אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשפר את תהליך המכירה? ✔הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו?

סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה.

סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות.

אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר:

הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה "אני מוכר רכב". הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיו"ב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו.

אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל תרחיש אפשרי, מתישהו יש תהליך מכירה של איש המכירות מול הלקוח הפוטנציאלי. ושם בתהליך המכירה הזה, נאמרים מסרים כלשהם, שוב ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש.

ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי.

דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי שיווק מסוג חומרי השיווק שאמורים להביא עוד לקוחות. ויתכן שאתה מנהל עסק מצוין, בלי להגדיל עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות יעבוד בצורה לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים.

ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים.

ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה.

ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית.

ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות?

ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה ולהפוך את כל מה שהוא מסביר לחומרי שיווק כתובים / חומרי שיווק ויזואליים וכיו"ב, שיתכן מאוד שהם כשלעצמם יהיו פחות טובים מאשר ההסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל צריך אותם, כדי לייעל את התהליך של איש המכירות וכדי לחסוך משאבים ומאמץ חוזר של איש המכירות.

כי יש מנהלי שיווק שחושבים, הרי בכל מקרה נצטרך את איש המכירות שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש המכירות, הרי בכל מקרה בסוף איש המכירות יצטרך לעשות את פגישת המכירה וכולי.

אבל זאת לא האמת. כי אני אומר, שבטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות כמו רובוט שוב ושוב יסביר שוב ושוב את אותו המידע המכירתי ללקוחות. זה בטוח נכון. וכל דבר שאפשר לעזור לאיש המכירות לעבוד פחות ויותר יעיל, צריך לעשות אותו. וגם אם חומרי השיווק, יעזרו קצת לאיש המכירות, גם זה חשוב.

דהיינו, אם יש משהו שאיש המכירות חוזר עליו שוב ושוב בהסברים ללקוח, הרי שצריכים לקחת את ההסברים של איש המכירות ולהפוך אותם לחומר שיווקי שאפשרי לשלוח אותו ללקוח. כי החומר השיווקי הזה יעזור לאיש המכירות לסגור עסקה ויוריד עומס מאיש המכירות.

ואני אוסיף, שככל שתהליך המכירה יותר מורכב וככל שיש יותר פרטים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, הרי שצריכים לעזור יותר לאיש המכירות, להכין חומרי שיווק ועזרי מכירה, שיסבירו אפילו בצורה פחות טובה, את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה. כי זה בוודאות יעזור בסופו של דבר לסגור יותר עסקאות.

ואתן עוד נקודת מבט לאותו הדבר. את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 חלקים. 1 - חומרי שיווק שלא ניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש מכירות. 2 - חומרי שיווק שניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש המכירות. כמו כן, ניתן גם לחלק ל 2 החלקים הבאים, 1 - חומרי שיווק שיהיו יותר טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות. 2 - חומרי שיווק שיהיו פחות טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות.

ולכאורה, את חומרי השיווק שניתן להסביר בעל פה על ידי איש המכירות ואת חומרי השיווק שכנראה יהיו פחות טובים מאשר הסברים בעל פה של איש המכירות, לכאורה, הגיוני שלא צריך להכין את חומרי השיווק האלו.

אז אני אומר, שזה לא נכון. אני אומר, שצריכים לקחת את תהליך המכירה של איש המכירות ולקחת את מסרי המכירה שלו ולהפוך אותם לחומרי שיווק. גם אם הם יהיו פחות טובים מאשר ההסברים בעל פה בצורה אנושית, של איש המכירות וגם אם בכל מקרה יהיה צורך גם בהסבר בעל פה של איש המכירות.

ולמה? כי הם עוזרים ברמה כלשהי, להוריד עומס מאיש המכירות להיות רובוט ולהסביר שוב ושוב את אותם מסרי המכירה. ואני לא אומר שצריך להכין סתם חומרי שיווק גם אם הם לא יביאו שום תועלת כלשהי. אני כן אומר, שצריכים להכין כל חומר שיווקי, שיהפוך את תהליך המכירה ליותר קל. דהיינו, גם חומרי שיווק שהם זהים יחסית למסרי המכירה של איש המכירות.

והמטרה היא, לעזור לאיש המכירות, לייעל את תהליך המכירה, לחזק את תהליך המכירה, לגרום ללקוח לפני פגישת המכירה וגם אחרי פגישת המכירה, לעיין בחומרי שיווק שיש בהם מסרי מכירה ללקוח.

