אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך קובעים מחיר? ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
דיוק תחושת חוסר להבין מוצרים יקרים היגיון שירות מחיר גבוה מחיר של מוצר אמונה אמון לקוח nlp איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לקבוע איך לקבוע מחיר איך לתמחר איך לתמחר מוצר איך מתמחרים איך מתמחרים שירות איך קובעים מחיר איך קובעים מחיר לשירות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר התנהגות זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח כלכלה כלכלה התנהגותית להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקבוע לקבוע מחיר לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לתמחר לתמחר מוצר מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר למוצר מחיר של מוצר מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נלפ פסיכולוג פסיכולוגי פסיכולוגיה פסיכולוגיות פסיכולוגים קביעת מחיר קביעת מחיר למוצר קשה למכור מוצר יקר שיטות שיטות תמחור שיטות תמחור מוצר שירות תמחור תמחור מוצר תמחור מוצרים תמחור פסיכולוגי
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? מתי לקוח מבקש הנחה? שיקולים האם לתת הנחה ללקוח, איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך להתייחס לנותן שירות? איך לקבל שירות טוב? איך לתמחר שירות? איך קובעים מחיר לשירות? כמה כסף לבקש על שירות? כסף לבקש על שירות, לאהוב את נותן השירות, לבחור ספק שירותים, איך הנחה משפיעה על ...
איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה, טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול?
... בעתיד וזה מגדיל את הסיכוי שהוא ייתן לך הנחה על כמות עתידית שאתה אולי תרכוש ממנו בעתיד, כבר עכשיו ברכישה הראשונה. לסיכום: מי שרוצה לדעת איך לקבל הנחה מספקים מוכרים וכיוב, כדאי שילמד את נקודת המבט של המוכר. איך קובעים מחיר? איך יודעים האם כמה ולמה ואיך לתת הנחה? איך להתמודד עם התנגדויות מכירה של לקוח שרוצה הנחה? וכולי. אם וככל שתכיר יותר טוב את כל הדברים האלו, זה מגדיל את הסיכוי שתוכל לקבל ...
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
... צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? ... מוצדקים לרמות את הלקוחות? אליעד כהן מבהיר נקודה חשובה לגבי הגישה של טכנאי הגז שמרמים. הם מגיעים עם תפיסה שלפיה התשלום הוא עבור הביקור והשירות שהם מעניקים, ולאו דווקא על התוצאה ... באותה צורה, טכנאי גז יכול לחשוב שגם הלקוח משלם לו על ידע וזמן ולא רק על החלפה ממשית של הבלונים. מה תפקיד הלקוח במקרים של רמאות מצד נותני שירות? אליעד מצביע על כך שגם ללקוח יש אחריות במצב שנוצר. הוא מציין שבתוכנית הטלוויזיה, הלקוחה לא בדקה מראש מה עלות השירות או לא דרשה לדעת מראש מה בדיוק הטכנאי עושה. היא למעשה הזמינה את המצב שבו הטכנאי מרמה אותה, בכך שלא התעניינה או לא בדקה דברים בסיסיים. לקוחות רבים לא מעריכים נכון את נותן השירות ולא מבינים שגם כאשר הטכנאי מגיע ולא מוצא תקלה, עדיין נעשה כאן שירות כלשהו. הטכנאי נסע, הגיע והשקיע ... מספיק את הביקור והזמן שלו. לכן הוא מעדיף לשקר ולומר שהחליף משהו כדי לקבל תגמול על הזמן שהקדיש. מה ההבדל בין תשלום על תוצאה לתשלום על שירות? אליעד מחדד את ההבדל בין שתי גישות לתשלום: גישה של תשלום על תוצאה - הלקוח משלם רק אם הבעיה באמת נפתרה או שהעבודה בוצעה בפועל. גישה של תשלום על שירות - הלקוח משלם עבור עצם העובדה שבעל המקצוע הגיע, בדק ונתן שירות, גם אם לא הייתה בעיה או לא הייתה עבודה ממשית. אליעד מסביר שאם מראש היה ברור לטכנאי שהוא מקבל תשלום על השירות והזמן, לא הייתה נוצרת אצלו ... הייתה נמנעת. כיצד ניתן למנוע מקרי רמאות? לסיום, אליעד מדגיש שתי דרכים מרכזיות להפחתת מקרי הרמאות מצד נותני השירות: שהלקוח יעריך מראש את השירות שניתן לו, ויבין שגם הזמן והמאמץ של נותן השירות שווים כסף. שתהיה שקיפות מראש לגבי ... חסר ערך, יהיה הרבה פחות אינטרס לבעלי המקצוע לרמות אותם. למה טכנאי גז משקרים? פרצה קוראת לגנב לדון לכף זכות יצאת צדיק או רשע? תשלום על שירות או תוצאה? למה אנשים מרמים? ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר? בשיחה זו, אליעד כהן מתמקד בשאלה מה הזמן הטוב ביותר לשלם לבעל מקצוע או נותן שירות - האם עדיף לשלם מראש, בסוף, באמצע התהליך, או לפי ההתקדמות? נבחנים מספר היבטים, יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות השונות, מתוך מטרה להבין מהו העיתוי האידיאלי שישפיע על איכות השירות שתקבל ועל ההנאה מהמוצר או מהשירות. איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? אליעד מציין שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות, כי המוטיבציה היא זו שתשפיע על איכות השירות בפועל. הוא מציג כמה סיבות שונות שיכולות להניע נותן שירות לספק שירות טוב: נותן השירות מעוניין לקבל כסף ולכן השירות שהוא מספק תלוי בציפייה שלו לקבל את התשלום. נותן השירות מספק שירות איכותי כי הוא מרגיש מחויב לאחר שכבר קיבל חלק מהכסף מראש. נותן השירות פשוט אוהב את העבודה שלו ומספק שירות טוב ללא קשר ישיר לתשלום. נותן השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ואין לו יותר למה לצפות. לעומת זאת, אם כל הכסף ניתן רק בסוף העבודה, קיימת סכנה שהמוטיבציה שלו תפחת בגלל שהתגמול ... עקב המרחק של התגמול. לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים להרגיש שהם קיבלו משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל אותו בחינם, כי התשלום כבר מאחוריו. לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא מאמץ מיוחד או התחייבות מוקדמת, ולכן ירגיש יותר טוב וייהנה יותר מהמוצר או מהשירות. אליעד מוסיף ואומר שכל אחת מהאפשרויות יכולה להיות נכונה בהתאם למצב, כי ההנאה של האדם תלויה בתחושה האישית שלו ביחס לכסף, ביחס למוצר, וביחס לחוויה שהוא רוצה לקבל. אין תשובה חד - משמעית שמתאימה לכל המקרים, אלא תלוי מה האדם רוצה לחוות ולפי זה הוא צריך לבחור מתי לשלם. מתי ...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
... במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו? מתי הכי משתלם לשלם לנותן שירות? אחת הסוגיות שאליעד כהן עוסק בה היא השאלה מתי הכי כדאי לשלם למישהו שנותן לך שירות?. במהלך ההסבר שלו, אליעד מביא מגוון דוגמאות מפורטות כדי להמחיש את השיקולים השונים שמשפיעים על קבלת ההחלטה בנוגע לעיתוי התשלום - האם לשלם מראש, באמצע השירות, או רק בסופו. הוא בוחן במיוחד את המקרה של נסיעה במונית כדוגמה מרכזית, אך מתייחס גם למקרים אחרים כמו הזמנת אתר אינטרנט ... שישנם מספר רב של שיקולים המשתנים מנהג לנהג וממצב למצב. מדוע אין תשובה חד - משמעית בנוגע לעיתוי התשלום? אליעד מדגיש כי לא קיימת תשובה מוחלטת, כי התנהגות הנהג מושפעת מגורמים רבים ומגוונים: רמת הלחץ הכלכלי של הנהג: אם לנהג חשוב במיוחד לקבל את הכסף והוא במצב כלכלי קשה, ... שאוהב לחץ ומוטיבציה כספית גבוהה, או שהוא אדיש ולא יושפע כלל מכך שכבר קיבל או עוד לא קיבל את הכסף. איך אליעד מסביר את ההבדל בין נסיעה במונית לקבלת שירות מבעל מקצוע? אליעד מתייחס לכך שיש הבדל מהותי בין תשלום לנהג מונית לבין תשלום לבעל מקצוע כגון בונה אתרים. במקרה של נסיעה במונית, הנהג כמעט תמיד יביא את הלקוח ליעד בסופו של דבר, ולכן שאלת התשלום רלוונטית רק מבחינת קצב ואיכות השירות, לא מבחינת הסיכון שהנהג כלל לא יבצע את השירות. לעומת זאת, כאשר מדובר על