אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך נכון להתייחס לעובד? ✔פיטורי עובדים, האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פיטורי עובדים, האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אם לנסות לשנות את העובד, האם לגייס עובד חדש? שיקולים לפטר עובד, ניהול עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים
האם נכון להתייחס לעובד כמו אל כלי עבודה?

אליעד כהן דן בסוגיה של פיטורי עובדים ומציע זווית הסתכלות פרקטית, שבוחנת האם נכון להתייחס לעובד כמו אל כלי עבודה פשוט. הוא מעלה את השאלה האם במקרה שעובד אינו מתפקד באופן יעיל וטוב, יש להתייחס אליו בדיוק כפי שמתייחסים לכלי עבודה מקולקל - כלומר, האם יש להיפטר ממנו מיד או שמא אפשר לתקן ולשפר את ביצועיו.

מתי כדאי לפטר עובד ומתי כדאי לשפר את ביצועיו?

כדי להבהיר את הנושא, אליעד מביא דוגמה מעולם הכלים: כשיש לנו רכב, למשל, המשמש ככלי עבודה, אם יש בו תקלה, לרוב אנחנו לא ממהרים להחליף אותו מיד אלא בודקים האם ניתן לתקן אותו בצורה חסכונית ויעילה. בדומה לכך, גם עובד שנתפס כ"לא מתפקד" או "מקולקל", אינו בהכרח עובד שצריך לפטר מיד. ייתכן שיהיה זול, יעיל וחכם יותר להשקיע מאמץ בשיפור העובד, מאשר להחליפו בעובד חדש.

האם תמיד משתלם להחליף עובד שלא מתפקד?

אליעד מבהיר שלא תמיד החלפת עובד היא הפתרון הטוב ביותר, אפילו אם זו האופציה הראשונה שקופצת לראש. לעיתים, להשאיר את העובד ולמצוא דרכים להסתדר איתו או לשפר את ביצועיו עשוי להיות זול ואפקטיבי יותר בטווח הארוך. לדוגמה, יכול להיות משתלם יותר להסביר לעובד מה בדיוק נדרש ממנו, לתת לו הכשרה, לצעוק עליו או פשוט לקבל את המגבלות שלו, במקום לפטר אותו ולהתחיל מחדש את כל התהליך של גיוס, הכשרה והסתגלות של עובד חדש.

איך לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי פיטורי עובדים?

אליעד מדגיש כי ההחלטה לגבי פיטורים צריכה להיות מבוססת על בחינה מדוקדקת של כל מקרה לגופו, תוך התמקדות באינטרסים העסקיים של הארגון. אין להחליט באופן אוטומטי על פיטורי עובד רק בגלל שאינו עומד בציפיות הראשוניות. בדיוק כפי שלא מחליפים כלי עבודה יקר בגלל תקלה קטנה, גם עובד אינו בהכרח פגום ללא תיקון. ההחלטה הנכונה דורשת שיקול דעת, הבנת התמונה הרחבה יותר, וניתוח מדוקדק של העלויות והתועלות שבכל אופציה אפשרית.

כיצד מנהלים צריכים להסתכל על עובדים?

מנהלים, לפי אליעד, צריכים לראות בעובדים לא רק כלי עבודה חד - פעמיים אלא משאב שיש לשקול את עלויות התחזוקה, התיקון או השדרוג שלו מול עלויות החלפתו. ישנם מקרים בהם שיפור העובד הקיים ידרוש מאמץ מסוים בטווח הקצר, אך עשוי להניב תשואה גדולה יותר בטווח הארוך. ההשקעה בשיפור ביצועיו של עובד יכולה להשתלם, כל עוד היא מוצדקת מבחינה כלכלית ופרקטית.

האם ההחלטה על פיטורי עובדים היא שאלה מוסרית?

חשוב להדגיש שאליעד אינו נכנס לשאלה האם זה טוב או רע מבחינה מוסרית או פילוסופית לפטר עובד. במקום זאת, הוא מתמקד בהיבט המעשי והכלכלי של הניהול העסקי. כלומר, ההחלטה על המשך העסקתו של עובד צריכה להיעשות בהתאם לאינטרסים העסקיים ולמצב הספציפי, ולא מתוך רגש או השקפה מוסרית בלבד.

