שלהם עצמם. ככל שאדם יתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה משהו?" הוא יתחיל לראות שכל רצון חיצוני מסתיר מאחוריו רצון פנימי עמוק יותר, כלומר, כל פעולה שאנו עושים מטרתה להשיג מטרה אחרת.

כאשר אדם מתרגל את החשיבה הזו לגבי עצמו באופן קבוע, הוא מפתח מיומנות טבעית שבה הוא מצליח לראות באופן אוטומטי את הרצון האמיתי של הלקוח מולו. זה אומר שבמקום לדבר על הרכב, הטלפון, או המוצר עצמו, הוא ידבר ישירות על התועלת הפנימית, על התכלית שהלקוח רוצה להשיג באמצעות הרכישה.

לדוגמה, אם אדם מתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה רכב עם שבע כריות אוויר?" הוא יבין שזה בגלל שהוא רוצה ביטחון. לכן כשהוא יבוא למכור, הוא באופן טבעי יגיד ללקוח "הרכב הזה ייתן לך תחושת ביטחון גדולה יותר כי יש בו שבע כריות אוויר, " במקום להסתפק בתיאור טכני בלבד.

כיצד ניתן להפוך הצגת תועלת ללקוח להרגל אוטומטי?

כדי שאיש מכירות יוכל להפוך את הגישה הזו להרגל אוטומטי, הוא חייב להרגיל את עצמו, בחייו הפרטיים, לשאול תמיד "למה?". ככל שהוא יתרגל לשאול מדוע הוא רוצה דבר מסוים, הוא יבין את הרצונות האמיתיים שלו בצורה עמוקה יותר, וכתוצאה מכך הוא יתחיל להבין את הרצונות של הלקוחות בצורה עמוקה וטובה יותר.

כשאדם מבין מהי המטרה הפנימית שהוא מנסה להשיג דרך פעולותיו, הוא מבין שגם ללקוחות שלו יש רצונות פנימיים מוסתרים מאחורי הרצונות הגלויים. לכן, כשהוא נמצא מול לקוח, הוא יוכל להציג בצורה טבעית ופשוטה את התועלת הפנימית, ובכך להגדיל משמעותית את הסיכויים לסגור עסקה מוצלחת.

לסיכום, מה השינוי שאיש מכירות צריך לעשות?

השינוי המרכזי שאיש המכירות צריך לעשות הוא שינוי בתפיסת החשיבה שלו. במקום להתמקד בפרטים חיצוניים וטכניים, עליו להתרגל לחשוב תמיד על התועלת הסופית ועל המטרה הפנימית של הלקוח. על ידי כך שהוא מתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה את מה שאני רוצה?" הוא יתחיל להבין באופן טבעי מדוע הלקוח רוצה את המוצר, ויוכל להסביר זאת בצורה שמשכנעת את הלקוח לרכוש.

זהו הסוד המרכזי בהצגת מוצרים נכונה ללקוח: תמיד לדבר על התועלת שהלקוח באמת מחפש ולא רק על המוצר עצמו או על הפרטים החיצוניים.
איך למכור נכון: איך להתמקד בתועלת ולא במוצר?

שלום חברים, הפעם נשיב לשאלה הבאה: הרי בתחום המכירות ידוע שבמקום לדבר על המוצר עצמו, עדיף לדבר - בדרך כלל, לא תמיד - על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר. מה הכוונה?

כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, עליך להבין שהלקוח לא באמת אכפת לו מהמוצר עצמו, אלא מהתועלת שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, במקום לנסות לספר לו על המפרט הטכני של המוצר, תנסה לספר לו על היתרונות שהוא מקבל ממנו.

לדוגמה, במקום להגיד ללקוח: "ברכב הזה יש שבע כריות אוויר", עדיף לומר: "הרכב הזה ישמור עליך בטוח יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר."

בקיצור, תדבר עם הלקוח על התועלת שהוא מקבל מהמוצר ולא רק על הפרטים הטכניים שלו. כמובן, זה לא תמיד נכון, אבל ברוב המקרים זו הגישה היעילה ביותר.

