אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע את הלקוח? ✔הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
מהי מניפולציה וכיצד היא קשורה לשקר בשיווק?

ההסבר המרכזי שמובא בהקשר הזה עוסק בשאלה האם מדובר בשקר כאשר מציינים ללקוח את היתרונות של מוצר מסוים, תוך התעלמות מהחסרונות, או האם זהו מנגנון שיווקי לגיטימי. אליעד מציין שההבדל בין שקר לבין הצגת אמת יחסית הוא חשוב. דוגמת הסיגריות היא אחת הדוגמאות המרכזיות בהן מבצע אליעד את ההבחנה. לדוגמה, כאשר מישהו מעוניין לעשן סיגריות, הוא מודע לכך שזה לא בריא, אך עדיין מעדיף להסתכן כדי ליהנות. כאן המוכר לא אומר את האמת המוחלטת, אלא מבהיר את היתרון היחסי של ההנאה. אליעד מסביר כי כאשר אדם מאמין בכך, אין מדובר בשקר מוחלט, אלא בהצגת אמת באופן יחסי שמתאימה לאדם הספציפי.

האם כל שקר הוא בהכרח רע?

אליעד מציין שגם בעולם האמונות, שקר יכול להיות לגיטימי אם הוא אינו פוגע במישהו בצורה ישירה. הוא מציין שכולם משקרים בחיים שלהם מבלי להודות בכך, ונותן דוגמה לכך כשמדובר בהצהרות כמו "אני רוצה לחיות ולא למות", שיכולות להיחשב כשקר מוחלט במובן הפילוסופי. הוא מסביר את הרעיון שאם אדם מוציא משהו בהכרח כ"אמת", הוא לא מאפשר לקיום האפשרויות האחרות, ולכן מדובר בשקר.

מהו שקר מוחלט ומהו שקר יחסי?

אליעד מפרט את ההבדל בין שקר מוחלט לשקר יחסי, ומסביר שמדובר בפרספקטיבה. לדוגמה, אם המוכר מציג מוצר באופן שבו הוא מציין רק את היתרונות בלי להזכיר את החסרונות, זהו שקר מוחלט. לעומת זאת, אם המוכר מבהיר ללקוח שיש למוצר יתרונות לצד חסרונות, אך היתרונות נראים לו חשובים יותר, זהו שקר יחסי ולא מוחלט. כלומר, מדובר בראיית עולם אישית שבה אדם בוחר להדגיש את היתרון היחסי של המוצר.

האם שקר תמיד משדר עוול או כוונה רעה?

על פי אליעד, שקר לא תמיד קשור לכוונה רעה או לעוול. הוא טוען כי במצבים מסוימים, כאשר אדם מציג מידע באופן יחסי שמתאים להשקפת עולמו של הלקוח, אין מדובר בשקר רע או במניפולציה מזיקה. כלומר, אם לקוח חושב שאם יהיה לו שיער חלק הוא ימצא בן זוג, ניתן להציג את זה כיתרון של המוצר, תוך הצגת היתרון באופן יחסי ולא מוחלט.

האם מניפולציה בשיווק תמיד רעה?