האם עדיף לקבל את העובד כפי שהוא?

אליעד מציע גם אפשרות נוספת והיא פשוט לקבל את העובד כפי שהוא, עם כל החסרונות שלו. הוא טוען שגם זו יכולה להיות אופציה נכונה מבחינה עסקית, במיוחד אם העלויות של שינוי העובד או החלפתו גבוהות מדי. למשל, לפעמים עדיף להסתדר עם עובד שמבצע את העבודה פחות טוב מהמצופה, אם בסופו של דבר העלויות של גיוס עובד חדש יהיו גבוהות מדי, או שהסיכוי למצוא עובד טוב יותר נמוך.

לסיכום, האם לפטר או להשקיע בשיפור העובד?

אליעד כהן מסכם שהשאלה אם לפטר עובד או לא, היא תמיד תלויה בהקשר הספציפי ובמטרות הארגון. בכל החלטה יש צורך לשקול את האפשרויות הקיימות ולבחור את זו שתהיה המשתלמת ביותר מבחינת העלויות והתועלות לארגון. העובדה שעובד אינו מתפקד בצורה אופטימלית, אינה אומרת באופן אוטומטי שצריך להיפטר ממנו, אלא מצריכה שיקול דעת פרקטי וכלכלי עמוק יותר.
האם לפטר את העובד? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד?

אליעד מדבר על הדילמה שבין פיטוריו של עובד לבין האפשרות לתקן או לשפר את ביצועיו, ומביא דוגמה לשם ההשוואה בין עובד לבין כלי עבודה. אם כלי עבודה, כמו רכב, לא מתפקד כראוי, לא תמיד זורקים אותו מייד אלא יש אפשרות לתקן אותו, לשדרגו או להסתדר איתו. כך גם עם עובד: לפעמים במקום לפטר אותו, ייתכן שעדיף להשקיע בתיקון בעיותיו, ולבחון כל מקרה לגופו.

הוא מציין שהשיקול אם לפטר עובד או לא הוא תהליך שדורש הבנה מעמיקה של טובת העסק. לפעמים יתברר שעדיף להשקיע בשיפור העובד מאשר להחליף אותו, גם אם זה נראה כמו פתרון מיידי וזול יותר. כמו כן, הוא מציין שהחלטות כאלה לא תמיד נובעות משיקולים מוסריים או פילוסופיים, אלא על פי האינטרסים העסקיים של החברה.

בנוגע לעובדים שפשוט לא מתפקדים, הוא מסביר שההחלטה אם להעסיק אותם או לא תלויה ביכולתו של המעסיק להסתדר עם העובד כפי שהוא, או אם עדיף לנסות ולשפר אותו. גם כלי עבודה "מקולקל" יכול לעבור תיקון, ובמקרים מסוימים זה עשוי להיות עדיף מאשר רכישת חדש.

