אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איכות המנהל ✔יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו לעבוד איתו וכולי? האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל, מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להרגיש כלפיו? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להתייחס אליו? ועוד.

אז לכאורה בפשוטם של דברים, הגיוני לומר שמנהל טוב אמור לגרום לעובדים שתחתיו לאהוב לעבוד איתו, להעריך אותו, לכבד אותו וכולי. כי אם העובדים לא אוהבים את המנהל שלהם, הרי שזה יכול להעיד על כך שהמנהל שלהם לא מנהל אותם בצורה נכונה.

ובכל ארגון, אם נשאל את העובדים אם המנהל שלהם הוא מנהל טוב או רע, בעיניהם, הם ידרגו אותו בין השאר, גם לפי כמה שכיף וטוב להם לעבוד איתו ולעבוד מולו. ומאוד חשוב איך שהעובדים מתייחסים למנהל שלהם וכמה הם מעריכים אותו וכולי.

אז זהו, שלא כך הם הדברים. ואני אסביר. כאשר אנחנו שואלים ובודקים האם מנהל הוא מנהל טוב או מנהל רע, מנהל כושל או מנהל מוצלח, עלינו לשאול, מה ההגדרה שלנו למנהל טוב ואת מי אנחנו שואלים האם המנהל הוא מנהל רע או מנהל טוב? ובעיני מי אנחנו בודקים אם המנהל הוא מנהל מוצלח או מנהל כושל.

כי מי שיש שכל בקודקודו יבין, שכמעט תמיד עשוי להיות פער גדול ביותר בין איך העובדים בארגון תופשים את המנהל שלהם, לבין איך המנהל של המנהל, תופש את המנהל שתחתיו. ואני אסביר.

כאשר אנחנו נשאל עובדים בארגון שעובדים מתחת למנהל מסוים, מה דעתם על המנהל שלהם וכולי? הם יענו מנקודת המבט שלהם, ביחס לציפיות שלהם מהמנהל שלהם. ומה בדרך כלל יהיו הציפיות של העובדים מהמנהל שלהם? בדרך כלל הצפייה המרכזית תהיה, שהוא ינהל אותם כמה שפחות כדי שהם יעבדו כמה שפחות. וברור שיש כאן אולי הכללה ואולי הגזמה.

אבל במהות באופן עקרוני, אנשים לא אוהבים לעבוד. ואנשים אוהבים לעבוד כמה שפחות ולקבל כמה שיותר תגמול, גם בלי לעבוד. וכמו שאמרו חז"ל "היום קצר והמלאכה מרובה, והפועלים עצלים, והשכר הרבה, ובעל הבית דוחק". כי בדרך כלל, הפועלים היו מעדיפים לעבוד כמה שפחות, בממוצע.

ולכן הציפייה המרכזית של העובדים מהמנהל שלהם, היא שהוא יהיה כמה שיותר נחמד כלפיהם ושהוא יעמיס עליהם כמה שפחות עבודה כדי שהם יתאמצו כמה שפחות ושיעבדו כמה שפחות.

אבל אם בעל עסק רוצה לבחון את איכות הניהול שלו עצמו או את איכות המנהל שתחתיו שאחראי על העובדים שתחתיו, עליו להבין שהמדד לאיכות הניהול של המנהל, היא אמורה להיות ביחס לביצועים של העסק וביחס לתוצאות העסקיות, ולא ביחס לשביעות רצון העובדים מהמנהל שלהם.

דהיינו, שמנקודת המבט של בעל העסק, הדבר היחיד החשוב הוא, זה שהעסק יצליח כמה שיותר וזאת המטרה היחידה של העסק עצמו, להצליח כמה שיותר. וזה בהחלט נכון, שכדי שעסק יצליח, לשם כך כנראה צריך גם שהעובדים יהיו מרוצים מהמנהל שלהם. כי עובדים לא מרוצים, כנראה יעבדו פחות טוב מעובדים מרוצים.