אליעד מציין שמניפולציה בשיווק יכולה להיות רעה אם היא מבוצעת בצורה של הצגת יתרון כעובדה מוחלטת, מבלי להציג את הצדדים השונים של המוצר. המניפולציה רעה כאשר היא גורמת ללקוח להאמין במשהו שאינו נכון מבחינה מוחלטת, כמו...
על מה אנחנו מדברים? אני אנסה להזכיר לך מה אני אמרתי ואז אתה תבין מה אתה שאלת. אני אמרתי שהיא יכולה להגיד להם על היתרונות של המוצר והיא לא צריכה לחשוש מכך שהיא משקרת אותם בגלל שאם הלקוח מאמין לה אז זה אומר שהוא גם חשב על זה קודם. לדוגמה, אני אתן דוגמה נגיד שיש לך מוצר שיש לו יתרונות וחסרונות, נגיד לעשן סיגריות זה טוב סבבה, עכשיו אתה מוכר למישהו סיגריות והוא לא טיפש הוא יודע שזה גם רע, הוא מבין את הסכנות ובכל זאת רוצה לעשן אבל אז הוא אומר לך "תגיד לי אבל זה לא בריא לעשן סיגריות", אז אתה אומר לו "אז מה אבל מה אכפת לך שזה לא בריא, העיקר שכייף לך אז מה אם זה לא בריא, לא אכפת לך שזה לא בריא העיקר שכייף לך", עכשיו לכאורה זה כאילו סוג של מרמה אבל מצד שני זה לא באמת מרמה כי אתה לא אומר פה אמת מוחלטת, אתה אומר פה אמת יחסית ואז הבן אדם בראש שלו מאמין לאמת היחסית הזאת באופן יחסי. זה פחות או יותר מה שאמרתי. עכשיו תסביר מה שאלת ואני אסביר את זה וזהו, מה אתה שואל בעצם? או שכבר קיבלת את התשובה?

ש: איפה לתת את התשובה? או שכנראה לא הבנתי את המשך הדברים שאמרת, מה שהגדרת עכשיו, כאילו הוספת דברים שהם.

אליעד: ברור, לא הסברתי אותם נכון.

ש: שניה שניה, כאילו.

אליעד: מה זה לשקר? קודם כל מי אמר שאסור לשקר, תשקר ככה אתה רוצה בלי סיבה, מה הבעיה בזה? מישהו יכול להגיד לך אתה פושע? שיגיד, מי אמר שאסור לך לשקר, תשקר. אם אתה מרגיש לא בנוח עם זה שאתה משקר לך לפסיכולוג הוא יפתור לך את הבעיה שתרגיש בנוח לשקר, אוקי? לשקר זה מושלם. ועכשיו יש מלא אנשים שאומרים "למה הוא מדבר ככה?", למה כי הם כל כך משקרים שהם לא מודים שהם משקרים, הרי הכל פה זה שקר, גם מזה שאתה אומר אני רוצה לחיות ולא למות, כשאתה אומר זה טוב וזה רע אז זה גם כן סוג של שקר. אבל הבן אדם כל היום משקר כשאתה אומר "אני רוצה משהו" זה שקר, בנפרדות זה שקר אבל אנשים משקרים ולא נעים להם להודות שהם משקרים בדיוק בגלל מה שדיברנו קודם, "אבל למה אתה אומר שטוב לשקר?", למה כי הוא מתבייש להגיד שהוא בעצמו משקר.

עכשיו תתרכז, תראה קודם כל ברמה העקרונית האבסולוטית מה זה לשקר? מי אמר שזה לשקר אולי זה בכלל אמת, מה שאתה משקר זה בכלל אמת ואז מה אם שיקרת, אז שיקרת מה קרה. עכשיו בא נלך לרמה היחסית, ברמה היחסית כשאתה מוכר משהו ללקוח אל תשקר לו, למה אל תשקר לו? כי לשקר זה רע ולהגיד את האמת זה טוב, מי אמר? השכל אומר, הדברים ברורים, האם אתה רוצה שישקרו לך? לא, אתה רוצה שיגידו לך את האמת? כן, אל תשקר לאחרים, מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. עכשיו תקשיב, זה העולם היחסי שלנו.