בסופו של דבר, אליעד מבקש להדגיש שהכל תלוי במצב הספציפי, ולא תמיד התשובה האוטומטית היא להיפטר מהעובד. יש לבחון כל מקרה לגופו ולקבל החלטות שמשרתות את טובת העסק.
עבודה התנגדות למחיר האם זה טוב או רע כלי עבודה להחליט גיוס עובד חדש מוצר יקר הפתרון הטוב ביותר ניהול משאבי אנוש תהליך החלטה איך לגייס עובד חדש איך נכון להתייחס לעובד איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד איך נכון להתייחס לעובדים אם לנסות לשנות את העובד ארגון גיוס עובדים האם לגייס עובד האם לגייס עובד חדש האם לגייס עובדים האם להתייחס לעובד האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה האם לזרוק את העובד האם לפטר האם לפטר את העובד יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למנהלים כלי עבודה לגייס לגייס עובד לגייס עובד חדש לגייס עובדים להתייחס להתייחס לעובד להתייחס לעובדים למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לנסות לפטר לפטר את העובד לפטר עובד לפטר עובדים לשנות מנהל מנהלים ניהול ניהול עובד ניהול עובדים נכון להתייחס לעובדים עבודה עובד עובד חדש עובד שלא עובד עובדים פיטורי עובד פיטורי עובדים פיטורים שיקולים שיקולים לפטר עובד
כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמה, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמה, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות
... שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמה, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמה, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות להלן מספר הארות רעיונות כיוונים לשיפור, שנכתבו תוך כדי צפייה ...
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
... כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק האם ... כך נחסכים ממך כל תהליכי המכירה והתנגדויות של לקוחות. האם בעל עסק חייב להתווכח עם לקוחות ולשכנע אותם לקנות? אליעד כהן מבהיר שאין שום חובה להתווכח עם לקוחות או לנסות לשכנע אותם לרכוש. במקום זאת, הוא ממליץ פשוט לגרום ללקוחות ...
תכונות של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני גנץ, מי מתאים להיות ראש ממשלה?
תכונות של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני גנץ, מי מתאים להיות ראש ממשלה?
... של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני גנץ, מי מתאים להיות ראש ממשלה? מהן שלוש התכונות הנדרשות ממנהל בכל תחום? כאשר בוחרים מנהל, ישנן שלוש תכונות מרכזיות שאליעד כהן מדגיש כחשובות ביותר, בלי קשר לתחום בו הוא מנהל. כדי שהמנהל יהיה מוצלח ויצליח לבצע את התפקיד כראוי, נדרשים ממנו שלושה דברים עיקריים: רצון - המנהל צריך לרצות לבצע את התפקיד ולהשיג את המטרות המוגדרות לו. ידע - המנהל צריך לדעת כיצד לבצע את התפקיד שלו בצורה נכונה ומדויקת, על סמך המטרות שהוגדרו לו. יכולת - המנהל צריך להיות מסוגל לבצע את מה שהוא יודע לעשות, מבחינה מעשית. מדוע הרצון הוא התכונה החשובה ביותר אצל מנהל? אליעד מסביר שהרצון הוא הגורם החשוב ביותר מבין שלוש התכונות. הסיבה לכך היא שהמנהל יכול לדעת כיצד לבצע את המשימות ואף להיות מסוגל לבצען בפועל, אבל ... אותן בפועל. אליעד מדגים זאת על ידי דוגמה פשוטה: יכול להיות אדם שיודע לנהוג ברכב ואף מסוגל לנהוג, אבל אם הוא לא רוצה לנהוג - הרכב לא יזוז. כמו כן, אליעד מוסיף שאם המנהל ירצה לבצע את המשימה, הוא כבר ימצא את הדרך להשיג את הידע והיכולת. לכן קודם כל צריך לבדוק את הרצון, לפני שבודקים את שאר התכונות. כיצד