בניית אתר או שירות דומה, אם הלקוח ישלם מראש, ייתכן שהנותן שירות לא ייתן את המקסימום או אפילו לא ישלים את העבודה כלל. במקרה כזה, ברור שלשלם מראש הוא סיכון גדול יותר מאשר לשלם בסוף, ... להפחית את המוטיבציה שלו, מכיוון שהכסף כבר בידו, ולכן אין לו עוד מה להרוויח מהנסיעה המהירה. מה אליעד מציע לעשות באופן מעשי? אליעד מציע להתחיל את השירות (כמו נסיעה במונית), להעריך את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי התשלום. אם הלקוח מרוצה ממהירות הנסיעה, אולי כדאי לתגמל באמצע או לקראת סוף הנסיעה כדי לשמור על ... בסופו של דבר, אליעד חוזר ומדגיש שהנושא מורכב ואין תשובה יחידה שנכונה בכל המקרים. יש להפעיל שיקול דעת בהתאם לסיטואציה, למטרות ולמצבו של נותן השירות. מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע אנשים באמצעות תשלום? האם לשלם מראש או בסוף? איך לגרום לנותן שירות להיות מהיר יותר? תשלום מראש או לפי התקדמות? לשלם לפי התקדמות או בסיום? כיצד לשכנע אנשים באמצעות כסף? ...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, ... במשקל: אדם שמגיע למפגש ורוצה לשווק את עצמו כמאמן לירידה במשקל יכול לומר: כולנו יודעים שיש הרבה מאוד אנשים שניסו עשרות שיטות להרזיה ולא הצליחו. משפט כזה יוצר הזדהות מיידית, שכן הוא מתייחס לבעיה אמיתית שכולם מכירים. הוא מדבר ישירות אל הכאבים ואל הצרכים של האנשים שנמצאים מולך. לאחר מכן, ניתן להמשיך ולומר: פיתחתי שיטה מיוחדת שעוזרת לאנשים להתמודד עם הסיבות העמוקות של בעיות האכילה שלהם. השיטה מבוססת על ... השלישי, נבנית תוכנית אימונים ותנועה אישית, שתסייע לאדם להשיג את מטרותיו. הגישה הזאת הרבה יותר אפקטיבית, מפני שהיא מדברת ישירות על התועלות שמקבלים הלקוחות, ולא רק על מה האדם עושה. אליעד כהן מדגיש שאנשים רוצים לדעת מה יוצא להם מזה שהם ישלחו אליך לקוחות או ימליצו עליך. לכן, חשוב להדגיש את התועלת שהם ... חדשים ולא רק לתאר את עצמך). להציג את השירותים שלך דרך הבעיה הספציפית שאתה פותר ללקוחות שלך. להשתמש במילים ובמשפטים שמדברים ישירות אל הרגש ואל הכאב של הלקוח הפוטנציאלי. אליעד מדגיש כי דיבור בשפה ברורה, חזקה, ישירה ואישית, אשר מציג את התועלת הישירה לשומעים, הוא המפתח לשיווק עצמי אפקטיבי ולפרזנטציה ...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
... לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול ... מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם ... הטכניים. איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן? ... לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב ... לקוח כועס? שיפור שירות לקוחות מה עושים עם לקוח חסר ... לשימור לקוחות אמפתיה בשירות לקוחות איך לגרום ללקוח להרגיש ...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת ... אליעד כהן מציג דוגמה למשפט מתוך מודעה בגוגל: המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות. הוא מציין ... שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש חברת ניקיון או ניקיון בתים ולא בהכרח משהו שקשור לשירות חד - פעמי. מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח? אליעד מסביר כי אחד הכשלים המרכזיים בכתיבה ... במילים כמו מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות, הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות חירום או בשירות חד - פעמי בלבד. המילה חד - פעמיות עשויה ליצור אסוציאציות שליליות, כמו משהו שלא יחזור על עצמו, מה שיכול לגרום ללקוח לחשוב שהשירות אינו מספיק טוב. איך לשפר את ניסוח המודעות? אליעד מציע להימנע משימוש במילים כלליות כמו מחירים מעולים וניקיון יסודי. במקום זאת, יש להשתמש במילים מדויקות כמו