במילים אחרות, להתייחס לחומרי השיווק, כאל סוג של איש מכירות אוטומטי. שאולי הוא פחות טוב מאיש מכירות אנושי, אבל עדיין גם איש מכירות רובוטי, עדיין גם הוא מביא תועלת. וכאסטרטגיה עסקית, צריך לשאוף לכך...
טעויות של מנהל הכנת עזרי מכירה איזה חומרי שיווק חושש חכם איך לבנות איש מכירות רובוטי להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק להתמודד עם התנגדות למה חייבים להכין חומרי שיווק איך להחליף להיות רובוט איזה חומר שיווקי חייבים להכין איזה חומרי שיווק איזה חומרי שיווק חייבים להכין איך השיווק עוזר למכירות איך לבנות איך לבנות איש מכירות רובוטי איך להחליף איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק איך להכין חומרי שיווק איך לשפר איך לשפר את תהליך המכירה אינטרס אינטרסים איש מכירות איש מכירות רובוטי איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק האם להכין חומרי שיווק הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הכנת עזרי מכירה השיווק עוזר למכירות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים טעויות טעויות של מנהל טעויות של מנהלי מכירות טעויות של מנהלי שיווק טעויות של מנהלים טעות יועץ יעוץ יעוץ שיווקי לבנות איש מכירות רובוטי להחליף להחליף את איש המכירות להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק להכין להכין חומרי שיווק לטעות למה חייבים להכין חומרי שיווק לנהל לשפר לשפר את תהליך המכירה לתכנן מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מתי להכין חומרי שיווק ניגוד אינטרסים ניגוד אינטרסים בין ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות ניגודים ניהול עזרי מכירה רובוט רובוטים שיווק שיווק בהתאם למכירות שיווק למכירות שיווק לפי המכירות שיווק שעוזר למכירות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תכנון תכנון חומרי השיווק תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות תכנון חומרי שיווק
הקמת שותפות עסקית / שותפות זוגית - איך לבחור שותף? איך לזהות את האינטרס הנסתר של השותף שלך? תיאום אינטרסים / ניגוד אינטרסים - טיפים לבחירת שותף עסקי
... שותפות עסקית שותפות זוגית - איך לבחור שותף? איך לזהות את האינטרס הנסתר של השותף שלך? תיאום אינטרסים ניגוד אינטרסים - טיפים לבחירת שותף עסקי וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים בהקמת שותפות, כגון לדוגמה שותפות עסקית שותפות זוגית וכיוב. והעיקרון שאבאר אותו הפעם, הוא העיקרון שעליך להבין היטב את האינטרסים האמיתיים של השותפים הפוטנציאלים שאיתם אתה רוצה להקים את השותפות העסקית שותפות זוגיות וכיוב. והרעיון הוא, שבהקמת שותפות ובבחירת שותף עסקי שותף לחיים שותף זוגי וכיוב, המטרה שלך היא והאינטרס שלך בהקמת השותפות הוא, שהשותפות ושהקשר שבינך לבין השותפים, יתרום לך יותר ממה שהיית יכול להשיג אם לא הייתה מתקיימת אותה השותפות. וכאשר אתה בא להקים שותפות עם מישהו, אז כלפי חוץ יש את האינטרסים הגלויים של השותפים. וכלפי חוץ כל אחד מהשותפים מציג את האינטרסים שלו. ובדכ כל אחד מהשותפים, בודק האם יש ניגוד אינטרסים או תיאום אינטרסים ואינטרסים משותפים, בינו לבין שאר השותפים. ואת האינטרסים האלו, מעגנים ומתעדים אותם בחוזה ובהסכם שותפות כזה או אחר. ואעפכ ישנם מצבים, שבהם אתה מקים שותפות עם איזה שותף כלשהו, וכלפי חוץ נראה לך שהשותפות שלך איתו יכולה לתרום לך המון, יותר מאשר אם היית בלי השותפות הזו. אבל מתחת לפני השטח, יכול להיות שיש אינטרסים סמויים ואינטרסים נסתרים לשותף שלך, שעליך לדעת את האינטרסים האלו שלו מראש, כדי שלא תגלה אותם במועד