לבדוק אם למנהל יש רצון מתאים? אליעד מסביר שכדי לבדוק אם למנהל יש את הרצון המתאים, צריך לבדוק קודם כל מהן המטרות של החברה או הארגון שאותו מנהל אמור לנהל, ולאחר מכן לשאול את המנהל אם הוא רוצה להשיג את אותן המטרות. הוא נותן דוגמה מפורטת: אם המטרה של החברה היא להרוויח כסף, צריך לבדוק שהמנהל באמת רוצה שהחברה תרוויח כסף. אם המנהל מעוניין בדבר אחר, כגון להפסיד כסף בכוונה או לדאוג לאינטרסים אישיים שלו בלבד, אז מראש הוא לא מתאים לתפקיד - ולא משנה כמה הוא יודע או יכול לבצע את המשימות. מה חשוב יותר בבחירת מנהל - הרצון שלו או הידע והיכולת? כדי להמחיש את החשיבות של הרצון על פני ידע ויכולת, אליעד משתמש בדוגמה אקטואלית ופוליטית: השאלה מי מתאים יותר להיות ראש ממשלה - בנימין נתניהו או בני גנץ. הוא מסביר שיכול להיות מצב בו נתניהו יודע ויכול לנהל את המדינה, אבל אם הוא לא רוצה לנהל אותה בדרך הנכונה (על פי תפיסתו של מי שבוחר), אז הידע והיכולת שלו לא רלוונטיים כלל. לדברי אליעד, נתניהו אולי מעוניין בעיקר באינטרסים האישיים ובשרידות הפוליטית שלו, ולא בהכרח טובת המדינה. לעומתו, בני גנץ אולי פחות מנוסה ופחות יודע לנהל, אבל הוא רוצה באמת בטובת המדינה. לכן, על פי ההסבר של אליעד, עדיף ...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
... במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון מהי הטעות הכי נפוצה של אנשי מכירות מקצועיים? הטעות הכי נפוצה של אנשי מכירות, אפילו אם הם מאוד מקצועיים ומומחים בתחום ... ואף לשאול שאלות מנחות שיעזרו לכם להבין טוב יותר מה הוא מחפש ומה מניע אותו. מדובר במיומנות קריטית במכירות, שאותה כל איש מכירות חייב לפתח כדי להצליח. למה כדאי לגייס איש מכירות מקצועי לארגון? למרות הטעויות הנפוצות, גיוס איש מכירות מקצועי לארגון הוא קריטי להצלחת הארגון וליכולת שלו לצמוח. איש מכירות מקצועי מביא איתו ניסיון, מיומנות ויכולת להבין לקוחות שונים, להתאים את המסרים שלו לצרכי ... במושגים מקצועיים מדי. איך לדבר בשפת הלקוח? מהן הטעויות הנפוצות במכירות? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לחשוב כמו הלקוח במכירות? מה חשיבות איש מכירות מקצועי בארגון?
אחריות ניהולית, סמכות ניהולית, אחריות בלי סמכות, אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות עם סמכות, יעוץ ניהולי
... ניהולית, סמכות ניהולית, אחריות בלי סמכות, אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות עם סמכות, יעוץ ניהולי מה זה אחריות ומהי סמכות בניהול? כאשר מדברים על אחריות ניהולית ועל סמכות ניהולית, חשוב להבין קודם כל מהי אחריות ומהי סמכות בניהול. לפי אליעד כהן, אחריות פירושה שיש משימה או תפקיד מסוים שהאדם צריך לבצע או להיות אחראי עליו. כאשר אומרים לאדם אתה אחראי על כך וכך, המשמעות היא ... לתת לאדם אחריות בלי לתת לו גם את הסמכות המתאימה. הוא נותן דוגמה פשוטה לכך: נניח שבאים לעובד ואומרים לו אתה אחראי על העובד ההוא. הדבר הראשון שהעובד צריך לשאול את עצמו הוא האם הוא קיבל גם סמכות. האם יש לו את היכולת להעיר לעובד, לפטר אותו במקרה הצורך, או לפחות להפעיל סמכות כלשהי שתאפשר לו לנהל את אותו עובד בצורה אפקטיבית? אם התשובה לכך שלילית, אז האחריות חסרת משמעות, כיוון שאין לעובד שום כלים לבצע אותה בפועל. מדוע אחריות בלי סמכות היא בעייתית בניהול? אליעד כהן מדגיש כי אחריות בלי סמכות דומה למצב שבו אדם נדרש לבצע עבודה מסוימת אך אין לו כלי עבודה. לדוגמה, אם אומרים לעובד שהוא צריך לבנות משהו אך לא מספקים לו כלי עבודה