למה אנשים לא פועלים לפי ההיגיון הזה?

אם זה כל כך הגיוני, מדוע אנשים רבים שמתעסקים במכירות לא מיישמים זאת? הרי ברור שהלקוח לא באמת מתעניין בכמות ה - RAM של הטלפון או במספר מגה - פיקסלים של המצלמה, אלא במהירות התגובה של המכשיר ובאיכות התמונות שהוא מפיק. אז למה עדיין מוכרים רבים ממשיכים להתמקד בפרטים הטכניים ולא בתועלת ללקוח?

הגורם המרכזי: חוסר מודעות

התשובה לכך היא פשוטה - אנשים פועלים מתוך הרגל ולא שואלים את עצמם "למה?". כאשר אדם מבצע פעולה, הוא בדרך כלל לא עוצר לשאול את עצמו מה הסיבה האמיתית שהוא עושה זאת. למשל, אדם הולך לעבוד כדי להרוויח כסף, אבל למה הוא רוצה כסף? כדי לקנות משהו מסוים. ולמה הוא רוצה לקנות את הדבר הזה? כי הוא מעניק לו תועלת מסוימת.

מי שלא שואל את עצמו "למה אני עושה את מה שאני עושה?", פועל מתוך אוטומט ולא מתוך הבנה עמוקה. זה בדיוק מה שקורה במכירות - מוכר שלא מבין את הרצון האמיתי של הלקוח, יתמקד בפרטים הטכניים של המוצר במקום בתועלת שהוא מספק.

ההפך: אדם ששואל "למה?"

לעומת זאת, אדם שכל פעולה שהוא עושה הוא שואל את עצמו "למה?", יתחיל להבין שכל דבר שהוא רוצה נובע מצורך עמוק יותר. וככל שהוא יתרגל את זה עם עצמו, כך יהיה לו קל יותר להבין גם את הרצונות האמיתיים של הלקוח.

אם מוכר רגיל לשאול את עצמו "למה אני רוצה משהו?" - הוא יתחיל לראות שכל מוצר, כל פעולה, כל החלטה - הם רק אמצעים להשגת מטרה אחרת. וכך, כשהוא יגיע אל הלקוח, הוא יוכל להבין שהלקוח לא מחפש את הפריט עצמו, אלא את התועלת שהוא מספק.

דוגמאות ליישום נכון במכירה

לדוגמה, אם אתה מספר ללקוח: "הרכב הזה מגיע עם ציפוי ייחודי", כדאי שתשאל את עצמך - למה זה חשוב? אם התשובה היא "כי זה גורם לרכב להיראות טוב יותר", אז במקום לומר לו על הציפוי, תגיד לו: "הרכב הזה נראה יותר יוקרתי ומרשים."

עוד דוגמה: נניח שאתה מוכר רכב עם שבע כריות אוויר. אתה יכול להגיד: "לרכב יש שבע כריות אוויר", אבל במקום זאת עדיף לומר: "הרכב הזה בטיחותי במיוחד ושומר עליך טוב יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר."

איך להפוך את זה לאוטומטי?

אם אתה רוצה להיות מוכר מצוין, עליך להתרגל לשאול את עצמך "למה אני רוצה דברים?" ברמה האישית. ככל שתשאל את עצמך את השאלה הזו לעיתים קרובות יותר, כך תוכל להבין טוב יותר את המניעים שלך, מה שיאפשר לך להבין גם את הרצונות האמיתיים של הלקוחות שלך.

אם תתרגל לחשוב כך, תוכל להסביר ללקוחות שלך את המהות של מה שהם מחפשים, במקום רק לתאר להם את המוצר עצמו.
איך למכור ללקוחות, איך להציג מוצר ללקוח, היתרונות של המוצר ללקוח, מהות של רצון, צורה של רצון, למה אני רוצה משהו, למה לקוח רוצה משהו, איך לסגור עסקה, איך לשכנע לקוחות, איך להבין רצונות.