עכשיו אנחנו מדברים על שכנוע לקוחות, על לשכנע לקוחות, עכשיו תתרכז טוב טוב, אם אתה מציג ללקוח "שקר זה לא טוב", עכשיו מה זה שקר? שקר זה כשאתה לוקח משהו יחסי ומציג אותו כמוחלט. לדוגמה, נגיד שיש מוצר שיש בו יתרונות וחסרונות ואתה גורם ללקוח לחשוב שיש בו רק יתרונות בלי חסרונות, מה שאני דיברתי עם אותה בחורה והיא אמרה "זה לא שורף את השיער", אמרתי לה "אבל מה האמת?", תגידי "נכון זה שורף את השיער אבל". עכשיו השקר נובע כשאתה לוקח את אחד הצדדים של המטבע ואתה אומר "רק הוא נכון", זה נקרא שקר. זכותך לשקר אבל זה נקרא שקר אבל יש משהו נוסף, יש משהו שאתה לא משקר אלא אתה באופן יחסי משקר. מה זאת אומרת באופן יחסי לשקר? אם יש לך מוצר יש לך מוצר עם יתרונות וחסרונות ואתה אומר "היתרון הזה הוא יותר טוב מכל החסרונות", לדוגמה נגיד שבן אדם אתה אומר לו "בשביל לשתות כוס קפה שווה לך למכור את עצמך לעבד", למה אתה משקר אותו? "לא משקר אותו, בכלל לא משקר", מהיבט מסוים.

ש: כי?

אליעד: יפה, עכשיו אתה משקר. כשאתה אומר לי "כי" אז זה שמשקר, למה? כי אתה לא מוכן לראות את ההפך, צריך להגיד "מה זאת אומרת, להגיד למישהו שבשביל לשתות כוס קפה שווה לו למכור את עצמו לעבד זה לא לשקר לו, למה?", עכשיו אתה זה שמשקר שאתה באמת לא מוכן לראות את ההפך של הדבר. למה? מהיבט מסוים אני גם יכול לשכנע אותך שעדיף לשתות כוס קפה ולמכור את עצמך לעבד, למה לדוגמה? לדוגמה כדי לשתות כוס קפה אתה נהנה עכשיו? עבד זה אחר כך, מה יותר חשוב מה שאתה נהנה עכשיו או מה שתסבול אחר כך, יש לך עכשיו מאה אחוז וודאות שאתה נהנה אחר כך תחתום לי שתהיה עבד, "זה אחר כך נכון? עכשיו אני אהנה מה אכפת לי מאחר כך, אולי אחר כך אני אמות, אולי אחר כך אתה תתחרט, אולי אחר כך תהיה רעידת אדמה, עכשיו אני נהנה אחר כך זה אחר כך, אני לא יכול לחיות בשביל אחר כך, עכשיו טוב לי עושה, לא מעניין אותי מאחר כך", עכשיו הוא יגיד "מה זאת אומרת, עבד כל חייך בשביל לשתות כוס קפה?".

עכשיו מה האמת? האמת היא שאם אתה תגיד "תקשיב, תשתה כוס קפה ואין לזה שום חיסרון" שיקרת, אם אתה תגיד לו "מה פתאום אתה שותה את הכוס קפה הזאת, אתה רוצה להיות עבד? זה רק חיסרון" זה גם שקר, אבל אם אתה אומר את האמת שיש יתרון ויש חיסרון, האמת הזאת ידועה עכשיו כל צעד שאתה תנקוט הוא לא שקר. עכשיו זאת אומרת אתה יכול להגיד לבן אדם "תקשיב, לשתות כוס קפה שווה לך למכור את עצמך לעבד בשביל כוס קפה" ואם הוא יגיד לך "כן" זה לא שקר, זאת אומרת הוא עצמו הבין את החיסרון והוא השתכנע שבאופן יחסי היתרון שווה לו. אתה מבין את הכוונה?

זאת אומרת אם אתה מנסה לשכנע אותו שבאופן מוחלט אין בזה שום חיסרון שיקרת אותו, או אם אתה מנסה לשכנע אותו שבמוצר הזה יש רק יתרונות שיקרת אותו אבל אם אתה אומר לו את האמת "תקשיב, יש בזה גם יתרונות וגם חסרונות יחסיים" אז זה בתוך העולם היחסי אתה נוקט עמדה, שהמוכר נוקט עמדה שאומרת "תקשיב היתרון הזה הוא יותר טוב מכל שאר, למענו שווה לשלם את החיסרון" זה לא שקר כי אתה לא מצפה שהוא יאמין לך באופן מוחלט.