מאוחר יותר. ואני אחדד, לפעמים נדמה לאדם, שהחוזה ושהסכם השותפות שהשותפים חתומים עליו, יכול להגן ... הבעייתיות שיכולות להתעורר. ולא תמיד החוזה והסכם השותפות, עוזר לך לאחר הקמת השותפות. והרעיון הוא, שיש כאלו שבטעות נדמה להם, שההסכם והחוזה שכולם חתומים עליו, יכול להגן עליהם מפני כל צרה. והם לא חוקרים היטב ולעומק את האינטרסים הסמויים של השותפים שאיתם הם מקימים שותפות. והכל זה בגלל שנדמה להם, שהחוזה הכתוב, הוא מספיק חזק להגן עליהם מפני תככים שנמצאים מתחת לפני ... והסכם השותפות הוא הכרחי והוא אכן עוזר למנוע בעיות אפשריות בעתיד, אעפכ חובה עליך להבין ולהתבונן היטב על האינטרסים הנסתרים של אותם שותפים שאיתם אתה רוצה להקים שותפות. ועליך לוודא, שלא רק שיש התאמה בין האינטרסים הגלויים של שני הצדדים, אלא גם שיש התאמה בין האינטרסים הסמויים של שני הצדדים. כי לפעמים כלפי חוץ נראה שמצאת שותף עסקי שיכול לתרום לך, אבל אינך יודע שאותו שותף עסקי, אין לו אינטרס זהה לאינטרס שלך. והוא מתאים את עצמו לאינטרס שלך, כדי להשיג באמצעות זה איזה אינטרס אחר שיש לו. שהאינטרס האחר הזה, לא בהכרח תואם את האינטרס האישי שלך. וגם ברמה הזוגית ובשותפות זוגית, גם בה ניתן לראות תהליך מקביל וזהה. שכלפי חוץ לפעמים נראה שבן בת הזוג שלך אוהבים אותך ורוצים בטובתך, אבל בתוך תוכם יש אינטרס כלשהו לנצל אותך וכיוב. וצריכים להיות ערניים, לא רק למה שרואים בגלוי, אלא צריך גם ראיית הנסתר, להתבונן על האינטרסים הסמויים של אותו האדם שאתה הולך להקים איתו שותפות. ואיך אפשר לדעת לזהות אינטרסים נסתרים של שותפים פוטנציאלים? תשובה: על ידי זה שאתה שואל את עצמך ומתבונן היטב, על הסיבה שבגללה אותו השותף רוצה את האינטרס הגלוי שלו. לדוגמה: השותף העסקי שלך, כלפי חוץ משדר לך שהוא רוצה להיכנס איתך לאיזה עסק בשותפות, כדי שביחד תעשו כסף מאותו תחום עיסוק וכיוב. ...
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
... קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה איך להתנהל נכון מול דילמות בקידום או שינוי תפקיד בעבודה? בהרצאה זו אליעד כהן מתייחס לעומק לדילמה נפוצה: עובד חדש ... או תפקיד מאתגר ומעניין יותר עם אותו שכר או פחות. הוא ממחיש את הבחירה הזו כדילמה נפוצה אצל עובדים. אליעד מסביר שלפעמים תפקיד מאתגר נתפס בטעות רק כמשהו שקשה לעשותו, אך בפועל האתגר יכול להתבטא גם ביכולת לבטא יצירתיות ועצמאות, מה שמגביר תחושת סיפוק ומימוש עצמי. מה ההבדל בין עבודה עצמאית לתפקיד מאתגר? ... אני רוצה לעבור תפקיד, להציע רעיונות בעדינות או לרמוז על כך, ולספק הסבר מנומק כיצד המעבר יכול לתרום גם למחלקה הנוכחית, וכך להפחית התנגדויות אפשריות. איך לנתח אינטרסים של מנהלים ועמיתים לקראת מעבר תפקיד? השלב החשוב ביותר, לפי אליעד, הוא להבין לעומק את האינטרסים של כל הצדדים המעורבים בהחלטה: אינטרס של הבוסית הנוכחית, שעלולה לאבד עובדת טובה שרק נקלטה אינטרס של המנהלת החדשה שמגייסת לתפקיד, והאם היא בכלל מודעת לכישורים של העובדת אינטרס של הנהלת הארגון או מנהלים בכירים יותר, שרואים את טובת החברה בכללותה אליעד מדגים שכדי לפתור קונפליקט כזה בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד להבין את האינטרסים של כל הצדדים באופן מדויק, ולהציע פתרונות שיוכלו לספק את האינטרסים האלו ככל האפשר. מה לעשות בפועל כששוקלים מעבר תפקיד או קידום? אליעד מציע תהליך מובנה וברור: להבין מה בדיוק את ה רוצה באופן אישי, ומה המטרה שלך בתפקיד החדש. לנתח באופן מפורט את הסיבות לכך שהמציאות היא כפי שהיא (מדוע נקלטת לתפקיד הנוכחי ומה המשמעות של עזיבה מוקדמת). לזהות את