בהצלחה!
חייב הבנה עמוקה לשנות באמצעות הצלחה לתאר מבצע אני רוצה משהו מה הסיבה האמיתית מה אני רוצה במכירות אופי אופי של אנשי מכירות איך להציג איך להציג מוצר איך להציג מוצר ללקוח איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר ללקוח איך למכור מוצרים איש מכירות איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה אנשי מכירות בצורה נכונה דפוסי התנהגות דפוסי חשיבה דפוסי חשיבה של אנשי מכירות הלקוח הלקוח שלך המוצר שלך התועלת של הלקוח התועלת של הלקוח מהמוצר חשיבה טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות להציג להציג ללקוח להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר להציג מוצר להציג מוצר ללקוח לטעות למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה למכור למכור מוצר למכור מוצר ללקוח למכור מוצרים לקוח לקוחות מה הלקוח מקבל מהמוצר מוצר מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות תועלת תועלת של הלקוח תועלת של הלקוח מהמוצר תועלת של לקוח תועלת של לקוח מהמוצר
תכונות אופי - מהן תכונות אופי? איך נוצרות תכונות אופי? איך לשנות תכונות אופי?
... אופי - מהן תכונות אופי? איך נוצרות תכונות אופי? איך לשנות תכונות אופי? תכונות אופי = התכונות המאפיינות את אופיו של האדם. תכונות האופי של האדם = האפיון של צורת ההתנהגות של האדם. הגורם היחיד האחראי על תכונות האופי של האדם, זו צורת החשיבה שלו. תכונות האופי של האדם באות לידי ביטוי במעשים אותם הוא עושה. לא ניתן לדעת את תכונות האופי של האדם, מבלי שיעשה פעולה כלשהי. כל מעשה אותו עושה האדם הוא תוצאה של מחשבה ... לו את הרצון לעשות אותה. כאשר מנתחים את צורת ההתנהגות של האדם ומנסים לאפיין אותה = תכונות אופי של האדם. מסקנה: הגורם האחראי לתכונות האופי של האדם זאת צורת החשיבה שלו. חשיבה חיובית ראיה אופטימית, יוצרת תכונות אופי חיוביות. חשיבה שלילית ראיה פסימית, יוצרת תכונות אופי שליליות. איך משנים תכונת אופי? הדרך היחידה לשנות תכונת אופי, היא על ידי שמגיעים לשורש של המחשבה שלה. פירוש: על האדם לחקור ולאתר את המחשבה רצון שיוצר אצלו את דפוס ההתנהגות. כאשר האדם מוצא את הרצון הזה שיוצר את תכונת האופי, על האדם להמשיך לחקור ולהבין מדוע הרצון הזה כפי שהוא. על האדם לנסות להגיע ... והפנימי של עצמו, שממנו נובעות כל תכונות האופי שלו כאדם. סיכום: תכונת אופי = תוצאה של צורת מחשבה. שליטה בתכונות אופי = הבנת הרצון הראשון של האדם שממנו נובעים כל הרצונות מחשבות כולם. ...
תכונות אופי / אופי - מהי תכונת האופי החשובה ביותר?
... אופי אופי - מהי תכונת האופי החשובה ביותר? אופי. תכונות אופי. מהי תכונת האופי החשובה ביותר? השורש של כל תכונות האופי הוא אחד. השורש של כל תכונות האופי של האדם, זאת המחשבה שלו. אין שום דרך להגיע לשלמות בתכונת אופי אחת, בלי להיות מושלם גם בכל שאר תכונות האופי כולן. כדי להיות מושלם בתכונת אופי אחת, על האדם להגיע לשלמות מחשבתית. מאחר ששורשה של תכונת האופי הוא המחשבה של האדם, ממילא כדי להגיע לשלמות של תכונת אופי אחת, על האדם להגיע למחשבה מושלמת. מאחר ששורשן של כל תכונות האופי הוא אחד, ממילא