ש: זאת אומרת שאם הוא מאמין לך באופן יחסי זה לא נחשב שרימית אותו.

אליעד: כי מה האמת? שבאמת באופן יחסי אפשר להגיד שזה הכי חשוב, אפשר להגיד שזה לא הכי חשוב. אם אתה לוקח דבר יחסי, קוראים לזה אפשרי והופך אותו למחויב, אתה אומר לו "תקשיב אתה רואה את האפשרי הזה? הוא מחויב", למה אתה משקר, למה אתה לוקח דבר יחסי ואומר שהוא אבסולוטי, למה אתה לוקח יתרון יחסי ואומר שאם הוא קיים אין שום חיסרון? הרי זאת לא האמת. נגיד אתה לוקח יתרון יחסי ומוכר אותו כיחסי, נכון שאתה אומר "הוא" ואתה אומר ללקוח "תסתכל רק עליו" אבל זה לא מתוך מקום של אבסולוטי, מתוך מקום של נכון שיש יתרונות וחסרונות אבל בוא נזדהה עם המחשבה שאומרת "שהיתרונות האלה עדיפים על החסרונות", פה אתה לא יכול לשקר כי באופן יחסי כל מחשבה יכולה להיות נכונה מלכתחילה.

זאת אומרת אם אתה חושב שיש מחשבה שהיא נכונה באופן אבסולוטי זה לא נכון אבל אם אתה אומר "אני לא מנסה לשכנע אותך שבאופן אבסולוטי זה ככה, אני מנסה לשכנע אותך שבאופן יחסי שווה לך להיות עבד בשביל לשתות כוס קפה" זאת אמת, מהיבט מסוים זאת אמת. אני אסביר לך עוד פעם, באופן מוחלט, תתרכז טוב טוב, באופן מוחלט, אתה יכול לשקר אותו, אין הבדל בין אמת לשקר, באופן יחסי יש הבדל בין אמת לשקר. עוד פעם באופן מוחלט אין הבדל בין מוחלט ליחסי, באופן יחסי יש הבדל בין מוחלט ליחסי ובתוך "הבאופן יחסי", אני רק אוסיף עוד דבר, באופן מוחלט מותר לך לשקר אותו אבל באופן מוחלט גם אם משקרים אותך אל תתלונן, זאת אומרת מותר לך לעשות מה שאתה רוצה אבל אל תתלונן אחר כך שתחטוף על הראש כי אין הבדל, אמרנו אין הבדל אתה לא יכול להגיד "אין הבדל מותר לי לפשוע אבל אם אני סובל יש הבדל", אם אתה אומר אין הבדל לך עם זה עד הסוף.