אבל זאת לא באמת כל האמת וזאת לא נקודת המבט הנכונה להסתכל על הדברים. כי מצד האמת, המנהל אמור לגרום לעסק להצליח כמה שיותר. וכדי שהעסק יצליח, צריכות להתבצע עבודות מסוימות. והעבודות האלו מתבצעות על ידי עובדים מסוימים. וכדי שהעבודה תתבצע על ידי העובדים, צריך שהעובדים ירצו לבצע את העבודה שלהם.

ומכך לכאורה נובע ש: אם העובד לא יהיה מרוצה מהמנהל שלו, אז העובד לא ירצה לבצע את העבודה, ואז העבודה לא תבוצע ואז העסק לא יצליח. אבל זאת כמובן לא כל האמת. כי עובד מבצע את העבודה שלו כשהוא רוצה לבצע את העבודה שלו. והעובד רוצה לבצע את העבודה שלו, ממגוון רחב של סיבות, מקל וגזר שכר ועונש ועוד כל מיני שיקולים שונים כאלו ואחרים.

וזה בהחלט נכון לומר, שמנהל טוב, יגרום לעבודה להתבצע. והעבודה כנראה תתבצע על ידי העובדים שירצו לבצע אותה. וזה גם נכון לומר, שאם העובדים יאהבו את המנהל, בסיכוי גבוה שהם יותר ירצו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אבל זה לא מדוייק במאה אחוז. כי השאלה הנשאלת היא, למה העובדים אוהבים את המנהל שלהם? מאיזו סיבה? האם זה בגלל שהוא מנהל רע עבור הארגון, דהיינו, שהוא לא מנהל אותם טוב ולכן הם אוהבים אותו?

והמהות הנכונה להסתכל על הדברים היא, לא דרך האם וכמה העובדים אוהבים את המנהל שלהם וכמה הם מרוצים ממנו, כי זה לא באמת משנה. אלא כאשר אנחנו בודקים את הביצועים של המנהל, ביחס לטובת הארגון ולטובת העסק, אז עלינו לשאול את עצמנו, האם לדעתנו יש דרך טובה יותר לנהל את העובדים, כדי שבסך הכל הם יעבדו יותר טוב. ועל בסיס זה, צריך למדוד את המנהל.

כי בסוף יש סוג של איזון, בין לגרום לעובדים לאהוב את המנהל על ידי זה שהוא נותן להם כמה שפחות תחושת עבודה וכולי, לבין כמה שהמנהל צריך לנהל את העובדים שלו, במובן הקשוח של לתת להם משימות, הגדרת יעדים לביצוע, לוחות זמנים וכולי.

ועוד נוסיף ונעמיק: המנהל לא אמור להימדד לפי האם וכמה העובדים שתחתיו אוהבים אותו ומה הם חושבים עליו, אלא המנהל כן אמור להימדד לפי האם יש אלטרנטיבה יותר טובה, ביחס לנסיבות, איך הוא כמנהל יכול לנהל את העובדים בצורה שונה, כדי שהעובדים יספקו תוצאות טובות יותר.