כולן קשורות זו לזו ונובעות זו מזו. זא כל תכונת אופי משפיעה גם על האחרות. ומכאן ניתן להבין ש: אין תכונת אופי אחת שחשובה יותר מאחרות. כולן חשובות באותה המידה. האדם יכול לבחור כל תכונת אופי ולהתמקד רק בה. כדי להגיע לשלמות בתכונת האופי הנבחרת, על האדם להגיע לשלמות מחשבתית. וממילא גם כל שאר תכונות האופי יסתדרו מעצמן. בנוסף, תכונות האופי של האדם מושפעות גם מהרצון שלו. כדי להגיע לשליטה מלאה באופי, יש להגיע לשליטה מלאה ברצון. כדי להגיע לשליטה מלאה ברצון, יש להגיע לשורש של הרצון העצמי. פירוש: כדי להבין את שורש הרצון של תכונת האופי, על האדם להגיע לשורש הרצון של עצמו. שורש הרצון = הרצון שממנו נובעים כל הרצונות שלו. כאשר האדם מגיע לשורש הרצון של ... משם נובעות גם כל שאר תכונות האופי. שורש הרצון = שורש המחשבה = הגורם בתת המודע שאחראי לכל הרצונות מחשבות של האדם. יחד עם זאת, אם צריך להמליץ על ...
אופי / תכונות אופי - מהי תכונת האופי החשובה ביותר, שהכי כדאי להתמקד בה?
אופי תכונות אופי - מהי תכונת האופי החשובה ביותר, שהכי כדאי להתמקד בה? שאלה: מהי תכונת האופי החשובה ביותר, שכדאי לאדם לשפר אצל עצמו, ושהשיפור שלה, יביא לאדם את התוצאות הטובות ביותר? תשובה: תכונת האופי החשובה ביותר, היא תכונת האמת. ... הטוב ביותר לעשות, הוא להתקרב אל האמת, שהיא חיה בשלום עם המציאות. והאמת מזככת את ההסתכלות של האדם על המציאות, ועל ידי זה החיים שלו הופכים לטובים באמת. ונסכם: תכונת האופי החשובה ביותר היא תכונת האמת. ...
הספר להצליח בכוח המחשבה - אופי, תכונות אופי - למה אמת היא תכונת אופי *היחידה* החשובה באמת? איך להיות אמיתי?
הספר להצליח בכוח המחשבה - אופי, תכונות אופי - למה אמת היא תכונת אופי *היחידה* החשובה באמת? איך להיות אמיתי?
... להצליח בכוח המחשבה - אופי, תכונות אופי - למה אמת היא תכונת אופי היחידה החשובה באמת? איך להיות אמיתי? מהי תכונת האופי היחידה החשובה באמת? אליעד כהן מסביר כי תכונת האופי החשובה ביותר, ואף היחידה החשובה באמת, היא תכונת האמת. אנשים רבים מדברים על תכונות שונות כמו ...
אופי האדם, לשנות תכונות אופי שליליות, תכונות אופי חיוביות, תכונות אופי טובות, תכונות אופי רעות
אופי האדם, לשנות תכונות אופי שליליות, תכונות אופי חיוביות, תכונות אופי טובות, תכונות אופי רעות ובו יתבאר העניין של תכונות האופי של האדם. איך נוצרות תכונות האופי של האדם? מהן תכונות אופי חיוביות? מהן תכונות אופי שליליות? וכיצד יכול האדם לשנות את תכונות האופי שלו? ומי שיתבונן יראה, כי כאשר האדם נולד ועוד לא הספיק להביע את עצמו בכל צורה שהיא, הרי שעדיין לא ניתן לומר, שיש לו תכונות אופי. וכמו כן, על רובוט חסר בחירה, לא ניתן לומר עליו שיש לו תכונות אופי. כי התכונות של אותו הרובוט, הן אינן האופי האישי שלו, והן אינן ביטוי האישיות שלו, אלא הן רק דבר שתכנתו את הרובוט, לפעול כך או אחרת. והרעיון הוא, שתכונות אופי של אדם, הן בעצם הצורה שבה האדם רגיל להתנהג מתוך מודעות עצמית חיצונית, או מתוך מודעות עצמית פנימית מתת המודע של האדם. כגון לדוגמה, אדם שרגיל לכעוס על כל מיני דברים יותר מהממוצע. אז אדם כזה, יגדירו, שיש לו