מתאימים , הרי שזה מצב אבסורדי - הוא אחראי על התוצאה אבל אין לו שום דרך אמיתית להגיע אליה. כך גם בניהול: אם העובד או המנהל נדרש להשיג תוצאות, אך אין לו סמכות, הוא לא יוכל לבצע את תפקידו באופן ראוי, והדבר יוביל בהכרח לתסכול ולחוסר יעילות. איך לוודא שקיבלתם סמכות מתאימה ... ניתנו לכם גם הכלים המתאימים, כלומר, הסמכות לביצוע האחריות הזאת. למשל, אם הטילו עליכם אחריות לנהל צוות עובדים, עליכם לשאול: האם יש לכם סמכות לפטר, לגייס עובדים חדשים או לתת הערות והנחיות לעובדים? רק אם התשובה חיובית, המשימה היא הגיונית וברת - ביצוע. איך לתת אחריות ל
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
... לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים ... משהו? וכאן אסביר איך לענות ללקוח ששואל אותך, למה שאני ארכוש דווקא ממך ולמה שאני אקנה דווקא ממך? או בראיון עבודה, איך לענות למראיין ששואל, למה שנקבל דווקא אותך, למה שנגייס דווקא אותך? איך לענות לשאלה הזאת? ויש בזה כל מיני היבטים לגבי ... מנסה לעזור לעצמו לקבל החלטה ולכן הוא מנסה למצוא בידול בינך לבין אחרים. פירוש: יתכן שהוא חושש לקבל אותך לעבודה לרכוש דווקא ממך, כי הוא חושש שאחר כך מישהו אחר ישאל אותו למה הוא קנה דווקא ממך דווקא את המוצר הזה וכיוב. אז הוא צריך ... רוצה לראות איך תגיב לשאלה הזאת, סתם כך בתור ניסוי חברתי, שדרכו הוא יקבל עליך עוד מידע ויוכל לקבל החלטה אם לגייס דווקא אותך ולרכוש דווקא ממך. יתכן גם שאתה מחפש עבודה בתור איש מכירות שאז רוצים לראות איך אתה מוכר את עצמך ואיך אתה גורם ללקוח לקנות דווקא את השירות שלך בתור איש מכירות. בקיצור, יתכנו כל מיני סיבות ואפשרויות לכך שמישהו ישאל אותך, למה דווקא אתה למה שנקבל דווקא אותך לעבודה למה שארכוש דווקא ממך. ולכן בתור התחלה כדאי שתנסה להבין, למה מישהו שואל אותך למה דווקא אתה ובהתאם לזה למצוא לו את התשובה ... כזה? אז קודם כל צריכים לזכור שאתה תמיד יכול לענות בשאלה על מה ששאלו אותך ולבקש הבהרה על השאלה. דהיינו, לנסות להבין מה מסתתר מאחורי השאלה למה דווקא אתה. לדוגמה: הלקוח שואל למה שאני ארכוש דווקא ממך. אתה יכול לענות אשמח להבין למה אתה ... ספציפי? האם אתה רוצה לדעת עוד משהו ספציפי? מה מהות הספק? אשמח לענות לכל שאלה וכיוב. במילים אחרות, אתה יכול לנסות להבין עם האדם השני, למה הוא שואל למה דווקא אתה ובהתאם לכך לנסות לתת תשובה יותר טובה לשאלה למה דווקא אתה ולא המתחרים שלך. אפשרות נוספת כללית איך לענות לשאלה למה דווקא אתה, בפרט אם אין לך ... כאילו הוא שאל אותך למה אתה ולא למה דווקא אתה. אז איך היית עונה לשאלה למה אתה? כאן יותר קל לענות. תקבל אותי לעבודה, כי אני איש מקצוע ואני אעשה עבודה טובה. תרכוש את המוצר, כי המוצר הזה יעשה לך טוב והוא יכול להתאים לך. ובנוסח הזה, לא צריך בהכרח תשובה של בידול במה אתה ... סוג של הטרלה ושל שאלה לא הגיונית. אז התשובה היא באמצעות שיטה של שיקוף והיא הולכת כך: למה שנקבל דווקא אותך לעבודה?. תשובה: גם אני הייתי שמח לדעת, למה שאני אחליט לעבוד דווקא אתכם ולא במקום אחר?. או למה שאני ארכוש דווקא ממך?. תשובה: למה שאני אמכור דווקא לך, למה שאני אתן שירות דווקא לך. ... לשאלה למה אתה ולא לשאלה למה דווקא אתה. בנוסף, אתה גם יכול להטריל בחזרה, למה דווקא למכור לך, למה דווקא לעבוד כאן וכיוב. ...