ויכול להיות המנהל הוא מנהל כושל ומנהל גרוע, דווקא בכך שהעובדים שתחתיו אוהבים אותו כמה שיותר. כי יש מנהלים שמנסים למצוא חן בעיני העובדים שלהם, ממגוון רחב של סיבות. אבל מנהל טוב אמור להיות מנהל שלא אכפת לו בכלל מה העובדים...
להקצין מנהל גרוע לאהוב אותך איך הכי נכון לנהל עובדים תוצאות עסקיות סיבות סיבה איכות ניהולית לוחות זמנים איך לנהל עובד איך להצליח כמה שיותר אהבה איך לאהוב איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך ללמוד איך ללמוד לנהל איך ללמוד לנהל עובדים איך ללמוד ניהול איך לנהל איך לנהל את המנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים איכות איכות הניהול איכות ניהולית איפה ללמוד ניהול גרוע דירוג מנהלים האם המנהל מנהל האם המנהל מנהל טוב האם ללמוד ניהול האם לנהל עובדים המנהל מנהל המנהל מנהל טוב הערצה יועץ יחסי מנהל עובד יחסי מנהל עובדים יחסי עובד מנהל יחסי עובדים יעוץ יעוץ למנהלים לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לעובד לגרום לעובדים לאהוב לגרום לעובדים לאהוב אותך להעריץ להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך ללמוד ללמוד לנהל ללמוד לנהל עובדים ללמוד ניהול למידה לנהל לנהל את המנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל מנהל לנהל מנהלים לנהל עובד לנהל עובדים לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע עובד לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה לעובדים מיהו מנהל טוב מיהו מנהל רע ממי ללמוד מנהל מנהל גרוע מנהל טוב מנהל טוב או מנהל רע מנהל כושל מנהל נערץ מנהל רע מנהל רעיל מנהל שהעובדים אוהבים אותו מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו מנהלים מנטור מנטור למנהלים מנטורים מנטורינג מנטורינג למנהלים מעריצות מעריצים מתי לנהל את העובד ניהול ניהול מנהלים ניהול עובד ניהול עובדים ניהול רעיל נערץ עובד עובדים ציון מנהלים רצון שביעות רצון שביעות רצון העובדים מהמנהל
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
... מושפעת גם ממי שמנהל את השיווק. אבל תהליך שיווקי יכול להצליח או לא להצליח, מהמון גורמים שאינם קשורים בהכרח לאיכות מנהל השיווק. לדוגמה, שיווק יכול לא להצליח במקרה של בעיית תקציב שיווקי, או במקרה של בניית מותג מחדש, או במקרה ... המון ביקוש למוצר מסיבות שונות וכיוב. בקיצור, הנל עסק באיך למדוד את איכות השיווק, בנפרד מהשאלה איך למדוד את איכות מנהל השיווק, ששם צריכים לשקלל גם את האלטרנטיבות והאפשרויות שהיו למנהל השיווק. ולפעמים השיווק מצליח למרות מנהל שיווק גרוע ולפעמים ...
האם לבחור בביבי נתניהו? האם להצביע לביבי נתניהו? האם ביבי נתניהו הוא מנהל טוב או מנהל כושל? ההבטחות של ביבי נתניהו, הבטחות של פוליטיקאים, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? האם לפטר או לא?
האם לבחור בביבי נתניהו? האם להצביע לביבי נתניהו? האם ביבי נתניהו הוא מנהל טוב או מנהל כושל? ההבטחות של ביבי נתניהו, הבטחות של פוליטיקאים, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? האם לפטר או לא?
...ישראל מצויה במקום טוב יותר תחת הנהגת נתניהו, אבל עדיין לא כל הציפיות התממשו. השאלה היא אם לא ניתן היה להוציא תוצאות טובות יותר אם היה ניהול אחר או אם היו מי שמבצע את ההבטחות באופן עקיב יותר. האם בנימין נתניהו מנהל טוב? הבטחות פוליטיות והשפעתן על הציבור ניהול כושל וכיצד לזהות אותו האם יש אלטרנטיבה טובה יותר לביבי נתניהו? איך לבחור מנהל טוב לארגון? כיצד להבטיח ביצוע הבטחות פוליטיות? האם כדאי להצביע לבנימין נתניהו? האם הוא מנהל טוב או מנהל כושל? במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלות בנוגע לבחירתו של...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
