אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
איך להציג מחיר ללקוח הבנה טלפון פסיכולוגי איך למכור מוצר יקר הכי זול להציג מחיר הלקוח המוצר יקר ללקוח לתמחר מוצר התחשבות nlp איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לקבוע איך לקבוע מחיר איך לתמחר איך לתמחר מוצר איך מתמחרים איך מתמחרים שירות איך קובעים מחיר איך קובעים מחיר לשירות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר התנהגות זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח כלכלה כלכלה התנהגותית להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקבוע לקבוע מחיר לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לתמחר לתמחר מוצר מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר למוצר מחיר של מוצר מרגיש שהמוצר יקר מתמחרים שירות מתנגד למחיר נלפ פסיכולוג פסיכולוגי פסיכולוגיה פסיכולוגיות פסיכולוגיים פסיכולוגים קביעת מחיר קביעת מחיר למוצר קובעים מחיר לשירות קשה למכור מוצר יקר שיטות שיטות תמחור שיטות תמחור מוצר תמחור תמחור מוצר תמחור מוצרים תמחור פסיכולוגי
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
... מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח ... המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות ... ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? ... צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה והפעם אסביר, לגבי איך מבצע משפיע ... ואיך מבצע שובר שוק, עשוי לגרום לאדם להתייחס למוצר גרוע כאילו הוא מוצר מצוין? ואיך המוח של האדם בוחר אפשרות גרועה ... שהיא יותר טובה מאפשרויות גרועות אחרות? ואיך מחיר המבצע גורם לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ועוד. ... אחרות שיש לו. לדוגמה נניח שרוצים למכור לך מוצר שאתה לא צריך ושאפילו יגרום לך נזק, במקרה כזה כמובן שאתה לא תרצה לרכוש את המוצר, כי הוא יעשה לך רע ואתה לא צריך אותו. כי כדי שתרכוש את המוצר, אתה צריך להרגיש שהבחירה שלך טובה לך ושהיא ... שהאפשרות הזאת טובה. וממילא אתה תרכוש את המוצר ותבחר באפשרות שאתה מרגיש שהיא יותר טובה מכל ... לעצמה, בפני עצמה. וככה האדם עשוי לרכוש את המוצר, למרות שבפני עצמו הוא לא באמת טוב. ובעניין הזה ...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
...(כמו נסיעה במונית), להעריך את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי התשלום. אם הלקוח מרוצה ממהירות הנסיעה, אולי כדאי לתגמל באמצע או לקראת סוף הנסיעה כדי לשמור על מוטיבציה גבוהה. אם לא מרוצים מהקצב, אפשר להפעיל את הנשק של הכסף כדי לנסות לשפר את המהירות. בסופו של דבר, אליעד חוזר ומדגיש שהנושא מורכב ואין תשובה יחידה שנכונה בכל המקרים. יש להפעיל שיקול דעת בהתאם לסיטואציה, למטרות ולמצבו של נותן השירות. מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע אנשים באמצעות תשלום...