האינטרסים של הצדדים המעורבים, ולהבין מה מניע אותם לקבל או לדחות את הבקשה שלך. להציע פתרונות יצירתיים שמרככים התנגדויות אפשריות (למשל עבודה משולבת, מעבר הדרגתי, או הצגה של יתרונות המעבר גם למנהלים הנוכחיים). הוא ממחיש כי כאשר מנהלים את השיחה בצורה מנומקת, אמפתית ומדויקת, הסיכויים להגיע לתוצאה טובה עולים מאוד. מה הקשר בין קבלת החלטות בעבודה לתהליכים פנימיים של חשיבה? אליעד מדגיש שמה שנראה על פניו כהחלטה פשוטה של שינוי תפקיד בעבודה, משקף בעצם תהליך עמוק של חשיבה פנימית, המבטא את היחס שלנו להתמודדות עם חוסר ודאות, ניהול סיכונים, והכרת האינטרסים הפנימיים שלנו. הוא מראה שהאופן שבו מנהלים את ההחלטה ברמה המעשית (המעבר לתפקיד חדש) דומה מאוד לאופן שבו אדם יכול לנהל קונפליקטים פנימיים אחרים בחייו - בין רצונות מנוגדים וצרכים שונים. כאשר מבינים את מנגנון קבלת ההחלטות בצורה עמוקה, הדבר עוזר גם לפתור בעיות בתחומי חיים נוספים. לסיכום, איך לשפר סיכויים לקבלת קידום או שינוי תפקיד בעבודה? המסר המרכזי של אליעד הוא שהבנה מעמיקה ויסודית של האינטרסים, המניעים והחששות של כל הגורמים המעורבים היא הדרך הטובה ביותר להצליח לעבור לתפקיד חדש או לקבל קידום בעבודה, ולהימנע מסכסוכים או תחושות של חוסר נעימות. איך ... מה חשוב יותר כסף או עניין בתפקיד? איך לעבור תפקיד בארגון בלי לפגוע ביחסים? האם זה חוצפה לבקש שינוי תפקיד אחרי זמן קצר? איך להבין את האינטרסים של המנהלים שלי? איך להתכונן לשיחה עם הבוס על קידום? ...
ניתוח מעשי, נפרדות ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה
ניתוח מעשי, נפרדות ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה
... ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה איך פתרון בעיית ... אליעד מסביר שרעש נוצר תמיד מחיכוך או מניגוד בין שתי ישויות נפרדות. במקרה הזה, שתי הישויות הן ... והיד מנסה לחדור לתוכה, נוצר חיכוך - התנגדות בין הרצון של השקית להישאר סגורה לבין הרצון של ... לפתוח לגמרי את השקית כך שלא יהיה צורך בהתנגדות או בחיכוך. כשהשקית פתוחה, היא והיד משתוות לרצון ... כבר לא מתנגדת לכניסת היד, ואין יותר ניגוד בין הרצונות. הפיכת שתי ישויות בעלות רצון מנוגד לשתי ישויות שהרצון שלהן זהה, היא זו שמעלימה את ... של נפרדות ואחדות. ברגע שמזהים את הניגוד בין שני רצונות או שני אינטרסים מנוגדים , ניתן לצמצם או לפתור את הבעיה על ידי ביטול ... להרחיק את השקית - אלו פתרונות שמתעלמים מהאינטרס הבסיסי (האכילה) ופוגעים בנוחות. לעומת זאת, אליעד מציג פתרון שמאפשר לשני האינטרסים - גם לאכול וגם לא להרעיש - להתקיים יחד, באמצעות צמצום ההתנגדות שמלכתחילה יצרה את הרעש. איך ניתן להשתמש בחשיבה ... אופן בדיוק: לזהות איפה הנפרדות, איפה יש ניגוד אינטרסים, ואז למצוא דרך לייצר אחדות בין הישויות או הרצונות המנוגדים. החשיבה הזו היא מופשטת ואוניברסלית. למשל, אם ... לאחדות מוחלטת? לפי אליעד, בסופו של תהליך תמיד חייבת להיות נפרדות מסוימת כי לא ניתן ... המינימלי שצריך לעשות כדי לפתור את הניגוד. מה הכוונה בחשיבה מופשטת שאליעד מדבר עליה? אליעד ... קודם כל בצורה מופשטת יותר (מה גורם לניגוד? מה מייצר את הבעיה ברמה הכי בסיסית?). החשיבה הזו ... מהו הגורם האמיתי לנפרדות, מהן הישויות המנוגדות, וכיצד אפשר להביא אותן לידי אחדות. ככל שהחשיבה ... נוצרים קונפליקטים? איך להגיע לאחדות בין ניגודים? מהי חשיבה מופשטת? ...
win win situation, האם באמת יש דבר כזה? שביעות רצון הלקוח, ניגוד אינטרסים מול הלקוח, ניהול משא ומתן