תכונת אופי של כעס. ואדם שרגיל בדכ לשקר, יאמרו שיש לו תכונת אופי של שקרן. ואדם שרגיל לומר את האמת, יאמרו שיש לו תכונת אופי של דובר אמת. אבל תכונת האופי, היא לא משהו ממשי באמת, שקיימת או לא קיימת. אלא היא רק תיאור, של ההתנהגות של האדם. זא האדם יכול לומר את האמת או לשקר. ואו שהאדם אמר את האמת, או שהוא שיקר. וכאשר האדם חוזר על אותו דפוס פעולה, פעם אחרי פעם, אז מגדירים שיש לו תכונת אופי שכזו. דהיינו, מנסים לומר, שתכונת האופי, דהיינו, ההרגל והתכנות של האופי שלו, הוא לומר את האמת לשקר. ותכונת אופי פירושה, התכנות של האופי של האדם. דהיינו, האדם מתוכנת להתנהג בצורה כלשהי. ותכונת אופי, יכולה להיות מתוך מודעות עצמית פנימית, או מודעות עצמית חיצונית. דהיינו, מי שמתרגל לחפש תמיד את האמת, ועושה זאת באופן מודע. לאדם כזה יש תכונת אופי מודעת, של חיפוש האמת. אבל יש גם תכונות אופי, שנראה שהן באות ממקום לא נודע, שהוא התת מודע של האדם. כי לפעמים האדם רגיל להתנהג בצורה כלשהי. והאדם עושה זאת, לא מתוך מודעות עצמית מודעת, אלא מתוך מקום פנימי בתוכו של תת המודע שלו, שגורם לו להתנהג כך או אחרת. וזו תכונת אופי, שנובעת מתת המודע של האדם. ונמצא אם כן, כי תכונות אופי של האדם, הן בעצם תיאור של כיצד האדם רגיל להתנהג בדכ. ככ רגיל להתנהג בצורה כלשהי, עד שמגדירים שהאדם נראה כאילו יש בו תכנות של רובוט, שהוא יתנהג בצורה כלשהי. וזה נקרא תכונת אופי. ויש סוגים שונים של תכונות אופי. יש תכונות
מנהיגות מהי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, פוליטיקה, ראש ממשלה, במי לבחור? בוזי הרצוג, ציפי ליבני, למי להצביע? מניפולציות שכנוע, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, אופי של מנהיג, ניתוח טקסטים
מנהיגות מהי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, פוליטיקה, ראש ממשלה, במי לבחור? בוזי הרצוג, ציפי ליבני, למי להצביע? מניפולציות שכנוע, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, אופי של מנהיג, ניתוח טקסטים
... מהי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, פוליטיקה, ראש ממשלה, במי לבחור? בוזי הרצוג, ציפי ליבני, למי להצביע? מניפולציות שכנוע, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, אופי של מנהיג, ניתוח טקסטים מהם סודות השכנוע של ביבי נתניהו? ביבי נתניהו משתמש בטכניקות שכנוע רבות ומתוחכמות שמטרתן לגרום לקהל שלו להאמין בו באופן מוחלט. אחת הטכניקות ... מודה באפשרות שגישות אחרות עשויות להיות נכונות, שכן אז הוא לא יהיה חיוני. אם הוא יסכים שהעולם צודק וניתן לטפל באיראן בדרכים אחרות, הציבור יחשוב שהוא אינו נחוץ. לכן הוא מקפיד להציג את כל האחרים כטועים, והוא לבדו צודק. כך הוא משכנע את הקהל שחייבים דווקא אותו כראש ממשלה. מהם סימני המנהיגות האמיתיים לפי אליעד כהן? אליעד כהן מנתח את המושג ...
תכונות אופי מנוגדות, שינוי תכונות אופי, איזון תכונות אופי, אופי טוב, אופי רע, פחד מאתגרים, שעמום, רצון להצליח, פחד להיכשל, איזון רגשי, זוגיות מוצלחת, זוגיות מאוזנת, איך להצליח בחיים?