עכשיו באופן יחסי יש הבדל בין מוחלט ליחסי אז אם אתה מנסה למכור מוצר ללקוח ולהגיד לו "תקשיב זה רק משהו מסוים" אז אתה משקר אותו כי זה לא אמת אלא אם כן זה נכון מצד ההגדרה שלו אבל זה סיפור אחר. אבל אם אתה אומר לו "יש יתרונות וחסרונות ובאופן יחסי", עכשיו כל מה שתגיד לו יהיה נכון כי באופן יחסי הכל יכול להיות נכון גם אם זה נראה לך לא הגיוני. עכשיו מה שאני אמרתי לבחורה ההיא, אמרתי לה "תקשיבי, תגידי משהו מסוים ואל תגידי את לא משקרת אותם", אמרתי לה "תגידי את יודעת למה את לא מוצאת בן זוג? כי אין לך שיער חלק", עכשיו את לא באמת משקרת אותה כי זה מה שהיא חושבת אחרת היא לא הייתה באה לקנות ממך את המחליק שיער. עכשיו למה את משקרת אותה? זה לא נכון. היא לא משקרת כי באופן יחסי באמת אחת מהסיבות שהיא לא מוצאת בן זוג זה בגלל זה. אם היא הייתה אומרת "תקשיבי אם את קונה את זה אז את מוצאת בן זוג" זה כבר שקר, למה? כי היא כאילו אמרה לה יש קשר מוחלט, "יש לך את זה, יש לך בן זוג, אין לך את זה, אין לך בן זוג" זה כבר כאילו היא יצרה תלות מוחלטת, זה שקר זה לא אמת. אבל זה לא ממקום שתגיד לה "תקשיבי אם לא תחליקי את השיער לעולם לא תמצאי בן זוג" היא תחליק את השיער ומחר, זה נקרא לשקר, להפוך את היחסי למוחלט. אבל להגיד לה "תקשיבי את לא מוצאת זוגיות כי אין לך שיער חלק" לדוגמה זה לא. אם היא מציגה את זה בצורה אבסולוטית שהיא אומרת "תקשיבי את יודעת למה לא? את צריכה שיער חלק, שימי שיער חלק יהיה לך, לא תשימי לא יהיה לך" זה שקר. אבל אם היא מציגה את זה באופן יחסי...
להפוך החלטה החלטיות לחשוש עולם יחסי מלכתחילה יתרון או חיסרון הרגשה דבר באופן מוחלט הגדרה מוצר איך לרמות את הלקוח איך לשכנע את הלקוח איך לשקר את הלקוח אמת הדרכת מכירות הלקוח הלקוח שלך לגרום ללקוחות להאמין להאמין במוצר להאמין במוצר של עצמי להאמין במוצר של עצמך לומר ללקוח לומר ללקוח את האמת לקוח לקוחות לרמות לרמות את הלקוח לרמות לקוח לרמות לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשקר לשקר את הלקוח מה זה שקר מוצר מחליק שיער מכירות מניפולטיבי מניפולציה מניפולציה טובה מניפולציה רעה מניפולציות מרמה רמאות רמאי רמאים שכנוע שכנוע מניפולטיבי שקר שקרים שקרנים
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה ... איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים של מכירה שאפשרי להעביר ללקוח וצריכים לשים לב לסוג המסר שמעבירים ללקוח. מסר מסוג 1 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח , למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות שונות של מכירה, וצריכים לשים אליהן ... סוגי מוצרים שונים, אצלך. כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו אחר. לשם כך יש כאן כמה תהליכים ... לא חייב לרכוש את המוצר שלך והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא חושב שהם דומים למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך. ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם שכדאי לו לרכוש את המוצר ממך. וגם ... שהוא בעצם הלקוח. דהיינו, עליך לזכור שבתוך המוח של הלקוח, יש תהליך של התנצחות וליטיגציה, בינך לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ופרקטית, ... לרכוש ממך, אלא הוא חייב גם לרצות לא לרכוש את המוצרים שמתחרים במוצר שלך. וכשם שעליך לשכנע אותו שהוא רוצה לרכוש X וכשם שעליך לשכנע את הלקוח שהמוצר X שלך מתאים לו, עליך לשכנע אותו גם שהמוצרים המתחרים למוצר שלך, הם לא ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר ... המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה ... תמיד מרגיש שהמוצר מתאים לו בדיוק. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן ... איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? איך למכור נכון ללקוח ולהתאים לו את המוצר? הדבר ... לפני שמתחילים לדבר על המוצר או לנסות לשכנע את הלקוח לקנות, יש להבין קודם כל את צרכיו. איך לברר את צרכי הלקוח? כאשר לקוח פונה למוכר ... באופן מיטבי ולהגדיל את סיכויי המכירה. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן ... איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לנושא הבא והוא ... ולא להתחיל לדבר על המוצר ולא לנסות לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר עד שהוא לא מבין מה הלקוח צריך. בן אדם נכנס לחנות אומר למוכר שלום אתה ... המוצר בצורה אחרת אז בעצם זה דווקא יכול לגרום ללקוח לא לקנות את המוצר למה? כי הוא חושב שהמוצר לא מתאים לו. אם לדוגמה נגיד הלקוח הכי ...
איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות
... לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות וכאן אסביר, מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה? איך לסגור עסקה בכל מחיר? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות, לסגור עסקה? ויש לזה כל מיני תשובות. והדרך הנכונה להסתכל על זה היא, לשאול את עצמך את השאלה הבאה: אם אתה היית הלקוח שלך, ... על העסקה הזאת וכן אולי היית סוגר עסקה או שאולי בטוח שכן היית סוגר עסקה מסיבות שונות וכיוב, הרי שבמקרה כזה זה אומר את הדבר הבא: והוא, שעליך ללמוד לגרום ללקוח להבין אותך ועליך ללמוד להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה ועליך ללמוד לשכנע את הלקוח במה שאתה רוצה. אבל שוב, במהות, כשלקוח לא רוצה לרכוש ממך, האם מצד האמת, אתה עצמך היית רוכש ממך? האם אתה חושב שהעסקה הזאת טובה ללקוח? אם כן, ...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
... ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? ... של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין ... המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. ... שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך. במקרה כזה ... של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי ... כל כך טוב, עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לשלם פרמיית מחיר מאוד גבוהה, בגין המוצר שלנו. ולכן השאלה היא, איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו טוב מאוד מאוד טוב, טוב מאוד מאוד ... ויש לכך כל מיני תשובות, אבל ניתן כאן נקודת מבט לגבי איך לנתח את העניין. והיא, כי יש 2 דרכים אפשריות איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו מאוד מאוד טוב. הדרך האחת אומר, באמצעות אמונה והדרך השניה אומרת, באמצעות שכל והיגיון. והדרך של האמונה אומרת, שעלינו לגרום ללקוח להאמין כמה שיותר, שהמוצר שלנו הכי טוב שיש, בפער הכי ... דרכים של מיתוג כאלו ואחרות, פרסומות, שלטי חוצות, חשיפה וכולי ולא ניכנס לכאן כרגע. אבל יש עוד דרך איך לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם, והיא באמצעות השכל ... הלקוח. כי הוא עוזר ללקוח להבין, למה המוצר שלך יותר טוב והכי טוב שיש. ואני אסביר שוב. כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב, אנחנו יכולים לעשות את זה ... ירכוש את המוצר שלך, אז בהחלט שכדאי לך לדבר אל ההיגיון של הלקוח, ולא רק לדבר אל האמונה של הלקוח ולא רק לגרום ללקוח להאמין אלא לגרום ללקוח להבין. כי אמונה צריך, כשאין שכל. כשלא ניתן להבין משהו ... שהוא יקבל ברכישת המוצר שלך, ביחס למוצרים האחרים. שאז יש יותר סיכוי שתהייה עסקה. לסיכום: אפשרי לנסות לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב, באמצעות אמונה או שכל. ואם לדעתך אם הלקוח יבין את היתרונות של המוצר שלך, הוא ירכוש את המוצר שלך, אז עדיף לך להשקיע משאבים לשכנע את הלקוח שלך, שהמוצר שלך באמת יותר טוב, באמצעות הסברת היתרונות ... לנסות לדבר למערכת האמונה של הלקוח. כי באמצעות האמונה אפשרי לשקר את הבן אדם. ואפשרי לשקר את הלקוח ולגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, ממה שהוא באמת. ואת זה ...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