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל ... עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק יועץ שיווקי משרד שיווק מנהל מכירות איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס עובדים וגם בהקשר הכללי של איך לבחור ... השיווק והמכירה. ולשם כך אתה פונה ליועץ שיווקי מנהל שיווק מכירות וכיוב. אז מי בעצם ... בעצם אתה צריך להסתמך על ניתוח המידע שאתה יודע על מנהל השיווק, כדי להעריך מה הסיכוי ... מוצרים שונים, ולמה בעצם שיטת שיווק אחת, לא בהכרח תעבוד ואולי אפילו תגרום נזק, אם ננסה ... בטווח הקצר בינוני ארוך? כל הדברים האלו ועוד המון שיקולים נוספים, עשויים להשפיע על האסטרטגיה ... הספציפיים שלך. ובאותו הקשר אומר, שיש כמובן את השיקולים הכלליים בבחירת איש מקצוע שאמור להשיג לך מטרה כלשהי. השיקולים הכלליים של כמה אתה חושב שהוא חכם ...
כסף, אימון לכסף, איך להרוויח כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? שיטה להרוויח כסף, לעשות הרבה כסף, להרוויח עוד כסף, כסף קל, להרוויח כסף בקלות, איך עושים כסף? שיטות לעשות כסף, הכנסה נוספת
כסף, אימון לכסף, איך להרוויח כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? שיטה להרוויח כסף, לעשות הרבה כסף, להרוויח עוד כסף, כסף קל, להרוויח כסף בקלות, איך עושים כסף? שיטות לעשות כסף, הכנסה נוספת
... לדוגמה, בשיחה מובאת דוגמה של מישהי שחושבת שהיא יכולה להרוויח יותר כסף מכיוון שבעבר כבר הצליחה לעשות זאת. אליעד שואל אותה אם עצם העובדה שבעבר הרוויחה יותר כסף אומר שגם היום היא יכולה להרוויח יותר, והיא משיבה בתשובה מעורבת: מצד אחד כן, מצד שני לא בטוחה. אליעד מדגיש שכדי להתקדם, צריך לדייק את ... חסם רגשי, כמו תחושת גועל או סלידה ממשהו, למשל לעשות ניוזלטר או שיווק במייל. אליעד מציע דרך להתגבר על כך, באמצעות שינוי תפיסתי. במקום לנסות שלא להיגעל, האדם יכול להחליט שהוא עושה את הפעולה למרות הסלידה. כלומר, הוא לא מנסה לשנות את הרגש אלא לשנות את אופן ההתייחסות שלו לפעולה. לדוגמה, אם מישהי מרגישה סלידה מלשלוח ניוזלטר ללקוחות, אליעד מציע לה לבדוק האם היא מסוגלת לשלוח את הניוזלטר למרות הסלידה. אם ... שאתם יכולים לעשות - פשוט עשו אותו. אם אינכם בטוחים, בדקו האם אתם יכולים לברר בוודאות את האפשרות הזאת. אם אינכם יכולים לברר, קבלו את העובדה שאינכם יכולים לעשות זאת ואל תסבלו מכך, כי זה הופך להיות מחויב. אם האפשרות עדיין פתוחה בפניכם, החליטו האם אתם רוצים לבדוק אותה בפועל. האם אתם באמת סובלים מזה ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע ... זה אומר, שכאשר הלקוח מבטא התנגדות כלשהי, והוא מנמק אותה בסיבה כלשהי, עליך לנסות לשתול בראש שלו באמצעות סוגסטיה דמיון מודרך, סיבה אחרת חלשה יותר ... את המחויב לאפשרי ואת החזק לחלש). דהיינו, כאשר הלקוח אומר סיבה כלשהי, עליך לנסות למצוא סיבה אחרת חלשה יותר, שתהיה דומה לסיבה שהוא אמר, אבל שבעצם ... והכל נעשה על ידי זה שיודעים בזמן אמת לזהות את הסיבה של ההתנגדות + יודעים איך לשנות אותה לסיבה אחרת חלשה יותר. על ידי זה שיודעים, איזה מילים מחזקות את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פיטורי עובדים, האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אם לנסות לשנות את העובד, האם לגייס עובד חדש? שיקולים לפטר עובד, ניהול עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך נכון להתייחס לעובד?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך נכון להתייחס לעובד?, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן משפחתי בתחום איך נכון להתייחס לעובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2734 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 21:44:58 - wesi1