... win situation, האם באמת יש דבר כזה? שביעות רצון הלקוח, ניגוד אינטרסים מול הלקוח, ניהול משא ומתן וכאן יתבאר, כי תיאורטית העסקה הטובה ביותר, היא עסקה של win win situation. דהיינו, עסקה שבה כל ... אבל מצד האמת, לעולם לא אפשרי באמת מצב של win win situation בשלמות. ולמה? משום שתמיד קיים ניגוד אינטרסים כלשהו בין הצדדים. כי מצד האמת, אם המוכר היה באמת באחדות ובהרמוניה מוחלטת עם הלקוח, דהיינו, אם המוכר היה באמת אוהב בלב שלם את הלקוח ואם הלקוח היה באמת אוהב בלב שלם את המוכר, האם באמת הם היו מבצעים את אותה העסקה בדיוק, באותם התנאים בדיוק?! ואם הלקוח מוכר, היה הבן בת אהוב שלך, האם תנאי העסקה היו זהים?! או שבגלל הזרות של המוכר מהלקוח, לכן תנאי העסקה מבטאים את זה שכל אחד מהצדדים מפסיד קצת. בקיצור, גם בעסקה של win win situation, עדיין המצב האידיאלי של הלקוח לא בא לידי ביטוי. כגון לדוגמה הרצון לא לשלם בכלל. וגם הרצון האידיאלי של המוכר, לא בא לידי ביטוי בשלמות, כי המוכר תמיד היה מעדיף לשפר את תנאי העסקה וכולי. כך ש win win situation, זאת נקודת מבט, שבה שני הצדדים מרגישים שהם מרוצים מהעסקה. אבל מצד האמת, בכל עסקה יש חיסרון כלשהו. ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים שלו, הוא לא יחשוד בהם ... מוצר, אנחנו לרוב לא נחשוב שהוא רוצה להוליך אותנו שולל, אלא נאמין שכוונתו טובה והמוצר באמת טוב עבורנו. על בסיס התפיסה הזו, מלמדים אנשי מכירות לדבר עם הלקוח, להתיידד איתו, ולהציג את עצמם כמי שרוצים לעזור ולא רק למכור. מה הטעות בגישה של התיידדות יתר עם הלקוח? למרות שהרעיון נשמע הגיוני, ... של התיידדות עם הלקוח לא תמיד עובדת ואף עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. לקוחות רבים הם אינטליגנטים ויודעים בדיוק שהם נמצאים באינטראקציה עם איש מכירות, ולכן כשאיש המכירות מנסה להיות יותר מדי חבר שלהם, הדבר מעורר בהם חשדנות מוגברת. ... חבר שלי? האם הוא מנסה להסתיר ממני משהו? אם המוצר באמת כל כך טוב, מדוע הוא לא פשוט מציג לי אותו בצורה ישירה? לקוחות כאלו יעדיפו שהמוכר יפנה אליהם בצורה עניינית, ברורה, ויציג להם בדיוק את היתרונות של המוצר ללא מניפולציות מיותרות. הם עשויים להרגיש שהמוכר מנסה לקנות אותם באמצעות חברות מדומה במקום להציג מוצר איכותי ... יכולה להיות יעילה, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות בודדים או כאלו הזקוקים לתשומת לב מיוחדת. לדוגמה, אדם שחווה תחושת בדידות, שנכנס לחנות והמוכר מתייחס אליו באדיבות, מחייך אליו ומציע לו תשומת לב ויחס אישי, עשוי להרגיש שיש לו חבר בחנות. במקרה כזה, המוכר למעשה ממלא צורך רגשי של הלקוח, והלקוח עשוי לחוש מחויבות או אי נעימות לסרב להצעת המכירה של מי שהוא תופס כחבר. כך למעשה, קל יותר למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת. איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח? בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר עבורו. כאשר איש המכירות מנסה להסוות את ניגוד האינטרסים הזה באמצעות יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול להרגיש שמנסים להסתיר ממנו מידע או לרמות אותו. עדיף במקרים רבים להיות כנים וישירים: כן, אני רוצה למכור לך מוצר, אבל אני מאמין שהמוצר הזה באמת מתאים לך. גישה זו יכולה לייצר יותר אמון ואמינות מאשר ניסיון לא אמיתי לייצר חברות עם הלקוח. איך למכור נכון מבלי לעורר חשד אצל הלקוח? כדי להימנע מלעורר חשד אצל הלקוח, חשוב להקפיד על מספר נקודות מרכזיות: התאמת סגנון המכירה לאופי של הלקוח - יש אנשים שמעריכים יותר שיחות נעימות, בעוד ...