...החוצפנית שלו, צריך לפעול במהירות. האם כדאי לפטר את העובד? כשהשאלה עלתה אם יש יתרונות בהשארת העובד בעסק, אליעד לא מצא יתרון אמיתי. הוא הסביר, שכאשר עובד לא מקשיב למנהל וגורם לבעיות משמעת, זה עשוי להוביל לפגיעות במורל הצוות ולפגוע בהצלחה של העסק. אם העובד לא מקשיב ומבצע את עבודתו בצורה רשלנית או מתוך תחושת חוסר כבוד כלפי המנהל, אז הוא לא שווה את הסיכון לטווח הארוך. אם העובד מהווה סיכון לצוות ולמנהל, לא כדאי לשמור אותו. אליעד גם הציין, שאם הייתה עלות אפס לפיטורין (כלומר, אין לכך השפעה על העסק), אז...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
...הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי בלנהל את עצמך. מדוע לימודי ניהול סטנדרטיים אינם מספיקים? אליעד מדגיש שוב ושוב כי לימודי ניהול רגילים, קורסים, הדרכות וסדנאות ניהול בדרך כלל אינם אפקטיביים מספיק, ואף קורא להם חרטות וקשקושים. הסיבה לכך היא שמרבית האנשים שמלמדים את התחום הזה, לפי אליעד, אינם מסוגלים לנהל אפילו את עצמם בצורה מושלמת. הוא נותן דוגמה פשוטה לכך, ומציע לשאול כל מומחה ניהול - האם הוא הצליח להשיג את כל המטרות...
שיטות ניהול, שיטה לניהול עובדים, ללמוד ניהול, גישות בניהול, לימודי ניהול, ללמוד להיות מנהל, מהי שיטת הניהול הטובה ביותר? איך הכי נכון לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך להצליח בניהול? טיפים להיות מנהל, תכונות של מנהל מוצלח
שיטות ניהול, שיטה לניהול עובדים, ללמוד ניהול, גישות בניהול, לימודי ניהול, ללמוד להיות מנהל, מהי שיטת הניהול הטובה ביותר? איך הכי נכון לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך להצליח בניהול? טיפים להיות מנהל, תכונות של מנהל מוצלח
...להרגיש שלא סומכים עליו, וזה יכול לגרום לו דווקא לרצות לא לבצע את המשימה או לאבד מוטיבציה. למה כל שיטות הניהול מוגבלות? אליעד מדגיש שכל שיטות הניהול השונות הן כמו כלי עבודה. הוא משווה את זה לפטיש, מסור או מברג - כל כלי מתאים לפעולה מסוימת. בדיוק כמו שלא תמיד צריך פטיש, לא תמיד שיטה אחת מתאימה בכל מצב. למשל, כשמשתמשים בפטיש צריך גם לדעת איזה סוג פטיש לבחור, האם הוא יהיה קל או כבד, באיזו זווית להחזיק אותו, איך בדיוק לתת את המכה וכו. באותו אופן, כל שיטת ניהול דורשת מהמנהלים להבין איך ומתי להשתמש בה...
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
...העובדים ולהבין מה מניע אותם. הבנת התנגדויות - לזהות מדוע עובד מסוים לא רוצה לבצע משימה ולפתור את ההתנגדות שלו. יכולת ליצור מוטיבציה פנימית - לגרום לעובדים להרגיש שהתפקיד שלהם משרת את המטרות האישיות שלהם, לא רק את מטרות הארגון. לסיכום, מנהל טוב חייב להיות איש מכירות טוב. עליו לדעת כיצד למכור לעובדים את תפקידם ולהוביל אותם מתוך רצון ומוטיבציה אמיתית לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה מול העובדים למכור לעובדים את התפקיד שלהם מאפיינים של מנהל מצליח איך לנהל עובדים...
לקיחת אחריות על התוצאה, לקחת אחריות על המאמץ, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, אחריות של מנהל, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, תתאמץ בלי קשר לתוצאה, להצביע לביבי נתניהו, שכר על המאמץ, ניהול כושל, מנהל כושל