... על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, ... אאכ כמובן תצליח לשכנע בזה את הלקוח שלך. כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך, שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם להפך, אם הלקוח ... שהלקוח חושב שהמותג של המתחרים יותר טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות. ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה ... מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי המתחרים שלך וגם לגבי שאר הדברים שאתה אומר לו. ולכן כאשר ... שלך, אבל צריכים לקחת בחשבון גם את מה שהלקוח חושב על המתחרים, בהקשר של יצירת התאמה עם הלקוח יצירת אמון עם הלקוח איך לגרום ללקוח לסמוך עליך וכולי. ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... את הילד? איך לשכנע את הילד שלי? איך לשכנע את הלקוח? איך לשכנע את השופט? איך לשכנע את התת מודע? איך לשכנע את עצמי? איך לשכנע את עצמך? איך לשכנע את עצמך להאמין במשהו? איך לשכנע את עצמך לרצות? איך לשכנע את עצמך ... לשכנע לא להתגרש? איך לשכנע ללמוד? איך לשכנע לקוח? איך לשכנע לקוח לקנות? איך לשכנע לקוח לרכוש? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך לשכנע לקוחות? איך לשכנע לקוחות לקנות? איך לשכנע מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך לשכנע מישהו לא איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך לשכנע מישהו לא לפחד? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? איך לשכנע ... לכך ש איך לגרום לכך שלא יבגדו בי? איך לגרום ללקוח? איך לגרום ללקוח להסכים? איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום ללקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? איך לגרום ללקוח לרצות? איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום ללקוח לשנות? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח שלך? איך לגרום ללקוח שלך לקנות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך לגרום למוטיבציה? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למישהו? איך ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, ... סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך? אז ... וכולי. אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך? אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים: 1 - ... חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב ... ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני. איך ולמה זה עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא ... להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיוב. כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את ... וכולי. לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי. ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את הגישה של אנשי ... למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? בהרצאה זו, אליעד הסביר את אחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ... שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר שהוא לא מנסה לשכנע את הלקוח, כי יתכן שהוא עושה זאת באופן סמוי. איך להצליח ... השכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם לא נראית שיטת המכירה הגלויה לעין. בסופו של דבר, המוכר צריך להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע את הלקוח בצורה אפקטיבית ומבלי ליצור התנגדות. שיטות ... למניפולציות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים ... למכור ויש הרבה אנשי מכירות שבאמת שהם לא מנסים למכור והם מוכרים מצליחים למכור והשאלה היא בסופו של דבר האם כל החוקים האלה והשיטות איך לשכנע לקוחות, איך למכור ללקוחות איך לעשות ... או לא. אם הלקוח לא שם לב שרוצים לשכנע אותו צריך להפעיל, מי שרוצה למכור צריך להפעיל את כל שיטות השכנוע האפשריות כדי להצליח כמה שיותר לשכנע את הלקוח יחד עם זאת בהנחה שהלקוח שם לב או בהנחה שאתה ... את שיטת השכנוע הזאת. שימו לב לא אמרתי שכאשר הלקוח שם לב שהולכים לשכנע אותו אז תמיד עדיף לא לנסות לשכנע אותו לא, לפעמים עדיף לנסות לשכנע את הלקוח למרות שהוא שם לב רוצים לשכנע אותו, למה? כדי ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... שמח