לסמוך, על מי אסור לסמוך? על מי לא לסמוך? מה האינטרסים של מישהו? סוכן כפול, ניגוד אינטרסים, מה האינטרסים של אלוהים? למה אלוהים ברא את העולם? למה אלוהים נתן את התורה? מה האינטרס שלי? למה אני רוצה משהו? למה אני רוצה להרגיש טוב?
לסמוך, על מי אסור לסמוך? על מי לא לסמוך? מה האינטרסים של מישהו? סוכן כפול, ניגוד אינטרסים, מה האינטרסים של אלוהים? למה אלוהים ברא את העולם? למה אלוהים נתן את התורה? מה האינטרס שלי? למה אני רוצה משהו? למה אני רוצה להרגיש טוב?
... על מי אסור לסמוך? על מי לא לסמוך? מה האינטרסים של מישהו? סוכן כפול, ניגוד אינטרסים, מה האינטרסים של אלוהים? למה אלוהים ברא את העולם? למה אלוהים נתן את התורה? מה האינטרס שלי? למה אני רוצה משהו? למה אני רוצה להרגיש טוב? לסמוך, על מי אסור לסמוך? על מי לא לסמוך? בשיחה זו, אליעד כהן עוסק בשאלת הסמכות והאמון, תוך שהוא מעלה שאלות פילוסופיות ועמוקות על מהות האינטרסים של אנשים, של אלוהים ושל עצמנו. האם הגיוני לסמוך על מישהו כשלא ברור מה האינטרס שלו? הוא פותח בכך שאדם יכול לבוא ולהציע עזרה, אך אם איננו מבינים את מניעיו, לא ניתן לסמוך ... דוגמתו הראשונה מציגה סיטואציה בה אדם מציע מתנה, כמו בית, ואינו מסביר את מניעיו. האם זה לא חשוד? למה הוא רוצה להעניק לך בית מתנה? אם אין הסבר ברור לאינטרס שלו, לא ניתן לסמוך עליו. אותו עקרון חל גם במצבים אחרים, כמו למשל אדם שמוכר רכב במחיר נמוך משמעותית מהשווי האמיתי שלו. אם הוא מציע רכב בשווי מיליון שקל במאה אלף, נשאלת השאלה: מה הוא מרוויח מזה? איך אפשר לסמוך על אדם כזה? אליעד כהן ממשיך ומשתף בשאלה רבת ערך: האם יש מישהו בעולם שסומך עליו בלי לדעת מה האינטרס שלו? התשובה, לדבריו, היא אלוהים. אנשים סומכים על אלוהים מבלי לדעת באמת מה אינטרס שלו, מדוע ברא את העולם, ולמה הוא נתן את התורה. האם אנחנו באמת יודעים מה הוא רוצה, או האם הוא ... ברא את העולם? אם הוא כל - יכול, למה הוא צריך כלום? בהמשך, הוא בוחן את השאלה האם אדם יכול לסמוך על עצמו, ומבהיר שלרוב, גם האדם עצמו לא יודע מה האינטרס שלו. לכל אדם יש רצונות, כמו למשל לרצות להרגיש טוב או להיות מאושר, אך מדוע הוא רוצה את זה? מהו האינטרס של האדם בעצמו? אם אדם לא מבין את האינטרס האמיתי שלו, כיצד הוא יכול לסמוך על עצמו? לסיום, אליעד כהן מזמין את הצופים לחשוב על השאלות שהועלו בשיחה, ושם את הדגש על כך שחשוב לא לסמוך על אנשים שאנחנו לא יודעים מה האינטרס שלהם - וגם לא על אלוהים, שכן גם אלוהים לא תמיד מובן או ניתן לחיזוי. מה האינטרס של אלוהים? על מי לא לסמוך? איך לסמוך על עצמנו? למה אלוהים ברא את העולם? מה האינטרס של האדם? ...
החלטות ואינטרסים, איך אינטרסים משפיעים על החלטות? איך מישהו מחליט החלטה? איך המוח מקבל החלטה? איך פוליטיקאים מקבלים החלטות? ניגוד אינטרסים בקבלת החלטה, איך עובד ציבור מקבל החלטה? מהם שיקולים זרים בקבלת החלטה? גילוי נאות
החלטות ואינטרסים, איך אינטרסים משפיעים על החלטות? איך מישהו מחליט החלטה? איך המוח מקבל החלטה? איך פוליטיקאים מקבלים החלטות? ניגוד אינטרסים בקבלת החלטה, איך עובד ציבור מקבל החלטה? מהם שיקולים זרים בקבלת החלטה? גילוי נאות