תכונות אופי מנוגדות, שינוי תכונות אופי, איזון תכונות אופי, אופי טוב, אופי רע, פחד מאתגרים, שעמום, רצון להצליח, פחד להיכשל, איזון רגשי, זוגיות מוצלחת, זוגיות מאוזנת, איך להצליח בחיים?
... אופי מנוגדות, שינוי תכונות אופי, איזון תכונות אופי, אופי טוב, אופי רע, פחד מאתגרים, שעמום, רצון להצליח, פחד להיכשל, איזון רגשי, זוגיות מוצלחת, זוגיות מאוזנת, איך להצליח בחיים? מהם האתגרים והקשיים שמביאים ... בחיי היום - יום שלנו. הוא מציין כי יש למצוא את הדרך להתמודד עם הפחדים ועם הרצונות השונים באופן שלא יפגע בהצלחה האישית. תכונות אופי מנוגדות שינוי תכונות אופי איזון רגשי איך להצליח בחיים? פחד מהכישלון ...
איך לאבחן אנשים? איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות מישהו? איך להצליח בדייט? האם מישהו אוהב אותי? חלק 1
איך לאבחן אנשים? איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות מישהו? איך להצליח בדייט? האם מישהו אוהב אותי? חלק 1
... לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות ... חלק 1 בהרצאה זו, דובר על דרכים ואסטרטגיות לאבחן ולנתח אנשים, לזהות תכונות אופי, להבין רגשות, ולהבין כיצד להתמודד עם ... קריאה של שפת גוף, שאלות עקיפות, וסיפורים לדוגמה. איך ניתן להבין תכונות אופי של אדם מתוך שיחה? הדוברים עוסקים בשאלה איך אפשר להבין את תכונות האופי של אדם מתוך שיחה רגילה איתו. הם ... שמעדיף להיות לבד. כיצד ניתן לזהות אם אדם עצבני? כחלק מההבנה של תכונות האופי, הדוברים עסקו בזיהוי של סימנים המעידים ... גפיים או התנהגות פיזית אחרת שמצביעה על מתח. מהו תהליך זיהוי של תכונות אופי בעזרת סיפור? הדוברים המשיכו לדבר על ... בכעס או במתח, זה יכול להעיד על נטייתו לעצבנות. הם דיברו על איך סיפור יכול להציג את תכונות האופי של אדם ולהוביל לאבחון מדויק יותר של ... זו, דובר על השיטות השונות לאבחון והבנת אנשים, תוך כדי ניתוח של תכונות אופי, רגשות, ותשובות לשאלות שונות. השיחה ...
איך לאבחן אנשים? איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות מישהו? איך להצליח בדייט? האם מישהו אוהב אותי? חלק 2
איך לאבחן אנשים? איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות מישהו? איך להצליח בדייט? האם מישהו אוהב אותי? חלק 2
...בהתאם - זה נראה כאילו היא לא אוהבת. אבל אם אתה בטוח שיש לה את כל הסיבות לאהוב אותך, ייתכן שבכל זאת היא כן אוהבת, גם אם היא לא מבטאת זאת. מה יותר חזק - לבדוק אהבה כסיבה או כתוצאה? האם עדיף לבדוק אם אהבה היא הסיבה ולפי זה להסיק מסקנות, או לבדוק אותה כתוצאה? בכל תחום, אם בודקים משהו כתוצאה (כלומר: אם יש את כל התנאים, בהכרח שזה קורה), זו בדיקה חזקה יותר. אבל זה לא תמיד נכון - כי זה תלוי במידת הוודאות שהסיבה מובילה לתוצאה. איך להכריע מה לבדוק - סיבה או...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אופי של אנשי מכירות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אופי של אנשי מכירות, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, ייעוץ פילוסופי, תמיכה נפשית בתחום אופי של אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 1.3906 שניות - עכשיו 30_05_2025 השעה 15:50:55 - wesi1