ובין אם עצוב, מתמודד עם חוויות רגשיות שונות שיכולות להשפיע על תהליך המכירה. תהליך זה כולל שילוב של שמחה ועצב, שמשפיעים על המוטיבציה של המוכר והיכולת שלו לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. מהו תפקיד הרגש במכירה? לכל תהליך מכירה יש אלמנטים של שמחה ועצב. המוכר מוכר את המוצר כי הוא רואה בכך יתרון, אך גם מתוך תחושת חיסרון שהוא ... בה יותר. מתי מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר? מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר כאשר הוא רואה במכירה הזדמנות לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע יותר בניסיון לשכנע את הלקוח . תחושת הצורך במכירה עשויה להניע אותו להעמיק את המאמץ. מסקנה לסיכום, לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי אם מוכר שמח או עצוב מוכר טוב יותר. כל אחד מהם מציב ... תועלת. המשמעות היא שבכל מכירה יש שילוב בין שמחה לבין עצב - העצב מייצג את החיסרון שגורם למוכר לרצות למכור, והשמחה היא האמונה שהמכירה תביא לו משהו טוב. היכולת לשכנע לקוח תלויה במצב הרוח של המוכר על מנת שהמכירה תתבצע, הלקוח צריך להיות משוכנע שהמוצר יעשה לו טוב יותר מרע. היכולת של המוכר לשכנע את הלקוח תלויה בכמה גורמים: עד כמה המוכר מאמין במוצר שהוא מוכר. עד כמה המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת. עד כמה המוכר משקיע מאמץ לשכנע את הלקוח. ההשקעה של המוכר במכירה תלויה במידת האמונה שלו שהמכירה אכן תשתלם לו. ככל שהוא רואה במכירה מקור לתועלת רבה יותר, כך הוא יהיה מוכן להשקיע בה יותר מאמץ. ... קיימת אפשרות שמוכר עצוב דווקא ימכור טוב יותר, משום שהוא יראה במכירה כמוצא מהמצב הרע שבו הוא נמצא. מוכר כזה עשוי להיות מוכן להשקיע יותר משאבים ומאמץ בניסיון לשכנע את הלקוח, משום שבעיניו ההצלחה במכירה היא קריטית לשיפור המצב הרגשי או הכלכלי שלו. מוכר שמח עלול להיות אדיש למכירה לעומת זאת, מוכר שמח עשוי להרגיש שהוא לא חייב ... לגבי מצב הרוח של המוכר אז זה עובד ככה בשביל שהעסקה תתבצע הלקוח צריך לחשוב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע, בשביל שהלקוח יחשוב את זה זה תלוי גם ביכולת של המוכר לשכנע את הלקוח והיכולת של המוכר לשכנע את הלקוח תלויה גם בעד כמה הוא רוצה לשכנע את הלקוח ביכולות שלו וגם ברצון שלו. ובמה תלוי הרצון של המוכר בלשכנע את הלקוח, במה תלוי עד כמה המוכר רוצה לשכנע את הלקוח לקנות? זה תלוי בכמה שהמוכר חושב שאם הוא ימכור את המוצר ללקוח זה יעשה לו יותר טוב מרע זה הכל וזה כמובן ביחס למאמץ שהוא חושב שכרוח בתהליך של המכירה. ... את זה כאסון, כל פעם כשהלקוח יביע התנגדות הוא יראה את זה כקטסטרופה מה שזה לא יהיה למה כי יש לו מצב רוח רע. זאת אומרת מההיבט של מי חושב שיותר קל למכור יותר קל לשכנע את הלקוח מההיבט של עד כמה זה קל המוכר השמח יחשוב שזה קל כנראה יותר מהמוכר העצוב כי המוכר העצוב הוא רואה שחורות אז כנראה שגם תהליך המכירה הוא יראה אותו כקשה כי ... ורואה את הכל כטוב למה הוא בכלל עצוב והמוכר השמח הוא כאילו כביכול במצב רוח יותר טוב והוא יראה גם את תהליך המכירה כקל. יחד עם זאת בשביל לסגור עסקה מלקוח צריך לשכנע את הלקוח בשביל לשכנע את הלקוח צריך לרצות לשכנע את הלקוח, בשביל לרצות לשכנע את הלקוח צריך לחשוב שתהליך המכירה הוא קל אבל השאלה היא גם כמה תועלת מביא תהליך המכירה ללקוח. ופה יש שני היבטים זה נכון שמוכר בלי מצב רוח כנראה שהוא יחשוב שיותר קשה לשכנע את הלקוח אבל מה הסיפור השאלה היא למי יש יותר רצון לסגור את העסקה למוכר שמרגיש טוב או למוכר שעצוב, מוכר שמח או מוכר עצוב. והנושא הוא פשוט מהיבט מסוים מוכר שהוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע את הלקוח?, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשכנע את הלקוח?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי ועסקי, מגשר, מאמן אישי למציאת זוגיות בנושאי איך לשכנע את הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6133 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 06:49:42 - wesi1