... ואינטרסים, איך אינטרסים משפיעים על החלטות? איך מישהו מחליט החלטה? איך המוח מקבל החלטה? איך פוליטיקאים מקבלים החלטות? ניגוד אינטרסים בקבלת החלטה, איך עובד ציבור מקבל החלטה? מהם שיקולים זרים בקבלת החלטה? גילוי נאות איך אינטרסים משפיעים על החלטות? כאשר אדם מקבל החלטה שנוגעת לאחרים, תהליך קבלת ההחלטה מצריך מספר ... בין אם מדובר בהפקידה בבנק שמחליטה אם לאשר הלוואה, בילד שלכם שמחליט אם להביא לכם כוס מים או בראש ממשלה שמקבל החלטות במדינה, התהליך הבסיסי דומה עבור כולם. ... משפיעה על סדרי העדיפויות שלו. הוא שוקל את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות ומנסה להבין איזו אפשרות הכי משרתת את המטרות והאינטרסים שלו. שלב רביעי: קבלת ... החלטה שנוגעת לנו, טובתנו האישית היא בראש סדר העדיפויות של מקבל ההחלטה. אך למעשה, טובתנו האישית היא רק אחד מהשיקולים המובילים בתהליך. לדוגמה, פקידה בבנק לא תמיד תחשוב על טובתכם האישית, אלא על האינטרסים שלה עצמם, טובת המנהל ... או יציבות מקום עבודתה. גם ראש ממשלה, כשמקבל החלטה הנוגעת לציבור, עשוי להעדיף את טובתו האישית או הפוליטית לפני טובת הציבור. מהם ניגודי אינטרסים בתהליך קבלת החלטות? כאשר טובת מקבל ההחלטה נוגדת את טובתכם האישית, מדובר במצב של ניגוד אינטרסים. לדוגמה, ... עליהם. לדוגמה, אם אתם מבקשים הלוואה, נסו להראות לפקידה שזה גם מועיל לה או לבנק. אם מדובר בפוליטיקאי, ודאו שהלחץ הציבורי יגבר על האינטרסים האישיים שלו. בבחירות זוגיות, יש להימנע להיות נתונים למניפולציות שמוכרות מציאות מעוותת. לסיכום כאשר ... עדיפויות אישיים, חשוב להבין כי טובתכם האישית היא לא תמיד בראש סדר העדיפויות. כדי להשפיע על החלטות שמתקבלות לגביכם, חשוב להבין את תהליך קבלת ההחלטות ולהפעיל לחץ או מניפולציות כדי להבטיח שטובתכם האישית תשפיע על מקבל ההחלטה. מהם ניגודי אינטרסים בקבלת החלטה? איך המוח יודע מה להחליט? איך המוח מחליט מה לעשות? תהליכי קבלת החלטה במוח איך אינטרסים אישיים משפיעים על קבלת החלטה? מהם אינטרסים אישיים בקבלת החלטה? מהו שיקול זר בקבלת החלטה? איך אנשים מקבלים החלטות שנוגעות אליכם? כאשר אנשים מקבלים החלטות שנוגעות אליכם, התהליך המחשבתי שלהם מורכב ... מים, או בראש ממשלה שמקבל החלטה הנוגעת למדינה כולה - כולם פועלים לפי אותו עיקרון בסיסי. שלב ראשון: בחינת האפשרויות השלב הראשון בכל תהליך קבלת החלטות הוא זיהוי ... להעדיף להמשיך לשחק, לשמור על מערכת יחסים טובה עם ההורה או להימנע ממאמץ. ראש ממשלה עשוי להתחשב ברווחת הציבור, במעמדו הפוליטי, באינטרסים כלכליים או בלחצים מצד ... אחת מהאפשרויות משפיעה על סדרי העדיפויות שלו. הוא משקלל את ההשלכות האפשריות ומנסה להבין מהי האפשרות שמשרתת בצורה הטובה ביותר את האינטרסים שלו. שלב רביעי: קבלת ... מקום עבודתה, המנהל שלה או המערכת הבנקאית כולה. כך גם ראש ממשלה, כאשר הוא מקבל החלטה הנוגעת לאזרחים, פעמים רבות יחשוב קודם על האינטרסים האישיים והפוליטיים שלו. ניגוד אינטרסים בתהליך קבלת החלטות כאשר טובתו של מקבל ההחלטה מנוגדת לטובתכם, זהו מצב של ניגוד אינטרסים. לדוגמה: ... הלוואה, עליכם לגרום לפקידה להבין שזה מועיל גם לה או לבנק. אם פוליטיקאי מקבל החלטות, הציבור צריך לוודא שהלחץ הציבורי גובר על אינטרסים אישיים. בזוגיות, חשוב ...
שינוי הרגלים קשים, שינוי התנהגות קשה, שינוי חשיבה אובססיבית, למי לא להצביע בבחירות? איך להחליף ראש ממשלה? גמילה מהתמכרות, כבוד ראש הממשלה, לנצח את הטרור, איך להיות ראש ממשלה? יעוץ פוליטי, המלחמה בטרור, פוליטיקה
שינוי הרגלים קשים, שינוי התנהגות קשה, שינוי חשיבה אובססיבית, למי לא להצביע בבחירות? איך להחליף ראש ממשלה? גמילה מהתמכרות, כבוד ראש הממשלה, לנצח את הטרור, איך להיות ראש ממשלה? יעוץ פוליטי, המלחמה בטרור, פוליטיקה