לקיחת אחריות על התוצאה, לקחת אחריות על המאמץ, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, אחריות של מנהל, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, תתאמץ בלי קשר לתוצאה, להצביע לביבי נתניהו, שכר על המאמץ, ניהול כושל, מנהל כושל
...נדרשת תוצאה ברורה. הוא מציין דוגמה נוספת מעולם התיקונים: אם אדם מזמין איש מקצוע לתקן את המקרר, לא מעניין אותו המאמץ של הטכנאי - מה שמעניין אותו זה האם המקרר עובד או לא. אם הטכנאי השקיע מאמץ אך המקרר עדיין לא עובד, הוא נכשל במשימה. אליעד מדגיש שהלקוח משלם על תוצאות ולא על מאמצים. מדוע הגישה של ביבי נתניהו מוגדרת כניהול כושל? בהמשך, אליעד מתייחס כדוגמה לניהול פוליטי. הוא מציג ביקורת על ראש הממשלה, ביבי נתניהו, ומדגים כיצד נתניהו נחשב בעיניו למנהל כושל. הסיבה המרכזית לכך היא שנתניהו, לדבריו, התחייב...
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
...אוהב, עליך להתנסות בהן בצורה אקטיבית: לקרוא על התחום ולהבין כיצד אחרים מצליחים בו. לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות שיכולות להפוך את הביצוע ליותר קל ואפקטיבי. לתרגל שוב ושוב עד שהמשימה הופכת לטבעית וקלה יותר עבורך. לבקש משוב ולשפר את הדרך שבה אתה מבצע את המשימה. לפתח סקרנות ולמצוא עניין בלמידת מיומנויות חדשות. כאשר משנים את הגישה ורואים כל משימה כאתגר ולא כמטלה שיש להיפטר ממנה, קל יותר להתמיד, להשתפר ולמצוא עניין גם בדברים שבעבר היו נראים משעממים או בלתי נסבלים. ניהול עסקים איך לאהוב משימות בעסק אימון...
מנטורים לטיפשים, איך להצליח בלי להתאמץ? איך להיות מנטור להצלחה? איך להצליח בקלות? איך להצליח בתור מנטור? מנטור לעסקים, מנטור לחיים, מנטור לזוגיות, מנטור למנהלים, מנטור להתפתחות אישית, רצון להתפרסם, להיות מפורסם, להיות סלבריטי
מנטורים לטיפשים, איך להצליח בלי להתאמץ? איך להיות מנטור להצלחה? איך להצליח בקלות? איך להצליח בתור מנטור? מנטור לעסקים, מנטור לחיים, מנטור לזוגיות, מנטור למנהלים, מנטור להתפתחות אישית, רצון להתפרסם, להיות מפורסם, להיות סלבריטי
...מצליח, למרות שבמציאות הוא לא בהכרח כזה. אז למה זה חשוב לשים לב? שימו לב לתופעה הזאת, במיוחד כשאתם נתקלים במנטורים למיניהם או באנשים שמציגים את עצמם כמומחים. תשאלו את עצמכם: האם האדם הזה באמת מומחה? האם הוא ברמה של אלו שהוא טוען ללמד? האם הוא יכול לתת ייעוץ עסקי למיליארדרים כמו דונלד טראמפ או ביל גייטס? האם יש לו ידע שיכול לחדש משהו לאנשים שנמצאים בטופ של עולם העסקים? אם התשובה היא כן, אז כל הכבוד, אולי באמת יש לו משהו אמיתי להציע. אבל ברוב המקרים, המנטורים והגורואים למיניהם מחלקים עצות שמתאימות...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
...ליצירת מוטיבציה, אך הוא לא תמיד יעיל לאורך זמן. למשל, עובד שמקבל שכר גבוה מדי עלול להגיע למצב שבו כבר לא ירגיש צורך לעבוד או שירצה לעזוב כי כבר השיג את מטרתו הכלכלית. בנוסף, עובד יכול להישאר לא מרוצה גם אם יקבל העלאת שכר, כי הבעיה האמיתית שלו לא תמיד קשורה לכסף, אלא לרצונות אחרים שלא מתמלאים, כמו תחושת ערך, הכרה, הערכה מהמשפחה, או תחושת משמעות בחיים. איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים? אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא רק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איכות המנהל, איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איכות המנהל, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, מאמן אישי לימודים, קואצ'ר מומלץ בתחום איכות המנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5625 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 09:08:54 - wesi1