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
...במצב שנוצר. הוא מציין שבתוכנית הטלוויזיה, הלקוחה לא בדקה מראש מה עלות השירות או לא דרשה לדעת מראש מה בדיוק הטכנאי עושה. היא למעשה הזמינה את המצב שבו הטכנאי מרמה אותה, בכך שלא התעניינה או לא בדקה דברים בסיסיים. לקוחות רבים לא מעריכים נכון את נותן השירות ולא מבינים שגם כאשר הטכנאי מגיע ולא מוצא תקלה, עדיין נעשה כאן שירות כלשהו. הטכנאי נסע, הגיע והשקיע מזמנו, ולכן באופן מסוים מוצדק לבקש תשלום על הביקור עצמו. למה הטכנאים לא גרועים כפי שהם מוצגים? למרות...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... נבחנים מספר היבטים, יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות השונות, מתוך מטרה להבין מהו העיתוי האידיאלי שישפיע על איכות השירות שתקבל ועל ההנאה מהמוצר או מהשירות. איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? אליעד מציין שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות, כי המוטיבציה היא זו שתשפיע על ... ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים להרגיש שהם קיבלו משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל ... מאחוריו. לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא מאמץ מיוחד או התחייבות מוקדמת, ולכן ירגיש יותר טוב וייהנה יותר מהמוצר או מהשירות. אליעד מוסיף ואומר שכל אחת מהאפשרויות יכולה להיות נכונה בהתאם למצב, כי ההנאה של האדם תלויה בתחושה האישית שלו ביחס לכסף, ביחס למוצר, וביחס לחוויה שהוא רוצה לקבל. אין תשובה חד - משמעית שמתאימה לכל המקרים, אלא תלוי מה האדם רוצה לחוות ולפי זה הוא צריך לבחור מתי לשלם. ...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... הוא מטפל. הוא נותן דוגמה ספציפית מתחום הדיאטות והירידה במשקל: אדם שמגיע למפגש ורוצה לשווק את עצמו כמאמן לירידה במשקל יכול לומר: כולנו יודעים שיש הרבה מאוד אנשים שניסו עשרות שיטות להרזיה ולא הצליחו. משפט כזה יוצר הזדהות מיידית, שכן הוא מתייחס לבעיה אמיתית שכולם מכירים. הוא מדבר ישירות אל הכאבים ואל הצרכים של האנשים ...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
... שוב ושוב? כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור בעוד שעה. ...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... דוגמה למשפט מתוך מודעה בגוגל: המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות. הוא מציין כי המשפט הזה לא מספיק ברור ומכיל ... לשפר את ניסוח המודעות? אליעד מציע להימנע משימוש במילים כלליות כמו מחירים מעולים וניקיון יסודי. במקום זאת, יש להשתמש במילים מדויקות כמו מחירים זולים, מחירים משתלמים או מחירים בהתאמה אישית, בהתאם למה שהעסק באמת מציע. על המודעה להציג את היתרון האמיתי בצורה ברורה, כמו לדוגמה: ניקיון עדין לבתים במקום חומרי ניקוי לא ... לקחת בחשבון הוא סדר החשיבות של המילים בטקסט. לפי אליעד כהן, אם המחיר הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי זמינות מידית צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש ... מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות גבוהה. כיצד לדעת מה הלקוח באמת מחפש? אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לדעת מה לכתוב ... את המשפט הבא מתוך מודעה בגוגל: המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות. הוא מדגיש שהמשפט אינו מספיק ברור ומכיל מספר ... שלילית, כאילו השירות לא טוב מספיק בשביל שיחזרו אליו שוב, או שהוא מוצר שניתן לזרוק אחרי שימוש יחיד, בדומה למוצרים חד - פעמיים כמו כוסות או כלים מפלסטיק. לכן, לפי אליעד, יש חשיבות מכרעת לכך שהניסוח יהיה תואם במדויק למה שהלקוח מחפש, ולא לנחש או לכתוב ... וכך לנסח טקסט שיהיה ברור, מדויק, ואטרקטיבי ללקוח. מה לא ברור בניסוח מחירים מעולים ומדוע הוא לא מומלץ? דוגמה נוספת לבעיה בטקסט היא הביטוי מחירים מעולים. אליעד מדגיש שמחירים מעולים הוא ביטוי כללי מדי, שלא מבהיר ללקוח מה היתרון האמיתי שהוא מקבל. המילה מעולים יכולה להתפרש בכמה דרכים: האם מדובר במחיר זול, מחיר הוגן , או אולי מחיר יקר שמייצג איכות גבוהה במיוחד? אליעד מציע שבמקום זאת יהיה עדיף להשתמש במילים ברורות יותר כמו מחירים זולים, מחירים משתלמים או מחירים בהתאמה אישית, תלוי מה היתרון האמיתי של העסק ומה מחפש הלקוח. למשל, אם העסק מציע מחיר מותאם אישית לכל לקוח, עדיף לציין זאת במפורש. אם העסק זול במיוחד, יש להדגיש את המחיר הזול באופן ברור ומפורש. איך להשתמש נכון בביטוי חומרי ניקוי לא מזיקים? גם הביטוי חומרי ניקוי לא מזיקים הוא בעייתי מבחינה שיווקית, כי לא ... תואם לסדר החשיבות שהלקוח מייחס לדברים. אם חשוב ללקוח יותר מכל המחיר, זה מה שצריך להופיע ראשון. אם זמינות מיידית היא הקריטית ביותר עבור הלקוחות שמחפשים חברת ניקיון דחופה, הרי שהמונח זמינים לעבודות מידיות צריך ...