... לא להצביע בבחירות? איך להחליף ראש ממשלה? גמילה מהתמכרות, כבוד ראש הממשלה, לנצח את הטרור, איך להיות ראש ממשלה? יעוץ פוליטי, המלחמה בטרור, פוליטיקה ... כהן מציע שלמעשה, כדי להחליף את ראש הממשלה הפנימי, יש צורך בביטול כבוד כלפי הרגלים רעים, ממש כמו שאדם שמחפש להחליף ראש ממשלה לא יכול להעריך אותו. כלומר, אם אדם רוצה לשנות הרגלים מזיקים, עליו להפסיק לכבד את הרגלים האלה ולתפוס אותם ... - זהו כוח פנימי שמתנגד להיגיון ולשיקול הדעת, שבו אדם מקבל החלטות נחרצות לשנות את חייו מבלי לחפש הסברים או תירוצים. מצח הרצון נדרש במצבים בהם אדם ... ולהתמודד עם ההתנגדויות שעלולות להופיע בשעת שינוי. למעשה, רק כאשר אדם מחליט בשיא הנחישות שהוא לא מעשן יותר, לא בגלל שזה קשה או לא נעים, אלא ... הוא לא יכול להצליח להחליף אותה. המועמד להחליף את ראש הממשלה הפנימי צריך להיות חסר פחד ולהיות נחוש, בדיוק כפי שבפוליטיקה מועמד לממשלה לא יכול לכבד את מי שהוא רוצה להחליף. אם אדם לא מתנגד באופן מוחלט לרגלים רעים בתוכו, לא יעזור שום שינוי - הוא ימשיך להסתובב במעגלים בלי להתקדם. סיכום: כיצד לשנות את החיים על פי ... - כדי לנצח את ההתנגדויות הפנימיות, יש להשתמש במצח הרצון - להחליט ולהתמיד ללא חרטות או הסברים. שינוי הרגלים נחישות ועקשנות מצח הנחש ומצח הרצון ... וטוען שהוא רוצה להחליף אותו. השאלה היא - כיצד ניתן לדעת אם יש לו סיכוי אמיתי להחליף את ראש הממשלה? אחד הסימנים החשובים לכך טמון בשאלה האם הוא מתייחס אל ראש הממשלה בתוארי כבוד או לא. אם מועמד האופוזיציה קורא ... את מי שהוא רוצה להחליף, מי שמפחד ממנו, למעשה מנציח את מעמדו של יריבו. כאשר מועמד משתמש בתארים רשמיים וכבדי משקל, הוא למעשה משריש אצל הציבור את ... שרוצה שינוי, שמנסה להחליף את הדרך שבה האדם חי ופועל. השאלה הקריטית היא: האם אותו קול אופוזיציוני שבתוך האדם מכבד את הראש ממשלה הפנימי שלו, כלומר, את ... השליליים, או שהוא מתנגד להם לחלוטין? אם אדם רוצה להפסיק להיות עצלן, אך בתוכו עדיין יש מחשבות שמצדיקות עצלנות (כמו זה בסדר לנוח, אני צריך הפסקה), ... העישון, הוא לא יוכל להחליף אותו. רק כאשר תהיה בתוכו התנגדות מוחלטת, כאשר יקום בתוכו קול שלא רק רוצה להיגמל אלא גם בז להרגל, רק אז יש סיכוי אמיתי להשתנות. מצח הנחש מול מצח הרצון רבי ... הנחש - זהו כוח שמתנגד להיגיון ומנסה לגרור את האדם לרוע, לתסכול ולהרס עצמי. כאשר אדם מנסה לשנות את חייו, עליו להתמודד עם הכוח הזה, שמנסה לשמור על ... את מי שהם רוצים להחליף. אם מועמד באמת מתכוון לשנות, הוא לא יפחד לקרוא לראש הממשלה בשמו הפרטי ולתקוף אותו ישירות. 2. בחיים האישיים - אם אתה רוצה להחליף הרגלים רעים, אל תכבד אותם. עליך לבוז להם לחלוטין ולא לתת להם שום לגיטימציה. 3. בנחישות אישית - כדי לשנות, צריך כוח. אי ... בכל תחום שהוא - כדי להחליף שליט פנימי או חיצוני, צריך לגלות כוח, נחישות ואפס פחד. כל ניסיון לרכך, להתנצל או לפחד - דינו להיכשל. כיצד להצליח לשנות ...
איך ליצור התניה? איך המוח מתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה חיובית? איך ליצור התניה שלילית? איך לשנות תחושה של מישהו? איך לשנות רגש? איך ליצור רגש? איך להתגבר על רגש? איך להחליף רגש? איך לגרום למישהו לשנוא משהו? איך שותלים מחשבות?
... ליצור התניה? איך המוח מתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה חיובית? איך ליצור התניה שלילית? איך לשנות תחושה של מישהו? איך לשנות רגש? איך ליצור רגש? איך להתגבר על רגש? איך להחליף רגש? איך לגרום למישהו לשנוא משהו? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשפר את תהליך המכירה?, איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשפר את תהליך המכירה?, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, מאמן אישי בתל אביב, אימון אישי לקשב וריכוז בנושאי איך לשפר את תהליך המכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 03:01:29 - wesi1