מחירים זולים, מחירים משתלמים או מחירים בהתאמה אישית, בהתאם למה שהעסק באמת מציע. על המודעה להציג את היתרון האמיתי בצורה ברורה, כמו לדוגמה: ניקיון עדין לבתים במקום חומרי ניקוי לא מזיקים, או שירותי ניקיון מידיים במקום זמינות מידית, אם מדובר בשירות שמגיע בזמן קצר. החשיבות של סדר המילים והמשפטים בטקסט שיווקי עוד דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סדר החשיבות של המילים בטקסט. לפי אליעד כהן, אם המחיר הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי זמינות מידית צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות גבוהה. כיצד לדעת מה הלקוח באמת מחפש? אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לדעת מה ... אליעד מנתח את המשפט הבא מתוך מודעה בגוגל: המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות. הוא מדגיש ... בהכרח חד - פעמיות. השימוש במילה חד - פעמיות יכול לעורר אסוציאציה שלילית, כאילו השירות לא טוב מספיק בשביל שיחזרו אליו שוב, או שהוא מוצר שניתן לזרוק אחרי שימוש יחיד, בדומה למוצרים חד - פעמיים כמו כוסות או כלים מפלסטיק. לכן, לפי אליעד, יש חשיבות מכרעת לכך שהניסוח יהיה תואם במדויק למה ... הרבה בתחום זה, וכך לנסח טקסט שיהיה ברור, מדויק, ואטרקטיבי ללקוח. מה לא ברור בניסוח מחירים מעולים ומדוע הוא לא מומלץ? דוגמה נוספת לבעיה בטקסט היא הביטוי מחירים מעולים. אליעד מדגיש שמחירים מעולים הוא ביטוי כללי מדי, שלא מבהיר ללקוח מה היתרון האמיתי שהוא מקבל. המילה מעולים יכולה להתפרש בכמה דרכים: האם מדובר במחיר זול, מחיר הוגן, או אולי מחיר יקר שמייצג איכות גבוהה במיוחד? אליעד מציע שבמקום זאת יהיה עדיף להשתמש במילים ברורות יותר כמו מחירים זולים, מחירים משתלמים או מחירים בהתאמה אישית, תלוי מה היתרון האמיתי של העסק ומה מחפש הלקוח. למשל, אם העסק מציע מחיר מותאם אישית לכל לקוח, עדיף לציין זאת במפורש. אם העסק זול במיוחד, יש להדגיש את ה
חוק הזנות, הפללת צרכני זנות, הפללת לקוחות זנות, מאבק בסחר בנשים, זנות חוקית, זנות מרצון, זנות מבחירה, זנות מחוץ לחוק, מאבק בזנות, חוק איסור צריכת זנות, מיסוד הזנות בישראל, חוק איסור צריכת שירותי זנות
חוק הזנות, הפללת צרכני זנות, הפללת לקוחות זנות, מאבק בסחר בנשים, זנות חוקית, זנות מרצון, זנות מבחירה, זנות מחוץ לחוק, מאבק בזנות, חוק איסור צריכת זנות, מיסוד הזנות בישראל, חוק איסור צריכת שירותי זנות
... בסחר בנשים, זנות חוקית, זנות מרצון, זנות מבחירה, זנות מחוץ לחוק, מאבק בזנות, חוק איסור צריכת זנות, מיסוד הזנות בישראל, חוק איסור צריכת שירותי זנות האם חוק הפללת לקוחות הזנות הוא הגיוני ואפקטיבי? אליעד כהן מסביר את הדיון סביב חוק הזנות, שמטרתו להפליל את ... רוצה להעניש את הצרכנים, כדי להרתיע אותם וכך להפחית את התופעה. אליעד טוען שהמחשבה מאחורי החוק היא שאם אנשים יפחדו מעונש, הם יימנעו מלצרוך שירותי זנות, וכך תיפסק התופעה. אליעד מציג בעייתיות בגישה זו: היא מניחה שכל אישה שעוסקת בזנות עושה זאת בכפייה ובניגוד ... אחר - אצל מי שבאמת מבצע את הניצול. מה הנזק בחוק ההפללה לצרכנים ולנשים עצמן? אליעד מבהיר את הנזק הכפול: מצד אחד, הלקוחות שמנסים לצרוך שירותי זנות באופן לגיטימי נענשים על לא עוול בכפם. מצד שני, הנשים שבחרו בזנות באופן חופשי גם נפגעות, כי הן אינן יכולות ... הלקוחות היא כמו לסגור קיוסקים כי חלקם מוכרים סמים. זה לא היגיון וזה גם לא פותר את הבעיה מהשורש. לטענתו, הפתרון הנכון והיעיל הוא להילחם ישירות במקור הניצול - הסרסורים, העבריינים ומי שמפעיל זנות בכפייה. הפללת צרכני זנות חוק איסור צריכת שירותי זנות מיסוד הזנות בישראל האם כל זנות היא ניצול? זנות מבחירה אישית הבדל בין זנות לגולדיגרית איך להילחם בסרסורים ...