חוק הזנות, הפללת צרכני זנות, הפללת לקוחות זנות, מאבק בסחר בנשים, זנות חוקית, זנות מרצון, זנות מבחירה, זנות מחוץ לחוק, מאבק בזנות, חוק איסור צריכת זנות, מיסוד הזנות בישראל, חוק איסור צריכת שירותי זנות
חוק הזנות, הפללת צרכני זנות, הפללת לקוחות זנות, מאבק בסחר בנשים, זנות חוקית, זנות מרצון, זנות מבחירה, זנות מחוץ לחוק, מאבק בזנות, חוק איסור צריכת זנות, מיסוד הזנות בישראל, חוק איסור צריכת שירותי זנות
...מאבק בזנות, חוק איסור צריכת זנות, מיסוד הזנות בישראל, חוק איסור צריכת שירותי זנות האם חוק הפללת לקוחות הזנות הוא הגיוני ואפקטיבי? אליעד כהן מסביר את הדיון סביב חוק הזנות, שמטרתו להפליל את צרכני הזנות. הוא מציג את התפיסה שלפיה, מתוך מטרה להילחם בסחר בנשים ובניצולן, המדינה רוצה להעניש את הצרכנים, כדי להרתיע אותם וכך להפחית את התופעה. אליעד טוען שהמחשבה מאחורי החוק היא שאם אנשים יפחדו מעונש, הם יימנעו מלצרוך שירותי זנות, וכך תיפסק התופעה. אליעד מציג...
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
... ידי חובה. האם נכון לבקש הנחות ולנסות לשלם כמה שפחות? אנשים רבים תמיד מנסים להוריד את המחיר, לבקש הנחות ולהתייחס אל נותני השירות כאל שודדים שרק רוצים לקחת מהם ... אל לו להתפלא אם נותן השירות מצידו רואה בו רק שטר כסף. אם הלקוח מנסה להוריד במחיר, להתווכח על כל שקל, להתלונן ללא הרף, ומתייחס לשירות שהוא מקבל כאל משהו ... שהוא לא רוצה לשלם יותר ממה שחייב, שהוא תמיד מחפש הנחות, שתמיד מנסה להוריד במחיר ומרגיש כאילו נותן השירות שודד אותו - יקבל שירות גרוע בהתאם. לעומת זאת, יש גישה אחרת: אם אתה רוצה שירות טוב, אל תתווכח על המחיר, ואף תוסיף לו תשלום כדי להבטיח עבודה טובה יותר. זה לא אומר לשלם ... ששירות איכותי עולה כסף, ושאם אתה מחפש רק לחסוך - אתה תקבל שירות בהתאם למחיר שאתה משלם. אותו עיקרון עובד בכל תחום בחיים אותו רעיון נכון גם לגבי מערכות ... אני יכול לתת? מה אני יכול לקבל? אל תהיה נצלן, לעשות בלית ברירה, כמה לשלם על מוצר? האם להשאיר טיפ? כמה טיפ להשאיר? אין ארוחות חינם, אוהב לקבל בחינם, אוהב ...
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
... באמת מוביל לרווחיות גבוהה יותר. מתי כדאי לחסוך ומתי זה עלול להזיק? כדי להבין את ההבדל בין חיסכון נכון לחיסכון מוטעה, צריך להבדיל בין שני סוגי רכישות: רכישות של מוצרים ברורים וקבועים באיכות ידועה מראש (לדוגמה, בורג מסוים) רכישות של שירותים ומוצרים שאיכותם לא תמיד ידועה מראש (לדוגמה, ספק שירות בריטיינר חודשי) אם העסק רוכש מוצר כמו בורג ספציפי, שבו ברור לחלוטין שהמוצר הזול הוא זהה למוצר היקר ואין שום הבדל באיכות - אז החיסכון מוצדק, וזה אכן יוביל להגדלת הרווחיות. אך המציאות היא שרוב הרכישות וההתקשרויות העסקיות אינן כמו בורג מול בורג. מה ההבדל בין רכישת מוצר ברור לבין רכישת שירות או מוצר לא ברור? כאשר עסק מתקשר עם ספק שירות, כמו במקרה של עבודה בריטיינר חודשי, הוא משלם מחיר קבוע מראש (גלובלי) ומצפה לקבל שירות איכותי. הבעיה היא שבמקרה הזה העסק לא באמת יודע מראש איזו איכות הוא יקבל. לכאורה, העסק יכול להציע לספק מחיר נמוך יותר או להוריד אותו במחיר, וכך לחסוך כסף מדי חודש. בפועל, מה שיכול לקרות הוא שהספק ירגיש שהוא נפגע מהעסקה, ואז הוא עלול לתת שירות ... החיסכון המיידי. כיצד להחליט מתי נכון לחסוך ומתי לא? אליעד ממליץ לכל בעל עסק לעצור ולשאול את עצמו לפני שהוא מנסה לחסוך עלויות: האם אני יודע בוודאות שהאיכות של המוצר או השירות שאני אקבל לא תיפגע בעקבות החיסכון? האם יש סיכוי שהספק או העובד ייפגע מהחיסכון, ובעקבות כך יעבוד פחות טוב, יאחר בזמנים, או ייתן לי שירות ברמה נמוכה יותר? אם התשובה היא שאין ודאות לגבי איכות המוצר או השירות בעקבות ההורדה בעלויות, הרי שייתכן שהחיסכון יגרום להפסד גדול בהרבה מהסכום שנחסך. במקרה כזה, עדיף לשלם מחיר מלא או גבוה יותר, כדי להבטיח שירות איכותי ואמין יותר בטווח הארוך. סיכום המסר של אליעד לעסקים שרוצים לחסוך עסקים שמעוניינים להגדיל רווחיות חייבים להבין שחיסכון בכסף הוא טוב רק כשהוא לא פוגע באיכות המוצר או השירות. בכל מקרה שבו קיימת אי ודאות לגבי איכות השירות, עדיף לשלם יותר על מנת לקבל שירות איכותי ואמין. ... מחפשים דרכים להוזיל עלויות, וזה לכאורה הגיוני. אבל איך בדיוק עסק יכול לחסוך כסף? למשל, הוא יכול לבחור לעבוד עם ספק זול יותר. אם ניתן לקנות את אותה סחורה בדיוק במחיר נמוך יותר - הרי שזה עדיף, כי זה מגביר את הרווחים. אם ניתן לקבל הנחה מספקים - זה משפר את הרווחיות. אם עובדים ... הוא אינו שלם. ניקח דוגמה: נניח שעסק רוכש ברגים. בורג מסוים יכול לעלות שקל או שני שקלים. באופן עקרוני, כדאי לבחור את האפשרות הזולה יותר, כי זו בדיוק אותה סחורה במחיר נמוך יותר - וכך העסק מרוויח יותר. אך בפועל, לא כל רכישה היא כמו בורג מול בורג. למשל, אם העסק עובד עם ספק שירות על בסיס ריטיינר חודשי, התשלום קבוע מראש אך האיכות של השירות אינה ידועה מראש. אם העסק בוחר לשלם מחיר נמוך יותר, עלול לקרות מצב שבו הספק מרגיש שהוא נדפק מהעסקה, וכתוצאה מכך יעניק שירות באיכות נמוכה יותר, יפחית ... כסף זה טוב, אבל רק כאשר יודעים בוודאות שהחיסכון לא יבוא על חשבון האיכות. לפני שמקבלים החלטה לחסוך, חשוב לשאול את עצמך - האם אני בטוח שהאיכות של השירות או המוצר שאני אקבל לא תיפגע? אם התשובה אינה חד - משמעית, ייתכן שכל שקל שחסכת עלול לגרום לך להפסד כפול. לכן, שיקול ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שירות, איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שירות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תמיכה נפשית, מטפל רב תחומי, מאמן שיווקי בתחום שירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 12:43:30 - wesi1