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
... למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב? איך לגרום לנותן השירות להתייחס אליך כמו לחבר? כאשר אתה מקבל שירות מאדם מסוים, כמו אינסטלטור, רופא, מוסכניק או כל נותן שירות אחר, אתה עומד מול שתי אפשרויות: הראשונה היא שנותן השירות יתייחס אליך כמו אל חבר וירצה לעזור לך באמת, והשנייה היא שהוא יתייחס אליך כמשאב כספי בלבד, כלומר, מה שמעניין אותו זה הכסף שלך ולא אתה. המטרה שלך כצרכן היא לקבל שירות איכותי, יחס אישי ואכפתי, כאילו אתה בן משפחה או חבר קרוב של נותן השירות. נשאלת השאלה: איך להשיג את היחס הזה מנותן השירות? הסוד המרכזי הוא באופן שבו אתה עצמך מתייחס לנותן השירות. האם אתה מתייחס אליו כאל בן אדם או כאל כלי שמטרתו לשרת אותך? אם אתה תופס את האדם שעומד מולך רק כמוסכניק, פועל, מנקה, או אדם שאתה ... רק כשטר כסף. התוצאה תהיה שירות קר, אדיש ולא איכותי. כיצד היחס שלך לנותן השירות משפיע על השירות שאתה מקבל? אם למשל תיכנס למוסך ותתייחס למוסכניק כמו חבר, בכבוד, בחיוך, בשיחה נעימה ובהערכה - הוא באופן טבעי ירצה להחזיר לך יחס ... שלו ולא רואה בו רק מקור לשירות זול, כך הוא ישמח לתת לך את היחס הטוב ביותר האפשרי. אבל אם תתייחס למוסכניק כאל מישהו שקנית בכסף, ותדרוש ממנו שירות כאילו הוא חייב לך משהו מעבר לעסקה, היחס שתקבל יהיה בהתאם: שירות מינימלי, פחות רצון לעזור, ואפילו סיכון שהוא יעבוד פחות טוב וידאג לך פחות. דוגמת יחסי עובד - מעסיק - למה חשוב להראות לעובדים שאכפת ... כאילו הוא שלהם. למה נותן שירות הוא לא עבד שקנית בכסף? רבים חושבים שבגלל שהם משלמים כסף לנותן שירות, הם קונים את האדם עצמו. אבל זה לא נכון. כאשר אתה מתייחס לנותן השירות כאילו הוא עבד או זונה שנקנתה בכסף, הוא מרגיש זאת ומחזיר יחס בהתאם. התוצאה היא שירות קר וחסר מוטיבציה. אם אתה מתייחס למנקה בבית שלך כאילו היא בת משפחה או חברה, היא תרגיש מחויבת יותר לעשות עבודה איכותית. אבל אם אתה ... שפחות? אנשים רבים תמיד מנסים להוריד את המחיר, לבקש הנחות ולהתייחס אל נותני השירות כאל שודדים שרק רוצים לקחת מהם כסף. כשהלקוח משדר שהוא מרגיש שדדו אותו, נותן השירות ירגיש שאין סיבה לתת מעבר למינימום ההכרחי. לעומת זאת, יש גישה הפוכה, שבה הלקוח מוכן לשלם קצת יותר ואפילו להשאיר טיפ, במטרה לקבל שירות ברמה גבוהה. אדם שמוכן לשלם יותר ונותן יחס מכבד, יקבל יחס מכבד ושירות טוב פי כמה. למה הנתינה חייבת להיות אמיתית ומכל הלב? העיקרון הזה תקף גם לזוגיות, אימונים גופניים, עסקים וכל תחום בחיים. מי שמתאמץ ... יותר בחזרה. אם אתה רוצה לקבל שירות מעולה, יחס טוב ואהבה - תן אותם קודם בעצמך. אל תסתפק בנתינה מינימלית, תן באמת, תן בכיף, ותן מכל הלב. זה העיקרון הפשוט אך העוצמתי ... פי 100? יחסי לקוח ונותן שירות למה לא לבקש הנחה? איך לגרום לעובדים לאהוב אותך? אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת איך לקבל שירות טוב? מהי אהבת חינם? איך לגרום לנותן שירות להתייחס אליך בכבוד ולרצות לעזור לך? כשאדם מקבל שירות, בין אם זה מרופא, אינסטלטור, מוסכניק או כל נותן שירות אחר, הוא עשוי להיתקל בשתי גישות שונות: גישה אחת היא שנותן ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך קובעים מחיר?, האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך קובעים מחיר?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, ייעוץ נפשי, מאמן אישי להצלחה בנושא איך קובעים מחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2773 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 05:41:08 - wesi1